بهترین یخچال ساید دوو [۱۳مدل پرفروش با قیمت مناسب]

اگر دنبال خرید بهترین یخچال ساید دوو هستید، همراه ما باشید تا لیستی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند را خدمت شما کاربران محترم معرفی کنیم.

محصولات دوو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و سالیان سال است جزء پر تقاضا‌ترین لوازم خانگی محسوب می‌شوند. یخچال‌های ساید دوو بالای ۱۰میلیون تومان قیمت دارند و بهترین مدل این شرکت که D۴S-۰۰۳۶MW می‌باشد، بیش از ۵۰میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در این مطلب قصد داریم فارغ از هرگونه تعصب روی مدلی خاص بهترین یخچال ساید دوو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید باتوجه به بودجه‌ای که برای خرید محصولات این شرکت در نظر گرفته‌اید بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید محصولات معرفی شده در این مطلب جزء پر امتیاز‌ترین یخچال‌های ساید بای ساید این شرکت از جانب خریداران می‌باشند و اکثر افراد نسبت به مدل خریداری شده رضایت کامل داشته‌اند.

درباره یخچال‌های ساید برند دوو بیشتر بدانید

یخچال‌های ساید بای ساید دوو از تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار هستند و بدون شک جزء بهترین‌ها در زمینه تولیدات لوازم برقی خانگی محسوب می‌شوند. این شرکت کره‌ای از سال ۱۹۶۷فعالیت خود را آغاز کرد و همواره جزء موفق‌ترین‌های بازار بوده است. محصولات برند دوو در ایران نیز بسیار شناخته شده می‌باشند و از آنجایی که خدمات پس از فروش آن در کشور پشتیبانی می‌شود خیال خریداران از بابت قیمت و خدمات پس از فروش آن به کل راحت است.

در صورتی که مایل به خرید بهترین یخچال ساید دوو هستید، حتماً از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد محصولات این شرکت را خریداری کنید. متأسفانه برخی افراد بدون شناخت کامل نسبت به فروشگاه اقدام به خرید لوازم خانگی گران قیمت می‌کنند که این امر سبب مشکلاتی چون عدم پشتیبانی درست، قیمت نامناسب و مشکلاتی از این دست می‌شود. لذا همواره خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بهترین گزینه است و شما با خیالی آسوده می‌توانید مدل موردنظرتان را خریداری کنید و همچنین از خدمات گارانتی یخچال دوو بهرمند شوید.

نظرات در مورد یخچال ساید دوو

رسالت سایت تپ سنج نقد و برسی انواع محصولات موجود در بازار است. کارشناسان ما با برسی مدل‌های مختلف بهترین یخچال ساید دوو و خواندن نظرات خریداران در نهایت توانستند لیست قابل اعتمادی را برای شما آماده کنند.

اکثر خریداران یخچال ساید دوو از کیفیت محصولات ارائه شده‌ی این شرکت رضایت داشتند و از نقاط مثبتی که در نظرات خریداران بار‌ها مشاده شد، طرحی زیبا و منحصر به فرد یخچال‌های این برند است. آنچه ظاهر یخچال‌های ساید دوو را زیبا جلوه داده است طراحی ریز بینانه و هوشمندانه‌ی آن است.

از جمله موارد فنی بهترین یخچال ساید دوو می‌توان به وجود موتور قدرتمند و مصرف بهینه‌ی آن اشاره کرد. نمودار مصرف انرژی یخچال‌های دوو A است و کاملاً استاندارد است.

نکات و راهنمای خرید

  • قبل از خرید بهترین یخچال ساید دوو حتماً به ابعاد آن توجه کنید تا هنگام قرار دادن آن در آشپزخانه دچار مشکل نشوید. مدل‌هایی با ارتفاع ۱۸۰ سانتی‌متر برای آشپزخانه‌های کوچک گزینه‌ی مناسبی می‌باشد.
  • تعداد کشو‌های داخل یخچال‌های ساید دوو بسته به گنجاش آن معمولاً دارای دو یا چهار کشو می‌باشند. در صورتی که می‌خواهید میوه و سبزیجات زیادی درون آن قرار دهید مدل‌های ۴کشو انتخاب مناسبی می‌باشند.
  • یکی از قابلیت‌هایی که بسیار مهم است تعداد طبقات یخچال است. بهتر است مدلی خریدارای کنید که دارای ۴طبقه باشد تا با خیالی آسوده تمام خوراکی‌ها را در هر طبقه تفکیک کنید.
  • یخچال‌های ساید دوو بسیار کم صدا می‌باشند. در صورتی که این موضوع برای شما اهمیت دارد نگران صدای زیاد محصولات دوو نباشید.
  • مواد غذایی به هیچ عنوان بوی یخچال را به خود نمی‌گیرند. شما با خیالی آسوده می‌توانید مواد غذایی را چند ماه فریزر کنید بدون اینکه نگران بو گرفتن آن شوید.

ویژگی‌های برتر ساید دوو

مواردی چون چشم الكترونیكی هوشمند، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی، طبقات شیشه‌ای مقاوم، کمپرسور اینورتر دیجیتال، مجهز به سامانه سرمایش فلزی تنها بخشی از قابلیت‌های بهترین یخچال ساید دوو می‌باشد.

سیستم گردش هوا: این سیستم سبب می‌شود هوای داخل یخچال به سرعت در حال گردش باشد و در نتیجه داخل یخچال به مرور زمان بو نگیرد.

طبقات شیشه‌ای مقاوم: شیشه‌های طبقات یخچال از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و تا حد زیادی در برابر فشار و ضربه مقاوم می‌باشند.

سرمایش فلزی: لایه‌ی فلزی درون یخچال باعث می‌شود سرما ب خوبی حفظ شود و در صورت باز و بسته شدن یخچال تغییری در دمای محیط ایجاد نشود. این ویژگی تنها در بهترین یخچال ساید دوو دیده می‌شود. ( این قابلیت در بهترین یخچال ساید اسنوا نیز دیده می‌شود)

کمپرسور اینورتر دیجیتال: این کمپرسور‌ها مدام روشن هستند و با سرعت ۱۱۰۰ تا ۳۳۰۰ عمل می‌کند. این موضوع باعث می‌شود همواره دمای محیط در حالت مطلوب قرار بگیرد.

برسی قیمت

قیمت بهترین یخچال ساید بای ساید دوو از ۱۰میلیون تومان به بالا میباشد. در ادامه محصولات منتخب با طیف قیمتی متنوع را خدمتتان معرفی کرده ایم تا با هر بودجه ای بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید قیمت محصولات ممکن است به مرور زمان تغییر کنند. (این مطلب در زمستان ۱۴۰۰ نوشته شده است)

حالا که با قابلیت‌های کاربردی بهترین یخچال ساید دوو آشنا شدید. در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از محصولات منتخب این شرکت را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر می‌توانید از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133MW

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133MW

مدل D2S-3133MW بهترین یخچال ساید دوو است. این محصول دارای گنجایش ۲۴۴ یخچال و ۴۴۰ فریزر می‌باشد. ابعاد یخچال متوسط است و برای آشپزخانه هایی با مساحت نسبتاً کوچک مناسب می‌باشد. از لحاظ موارد فنی دارارای قابلیت های متنوعی بوده و اکثر خریداران از کیفیت و امکانات آن اعلام رضایت کرده‌اند. قابل ذکر است، امتیاز این یخچال ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین مدل های دوو می‌باشد. شما میتوانید سایر مشخصات این مدل را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: ۲۴۴

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-3133SS

مدل D2S-3133SS یکی دیگر از بهترین یخچال های ساید دوو است. این مدل دارای قابلیت سیستم خنک کننده سریع بوده و باتوجه به گنجایش ۷۰۰ لیتری که دارد، برای خانواده هایی با تعداد نفرات بالا بسیار مناسب می‌باشد. نظرات اکثر خریداران درباره این یخچال مثبت بوده و قیمت مناسب و کیفیت بالای آن را جزو نقاط قوط آن ارزیابی کرده‌اند. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنی، حتما نظرات را با دقت بخوانید تا در خرید خود دچاره اشتباه نشوید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • وزن: ۱۱۵ کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915MW

مدل D4S-2915MW جزو مدل های نسبتاً ارزان قیمت دوو می‌باشد. این مدل دارای ظاهری ساده با ابعادی نسبتاً بزرگ می‌باشد. کیفیت محصول بالا بوده و دارای ویژگی های کاربردی چون نوفراست و سرد کن سریع می‌باشد. شما میتوانید سایر مشخصات این مدل را در سایت پذیرنده مشاهده کنید. امتیاز این محصول ۴.۳ از ۵ بوده و ظاهر آن دارای کم ترین امتیاز در بین خریداران ارزیابی شده است توجه داشته باشید، انتخاب ظاهر امری کاملا سلیقه‌ای است.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • وزن: ۱۱۰ کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0034MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0034MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0034MW بسیار زیبا و خوش ساخت می‌باشد. اکثر خریداران از کیفیت و ظاهر زیبای این یخچال تعریف و تمجید کرده‌اند. ویژگی بارز این مدل از دید کاربران کم صدا بودن آن است و همچنین قابلیت آب سرد کن آن را مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرده‌اند. قیمت محصول نسبت به سایر مدل ها کمی بالاتر می‌باشد اما باتوجه به قابلیت هایی که دارد این امر کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید بای ساید سه درب
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: ۴۴۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS

یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-2915SS

گنجایش فریز این یخچال ساید دوو ۳۳۶ و ارتفاع آن ۱۸۱۶ سانتی‌متر است. محدوده گنجایش کل به لیتر بیش از ۷۰۰ لیتر بوده و برای خانواده های پنج نفره مناسب می‌باشد. این یخچال دارای نمایشگر اعلام وصغیت است و دارای ۴ طبقه و ۲عدد کشو می‌باشد. قابل ذکر است آب سرد کن این مدل نیاز به اتصال لوله آب دارد.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: ۵۰۴

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-0036MW

گنجایش یخچال ۴۹۴ و گنجایش فریز ۲۷۷ است. ارتفاع ۱۸۱ سانتی‌متر و پهنای آن ۹۱ سانت می‌باشد. ساید D4S-0036MW برای آشپزخانه های نسبتاً کوچک بسیار مناسب است. این مدل نیز دارای نمایشگر بوده و تعداد طبقات آن ۴ و تعداد کشوهای یخچال ۳ عدد است. نظر اکثر خریداران نسبت به این کالا مثبت بوده و رنگ زیبای آن توجه اکثر کاربران را به خود جلب کرده است.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • وزن: ۱۱۵ کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033MW

یکی دیگر از بهترین یخچال ساید دوو مدل D2S-1033MW است. از ویژگی های این یخچال میتوان به صفحه نمایش LED، طبقات شیشه‌ای بدون قاب، فناوری کاهش مصرف انرژی، فیلتر هوای سه گانه Fresh Max Plus، مجهز به محفظه تازه نگهدارنده ی میوه و سبزیجات (مجهز به Blue light LED)، چشم الكترونیكی هوشمند، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، سامانه سرمایش سریع دریخچال و انجماد در فریزر اشاره کرد. جهت مشاهده قیمت وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • وزن: ۱۱۵ کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340MW دارای ظاهری زیبا و امروزی است. این مدل از لحاظ عملکرد دارای بالاترین امتیاز میباشد. اکثر خریداران از جادار بودن آن تعریف و تمجید کرده‌اند. قیمت محصول نسبتاً مناسب است و باتوجه به قابلیت های خوبی که دارد جزو مدل های مقرون به صرفه و اقتصادی به شمار میرود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش یخچال: ۴۴۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037MW

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1037MW

در یک کلام ظاهری زیبا با امکانات زیاد! این مدل جزو پرفروش ترین های بازار می‌باشد و اکثر خریداران از کیفیت ساخت و همچنین ظاهر محصول رضایت داشته‌اند. شما میتوانید نظرات خریداران کالا در لینک زیر مشاهده کنید. قابل ذکر است امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • گنجایش یخچال: ۵۰۰
  • گنجایش فریز: ۲۷۷
  • گنجایش کل به لیتر: ۷۷۷
  • ارتفاع: ۱۸۱۶ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340SS

یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل D4S-3340SS

مدل D4S-3340SS دارای ظاهر زیبا می‌باشد. این ساید از مصرف بهینه ای برخوردار بوده و باتوجه به گنجایش ۳۲ فوتی که دارد از فضای داخلی مناسبی برخوردار است. شما میتوانید اطلاعات تکمیلی و همچنین قیمت روز این مدل را درلینک زیر مشاهده فرمایید. پیشنهاد می کنیم قبل از نهایی کردن خرید خود حتما نظرات خریداران را با دقت بخوانید تا در انتخاب خود دچار اشتباه نشوید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید بای ساید
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست
  • گنجایش کل به فوت: ۳۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-1033SS

از ویژگی های بارز این یخچال ساید دوو میتوان به مواردی چون؛ چشم الكترونیكی هوشمند، سامانه بار خانگی با تکنولوژی جدید، سيستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی، طبقات شیشه‌ای مقاوم و کمپرسور اینورتر دیجیتال اشاره کرد. برای مشاهده نظرات و همچنین قیمت کالا وارد لینک زیر شوید. امتیاز محصول ۴ از ۵ است.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: یخچال و فریزر ساید بای ساید
  • گنجایش یخچال: ۴۴۰
  • گنجایش فریز: ۲۴۴

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915W

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915W

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915W دارای قابلیت نوفراست است و دربرابر ایجاد برفک مقاومت می‌کند. ظاهر محصول بسیار شکیل و زیبا می‌باشد. باتوجه به ویژگی های کاربردی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار بوده و جزو مدل های اقتصادی و مقرون به صرفه محسوب می‌شود. امتیاز این کالا ۴.۳ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های محبوب در بازار ایران است. جهت مشاهده قیمت روز و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید
  • وزن: ۱۰۰ کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915S

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915S

مدل DES-2915S دارای جدیدترین فناوری برفک‌زدایی نوفر است و مانع از هرگونه برفک های داخلی می‌شود. این مدل باتوجه به کیفیت ساختی که دارد، از طول عمر بسیار بالایی برخوردار است و می‌توانید تا سالیان سال با خیالی آسوده از آن استفاده کنید. این ساید باتوجه به گنجایشی که دارد، برای خانواده های نسبتاً پر جمعیت بسیار مناسب بوده و از آنجایی که چهار طبقه و دو عدد کشو دارد از ظرفیت بسیار مناسبی برای تفکیک مواد غذایی برخوردار است. از ویژگی های بارز این ساید میتوان به مواردی چون سيستم انجماد سريع، قابلیت سرد کننده آنی، فیلتر آب و سرمایش یکنواخت در سراسر یخچال اشاره کرد.

مشخصات

  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • نوع یخچال: ساید
  • وزن: ۱۰۰ کیلوگرم
  • نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بدون شک یخچال‌های ساید دوو بهترین انتخاب می‌باشند. محصولات برند دوو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید تا سالیان سال با خیالی راحت از یخچال‌های این شرکت استفاده کنید. مجدد تأکید می‌کنیم برای خرید لوازم گران قیمت آشپزخانه حتماً به فروشگاه‌های معتبر و امن در سراسر کشور مراجعه کنید تا در صورت هرگونه خرابی از خدمات پس از فروش آن بهرمند شوید. ما در این مطلب بهترین فروشندگان یخچال ساید دوو را خدمتتان معرفی کردیم و با بهرهمندی از شرایط گارانتی می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

آیا آب سرد کن یخچال ساید دوو به آب شهری وصل میشود؟
بله شما میتوانید از این قابلیت استفاده کنید.
ارزان ترین مدل یخچال ساید دوو کدام مدل است؟
در حال حاضر مدلD4S-2915MW ارزان ترین ساید بای ساید دوو میباشد.

امیدواریم از خواندن این راهنمای خرید لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از مطالب خرید غذا ساز و خرید چرخ گوشت نیز دیدن کنید.

۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. سلام
    بسیار ممنون بابت مطالب خوبتون . در بین یخچالهای دوو تتوع بسیار بالاست . ممکنه بفرمایین بهترین مدل این یخچال در سایز ۲۸ یا نزدیک به اون کدامیک هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *