کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر [تقویت مچ، انگشت و رگ دست]

برسی کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر بهترین وسیله برای تقویت مچ و ساعد است. شما به کمک این کش می توانید مچ خود را ورزش دهید و به حجیم شدن و تقویت استخوان ها در ناحیه مچ و ساعد کمک کنید. اگر قصد دارید عضلات دست را تقویت کنید و رگ هایی برجسته روی ساعد داشته باشید، پیشنهاد می کنیم به خواندن این مطلب ادامه دهید تا با طریقه درست استفاده از کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر به طور کامل آشنا شوید.

داشتن دستانی نیرومند برای هر ورزشکاری ضروری است. فرقی نمیکند بدنساز باشید یا والیبالیست به هر حال آنچه بازدهی شما را بالا میبرد دستان شماست. اگر دستانی نیرومند داشته باشید احتمال آسیبی دیدگی بسیار کاهش میابد و همچنین کیفیت تمرین شما افزایش میابد. با استفاده از کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر داشتن دستانی قدرتمند کار چندان سختی نیست چرا که این وسیله با تمرکز روی عضلات هدف به مروز سبب افزایش قدرت دستان شما می شود.

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر چیست؟

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر وسلیه ای منحصر به فرد برای ورزش دادن به مچ و ساعد است. باتوجه به طراحی خاصی که در این محصول انجام شده است. تمام عضلات و حتی انگشتان دست درگیر می شوند و همین موضوع به تقویت دستان شما کمک شایانی میکند. اما بسیاری از افراد صرفاً برای مصارف ورزشی این کش تقویت کننده را خریداری نمیکنند بلکه آنها به زیبایی یک دست رگ دار مردانه فکر میکنند. کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر به دلیل پوشش دادن انگشت و کف دست به برجسته شدن رگ ها در ناحیه ساعد کمک میکند. از آنجایی که فشار وارد کاملاً تفکیک شده است تمام عضلات درگیر شده و سبب رشد یک پارچه در جای جای دستان شما اعم از ساعد، مچ و انگشتان می شود.

برسی عضلات و نقاط درگیر دست

نقاط درگیر دست
عضلات و نقاط درگیر دست

مشاهده قیمت روز

  • انگشتان: همانطور که در تصویر کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر مشاهده می کنید فرم آن مشابه با دستکش است و قابلیت پوشیدنی دارد از این حیث حتی انگشتان دست نیز تقویت می شود. به طور مثال برای کسی که نوازنده ی پیانو است داشتن انگشتان قوی بسیار مهم است همچنین والیبالیست ها باید انگشتانی قدرتمند و کشیده داشته باشند. شما با استفاده از این ابزار ورزشی به افزایش قدرت انگشتان دست تان کمک می کنید.
  • مچ: اگر در سال های دور مچ شما دچار شکستگی شده است یا اگر در ناحیه مچ دست احساس ناتوانی می کنید استفاده از کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر بهترین وسیله ی ورزشی برای تقویت مچ است. کافی است این کش را ببندید و شروع به باز و بسته کردن کف دست کنید (مشت کردن) به مرور تغییرات مثبتی را مشاهده خواهید کرد که به تقویت مچ دست شما منجر می شود.
  • ساعد: داشتن ساعدی حجیم و رگ دار خواسته ی اکثر آقایان است. شما با استفاده از کش تقویت مچ مدل گریپستر به حجیم شدن عضلات در ناحیه رو و زیرین ساعد کمک می کنید. بهتر است در روز چندبار از این کش استفاده کنید تا تغییرات در یک بازه زمانی ۱ یا ۲ماه قابل مشاهده باشد.

دارای ۳ سطح مقاومت

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر دارای سه سطح مقاومت (۱۳-۱۷-۲۱) است. بهتر است از پایین ترین سطح شروع کرده و به مرور زمان فشار وارده را بیشتر کنید. در صورتی که برای مصارف درمانی و تقویت عملکرد مچ قصد استفاده از این ابزار را دارید، پیشنهاد ما سطح ۱۳ و برای مصارف ورزشی ۱۷ و ۲۱ است. البته همه چیز به ترجیحات و از همه مهم تر به قدرت دستان شما بستگی دارد. کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر تنها محصولی است که دارای سه سطح مقاومت بوده و میزان سختی هر سطح کاملاً متناسب با نیروی فرد است.

طریقه استفاده از کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

از کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر
طریقه استفاده کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

مشاهده ارزان ترین فروشنده

استفاده از کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. کافی است مانند دستکش ابزار را دست کنید و شروع به بازو بسته کردن مشت خود کنید. بهتر است برای اثر گذاری سریع تر این کار را هروز ۵ست با ۱۰ تکرار انجام دهید. پیشنهاد می شود بین هر ست ۳۰ ثانیه استراحت کنید.

  1. مچ بند را مانند دستکش دست کنید.
  2. بند مچ را محکم ببندید.
  3. دست خود را مشت و باز کنید.
  4. هروز ۵ ست با ۱۰ تکرار انجام دهید.
  5. بهتر است بین هر ست ۳۰ ثانیه استراحت کنید.

کیفیت کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر از متریال بسیار باکیفیتی ساخته شده و به دلیل جنس سیلیکونی که دارد در اثر فشار وارده دچار پارگی نمی شود. اگر به طور منظم و همانطور که در پارگراف اول طریقه استفاده از آن را توضیح دادیم به تمرین خود وفادارا باشید در همان هفته های ابتدایی تغییر را در دستان خود به خصوص در ساعد مشاهده خواهید کرد.

کیفیت کش تقویت مچ
کیفیت کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیفیت کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر باتوجه به نظرات اکثر خریدارن قابل قبول است. بسیار از کاربرانی گفته اند کش حتی با بالاترین سطح مقاومت و بیشترین فشار وارده هم دچار پارگی نشده است. اما اگر به هرنحو از کالای خریداری شده رضایت نداشتید می توانید در مدت زمان ۷ روزه اقدام به مرجوع کردن کالا در دسته بندی لوازم ورزشی کنید.

کش تقویت مچ و انگشت از کجا بخرم؟

شما می توانید کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر را به صورت آنلاین از سایتی که خدمتتان معرفی کرده ایم خریداری کنید. این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و جزو مدل های پرفروش و منتخب بازار محسوب می شود. همچنین برای خرید حضوری کش تقویت مچ می توانید به فروشگاه های لوازم ورزشی در سراسر کشور مراجعه کنید. بورس انواع وسایل ورزشی در تهران منیریه است. توجه داشته باشید، بهترین فروشنده کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر در سایت پذیرنده فروشگاه تاپ اسپرت سپهر بوده و دارای ۱۰۰% رضایتمندی از جانب خریداران است.

نظرات کاربران در خصوص کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

من کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر رو برای در آوردن رگ ساعد خریداری کردم. بعد از ۱ماه استفاده رگ های دستم کاملاً قابل مشاهده است واقعاً از خریدم راضی هستم.

من مچ دستم دچار آسیب شده بود و کش تقویت مدل گریپستر رو به پیشنهاد دکتر خریدم. کلاً سه هفته ازش استفاده کردم و یواش یواش داره مچ دستم تقویت میشه. فقط توجه کنید سطح مقاومت باید متناسب با توان و قدرت مچ دست باشه اگر فشار زیادی وارد کنید ممکن دستتون درد بگیره.

من انگشتان بزرگی دارم و هر کش دیگه ای که استفاده میکردم سریع پاره میشد اما این مدل واقعاً از سیلیکون مقاوم ساخته شده و تا الان دچار پارگی نشده. ممنون از تولید کننده

اگر مثل من عاشق داشتن رگ در ساعد هستید پیشنهاد می کنم حتماً این محصول رو خریداری کنید. کافیه سه بار در طول روز استفادهکنید تا تاثیرش رو مشاهده کنید.

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر برای برجسته شدن رگ دست و تقویت انگشتان و مچ عالیهه حتماً اگر بدنساز هستید بعد از باشگاه روزی چند ست بزنید.

کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر خوبه؟
نظرات در خصوص کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر

مشاهده نظرات

امیدواریم از مطلب کش تقویت مچ و انگشت مدل گریپستر لذت برده باشید. در ادامه از شما می خواهیم نظرات خود را باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *