خرید پانچو کوهنوردی ارزان با قابلیت ضد آب و کیفیت بالا

راهنمای خرید و لیست قیمت انواع پانچو کوهنوردی

پانچو کوهنوردی وسیله ای کاربردی و البته ضروری برای علاقه مندان به کوه و طبیعت گردی میباشد. این تن پوش ضد آب مانع از نفوذ آب به بدن و خیس شدن کوهنوردان میشود. در فصول پاییز و زمستان و بهار که شرایط جوی در ارتفاعات هر لحظه تغییر میکند، بسیار مهم است همیشه یک پانچو در کوله پشتی کوهنوردی خود داشته باشید تا از این شرایط جوی ایمن شوید و با خیالی آسوده به کوه پیمایی خود ادامه دهید. در مطلب راهنمای خرید پانچو کوهنوردی قصد داریم نکات مهم و کاربردی را به شما عزیزان بگوییم تا بهترین و دقیق ترین انتخاب را در خرید این تن پوش ضد آب داشته باشید. همراه ما تا انتها این راهنمای خرید باشید.

کاربرد پانچو

پانچو کوهنوردی پوششی است که مانع از نفوذ آب و خیس شدن کوهنورد میشود. از دیگر کاربرد های پانچو میتوان به قابلیت بادگیر بودن آن اشاره کرد.

از پانچو به عنوان زیر انداز و ساختن پناهگاه با پانچ های مخصوص نصب شده روی آن میتوان استفاده کرد. همچنین میتوان از آن به عنوان کیسه ی حمل آب و کیسه مواد غذایی نیز استفاده کرد. البته همه ی این موارد به کیفیت و ویژگی های پانچو خریداری شده بستگی دارد و در صورتی که میخواهید از تمامی قابلیت های نامبرده شده بهره مند شوید باید ویژگی ها و مشخصات محصول مورد نظر را مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید پانچو کوهنوردی کنید.

  • مانع از خیس شدن کوهنورد میشود.
  • قابلیت بادگیر بودن دارد.
  • میتوان از پانچو به عنوان کیسه آب و کیسه مواد غذایی استفاده کرد.
  • استفاده به عنوان زیر انداز
  • ساختن پناهگاه در صورت پشتیبانی از پانچ های مخصوص

موارد استفاده

همانطور که در پاراگراف بالا تعریفی از پانچو کوهنوردی داشتیم متوجه قابلیت های مختلف آن شدیم. اما سوالی اینجاست، آیا همه ی کوهنوردان به پانچو نیاز دارند؟ قطعا جواب ما منوط به سطح کوهنورد شما میباشد. به طور مثال اگر شما صرفا به کوهنوردی مانند یک تفریح چند ساعته در صبح های جمعه نگاه میکنید خیر نیازی به خرید پانچو کوهنوردی نیست، البته که داشتن آن یک امتیاز محسوب میشود اما از پانچو نمیتوان به عنوان وسایل ضروری نام برد و صرفا خرید یک کفش کوهنوردی زنانه یا مردانه خوب برای کوهنوردانی با این سطح کفایت میکند.

اما اگر شما کوهنورد حرفه ای هستید و به دنبال فتح قله ها میباشید قطعا به یک پانچو کوهنوردی خوب نیاز دارید. هیچ کوهنوردی نمیتواند شرایط جوی و خطرات احتمالی در ارتفاعات را پیش بینی کند. بنابراین برای ایمن بودن هرچه بیشتر باید از یک پانچو خوب بهره مند شوید و همواره یک تن پوش ضد آب در کوله ی کوهنوردی خود داشته باشید.

بخوانید: راهنمای خرید چاقو سفری

در صورتی که هنگام بارش باران از پانچو کوهنوردی استفاده نکنید. لباس های شما به سرعت خیس و سنگین میشود و علاوه بر دشوار شدن ادامه ی مسیر منجر به سرماخوردگی و حتی یخ زدگی کوهنورد میشود. بنابراین اگر یک کوهنورد حرفه ای هستید و قصد فتح قله های مرتفع را دارید هم اکنون خرید یک پانچو کوهنوردی را شدیدا به شما توصیه میکنیم.

  • پانچو کوهنوردی برای افراد مبتدی ضروری نیست.
  • اگر کوهنورد حرفه ای هستید همواره باید یک پانچو کوهنوردی در کوله ی خود داشته باشید.
  • پانچو از خیس شدن و سنگین شدن لباس های کوهنورد جلوگیری میکند.

نکات مهم و راهنمای خرید

اندازه مناسب: یکی از دلایلی که باعث میشود اکثر کوهنوردان از خرید پانچو کوهنوردی اجتناب کنند، این است که تنها بعد از چند دقیقه استفاده از آن خیس عرق میشوند و انرژی زیادی از آن ها گرفته میشود. مهم ترین دلیل این اتفاق عدم انتخاب سایز درست میباشد. هنگام خرید پانچو کوهنوردی حتما به این نکته توجه کنید که پانچو نه تنها نباید جذب باشد بلکه حتی نباید اندازه ی شما باشد!!!پانچو باید کمی گشاد باشد و صرفا لباس های شما را پوشش دهد. (گشاد بودن پانچو نباید به قدری باشد که مانع از دید کافی و انعطاف پذیری کوهنورد شود) همچنین مواردی چون میزان ضخامت میتواند سبب عرق کردن شود که پیشنهاد میکنیم نسبت به این موضوع هم دقت نظر داشته باشید.

نوع پوشیدن: برخی پانچوهای کوهنوردی کاملا یکسره و فاقد زیپ و چسب میباشند و برخی دیگر دارای زیپ و چسب در ناحیه جلویی هستند. ما خرید پانچو کوهنوردی که دارای زیپ و چسب است را بیشتر توصیه میکنیم زیرا در مواقع ضروری به راحتی میتوانید اقدام به پوشیدن آن کنید و در صورتی که شرایط جوی مطلوب بود میتوانید زیپ و چسب را باز کنید تا دمای بدن را پایدار و مناسب با محیط نگه دارید.

بخوانید: راهنمای خرید چتر

جنس:جنس انواع پانچو کوهنوردی معمولا از پلاستیک، پلی استر و پارچه میباشد. پلی استر جزو بهترین گزینه ها است. پلی استر در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است و همچنین از مقاومت بالایی برخورد دار است و به راحتی پاره نمیشود، به دلیل قابلیت گردش هوایی که دارد از عرق کردن کوهنورد جلوگیری میکند و مانع از کاهش عملکرد او حین کوه پیمایی میشود.

  • جنس پلی استر به دلیل ضد آب بودن، قابلیت ضد تعریق و مقاومت بالا در برابر پارگی بسیار پیشنهاد میشود.

انتخاب موارد ظاهری: نه تنها در خرید پانچو بلکه در تمامی پوشاک کوهنوردی باید به رنگ آن توجه ویژه ای گرد. از خرید پوشاک و کوله هایی که هم رنگ طبیعت است اجتناب کنید. رنگ های سبز، قهوه ای، سفید و مشکی انتخاب های هوشمندانه ای نیستند زیرا در شرایط بحرانی تشخیص دادن کوهنورد در فواصل دور دشوار میشود. بنابراین پیشنهاد میکنیم از رنگ های قرمز، نارنجی و زرد بیشتر استفاده شود تا در شرایط بحرانی به راحتی توسط تیم های امدادی شناسایی شوید.

جای مخصوص برای کوله: برخی پانچو های کوهنوردی در ناحیه ی پشتی دارای جای تعبیه شده ای برای کوله میباشند. این ناحیه به گونه ای طراحی شده است که کوله با هر حجم و اندازه ای را پوشش میدهد و مانع از خیس شدن وسایل و اقلام کوهنورد میشود. امروزه اکثر پانچو های موجود در بازار از این قابلیت پشتیبانی میکنند و ما هم پیشنهاد میکنیم از خرید پانچو ای که فاقد جای مخصوص کوله است اجتناب کنید.

قابلیت شستشو:دو نوع پانچو کوهنوردی در بازار موجود است، پانچو یکبار مصرف و پانچو دائم. پانچو کوهنوردی یکبار مصرف همانطور که از اسمش پیداست تنها قادر به یکبار استفاده از آن هستید و در سفرهای بعدی باید فک پانچو جدید باشید. اما پانچو های دائم را میتوان بارها و بارها شست و استفاده کرد. اغلب کوهنوردان حرفه ای بیشتر از پانچو های دائم استفاده میکنند زیرا این پانچو ها به صرفه تر و با کیفیت تر از نمونه های یکبار مصرف میباشند.

کش در ناحیه آستین و کلاه:وجود کش در ناحیه کلاه و آستین میتواند بسیار کاربرد باشد. با تنظیم کردن کش ها در ناحیه مچ و کلاه از نفوذ آب در این ناحیه ها جلوگیری میشود و کوهنورد کاملا از نفوذ آب در امان میماند.

وزن: وزن پانچو کوهنوردی باید تا حد ممکن کم باشد(مثلا ۳۰۰گرم) درصورتی که ضخامت پارچه بیش از حد معمول باشد علاوه بر سنگین شدن موجب گرم شدن و در نهایت عرق کردن کوهنورد میشود. از آنجایی که به خودی خود لباس ها و کوله کوهنورد سنگین است، وزن بیش از حد پانچو کوهنوردی ممکن است مشکل ساز شود.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰مدل از بهترین پانچو های کوهنوردی را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.پانچو کوهنوردی کمپسور مدل ۰۱

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل 01

ابعاد۱۳۰x110x1 سانتی‌متر، وزن ۳۰۵ گرم، جنس پلاستیک , پارچه ای، دارای جایگاه کوله پشتی با قابلیت باز و بسته شدن، دارای کلاه نقاب دار، دارای مچ کشسان، دارای نوار چسبی در قسمت ورودی گردن برای تغییر اندازه، دارای کیسه حمل باکیفیت.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.پانچو کوهنوردی مدل ۳۰۵۳۸

پانچو کوهنوردی مدل 30538

این پانچو کوهنوردی دارای ابعاد ۱۱۴*۱۸۲ سانتی‌متری بوده و وزن آن تنها ۵۷ گرم است. دارای رنگ بندی زرد و آبی می‌باشد و شما می‌توانید رنگ های دیگر این محصول را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.پانچو کوهنوردی مدل C.1320

پانچو کوهنوردی مدل C.1320

ابعاد ۱۳۰x66x2 سانتی‌متر، وزن ۱۰۴ گرم، جنس پلی استر، ساخته شده از پلاستیک بسیار ضخیم، دارای قابلیت بارانی – بادگیر و کاور، قابلیت ضد آب، دارای دکمه.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.پانچو یکبار مصرف مدل Terra

پانچو یکبار مصرف مدل Terra

ابعاد ۱۴۵x80x0.3 سانتی‌متر، وزن ۴۵ گرم، جنس پلاستیک، دارای کلاه با جایگیری مناسب روی سر، مناسب کوهنوردی و شرایط آب و هوایی بارانی، قابلیت حمل آسان.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.پانچو کوهنوردی مدل RC1000

پانچو کوهنوردی مدل RC1000

پانچو کوهنوردی مدل RC1000 دارای ابعاد ۱۵*۵*۵ سانتی‌متری و وزن ۲۵۰ گرمی است. این محصول از بهترین متریال ساخته شده و در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است. شما می‌توانید قیمت روز و سایر مشخصات این محصول را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.پانچو کوهنوردی تتیس مدل SP-01

پانچو کوهنوردی تتیس مدل SP-01

ابعاد ۱۶۰x1x120 سانتی‌متر، وزن ۲۸۰ گرم، جنس پلاستیک، دارای قابلیت ضد آب و ضد باد، مناسب کوهنوردی و شرایط آب و هوایی بارانی، بسیار سبک، دارای آستین، دارای جای کوله پشتی، دارای بند جمع کننده کلاه دور صورت.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.پانچو کوهنوردی کمپسور مدل COS

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل COS

ابعاد ۱۴۵×۰.۲×۱۲۲ سانتی‌متر، وزن ۳۴۰ گرم، جنس پلی استر، دارای ۶ محل پانچ شده بر روی پانچو، دارای یک چسبک برای تنظیم محل ورودی سر در پانچو.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.پانچو کوهنوردی مدل KMP 313

پانچو کوهنوردی مدل KMP 313

ابعاد ۲۳x20x7 سانتی‌متر، وزن ۲۸۰ گرم، جنس پلاستیک، پانچو شنلی از جنس پارچه واترپروف نینو، ضدآب و ضدباد، دارای کیف کمری، ساخت کشور چین.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.پانچو کوهنوردی مدل Rainproof

پانچو کوهنوردی مدل Rainproof

ابعاد ۱۳۰×۶۶ سانتی‌متر، وزن ۱۶۰ گرم، طول بدون در نظر گرفتن کلاه ۱ متر، عرض ۶۴ سانتی متر، جهت مشاهده قیمت و خرید این پانچو کوهنوردی وارد سایت زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.پانچو کوهنوردی تتیس مدل SLP-01

پانچو کوهنوردی تتیس مدل SLP-01

ابعاد ۱۴۰x1x140 سانتی‌متر، وزن ۲۴۰ گرم، جنس پلاستیک، قابلیت ضد آب و ضد باد، مناسب کوهنوردی و شرایط آب و هوایی بارانی، دارای بند جمع کننده کلاه دور صورت، دارای کاور برای حمل آسان.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.پانچو کوهنوردی مدل EVA

پانچو کوهنوردی مدل EVA

ابعاد این پانچو کوهنوردی ۲۳x18x5 سانتی‌متر و دارای وزن ۹۵ گرمی است. جنس محصول از پلاستیک و پلی استر تهیه شده و همچنین دارای رنگ بندی است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.پانچو کوهنوردی کمپسور مدل C110

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل C110

ابعاد ۱۱۰x100x0.2سانتی‌متر، وزن ۲۵۰ گرم، جنس پارچه پلی استر، دارای آستین، دارای جنس پارچه شمعی ضد آب، قد از سر شانه ۱۰۰ سانتی متر، عرض ۱۱۰ سانتی متر.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.پانچو کوهنوردی مدل ۸۳۵

پانچو کوهنوردی مدل 835

ابعاد ۲۶x20x1 سانتی‌متر، وزن ۱۷۰ گرم، جنس پلاستیک، ارتفاع تا یقه ۱۱۰ سانتی متر، طول از شانه تا شانه ۶۰ سانتی متر است. اگر دنبال خرید پانچو کوهنوردی ارزان قیمت هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.پانچو کوهنوردی مدل bargobad

پانچو کوهنوردی مدل bargobad

ابعاد ۱۰۵x145x0.1 سانتی‌متر، وزن ۲۴۰ گرم، جنس پارچه ای , پلی استر، ابعاد پانچو ۱۰۵ در ۱۴۵ سانتی متر، قد ۱۰۵ سانتی متر، دارای یک کاور کوچک جهت حمل آسان پانچو در کوله، دارای پارچه شمعی ضد آب.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.پانچو کوهنوردی مدل Everest

پانچو کوهنوردی مدل Everest

ابعاد ۱۰۷x56x1 سانتی‌متر، وزن ۲۶۸ گرم، جنس پلاستیک، پانچو آستین دار و زیپ دار، ضد آب و ضد باد، دارای محفظه ی کوله پشتی، جنس پارچه شمعی.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.پانچو کوهنوردی اس وای کی کد ۹۱۶

پانچو کوهنوردی اس وای کی کد 916

ابعاد ۱۴۰*۱۱۵*۰.۱ سانتی‌متر، وزن ۲۴۰ گرم، جنس پلاستیک، پانچو زیرانداز شو، ابعاد کالا در حالت زیرانداز ۲۲۰*۱۴۰ سانتی متر.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.پانچو کوهنوردی مدل Cheriki

پانچو کوهنوردی مدل Cheriki

ابعاد ۱۰۵x140x0.1 سانتی‌متر، وزن ۲۴۰ گرم، جنس پارچه ای , پلی استر، ابعاد پانچو ۱۰۵ در ۲۳۸ سانتی متر، قد ۱۰۵ سانتی متر، دارای یک کاور کوچک جهت حمل آسان پانچو در کوله، دارای پارچه شمعی ضد آب.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.پانچو کوهنوردی گرانیت اکوییپمنت مدل ۰۰۰۱

پانچو کوهنوردی گرانیت اکوییپمنت مدل 0001

ابعاد ۱۱۲x95x0.1 سانتی‌متر، وزن ۲۵۰ گرم، جنس پارچه ای، دارای کلاه نقاب دار، دارای سر آستین های کشسان، دارای بند چسبی مقاوم در قسمت ورودی گردن، دارای کیسه حمل، دارای بند و استوپر در قسمت ورودی کیسه حمل، ارتفاع پانچو از زیر بغل ۸۹ سانتیمتر.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.پانچو کوهنوردی سبلان

پانچو کوهنوردی سبلان

ابعاد پانچو کوهنوردی سبلان ۱۰ × ۲۰ سانتی‌متر بوده و دارای وزن ۵۰۰ گرمی است. این پانچو باتوجه به جنس شمعی که دارد، در برابر نفوذ آب و وزش باد بسیار مقاوم است. توجه داشته باشید این مدل فاقد رنگ بندی می‌باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.پانچو کوهنوردی مدل C.1320

پانچو کوهنوردی مدل C.1320

ابعاد ۱۳۰x66x2 سانتی‌متر، وزن ۱۰۴ گرم، جنس پلاستیک و پلی استر، ساخته شده از پلاستیک بسیار ضخیم، کاربر چند منظوره به عنوان بارانی و بادگیر، کاملًا ضد آب.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۱.پانچو کوهنوردی کد ۱۰۰

پانچو کوهنوردی کد 100

ابعاد ۶۰x110x1 سانتی‌متر، وزن ۲۲۰ گرم، جنس پلاستیک، دارای کلاه، ساخته شده از جنس پلاستیک ضخیم، سایز آزاد، مناسب برای آقایان و بانوان، بسیار گرم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۲.پانچو کوهنوردی مدل SLP-03

پانچو کوهنوردی مدل SLP-03

ابعاد ۰.۲ × ۱۴۰ × ۱۴۲ سانتی‌متر، وزن ۳۹۰ گرم، جنس پلاستیک، مناسب کوهنوردی و شرایط آب و هوایی بارانی، دارای بند جمع کننده کلاه، به همراه کاور مخصوص برای حمل آسان.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۳.پانچو کوهنوردی موتال مدل SN2017

پانچو کوهنوردی موتال مدل SN2017

ابعاد ۲۰x10x4 سانتی‌متر، وزن ۳۷۰ گرم، جنس پارچه ای، دارای قابلیت ضد آب و ضد کشش و پارگی، جهت مشاهده تصاویر بیشتر و خرید آنلاین این پانچو کوهنوردی وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۴.پانچو کوهنوردی شنگ یوان مدل ۲۲۱۵

پانچو کوهنوردی شنگ یوان مدل 2215

ابعاد ۲۲۰x150x1 سانتی‌متر، وزن ۲۲۰ گرم، جنس پلاستیک , پلی استر، دارای قابلیت زیر انداز، دارای قابلیت ساختن پناهگاه با پانچ های مخصوص نصب شده روی پانچو، دارای تبدیل شدن به کیسه مواد غذایی و کیسه حمل آب، سبک و کم حجم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۵.پانچو کوهنوردی کمپسور مدل cam12

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل cam12

ابعاد ۱۳۰x102x0.2 سانتی‌متر، وزن ۳۰۰ گرم، جنس پارچه ای , پلی استر، آستین دار، از جنس پارچه شمعی ضد آب، قد از سر شانه ۱۰۲ سانتی متر، عرض ۱۳۰ سانتی متر.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۶.پانچو یکبار مصرف مدل rain

پانچو یکبار مصرف مدل rain

ابعاد ۶۶ × ۱۳۰ سانتی‌متر، وزن ۸۰ گرم، دارای رنگ بندی، امتیاز این پانچو کوهنوردی ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های پرفروش بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۷.پانچو کوهنوردی صخره مدل الترا سایز S

پانچو کوهنوردی صخره مدل الترا سایز S

دارای جنس نایلونی بوده و مقاومت بالایی در برابر پارگی و فرسایش دارد، دارای جای کوله با سایز استاندارد و متناسب که به راحتی کوله ۵۰ لیتری در آن جای می‌گیرد، دارای کلاه با جایگیری مناسب روی سر، دارای سیستم تهویه مناسب، دارای نوار چسب بر روی آستین ها که مانع از نفوذ آب می شود، وزن بسیار کم که حمل و پوشش آن در شرایط مختلف را آسانتر ساخته است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۸.پانچو کوهنوردی مدل C1090

پانچو کوهنوردی مدل C1090

ابعاد ۷۸x70x150 سانتی‌متر، وزن ۱۰ گرم، جنس پلی استر، باز و بسته کردن با دکمه, دارای کلاه، جنس EVA درجه یک با ضخامت ۰.۱۴ میلی متر، دارای قابلیت ضد آب، مناسب جهت استفاده در کوهستان ، نقاط برفی و بارانی و مناطق پر گرد و غبار.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۹.پانچو کوهنوردی طرح ۰۱

پانچو کوهنوردی طرح 01

ابعاد ۱۲۰ × ۱۳۵ سانتی‌متر، وزن ۵۵۰ گرم، جنس پارچه ای، فاصله‌ی سرآستین‌ها ۱۳۵ سانتی‌متر، ارتفاع از بالای کلاه تا پایین پانچو ۱۲۰ سانتی‌متر.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۰.پانچو کوهنوردی کمپسور مدل ۱

پانچو کوهنوردی کمپسور مدل 1

ابعاد این پانچو کوهنوردی  ۲۳*۱۲*۳ سانتی‌متر و وزن آن ۳۰۰ گرم است. جنس محصول فوق‌العاده باکیفیت بوده و باتوجه به الگویی که دارد برای آقایان و بانوان مناسب است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۱.پانچو کوهنوردی مدل p115

پانچو کوهنوردی مدل p115

ابعاد ۲۰۳x127x10 سانتی‌متر، وزن ۱۰ گرم، جنس پلاستیک، دارای رنگ طوسی، امتیاز این محصول ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده و بیش از ۵۰نفر خرید آن را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت

قیمت پانچو کوهنوردی معمولا از ۱۵۰۰۰ تومان تا ۵۰۰هزارتومان میباشد. هرچه قابلیت های آن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر میرود. بهترین برندهای پانچو کوهنوردی شامل: کمپسور،گرانیت، اکوییپمنت، کرویت، کچوا، انیسه، سول، پکینیو میباشد.

امیدواریم از مطلب راهنمای خرید پانچو کوهنوردی لذت برده باشید. ضمن به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از شما عزیزان دعوت میکنیم از سایر مطالب سایت تپ سنج در دسته ی کوهنوردی و کمپینگ دیدن فرمایید. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد میتوانید نظرات خود را در بخش تماس با ما مطرح کنید.

لینک کوتاه مطلب: https://b2n.ir/q03648

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *