بهترین چراغ مطالعه (معرفی ۱۰مدل برتر و پرفروش)

آیا به دنبال خرید بهترین چراغ مطالعه هستید؟ همراه ما باشید تا با برسی دقیق انواع مدل های برتر موجود در بازار، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. در این راهنمای خرید انواع مدل های مهندسی، فانتزی و کلاسیک را خدمت شما کاربران گرامی معرفی می‌کنیم تا باتوجه به نیاز و سلیقه‌تان گزینه‌ی ایده‌آل‌تان را انتخاب کنید. لازم به ذکر است در انتهای این مطلب لیستی از محصولات منتخب را برای شما آماده کرده‌ایم تا باتوجه به میزان بودجه‌ایی که برای خرید این وسیله کنار گذاشته‌اید، اقدام به خرید آنلاین کنید. از اینکه همراه ما هستید، صمیمانه از شما متشکریم.

برسی و راهنمای خرید چراغ مطالعه

بهترین چراغ مطالعه باید دارای ویژگی های ظاهری متناسب، کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب باشد. از این حیث انتخاب بین طیف وسیعی از محصولات موجود در این زمینه می‌تواند کار دشواری به‌نظر برسد. در ادامه موارد مختلفی را که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید را به صورت کلی مورد برسی و ارزیابی قرار می‌دهیم تا با لحاظ کردن این موارد بتوانید خریدی مناسب و رضایت بخش را تجربه کنید. لازم به ذکر است انتخاب بهترین چراغ مطالعه مهندسی یا فانتزی آنقدرا هم که فکر می‌کنید آسان نیست در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم حتماً به مواردی که در ادامه ذکر شده است نگاهی هرچند اجمالی بیندازید تا بتوانید بهترین انتخاب را باتوجه به بودجه ای که برای این منظور کنار گذاشته اید، انتخاب و خریدارای کنید.

مدل های رومیزی یا ایستاده

برخی افراد تصور می‌کنند بهترین چراغ مطالعه رومیزی است و مدل های ایستاده تنها جنبه ی دکوراتیوی دارند اما اینگونه نیست. امروز برخی سالن ها یا مراکز مختلف از مدل های ایستاده درکنار بهترین رینگ لایت به منظور عکاسی و انجام کارهایی که نیاز به نور زیاد دارند از این مدل ها استفاده می‌کنند. البته باید بگوییم آنقدر که مدل های رومیزی محبوب هستند، مدل های ایستاده چندان مورد اقبال واقع نشده‌اند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند سراغ مدل های رومیزی بروند زیرا این مدل های فضای کمتری را اشغال می‌کنند و همچنین از ظاهر رسمی تری برخوردار می‌باشند.

اما یادتان باشد، برخی مدل های دیواری نیز در بازار وجود دارند که اصلاً برای موارد مطالعه انتخاب مناسبی محسوب نمی‌شوند زیرا آنها نور محیط را به صورت کلی روشن می‌کنند و به هیچ عنوان نور متمرکزی را از خود تولید نمی‌کنند. بنابراین اگر صرفاً به دنبال بهترین چراغ مطالعه هستید، قید مدل های دیواری را بزنید زیرا این مدل ها بیشتر به عنوان شب خواب کاربرد دارند تا مطالعه یا انجام کارها و … اما همچنان تصمیم گیرنده خود شما هستید و می‌توانید هر مدلی که فکر می‌کنید گزینه ی مناسبی تری است را انتخاب کنید.

قبل از خرید چراغ مطالعه به این موارد توجه کنید

حتی اگر بهترین چراغ مطالعه را خریداری کنید اما برای شما کاربردی نباشد، نمی‌تواند تجربه ی خوبی برای شما محسوب شود. به طورمثال اندازه ی چراغ مطالعه جزو مواردی است که باید حتماً به آن توجه کنید تا قضای زیادی از میز شما اشغال نشود. در ادامه موارد مهمی که باید به آنها توجه کنید را برسی کرده‌ایم.

ابعاد متناسب: همانطور که در پارگراف بالا به صورت جزئی به آن اشاره کردیم. اندازه چراغ مطالعه باید متناسب با میزتان باشد. اگر میز کار شما کوچک است، پیشنهاد ما خرید مدل های گیره ای یا نصب شونده است که به آسانی به گوشه ی میز شما متصل می‌شود و هیچ فضایی از میز مطالعه شما اشغال نمی‌شود. اما اگر به اندازه ی کافی میز بزرگ دارید، خرید مدل هایی با ابعاد بزرگتر می‌تواند نور بیشتر را عاید شما کند. در نتیجه تناسب اندازه‌ی میز و چراغ مطالعه جزو اصلی‌ترین مواردی است که لازم است حتماً به آن توجه کنید.

وزن مناسب: شاید تصور کنید وزن چراغ مطالعه اهمیت چندانی نداشته باشد اما باید بگوییم این مورد از لحاظ ویژگی های حرکتی برای تنظیم کردن نور، قرار گیری روی میز و … می‌تواند حائز اهمیت باشد. به طور مثال برخی از جواهر فروش ها باید نور را مکرراً جابجا یا پایین بالا کنند، حال اگر سری چراغ سنگین باشد از این حیث دچار چالش می‌شوید. در نتیجه هرچه بهترین چراغ مطالعه سبک تر باشد انتخاب مناسب تری برای شما محسوب می‌شود.

طول گردنی: منظور از طول گردنی چراغ مطالعه همان فضای انتهایی و جایی است که سری چراغ به آن متصل شده است. در نتیجه طول گردنی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد چرا که این نقطه همان فضایی است که میز شما را تحت پوشش نور دهی خود قرار می‌دهد و تمام موارد تنظیم شونده دقیقاً از همین نقطه انجام می‌شود. هرچه طول گردنی بزرگتر باشد فضای بیشتری از میز کارتان روشن می‌شود و دید بهتری برای شما به همراه دارد. اما یادتان باشد اگر میز کوچکی دارید، بلندی بیش از حد گردنی چیزی جز دردسر برای شما ندارد و فضای شما را به شدت اشغال می‌کند. لذا تناسب اندازه گردنی و میز از هرچیزی مهم تر است تا شما بتوانید فضای متناسبی را حین کار داشته باشید.

جنس بدنه: امروزه انواع چراغ مطالعه از جنس های مختلفی چون پلاستیک، آلمینیومی و استیل ساخته می‌شوند. طبیعی است مدل های فلزی دوام به مراتب بالاتری به نسبت مدل های پلاستیکی داشته باشند، اما برخی افراد به دلیل بودجه‌ی محدودی که دارند ترجیح‌شان مدل های پلاستیک است. یادتان باشد تنها نقطه قوت مدل های پلاستیکی قیمت به صرفه تر آنها نیست و مواردی چون وزن کمتر و سهولت بیشتر جزو دیگر مواردی است که اثر افراد را به خرید مدل هایی از جنس پلاستیک سوق می‌دهد. اگر خواهان خرید بهترین چراغ مطالعه فانتزی هستید، باید سراغ مدل های پلاستیکی بروید اما اگر سلیقه ی رسمی دارید مدل های مهندسی و فلزی انتخاب مناسب تری برای شما محسوب می‌شوند.

نوع لامپ: برخی از بهترین چراغ مطالعه ها از لامپ های LED  برخوردار می‌باشند و برخی مدل های دیگر از لامپ های حبابی و رشته ای. انتخاب این موضوع کاملاً سلیقه ای است اما اگر نور باکیفیت تری می‌خواهید، پیشنهاد ما خرید مدل های LED است زیرا این مدل ها دارای رشته های نوری چند عددی می‌باشند و در نتیجه میزان نور بیشتری را ساپورت می‌کنند. لازم به ذکر است قیمت مدل های ال ای دی به نسبت رشته ای یا حبابی به مراتب بیشتر است و از این حیث اگر در بحث بودج محدودیت دارید، پیشنهاد ما خرید مدل های رشته ای است.

طول سیم: آخرید نکته ای که باید قبل از خرید بهترین چراغ مطالعه به آن توجه کنید میزان طول سیم آن است. اندازه ی متناسب از نظر ما ۱.۵ تا ۲ متر است زیرا از آنجایی که چراغ مطالعه روی میز قرار می‌گیرد و چند سانتی با زمین فاصله دارد، در نتیجه این مقدار فضا با یک سیم ۱.۵ تا ۲ متری به خوبی رفع می‌شود.

قیمت چراغ مطالعه

قیمت چراغ مطالعه باتوجه به متریال و کیفیت ساختی که دارد متفاوت است. اگر دنبال خرید مدل های ارزان قیمت هستید باید مبلغی بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومان هزینه کنید اما اگر قصد خرید مدل های حرفه ای و مهندسی را دارید باید بیش از یک میلیون تومان برای این محصول هزینه پرداخت کنید. در ادامه ما انواع مدل ها با رنج های قیمتی مختلف را برای شما آماده کرده‌ایم.

بهترین مارک چراغ مطالعه

امروزه برندهای زیادی اقدام به تولید بهترین چراغ مطالعه می‌کنند. برخی مدل ها متفرقه هستند و برخی دیگر از برندهای نام آشنایی چون ریمکس، باسئوس، ایکیا، شیائومی و مسینا می‌باشند. قابل ذکر است برند ایکیا باتوجه به کیفیت فوق‌العاده بالایی که دارد جزو گران‌ترین و بهترین گزینه های موجود در بازار محسوب می‌شود. شما در ادامه می‌توانید لیستی از بهترین برندهای موجود در این زمینه را به همراه لینک خرید و قیمت روز مشاهده فرمایید.

۱.چراغ مطالعه ریمکس مدل RL-E270

چراغ مطالعه ریمکس مدل RL-E270

نوع رابط کاربری این چراغ مطالعه لمسی است و قابلیت تغییر زاویه‌ی تابش نور از طریق حرکت‌دادن گردنی را دارا می‌باشد. قابلیت تنظیم دمای نور از طریق دکمه‌ی Mode در سه حالت Natural، Cold و Warm را دار بوده و همچنین از چراغ‌خواب RGB در قسمت پایه نیز برخوردار است. ولتاژ ورودی DC۵V-۱.۵A و توان مصرفی ۶ وات ارزیابی شده و شدت روشنایی ۸۰۰LUX است. این مدل جزو محبوب‌ترین چراغ مطالعه های موجود در سایت پذیرنده است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴۵.۵ × ۱۳۷.۵ × ۱۳۷.۵ میلی‌متر
  • وزن تقریبی:۰.۷۶ کیلوگرم
  • نوع گردنی: متحرک
  • نوع لامپ سازگار: LED
  • طول سیم: ۱.۵ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E602

چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E602

چراغ مطالعه ریمکس مدل RT-E602 از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این مدل به وسیله گیره ای که دارد به میز متصل می‌شود و برای مصارف ادارای و مهندسی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. جنس بدنه تماماً از پلاستیک ساخته شده و ساختار بدنه انعطاف پذیر است. اگر دنبال چراغ مطالعه قیمت مناسب و باکیفیت هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جهت مشاهده موجودی و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۴۰*۲۰*۲۰ میلی‌متر
  • وزن تقریبی: ۰.۰۲۳ کیلوگرم
  • نوع گردنی: انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • نوع لامپ سازگار:LED ،SMD

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.چراغ مطالعه مدل EN-111

چراغ مطالعه مدل EN-111

این چراغ مطالعه دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ بوده و جنس حباب آن از فلز بادوام ساخته شده است. جنس پایه پلاستیکی و جنس گردنی از آلومینیوم است و به دلیل پشتیبانی از لامپ رشته ای بسیار کم مصرف می‌باشد. همچنین این مدل دارای بازده نور بسیار بالا می‌باشد. این محصول دارای یک گیره به منظور اتصال به میز بوده و در صورت کوچک بودن میز می‌توانید آن را به گوشه‌ی میز جهت صرفه جویی در فضا متصل کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸۵x۱۳۰x۴۴۰ میلی‌متر
  • وزن تقریبی: ۱.۳۳ کیلوگرم
  • نوع گردنی: الاکلنگی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: رشته‌ای و LED

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.چراغ مطالعه مدل EN-101

چراغ مطالعه مدل EN-101

این چراغ مطالعه از لامپ رشته ای بهره میبرد و از این حیث دارای مصرف بهینه ای است. نوع گردنی الکلنگی بوده و قابلیت تنظیم به صورت بالایی و پایینی را دارا می‌باشد. این مدل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و برای انواع مصارف دانش آموزی، روزمره و … انتخاب مناسبی است.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۳x۲۰x۴۷۰ میلی‌متر
  • جنس بدنه: فلز
  • نوع لامپ سازگار: رشته‌ای، LED، SMD
  • طول سیم: ۱.۳ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.چراغ مطالعه ایکیا مدل NYMANE

چراغ مطالعه ایکیا مدل NYMANE

این چراغ مطالعه دارای درگاه USB جهت شارژ گوشی و تبلت بوده و جنس بدنه آن از استیل ساخته شده است. نوع گردنی انعطاف پذیر است و قابلیت تنظیم نوع تابش وجود دارد. این مدل از چراغ LED بهره می‌برد و دارای جلوه‌ای رسمی است. لازم به ذکر است باتوجه به طول سیم دو متری که این مدل دارد، امکان جابجایی برای شما به آسانی محیاست و از این جهت جای هیچگونه نگرانی نیست. امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۲۰x۷۰x۷۰ میلی‌متر
  • وزن تقریبی: ۱.۲ کیلوگرم
  • طول گردنی: ۷۰۰ میلی‌متر
  • جنس بدنه: استیل
  • طول سیم: ۲ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.چراغ مطالعه ایکیا مدل OBEGRANSAD

چراغ مطالعه ایکیا مدل OBEGRANSAD

چراغ مطالعه ایکیا مدل OBEGRANSAD دارای ظاهری متفاوت به نسبت سایر مدل های موجود در بازار است. این محصول دارای قابلیت تنظیم نور در سه سطح مختلف است. شما می‌توانید باتوجه به نوع استفاده‌تان میزان نور را بین سفید سرد و سفید گرم تنظیم کنید. باتوجه به داشتن کلاهک متحرکی که دارد، می‌تواند زاویه نور دهی را به آسانی سفارشی سازی کرده و محل تابش نور را متمرکز کنید. این مدل بدون شکل جزو شکیل ترین محصول موجود در این لیست. جهت مشاهده قیمت روز و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید. در صورت ناموجود شدن کالا از سایر مدل های مشابه این برند دیدن فرمایید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۱۰x۱۸۰x۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن تقریبی: ۱.۷۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه: استیل
  • نوع لامپ سازگار: LED
  • طول سیم: ۲ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد ۷۴۹۹-۰۱۸

چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد 7499-018

نحوه خاموش و روشن شدن این چراغ مطالعه به صورت لمسی است و دارای سه طیف نوری کم، متوسط و زیاد می‌باشد. این محصول ساخت شرکت هانسل آلمان بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. لازم به ذکر است جنس بدنه و اتصالات از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده است. رنگ نور ۳۰۰۰K، قطر حباب ۱۶ سانتیمتر و رده انرژی آن A است. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های برتر بازار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰۰x۲۰۰x۷۰۰ میلی‌متر
  • نوع گردنی: الاکلنگی و متحرک
  • جنس بدنه: فلز
  • نوع لامپ سازگار: LED
  • طول سیم: ۲ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.چراغ مطالعه ایکیا مدل NYFORS

چراغ مطالعه ایکیا مدل NYFORS

مدل NYFORS دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل می‌باشد. این چراغ مطالعه از توان ۵.۷ وات بهره می‌برد و دارای فوکس ۴۰۰ لومن است. باتوجه به دیمر لمسی که دارد، می‌توانید با تاچ کردن آن چراغ را خاموش یا روشن کنید. این مدل قابلیت تنظیم میزان نور را دارا می‌باشد و شما متناسب با نوع کارتان قابلیت تنظیم روشنایی را دارید. جنس بدنه از آلمینیوم و استیل ساخته شده و دارای دوام بسیار بالایی است. اگر دنبال خرید بهترین چراغ مطالعه هستید، این مدل برند ایکیا را به شما پیشنهاد می‌کنیم. قابل ذکر است امتیاز این کالا ۴.۷ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۸۰x۲۵۰x۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن تقریبی: ۲.۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه: آلومینیوم و استیل
  • نوع لامپ سازگار: LED
  • طول سیم: ۱۸۰ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.چراغ مطالعه ایکیا مدل YPPERLIG

چراغ مطالعه ایکیا مدل YPPERLIG

یکی دیگر از بهترین چراغ مطالعه های برند ایکیا مدل YPPERLIG است. این محصول از چراغ LED بهره می‌برد و نسبت به مدل هایی با لامپ های رشته‌ای از دوام بیشتری برخوردار است. جنس بدنه از آلمینیوم ساخته شده و کاملاً قابل تنظیم است. این محصول دارای طول سیم ۲.۵ متری بوده و برای مصارف رومیزی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. شما می‌توانید قیمت روز و موجودی این کالا را در سایت زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۴۰x۲۵۰x۲۲۰ میلی‌متر
  • طول گردنی: ۱۶ میلی‌متر
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • طول سیم:۲.۵ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.چراغ مطالعه مدل لوپیکا

چراغ مطالعه مدل لوپیکا

این چراغ مطالعه ساخت برند لوپیکا است. بدنه‌ی وسیله از چوب طبیعی و خاص ساخته شده و کاملاً قابل تنظیم است. این مدل دارای یک سرپیچ معمولی بوده و با اتصال به برق شهری کار می‌کند. شما می‌توانید از این وسیله در خانه یا محیط کار خود استفاده کنید. قابل ذکر است طول این چراغ مطالعه ۵۰ و عرض آن ۳ سانتی متر است.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۵۰x۵۵۰x۳۰ میلی‌متر
  • وزن تقریبی: ۲ کیلوگرم
  • جنس بدنه: چوب
  • طول سیم: ۱.۲۰ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب هرآنچه که برای خرید بهترین چراغ مطالعه باید به آن توجه کنید را مورد برسی و ارزیابی قرار دادیم. در انتها از شما کاربران گرامی خواهشمندیم نظرات خود را در خصوص بهترین مدل موجود در این لیست با ما درمیان بگذارید. از اینکه تا انتهای این راهنمای خرید همراه ما بودید، صمیمانه از شما متشکریم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *