فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ خوبه؟ برسی کیفیت و قیمت

فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ یکی از بهترین فندک های اتمی موجود در بازار است. این فندک دارای رنگ بندی بسیار متنوع بوده و برای انواع مصارف آشپزخانه، کمپینگ و مسافرت کاربرد دارد. در این مطلب قصد داریم مشخصات و قیمت فندک اتمی دانهیک مدل ۴۰۰۰ را برسی کنیم.

فندک اتمی دانهیک از گاز سوخت مایع استفاده می کند و نوع احتراق آن الکتریکی بوده و نیازی به سنگ ندارد. شما می توانید درصورت تمام شدن گاز آن را به آسانی پر کنید. نوع شعله ی اتمی این فندک باعث می شود در هر شرایطی شعله ی آن روشن بماند و حتی با وزش باد نیز خاموش نشود.

کیفیت فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰

فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ یکی از بهترین مدل های اتمی در بازار است. کیفیت ساخت بدنه و همچنین نوع احتراق آن باعث شده است جزو پرفروش ترین ها باشد. شما با خرید این فندک دیگر نیاز نیست هر چند وقت یکبار برای فندکی جدیدی هزینه کنید چرا که این محصول به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد تا سالیان سال برای شما کارایی دارد. همانطور که اشاره کردیم، ساختار این فندک پر شونده است و شما می توانید بعد از اتمام گاز مایع ان را مجدد شارژ کنید.

کیفیت فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ به دلیل جنس بدنه ی مقاوم و نوع احتراق الکتریکی آن بوده که موجب افزایش طول عمر آن شده است. بدون شک استفاده از این فندکی اتمی کار شما را بسیار آسان میکند و شما را از هر فندک و یا کبریتی بی نیاز می کند و در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

نوع احتراق فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰

نوع احتراق فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ الکتریکی بوده و فاقد سنگ چخماق است. یکی از بارزترین مزایای این مدل دقیقاً نوع احتراق آن است چرا که نیاز به تعویض ندارد و قرار نیست هرچند وقت یکبار اقدام به تعویض سنگ آن کنید. کیفیت احتراق الکتریکی این فندک بسیار بالا است طوری که تنها با یکبار فشار دادن دکمه اقدام به روشن شدن فندک می شود. توجه داشته باشید، شاسی فندک به صورت مستقیم به قسمت الکتریکی وصل است و به محض فشار دادن جرقه ایجاد می شود.

  • نوع احتراق فندک اتمی دانهیک الکتریکی است.
  • این فندک نیازی به سنگ چخماق ندارد.
فندکی دانهیک با شعله اتمی
نوع احتراق فندک اتمی دانهیک

ارزان ترین فروشنده

فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ از چه سوختی استفاده می کند؟

برای استفاده از فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ کافی است بعد از چندبار استفاده آن را با گاز مایع پر کنید. گازهای مایع در سراسر کشور به آسانی پیدا می شوند و شما می توانید با یک مبلغ اندک آن را خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم برای عمر طولانی فندک از گازهای باکیفیت استفاده کنید چرا که برخی مدل دارای هوای زیاد هستند و عملکرد مطلوبی ندارند.

  • فندک اتمی دانهیک از گاز مایع استفاده می کند.
  • پیشنهاد می کنیم از کپسول های گاز باکیفیت برای پر کردن فندک استفاده کنید.

برسی جنس بدنه فندک اتمی دانهیک

فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و در برابر ضربه تا حد زیادی مقاوم است. بدون شک کمترین فندکی با این رنچ قیمتی از چنین مقاومت بالایی برخوردار است. لذا اگر یک فندک تمام عیار با جنس بدنه ی مقاوم می خواهید بدون شک فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. در ساخت پلاستیک استفاده شده در این فندک از متریال منسجم استفاده شده که تحت فشار بالا بوده و همین موضوع موجب درج سختی بالای پلاستیک و در نهایت مقاومت بالای آن شده است. شایان ذکر است وزن این فندک نیز بسیار سبک است.

رنگ بندی فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰

فندک اتمی دانهیک رنگ ها
رنگ بندی فندک اتمی دانهیک

مشاهده رنگ بندی

تنوع رنگی در فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ بسیار زیاد است و دستتان در انتخاب رنگ کاملاً باز است. شما می توانید از تعداد ۱۱ رنگ متنوع گزینه ی دلخواهتان را انتخاب کنید. انتخاب رنگ کاملاً سلیقه ای است و بهتر است با الهام از رنگ سایر وسایل آشپزخانه اقدام به انتخاب مناسب ترین رنگ کنید. شاید برایتان جالب باشد پرفروش ترین رنگ این محصول مشکی است. لذا اگر شما نیز قصد خرید فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ رنگ مشکی را دارید پیشنهاد می کنیم تا موجودی آن تمام نشده است اقدام به سفارش آنلاین آن کنید.

۱۱ رنگ موجود فندک اتمی دانهیک

  • سرمه ای
  • خاکستری
  • طلایی
  • فیروزه ای
  • طوسی
  • برنز
  • طلایی مات
  • سرمه ای روشن
  • طوسی فیلی
  • آبی کاربنی

مشخصات فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰

در ادامه به مشخصات اصلی فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ اشاره خواهیم کرد:

  • ابعاد: فندکی اتمی دانهیک در ابعاد ۵*۷*۱۰ سانتی‌متر تولید می شود و برای انواع مصارف خانگی و صنعتی مناسب است. به دلیل ابعاد مناسب می توانید از آن برای مسافرت و کمپینگ های کوهنوردی استفاده کنید.
  • وزن: سبک بودن فندک جزو مزایای آن محسوب می شود. فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ دارای تنها ۱۰۰ گرم وزن بوده و بسیار خوش دست و سبک است.
  • نوع سوخت: سوخت این فندک گاز مایع است و استفاده از آن کاملاً بی خطر است.
  • نوع شعله: این فندک از شعله ی اتمی برخوردار است و برای استفاده در شرایط سختی چون وزش باد دارای شعله ی پایدار است و به هیچ عنوان خاموش نمی شود.

قیمت  فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰

فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ در حال حاظر ۹۰ هزارتومان قیمت دارد. شایان ذکر است این مطلب در دی ماه ۱۴۰۲ نوشته شده و امکان افزایش قیمت به مرور زمان وجود دارد. به نسبت مدل های مشابه و سایر برند ها، این فندک از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار بوده و بدون شک بهترین فندک اتمی دانهیک در بازار است. جهت مشاهده قیمت روز این محصول کافی است به لینک های معرفی شده در زیر هرعکس مراجعه کنید.

اتمی دانهیک
قیمت فندک اتمی دانهیک کد ۲۰۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات درباره فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰

من حدوداً سه ماه میشه که از این فندک استفاده می کنم و واقعاً از همه لحاظ عالیه و مقرون به صرفه هست.

رنگ برنزی رو سفارش دادم. ظاهرش خیلی زیباست اما هنوز زیاد باهاش کار نکردم. اما تو همین چند روز شعله ی قوی و خوبی داره و اصلاً هم خاموش نمیشه.

فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ فوق العاده باکیفیته و شعلش مثل جت میمونه. اگر مثل من هرماه یک فندک میخریدید، این مدل رو سفارش بدید و خودتون رو برای همیشه راحت کنید!

عالیه این فندک خریدش رو پیشنهاد می کنم.

برند دانهیک واقعاً حرف نداره. هم قیمتش خوبه و هم کیفیت بسیار بالایی داره.

من در تخفیفات خریدم و از سفارشم راضیم.

چرا فندک اتمی روشن نمی شود

از دلایلی که ممکن است موجب روشن نشدن فندک اتمی شود نداشتن گاز است. در صورتی که گاز فندک پر بود، احتمالاً دکمه احتراق دچار خرابی شده است و باید تعویض شود.

 در این مطلب سعی کردیم فندک اتمی دانهیک کد ۴۰۰۰ رامورد برسی و ارزیابی قراردهیم. از شما دعوت می کنیم از مطلب بهترین اجاق گاز مسافرتی نیز دیدن فرمایید.
به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *