بهترین چراغ قوه برای شکار [معرفی ۱۰ مدل منتخب]

آیا میدانید بهترین چراغ قوه برای شکار چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا در جستجوی خرید بهترین گزینه هستید، اما نمی‌دانید بین طیف وسیعی از مدل های مختلف با رنج های قیمتی متفاوت کدام یک را انتخاب کنید؟ همراه ما باشید تا با برسی دقیق محصولات موجود در این زمینه انتخاب را برای شما آسان تر کنیم.

آنچه مدل های شکاری را با بهترین چراغ قوه حرفه ای متمایز می‌کند، برد بالا و وسعت دید آنهاست این موضوع آنقدر اهمیت دارد که سایر قابلیت های دیگری چون ضد ضربه و ضد آب بودن چندان به چشم نیاید. البته که این موارد هم اهمیت خود را دارند، اما اگر چراغ قوه شکاری آن وسعت دید قابل قبولی که مدنظرتان است را نداشته باشد، دیگر ضد ضربه بودن آن چه فایده‌ای دارد؟ لذا پیشنهاد می‌کنیم به دو چیز بیش از هر قابلیت دیگری توجه کنید، وسعت دید و برد بالا. در ادامه به برسی تمام قابلیت هایی که بهترین چراغ قوه برای شکار باید داشته باشد به طور کامل می‌پردازیم.

بهترین چراغ قوه برای شکار چه ویژگی هایی دارد؟

موارد مختلفی چراغ قوه های معمولی را با بهترین چراغ قوه برای شکار متمایز می‌کند. مواردی چون، طیف رنگی، وسعت دید، برد نوری، استحکام بدنه، قابل تنظیم بودن، دسته ی ارگونومی و سایر مواردی که گفتن آن ممکن است حوصله سربر باشد. اما توجه به ویژگی های کلیدی میتواند، کیفیت شکار شما را به مراتب ارتقا دهد و باعث شود سالیان سال بدون هیچگونه مشکلی از آن استفاده کنید. توجه داشته باشد، آنچه چراغ قوه شکاری خوب را از بد تفکیک می‌کند، صرفاً اختلاف قیمتی آن نیست بلکه مواردی چون برند و کشور سازنده از اهمیت به مراتب بیشتر برخوردار می‌باشد.

اما بهترین چراغ قوه برای شکار باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا در حین انجام کار با مشکل مواجه نشوید؟ همانطور که در ابتدای این متن به آن اشاره کردیم برد و وسعت بالا می‌تواند جزء کلیدی ترین موارد باشد. در صورتی که نور مناسب نداشته باشید، ردیابی شکار کار آسانی نیست و به هیچ عنوان نمی‌توانید جزئیات را به وضوح مشاهده کنید، لذا آنچه در مشخصات کالا باید بیش از هرچیزی توجه شما را به خود جلب کند، میزان برد و وسعت دید است که به واسطه لومن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به عنوان مثال میزان روشنایی ۲۳۰۰ لومن برای شکار بسیار ایده‌آل و قابل قبول است. در صورتی که قصد خرید بهترین چراغ برای چادر مسافرتی را دارید روی قسمت آبی متن کلیک کنید.

استحکام و ضدضربه بودن بهترین چراغ قوه برای شکار جزء موارد دیگری است که باید حتماً به آن توجه کنید. امروزه بهترین تولید کنندگان برتر محصولات خود را به وسیله فلزی های محکمی از قبیل استیل و آلمینیوم می‌سازند تا با سخت ترین ضربه هم آسیبی نبینند اما برخی مدل های متفرقه که قالباً ساخت کشور چین می‌باشند با اینکه در مشخصات آنها ادعا شده است که در برابر ضربه مقاوم می‌باشند اما به هیچ عنوان اینگونه نبوده‌اند و تنها با کوچک ترین ضربه ای از کار می‌افتند و برای همیشه غیر قابل استفاده می‌شوند. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه برای اینکه مبلغ کمتری پرداخت کنید سراغ مدل های چینی نروید چون که عملاً هیچگونه کارایی مفید و قابل قبولی برای شما نخواهند داشت.

کیفیت باتری جزء موارد دیگری است که باید به آن توجه کنید. برخی مدل ها هم از باتری های قلمی پشتیبانی می‌کنند و هم از باتری لیتیومی قابل شارژ تا در مواقعی که دسترسی به برق ندارید، از گزینه ی دیگر یعنی باتری قلمی استفاده کنید. اکثر مدل های حرفه ای قادر هستند تا ۸ ساعت شارژ نگهدارند و این موضوع بسته به نوع برند و مدلی که خواهان خرید آن هستید، می‌تواند متغیر باشد. توجه داشته باشد؛ مدل هایی که تنها با باتری قلمی کار می‌کنند، چندان گزینه ی قابل اطمینانی برای شکار محسوب نمی‌شوند.

مشاهده پرفروش‌ترین ها

ضد آب بودن چراغ قوه برای شکار جزء موارد دیگر است که حتماً باید به آن توجه کنید به خصوص اگر در مناطقی هستید که بارندگی در آنجا بسیار زیاد است. توجه داشته باشید اگر بنا بر محدود بودن بودجه قصد خرید مدل های ضد آب را ندارید، حتما از کاور یا پانچو کوهنوردی برای پوشش اطرف آن استفاده کنید تا حین شکار با مشکل خاموشی مواجه نشوید. البته همواره پیشنهاد ما مدل های ضد آب است زیرا از طول عمر به مراتب بالاتری برخوردار می‌باشند.

معرفی بهترین برندهای چراغ قوه مخصوص شکار

تعداد برندهای های باکیفیت در زمینه ی بهترین چراغ قوه برای شکار کم نیست و امروزه شاهده پیشرفت روز افزون تولیدکنندگان مختلف در این زمینه هستیم. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین مارک های چراغ قوه مخصوص شکار می‌پردازیم.

توجه داشته باشید، گران ترین چراغ قوه برای شکار موجود در این لیست مدل ms18 ساخت برند ایمالنت می‌باشد که بیش از ۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برندامتیاز ما
ایمالنت۵ از ۵
تروتک۴.۹ از ۵
لنزر۴.۷ از ۵
نایت۴.۶ از ۵
پتزل۴.۴ از ۵

قابل ذکر است؛ چراغ قوه های بوش هم از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار هستند، اما به دلیل امتیاز زیر چهاری که دارند در جدول بالا قرار نگرفته‌اند.

معرفی ۱۰ مدل منتخب

در ادامه ی این مطلب قصد داریم ۱۰ مدل از بهترین چراغ قوه ها برای شکار را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر می‌توانید از مدل های مشابه دیدن فرمایید.

۱.نورافکن دستی ایمالنت مدل ms18

نورافکن دستی ایمالنت مدل ms18

اگر به دنبال بهترین چراغ قوه برای شکار هستید، مدل ms18 از برند ایمالنت همان چیزی است که دنبالش میگردید. این مدل ۱۰۰۰۰۰ لومن روشنایی دارد که در نوع خود حیرت آور است. از ۱۸ عدد لامپ بهره می‌برد و دارای برد ۱۳۶۰ متری می‌باشد. قابل ذکر است، نوع باتری این چراغ قوه لیتیومی بوده و دارای متصل‌کننده بند جهت سهولت در حمل می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۶۰x۱۳۰x۵۸ میلی‌متر
  • وزن: ۱۸۷۰ گرم
  • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن
  • ویژگی باتری: منبع تغذیه
  • جنس: آلومینیوم و مس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.چراغ قوه دستی تروتک مدل ۱۵F

چراغ قوه دستی تروتک مدل 15F

این مدل از چراغ ال‌ای‌دی بهره می‌برد و دارای حداکثر طول موج ال‌ای‌دی ۳۶۵ نانومتر می‌باشد. طول عمر ال‌ای‌دی  ۶۰۰۰ ساعت بوده و از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از آنجایی که ابعاد این چراغ قوه نسبتاً کوچک است انتخابی مناسب برای شکار محسوب می‌شود. توجه داشته باشید، این مدل در برابر آب مقاوم بوده و باتوجه به جنس آلمینیوم آنودایز شده ای که دارد، بسیار محکم و ضد ضربه است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰x۳۰x۱۴۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • ویژگی باتری: منبع تغذیه
  • نوع باتری: لیتیومی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11

چراغ پیشانی ال ای دی لنزر مدل MH11

قدرت روشنایی این مدل  ۱۰۰۰ لومن بوده و باتوجه به تکنولوژی ساختی که دارد به هیچ عنوان چشم را اذیت نمی‌کند. اما آنچه این محصول را با سایر مدل ها متمایز می‌کند، قابلیت دفاع از خود در برابر حملات احتمالی حیوانات است. حالت دفاع اینگونه است که چراغ شروع به چشمک زدن های متوالی کرده و حالتی گیج گننده ایجاد می‌کند. اما آنچه که درباره ی این محصول شما را به وجد می‌اورد قابلیت روشنایی تا ۱۰۰ ساعت است که این ویژگی با قدرت روشنایی ۱۰۰۰ لومن در کمتر چراغ قوه ای دیده می‌شود. قابل ذکر است این محصول قابلیت اتصال به گوشی هوشمند به وسیله ی بلوتوث جهت تنظیمات پیشرفته را دارا می‌باشد.

مشخصات

  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.نورافکن دستی ایمالنت مدل MS08

نورافکن دستی ایمالنت مدل MS08

میزان روشنایی این چراغ قوه  ۳۴۰۰۰ لومن بوده و جنس آن ساخته شده از ترکیب آلومینیوم Aerospace-grade و پلاستیک است. از ۸ عدد لامپ بهره می‌برد و دارای برد ۷۳۸ متری می‌باشد. شایان ذکر است این محصول به همراه ۳ عدد باتری، کیف مخصوص، ۲ عدد کابل شارژ مگنتی USB تقدیم شما می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۵x۷۵x۱۴۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۲۰۰ گرم
  • دارای فن داخلی
  • نوع باتری: شارژی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.چراغ قوه دستی نایت کر مدل TM10K

چراغ قوه دستی نایت کر مدل TM10K

دارای باتری داخلی، دارای رنگ نور مهتابی، میزان روشنایی ۱۰۰۰۰ لومن، جنس بدنه الومینیوم، تعداد لامپ ۶ عدد، دارای کیف کمری، این مدل باتوجه به ابعاد و شکل ظاهری مستطیلی که دارد به آسانی قابل حمل بوده و میتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید، امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های پرفروش بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱۰x۴۰x۲۵ میلی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • نوع باتری: شارژی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.چراغ قوه دستی نایت کر مدل R40V2

چراغ قوه دستی نایت کر مدل R40V2

دارای قابلیت تنظیم کانون، دارای قابلیت اتصال به کمر، دارای پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ، دارای رنگ نور مهتابی، میزان روشنایی ۱۰۰۰ لومن، دارای بدنه ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم با استاندارد نظامی HA III، دارای برد ۵۲۰ متر، امتیاز این محصول ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است و جزء خوش دست ترین چراغ قوه شکاری های جهان است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۵۹x۴۰x۴۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۳۰ گرم
  • نوع باتری: شارژی

۷.چراغ قوه دستی ال ای دی لنزر مدل P7R CORE

چراغ قوه دستی ال ای دی لنزر مدل P7R CORE

دارای قابلیت ضد آب، دارای میزان روشنایی ۱۴۰۰ لومن، دارای جنس آلیاژ استفاده شده در بدنه هواپیما، دارای لامپ Xtreme LED، دارای برد ۳۰۰ متر، دارای باتری لیتیوم یونی ۲۱۷۰۰ ۳.۷V، برنده جایزه reddot ۲۰۲۱، مدل P7R CORE باتوجه به ویژگی های بی‌نظیری که دارد، بهترین انتخاب برای شرایط حساسی چون شکار است. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده و جزء محبوب ترین چراغ قوه های جهان است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۶۵x۳۵x۳۵ میلی‌متر
  • وزن: ۳۶۵ گرم
  • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن
  • نوع باتری: لیتیومی

۸.چراغ قوه نایت کر مدل P20IX 4000LUMEN

چراغ قوه نایت کر مدل P20IX 4000LUMEN

جنس این چراغ قوه از آلومینیوم آنادایز شده از نوع HAIII بوده و دارای بالاترین کیفیت ساخت می‌باشد. میزان روشنایی ۴۰۰۰ لومن است و باتوجه به ۴ لامپی که دارد تا ۲۲۱ متر را به صورت کامل روشن می‌کند.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۴۱x۳۱x۳۱ میلی‌متر
  • وزن: ۱۶۰ گرم
  • بند نگهدارنده: قابل اضافه شدن
  • نوع باتری: لیتیومی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.چراغ قوه نایت کر مدل DL20

چراغ قوه غواصی نایت کر مدل DL20

میزان روشنایی این چراغ قوه ۱۰۰۰ لومن بوده و جنس آن ساخه شده از آلوزینک هوافضا می‌باشد.  دارای ۱۱ عدد لامپ است و برد آن  ۲۳۵ متر ارزیابی شده است. لازم به ذکر است این محصول در برابر برخورد آب نیز مقاوم می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۳۳x۳۲x۳۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۳۵ گرم
  • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن
  • نوع باتری: لیتیومی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.چراغ قوه دستی نایت کر مدل P18

چراغ قوه دستی نایت کر مدل P18

اگر به دنبال بهترین چراغ قوه برای شکار هستید، این مدل باتوجه به میزان روشنایی۱۸۰۰ لومن و جنس آلومینیوم آنودایز شده بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.  دارای ۲ عدد لامپ بوده و باتوجه به برد ۱۸۲ متری که دارد، فضای وسیعی را برای شما روشن می‌کند. امتیاز این محصول ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده است و جزء خوش ساخت ترین مدل های این لیست است. جهت مشاهده موجودی و خواندن نظرات خریداران وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۵x۲۳x۲۶ میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۳ گرم
  • ویژگی‌های نوری: قابلیت چشمک‌زن
  • نوع باتری: لیتیومی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

انتخاب بهترین چراغ قوه برای شکار میتواند کار بسیار دشواری باشد اگر نسبت به برند های مطرح و قابل اعتماد شناخت کافی را نداشته باشید. ما در این مطلب سعی کردیم با برسی بهترین گزینه های موجود در بازار به شما کمک کنیم تا مدل ایده‌آل تان را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید، این مطلب به صورت ماهانه مورد بازبینی قرار می‌گیرد و در صورت نیاز مدل های برتر جایگزین می‌شوند. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما صمیمانه متشکریم.

امیدواریم از خواندن مطلب بهترین چراغ قوه برای شکار لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از سایر مطالب ما در دسته کوهنوردی و کمپینگ نیز دیدن کنید.

بهترین چراغ قوه برای شکار به چند لومن نیاز دارید؟

یک چراغ جلو با ۲۰۰ لومن یا بیشتر می‌تواند صخره‌ها، ریشه‌ها و شاخه‌ها را در تاریکی روشن کند. ما معمولاً چراغ‌های ۲۰۰ تا ۴۵۰ لومن را برای کمپینگ و شکار توصیه می‌کنیم.

چه لنز رنگی برای شکار توصیه می‌شود؟

قرمز یا نارنجی رنگی است که معمولاً در شرایط نوری و کنتراست متوسط ​​توصیه می شود.

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *