لباسشویی ایکس ویژن خوبه؟ برسی مزایا و معایب

لباسشویی ایکس ویژن خوبه؟ بهترین مدل این برند کدام است؟ در این مطلب قصد داریم تمام نکات مهمی که باید قبل از انتخاب بهترین لباسشویی ایکس ویژن به آن توجه کنید را مورد برسی و ارزیابی قراردهیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

لباسشویی ایکس ویژن از قابلیت های پیشرفته و بروزی برخوردار است. کیفیت ساخت محصولات این شرکت بسیار قابل قبول ارزیابی شده و بین سایر برندهای ایرانی مطرح از امتیاز بالاتری برخوردار است.

انواع لباسشویی ایکس ویژن دارای برنامه های شستشو بسیار متنوع است که به سهولت استفاده کاربر کمک می کند. قابلیت هایی چون؛ شستشو سریع، شستشو لباس کودک، اد واش و … از جمله مهم ترین قابلیت های لباسشویی ایکس ویژن سری جدید است. اما در این راهنمای خرید می خواهیم بهاین سوال پاسخ جامعی بدهیم؛ آیا لباسشویی ایکس ویژن خوبه؟ در ادامه به این سوال کاربران نیز پاسخ داده ایم.

۱.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت ۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت 6 کیلوگرم

مشخصات
  • دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۶ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آیا لباسشویی ایکس ویژن خوبه؟

بله لباسشویی ایکس ویژن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. تقریباً تمام قابلیت های پیشرفته که قبل ها تنها در برندهای خارجی دیده می شد امروزه برند ایکس ویژن آن ها را بومی سازی کرده و تا حد زیادی به تکنولوژی روز دنیا در ساخت ماشین لباسشویی نزدیک شده است. اما نظر کاربران درباره لباسشویی ایکس ویژن چیست؟ طبق برسی هایی که داشتیم اکثر کاربران از کیفیت ساخت لباسشویی ایکس ویژن رضایت داشته اند و خدمات پس از فروش آن را نیز مطلوب ارزیابی کرده اند.

در نهایت بابد بگوییم لباسشویی ایکس ویژن ساخت ایران است و از آنجایی که بنا به شرایط موجود برندهای خارجی در ایران درای نمایندگی رسمی نمی باشند، انتخاب یک لباسشویی ایرانی گزینه ی عاقلانه تری است. چرا که در صورت بروز هرگونه مشکل فنی می توانید با نمایندگی رسمی ایکس ویژن تماس بگیرد و در سریع ترین زمان مشکل به وجود آمده را حل کنید اما همین موضوع درباره برندهای خارجی که قالباً به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند پشتیبانی نمی شود.

۲.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82-AS/AW ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG82-AS/AW ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

عملکرد لباسشویی ایکس ویژن

لباسشویی ایکس ویژن دارای عملکردی پایدار با موتور بسیار قوی است که می تواند فرآیند شستشوی لباس را متناسب به نیاز شما سفارشی سازی کند. به طور مثال برنامه شستشوی سریع می تواند لباس های روزمره شما را که دارای لک کمتری است در حداکثر زمان ۱۵ دقیقه بشورد و خشک کند.

کیفیت بدنه لباسشویی ایکس ویژن نیز بسیار قابل قبول است طوری که ناحیه درب ها دارای جدارهای چند لایه می باشند و همچنین در قیمت کفی از پلاستیک باکیفیت استفاده شده است. بدنه لباسشویی از ورقه ی آهنی بادوام است تا به مرور زمان دچار خوردگی و آسیب های احتمالی ناشی از جا به جایی نشود.

همچنین بهترین لباسشویی ایکس ویژن دارای قابلیت اد واش بوده که این امکان را برای کاربر محیا می کند، در حین شستشو لباس های جدیدی را به آن اضافه کند و منتظر پایان زمان شستشو نباشد. همچنین قابلیت هایی نظیر شستشو عمیق در لباسشویی ایکس ویژن نیز دیده می شود که مناسب شستن پرده ها و البسه ی بسیار کثیف است.

۳.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TF84-AWBL/ASBL

مشخصات
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: BLDC
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

لباسشویی ایکس ویژن چند کیلویی بخرم؟

برخی افراد تصور می کنند، این مورد به وزن لباسشویی اشاره دارد در صورتی که اینگونه نیست. به طور مثال یک لباسشویی ۶ کیلوگرمی قادر به شستن لباس تا ۶ کیلو است. لذا اگر تعداد نفرات خانه ی شما زیاد است و تنها هفته ای یکبار ماشین لباسشویی را روشن می کنید بهتر است سراغ مدل های ۸.۵ کیلوگرمی یا ۹ کیلویی بروید.

لذا در پاسخ به این سوال که لباسشویی ایکس ویژن چند کیلویی بخرم باید به تعداد نفرات و همچنین حجم لباس ها توجه کنید. در صورتی که می خواهید مبلغ کمتری برای خرید لباسشویی پرداخت کنید و در عین حال تعداد نفرات خانواده ی شما زیاد است باید لباس ها را تقسیم کنید و در هفته چند بار اقدام به شستشوی لباس ها کنید. در این صورت یک لباسشویی ۶ کیلوگرمی ایکس ویژن نیز تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد.

قیمت لباسشویی ۹ کیلوگرمی ایکس ویژن نسبت به مدل های ۶ کیلوگرمی بیشتر است چرا که مدل های سنگین تر از موتور قوی تری برخوردار بوده و همچنین دارای دیگ شستشوی بزرگتری نیز می باشند. همچنین ابعاد مدل های ۹ کیلوگرمی به نسبت ۶ کیلویی بزرگتر بوده و باید فضای آشپزخانه و محل قرارگیری لباسشویی را نیز درنظر داشته باشید.

۴.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA80-AW/AS ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA80-AW/AS ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات
  • دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

شستشوی سریع با نهایت پاکیزگی

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، بهترین لباسشویی ایکس ویژن دارای قابلیت شستشوی سریع است که قادر به شستن لباس تنها در ۸ تا ۱۵ دقیقه است. شاید تصور کنید در این مدت زبان لباس های چندان تمیز نمی شوند اما به هیچ عنوان ایگونه نیست. آنچه کیفیت شستشو را تضمین می کند تنها زمان نیست بلکه مواردی چون؛ قدرت موتور، کیفیت مواد شویند و همچنین تکنولوژی استفاده شده در لباسشویی بیش از هرچیز دیگری مهم است.

شما با استفاده از قابلیت شستشوی سریع می تواند انواع لباس را در مدت زمان بسیار اندک بشورید و خشک کنید. این قابلیت در بهترین لباسشویی ایکس ویژن موجود بوده و در سری های جدید نیز تقویت شده است. در صورتی که نمی دانید از این قابلیت چگونه استفاده کنید، کافی است سری به دفترچه ی راهنمای لباسشویی ایکس ویژن بزنید.

۵.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-ASI/AWI ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WH94-ASI/AWI ظرفیت 9 کیلوگرم

مشخصات
  • دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: تسمه‌ای
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برنامه شستشوی لباس های ظریف و ورزشی

بهترین مدل لباسشویی ایکس ویژن دارای قابلیتی است که این امکان را می دهد لباس های ظریف و حساس را با خیالی آسوده درون ماشین لباسشویی بیندازید بدون اینکه نگران آسیب دیدن به ان باشید. شاید ول کردن لباس و یا تغییر رنگ البسه کابوس شما باشد اما باتوجه به این قابلیت دیگر لازم نیست نگران باشد.

برنامه شستشوی لباس های ظریف با نهایت دقت و هوشمندی لباس های شما را میشورد بدون اینکه دچار کوچک ترین آسی شود. این قابلیت متناسب با سرعت چرخش و زمان شستشو از لباس های ظریف و ورزشی شما نهایت مراقبت را می کند.

قابلیت دیگری که در بهترین لباسشویی ایکس ویژن وجود دارد، شستن لباس هایی حجیم و ضخیم است. از آنجایی که شستن لباس های حجیم نیاز به زمان بیشتری دارد، لباسشویی به صورت هوشمند تمام جوانب را در نظر میگیرد تا با مصرف کمترین آب بالاتر میزان کیفیت شستشو اعمال شود.

۶.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7 کیلوگرم

مشخصات
  • دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • نوع موتور: Universal
  • سرعت چرخش موتور: ۱۲۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مصرف انرژی لباسشویی ایکس ویژن

مصرف انرژی لباسشویی ایکس ویژن کاملاً بهینه و مناسب مصارف خانگی است. تمام مدل های ایکس ویژن دارای برچسب انرژی بوده و دارای گرید کم مصرف می باشند. البته بهتر است تنها به این موضوع اکتفا نکید و حدالمقدور در زمان های خارج پیک مصرف لباسشویی را روشن کنید.

مصرف انرژی لباسشویی ایکس ویژن کاملاً متناسب با برق ایران است و دارای گواهی استاندارد و الگوی مصرف است. شما می توانید جزئیات بیشتر را از فروشنده جویا شوید تا از مصرف بهینه محصول کاملاً مطمئن شوید.

۷.ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84-BWBL/BSBL ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84-BWBL/BSBL ظرفیت 8 کیلوگرم

مشخصات
  • دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش
  • نوع مخزن: درب از جلو
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • جهت بازشدن در: به سمت چپ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قابلیت های لباسشویی ایکس ویژن

برسی ظرفیت: لباسشویی های ایکس ویژن با ظرفیت های مختلفی در بازار موجود است. از مدل های ۶ کیلوگرمی گرفته تا ۹ کیلویی. شما می توانید مناسب با تعداد نفرات خانواده مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

دور موتور انواع لباسشویی بسته به مدل آن متفاوت است. میزان ۱۰۰۰ دور در دقیقه در طیف وسیعی از بهترین لباسشویی های ایکس ویژن دیده می شود.

رتبه انرژی لباسشویی ایکس ویژن A+++ بوده و برای مصارف خانگی کاملاً بهینه است.

تعداد برنامه شستشو لباسشویی ایکس ویژن بیش از ۱۶ برنامه بوده که تمام نیاز شما را برآورده می کند. شستشوی لباس کودک، لباس نازک، لباس های حجیم و غیره تنها بخشی از این برنامه های کاربردی است.

قابلیت افزودن لباس در حین شستشو برای مواقعی است که لباس های چرک را بعد از روشن کردن ماشین می خواهید بشورید. شما می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه اقدام به اضافه کردن سایر البسه کنید.

پنل کنترل دیجیتالی در بهترین لباسشویی ایکس ویژن نیز دیده می شود. مواردی چون تایم و وضعیت لباس ها را می توانید از طریق این پنل دیجیتالی مشاهده کنید.

قابلیت شستشوی با تأخیر برای مواقعی است که می خواهید در زمان خاصی اقدام به شستن لباس ها و روشن شدن ماشین لباسشویی کنید. به وسیله ی این قابلیت می توانید مدت زمان شستشو را سفارشی سازی کنید.

موتور کم صدا از دیگر قابلیت های بهترین لباسشویی ایکس ویژن است. همچنین لباسشویی ایکس ویژن از لرزش بسیار کمی در حین شستشو برخوردار است.

بدنه ضد زنگ نیز از ویژگی های برتر برند ایکس ویژن است. حتی در طولانی مدت نیز بدنه لباسشویی دچار زنگ زدگی و آسیب نمی شود.

مزایا و معایب لباسشویی ایکس ویژن

در ادامه به برخی از مزایا و معایب لباسشویی ایکس ویژن اشاره خواهیم کرد.

مزایا لباسشویی ایکس ویژن

  1. قابلیت شستشوی سریع
  2. دارای ۱۶ برنامه شستشو متنوع
  3. دارای بدنه ضد زنگ
  4. دارای خدمات پس از فروش

معایب لباسشویی ایکس ویژن

  1. قیمت بالای برخی مدل ها
  2. تنوع ظاهری کم

از شما کاربران گرامی نیز خواهشندیم در صورت استفاده از لباسشویی ایکس ویژن مزایا و معایب آن را درقسمت دیدگاه ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات درباره لباسشویی ایکس ویژن

اکثر کاربران کیفت کلی لباسشویی های برند ایکس ویژن را تایید کرده اند اما برخی افراد نسبت به قیمت بالای برخی مدل های این شرکت گله داشته اند. قیمت لباسشویی ایکس ویژن به نسبت مدل های خارجی ارزان تر است اما برخی مدل های جدید تقریباً تفاوت چندانی با برندهای خارجی ندارند. از این حیث برخی کاربران نسبت به این موضوع ناراضی بودن که بهتر است کالای ایرانی با قیمت ارزان تری به فروش برسد.

چند سالی هست از لباسشویی ایکس ویژن استفاده می کنم تا الان مشکل خاصی نداشته و واقعاً راضیم.

لباسشویی ایکس ویژن بسیار کم صدا هست و لباس هارو خیلی عالی میشوره. فقط قبل از استفاده پیشنهاد می کنم دفترچه ی راهنما رو بخونید تا با تمام قابلیت هاش آشنا شوید.

دو روزه لباسشویی ایکس ویژن دستم رسید و تا الان فقط یکبار استفاده کردم که واقعاً عالی بود. برای نصب هم با شرکت تماس گرفتم و همان روز نصاب مراجعه کرد و لباسشویی رو نصب کرد. فقط یک مبلغ ۲۰۰ تومانی برای نصب فیلتر از من گرفته شد. به طور کلی ایکس ویژن رو پیشنهاد میکنم.

سوالات شما

نظرات لباسشویی ایکس ویژن در نی نی سایت چگونه است؟

اکثر کاربران در سایت نی نی سایت از کیفیت لباسشویی ایکس ویژن رضایت داشته اند و خرید آن را پیشنهاد داده اند. با این حال بهتر است تنها به نظرات اکتفا نکنید و خود اقدام به برسی درباره قابلیت ها و ویژگی های لباسشویی کنید.

بهترین مدل لباسشویی ایکس ویژن کدام است؟

گرچه تمام مدل های ایکس ویژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند اما ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل WA60-AW/AS با ظرفیت ۶ کیلوگرمی به دلیل قابلیت ها و قیمت مناسبی که دارد، پیشنهاد ما به عنوان بهترین انتخاب است.

آیا لباسشویی ایکس ویژن خدمات پس از فروش (گارانتی) دارد؟

بله لباسشویی های ایکس ویژن دارای گارانتی ۲۴ ماهه مادیران می باشند. توجه داشته باشید، برای استفاده از خدمات گارانتی نصب ماشین لباسشویی فقط باید از طریق کارشناسان ایکس ویژن انجام شود.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *