بهترین مارک آون توستر ۱۰ مدل پرفروش و قیمت مناسب

آون توستر چه مارکی خوبه؟ برسی مدل های ایرانی و خارجی

بهترین مارک آون توستر کدام است؟ مدل های خارجی بخرم یا ایرانی؟ اینها تنها بخشی از سوالاتی است که اکثر کاربران به دنبال پاسخ به آن ها هستند. دراین مطلب قصد داریم، مدل های منتخب و پرفروش را خدمت شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی کنیم تا باتوجه به نیازتان بهترین مدل را خریداری کنید.

بهترین آون توستر خارجی چه مارکی خوبه؟ برندهایی چون؛ فلر، دلونگی و همیلتون جزو بهترین آون توستر های خارجی محسوب می شوند. البته برندهای مطرح دیگری نیز وجود دارند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما پیدا کردن آنها در بازار ایران کمی سخت به نظر میرسد.

بهترین مارک آون توستر از لحاظ کیفیت ساخت و همچنین قابلیت های متنوع در پخت نان تست، کیک و سایر غذاها در حال حاضر؛ نوبل کینگ، ویونا، داتیس و تولیپس است. در ادامه تمام مارک های منتخب را خدمت شما کاربران گرامی معرفی خواهیم کرد تا متناسب با بودجه و همچنین قابلیت هایی که از آون توستر انتظار دارید بهترین انتخاب را داشته باشید.

آون توستر چیست و چه کاربردی دارد؟

آون توستر ها برای برشته کردن نان، پخت کیک، تهیه چیپس و سایر موارد آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند. ساختار آون توستر ها به گونه ای است که حرارت را به صورت کامل یکسان از بالا و پایین به مواد غذایی از جمله نان تست منتقل می کنند و موجب می شوند سراسر مواد غذایی کاملاً یک نواخت برشته و پخته شوند.

بهترین مارک آون توستر باید دارای قابلیت هایی چون؛ تایمر و نشانگر تنظیم دما و قطع کن خودکار باشند. چرا که در صورت نداشتن این ویژگی ها مواد غذایی آنطور که باید و شاید طبخ نمی شوند و امکان سوختگی در حرارت زیاد وجود دارد. لذا پیشنهاد می کنیم در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید و از بین مدل های موجود سراغ برندهای منتخب ایرانی و خارجی بروید.

اما بهتر است بدانید، کاربرد آون توشتر فراتر از برشته کردن نان تست است و قابلیت های متنوعی چون پخت کیک و حتی پیتزا را نیز دارند. البته اگر می خواهید از تمام قابلیت های پخت استفاده کنید، باید سراغ بهترین مارک آون توستر بروید. در غیر این صورت تنها مدل های محدودی در بازار قابلیت های ذکر شده را ارائه می کنند.

تصویر آون توستر تولیپس
آون توستر چیست؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرا باید آون توستر بخرم؟

  • بهترین گزینه برای برشته کردن نان هستند.
  • آون توستر در وقت شما صرفه جویی می کند و سرعت آشپزی را افزایش میدهد.
  • فضای بسیار کمی از آشپزخانه را اشغال می کند.
  • قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
  • قابلیت تهیه کیک، مرغ بریان و کباب کردن در انواع آون توسترها وجود دارد.

اینها تنها بخشی از قابلیت های بهترین مارک آون توستر است. در ادامه با ویزگی های بیشتر نیز آشنا خواهید شد. کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بتوانید بین مدل های منتخب و پرطرفدار محصولی را انتخاب کنید که کاملاً با نیاز های آشپزی شما سازگار باشد. پیشنهاد می کنیم به این ۵ نکته قبل از انتخاب آون توستر توجه کنید:

  1. به ظرفیت آون توستر توجه کنید. (برای خانواده های کم جمعیت مدل های ۱۰ لیتری انتخاب مناسبی است)
  2. قابلیت های پخت در انواع آون توستر متفاوت است لذا اگر قصد گریل و یا کباب کردن مرغ و گوشت را دارید باید سراغ مدل هایی بروید که از این قابلیت پشتیبانی می کنند.
  3. تفاوت فاحشی بین مدل آون توستر خارجی و ایرانی وجود ندارد و فقط این موضوع به ترجیحات و بودجه ی شما بستگی دارد.
  4. مارک های خارجی فاقد خدمات پس از فروش در ایران هستند.
  5. قابلیت هایی چون؛ قطع کن خودکار و تایمر جزو مهم ترین بخش ها در انتخاب بهترین مارک آون توستر است.

بهترین مارک آون توستر

بهترین مارک آون توستر از لحاظ کیفیت ساخت و قابلیت های متنوع در پخت شامل برندهای مطرح ایرانی و خارجی می شود. در ادامه لیستی از بهترین مارک های موجود را معرفی خواهیم کرد.

  • مارک ویداس
  • مارک پارس خزر
  • مارک داتیس
  • مارک تولیپس
  • مارک جی پاس
  • مارک تکنو
  • مارک فلر
  • مارک دلونگی

بهترین مارک آون توستر ایرانی در حال حاضر پارس خزر و داتیس است. اما اگر قصد دارید سراغ مدل های خارجی بروید پیشنهادما فلر و دلونگی است که متاسفانه در بازار ایران به سختی پیدا می شوند.

آون توستر چه مارکی خوبه؟

تمام مارک هایی که معرفی کردیم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بدون شک جزو برترین ها محسوب می شوند. اما در پاسخ به سوال آون توستر چه مارکی خوبه؟ باید بگوییم برند ویداس و پارس خزر باتوجه به تنوع مدل ها و همچنین قابلیت های تنوعی که دارند بهترین انتخاب در بین سایر مدل های نام برده شده می باشند.

تصویر آون توستر داتیس
آون توستر چه مارکی خوبه؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اما برای برخی افراد سوال این نیست که آون توستر چه مارکی خوبه بلکه آنها می خواهند ارزان ترین برند را شناسایی کنند. در پاسخ به سوال این دست از کاربران باید بگوییم مدل های ایرانی باتوجه به اینکه در داخل کشور تولید می شوند و معاف از هزینه ی واردات و عوارض گمرکی هستند از قیمت به مراتب پایین تری به نسبت مدل های خارجی برخوردار می باشند.

راهنمای خرید بهترین آون توستر

بدون شک آون توستر جزو مهم ترین وسیله های آشپزخانه است چرا که به بخش عمده ای از فعالیت های آشپزی سرعت می دهد و سبب بهبود کیفیت پخت غذا و برشته کردن نان می شود. لذا دانستن برخی نکات موجب می شود، انتخاب خوبی را بین طیف وسیعی از بهترین آون توستر های موجود در بازار داشته باشید. در ادامه به نکاتی مهمی اشاره خواهیم کرد که توجه به هریک از آنها موجب می شود خرید خوبی را تجربه کنید.

بهترین مارک آون توستر باید دارای حجم مناسب، تایمر، قطع کن خودکار، توان بهینه و نمایشگر میزان دما باشد. لذا لازم است با درنظر گرفتن شرایط فوق انتخابی ایده آل و مناسب داشته باشید.

برسی ابعاد آون توستر: اندازه آون توستر باید متناسب با فضایی باشد که قصد قرار دادن آن در بخشی از آشپزخانه را دارید. گرچه آون توستر ها فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نمی کنند اما اگر وسایل شما آنقدر زیاد است که جایی برای قرار دادن آن ندارید، بهتر است سراغ مدل های کوچک تر بروید تا دسترسی به سایر وسایل آشپزخانه از شما سلب و فضای کارتان محدود نشود. امروزه آون توستر ها در ابعاد کوچک و بزرگ در بازار موجود هستند و شما می توانید باتوجه به سلیقه تان اقدام به انتخاب مدل مورد نظر کنید.

آون توستر چند لیتری: انواع آون توستر ها با توجه به ابعادی که دارند، ۱۰ یا ۱۵ لیتری هستند که بسته به تعداد نفرات هر خانواده ممکن است مدل های ۱۰ لیتری یا ۱۵ لیتری مناسب باشند. اگر در یک خانواده ی ۵ نفره زندگی می کنید، پیشنهاد ما مدل های ۱۵ لیتری است چرا که مدل ها کوچک تر کفاف نیاز شما را نمی دهند و بهتر است سراغ مدل هایی با حجم بیش از ۱۵ لیتر بروید. در صورتی که ۲ یا ۳ نفر هستید، پیشنهاد ما آون توستر ۱۰ لیتری است.

توان بهینه آون توستر: از آنجایی که آون توستر از منبع برق تغذیه می کند و عمده ی مصارف آن خانگی است لازم است به میزان مصرف و چند وات بودن آن توجه کنید. هرچه آون توستر قابلیت افزایش دمای بیشتری داشته باشد میزان وات مصرفی آن نیز افزایش می یابد. به طور مثال آو توستر نوبل کینگ از میزان مصرف پایین تری به نسبت آون توستر تولیپس برخوردار است چرا که وات مصرفی آن به مراتب بهینه تر و مناسب تر برای مصارف خانگی است.

قطع کن خودکار آون توستر: این ویژگی در تمام مدل های استاندارد دیده می شود چرا که لازمه ی هر لوازم خانگی برقی داشتن، قطع کن خودکار است. این قابلیت نه تنها از سوختن غذا جلوگیری می کند بلکه از وقوع آتش سوزی نیز پیشگیری میکند. پیشنهاد می کنیم از داشتن این قابلیت مطمئن شوید و به هیچ عنوان سراغ مدل های متفرقه و غیر استاندارد نروید.

نمایشگر میزان دما: بهترین مارک آون توستر باید دارای قابلیت تنظیم دما باشد. این ویژگی تنها در مدل هایی دیده می شود که دارای نمایشگر میزان دما می باشند. شما می توانید طریقه پخت و دمای داخلی آون توستر را باتوجه به محتویات داخلی آن کاملاً سفارشی سازی کنید. لازم است با مطالعه دفترچه با طریقه ی تنظیم دما آشنا شوید و باتوجه به دستورالعمل مندرج اقدام به سفارشی سازی تنظیم دمای توستر کنید.

آون توستر چند لیتری بخرم؟

تصویر آون توستر سایا
آون توستر چند لیتری بخرم؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

انتخاب ظرفیت آون توستر بستگی به تعداد نفرات خانواده ی شما دارد. اگر در یک خانواده ی ای با تعداد نفرات بیش از ۵ نفر هستید طبیعی است که نیاز به توستری با گنجایش بیش از ۱۵ لیتر داشته باشید.

آون توستر های ۲۵ لیتر به دلیل ظرفیت مناسبی که دارند، برای اکثر افراد مناسب است اما اگر شما مدام مهمان دارید و یا قصد تهیه غذا برای بیش از ۵ نفر را دارید بهترین گزینه مدل های ۶۰ لیتری است.

در حال حاضر بهترین آون توستر ۶۱ تا ۷۰ لیتر ساخت برند ویونا است. در اکثر برندهای مطرح تا ۶۰ لیتر آون توستر موجود است. شما می توانید باتوجه به حجم غذایی که قصد طبخ آن را دارید مناسب ترین ظرفیت را انتخاب کنید.

آون توستر ۶۰ لیتری برای مصارف خانگی

آون توستر ۶۰ لیتری باتوجه به گنجایش نسبتاً بالایی که دارد برای خانواده های نسبتاً پر جمعیت مورد استفاده قرار می گیرد. حتی اگر تعداد نفرات خانواده ی شما کم باشد، آون توستر ۶۰ لیتری برای زمانی که مهمان دارید کفاف نیازتان را خواهد داد و به آسانی می توانید حجم زیادی از غذا را درون آن پخت و پز کنید. برخی افراد به این دلیل سراغ توستر ۶۰ لیتری میروند که از قابلیت هایی چون جوجه زن و بریان کردن مرغ استفاده کنند. این قابلیت در مدل های ۱۵ لیتری نشدنی است زیرا ابعاد داخلی آن ها بسیار محدود است و توان مصرفی آن کفاف حجم زیادی از مواد غذایی را نمی دهد.

بهترین آون توستر 61 ویونا
تصویر آون توستر ۶۱ لیتری ویونا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آون توستر ۴۵ لیتری بوش

آون توستر ۴۵ لیتری بوش یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین توستر های بازار است. چند سالی می شود دیگر شاهد تنوع انواع مدل های بوش در ایران نیستیم و طیف وسیعی از فروشندگان سراغ مدل های ایرانی می روند. گرچه کیفیت آون توستر ۴۵ لیتری بوش بسیار بالاست اما باید بدانید برند بوش در ایران هیچگونه خدمات پس از فروشی ندارد و در صورت خرابی هیچ یک از قطعات آن در کشور پیدا نمی شود. لذا یکی از بارزترین معایب آون توستر بوش نداشتن گارانتی است گرچه مزایای فنی آن به مراتب از برخی برندهای ایرانی بهتر است.

کدام آون توستر بهتر است؟

در پاسخ به سوال کدام آون توستر بهتر است؟ باید بگوییم توستری خوب است که دارای گنجایش مناسب باشد و قابلیت برشته کردن نان و کباب کردن را داشته باشد. برخی مدل های ارزان قیمت فاقد قابلیت پخت و گریل می باشند که این موضوع ممکن است باب دل آشپز نباشد. اگر می خواهید هر نوع غذایی از قبیل؛ پیتزا، هات داگ، کیک و حتی کباب کردن را در آون توستر انجام دهید باید سراغ بهترین مارک آون توستر بروید. همانطور که اشاره کردیم برند پارس خزر و تولیپس باتوجه به قابلیت های متنوعی که دارند انتخابی مناسب محسوب می شوند و ما در پاسخ به این سوال مدل های این دو برند ایرانی (پارس خزر و تولیپس) را به شما پیشنهاد می کنیم.

آون توستر با قابلیت مرغ بریان
کدام آون توستر بهتر است؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  • گنجایش مناسب داشته باشد (حداقل ۱۵ لیتر حداکثر ۶۰ لیتر)
  • قابلیت گریل داشته باشد.
  • دارای خدمات پس از فروش باشد.
  • کار کردن با آن آسان باشد.

مشخصات یک آون توستر خوب چیست؟

مشخصات یک آون توستر خوب شامل؛ ظرفیت حداقل ۴۰ لیتر، قابلیت جوجه گردان، دارا بودن المنت کم مصرف و بدنه دو جداره است. داشتن چنین مشخصاتی موجب می شود، آون توستر طول عمر بیشتری داشته باشد و قادر به پخت انواع غذا های متنوع باشد. البته که ویژگی هایی چون داشتن نمایشگر و تایمر از دیگر مشخصات یک آون توستر خوب به حساب می آید.

اگر سراغ بهترین مارک آون توستر بروید، از تمام ویژگی های ذکر شده در پارگراف بالا بهره مند خواهید شد چرا که مدل های منتخب دارای قابلیت های یکسانی هستند که عموماً در تمام مدل ها مشترک است. برخی مدل های گران قیمت دارای ویژگی های اضافی دیگری چون کنترل از را دور می باشند که به دلیل گران قیمت بودن آنها در این راهنمای خرید به آن نمی پردازیم. یادتان باشد بعد از برسی مشخصات یک آون توستر خوب حتماً نظرات کاربران را بخوانید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

دوجداره بودن درب آون توستر جزو مشخصات دیگری است که باید یک آون توستر خوب داشته باشد. در صورتی که بدنه ی توستر به خوبی عایق بندی نشده باشد، حرارت تولید شده را به خارج محفظه انتقال می دهد و موجب از دست رفتن بخش عمده ای از حرارت تولید شده می شود. توجه داشته باشید درب شیشه ای و فلز استفاده شده در بدنه آون توستر کاملاً عایق بندی شده باشد و ترجیحاً از لایه های دوجداره در آن به کار رفته باشد.

سهولت در شستشو آون توستر جزو نکات دیگری است که باید به آن توجه کنید. برخی مدل دارای قابلیت تفکیک قطعات داخلی از جمله سینی و سیخ گریل می باشند. در صورتی که دسترسی در شستشو قسمت های مختلف آون توستر سخت باشد، فرآیند نظافت به سختی انجام می شود.

آون توستر مدل جدید برند داتیس
مشخصات یک آون توستر خوب چیست؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خلاصه موارد گفته شده:

  • یک آون توستر خوب باید دارای نمایشگر و تایمر باشد.
  • برخی مدل های گران قیمت دارای قابلیت کنترل از راه دور به وسیله اپلیکیشن هستند.
  • دو جداره بودن درب آون توستر موجب عملکرد بهتر در پخت غذا می شود.
  • جدا شدن قطعات داخلی از جمله سینی و سیخ های گریل موجب سهولت در شستشو می شود.

برسی آون توستر پارس خزر

آون توستر پارس خزر در حال حاضر پرفروش تریم مدل ایرانی است. مطمئن در اکثر خانه های ایرانی محصولات پارس خزر وجود دارند و حتماً از کیفیت بالای تولیدات این شرکت آگاه هستید. آون توستر پارس خزر از جنس تماماً استیل ساخته شده و دارای قابلیت های پخت متنوع و دمای حداکثری ۲۵۰ درجه سانتی گراد برای پخت بهتر است. قیمت مدل های این برند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و باتوجه به تنوع در پخت و همچنین قابلیت هایی نظیر تایمر و قطع کن خودکار از ارزش خرید بالایی برخوردار است. شایان ذکر است مدل Vesta محبوب ترین آون توستر پارس خزر است.

مزایای آون توستر پارس خزر

  • قیمت مناسب
  • داشتن ویژگی های پخت متنوع
  • بدنه ی تماماً استیل
  • افزایش دما تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد

معایب آون توستر پارس خزر

  • عدم تنوع ظاهری در مدل های این شرکت
  • عدم موجودی برخی مدل ها

برسی آون توستر نوبل کینگ

تصویر آون توستر نوبل کینگ
برسی آون توستر نوبل کینگ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آون توستر نوبل کینگ یکی دیگر از برندهای پرفروش بازار است. اکثر کاربران به دلیل قیمت ارزان سراغ مارک نوبل کینگ میروند. طبق برسی هایی که داشتیم متوجه قابلیت های متنوع این آون توستر شدیم و از آنجایی که قیمت محصولات این شرکت بسیار مناسب است عملکرد آنم را بسیار رضایت بخش و قابل قبول ارزیابی کردیم. نظر کاربران در خصوص آون توستر نوبل کینگ بسیار مثبت است و اکثر خریداران پخت خوبی را با آن تجربه کرده اند. گرچه برخی کاربران نسبت به جنس بدنه ی مدل NF-1004 چندان رضایت نداشتند اما نظر اکثریت درباره کیفیت ساخت این مدل قابل قبول بوده است.

مزایای آون توستر نوبل کینگ

  • دارا بودن ظرفیت ۴۰ لیتری
  • داشتن شیشه دو جداره
  • دارای حداکثر دمای ۳۲۰ سانتی گراد
  • دارای قابلیت جوجه گردان

معایب آون توستر نوبل کینگ

  • نداشتن گارانتی
  • محدود بودن مدل ها
  • نداشتن نمایشگر

آون توستر فن دار چیست؟

اگر می خواهید از حداکثر کیفیت پخت غذا بهره مند شوید بهتر است سراغ آون توستر فن دار یا همان کانوکشن دار بروید. مدل هایی که دارای فن هستند، دمای محیط را مدام در گردش می اندازند و همین موضوع موجب می شود تمام محتویات غذا به صورت کاملاً یکدست پخته شوند. به طور مثال اگر قصد برشته کردن نان را داشته باشید، یک آون توستر کانوکشن دار تمام بخش های نان را به صورت کامل گرم و برشته می کند. امروزه مدل هایی که فاقد فن هستند چندان محبوبیتی بین مردم ندارند.

آیا آون توستر مادون قرمز غذای سالم می پزد؟

بله آون توستر مادون قرمز غذای سالمی را برای شما می پزد. همچنین مدل هایی که دارای تکنولوژی مادوم قرمز هستند به نسبت سایر مدل های ساده سرعت پخت بیشتری دارند. اگر ورزشکار هستید و به سلامت وعده های غذایی خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم سراغ بهترین مارک آون توستر با قابلیت پخت به وسیله مادون قرمز بروید. تنها معایب این مدل ها قیمت بسیار بالای آنها است که در مقایسه با محصولات مشابه تفاوت فاحشی دارند.

بخوانید: برسی بهترین مدل اسپرسو ساز نوا

آون توستر ویونا خوبه؟

در ادامه مطلب بهترین مارک آون توستر به برسی تخصصی برند ویونا میرسیم. شاید برایتان سوال باشد آون توستر ویونا ساخت کجاست؟ این برند ایرانی است و محصولات متنوعی را تولید و روانه ی بازار می کند. آون توستر های این شرکت بسیار شناخته شده هستند و از قابلیت هایی زیادی برخوردار هستند. قیمت مدل های ویونا تقریباً اقتصادی است و از آنجایی که دارای خدمات گارانتی می باشند انتخاب خوبی برای ایرانیان محسوب می شوند.

برسی آون توستر ویونا
آون توستر ویونا خوبه؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آون توستر تکنو ساخت کجاست؟

آون توستر تکنو ساخت ایران بوده و کارخانه ی این شرکت واقع در جنوب تهران است. تولیدات این شرکت تنها محدود به آون توستر نمی شود و سایر لوازم خانگی نیز تولید می کند.در حال حاضر بهترین آون توستر تکنو مدل TE-551 است که از ظرفیت ۵۰ لیتری برخوردار بوده و همچنین دارای نمایشگر لمسی است. قیمت آون توستر تکنو به نسبت ویونا کمی بالاتر است آن هم به دلیل قابلیت های متنوعی است که در محصولات این شرکت دیده می شود.

برسی آون توستر تکنو
آون توستر تکنو ساخت کجاست؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت آون توستر چقدر است؟

قیمت آون توستر بستگی به برند و قابلیت های آن دارد. مدل های ایرانی از قیمت مناسبی برخوردار هستند و باتوجه به خدمات پس از فروشی که دارند انتخاب هوشمندانه تری می باشند. مدل های خارجی به دلیل وارداتی بودن بسیار گران هستند و همچنین ریسک تقلبی بودن آنها نیز زیاد است. پیشنهاد می کنیم قیمت آون توستر را از سایت ها و فروشگاه های معتبر استعلام کنید و در صورتی که تمایل به خرید مدل های خارجی دارید، حتما اصالت کالا را از طریق شماره سریال کالا در سایت رسمی برند تطبیق دهید.

برندقیمت حدودی
توستر نوبل کینگ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
داتیس۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان به بالا
آون توستر ویونا۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان
پارس خزر۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان
تولیپس۴/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان
آون توستر تکنو۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
سایا۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان
کاراجا۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
آون توستر بوش۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت های ذکر شده حدودی است. جهت استعلام قیمت نهایی وارد سایت های معرفی شده بشوید.

ویژگی های بهترین آون توستر

بهترین آون توستر باید این ۵ویژگی را داشته باشد:

  1. بهترین مارک آون توستر باید دارای قابلیت پخت یک نواخت باشد.
  2. بهتر است از فن جهت گردش هوا و بهبود کیفیت پخت استفاده شود.
  3. باید قابلیت گریل مرغ و سبزیجات داشته باشد.
  4. باید قابلیت سفارشی سازی زمان پخت از طریق تایمر داشته باشد.
  5. بدنه ی توستر باید دارای عایق دو جداره باشد.
ویژگی های بهترین آون توستر
بهترین آون توستر چه ویژگی هایی دارد؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین آون توستر خارجی

  • آون توستر فلر: برند فلر ساخت کشور آلمان است. آون توستر های این شرکت دارای نمایشگر و برنامه های پخت بسیار متنوع هستند.
  • آون توستر دلونگی: برند دلونگی ساخت کشور ایتالیا است. توستر های دلونگی دارای فناوری پخت سریع به وسیله ی فن و مادون قرمز می باشند.
  • آون توستر همیلتون: این برند ساخت کشور آمریکاست. گرچه قیمت محصولات این شرکت در ایران بسیار زیاد است اما باتوجه به کیفیتی که آون توستر های این شرکت دارند از ارزش خرید بالایی برخوردار می باشند.
  • آون توستر کوییزین آرت: این برند نیز آمریکایی است. ظاهر و کیفیت آون توستر های این شرکت بسیار قابل است و جزو بهترین ها در جهان است.

سوالات متداول

هنگام خرید آون توستر به چه قابلیت هایی توجه کنیم؟

  • داشتن قابلیت یخ زدایی
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • قابلیت برشته کردن نان تست
  • قابلیت تنظیم دما
  • قابلیت نور داخلی

عمر مفید آون توستر چند سال است؟

در صورتی که بهترین مارک آون توستر را خریداری کنید، عمر مفید آن ۵ تا ۷ سال است.

سریع ترین آون توستر دنیا ساخت کدام برند است؟

آون توستر پانسونیک FlashXpress با دارا بودن سیستم گرمایش دوگانه مادون قرمز فرآیند پخت را بسیار سریع می کند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم بهترین مارک آون توستر خانگی را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم. برندهایی چون داتیس و ویونا نسبت به سایر مدل های معرفی شده از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و جزو مدل های منتخب و پیشنهادی ما می باشند. در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد باما در تماس باشید.

لینک کوتاه: https://zaya.io/pf5tk

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *