۱۰ مدل بهترین سبد پیک نیک [حصیری و پلاستیکی]

استفاده از بهترین سبد پیک نیک می تواند راهکاری عالی برای قرار دادن لوازم و ظروف در طول سفر باشد. امروزه شاهده تنوع بی نظیری از انواع سبد پیک نیک هستیم و قطعاً انتخاب بهترین محصول می تواند کاری دشوار و پیچیده به نظر برسد. لذا ما مطلبی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید، بهترین سبد پیک نیک را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین سبد پیک نیک باید دارای ویژگی هایی مهمی چون؛ استحکام بالا، درب دار بودن و از همه مهم تر جادار بودن باشد تا بتوانید وسایل مورد نیاز سفر را درون آن قرار دهید. توجه به این موارد منجر به خریدی مقرون به صرفه و مناسب برای شما خواهد بود. بنابراین اگر کیفیت کالا برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، حتماً از مدل های معرفی شده دیدن فرمایید.

۱.سبد پیک نیک ایکیا مدل ۱۴۱

سبد پیک نیک ایکیا مدل 141

مشخصات
  • ابعاد: ۳۲x۲۵x۲۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰۰ گرم
  • جنس: چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین سبد پیک نیک چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین سبد پیک نیک باید دارای ابعاد مناسبی باشد. لذا تعداد همسفران و تعداد لوازمی که خواهان قرار دادن آن درون سبد هستید، از اهمین ویژه ای برخوردار است. همچنین دسته دار بودن سبد جزو نکات دیگری است که به سهولت حمل آن کمک می کند. با در نظر گرفتن این دو مورد می توانید بار سفر خود را ببندید!

اما همه چیز تنها محدود به ابعاد و دسته دار بودن سبد نمی شود. بلکه جنس سبد و استحکام آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی مدل های موجود از جنس چوب یا حصیر ساخته شده اند و برخی دیگر دارای جنس پلاستیکی می باشند. همه چیز بستگی به متریال استفاده شده دارد و اینگونه نیست که بتوان بهترین سبد پیک نیک پلاستیکی را از مدل های حصیری برتر دانست.

بهترین سبد پیک نیک حصیری باید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و به جزئیات در تولید آن توجه ی ویژه ای شده باشد. این موضوع از آنجایی حائز اهمیت است که حصیر از متریال ضعیف تری به نسبت پلاستیک برخوردار است و نوع بافت آن از اهمیت بالاتری برخوردار است. اما آیا سبد پیک نیک حصیری خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله مدل های حصیری به دلیل جلوه ی زیبا و همچنین مقاومتی که دارند، گزینه ی خوبی برای سفر های کوتاه و بلند مدت محسوب می شوند.

جنس دیگری که در بازار موجود است، سبد پیک نیک برزنتی است. گرچه این نوع از محبوبیت به مراتب کمتری برخوردار است اما به دلیق قیمت مناسب تری که دارد اکثر افراد را به سوی خود سوق می دهد. مدل های برزنتی ممکن است بر اثر فشار وارده و یا برخورد به نوک تیز دچار آسیب  شوند و از مقاومت کمتری به نسبت چوب و پلاستیک برخوردارند.

۲.سبد پیک نیک ۷۰ پارچه پونا پلاست مدل p70

سبد پیک نیک ۷۰ پارچه پونا پلاست مدل p70

مشخصات
  • ابعاد: ۵۰*۴۵*۶۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰۰۰ گرم
  • جنس: پلاستيك
  • تمام اقلام داخل سبد نیز تقدیم شما می شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵ خصوصیت بهترین سبد پیک نیک

  1. از ابعاد مناسبی برخوردار است.
  2. معمولاً از جنس های پلاستیک، حصیر و یا برزنت می باشند.
  3. دارای درب می باشند.
  4. برای سهولت حمل در طرفین دسته تعبیه شده است.
  5. وزن سبکی دارند.

انواع سبد پیک نیک

سبد پیک نیک حصیری: مدل های حصیری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند و به دلیل جلوه و مقاومت بالایی که دارند همواره جزو پرفروش ترین های بازار هستند.

سبد پیک نیک برزنتی: مدل های برزنتی گرچه مقاومت حصیر و یا پلاستیک را ندارند اما به دلیل قیمت مناسب تری که دارند اکثر افراد، ترجیح می دهند سراغ برزنت بروند.

سبد پیک نیک پلاستیکی: مدل های پلاستیکی چند سالی می شوند وارد بازار شده اند و به دلیل کیفیت ساخت خوب و همچنین تنوع برندهای مختلف بسیار محبوب شده اند.

سبد پیک نیک چوبی: همیشه جنس چوب بین ایرانی ها محبوب بوده چرا که دارای جلوه ای سنتی و اصیل است. اما ما خرید مدل های چوبی به دلیل سنگین وزن بودن را پیشنهاد نمی کنیم.

۳.سبد پیک نیک بانیس مدل گلوریا کد ۲۰۰

سبد پیک نیک بانیس مدل گلوریا کد 200

مشخصات
  • ابعاد: ۴۰x۳۸x۵۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد پیک نیک لیمون یا ایکیا؟

برای برخی افراد سوال است که سبد پیک نیک ایکیا خوبه یا لیمون؟ هر دوبرند ساخت ایران می باشند و از کیفیت بسیار خوبی هم برخوردار هستند.

سبد پیک نیک لیمون باتوجه به تنوع بالایی که دارد، تقریباً هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند. اما برند لیمون از قیمت نسبتاً بالاتری برخوردار است و ممکن مدل های بزرگتر کمی برایتان گران تمام شوند.

سبد پیک نیک ایکیا نیز کیفیت قابل قبولی دارد و دارای تنوع بی نظیری است. ایکیا محصولات متنوعی در زمینه ی خانه و آشپزخانه تولید می کند که محبوب ترین آن سبد پیک نیک است.

در مجموع هر دوبرند لیمون و ایکیا از کیفیت ساخت و تنوع بالایی برخوردارند و شما می توانید هر کدام که به سلیقه ی شما نزدیک تر بود را خریداری کنید بدون این که نگران کیفیت ساخت آن باشید.

۴.سبد پیک نیک کد BOU-S110

سبد پیک نیک کد BOU-S110

مشخصات
  • ابعاد: طول ۴۶، عرض ۳۳ و ارتفاع ۴۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۸ گرم
  • جنس: چوب
  • دارای دستگیره – دارای دو در

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد پیک نیک حصیری

سبد پیک نیک حصیری از نخل خرما و یا سایر مواد طبیعی استفاده می شوند که نیاز به ظرافت خاصی در تولید دارد. لذا مدل های حصیری به دلیل سختی که در بافت آن وجود دارد از قیمت بالاتری برخوردار است.

سبد پیک نیک حصیری براتی سفرهای درون شهری بسیار مناسب هستند و شما می توانید انواع وسایل سفر را درون آن قرار دهید. کیفیت بدنه و همچنین متریال حصیر بسیار قابل قبول است.

اگر قصد خرید سبد پیک نیک حصیری دارید، پیشنهاد می کنیم سراغ برندهای شناخته شده بروید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد. برخی مدل های متفرقه فقط از لحاظ ظاهری شکل حصیر هستند و از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشند.

۵.سبد پیک نیک ۴۲ پارچه مدل مسافرتی کد YP-6

سبد پیک نیک 42 پارچه مدل مسافرتی کد YP-6

مشخصات
  • ابعاد: ۳۲x۲۳x۱۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۴۵۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • دارای ظروف و اقلام مختلف

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد پیک نیک پلاستیکی

سبد پیک نیک پلاستیکی از تنوع بالاتری به نسبت حصیر برخوردار است. اکثر تولید کنندگان سراغ جنس پلاستیک می روند چرا که هم مقرون به صرفه هستند و هم کیفیت خوبی دارند.

تنوع رنگی در بهترین سبد پیک نیک پلاستیکی بسیار بیشتر از سایر مدل ها دیگر است و همین موضوع سبب شده است که اکثر افراد از پلاستیک استفاده کنند.

پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد تهیه سبد پیک نیک پلاستیکی را دارید، حتماً به مواد استفاده شده آن توجه کنید چرا که متریال پلاستیک های مختلف با یکدیگر متفاوت هستند و همه نوع پلاستیکی دارای درجه کیفی یکسانی نمی باشند.

کدام بهتر است؟ (حصیر یا پلاستیک)

هردو جنس از کیفیت خوبی برخوردارند. اما همانطور که اشاره کردیم عمده ی تفاوت این دو در تنوع رنگی و قیمت آن است. مدل های حصیر از قیمت بالاتری برخوردارند و در مقابل مدل های پلاستیکی تنوع رنگی بیشتری دارند.

۶.سبد پیک نیک لالی پاپ مدل بافت

سبد پیک نیک لالی پاپ مدل بافت

مشخصات
  • ابعاد: ۳۵x۲۰x۲۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰۰ گرم
  • جنس: کتان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد پیک نیک پارچه ای

سبد پیک نیک پارچه ای تقریباً مشابه مدل های برزنتی است. این سبد ها دارای عایق های بیرونی می باشد تا از محتویات داخلی سبد به خوبی مراقبت کنند.

انواع سبد پیک نیک پارچه ای بیشتر برای قرار گیری خوراکی ها و لوازم فاسد شدنی است. چرا که همانطور که اشاره کردیم دارای عایق می باشند.

سبد پیک نیک نخرید! اگر این نکات را نمی دانید

بهترین سبد پیک نیک باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را با سایر مدل های متفرقه و بی کیفیت متمایز کند. از این حیث توجه شما را به نکات زیر جلب می کنیم.

ابعاد: همانطور که در این مطلب بارها اشاره کردیم ابعاد سبد پیک نیک از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا حتماً در صورت خرید اینترنتی صرفاً به عکس آن اکتفا نکنید و مشخصات را با دقت مطالعه کنید.

جنس: رایج ترین جنس ها در ساخت سبد پیک نیک، حصیر و پلاستیک است. شما می توانید باتوجه به توضیحاتی که خدمت تان دادیم بهترین سبد پیک نیک را خریداری کنید.

درب: سبد پیک نیک درب دار یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. برخی مدل ها دارای درب دو طرفه و برخی دیگر تک درب می باشند.

حمل آسان: آنچه به سهولت حمل سبد کمک می کند، دسته دار بودن و وزن مناسب آن است. لذا حتماً سراغ مدل های درب دار با وزن سبک بروید.

۷.سبد پیک نیک بروفه مدل Pink

سبد پیک نیک بروفه مدل Pink

مشخصات
  • ابعاد: ۳۱×۳۱×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۴۲ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد پیک نیک از کجا بخرم؟

شما می توانید بهترین سبد پیک نیک را از فروشگاه های آنلاین معتبر خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید حصوزی دارید، پلاستیک فروشی ها و فروشگاه های لوازم خانه و آشپزخانه جایی است که باید به آنجا مراجعه کنید.

در این مطلب ما بهترین سبد پیک نیک را بر اساس برند و قیمت خدمت شما کاربران عزیز معرفی کردیم که می توانید متناسب با بودجه و سلیقه ی خود آن را خریداری کنید و مبلغ آن را درب منزل خود پرداخت کنید.

تمام محصولات معرفی شده در سایت تپ سنج دارای هفت روز ضمانت برگشت کالا هستند و در صورتی که از خرید خود رضایت نداشتید می توانید اقدام به مرجوع کردن آن کنید.

۸.سبد پیک نیک مدل ۱۷۰

سبد پیک نیک مدل 170

مشخصات
  • ابعاد: ۲۰x۲۶x۳۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۴۰ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سبد پیک نیک ترک خوبه یا ایرانی؟

سبد پیک نیک ترک به دلیل  وارداتی بودن از قیمت بسیار بالایی برخوردار است. ما مدل های ایرانی چون، ایکیا و لیمون را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی با هم ندارند.

از آنجایی که سبد پیک نیک ترک دارای گارانتی شرکتی نمی باشند و وارد کننده ی خاصی در ایران ندارد، پیشنهاد می کنیم با چشمی باز بهترین سبد پیک نیک را انتخاب کنید.

قیمت سبد پیک نیک

قیمت سبد پیک نیک بستگی به جنس و برند آن دارد. به طور کلی قیمت انواع سبد پیک نیک از ۵۰ هزارتومان به بالا می باشد. قیمت سبد پیک نیک حصیری به نسبت مدل های پلاستیکی گران تر است.

۹.سبد پیک نیک کامل کد ۴۸۰ مجموعه ۷۲ عددی

سبد پیک نیک کامل کد 480 مجموعه 72 عددی

مشخصات
  • ابعاد: ۲۶x۲۱x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم انواع سبد پیک نیک را مورد برسی و ارزیابی قرار دهیم و مدل های منتخب و پرفروش را خدمت شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی کنیم. از شما دعوت می کنیم از مطلب بهترین سبد رخت چرک نیز دیدن کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *