قیمت و خرید اسکوتر برقی ارزان و باکیفیت (آپدیت۱۴۰۲)

راهنمای خرید انواع اسکوتر برقی برای کودکان و بزرگسالان

اسکوتر برقی در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب است. این وسیله ی کوچک و جذاب دارای طرح ها و آپشن های مختلفی میباشند. امروزه افراد با هر سلیقه و بودجه ای، قادر به خرید انواع اسکوتر برقی میباشد. اما نکته ای که وجود دارد اینجاست، تنوع محصولات و برند ها آنقدر زیاد شده است که اکثر افراد قبل از خرید اسکوتر برقی دچار تردید و سردرگمی میشوند و نمیتوانند گزینه ای درست را در بین طیف وسیعی از اسکوتر برقی ارزان و گران انتخاب کنند. ما در این مطلب قصد داریم هر آنچه قبل از خرید باید در نظر بگیرید و جزو اولویت های انتخاب خود قرار دهید را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما به شما قول میدهیم در صورتی که تا انتهای مطلب راهنمای خرید اسکوتر برقی همراه ما باشید، یک انتخاب درست و البته مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

خرید اسکوتر برقی می تواند یک چالش بزرگ باشد، انتخاب ها و ویژگی های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یک اسکوتر برقی با کیفیت می تواند چیزی حدود ۴ میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، اما اسکوترهایی با قیمت بیش از ۱۰ میلیون تومان هم در بازار ایران وجود دارد. (اسکوترهای برقی از نظر سبک، قیمت، ویژگی ها، برند و حتی خدمات پس از فروش متفاوت هستند)

ویژگی های اسکوتر برقی

در این مطلب قصد داریم ویژگی های انواع اسکوتر برقی را برسی و تحلیل کنیم. مواردی که در ادامه به آنها اشاره میکنیم جزو مهم ترین ویژگی هایی است که باید قبل از خرید اسکوتر برقی به آن توجه کنید. آنچه در ادامه به تحلیل آن میپردازیم شامل؛ قیمت، دامنه باتری، سرعت، وزن و … میباشد. توصیه میکنیم حتما به مواردی که ذکر میکنیم توجه فرمایید تا خریدی عالییی و مقرون به صرفه ای را تجربه کنید.

قیمت

کیفیت اسکوتر برقی همانند سایر اقلام ارتباط مستقیمی با قیمت آن دارد. هرچه برای خرید اسکوتر برقی بیشتر هزینه کنید ویژگی ها و امکانات بیشتری عاید شما میشود. مواردی چون برند، امکانات، میزان سرعت و … در تعیین قیمت اسکوتر برقی تاثیر گذار است و شما باید قبل از خرید اسکوتر برقی کاملا نیاز های خود را بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید. پیشنهاد میکنیم به برخی سوالات پاسخ دهید و سپس اقدام به خرید اسکوتر برقی کند.

  • چه میزان مسافتی را میخواهید طی کنید؟
  • آیا سرعت اسکوتر برقی برای شما مهم است؟
  • برای چه محدوده ی سنی میخواهید؟

بعد از پاسخ دادن به سوالات بالا از طریق ویژگی هایی چون اندازه، میزان ظرفیت باتری، قدرت موتور میتوانید اقدام به خرید کنید. تمامی موارد گفته شده در مشخصات هر محصول به طور کامل ذکر شده است و شما با توجه به نیاز خود میتوانید اقدام به خرید بهترین اسکوتر برقی کنید.

دامنه باتری

دامنه باتری به طی کردن مسافتی گفته میشود که اسکوتر برقی قبل از اتمام باتری قادر به طی کردن آن است. دامنه باتری به عواملی چون قدرت موتور، وزن اسکوتر سوار، وزن خود اسکوتر، آب و هوا و میزان سرعت آن بستگی دارد. امروزه اغلب اسکوتر برقی های موجود در بازار تا ۶ ساعت و چیزی حدود ۱۵۰کیلومتر را میتوانند طی کنند، البته عواملی مثل بارندگی یا وزن بالای اسکوتر سوار میتواند بر کاهش عملکرد باتری موثر باشد و تا ۳۰ کیلومتر عملکرد اسکوتر را کاهش دهد. قابل ذکر است برند های مطرح با استفاده از فناوری های مدرن قادر به رفع این موضوع شده اند اما برای خرید اسکوتری با این پتانسیل و قدرت باید چیزی بیش از ۱۰میلیون تومان هزینه کنید.

عوامل دیگری که میتواند بر عملکرد دامنه باتری تاثیر بگذارد شیبی است که اسکوتر میتواند آن را طی کند. معمولا اسکوترهای برقی با قیمت نسبتا پایین در طی کرد شیب ها دچار افت قدرت و همچنین کاهش طول عمر باتری میشوند. برای اینکه اسکوتر برقی که قصد خرید آن را دارید دچار چنین مشکلی نشود پیشنهاد میکنیم اسکوتر برقی موردنظر دارای چرخ هایی با قطر مناسب و موتوری قدرتمند و حداقل ۵۵۰ وات قدرت داشته باشد.

وزن اسکوتر

وزن اسکوتر برقی با برد مناسب (۲۴ کیلومتر) معمولا بیش از ۱۱ کیلوگرم است. حال اگر اسکوتر برقی بیش از ۱۴کیلوگرم وزن داشته باشد، حمل آن کمی دشوار میشود به خصوص اگر مجبور باشید آن را از پله ها بالا و پایین کنید. بنابراین پیشنهاد میکنیم اسکوتری خریداری کنید که حداقل۱۱ تا ۱۲ کیلوگرم وزن داشته باشد تا هنگام حمل دچار مشکل نشوید. نکته ی دیگری که به بهبود حمل اسکوتر کمک میکند قابلیت تا شوندگی آن است این ویژگی کمک میکند اسکوتر را به راحتی تا کنید و در مواقع ای که نمی خواهید اسکوتر سواری کنید آن را در دست بگیرد و یا در مواردی که شامل کیف یا بند است به راحتی اسکوتر را روی دوش بگذارید.

نکته: گاه به دلیل شرایط جوی یا مسائل مختلف مجبور خواهید شد اسکوتر سواری را متوقف کنید. اسکوترهایی که دارای قابلیت تاشو میباشند میتواند گزینه ی خوبی برای چنین موارد باشند، شما به راحتی میتوانید اسکوتر را تا کنید و از وسایل حمل و نقل عمومی برای ادامه مسیر استفاده کنید. 

سرعت اسکوتر

سرعت اغلب اسکوتر برقی های موجود در بازار معمولا ۲۴ کیلومتر بر ساعت است. عواملی چون جنس اسکوتر، وزن اسکوتر و همچنین توانایی اسکوتر سوار در سرعت آن نقش بسزایی دارد. از دیگر عواملی که میتواند در سرعت اسکوتر تاثیر گذار باشد میتوان به جنس تایر ها اشاره کرد. امروزه انواع اسکوتر برقی معمولا از تایر های توپر ساخته میشوند و نیازی به باد کردن ندارند و همچنین هیچوقت پنچر نمیشوند.

آنچه ما پیشنهاد میکنیم خرید اسکوتر برقی با جنس آلمینیوم آلیاژی با وزنی حدود ۱۲ کیلوگرم با قدرت موتوری در بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ میباشد. حدود قیمتی چنین اسکوتری با قابلیت های ذکر شده چیزی حدود ۶تا۸ میلیون تومان است.

وزن اسکوتر سوار

اکثر اسکوتر ها قادرند ۱۰۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند. بنابراین اگر وزن شما بالای ۱۲۰ کیلوگرم است پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید بهترین اسکوتر برقی مشخصات آن را به طور کامل بخوانید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید. البته اسکوترهای زیادی برای تحمل وزن بالای ۱۲۰ کیلوگرم ساخته نشده است و برای خرید چنین اسکوتر برقی باید بیشتر جستجو کنید، حتی شاید مجبور باشید هزینه ی بیشتری برای خرید آن پرداخت کنید زیرا این اسکوتر ها نیاز به قدرت موتور بالایی دارند، همچنین باید از وزن و جنس بسیار باکیفیتی تهیه و تولید شده باشند.

قدرت موتور

موتور انواع اسکوتر برقی بر حسب وات شناخته میشوند (مثلا ۶۰۰ وات) هر چقدر موتور قدرتمند تر باشد عملکرد و سرعت اسکوتر برقی افزایش پیدا میکند، همچنین برای شارژ شدن نیاز به زمان و مصرف انرژی بیشتری دارد.

اگر صرفا یک اسکوتر برقی برای کودک یا طی کردن مسافت های کوتاه میخواهید پیشنهاد ما خرید اسکوتر برقی ۲۵۰ وات است. اما اگر مسافت زیادی را طی میکنید و بزرگسال هستید اسکوتر برقی ۵۰۰وات گزینه ی مناسبی برای شما محسوب میشود. اسکوتر هایی که دارای قدرت موتور ۱۲۰۰ وات میباشند بسیار حرفه ای و مناسب فری استایلر ها و افرادی با توانایی بالا در اسکوتر سواری با سن بالای ۱۷ سال میباشند.

گارانتی و پاسخگویی

همانطور که در حال خرید بهترین اسکوتر برای خود هستید، بایدبه این موضوع توجه کنید که آیا این اسکوتر دارای گارانتی قطعات و یا تعمیر و تعویض است یا خیر. همچنین در کنار گارانتی قوی، پشتیبانی اختصاصی و پاسخگویی از مشتریان هنگام خرید اسکوتر برقی یک مزیت عالی محسوب میشود.

سیستم تعلیق (کمک فنر)

سیستم تعلیق، شبیه به خودرو، ناهمواری ها و فرورفتگی های جاده را هموار می کند و کیفیت سواری را بهبود می بخشد. به خصوص اگر لاستیک های توپر دارید، هر چاله یا دستندازی را احساس خواهید کرد. اگر رفت و آمد شما طولانی است یا زمین ناهمواری برای عبور از آن وجود دارد، خرید اسکوتر با سیستم تعلیق را جدی بگیرید.

سه نوع سیستم تعلیق اصلی وجود دارد که معمولاً در اسکوترهای برقی یافت می شوند: فنر، هیدرولیک یا پیستون هوا و سیستم تعلیق لاستیکی. اسکوتر برقی مخصوص بچه ها از بهترین سیستم تعلیق دارای ترکیبی از فنر و پیستون تهیه میشود (ترکیبی به نام سیم پیچ روی هیدرولیک یا سیم پیچ روی هوا)

سیستم تعلیق را می توان به جلو، عقب یا هر دو چرخ متصل کرد. اسکوترهای کلاس مسافرتی ممتاز باید دارای سیستم تعلیق جلو یا عقب باشند.

بسیاری از اسکوترها به دلیل استفاده از لاستیک های بزرگ پنوماتیک که جلوه های میرایی را ایجاد می کنند، از سیستم تعلیق استفاده نمی کنند. این ویژگی می تواند گزینه بهتری به نسبت اسکوترهای فنری ارزان قیمت و بی کیفیت باشد.

روشنایی

برخی اسکوترها، مانند دوچرخه و موتور دارای چراغ جلو سفید و چراغ عقب قرمز می باشند. اگر هنگام تاریکی سوار اسکوتر برقی می شوید، داشتن چراغ جلو و عقب ضروری است. به دلیل طراحی اسکوترهای برقی، معمولاً چراغ های عقب قابل مشاهده ای در آنها وجود ندارد. اگر قصد دارید شب ها سوار اسکوتر شوید، به شدت این موضوع را در نظر بگیرید که چراغ های قرمز چشمک زن در عقب اسکوتر وجود داشته باشد و حتما هنگام استفاده در شب از کلاه ایمنی استفاده کنید.

ترمزها

یک سیستم ترمز با کیفیت برای ایمن ماندن و کنترل اسکوتر برقی ضروری است. مانند ترمز ماشین یا دوچرخه، ترمزها باعث کاهش سرعت اسکوتر برقی می شوند. ترمزهای اسکوتر برقی را می توان به دو دسته مکانیکی و الکترونیکی تقسیم کرد.

ترمز مکانیکی

سیستم های ترمز مکانیکی آنهایی هستند که برای کند کردن حرکت اسکوتر از مکانیسم فیزیکی استفاده می کنند و شامل ترمزهای پا، درام و دیسکی می شوند. مسافت توقف معمولی ۲۴ کیلومتر در ساعت برای سیستم های مکانیکی ۶ متر است که بهترین آن کمتر از ۳ متر است.

ترمز گلگیر

ترمزهای گلگیری که با فشار دادن پای شما روی گلگیر عقب فعال می شوند، باعث می شود تا با لاستیک عقب برخورد کند و سرعت اسکوتر برقی کاهش یابد. این نوع ترمز دارای قدرت توقف میباشند اما به اندازه ترمزهای درام یا دیسکی موثر نیستند.

ترمز دیسکی

ترمزهای دیسکی بیشترین قدرت توقف را دارند و سبک تر از ترمزهای درام هستند. آنها معمولاً در اسکوترهای حرفه ای درجه یک با عملکرد بالا یافت می شوند.

لاستیک

لاستیک ها دو نوع هستند: لاستیک های جامد (توپر) و لاستیک های پنوماتیک (پر از هوا) .

لاستیک های جامد

چند نوع لاستیک بدون هوا وجود دارد؛ لانه زنبوری، پلیمر و جامد. لاستیک های جامد از هر نظر نسبت به پنوماتیک کیفیت کمتری دارند، مگر اینکه صرفا بخواهید از باد زدن یا پنچر شدن لاستیک ها برای همیشه معاف شوید. هنگام سواری بر روی لاستیک های جامد، به احتمال زیاد هرگونه دست انداز را در جاده احساس می کنید.

لاستیک های پنوماتیک

ما همیشه تایرهای پنوماتیک را توصیه می کنیم زیرا کیفیت سواری بهتری دارند و انعطاف پذیری آنها در شرایط نامساعد جاده عملکرد بسیار بهتری دارد. برخی از لاستیک های پنوماتیک دارای لوله های داخلی هستند که در صورت آسیب دیدن قابل تعویض هستند. لاستیک های پنوماتیک دارای مزیت دفع ضربه و جابجایی بهتر (به ویژه در آب و هوای بارانی) هستند.

نکته منفی لاستیک های پنوماتیک این است که نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری نسبت به نمونه های جامد یا توپر دارند. لاستیک های پنوماتیک مستعد سوراخ شدن هستند و هنگامی که کم باد میشوند باید آن را باد کنید.

نگهداری

دفعات تعمیر: حتی بهترین اسکوتر برقی هم نیز نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. رایج ترین قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند، لاستیک (تخت ،آج کم) ترمز (لنت ترمز ، تنظیم ترمز) و گلگیر (شکسته یا شل) میباشد.

نگهداری: اگرچه اکثر اسکوترهای برقی نیازی به تعمیر و نگهداری منظم در بیشتر اوقات ندارند، اما ممکن است رسیدگی به لاستیک ها یا سفت کردن پیچ ها هر چند وقت یکبار باعث طول عمر اسکوتر برقی و پیشگیری از خرابی های احتمالی شود.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که زیرساخت مناسبی برای تعمیر اسکوتر برقی وجود ندارد زیرا صنعت آن تازه در حال شکل گیری است، بنابراین بهترین گزینه برای تعمیر و نگهداری منظم خودتان هستید.

در ادامه دعوت می‌کنیم ۲۰ مدل از بهترین اسکوتر برقی های موجود در بازار را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید)

۱.اسکوتر برقی مدل SM117

اسکوتر برقی 1

اسکوتر برقی مدل SM117 از آلمینیوم آلیاژی ساخته شده شده و قادر است تا ۱۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند. این اسکوتر برقی که جزء پرفروش ترین ها در جهان محسوب میشود، دارای باتری لیتیومی یونی است و بعد از شارژ کامل می‌توانید تا ۱۲۰ دقیقه از این اسکوتر برقی استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به وجود چراغ هایی در زیر گلگیر آن اشاره کرد.

مشخصات

  • زمان شارژ باتری: ۲ ساعت
  • قدرت: ۷۵-۱۰۰ وات
  • مناسب: کودکان , بزرگسالان , فری استایل
  • میزان وزن قابل تحمل: ۷۵-۱۰۰ کیلوگرم

نقاط قوت

  • لاستیک ها توپر هستند و نیاز به باد کردن ندارد.
  • لاستیک ها پنچر نمیشود.
  • دارای تعادل هوشمند میباشد
  • برای افراد مبتدی بسیار مناسب است

نقاط ضعف

  • جنس بدنه ضعیف
  • سرعت نسبتا پایین (حدود ۲۵ کیلومتر در ساعت)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.اسکوتر برقی اسمارت مدل ۲۰۲۱

اسکوتر برقی اسمارت مدل 2021

مدل ۲۰۲۱ جزو زیباترین اسکوتر برقی های موجود در بازار ایران است. وجود لامپ های ال ای دی زیبایی آن را در شب دو چندان کرده است. همچنین اسکوتر سوار در شب دید بسیار خوبی دارد. این مدل قادر است شیب ۳۵ درجه ای را به راحتی طی کند و برای شارژ شدن کامل ۳ساعت زمان میبرد و پس از فول شارژ شدن میتوانید ۵۵کیلومتر را با آن طی کنید.

نکته ای دیگری که در مورد این محصول قابل ذکر است ویژگی حفظ تعادل آن می‌باشد. به لطف این ویژگی به راحتی میتوانید اقدام به اسکوتر سواری کنید و ترسی بابت افتادن نداشته باشید. با حرکت دادن بدن به سمت جلو و عقب می‌توانید میزان سرعت و جهت اسکوتر را تغییر دهید.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ: ۳ ساعت
  • قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • وزن: ۱۱ کیلو گرم
  • وزن قابل تحمل: ۱۸۰ کیلوگرم

نقاط قوت

  • جنس چرخ از پلی استر ساخته شده است
  • یادگیری آسان

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 SUN3510

اسکوتر برقی شیائومی مدل PRO 2 SUN3510

این اسکوتر برقی در ۸ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و اسکوتر سوار قادر به طی مسافت ۴۵ کیلومتری با آن می‌باشد. حداکثر سرعت این محصول ۲۵ کیلومتر در ساعت سرعت دارد و با وجود ترمز دیسکی مجهز به خنک شونده امنیت اسکوتر سوار افزایش پیدا میکند. این محصول مجهز به موتور براشلس ۶۰۰ واتی و باتری ۱۲۴۰۰ میلی آمپری می‌باشد.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ: ۸ ساعت
  • قدرت: ۷۵-۱۰۰ وات
  • وزن: ۱۴ کیلو گرم
  • مناسب برای: کودکان، بزرگسالان

نقاط قوت

  • جنس بدنه از آلمینیوم میباشد
  • دارای کامپیوتر سفری میباشد

نقاط ضعف

  • ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.اسکوتر برقی مدل S8-8

اسکوتر برقی مدل S8-8

این اسکوتر برقی قادر به تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلوگرم بوده و برای کودکان، بزرگسالان و همچنین فری استایل کاران بسیار مناسب است. عرض بدنه چیزی حدود ۲۵ سانتی متر بوده و فاصله دو محور چرخ ۴۵ سانتی متر می‌باشد.

باتری این اسکوتر برقی در ۹ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و تا ۸۴۰دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. این محصول از باتری ۲۸ سلولی از نوع لیتیومی یونی بهره می‌برد و از موتور قدرتمند۱۵۰ وات ساخته شده و برای اسکوتر سواری در خیابان هایی با شیب تند بسیار مناسب است.

مشخصات

  • باتری: دارد
  • مدت زمان شارژ باتری: ۹ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • وزن اسکوتر: ۸ کیلو گرم

نقاط قوت

  • دارای سپر روی گلگیر و تایر
  • ساخته شده از آلمینیوم آلیاژی

نقاط ضعف

  • قیمت نسبتا بالا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.اسکوتر برقی مدل مانیتور دار

اسکوتر برقی مدل مانیتور دار

اگر مجبور هستید پله های زیادی را بالا و پایین کنید یا میخواهید مقصدی را با وسایل نقلیه طی کنید و سپس اقدام به اسکوتر سوار کنید این محصول برای شما بهترین انتخاب است زیرا قابلیت تاشو و دستگیره حمل دارد، بنابراین جا به جایی آن بسیار راحت است. از دیگر ویژگی هایی که این اسکوتر برقی دارد میتوان به قابلیت بلندگو های آن اشاره کرد، اسپیکرها به آسانی به موبایل وصل می‌شود و هنگام اسکوتر سواری می‌توانید از شنیدن موسیقی لذت ببرید. همچنین وجود چراغ های رنگی در بدنه اسکوتر زیبایی وصف نشدنی ای را به خصوص در شب به این اسکوتر داده است.

مشخصات

  • باتری:دارد
  • بازه قدرت:۱۰۰-۱۵۰
  • مناسب برای: همه
  • بازه وزن قابل تحمل:۷۵-۱۰۰

نقاط قوت

  • وجود چراغ های زیبا و رنگی در بدنه
  • وجود اسپیکر با قابلیت اتصال به موبایل

نقاط ضعف

  • تحمل وزن نسبتا کم (حداکثر ۱۰۰کیلو)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.اسکوتر برقی مدل ۲۸۰-B9-Full

اسکوتر برقی مدل 280-B9-Full

مدت زمان شارژ این اسکوتر برقی سه ساعت است و دارای بازه قدرت ۱۰۰-۱۵۰ می‌باشد. این اسکوتر برقی علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، دارای وزن قابل قبولی نسبت به سایر اسکوترهای برقی موجود در بازار است بنابراین اگر در آپارتمانی زندگی میکنید که فاقد آسانسور است و همچنین در طبقات بالا ساکن هستید، بالا و پایین بردن اسکوتر سنگین خود یک چالش محسوب میشود، اما با وجود وزن ۱۲ کیلوگرمی اسکوتر برقی ۲۸۰-B9-Full کار سختی از این بابت نخواهید داشت.

مشخصات

  • باتری: دارد
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰
  • مناسب برای: کودکان، بزرگسالان
  • بازه وزن قابل تحمل: ۱۰۰-۱۵۰

نقاط قوت

  • وزن مناسب
  • دارای اسپیکر
  • دارای چراغ در سراسر اسکوتر
  • وزن قابل تحمل تا ۲۵۰ کیلوگرم

نقاط ضعف

  • بازه قدرت موتور متوسط است
  • حین حرکت چرخ ها کمی صدا میدهد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.اسکوتر برقی مدل ۳۳-B9-Full

اسکوتر برقی مدل 33-B9-Full

این اسکوتر برقی قادر به تحمل ۱۵۰ کیلوگرم وزن است و جنس بدنه ی آن ساخته شده از پلی اتیلن می‌باشد. باتوجه به بدنه ی محکم و همچنین چرخ های پی وی سی که دارد، کیفیت ساخت آن بالا ارزیابی شده است. قابل ذکر است بازه قدرت بین ۱۰۰/۱۵۰ وات بوده و به دلیل قیمت مناسبی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و خرید این کالا وارد سایت زیر شوید. امتیاز این مدل ۵ از ۵ می باشد.

مشخصات

  • دارای باتری: بله
  • زمان شارژ باتری: ۳ ساعت
  • وزن اسکوتر برقی: ۸ کیلو گرم
  • بازه قدرت: ۱۰۰/۱۵۰ وات
  • مناسب: کودکان و بزرگسالان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.اسکوتر برقی مدل AFR404

اسکوتر برقی مدل AFR404

بازه قدرت این اسکوتر برقی ۱۰۰/۱۵۰ وات است و برای کودکان و بزرگسالان مناسب است. جنس بدنه از آلیاژ ساخته شده و از دوام خوبی در برابر افراد سنگین وزن برخوردار است. قابل ذکراست لاستیک های این مدل تو پر می‌باشند و نیازی به تنظیم باد ندارند. اکثر خریداران کیفیت ساخت این کالا را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • زمان شارژ باتری: ۴ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰/۱۵۰ وات
  • مناسب: کودکان و بزرگسالان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.اسکوتر برقی اسمارت کد ۱۱۲

اسکوتر برقی اسمارت کد 112

اسکوتر برقی اسمارت دارای ظاهری فانتزی و زیبا می‌باشد. این مدل در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و باتوجه به قدرت ۱۵۰ واتی که دارد، برای مصارف روزانه و تفریحی انتخاب ایده آلی است. امتیاز کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده و طیف وسیعی از خریداران نسبت به قدرت و ظاهر این کالا رضایت داشته‌اند.

مشخصات

  • باتری: دارد
  • زمان شارژ باتری: ۱ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • مناسب برای: بزرگسالان و فری استایل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.اسکوتر برقی مدل AFR کد ۴۰۲

اسکوتر برقی مدل AFR کد 402

این اسکوتر برقی دارای موتور  Brushless با قدرت ۹۰۰ وات بوده که نشان دهنده ی کیفیت و سرعت آن است. باتوجه به سیستم کنترل شارژی که دارد می‌توانید وضعیت اسکوتر را از طریق اپلیکیشن کنترل کنید. نوع چرخ تیوبلس ۹ اینچ بوده و حداکثر سرعت آن ۲۰ کیلومتر بر ساعت محاسبه شده است. این مدل جزو بهترین اسکوتر برقی های موجود در بازار است.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ باتری: ۲ ساعت
  • بازه قدرت: ۷۵-۱۰۰ وات
  • مناسب برای: فری استایل
  • بازه وزن قابل تحمل: ۱۰۰-۱۵۰ کیلوگرم
  • دارای اسپیکر، بلوتوث و دستگیره حمل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل هامر کد ۲۰۲۰

اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل هامر کد 2020

اسکوتر برقی اسمارت بالانس در یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و دارای بازه قدرت ۱۵۰ وات است. ظاهر محصول بسیار شکیل بوده و باتوجه به تحمل وزن بالایی که دارد، برای افراد سنگین وزن و بزرگسالان کاملاً مناسب است. این مدل دارای گارانتی اصالت کالا نیز می‌باشد. اکثر خریداران ظاهر زیبای این مدل را جزو نقاط مثبت آن دانسته اند. جهت مشاهده سایر مشخصات و همچنین قیمت روز کالا وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ باتری: ۱ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • گارانتی اصالت کالا
  • مناسب برای: کودکان و بزرگسالان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.اسکوتر برقی مدل mini robot NT

اسکوتر برقی مدل mini robot NT

این اسکوتر برقی ساخت کشور چین بوده و دارای ویژگی های ظاهری فوق العاده جذابی می‌باشد. زمان شارژ باتری حداکثر در چهار ساعت انجام می‌شود و باتوجه به جنس بدنه آلیاژ منیزیمی که دارد از استحکام قابل قبولی برخوردار است. قابل ذکر است باتوجه به تحمل وزن بالای این مدل بزرگسالان نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود. امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و اکثر کاربران ظاهر متفاوت آن را جزو نقاط مثبت این اسکوتر دانسته‌اند.

مشخصات

  • زمان شارژ باتری: ۴ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰/۱۵۰ وات
  • وزن اسکوتر برقی: ۱۲ کیلو گرم
  • وزن قابل تحمل: ۱۲۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.اسکوتر برقی هانروکس مدل Hanrox P5-B Auto Balance Handle

اسکوتر برقی هانروکس مدل Hanrox P5-B Auto Balance Handle

این اسکوتر برقی دارای ریموت کنترل، بلوتوث و همچنین دستگیره حمل آسان می‌باشد. جنس بدنه ساخته شده از ای بی اس بوده و تا حد بسیار زیادی در برابر ضربه مقاوم است. باتوجه به بازه قدرت ۱۵۰ واتی که دارد از کیفیت عملکرد و همچنین سرعت قابل قبولی برخوردار است. شما می‌توانید قیمت روز و سایر مشخصات این کالا را در سایت زیر مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به سفارش آن کنید.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ باتری: ۱تا۲ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • وزن قابل تحمل: ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: ای بی اس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.اسکوتر برقی مدل Borna Hanrox J18-offroad

اسکوتر برقی مدل Borna Hanrox J18-offroad

همانطور که در تصویر کالا مشاهده می‌کنید، این اسکوتر برقی دارای جک می‌باشد و همچنین به دلیل عرض بدنه ای که دارد حرکت با آن بسیار آسان و لذت بخش است. زمان شارژ کامل باتری در سه ساعت انجام می‌شود و باتوجه به قدرت ۱۵۰ واتی و همچنین بدنه ی مستحکمی که دارد برای بزرگسالان نیز انتخاب مناسبی است. امتیاز این مدل ۳ از ۵ ارزیابی شده و بیش از ۳۰نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات

  • باتری: دارد
  • بازه قدرت: ۱۰۰/۱۵۰ وات
  • وزن اسکوتر برقی: ۱۵ کیلو گرم
  • زمان شارژ باتری: ۳ ساعت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.اسکوتر برقی اسمارت کد ۱۱۵

اسکوتر برقی اسمارت کد 115

اسکوتر برقی اسمارت کد ۱۱۵ دارای ظاهری زیبا و خاص است. این مدل در کمتر از یک ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود و تا ۱۵۰ کیلوگرم قادر به تحمل وزن است. حرکت با این اسکوتر بسیار آسان بوده و با چند بار آزمون خطا کاملاً نسبت به نحوه حرکت آن آگاه می‌شوید. شما میتوانید اطلاعات تکمیلی این مدل را در سایت زیر مشاهده کنید. توجه داشته باشید این مدل از قیمت مناسبی برخوردار و جزو مدل های اقتصادی و باکیفیت محسوب می‌شود.

مشخصات

  • زمان شارژ باتری: ۱ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • مناسب برای: کودکان و بزرگسالان
  • بازه وزن قابل تحمل: ۱۰۰-۱۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.اسکوتر برقی کد ۸BRMA4

اسکوتر برقی کد 8BRMA4

اگر به فری استایل علاقه دارید در خرید این اسکوتر برقی زیبا درنگ نکنید. باتوجه به قدرت و همچنین ابعاد مناسبی که دارد، انجام کارهای نمایشی با آن امکان پذیر بوده و از آنجایی که این مدل نسبتاً سبک است از قدرت شتاب بیشتری به نسبت سایر مدل هایی با این رنج قیمتی برخوردار است. قابل ذکر است شارژ کامل دستگاه در پنج ساعت انجام می‌شود.

مشخصات

  • وزن بسته بندی: ۹.۵ کیلو گرم
  • مدت زمان شارژ باتری: ۵ ساعت
  • مناسب برای: کودکان / بزرگسالان / فری استایل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.اسکوتر برقی مدل فراری

اسکوتر برقی مدل فراری

شارژ کامل این اسکوتر برقی در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود، باتوجه به ال ای دی هایی که در طرفین تعبیه شده حین حرکت در شب جلوه ی زیبایی از خود نمایان می‌کند و برای انواع حرکات فری استایل و نمایشی مناسب است. وزن کالا تنها کیلوگرم بوده و حمل آن بسیار آسان است. شما می‌توانید مشخصات بیشتر و همچنین نظرات خریداران این کالا را در سایت زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ باتری: ۱.۳۰ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • وزن اسکوتر: ۷ کیلو گرم
  • وزن قابل تحمل: ۱۲۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.اسکوتر برقی مدل smart balance 6.5

اسکوتر برقی مدل smart balance 6.5

ظاهر اسکوتر برقی جزو مواردی است که اغلب افراد را ترغیب به خرید می‌کند اما این موضوع باید در کنار کیفیت کالا قرار بگیرد و خریدار تمام جنبه ها را ملاک قرار دهد. این مدل هم دارای ظاهری زیبا بوده و هم از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است. در صورتی که دنبال یک اسکوتر قیمت مناسب و با کیفیت میگردید در خرید این کالا شک نکنید. امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و جزو پرفروش ترین های بازار است.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ باتری: ۳ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات
  • مناسب برای: کودکان , بزرگسالان
  • وزن قابل تحمل: ۱۰۰ کیلوگرم
  • بازه وزن قابل تحمل: ۷۵-۱۰۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.اسکوتر برقی مدل PRO 18

اسکوتر برقی مدل PRO 18

تحمل وزن بالا و بازه قدرت بالا دو خصوصیت بارز این اسکوتر برقی است. ظاهر محصول نسبتاً ساده است اما باتوجه به قابلیت هایی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد. در صورتی که بودجه ی شما محدود است و نمی‌خواهید مبلغ زیادی بابت خرید اسکوتر هزینه کنید این کالا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما به حساب بیاید. امتیاز این کالا ۴ از ۵ ارزیابی شده است و جزء یکی از محبوب ترین مدل های بازار است.

مشخصات

  • ابعاد بسته بندی: ۶۰x25x25 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی: ۱۴ کیلو گرم
  • وزن اسکوتر برقی: ۱۲ کیلو گرم
  • مدت زمان شارژ باتری: ۲ ساعت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.اسکوتر برقی طرح لامبورگینی

اسکوتر برقی طرح لامبورگینی

ویژگی های نوری موجود در این اسکوتر برقی باعث شده است حین حرکت در شب ظاهر زیبای خود را نمایان کند. همانطور که در مشخصات کالا نیز مشاهده می‌کنید، این مدل دارای بازه قدرت ۱۰۰ وات بوده و باتوجه به تحمل وزن بالایی که دارد برای کودکان و بزرگسالان گزینه ی مناسبی به حساب می‌آید. جهت خرید این کالا وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • زمان شارژ باتری: ۲-۳ساعت ساعت
  • بازه قدرت: ۷۵-۱۰۰ وات
  • وزن اسکوتر: ۱۰ کیلو گرم
  • وزن قابل تحمل: ۱۲۰ کیلوگرم
  • وزن قابل تحمل: ۱۰۰-۱۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۱.اسکوتر برقی شیائومی مدل M365

اسکوتر برقی شیائومی مدل M365

امروزه برند شیائومی از هرچیزی بهترینش را می‌سازد. این اسکتور برقی بدون شک باتوجه به قابلیت های کاربردی که دارد، جزء بهترین های بازار است. تنها نقطه ضعفی که میتوان نسبت به این مدل داشت قیمت بالای آن است که باتوجه به نمونه های مشابه چندان جنبه ی اقتصادی ندارد اما به هر حال این اسکوتر میتواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که قصد طی کردن مسافت های طولانی دارند. امتیاز کالا ۵ از ۵ ارزیابی شده و طیف وسیعی از کاربران کیفیت این مدل را قابل قبول دانسته‌اند.

مشخصات

  • مدت زمان شارژ باتری: ۵.۵ ساعت
  • مناسب برای: فری استایل
  • وزن قابل تحمل: ۱۲۰ کیلوگرم
  • بازه وزن قابل تحمل: ۱۰۰-۱۵۰ کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۲.اسکوتر برقی اسمارت مدل فول ۶.۵

اسکوتر برقی اسمارت مدل فول 6.5

اسکوتر برقی اسمارت مدل فول ۶.۵ دارای ظاهری زیبا با چرخ های توپر و ضدلغزش است. این مدل از قدرت ۱۵۰ وات برخوردار بوده و در سریع ترین زمان ممکن شارژ می‌شود. باتوجه به وزن سبکی که دارد، برای انجام کارهای نمایشی گزینه ی مناسبی به حساب می‌آید و بهترین انتخاب برای فری استایل کاران است. شما می‌توانید این اسکوتر را به صورت آنلاین از سایت زیر خریداری کرده و مبلغ آن را درب منزل پرداخت کنید.

مشخصات

  • وزن بسته بندی: ۷ کیلو گرم
  • باتری: ندارد
  • مدت زمان شارژ باتری: ۲ ساعت
  • بازه قدرت: ۱۰۰-۱۵۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات پرتکرار

چه اسکوتر برقی بخرم؟

مهم است بدانید به دنبال چه چیزی هستید. سرعت، اندازه، وزن،محدوده باتری، اینها تعداد عواملی هستند که هنگام تصمیم گیری برای خرید بهترین اسکوتر برقی باید در نظر بگیرید.

آیا همه اسکوترهای برقی ساخت چین هستند؟

خیر تنها تولید کننده نیستند ولی در این صنعت نسبت به کشورهای دیگر پیشرو هستند.

آیا اسکوترهای الکترونیکی پر سر و صدا هستند؟

خیر اسکوتر های برقی مانند اتومبیل های برقی هیچ صدایی ندارند.

چگونه می توان اسکوتر برقی خود را ارتقا داد؟

محدود کننده سرعت را بردارید. هر اسکوتر با محدود کننده سرعت ساخته شده است زیرا این قطعه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید موتور بر باتری غلبه نمی کند. ۱.افزایش قدرت باتری/ ۲.یک باتری اضافه کنید/ ۳.موتور را ارتقا دهید/۴. افزایش آیرودینامیک/ ۵.زمین مناسب جهت اسکوتر سواری

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت میکنیم از سایر مطالب سایت تپ سنج دیدن فرمایید.

لینک کوتاه مطلب: http://yun.ir/h5ji27

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *