هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 خوبه؟ [دارای بدنه شفاف و زیبا]

برسی مشخصات هندزفری مدل YX-09

هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 با ظاهری جدید و زیبا روانه ی بازار شده است. این هندزفری بی سیم توانسته است در مدت زمان بسیار کم بین کاربران بسیار محبوب شود و جوزو پرفروش ترین ها در سایت های مطرح تکنولوژی در کشور باشد. ما در این مطلب قصد داریم تمام قابلیت ها و امکانات هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  را به شما عزیزان معرفی کنیم.

هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  با طراحی منحصر به فرد و بدنه ی شفاف که محتویات داخلی آن کاملاً مشخص است، دارای جلوه ای جدید و نوآورانه است. کیفیت صدا و میزان بیس چیزی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد اما بیش از هرچیزی جلوه ی هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  خودنمایی می کند که میخواهیم بخش عمده ای از این مطلب را به آن بپردازیم.

ظاهر هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

همانطور که در پارگراف ابتدایی متن اشاره کردیم، ظاهر هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  بسیار جدید و نوآورانه است. ما طی برسی هایی که داشتیم هیچ هندزفری مشابه دیگری که فضای داخلی آن پیدا باشد را یافت نکردیم. در نتیجه این هندزفری کاملاً منحصر به فرد و خاص است. البته به دلیل استقبالی که از این مدل شده است بعید نیست در سال های نزدیک شاهد هندزفری هایی مانند هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 باشد.

نکته ی جالب توجه در هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  این است که حتی کیس شارژ آن نیز به صورت شفاف ساخت شده که جلوه ای خاص به کیس آن داده است. به طور کلی اگر قصد خرید یک هندزفری شیک و جدید را دارید، خرید هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که تاکنون مشابه آن را در بازار ندیده ایم.

نکته ی دیگری که باید درباره ظاهر این مدل بدانید این است که فاقد رنگ بندی می باشد. تولیدکننده این محصول سعی کرده نهایت دقت خود را در خاص بودن کالا انجام دهد و حدالمقدور سراغ رنگی های دیگر نرود. هندزفری بلوتوثی مدل YX-09  رنگ مشکی ندارد و فقط دارای رنگ سفید است. اما بعید نیست به مرور زمان سایر رنگ بندی های آن نیز تولید و روانه ی بازار شود.

ظاهر هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 
ظاهر هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

مشاهده ارزان ترین فروشنده

کیفیت هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

کیفیت هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 خوبه؟ این سوالی است که اکثر کاربران از ما می پرسند. چرا که برخی افراد زیبایی این هندزفری را دلیلی بر بی کیفیت بودن صدای آن می دانند. به طور دقیق این موضوع تا سال های گذشته صدق می کرد که محصولی زیبا با یک بسته بندی خاص عرضه می شد غافل از اینکه کیفیت مطلوبی داشته باشد.

درباره هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 این موضوع وجود ندارد و ما صدا و کیفیت هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 را تضمین می کنیم. این مدل باتوجه به قیمت مناسبی که دارد از وضوح صدا و بیس قابل قبولی برخوردار است. هرچند نباید توقع قابلیت های حرفه ای که در ایرپاد اپل ارائه شده است را از آن انتظار داشته باشیم اما به خودی خود این هنذفری بلوتوثی از مدل های هم رده ی خود یک سر و گردن بالاتر است.

کیفیت بیس هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 چطوره؟ سوال دیگری که از ما می شود، میزان بیس مدل YX-09 است. این مدل از بیس متوسط روبه بالا برخوردار است. شاید برایتان جالب باشد ما این مدل را با پرچم دار سامسونگ مقایسه کردیم و درنهایت متوجه کیفیت بیس بالاتر هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 شدیم.

کیفیت هندزفری مدل YX-09
کیفیت هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

مشاهده قیمت و تصاویر در دیجی کالا

بیس هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

بیس هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 بسیار قابل قبول و مورد رضایت اکثر کاربران است. برخی افراد سازگاری آن را با گوشی های اندرویدی بسیار بهتر گزارش داده اند و برخی دیگر نیز سازگاری هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 با سایر دیوایس ها از جمله لپ تاپ را مطلوب ارزیابی کرده اند.

بیس هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 باتوجه به تنظیماتی که در گوشی وجود دارد، قابلیت کم و یا زیاد شدن را دارد و شما می توانید باتوجه به ترجیحات خود آن را کم یا زیاد کنیم. با تنظیم کردن صدا روی حالت پاپ، کیفیت بیس به مراتب بیشتری را دریافت خواهید کرد. اما به طور کلی میزان بیس امری سلیقه ای است.

آیا هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 با آیفون سازگاره؟ بله هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 با گوشی های آیفون سازگار است. در واقع این هندزفری با هر دیوایسی که از بلوتوث برخوردار باشد، پشتیبانی می کند و نیاز به چالش خاصی در این مورد نیست. نسخه ی بلوتوث این مدل از آخرین تکنولوژی پشتیبانی می کند.

مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی مدل YX-09
مزایا و معایب هندزفری مدل YX-09

مشاهده نظرات خریداران

مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

در ادامه به برخی از مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 اشاره خواهیم کرد:

مزایا هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

  1. طراحی جدید
  2. نگهداری شارژ بالا
  3. بیس بسیار بالا
  4. دارای میکروفون
  5. قابلیت مکالمه

معایب هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

  • دارای تاچ حساس
  • آسیب پذیر بودن بدنه در برابر ضربه
  • در برابر آب مقاوم نیست

اینها تنها بخشی از مزایا و معایب هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 بود. در صورتی که شما این محصول را خریداری کردید و نسبت به مزایا و معایب دیگر آن مطلع هستید، در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

نظرات درباره هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

نظرات هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 بسیار رضایت بخش است و اکثر خریداران از کیفیت کلی این محصول رضایت داشته اند. نکته ای که کاربران بیش از هرچیزی به آن اشاره کرده اند ظاهر جذاب هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 است که در کمتر مدلی دیده می شود. این موضوع از آنجایی به این محصول برتری داده است که اکثر برند ها سعی در کپی کردن پرچم داران برند های مطرح جهان از جمله اپل و سامسونگ را دارند.

اما نظرات منفی هم در بین طیف وسیعی از دیدگاه های مثبت نیز بود. برخی کاربران قطع شدن ناگهانی بلوتوث هندزفری مدل YX-09 را گزارش داده اند. طی تست هایی که ما داشتیم متوجه چنین مشکلی نشدیم و امکان دارد این مشکل از سمت دیوایسی باشد که به آن متصل است. در هرصورت اگر شما نیز تجربه ی مشابهی دارید نظرات خود درباره هندزفری مدل YX-09 با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طریقه اتصال هندزفری مدل YX-09

هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 به آسانی با هر دیوایسی که از بلوتوث برخوردار باشد پشتیبانی می کند. همچنین محدودیتی در سیستم عامل دستگاه شما نیز وجود ندارد و قابلیت اتصال در هر گوشی و دیوایسی را دارد. در صورتی که با طریقه ی نصب آشنا نیستید، کافی است به دفترچه راهنما هندزفری مدل YX-09 که به زیبان فارسی نیز ترجمه شده است مراجعه کنید.

برای اتصال ابتدا در کیس هندزفری را باز کنید. سپس وارد بخش تنظیمات گوشی شده و به بخش بلوتوث مراجعه کنید. حال بلوتوث را روشن کرده و روی نام YX-09 ضربه بزنید. حال دستگاه شما با موفقیت به گوشی یا هر دیوایسی که دارید متصل شده است.

  • کیس شارژ هندزفری YX-09 را باز کنید.
  • وارد بخش تنظیمات گوشی شوید.
  • روی بلوتوث ضربه بزنید و آن را روشن کنید.
  • روی نام دستگاه (YX-09) ضربه بزنید.
  • هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 باموفقیت متصل شد.

مشخصات هندزفری بلوتوثی مدل YX-09

قطر درایور این هدفون ۱۳ میلی‌متر است.

منبع تغذیه هدفون دارای باتری داخلی و قابل شارژ است.

محدوده عملکرد بلوتوث تا ۱۸ متر می باشد.

عمر باتری هدفون در حال های مختلف از جمله مکالمه ۸ ساعت ارزیابی شده است.

عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی تا ۸ ساعت به صورت مداوم است.

عمر باتری هدفون در حالت نیمه روشن ۱۶۰ ساعت

مدت زمان موردنیاز برای شارژ هدفون تنها۱ ساعت است.

مدت زمان برای شارژ محفظه کمتر از ۲ ساعت است.

دارای درگاه‌های ارتباطی USB Type-C

پشتیبانی از نسخه نسخه بلوتوث۵.۳

جنس بدنه دارای پلاستیک شفاف

ظرفیت باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعت

نوع کابل USB Type-C

دارای رابط‌ USB Type-C

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. در پایان از شمل می خواهیم نظرات خود در خصوص هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 را باما و سایر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *