بهترین یخچال ساید اسنوا [معرفی ۸ مدل پرفروش + نظرات خریداران]

لیست قیمت یخچال اسنوا

در این مطلب قصد داریم بهترین یخچال ساید اسنوا را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. معیار ما برای انتخاب بهترین مدل نظرات کاربران سایت پذیرنده و همچنین میزان کارایی و کیفیت محصول است.

از آنجایی که محصولات وارداتی چون سامسونگ و ال جی از قیمت بسیار بالایی برخوردارند و همچنین دیگر مثل قبل وارد نمشوند، بسیاری از افراد تصمیم به خرید کالای ایرانی میگیرند تا هم در هزینه ها صرفه جویی کنند و هم از خدمات گارانتی و ضمانت آن بهره مند شوند. ما به شما قول میدهیم در صورتی که تا انتهای این مطلب همراه مان باشید، کمکتان کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید و در نهایت بهترین یخچال ساید اسنوا را خریداری کنید.

چرا برند اسنوا را برای خرید یخچال انتخاب کنم؟

برند اسنوا مخفف کلمه ی ارکان ساختار نوین ایرانیان میباشد. این برند ایرانی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. این برند مطرح ایرانی با بهره گیری از بهترین مهندسان ایرانی توانست روز به روز پیشرفت های مهمی در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص ساخت بهترین یخچال های ساید اسنوا داشته باشد.

  • بیش از ۵۰۰۰ هزار کارمند ایرانی در این شرکت مشغول به کار هستند.
  • بیش از ۱۲۰۰ شعبه در سراسر ایران دارد.
  • به دلیل رشد فروش در سال ۱۴۰۰ تعداد استخدام در اسنوا بسیار افزایش پیدا کرده است.
  • اسنوا از بروز ترین تکنولوژی برای تولید انواع یخچال ساید استفاده میکند.
  • با خرید یخچال اسنوا از گارانتی بهرمند میشوید.
  • در هزینه ها صرفه جویی میکنید.
  • به رشد و توسعه ایران عزیز کمک میکنید.
  • بسیاری از جوانان این مرز و بوم مشغول به کار میشوند.

نکات و راهنمای خرید بهترین یخچال ساید

  • اولین نکته ای که باید قبل از خرید یخچال ساید اسنوا حتما به آن توجه کنید اندازه آن است. شما باید یخچالی خریداری کنید که کاملا متناسب با فضای آشپزخانه تان باشد. در صورتی که یخچال فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال کند، راحتی شما سلب میشود و همه زیبایی آشپزخانه شما از بین میرود. پس در انتخاب ابعاد یخچال نهایت دقت را به خرج دهید.
  • دومین نکته ای که باید قبل از خرید بهترین یخچال اسنوا حتما به آن توجه کنید، میزان ظرفیت و تعداد طبقات یخچال است. اگر شما کاربر عزیز تازه عروس هستید و خانواده ی شما هنوز دو نفره است لازم نیست یخچالی با تعداد طبقات زیاد با ظرفیت بالا خریداری کنید. قابل ذکر است هرچه تعداد طبقات و ظرفیت داخلی یخچال کمتر و کوچک تر باشد، قیمت آن نیز مناسب تر است.
  • وجود قابلیت نمایشگر در هر یخچالی ضروری است. این قابلیت کمک میکند از میزان سردی داخل یخچال با خبر شوید و همچنین دما را با توجه به سلیقه ی خود تنظیم کنید. امروزه طیف وسیعی از بهترین یخچال های ساید اسنوا از این قابلیت کاربردی بهره مند میباشند.
  • مخزن آب سرد جزو ویژگی هایی است که هر یخچال سایدی باید داشته باشد. قابل ذکر است انواع مخزن آب سرد در یخچال اسنوا به آسانی به شیر آب متصل میشود و تمامی اقلام مورد نیاز جهت نصب همراه محصول ارسال میشود.
  • قبل از خرید بهترین یخچال ساید اسنوا حتما به سنسور های آن توجه کنید. به طور مثال مهم ترین سنسوری که هر یخچالی باید داشته باشد تشخیص باز بودن در است. در صورتی که به هر دلیل در یخچال بسته نشود، از طریق زنگ هشدار مطلع میشوید و اقدام به بستن در میکنید. این ویژگی به سلامت محتویات یخچال بسیار کمک میکند و از فاسد شدن فرآورده های غذایی جلوگیری می کند.
  • نمودار مصرف انرژی جزو ویژگی هایی است که نه تنها باید قبل از خرید بهترین یخچال ساید اسنوا به آن توجه کنید بلکه هر لوازم برقی دیگری باید این ویژگی را داشته باشد. بنابراین حتما به علامت A+ توجه کنید.

قیمت یخچال ساید اسنوا

قیمت یخچال اسنوا
قیمت انواع یخچال ساید اسنوا

مشاهده مدل های منتخب

در حال حاظر که در ۱۴۰۰/۱۹ این مطلب را مینوسیم قیمت ارزان ترین ساید اسنوا ۲۹ میلیون میباشد و گران ترین آن ۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

شاید برای هر کسی خرید بهترین یخچال ساید اسنوا آسان نباشد. اما بهتر است بدانید یخچال های خارجی قیمتی دو برابر محصولات اسنوا را دارند. در ادامه میتوانید قیمت روز و موجودی هر کالا را در سایت پذیرنده مشاهده کنید.

یخچال ساید اسنوا چی بخرم؟

برای اینکه به جوب این سوال برسید، ابتدا به دو سوال زیر پاسخ دهید.

  • چقدر میخواهید هزینه کنید؟
  • گنجایش یخچال چقدر باشد؟

قیمت یخچال برام مهم نیست / گنجایش بالای ۷۰۰ لیتر

در صورتی که قیمت یخچال برایتان مهم نیست ما خرید ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS را پیشنهاد میکنیم. این مدل جزو زیباترین های اسنوا است. همچنین گنجایش این یخچال بیش از ۷۰۰ لیتر است. در ادامه توضیحات جامع تری را در مورد این یخچال در اختیار شما میگذاریم.

قیمت یخچال برام مهمه / گنجایش زیر ۷۰۰ لیتر

اگر نمی خواهید برای خرید بهترین یخچال ساید اسنوا زیا هزینه کنید. خرید ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW را پیشنهاد میکنیم. این یخچال تمام ویژگی های کاربردی را دارد. گنجایش این یخچال کمتر از ۷۰۰ لیتر است. در ادامه توضیحات جامعی در اختیارتان میگذاریم.

همانطور که مشاهده کردید همه چیز به ظرفیت گنجایش یخچال بستگی دارد. البته موارد دیگری در تعیین قیمت تاثیر گذار است که در ادامه هریک را به طور کامل شرح میدهیم. در ادامه ی این مطلب لیستی از بهترین یخچال های ساید اسنوا را همراه با نظر خریداران در اختیار شما کاربران عزیز میگذاریم تا انتخابی دقیق و متناسب با نیازتان داشته باشید.

لیست قیمت یخچال های ساید اسنوا

در ادامه دعوت می‌کنیم ۸مدل از بهترین یخچال های ساید اسنوا موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-2261GW

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261GW

مدل SN8-2261GW جزو محصولات جادار و باکیفیت اسنوا است. این یخچال دارای نمودار مصرف انرژی A+ بوده و بسیار بهینه است. از ویژگی های بارز این مدل میتوان به مواردی چون؛ قابلیت آلارم باز ماندن درب، فیلتر تصفیه آب و چهار عدد کشو اشاره کرد. قابل ذکر است گنجایش کل به لیتر این ساید۵۹۱ و گنجایش فریز ۱۹۷ است. اگر دنبال خرید بهترین یخچال ساید اسنوا هستید، این مدل باتوجه به قابلیت ها و گنجایش مناسبی که دارد، انتخابی مناسب و اقتصادی محسوب می‌شود. جهت مشاهده قیمت روز و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ارتفاع: ۱۸۱۶ سانتی متر
  • جهت باز شدن درب: چپ به راست
  • تعداد طبقات یخچال: چهار عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • ابزار روشنایی: لامپ یخچال
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

نظرات

واقعا از خریدم راضیم. این محصول کاملا با نمونه های خارجی قابل رقابت است. خرید این محصول را پیشنهاد میکنم.

من یخچال SN8-2261GW تازه خریدم و تا به امروز مشکل خاصی ازش ندیدم. تنها نکته ای که وجود داره گرم بودن آب یخچال است، به دلیل اینکه لوله ها یخ نزند مخزن از آنجا عبور نمیکند و به همین دلیل آب زیاد خنک نیست ولی به شخصه مشکل خاصی از این بابت  ندارم. همچنین هنگام ساختن یخ کمی صدا میدهد که ممکن است برای برخی افراد آزار دهند باشد.

من این یخچالو از دیجی کالا خریدم. خوبی خرید آنلاین این بود که هزینه کارگرو حمل ندادم و قیمتش هم نسبت به بیرون پایین تر بود.

از اسنوا بسیار ممنونم که به محض خرید سریعا یخچال را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ی اضافی نصب کرد. این مدل بهترین یخچال ساید اسنوا ست، واقعا از خریدم راضی هستم.

از لحاظ فنی تا به امروز مشکلی مشاهده نکردم ولی وجود خط و خش هایی روی بدنه برای من آزار دهنده بود. دلیل این اتفاق را جویا شدم گفتن به دلیل وارداتی بودن برخی قطعات است و هنگام حمل این اتفاق میفتد. خدارو شکر خط ها در طرف راست یخچال است و کابینت مانع  مشخص شدن آن شده است.

این یخچال رو سر موقع تحویل گرفتم و تا طبقه چهارم برام حمل کردن ممنون از اسنوا و خدمات خوبی که ارائه میکند.

سلام ما ساید اسنوا مدل۲۲۶۱ sn8 خریدیم چند روز اول خوب بود ولی کم کم صدای بلندی تولید می کرد که تو مخ میرفت با عنوان یخچال بی صدا خریدیم ولی اینطور نبود و هر طبقه ای از یخچال مواد غذایی یا مایعات میذاشتم یخ میزد بعد کلی زنگ زدن و اومدن و رفتن نتونستن تعمیر کنن و تعویض کردن باز ساید دومی هم بدتر از اولی شد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-2261SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS

مدل SN8-2261SS دارای صفحه نمایشگر لمسی بوده و باتوجه به قیمت مناسب و همچنین امکانات فوق‌العاده ای که دارد، بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد خرید بهترین یخچال ساید بای ساید ایرانی دارند. نمودار مصرف انرژی این مدل A+ است و کاملاً مطابق با استاندارد می‌باشد. گنجایش کل به لیتر این مدل۵۹۱ و گنجایش فریز ۱۹۷ است. شایان ذکر است عمق این مدل ۷۲۰ سانتی‌متر بوده و بسیار جادار است.

مشخصات

  • ارتفاع: ۱۸۱۶ سانتی متر
  • جهت باز شدن درب فریزر: به سمت چپ
  • تعداد طبقات یخچال: چهار عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • پهنا: ۹۱۶
  • مدل طراحی: یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)

نظرات

خیلی دنبال یخچال خارجی بودم اما وقتی سری به بازار زدم و قیمت هارو دیدم کلا بیخیال شدم. از دوستان و آشنایان پرس و جو کردم گفتن یخچال اسنوا از کیفیت بالایی برخورداره و قیمتش هم مناسبه. گرچه این مدل هم گران قیمته اما در کل هزینه ی کمتری بابت خرید یخچال دادم من تا به امروز که ۳ماه میگذره هیچ مشکل فنی ندیدم.

خیلی صداش تو مخ نیست و همچنین میوه هارو به مدت طولانی سالم نگه میداره از خرید یخچال ساید اسنوا مدل SN8-2261SS راضی هستم.

تازه امروز نصب کردم. ظاهرش عالیه اما نمیتونم از لحاظ فنی نظر بدم چون باید چند روزی بگذره نصب یخچال هم توسط نمایندگی سریعا انجام شد.

کاملا مشابه نمونه های خارجی است، حتما پیشنهادش میکنم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-3350SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350SS

این یخچال ساید اسنوا دارای یخساز نیمه اتومات بوده و از صفحه نمایشگر بهره‌مند است. نمودار مصرف انرژی A+ است و دارای گنجایش کل به لیتر ۷۷۱ و گنجایش فریز ۲۷۷ می‌باشد. عمق این ساید نسبت به مدل بالایی بیشتر بوده و ۹۲۰ سانتی‌متر تخمین زده شده است. دو عدد کشو، سه عدد طبقه و آبسرد کن از دیگر ویژگی های بارز این مدل محسوب می‌شود. توجه داشته باشید مدل SN8-3350SS دارای فیلتر تصفیه آب نیز می‌باشد.

مشخصات

  • ارتفاع: ۱۸۱۶ سانتی متر
  • لزوم اتصال به شیر آب: بله
  • تعداد طبقات یخچال: چهار عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: بیش از ۷۰۰ لیتر
  • پهنا: ۹۱۶

نظرات

من قبلا یخچال سامسونگ داشتم و خیلی هم از آن رضایت داشتم اما چند وقتی دنبال یخچال بزرگ بودم و با کلی پرس جو تصمیم گرفتم اسنوا بخرم راستش اولش دو دل بودم اما بعد از خرید کاملا نیاز های منو برآورده کرد و حجم زیادی مواد غذایی را درونش قرار دادم .فقط گاهی اوقات یک صدای وز میدهد که زیاد آزار دهنده نیست.

یخچال خوبیه اما آب را خنک نمیکند و فقط تصفیه ی آب دارد.

نورپردازی داخل یخچال بسیار مناسب است اما مشکلی که مشاهده کردم این است که نمیتوان بطری ها را به صورت افقی در طبقات گذاشت.

از خریدم راضیم. برخی دوستان گمان میکنند موتور این یخچال سامسونگ است اما اینگونه نیست. باتوجه به پیگیری که کردم موتور یخچال های ساید اسنوا از شرکت دوو تامین میشود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – S8-2261S

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل S8-2261S

این یخچال ساید اسنوا ۲۷ فوت بوده و دارای ویژگی های چون؛ قفل کودک، فیلتر تصفیه آب، قابلیت تنظیم دما در بخش کشو ها و آلارم هشدار باز ماندن درب یخچال می‌باشد. اگر قصد خرید بهترین یخچال ساید اسنوا را دارید، این مدل باتوجه به قابلیت ها و همچنین ظرفیت داخلی مناسبی که دارد، انتخابی مناسب برای خانواده های پنج نفره محسوب می‌شود. شما میتوانید نظرات خریداران را در ادامه مشاهده کنید و در صورت تمایل با مراجعه با سایت زیر اقدام به سفارش آنلاین آن کنید.

مشخصات

  • وزن: ۱۱۰ گرم
  • جهت باز شدن درب فریزر: به چپ
  • تعداد طبقات یخچال: چهار عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • پهنا: ۹۱۶
  • امکانات یخچال: نمایشگر

نظرات

هزینه ارسال این یخچال از تهران تا شهرستان پانصد هزارتومان شد که قیمتش نسبت به ارسال خود اسنوا مناسب تر بود. این محصول را تازه خریدم و نمیتونم در مورد کیفیتش نظر بدم اما ظاهرش استیل هست و خیلی شیک و زیباست.  امیدوارم کیفتش هم مانند ظاهرش خوب باشد.

آنچه برای من جالب بود نصب سریع محصول بود. درست فردای سفارش و بعد از تماسم کارشناس به منزل اومد و یخچال را در چند دقیقه نصب کرد و توضیحات مهم را به ما گفت همچنین هرچند وقت یکبار در مورد کیفیت کالا با ما تماس میگیرند. این میزان مشتری مداری واقعا ستودنی است.

یخچال و فریزر ساید اسنوا مدل S8-2261S در صورتی که جاش تراز باشه اصلا صدا نداره. حتی یخچال قبلی من که سامسونگ بود مقداری صدا میداد اما این یخچال خیر. اگر دنبال خرید بهترین یخچال ساید اسنوا هستید این مدل را به شدت پیشنهاد میکنم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-3350GW

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350GW

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3350GW جزو جادار ترین مدل هاست. این محصول دارای گنجایش فریز ۲۷۷ و گنجایش یخچال ۴۹۴ می‌باشد. عمق این ساید ۹۲۰ بوده و ۳۵ فوت است. این یخچال دارای ویژگی هایی چون آبسردکن، فیلتر تصفیه آب و دو عدد کشو جادار می‌باشد. توجه داشته باشید، ارتفاع این ساید ۱۸۱۶ بوده و جهت باز شدن درب آن از سمت راست است. برای مشاهده قیمت و خرید آنلاین این کالا وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۱۱۵ گرم
  • جهت باز شدن درب فریزر: چپ
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • مدل طراحی: یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب)
  • پهنا: ۹۱۶
  • امکانات یخچال: نمایشگر
  • نمودار مصرف انرژی: A+

نظرات

 من این یخچال رو برای جهیزیم خریدم در کل راضیم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-3320SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320SS

مدل SN8-3320SS دارای ظاهری بسیار زیبا و امروز است. نمودار مصرف انرژی A+ بوده و بسیار بهینه و کم مصرف است. این یخچال ساید اسنوا دارای شش عدد کشو می‌باشد و نسبت به سایر مدل های معرفی شده از این حیث برتری دارد. اگر دنبال خرید یخچالی جادار هستید و همچنین فضای آشپزخانه ی نسبتاً یزرگی دارید، این مدل با توجه به ابعاد و گنجایشی که دارد انتخابی مناسب برای شما محسوب می‌شود. توجه داشته باشید، قبل از خرید حتماً فضای قرارگیری ساید را به خوبی ارزیابی کنید تا بعد از خرید با چالش کمبود جا مواجه نشوید. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ارتفاع: ۱۸۱۶ سانتی متر
  • جهت باز شدن درب: چپ به راست
  • تعداد طبقات یخچال: پنج عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • دستگاه نمایش وضعیت: اخطار باز ماندن درب
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

نظرات

یخچال خوبیه و ظاهر بسیار زیبایی داره. فقط یک سوال مگه این برند ایرانی نیست؟ پس چرا انقدر گرووووونه؟!!

ویژگی مثبت این یخچال سه در بودن آن است. من این موضوع را بعد از خرید متوجه شدم.

با توجه به نمونه های مشابه خارجی قیمتش مناسب تره. اگر میخواهید بهترین یخچال ساید اسنوا رو بخرید این مدل جزو بهترین گزینه ها ست ولی قیمتش هم در نظر بگیرید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-3320GW

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3320GW

این یخچال اسنوا دارای قابلیت نوفراست و از وجود برفک جلوگیری می‌کند. ویژگی های چون یخساز اتوماتیک (آب شهری) نمودار مصرف انرژی A+، آبسردکن و قفل کودک از دیگر ویژگی های بارز این محصول اسنوا می‌باشد. قابل ذکر است همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید این مدل دارای صفحه نمایشگر بوده و تمام تنظیمات را میتوانید از این طریق اعمال کنید. میزان صدای این یخچال ۳۸ دسی‌بل بوده و بسیار کم صدا است. درباره ویژگی های ظاهری و فضای داخلی باید به موارد چون ارتفاع۱۸۱ سانتی متری، پهنا ۹۱، گنجایش کل ۶۸۴ لیتری، گنجایش فریز ۲۴۴ و گنجایش یخچال ۴۴۰ اشاره کنیم. عمق این مدل ۸۴ سانتی‌متر و دارای ۵ عدد کشو می‌باشد.

مشخصات

  • وزن: ۱۱۵۰۰۰ گرم
  • جهت باز شدن درب فریزر: به سمت چپ
  • تعداد طبقات یخچال: پنج عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • گنجایش کل به فوت: ۳۲

نظرات

 من دنبال خرید بهترین ساید اسنوا بودم و با تحقیقاتی که انجام دادم متوجه شدم این مدل از ابعاد و ظرفیت مناسبی برخوردار است. دیروز این محصول به دستم رسید و ظرف چند ساعت هم از اسنوا آمدن برای نصب یخچال . در مورد ظاهر محصول میتونم به جرع بگم حتی از نمونه های خارجی هم زیباتر اما در مورد کیفیت باید یک ماهی صبر کنم ببینم محتویتی چون میوه و گوشت را چگونه نگهداری میکند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا – SN8-2340GW

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2340GW

این مدل نیز دارای قابلیت یخساز نیمه اتوماتیک بوده و از صفحه نمایشگر برخوردار است. نمودار مصرف انرژی A+ و دارای فیلتر تصفیه آب می‌باشد. قابل ذکر است این مدل امکان اتصال به آب شهری را ندارد و باید مخزن آن را جداگانه پر کنید. این مدل دارای فناوری انجماد سريع بوده و در سریع ترین زمان ممکن محتویات غذایی شما را فریز می‌کند.  پهنای این ساید ۹۱۶، گنجایش کل ۶۸۴ لیتر و گنجایش فریز۲۴۴ است. اگر قصد خرید بهترین یخچال ساید اسنوا را دارید مدل SN8-2340GW باتوجه به قابلیت های کاربردی که دارد، گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای شما محسوب می‌شود.

مشخصات

  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جهت باز شدن درب: چپ به راست
  • تعداد طبقات یخچال: پنج عدد
  • محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰
  • مخزن دستگاه: آبسردکن
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین یخچال ساید اسنوا را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که میدانید به دلیل شرایط فعلی قیمت برند های خارجی بسیار بالا میباشد و عاقلانه ترین کار خرید تولیدات ملی است. یادتان باشد با خرید محصول ایرانی از هزاران کارگر ایرانی حمایت میکنید و به حرکت چرخه اقتصاد کمک شایانی میکنید. همانطور که در بالا نظر برخی خریداران را به اشتراک گذاشتیم میتوان به یقین گفت اکثر خریداران از کیفیت یخچال ساید  اسنوا رضایت داشتند و خرید محصولات این شرکت را به دیگران نیز پیشنهاد کرده اند.

خوشحال میشویم نظرات خود، درباره بهترین یخچال ساید اسنوا را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت میکنیم از صفحات راهنمای خرید بهترین سرخ کن و قهوه ساز برقی دیدن فرمایید.

۳.۷/۵ - (۷ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

    1. دقیقا،من خریدم بدنش برق داشت تعویض کردم دومی بدتر دراومد تازه همش داخلش شبنم میزنه،هرچی هم زنگ میزنم خدماتش میگن مشکل خاصی نیست طبیعیه،اصلا وسایل داخل یخچال که تو قسمت درب هست رو نمیشه دید از بس شبنم وبخار زده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *