۳۵ مدل صندلی خودرو کودک و نوزاد ارزان و باکیفیت (قیمت مناسب)

راهنمای خرید صندلی خودرو کودک و نوزاد

از بین تمام چیزهایی که برای فرزند خود خریداری می کنید، صندلی خودرو کودک و نوزاد یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید انجام دهید. باتوجه به تنوع محصولات در این زمینه دشوار است بدانید برای هر مرحله از زندگی کودک خود کدام صندلی مناسب است. راهنمای خرید صندلی خودرو کودک برخی گمانه زنی ها در مورد انواع صندلی کودک را برسی میکند تا در پیدا کردن صندلی مناسب در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

از لحظه ای که نوزاد تازه متولد شده شما بیمارستان را ترک می کند تا لحظه ای که برای کمربند ایمنی بزرگسالان آماده شود، به یک صندلی خودرو کودک و نوزاد احتیاج دارد. با این وجود، هنگام خرید صندلی های اتومبیل فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود. البته درجه ایمنی مهم است، اما سن و اندازه کودک، بودجه، نوع وسیله نقلیه، سبک زندگی و … در مراحل بعدی حائز اهمیت است.

قبل از خرید، باید انواع صندلی خودرو کودک و نوزاد موجود در بازار ایران را بشناسید. صندلی های اتومبیل به چهار نوع اساسی تقسیم می شوند: صندلی ماشین مخصوص نوزادان، صندلی اتومبیل قابل تبدیل، صندلی ماشین ۳ در ۱ و صندلی تقویت کننده.

صندلی ماشین مخصوص نوزادان: برای نوزادان تازه متولد شده ساخته میشوند این صندلی ها از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و قادر به تحمل وزن تا ۳۰ کیلو می باشند.

صندلی های اتومبیل قابل تبدیل: صندلی خودرو کودک و نوزاد قابل تبدیل میتواند از نوازدی فرزند تا وقتی که قادر به راه رفتن شود کاربرد داشته باشد. شما با خرید صندلی قابل تبدیل نیاز نیست مجدد اقدام به خرید صندلی خودرو کودک و نوزاد کنید.

صندلی های ۳ در ۱ اتومبیل: این صندلی ها تا ۴سالگی برای فرزند شما کاربرد دارد و بدون هیچگونه مشکلی تا رسیدن به سن موعد قابل استفاده است.
صندلی های تقویت کننده: هنگامی که کودک شما ۴ ساله شد، او از صندلی تقویت کننده با کمربند ایمنی استفاده می کند.
بخاطر داشته باشید که کلیه صندلی های اتومبیل فروخته شده توسط استانداردهای ایمنی یکسان تولید می شوند، اما برخی از بهترین صندلی خودرو کودک و نوزاد با محافظت اضافی در برابر ضربات جانبی یا سیستم های قفل شونده ضد والد، ایمنی کودک را تضمین میکنند.

بخوانید: راهنمای خرید آمپرمتر

حتماً دفترچه راهنما صندلی خودرو کودک و نوزاد  را با دقت بخوانید، از مراحل نصب گرفته تا طول و اندازه صندلی به طور کامل در آن ذکر شده است. خواندن دفترچه ی راهنما بسیار میتواند به شما کمک کند.

نحوه انتخاب صندلی ماشین کودک

تمام صندلی های کودک و نوزاد از استاندارد های مشخص شده ای بهرمند هستند، لذا حتما صندلی خودرو کودک و نوزاد را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

برای انتخاب صندلی خودرو کودک باید عواملی مانند بودجه، سبک زندگی، برنامه های خانوادگی و حتی اندازه اتومبیل خود را در نظر بگیرید.

برسی انواع صندلی خودرو کودک و نوزاد

مشاهده مدل های پرفروش

آیا به بیش از یک صندلی ماشین نیاز دارید؟

اگر شما و شریک زندگی خود با وسایل نقلیه جداگانه رانندگی می کنید، ممکن است تصور کنید که برای هر وسیله نقلیه به صندلی خودرو کودک و نوزاد احتیاج دارید. اما اگر هماهنگی داشته باشید، می توانید در عوض یک صندلی ماشین بخرید که می تواند در صورت لزوم بین اتومبیل ها جابجا شود. بنابراین پیشنهاد میکنیم، در صورتی که دو وسیله ی نقلیه دارید به جای این که دو عدد صندلی خودرو کودک و نوزاد خرید کنید دنبال یک صندلی سبک وزن با قابلیت نصب آسان باشید تا به راحتی بین اتومبیل ها جابجا شود.

چه مدت قصد استفاده از صندلی کودک را دارید؟

خرید یک صندلی کانورتیبل برای استفاده طولانی مدت بسیار عاقلانه میباشد، بسیاری از کانورتیبل های مدرن حداکثر تا ۴۰ کیلوگرم قادر به تحمل وزن هستند. بنابراین اگر قصد دارید در طولانی مدت از صندلی خودرو کودک و نوزاد استفاده کنید، صندلی کانورتیبل بهترین انتخاب میباشد.

بخوانید:راهنمای خرید صندلی خودرو کودک دلیجان 

اندازه خودروی شما چقدر است؟

برخی از صندلی های خودرو کودک و نوزاد نسبت به نمونه های دیگر بزرگتر میباشند. بنابراین اگر وسیله ی نقلبه ی شما کوچک است حتما به اندازه ی صندلی خریداری شده توجه کنید. همچنین بهتر است تعداد سرنشینان را نیز در نظر بگیرد تا بعد از خرید صندلی فضای کافی برای دیگر سرنشینان وجود داشته باشد.

صندلی خودرو با قابلیت جدا شونده

صندلی کودک و نوزاد با قابلیت جدا شونده

مشاهده مدل های پرفروش

بعضی از والدین صندلی خودرو کودک و نوزاد را نصب می کنند و آن را برای مدت دو تا پنج سال تکان نمیدهند تا کوچولوی آنها از آن استفاده کند. اما اگر می خواهید از یک صندلی خودرو کودک و نوزاد در بیش از یک وسیله نقلیه استفاده کنید، گزینه های بهتری دربازار وجود دارد. این صندلی خودرو کودک قابلیت جدا شونده دارد و میتوانید از آن به عنوان کالسکه نیز استفاده کنید.

اگر می خواهید صندلی خودرو کودک و نوزاد خود را زیاد جابجا کنید، به دنبال گزینه ای با دسته طراحی ارگونومیک باشید. صندلی ها می توانند از ۱۰ کیلو تا ۳۰ کیلو وزن داشته باشند.

بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر ماشین

آیا سازگاری کالسکه مهم است؟

اگر زیاد در حال مسافرت هستید، ممکن است به صندلی خودرو کودک و نوزاد ی نیاز داشته باشید که راحت بتوان آن را درون کالسکه قرار داد. یکی از گزینه ها سرمایه گذاری در یک سیستم مسافرتی یک صندلی قابل تبدیل است. بیشتر سیستم های مسافرتی متشکل از کالسکه و یک صندلی اتومبیل میباشند که به راحتی قابل اتصال با یک کلیک به یکدیگر هستند. از آنجا که هردو را با هم خریداری می کنید، بسیار به صرف تر است.

استانداردهای ایمنی صندلی ماشین را بدانید

اگر در حال خرید یک صندلی خودرو کودک و نوزاد هستید، امنیت در حال حاضر مهمترین نکته است. خبر خوب این است که همه صندلی های خودرویی که امروزه فروخته می شوند با  استانداردهای ایمنی مطابقت دارند و برخی از مدل های صندلی های اتومبیل با ویژگی های اضافی مانند حفاظت از ضربه جانبی یا سیستم های قفل شونده ضد والد ساخته میشوند.

مهم است که هنگام خرید صندلی اتومبیل خود به دنبال برخی از الزامات باشید، سپس برای اطمینان از نصب و استفاده صحیح از آن، با دقت دستورالعمل ها را دنبال کنید. در اینجا عوامل ایمنی ذکر شده است که باید هنگام انتخاب و استفاده از صندلی خودرو کودک و نوزاد به آنها فکر کنید.

اطمینان حاصل کنید که صندلی خودرو کودک و نوزاد شما از استانداردهای لازم برخوردار است.

قبل از خرید فضای داخلی ماشین خود را اندازه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی و راحتی برای جا دادن صندلی ماشین داشته باشید.

صندلی ماشین را قبل از استفاده بازرسی کنید. قبل از قرار دادن کودک به دنبال؛ شکستگی، لبه های تیز و سایر مشکلات احتمالی باشید و اطمینان حاصل کنید که صندلی ماشین شما دارای شیارهایی نیست که کودک در آن گیر کند.

مطمئن شوید که از صندلی خودرو کودک و نوزاد مناسب استفاده می کنید. همیشه سعی کنید طبق دستورالعمل های مشخص شده توسط دفترچه راهنما پیش بروید.

مطمئن شوید که صندلی شما به درستی نصب شده است. حتماً دفترچه صندلی اتومبیل خود را با دقت بخوانید، توجه ویژه به ابعاد و وزن رسمی صندلی، بعلاوه سایر موارد ایمنی که باید بدانید. در کتابچه راهنمای صندلی مشخص شده است. اگر نصب صندلی کودک برای شما دشوار است میتوانید از یک تعمیر کار بخواهید آن را برای شما نصب کند. البته برخی صندلی های خودرو کودک و نوزاد قابلیت نصب آسان را دارند.

به دنبال صندلی دنج اما بدون روکش باشید. استفاده از پتو یا سایر مواد اضافی (حتی کت یا ژاکت) در صندلی به هیچ وجه توصیه نمیشود، زیرا می تواند از اتصال سگک ایمن جلوگیری کرده و حتی موجب باطل شدن ضمانت صندلی خودرو کودک و نوزاد شود. قبل از اینکه به جاده بروید، حتماً راهنمایی های ایمنی صندلی خودرو کودک و نوزاد را بخوانید تا کوچولوی شما ایمن باشد.

همیشه کودک را به درستی روی صندلی بنشانید. در حالت ایده آل، صندلی ماشین شما دارای مهار پنج نقطه ای است که از شانه ها، باسن و بین پاهای کودک برای اتصال به صندلی استفاده میشود. اطمینان حاصل کنید که کودک کاملاً محکم به صندلی چسبیده باشد.

صندلی دست دوم؟ اطمینان حاصل کنید که هرگز تصادف نکرده است و تمام قطعات لازم را در اختیار دارید. هر صندلی بعد از شش ساله باید کنار گذاشته شود.

آیا صندلی شما از تصادف جان سالم به در برده است؟ شاید صندلی که از تصادف جان سالم به در برده است، ظاهرا سالم است و بخش هایی از آن که خارج از دید است موجب شکستگی یا لقی شده باشد. بنابراین پیشنهاد میکنیم حتما صندلی را تعویض کنید.

هرگز صندلی رو به عقب را مقابل کیسه هوا نصب نکنید. برخورد یک حادثه می تواند صندلی و کودک را به جلو سوق دهد و باعث سقوط او به عقب صندلی شود.
به یاد داشته باشید در حالی که بسیاری از نوزادان با سوار شدن بر روی صندلی ماشین به خواب می روند، صندلی ماشین مکان مطمئنی برای خواب طولانی نیست، بنابراین پس از حرکت اتومبیل حتماً کودک خوابیده خود را به یک تخت یا باسنت منتقل کنید.

کدام صندلی ماشین نوزاد؟

کدام صندلی خودرو کودک و نوزاد

مشاهده مدل های پرفروش

همه کودکان از بدو تولد تا ۱۲ سالگی (یا تا قد ۱۳۵ سانتی متر) باید از صندلی ماشین استفاده کنند.

صندلی خودرو کودک و نوزاد برای محافظت از استخوان های نرم و اندام های داخلی آسیب پذیر در هر مرحله از رشد طراحی شده اند.

نوزادان به سطوح مختلف محافظت احتیاج دارند، بنابراین هنگام خرید اولین صندلی اتومبیل نوزاد باید مطمئن شوید که صندلی مناسب برای نوزادان  ساخته شده است و تمامی موارد ایمن را شامل میشود.

صندلی اتومبیل خریداری شده شما باید مطابق با استانداردهای اتخاذ شده باشد. کودک شما باید از نظر سن و اندازه در طبقه بندی صحیح صندلی باشد.

در اینجا ما تفاوت بین صندلی ماشین کودک و نوزاد را با جزئیات بیشتری توضیح می دهیم

شما باید تصمیم بگیرید که آیا یک صندلی می خواهید که بتواند بخشی از سیستم مسافرتی را روی صندلی چرخدار استفاده کند یا خیر، و همچنین باید در نظر بگیرید که آیا صندلی اتومبیل می خواهید که توسط اتصالات Isofix در ماشین محکم شود یا خیر در ادامه انواع صندلی کودک و نوزاد را برسی میکنیم.

گروه های صندلی ماشین کدامند؟

گروه بندی سایز صندلی خودرو کودک و نوزاد

مشاهده مدل های پرفروش

صندلی خودرو کودک و نوزاد به دو روش خریداری می شود:

با توجه به قد  و وزن فرزند شما:

گروه ۰+ از ۰-۱۳ کیلوگرم است: این از زمان تولد تا حدود ۱۲-۱۵ ماهگی است

گروه ۰ + / ۱ ، ۰-۱۸ کیلوگرم:  ۴۰-۱۰۵ سانتی متر از بدو تولد تا حدود چهار و نیم سالگی امکان پذیر است. این صندلی ها به عنوان صندلی های چند گروهی یا ترکیبی شناخته می شوند.

i-Size چیست؟

i-Size بخشی از R129 است، آیین نامه جدیدی برای صندلی خودرو کودک و نوزاد است که در سال ۲۰۱۳ ارائه شد.

ایده  i-Size این است که تمام صندلی های خودرو با آرم i-Size در تمام اتومبیل های مورد تایید i-Size قرار می گیرند. اتومبیل و صندلی اتومبیل شما باید دارای Isofix باشد، این یک سیستم اتصالی که صندلی های اتومبیل را مستقیماً به چهار چوب اتومبیل خود با استفاده از اتصالات وصل می کند، شناخته میشود. صندلی های i-Size / R129 براساس قد کودک تنظیم می شوند. صندلی های جدید در حال حاضر جایگزین صندلی های مبتنی بر وزن نمی باشند، آنها فقط یک گزینه ی جایگزین میباشند.

صندلی های چرخشی ماشین

اگر به دنبال صندلی خودرو کودک و نوزاد چرخان هستید،  این یک صندلی ماشین دارای پایه چرخان است. اکنون مدل های بیشتری از این ویژگی برای صندلی خودرو کودک و نوزاد استفاده میکنند. برخی از صندلی های کودک و نوزاد دارای یک پایه چرخشی میباشند، تا به شما کمک کند کودک خود را در صندلی قرار دهید، زیرا می توانید آن را به سمت درب ماشین بچرخانید. صندلی های دیگر خودرو دارای پایه مفصل هستند تا جابجایی رو به عقب و رو به جلو را آسان تر کند.

صندلی های اتومبیل ایزوفیکس

صنلی خودرو کودک و نوزاد ایزوفیکس

مشاهده مدل های پرفروش

ایزوفیکس برای نصب سریع و آسان صندلی ماشین شما طراحی شده است. تمام وسایل نقلیه جدید از این سیستم برخوردار هستند. شما به سادگی روی اتصالات Isofix در پایه صندلی خود در نقاط لنگر Isofix در ماشین کلیک میکنید و صندلی نصب میشود.

این نقاط لنگر اتصالات میله ای فلزی است که در شاسی ماشین شما تعبیه شده است. آنها اغلب در پشت بالشتک صندلی ماشین پنهان می شوند.

صندلی های ماشین کودک نو پا

بچه ها وقتی به ۹ کیلوگرم می رسند می توانند به یک صندلی روبه جلو گروه ۱ بروند، اما ما فکر می کنیم خیلی زود است زیرا ممکن است بدن آنها به اندازه کافی قوی نباشد. تا زمانی که کودک حداقل ۱۳ کیلوگرم یا ۱۵ ماهگی را نگذارده این جابجایی زیاد ایمن نیست.

بسیاری از والدین کودک خود را خیلی زود روی صندلی رو به جلو میگذارند. این کار اشتباه است زیرا در اثر تصادف احتمال آسیب دیدگی شدیدتر در گردن و مغز وجود دارد.

۷ نکته برای خرید صندلی خودرو نوزاد

انتخاب صندلی خودرو کودک و نوزاد می تواند یک تجربه استرس زا باشد. این موضوع نه تنها یکی از مهمترین خریدهایی است که انجام می دهید بلکه احتمالاً یکی از گرانترین خریدها نیز خواهد بود.

۱. قبل از خرید اتومبیل خود را خارج کنید

اولین مورد: قبل از خرید صندلی خودرو کودک و نوزاد، دفترچه راهنمای وسیله نقلیه خود را بخوانید. صندلی های اتومبیل را می توان با استفاده از کمربند ایمنی یا سیستم LATCH (که مخفف سیستم Anchors Lower و Tethers برای کودکان است) متصل کرد. می توانید قبل از خرید انتخاب کنید که کدام یک را می خواهید استفاده کنید و سپس بر اساس نحوه نصب آن به دنبال صندلی کمربند یا LATCH باشید.

اگر تصمیم به استفاده از LATCH دارید، مطمئن شوید که اتصالات LATCH در وسایل نقلیه شما کجاست  ممکن است در حالت نشیمن عقب، که امن ترین نقطه برای کودک است، هیچ موردی  در خودروی شما وجود نداشته باشد.

نکته: صندلی عقب خود را اندازه بگیرید تا بدانید فضای صندلی ماشین چقدر است. صندلی خودرو کودک و نوزاد با پایه بزرگ ممکن است در یک اتومبیل کوچک جای نگیرد، و ممکن است مجبور شوید یک صندلی با پایه باریک را انتخاب کنید. همچنین در نظر بگیرید که چه کسی در صندلی عقب نشسته است. چند فرزند دارید؟ چند نفر در صندلی ماشین هستند ؟ قبل از خرید، اندازه گیری های صندلی عقب را انجام دهید و نوار اندازه گیری را با خود به فروشگاه بیاورید تا صندلی خودرو کودک و نوزاد متناسب با نیاز خود را خریداری کنید.

۲. یک صندلی اتومبیل قابل تبدیل انتخاب کنید که همراه کودک شما رشد کند

نوزادان تازه متولد شده می توانند در دو نوع صندلی اتومبیل بنشینند : یک صندلی مخصوص نوزادان به عقب، یا یک صندلی کانورتیبل (که در ابتدا رو به پشت ماشین است و بعداً به سمت جلو چرخانده می شود). خرید صندلی اتومبیل کانورتیبل باعث صرفه جویی در هزینه می شود زیرا هنگامی که کودک نوپا میشود نیز کاربرد دارد و به اصطلاح با یک تیر دو نشان زده اید. هم در سنین نوزادی کودک میشود از آن استفاده کرد هم زمانی که کودک شروع به راه رفتن میکند.

صندلی خودرو کودک برند کیکابو مدل oright

مشاهده مدل های پرفروش

۳. اگر می خواهید پس انداز کنید، کالسکه صندلی ماشین را در نظر بگیرید

گرچه کانورتیبل در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، اما برخی از والدین توانایی جابجایی کودک خوابیده روی صندلی خودرو کودک و نوزاد را ندارند، حتی اگر کودک فقط یک سال به صندلی خودرو نیاز داشته باشد. شما میتوانید به عنوان کالسکه از آن استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید هم  صندلی ماشین نوزاد و هم کالسکه بخرید خرید سیستم مسافرتی را در نظر بگیرید. این صندلی ها هم قابلیت نصب در ماشین را دارند و هم به صورت کالسکه میتوانید از آن استفاده کنید. خرید کالسکه صندلی میتواند در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی کند.

۴. ایمنی صندلی

قابل درک است، شما می خواهید بدانید کدام صندلی ماشین ایمن ترین است. اما همه صندلی خودرو کودک و نوزاد که در بازار هستند از نظر استانداردهای ایمنی فعلی مورد آزمایش و تأیید قرار گرفته اند (مهر JPMA روی جعبه را بررسی کنید که به معنی تایید شده توسط انجمن تولید کنندگان محصولات خردسال است ).

از آنجا که فناوری ایمنی به طور مکرر بهبود می یابد، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک صندلی اتومبیل جدید بخرید و خیال خودتان را راحت کنید.

۵- روی مهمترین ویژگی ها تمرکز کنید

در انتهای پایین دامنه قیمت، چه یک صندلی ماشین مخصوص نوزاد خریداری می کنید و چه یک صندلی اتومبیل کانورتیبل، به دنبال مدلی باشید که دارای مهار ۵ نقطه باشد (دو بند شانه ، دو بند کمر و یک بند بین پاهایی که در وسط قرار می گیرند) ، محافظت در برابر ضربه جانبی (کف اضافی یا لنت های هوا در کنار سر کودک) و سازگاری با سیستم LATCH (راهی برای محکم بستن پایه بدون استفاده از کمربند ایمنی).

اگر توانایی خرید یک صندلی خودرو کودک و نوزاد برتر را دارید، قیمت آن بالاتر از ۱میلیون تومان است، صندلی با این قیمت ویژگی های اضافی مانند میله ضد برگشت در پایین صندلی را دارد که میزان حرکت هنگام تصادف را محدود می کند. از دیگر ویژگی های این قیمت می توان به پارچه زیرانداز، لوازم جانبی مانند کفی “بوت” در اطراف پای کودک و سایبان بزرگ اشاره کرد.

نوارهایی برای اندازه: برای صرفه جویی در هزینه ها، بررسی کنید که آیا با رشد کودک می توان تسمه های صندلی اتومبیل را تنظیم کرد یا خیر. در حالت ایده آل ، شما بندهایی می خواهید که نیازی به بازخوانی ندارند. در حال حاضر بسیاری از مارک ها دارای دسته های تنظیم در قسمت پشتی صندلی یا یک سیم کششی بین پاهای کودک تعبیه میشوند و به راحتی اندازه ی تسمه ها متناسب با اندازه کودک تنگ یا گشاد میشود.

۶. قابلیت شستشو

صندلی خودرو کودک و نوزاد ساخته شده با پارچه صاف راحت تر از پارچه ای مانند پارچه مخمل پاک می شوند. این مشخصه بیشتر در مورد پاکیزگی صدق میکند تا ایمنی، اما تمیز کردن آن نیز یک فضیلت است.

۷. دفترچه راهنما و مراحل نصب صندلی خودرو کودک

بعد از اینکه از فروشگاه برای خرید صندلی خودرو کودک و نوزاد خارج میشوید کار شما هنوز تمام نشده است، اکنون باید صندلی خریداری شده را نصب کنید. بنابراین پیشنهاد میکنیم دفترچه راهنمای محصول را به صورت کامل بخوانید تا هم از مراحل نصب و هم از نکات ایمنی که خط به خط در دفترچه ذکر شده است آگاه شوید. توجه داشته باشید اگر صندلی خودرو کودک و نوزاد را به درستی نصب نکرده باشید ممکن است بسیار خطرناک باشد و عملا هیچ ایمنی برای فرزند دلبند شما نداشته باشد.

مشاهده مدل های پرفروش

اگرچه همه شرکت ها روند نصب را ساده می کنند فیلم های موجود در آپارات با برخی دفترچه های راهنما همراه است اما هنوز هم توصیه می شود که پس از نصب صندلی ماشین، کار خود را توسط یک متخصص حرفه ای بررسی کنید.

قانون و مسئولیت شما در استفاده از صندلی و تسمه های آن

تا سن ۱۲ سالگی باید به طور معمول از صندلی خودرو کودک و  نوزاد مناسب با وزن خود در هر وسیله نقلیه (از جمله وانت ها و سایر وسایل نقلیه کالایی) استفاده کنند.

حتی کوتاهترین سفر را به شانس واگذار نکنید: همیشه وقت بگذارید تا کودک خود را در یک صندلی مناسب اتومبیل قرار دهید

به هیچ عنوان نباید از صندلی اتومبیل روی صندلی مسافر که کیسه هوای فعال دارد استفاده شود.

نصب صحیح کلیه صندلی ها و تقویت کننده های اتومبیل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است تا در صورت تصادف بیشترین کارآیی را داشته باشد.

همه صندلی های خودرو کودک و  نوزاد متناسب با همه اتومبیل ها نیستند و بررسی مناسب بودن با اتومبیل هایی که قصد نصب صندلی روی آنها را دارید مهم است.

برای دستیابی به یک اتصالات ایمن و صحیح ، همیشه کتابچه راهنمای همراه صندلی ماشین خود را بخوانید، و راهنمای آن را برای مراجع بعدی نگه دارید.
توصیه می کنیم نوزادان برای مدت طولانی در صندلی های اتومبیل گروه ۰/۰ + (ناقل نوزاد) قرار نگیرند

نکات قبل از خرید

• کودک خود را بشناسید: وزن و قد کودکتان را پیگیری کنید، این امر (همراه با سن) می تواند اندازه صندلی و زمان رسیدن به سطح بالاتر را تعیین کند. توجه: هرگونه مشکلات رفتاری یا سلامتی نیز در انتخاب شما تأثیرگذار است.

• فروشگاه های خود را بشناسید: برخی از خرده فروشان به شما اجازه می دهند صندلی را به طور آزمایشی در اتومبیل خود نصب كنید، كه بسیار خوب است زیرا ما متوجه شده ایم كه زاویه بالشتك یا قرار دادن كمربند ایمنی می تواند صندلی ماشین و كودك را ناسازگار كند. همچنین باید: فروشگاهی که برگشت کالا را می پذیرد انتخاب کنید. فروشگاه های بزرگ مانند دیجی کالا و تیمچه طیف محدودی از محصولات را در فروشگاه ها و انتخاب گسترده تری را به صورت آنلاین ارائه می دهند. خرده فروشان آنلاین حتی انتخاب گسترده تری از مارک ها و مدل های صندلی را ارائه می دهند. بسیاری از خرده فروشان حمل و نقل رایگان روی صندلی های اتومبیل را ارائه می دهند. فقط پس از دیدن مدل ها در زندگی واقعی ، خریدهای اینترنتی انجام دهید. مدل های سطح بالاتر را می توانید در فروشگاه های خاص پیدا کنید.

• اتومبیل خود را بشناسید: بخش های مربوط به ایمنی کودک در کتابچه راهنمای خودرو خود را بررسی کنید و در مورد ویژگی های مربوطه مانند کمربندها ، LATCH و صندلی ها مطالعه کنید.

اگر این اولین صندلی شما نیست …

حتی والدین نیز ممکن است در نوع صندلی مناسب و زمانی که موقع تعویض صندلی است مبهم باشند. توصیه های ما را در مورد حداقل تعداد صندلی هایی که کودک شما به آن نیاز دارد قبل از اینکه خودش به تنهایی برای کمربند ایمنی خودرو آماده کند، بررسی کنید.

• تا زمانی که کودک شما از محدودیت های قد یا وزن عبور کند، او را روی یک صندلی کودک و نوزاد با یک مهار رو به جلو بنشانید.

• کودک شما تا ۵۷ سانتی متری، از ۸ تا ۱۲ سالگی به صندلی تقویت کننده نیاز دارد .

• شما باید صندلی را که به هر طریقی آسیب دیده یا در یک حادثه تصادف کرده است جایگزین کنید.

• حتی پس از اینکه کودک شما آماده استفاده از کمربند وسیله نقلیه به تنهایی است ، باید تا ۱۳ سالگی در صندلی عقب سوار شود.

• صندلی هایی که تصادف نکرده اند می توانند دوباره استفاده شوند، اما منقضی می شوند. بعضی از آنها تاریخ چاپ شده دارند، معمولاً روی برچسب سازنده یا در صندلی قالب تاریخ تولید ذکر شده است. بنابراین این شما هستید که باید دفترچه صندلی کودک را بررسی کرده و ریاضیات را انجام دهید.

مشاهده مدل های پرفروش

۵ راه برای اطمینان از ایمن بودن کودک

مطالعات انجام شده توسط NHTSA و در این زمینه نشان می دهد که میزان سو seat استفاده از صندلی ماشین، صندلی تقویت کننده و کمربند ایمنی از ۷۴ تا ۹۰ درصد متفاوت است. بله ، درست خواندید اکثر صندلی های کودک به درستی نصب نشده اند. در اینجا نحوه انجام صحیح آن آورده شده است:

صندلی راست: محدودیت های قد و وزن صندلی را بررسی کنید. سن نیز عامل مهمی است زیرا بازتاب دهنده رشد اسکلتی کودک شما است.

صندلی محکم: پس از نصب، صندلی نباید بیشتر از ۱ سانت به سمت دیگر یا جلو به عقب حرکت کند.

ارتفاع مهار: در نصب رو به عقب، بندهای مهار در شانه های کودک شما یا در زیر آن قرار دارند. برای جلو، بندهای مهار باید در بالای شانه ها یا بالای آن باشند. گیره سینه همیشه باید در سطح زیر بغل باشد.

مهار محکم: اگر کودک شما به درستی محکم شده است ، نمی توانید پارچه هایی را روی بندهای شانه های کودک قرار دهید.

بررسی نهایی: دراز بکشید و محکم بچرخید. برای جلوگیری از افتادن سر کودک به جلو و انسداد تنفس، زاویه شیب را برای صندلی های رو به عقب بررسی کنید (بیشتر آنها دارای یک نشانگر هستند).

برای صندلی های رو به جلو که با LATCH یا کمربند ایمنی نصب می شوند، همیشه اتصال تتر بالایی را بچسبانید و محکم کنید تا از حرکت به جلو جلوگیری کند، این امر می تواند باعث آسیب به سر شود.

مشاهده مدل های پرفروش

نکات پایانی

صندلی خودرو کودک و نوزاد باید تا آنجا که ممکن است محکم نصب شود – نباید حرکت بیش از حد به جلو یا پهلو وجود داشته باشد

اطمینان حاصل کنید که مهار انتگرال برای هر سفر تنظیم شده است. مهار باید کاملاً متناسب باشد، به طوری که یک انگشت بین مهار و سینه کودک شما باشد

سگک مهار باید تا حد ممکن پایین باشد تا قسمت لگن از آن عبور کند.

اگر  کودک روی صندلی بیش از حد شل است، معمولاً به دلیل اینکه نقاط لنگرگاه خیلی جلوتر هستند بنابراین یک جایگزین برای صندلی (یا حتی یک صندلی ماشین متفاوت) انتخاب کنید

سگک ها را در مقابل چارچوب صندلی کودک قرار ندهید، زیرا این امر می تواند بر عملکرد صندلی در یک حادثه تأثیر بگذارد

دستورالعمل های نصب را در یک مکان امن نگه دارید. ممکن است دوباره به آنها احتیاج داشته باشید ، مخصوصاً برای صندلی های ترکیبی ماشین

امن ترین مکان برای مسافرت کودک با اتومبیل در قسمت عقب است، زیرا دورترین مکان از هرگونه ضربه است. با این حال، استفاده از کمربند ایمنی در هر موقعیتی از ماشین، از جمله صندلی جلو ، بسیار ایمن تر از کودکی است که بی قید و بند سفر می کند.

در صندلی های گروه ۰ + / ۱ ، بررسی کنید که بند شانه مهار انتگرال در صندلی های رو به عقب کمی زیر سطح شانه کودک شما باشد. در صندلی های رو به جلو، بندها باید هم سطح یا کمی بالاتر از شانه کودک شما باشند. هنگامی که به شکاف های بالای بندها رسیدید، کودک شما می تواند به استفاده از صندلی ادامه دهد تا جایی که خط چشم او با بالای پوسته صندلی هم تراز شود.

مدل های برتر ۲۰۲۲

اگر دنبال خرید بهترین صندلی خودرو کودک در سال ۲۰۲۲هستید. در ادامه لیستی از پرفروش ترین محصولات موجود در این زمینه را خدمت شما معرفی کرده ایم. تمام مدل های معرفی از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخورد میباشند. در صورت هرگونه سوال درباره کالاهای زیر از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

معرفی مدل های منتخب

در ادامه دعوت میکنیم ۳۵مدل از بهترین صندلی های خودرو کودک و نوزاد را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن محصولات زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

بوستر صندلی خودرو کودک هنیش مدل A01

بوستر صندلی خودرو کودک هنیش مدل A01

مشخصات

  • ابعاد: ۳۸x۳۶x۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۶۷۵ گرم
  • ظرفیت وزنی: ۱.۶۷۵
  • رده سنی: ۳ تا ۱۲ سال

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک دلیجان مدل هابر

صندلی خودرو کودک دلیجان مدل هابر

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵×۴۷×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • ظرفیت وزنی: ۳۶
  • رده سنی: تا ۱۲ سال

اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس) امکانات و تنظیمات محل قرارگیری قابلیت تنظیم چهار حالته پشتی ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بوستر صندلی خودرو کودک حامی نو مدل RE-1002

بوستر صندلی خودرو کودک حامی نو مدل RE-1002

مشخصات

  • ابعاد: ۳۶x36x23 سانتی متر
  • وزن: ۱۴۳۰ گرم
  • گروه سنی: ۳-۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: ندارد

اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد ظرفیت وزنی: ۱۵-۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: ندارد قابلیت شستشو: دارد بدون نیاز به نصب دارای رویه با قابلیت جدا شدن و شستشو پارجه لطیف مخمل در کف و پارچه ضد تعریق در کناره ها

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی ماشین کودک آنجل بی بی مدل s80

صندلی ماشین کودک آنجل بی بی مدل s80

مشخصات

  • ابعاد: ۵۷x59x66 سانتی متر
  • وزن: ۱۲۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد قابلیت شستشو: دارد روکش قابلیت جدا شدن کمربند ایمنی ۵ نقطه ای پشتی قابل تنظیم در ۳ حالت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو بیبی لند مدل W403

صندلی خودرو بیبی لند مدل W403

مشخصات

  • ابعاد: ۵۱x44x63.1 سانتی متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۱ تا ۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته
  • دارای طراحی مشبک در کناره ها جهت تهویه مناسب

ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد ۳ حالت تنظیم پشتی برای کودکان ۹ تا ۱۸ کیلوگرم و ۲ حالت برای کودکان دارای روکش راحت با قابلیت نفوذپذیری هوا نصب رو جلو با کمربند صندلی مناسب سنین ۱ تا ۴ سال با وزن ۹تا۱۸ کیلوگرم نصب رو به جلو با کمربند خودرو مناسب سنین ۴ تا ۷ سال با وزن ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم نصب رو به جلو با کمربند خودرو مناسب سنین ۷ تا ۱۲سال با وزن ۲۲ تا ۳۶ کیلوگرم کمربند ۵ نقطه ای با قطر بزرگتر از مدل های مشابه قابلیت تنظیم جای سر در ارتفاع های مختلف قابلیت استفاده از ۱تا ۱۲ سال طراحی بر اساس ارگونومی بدن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بوستر صندلی خودرو کودک حامی نو مدل K005

بوستر صندلی خودرو کودک حامی نو مدل K005

مشخصات

  • ابعاد: ۳۶x36x23 سانتی متر
  • وزن: ۱۴۳۰ گرم
  • گروه سنی: ۳-۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: ندارد

قابلیت شستشو: دارد ظرفیت وزنی: ۱۵-۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: ندارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد بدون نیاز به نصب دارای رویه با قابلیت جدا شدن و شستشو پارجه لطیف مخمل در کف و پارچه ضد تعریق در کناره ها

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک زویی مدل مکس

صندلی خودرو کودک زویی مدل مکس

مشخصات

  • ابعاد: ۶۹x50x48 سانتی متر
  • وزن: ۱۸۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم

سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک چیکو مدل نکست فیت زیپ مکس

صندلی خودرو کودک چیکو مدل نکست فیت زیپ مکس

مشخصات

  • ابعاد: ۷۴x48x60 سانتی متر
  • وزن: ۱۲۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

گروه ۰ : ۰_۱۳ کیلوگرم (۰_۱ سال) قابل استفاده رو به عقب ظرفیت وزنی: ۳۰ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو; دارد قابل استفاده از ۰ تا ۲۹.۵ کیلو گرم مناسب برای استفاده از چهار گروه سنی ۰/۱/۲/۳ گروه ۱ : ۹_۱۸ کیلوگرم (۱_۴ سال) قابل استفاده رو به جلو گروه ۲ : ۱۵_۲۵ کیلوگرم (۴_۷ سال) قابل استفاده رو به جلو گروه ۳ : ۲۵_۲۹.۵ کیلوگرم (۷_۹ سال) قابل استفاده رو به جلو نشیمنگاه دارای ۹ حالت خواب (خوابیده به صورت کریر) قابلیت تنظیم هد ساپورت در ۹ حالت ایمن دارای سیستم ضربه گیر جانبی قابلیت قفل شدن کمربند ماشین در بیس صندلی دارای ایزوفیکس و تاپ تیتر قابل استفاده در تمامی خودروها تولید داخل و وارداتی (امکان استفاده همزمان با ایزوفیکس و کمربند) دارای گواهینامه From 0 to 36kg as per European ECE R44/04 regulations. Group 0+/ 1/2/3 standards

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک گراکو مدل contender 65

صندلی خودرو کودک گراکو مدل contender 65

مشخصات

  • ابعاد: ۵۲x41x80 سانتی متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – دو حالته

ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بوستر صندلی خودرو کودک هنیش مدل A01

بوستر صندلی خودرو کودک هنیش مدل A01

مشخصات

  • ابعاد: ۳۸x36x26 سانتی متر
  • وزن: ۱۶۷۵ گرم
  • گروه سنی: ۳-۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: ندارد

ظرفیت وزنی: ۱.۶۷۵ کیلوگرم محل قرارگیری سر: ندارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک مدل JANPACK

صندلی خودرو کودک مدل JANPACK

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴x30x14 سانتی متر
  • وزن: ۶۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۳-۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: ندارد
  • ظرفیت وزنی: ۱۵تا۳۶ کیلوگرم

سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: ندارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک کیکابو مدل Right

صندلی خودرو کودک کیکابو مدل O'Right

مشخصات

  • ابعاد: ۶۷x60x49 سانتی متر
  • وزن: ۶ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

ظرفیت وزنی: ۷.۰۰۰۰ کیلوگرم اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک دلیجان مدل پارما کد ۰۲

صندلی خودرو کودک دلیجان مدل پارما کد 02

مشخصات

  • ابعاد: ۴۹x43x78 سانتی متر
  • وزن: ۵۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۱ تا ۱۲ سال
  • ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم

امکان جداسازی روکش صندلی و شست‌وشوی آسان سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد ظرفیت وزنی: ۹ تا ۳۶ کیلوگرم دارای پارچه مرغوب و پدهای اضافی نشیمن جهت نرمی و راحتی بیش‌تر صندلی نشیمن مناسب برای کودکان بزرگ‌تر با قابلیت بستن کمربند دارای دو تکیه‌گاه برای دست و اتصال محکم دارای کمربند ایمنی ۳ نقطه‌ای کمربند صندلی دارای پدهای شانه‌ای کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم طول توسط بند جلوی صندلی دارای بست پلاستیکی جهت قفل کردن و فیکس صندلی به کمربند ایمنی خودرو قابلیت تنظیم ارتفاع کمربند ایمنی صندلی خودرو کودک در ۳ حالت قابلیت نصب رو به جلو یا استفاده از کمربند ایمنی خودرو در دو حالت مختلف بر اساس وزون و سن کودک قابلیت جداسازی و استفاده از نشیمن بصورت Booster برای کودکان بزرگ‌تر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو دلیجان مدل Elite Plus New

صندلی خودرو دلیجان مدل Elite Plus New

مشخصات

  • ابعاد: ۴۹ × ۶۴ × ۳۷ سانتی متر
  • وزن: ۶۰۹۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • ظرفیت وزنی: ۱۸ کیلوگرم

دارای پشتی قابل تنظیم در سه حالت نشسته، نیمه خوابیده و کاملا خوابیده اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد دارای روکش از جنس پلی‌استر با فریم پلاستیکی روکش با قابلیت جداشدن و شست‌وشو دارای کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای دارای گارد محافظ قابل تنظیم، جهت حفظ ایمنی بیشتر گارد قابل تنظیم و فیکس‌شدن در سه حالت بسته به جثه کودک قابل تنظیم است قابل نصب روبه عقب مناسب برای نوزادان از بدو تولد تا ۱۳ کیلوگرم قابل نصب رو به جلو مناسب برای کودکان از ۹ تا ۱۸ کیلوگرم مناسب برای خودروهایی که کمربند آن سه نقطه اتصال دارد دارای بالشتک های محافظ جانبی (SP)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک آرتمن بیبی مدل cs1

صندلی خودرو کودک آرتمن بیبی مدل cs1

مشخصات

  • ابعاد: ۶۷x50x45 سانتی متر
  • وزن: ۹۴۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

استفاده از epp به جایeps برای مقاومت بیشتر ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد دارای زاویه خواب از صفر تا ۳۵ درجه دارای کمربند ایمنی ساخت ایتالیا دارای استاندارد R44 دارای روکش قابل شست‌وشو تحمل فشار ناشی از تصادف تا ۲۰۰۰ کیلوگرم دارای برچسب baby on board

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو چیکو مدل nextfit sport

صندلی خودرو چیکو مدل nextfit sport

مشخصات

  • ابعاد: ۷۴x48x60 سانتی متر
  • وزن: ۱۲۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

قابل استفاده از ۰ تا ۲۹.۵ کیلو گرم ظرفیت وزنی: ۳۰ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد مناسب برای استفاده از چهار گروه سنی ۰/۱/۲/۳ گروه ۰ : ۰_۱۳ کیلوگرم (۰_۱ سال) قابل استفاده رو به عقب گروه ۱ : ۹_۱۸ کیلوگرم (۱_۴ سال) قابل استفاده رو به جلو گروه ۲ : ۱۵_۲۵ کیلوگرم (۴_۷ سال) قابل استفاده رو به جلو گروه ۳ : ۲۵_۲۹.۵ کیلوگرم (۷_۹ سال) قابل استفاده رو به جلو نشیمنگاه دارای ۹ حالت خواب (خوابیده به صورت کریر) قابلیت تنظیم هد ساپورت در ۹ حالت ایمن دارای سیستم ضربه گیر جانبی دارای روکش با قابلیت نفوذپذیری هوا قابلیت قفل شدن کمربند ماشین در بیس صندلی دارای ایزوفیکس و تاپ تیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک و نوزاد کیکابو مدل اورایت

صندلی خودرو کودک و نوزاد کیکابو مدل اورایت

مشخصات

  • ابعاد: ۵۶x47x82 سانتی متر
  • وزن: ۱۴۶۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

ظرفیت وزنی: ۲۴ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک جیوبی کد ۰۱

صندلی خودرو کودک جیوبی کد 01

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x43x65 سانتی متر
  • وزن: ۳.۹ گرم
  • گروه سنی: تا ۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

ظرفیت وزنی: ۰-۳۶ کیلوگرم سایبان: دارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد قابلیت استفاده به عنوان کریر قابلیت تنظیم پشت سری کودک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک لورلی مدل C-333-2021

صندلی خودرو کودک لورلی مدل C-333-2021

مشخصات

  • ابعاد: ۵۰x48x68 سانتی متر
  • وزن: ۱۷۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: تا هفت سالگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

قابلیت نصب توسط کمربند ماشین ظرفیت وزنی: ۰-۲۵ کیلوگرم محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد قابلیت نصب بر روی ایزوفیکس از هر دو جهت قابلیت نصب بر روی صندلی عقب ماشین قسمت وسط قابل استفاده از بدو تولد دارای تشک دوبل جداشونده و قابل شستشو دارای کمربند ایمنی ۵ نقطه ای به شکل Y دارای تشک مخصوص نوزاد برای پر کردن گودی داخل صندلی دارای آنتی شوکر از هر دو طرف دارای زاویه خواب ۴ حالته دارای ضربه گیر یا محافظ جانبی(SPS) از هر دو سمت استفاده از فوم سرد دارای جک زیرین برای ایجاد زاویه ی خواب نوزادی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک چلینو مدل Monza Isofix

صندلی خودرو کودک چلینو مدل Monza Isofix

مشخصات

  • ابعاد: ۵۲x44x71 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۸۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۱ تا ۷ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

ظرفیت وزنی: ۹ تا ۲۵ کیلوگرم محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو بیبی لند کد ۰۰۲

صندلی خودرو بیبی لند کد 002

مشخصات

  • ابعاد: ۶۳.۸۱ × ۵۵۱ ×۴۴ سانتی متر
  • وزن: ۸۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۱ تا ۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

نصب رو جلو با کمربند صندلی مناسب سنین ۱ تا ۴ سال با وزن ۹تا۱۸ کیلوگرم نصب رو به جلو با کمربند خودرو مناسب سنین ۴ تا ۷ سال با وزن ۱۵ تا ۲۵ کیلوگرم نصب رو به جلو با کمربند خودرو مناسب سنین ۷ تا ۱۲سال با وزن ۲۲ تا ۳۶ کیلوگرم ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد ۳ حالت تنظیم پشتی برای کودکان ۹ تا ۱۸ کیلوگرم و ۲ حالت برای کودکان دارای روکش راحت با قابلیت نفوذپذیری هوا دارای طراحی مشبک در کناره ها جهت تهویه مناسب کمربند ۵ نقطه ای با قطر بزرگتر از مدل های مشابه قابلیت تنظیم جای سر در ارتفاع های مختلف قابلیت استفاده از ۱تا ۱۲ سال طراحی بر اساس ارگونومی بدن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک چلینو مدل Isofix spin 360

صندلی خودرو کودک چلینو مدل Isofix spin 360

مشخصات

  • ابعاد: ۴۵x45x65 سانتی متر
  • وزن: ۹۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

محل قرارگیری سر:دارد ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد گروه سنی:از بدو تولد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس):دارد قابلیت شستشو:دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک گراکو مدل ۴EVER DLX

صندلی خودرو کودک گراکو مدل 4EVER DLX

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵x55x57 سانتی متر
  • وزن: ۱۱ گرم
  • گروه سنی: تا ۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

ظرفیت وزنی: ۵۴ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد قابلیت استفاده از نوزادی تا ۱۲ سال رنگبندی: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو جیکل مدل ۹۰-UpGo

صندلی خودرو جیکل مدل 90-UpGo

مشخصات

  • ابعاد: ۴۸x46x61 سانتی متر
  • وزن: ۹۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

ایزوفیت برای امنیت بیشتر نصب ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد قابل استفاده از نوزادی تا ۱۲ سالگی زاویه خواب کامل قابل استفاده از نوزادی پد اضافی نشیمن برای استفاده از نوزادی جهت پوشش گودی کمر با قابلیت جداسازی دارای بالشتک قابل جداشدن گردن برای نوزادان دارای دریچه‌های هوا برای جریان هوا برای راحتی بیشتر کمربند ۵ نقطه ای زاویه خواب کامل در ۴ وضعیت قابلیت تنظیم محافظ سر تا ۲ موقعیت برای استاندارد اروپایی ECE R44 / 4 تست شده است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو جیکل مدل آرایز

صندلی خودرو جیکل مدل آرایز

مشخصات

  • ابعاد: ۴۸x46x61 سانتی متر
  • وزن: ۹۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

زاویه خواب کامل قابل استفاده از نوزادی ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد قابل استفاده از نوزادی تا ۱۲ سالگی ایزوفیت برای امنیت بیشتر نصب پد اضافی نشیمن برای استفاده از نوزادی جهت پوشش گودی کمر با قابلیت جداسازی دارای بالشتک قابل جداشدن گردن برای نوزادان دارای دریچه‌های هوا برای جریان هوا برای راحتی بیشتر کمربند ۵ نقطه ای زاویه خواب کامل در ۴ وضعیت قابلیت تنظیم محافظ سر تا ۲ موقعیت برای استاندارد اروپایی ECE R44 / 4 تست شده است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک چیکو مدل Eletta Comfort Race

صندلی خودرو کودک چیکو مدل Eletta Comfort Race

مشخصات

  • ابعادک ۴۵x58x64 سانتی متر
  • وزن: ۷۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

ظرفیت وزنی: ۱۸ کیلوگرم اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد رنگبندی: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک بیبی فور لایف مدل ISO 2021

صندلی خودرو کودک بیبی فور لایف مدل ISO 2021

مشخصات

  • ابعاد: ۷۳x51x48 سانتی متر
  • وزن: ۹۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته

ظرفیت وزنی: ۲۵ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: ندارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد قابلیت شستشو: دارد رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو دلیجان مدل الیت نیو

صندلی خودرو دلیجان مدل الیت نیو

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵x55x55 سانتی متر
  • وزن: ۵۷۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۹ ماه تا ۴ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته

ظرفیت وزنی: ۱۸ کیلوگرم سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد دارای تشک ضد تعرق رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک نووا مدل LSA 022

صندلی خودرو کودک نووا مدل LSA 022

مشخصات

  • ابعاد: ۶۸x46x48 سانتی متر
  • وزن: ۷۶۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • ظرفیت وزنی: ۰+ تا ۲۵ کیلوگرم

دارای روکش ضد تعرق سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد دارای کمربند ایمنی قابل تنطیم با اتصال پنج گانه جهت ثبات بهتر صندلی و امنیت کودک دارای روکش از جنس پلی‌استر با فریم پلاستیکی دارای پشتی و نشیمن گاه نرم و راحت با قابلیت تنظیم خواب دارای بالشتک های کناری جهت محافظت سر و گردن قابلیت نصب رو به جلو از ۹ کیلوگرم تا ۲۵ کیلوگرم قابلیت نصب رو به عقب از بدو تولد تا ۱۳ کیلوگرم قابلیت استفاده از بدو تولد تا ۶ سال دارای یک حالت نشسته و دو حالت خواب(حالت خوابیده به صورت کریر) دارای فضای بزرگ و جادار برای کلیه سنین کودک دارای دفترچه راهنمای محصول

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک ولدون مدل ریسر ایزوفیکس

صندلی خودرو کودک ولدون مدل ریسر ایزوفیکس

مشخصات

  • ابعاد: ۵۵x45x65 سانتی متر
  • وزن: ۱۲۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۱ تا ۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد- چهار حالته
  • ظرفیت وزنی: ۹ تا ۳۶ کیلوگرم
  • سایبان: ندارد
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک نووا مدل LSA 026

صندلی خودرو کودک نووا مدل LSA 026

مشخصات

  • ابعاد: ۶۸*۴۶*۴۸ سانتی متر
  • وزن: ۷۶۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • ظرفیت وزنی: ۰+ تا ۲۵ کیلوگرم

دارای کمربند ایمنی قابل تنطیم با اتصال پنج گانه جهت ثبات بهتر صندلی و امنیت کودک سایبان: ندارد محل قرارگیری سر: دارد اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد قابلیت شستشو: دارد دارای روکش ضد تعرق دارای روکش از جنس پلی‌استر با فریم پلاستیکی دارای پشتی و نشیمن گاه نرم و راحت با قابلیت تنظیم خواب دارای بالشتک های کناری جهت محافظت سر و گردن قابلیت نصب رو به جلو از ۹ کیلوگرم تا ۲۵ کیلوگرم قابلیت نصب رو به عقب از بدو تولد تا ۱۳ کیلوگرم قابلیت استفاده از بدو تولد تا ۶ سال دارای یک حالت نشسته و دو حالت خواب(حالت خوابیده به صورت کریر) دارای فضای بزرگ و جادار برای کلیه سنین کودک دارای ارتفاع استاندارد دارای دفترچه راهنمای محصول

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو دلیجان مدل Elite Plus

صندلی خودرو دلیجان مدل Elite Plus

مشخصات

  • ابعاد: ۸x8x8 سانتی متر
  • وزن: ۵۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته
  • دارای کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای
  • ظرفیت وزنی: ۱۸ کیلوگرم
  • سایبان: ندارد
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • دارای روکش از پلی‌استر با فریم پلاستیکی
  • روکش با قابلیت جداشدن و شست‌وشو
  • دارای پشتی قابل تنظیم در سه حالت
  • دارای گارد محافظ جلو جهت ایمنی بیشتر
  • گارد قابل تنظیم و فیکس‌شدن در سه حالت مختلف
  • قابل نصب روبه عقب مناسب برای نوزادان تا وزن ۱۳ کیلوگرم
  • قابل نصب روبه جلو مناسب برای کودکان به وزن ۹ تا ۱۸ کیلوگرم
  • دارای گواهی تست تصادف

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک دلیجان مدل پارما

صندلی خودرو کودک دلیجان مدل پارما

مشخصات

  • ابعاد: ۴۹x49x64 سانتی متر
  • وزن: ۶۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۹ ماه تا ۱۲ سال
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – دو حالته
  • ظرفیت وزنی: ۳۵ کیلوگرم
  • سایبان: ندارد
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • رنگبندی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک چیکو مدل Quasar Plus Booster

صندلی خودرو کودک چیکو مدل Quasar Plus Booster

مشخصات

  • ابعاد: ۴۶x40x21 سانتی متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • گروه سنی: ۳-۱۲ سال
  • ظرفیت وزنی: ۱۵ تا ۳۶ کیلوگرم
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • رنگبندی: آبی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک چیکو مدل nextfit zip air

صندلی خودرو کودک چیکو مدل nextfit zip air

مشخصات

  • ابعاد: ۵۳x48x74 سانتی متر
  • وزن: ۱۱۵۰۰ گرم
  • گروه سنی: از بدو تولد
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته
  • قابلیت نصب صندلی خودرو کودک رو به جلو برای کودکان از ۱۰ کیلوگرم تا ۱۸ کیلوگرم با استفاده از سیستم ایمنی آیزوفیکس و تسمه لنگری تعبیه شده در پشت صندلی کودک
  • قابلیت نصب صندلی خودرو کودک رو به جلو برای کودکان از ۱۰ کیلوگرم تا ۲۹.۴ کیلوگرم با استفاده از کمربند ایمنی خودرو و تسمه لنگری تعبیه شده در پشت صندلی کودک
  • ظرفیت وزنی: از ۲.۵ کیلوگرم تا ۳۰ کیلوگرم
  • قابلیت استفاده از نوزادی تا۱۰ سال ۳۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی: تا ۳۰ کیلوگرم
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): دارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • دارای شیب خواب کامل
  • قابلیت تنظیم جای سر
  • دارای تأیدیه تست تصادف اروپا و بالاترین تست ایمنی دنیا i size
  • نشیمن و تکیه گاه صندلی تمامأ از مموری فوم بسیار نرم و راحت
  • قابلیت نصب هم با کمربند و هم باز ایزوفیکس در ماشین
  • دارای ایزوفیکس بندی برای نصب ایمن تر و راحت تر
  • قابلیت نصب با ایزو فیکس رو به هر دوسمت
  • دارای کمربند سوم برای ایمنی بیشتر
  • دارای پارچه ضد تعریق ۳D دارای ورود و خروج هوا
  • قابلیت جدا شدن و شست و شوی پارچه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک زویی مدل مکس کد ۱۰۲

صندلی خودرو کودک زویی مدل مکس کد 102

مشخصات

  • ابعاد: ۷۰x50x50 سانتی متر
  • وزن: ۹۲۱۵ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته
  • دارای بالشتک‌های محافظ و کمربند ایمنی
  • فریم پلاستیکی به ‌همراه روکشی پارچه‌ای
  • مناسب برای جای‌گذاری صندلی در ماشین با ظرفیت طول و عرضی حدود ۴۶ تا ۵۴ سانتی‌متر
  • دارای پدهای محافظ و محافظ‌های کناری سر و پهلو
  • کمربند ایمنی به‌صورت پنج‌نقطه‌ای
  • دارای پدهای شانه‌ای
  • دارای دسته در بالای صندلی جهت جابجایی
  • فیکس شدن توسط کمربند ماشین
  • دارای صندلی ارگونومیک
  • ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم
  • سایبان: ندارد
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • دارای صندلی بسیار نرم، ساخته شده از فوم سرد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک زویی مدل مکس کد ۰۰۱

صندلی خودرو کودک زویی مدل مکس کد 001

مشخصات

  • ابعاد: ۷۰x50x50 سانتی متر
  • وزن: ۹۲۱۵ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته
  • فریم پلاستیکی به ‌همراه روکشی پارچه‌ای
  • ظرفیت وزنی: ۳۶ کیلوگرم
  • سایبان: ندارد
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • دارای بالشتک‌های محافظ و کمربند ایمنی
  • مناسب برای جای‌گذاری صندلی در ماشین با ظرفیت طول و عرضی حدود ۴۶ تا ۵۴ سانتی‌متر
  • دارای پدهای محافظ و محافظ‌های کناری سر و پهلو
  • کمربند ایمنی به‌صورت پنج‌نقطه‌ای
  • دارای پدهای شانه‌ای
  • دارای دسته در بالای صندلی جهت جابجایی
  • فیکس شدن توسط کمربند ماشین
  • دارای صندلی ارگونومیک
  • دارای صندلی بسیار نرم، ساخته شده از فوم سرد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

صندلی خودرو کودک برند کیکابو مدل oright

صندلی خودرو کودک برند کیکابو مدل oright

مشخصات

  • ابعاد: ۵۷*۴۶*۸۱ سانتی متر
  • وزن: ۱۴ گرم
  • گروه سنی: ۰ تا ۴۸ ماهگی
  • قابلیت تنظیم پشتی: دارد – سه حالته
  • دارای صندلی بزرگ
  • ظرفیت وزنی: ۲۵ کیلوگرم
  • سایبان: ندارد
  • محل قرارگیری سر: دارد
  • اتصال امن به صندلی خودرو (ایزوفیکس): ندارد
  • قابلیت شستشو: دارد
  • دارای دو حالت خواب و نشسته
  • دارای sps
  • دارای کوسن اضافی برای نوزادان تازه متولد شده
  • دارای سه موقعیت ارتفاع کمربند ایمنی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد نظرات خود را در بخش تماس با ما مطرح کنید.

لینک کوتاه این مطلب : https://b2n.ir/m97625

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *