ساعت هوشمند چی بخرم؟ (معرفی ۳۶ مدل محبوب + خرید آنلاین)

راهنمای خرید و لیست قیمت انواع ساعت هوشمند

ساعت هوشمند چی بخرم؟ در دنیای امروز شاهد پیشرفت روز افزون تکنولوژی هستیم. در جهانی که روز به روز همه چی رو به هوشمند شدن میرود نباید از آن بی تفاوت عبور کنیم و باید خودمان را با تحولات تکنولوژی همواره بروز نگه داریم. ما دقیقا میدانیم خرید بهترین ساعت هوشمند چقدر میتواند سخت باشد و با توجه به طیف وسیعی از برند های متنوع با قابلیت های مختلف و همچنین قیمت هایی که روز به روز روند تساعدی را در پی گرفته اند انتخاب برای هرکسی و با هر دانشی نسبت به تکنولوژی میتواند دشوار باشد. اما نگران نباشید رسالت ما در سایت تپ سنج دقیقا همین است ما میخواهیم چشمان شما را قبل از خرید هر محصولی باز کنیم و کوچک ترین نقاط قوت و ضعف هر محصول را برسی کنیم و صادقانه به شما عزیزان کمک کنیم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. به کامل ترین مطلب راهنمای خرید ساعت هوشمند در اینترنت خوش آمدید 🙂

ساعت هوشمند چیست؟

ساعت هوشمند در حقیقت همان ساعت مچی رایج با ویژگی های هوشمند و کاربردی تر است، ویژگی هایی که قبلا تنها در گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود مشاهده می کردید، اینبار این قابلیت ها به مچ دست شما انتقال پیدا کرده است. بسیاری از ساعت های هوشمند دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند اما برخی ساعت های موجود در بازار ترکیبی از چهره های سنتی آنالوگ با ویژگی های هوشمند هستند.

قبل از خرید ساعت هوشمند، شما به یک گوشی هوشمند نیاز دارید، زیرا ساعت هوشمند باید با گوشی شما سینک شود. همچنین باید اپلیکیشن مورد نیاز را روی تلفن خود نصب داشته باشید. شما از طریق اپلیکیشن، می توانید تنظیمات ساعت را کنترل کرده و هرگونه اطلاعات تناسب اندام که توسط ساعت هوشمند رصد شده است را مشاهده کنید.

کدام ساعت های هوشمند با گوشی من سازگار هستند؟

سینک کردن گوشی با ساعت
سازگاری ساعت هشمند با گوشی

یکی از مهمترین عواملی که باید هنگام خرید ساعت هوشمند در نظر بگیرید این است که آیا ساعت مورد نظر با گوشی هوشمند شما سازگار است یا خیر، زیرا برای دسترسی به تماس های دریافتی، پیامک ها، ایمیل ها و برنامه ها باید گوشی و ساعت هوشمند را با یکدیگر سینک کنید.

خوشبختانه، سازگاری متقابل انواع ساعت های هوشمند با گوشی های هوشمند بهتر از گذشته است، اما هنوز نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اگر از کاربران آیفون هستید، اپل واچ بهترین گزینه است. ساعت های اپل از گوشی های اندرویدی به خوبی پشتیبانی نمیکند، اگرچه راه هایی برای دستیابی به برخی قابلیت های محدود وجود دارد. اگر به تلفن هوشمند علاقه ای ندارید، اما میخواهید یک ساعت هوشمند خریداری کنید، می توانید از قابلیت Family Setup جدید اپل استفاده کنید، که به موجب آن می توان چندین ساعت اپل را به یک آیفون متصل کنید.

ساعت های سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen هستند. همانطور که ساعت های اپل از آیفون بهترین پشتیبانی را میکند، گوشی های سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیستند. با این حال، سازگاری خوب منوط به برند و سیستم عامل گوشی و ساعت هوشمند شماست.

Wear OS سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل است و تقریبا با تمامی گوشی های هوشمند سازگار است. با همه برند های اندروید هماهنگ است و کاربران آیفون نیز تجربه نسبتا خوبی با آن خواهند داشت، اما باید بدانید برخی ویژگی ها را از دست خواهید داد، بنابراین بررسی و نظرات کاربران را قبل از خرید حتما بخوانید. به عنوان مثال، شما قادر نخواهید بود به پیامها، از طریق متن یا صدا پاسخ دهید، این موضوع برای کاربران اندروید هم صدق میکند.

ساعت هوشمند ترکیبی چیست؟

برخی از ساعت ها، از جمله ساعت های مجهز به سیستم عامل Wear OS، طراحی کلاسیک را با فناوری مدرن و پیشرفته ترکیب کرده و درنهایت ویژگی های هوشمند خود را  پشت ظاهر سنتی خود پنهان می کنند.

این ساعت ها اغلب دارای ویژگی های مناسب و کاربردی می باشند، اما برای علاقمندان به تناسب اندام که مایل به ردیابی دقیق ورزش های هوازی خود هستند، چندان مناسب نمی باشند. این ساعت ها به دلیل طراحی و نوع ساخت، برای پوشیدن در باشگاه مناسب نیستند و بیشتر حالت رسمی و اداری دارند.

ساعت هوشمند چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ردیابی تناسب اندام: تقریبا تمام ساعت های هوشمند می توانند اصول پایه مانند تعداد قدم ها و مسافت را پوشش دهند. اکثر آنها دارای مانیتور ضربان قلب هستند و تعداد بیشتری از آنها نیز GPS داخلی دارند، بنابراین می توانید مسیر دویدن خود را بدون در آوردن گوشی از جیب پیگیری کنید. بسیاری از آنها ضد آب هستند و میتوانید در استخر از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. ( اگرچه بسیاری از آنها معیارهای دقیقی را هنگام شنا را ارائه نمی دهند ) همچنان همراه ما با ادامه ی مقاله ساعت هوشمند چی بخرم؟ باشید.

عمر باتری: اکثر ساعت های هوشمند از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند، اما مدت زمان ماندگاری بین مدل ها به طور قابل توجهی متفاوت است. ویژگی ها و قابلیت های ساعت هوشمند بر عمر باتری آن نیز تأثیر می گذارد به عنوان مثال مدل هایی با صفحه نمایش بزرگ که از قابلیت مشاهده ضربان قلب یا سنسورهای پیشرفته پشتیبانی میکنند، دارای ماندگاری شارژ کمتری نسبت به مدل هایی با صفحه نمایش کوچک و امکانات کمتر هستند. همچنین روشن بودن GPS باعث خالی شدن سریعتر باتری می شود.

حافظه داخلی: اکثر ساعت های هوشمند باید دارای حافظه داخلی مناسبی باشند: به دنبال حافظه ۴ گیگابایت یا بیشتر باشید. این موضوع نه تنها به شما این امکان را می دهد که برنامه های جدید را بارگیری و نصب کنید، بلکه میتوانید موسیقی های مورد علاقه را در آن ذخیره کنید و بدون استفاده از گوشی هوشمند از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

اتصال Wi-Fi: یک ساعت هوشمند با wi-fi می تواند به شبکه اینترنت متصل شود، بنابراین می توانید اعلان ها را دریافت کرده و از ویژگی های آنلاین استفاده کنید حتی اگر تلفن شما از محدوده بلوتوث خارج شود با استفاده از قابلیت وای فای میتوانید از دریافت اعلان های گوشی هوشمند خود بهرمند شوید.

GPS داخلی: اکثر ساعت های هوشمند قادرند از GPS تلفن هوشمند شما استفاده کنند. اما اگر دوست دارید در خارج از منزل ورزش کنید و نمی خواهید به GPS تلفن هوشمند خود متصل شوید، GPS داخلی این امکان را به شما میدهد که با خیالی آسوده در حالی که گوشی خود را در منزل گذاشته اید ورزش کنید. با این کار می توانید مسیر و مسافت طی شده را کاملا رصد و ردیابی کنید.

عایق رطوبتی: اکثر ساعت های هوشمند باید حداقل ضد ضربه باشند و دارای استاندارد IP67 یا IP68 برای غوطه ور شدن در آب باشند. توجه داشته باشید که این بدان معنا نیست که ساعت برای شنا مناسب است. این قابلیت معمولاً در اتمسفر (ATM) اندازه گیری می شود. به عنوان مثال، ۵ ATM به این معنی است که یک ساعت هوشمند تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است.

مونیتور ضربان قلب: اندازه گیری ضربان قلب یکی از بهترین روش ها برای ردیابی پیشرفت در سطح آمادگی جسمانی شما و همچنین معیاری مفید برای کسانی است که به دنبال چربی سوزی هستند. بهترین ساعت های هوشمند برای تناسب اندام، ضربان قلب شما را در تمام طول روز اندازه گیری می کنند و همچنین به شما می گویند که در هنگام ورزش به نقطه ضربان قلب فعال خود رسیده اید یا خیر. برخی حتی زمان لازم برای بازگشت ضربان قلب به حالت استراحت پس از ورزش را نیز اندازه گیری می کنند.

اتصال ۴G: قایلیت اتصال تلفن همراه و LTE به شما این امکان را می دهد که تماس، پیامک و سایر اعلان ها را بدون گوشی خود برقرار و دریافت کنید. این ویژگی برای همه در دسترس نیست، زیرا تعداد کمی حامل های شبکه LTE را ارائه می دهند. قابلیت اتصال نیز تأثیر زیادی بر کاهش عمر باتری ساعت خواهد داشت. همچنین هزینه ی اینترنت را باید در نظر بگیرید.

بلندگوی داخلی: اکثر ساعت های هوشمند دارای میکروفون داخلی هستند (برای دیکته پیام های صوتی به عنوان پاسخ به پیام یا استفاده از دستیار صوتی برای صدور دستورات، مثلا سیری در اپل و …) اما وجود بلندگو در ساعت های هوشمند زیاد رایج نیست. وجود بلندگو برای همه ضروری نیست، مگر اینکه بخواهید فقط با استفاده از ساعت خود تماس تلفنی برقرار کنید! همچنین وجود بلندگو برای هشدارها و یادآوری ها میتواند مفید باشد.

بند ساعت ۲۲ میلی متری: برخی از ساعت های هوشمند (از جمله اپل واچ و ساعت های قدیمی Samsung Gear) فقط از اتصال بند اختصاصی پیروی می کنند، این بدان معناست که شما باید به مجموعه ای نسبتاً محدودی از بند ها پایبند باشید. پیشنهاد میکنیم یک ساعت هوشمند با قابلیت جدا شدن ۲۲ میلی متری انتخاب کنید تا از طیف گسترده ای از طرح ها و رنگ های در دسترس که قیمت آنها فقط چند ده هزار تومان است بهرمند شوید.

در جواب سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ ساعتی بخرید که از بند ۲۲ میلی متری با قابلیت تعویض بند پشتیبانی کند.

بهترین ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمندی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، مدل های پیشنهادی ما هستند که از نظر پارامترهایی مانند نحوه عملکرد آنها در مورد اعلان ها و ویژگی های هوشمند، میزان دقیق تناسب اندام شما، مدت زمان لازم برای شارژ کامل دستگاه و … در حد قابل قبول و مناسبی هستند.

البته این بدان معنا نیست که مدل های زیر از هر جهت مطلقا بهترین باشند، اما این مدل ها در همه آزمایش ها به اندازه کافی خوب عمل کردهند تا در کل بهترین ساعت های هوشمند ما باشند.

۱.ساعت هوشمند میدسان مدل A1

ساعت هوشمند میدسان مدل A1

جنس بدنه این محصول از سیلیکون ساخته شده است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. همچنین دارای ویژگی هایی چون گام شمار و مکالمه ی مستقیم می‌باشد. اگر دنبال بهترین ساعت هوشمند هستید این مدل گزینه مقرون به صرفه و باکیفیتی است. قابل ذکر است این محصول دارای بالاترین امتیاز میباشد و در پاسخ به سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ حتما یکی از گزینه های ما برای خرید همین مدل است.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: دارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.ساعت هوشمند مدل +W26

ساعت هوشمند مدل +W26

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمندی هستید، که از لحاظ موارد ظاهری با مدل های گران قیمت اپل مو نزد، مدل W26 انتخاب مناسبی است. این ساعت هوشمند دارای بدنه ی آلمینیومی بوده و از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. جنس بند از سیلیکونی ساخته شده و دارای حسگر هایی چون شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، ارتفاع‌سنج ، نوار قلب می‌باشد. تنها نقطه‌ضعف این مدل نداشتن قابلیت مکالمه ی مستقیم است.

مشخصات

  • مناسب برای: آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی: بله
  • قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
  • صفحه نمایش لمسی: بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.ساعت هوشمند مدل ۶

ساعت هوشمند مدل 6

این ساعت هوشمند از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از لحاظ موارد ظاهری با مدل های اورجینال اپل مو نمی‌زند. از قابلیت های بارز این ساعت هوشمند میتوان به مواردی چون شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، کنترل سطح اکسیژن خون اشاره کرد. توجه داشته باشید این مدل دارای GPS نیز می‌باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:دارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.ساعت هوشمند مدل W26

ساعت هوشمند مدل W26

این ساعت هوشمند دارای حسگرهایی نظیر؛گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، نوار قلب (Electrocardiogram) می‌باشد. از نقاط قوت این مدل میتوان به قابلیت مکالمه مستقیم و بدنه ی فلزی آن اشاره کرد. از نظر ما تنها نقطعه ضعفف این مدل نداشتن قابلیت جی پی اس است. برای مشاهده قیمت و خرید این کالا وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ مدل ۴۴mm Space Gray Aluminum Case with Nike Sport Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 44mm Space Gray Aluminum Case with Nike Sport Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ جزو بهترین گزینه ها برای کسانی است که در بحث بودجه محدودیتی ندارند. این مدل دارای ویژگی های فوق العاده ای نظیر شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، قطب نما ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، ارتفاع‌سنج می باشد. از تمام شبکه های اینترنتی Wi-Fi ، ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.ساعت هوشمند اپل سری ۳ جی پی اس مدل ۳۸mm Aluminium Case with Sport Band

ساعت هوشمند اپل سری 3 جی پی اس مدل 38mm Aluminium Case with Sport Band

در ادامه مطلب ساعت هوشمند چی بخرم؟ قصد معرفی اپل واچ سری ۳ را داریم که نسبت به مدل های جدید اپل از قیمت مناسب تری برخوردار است. این ساعت هوشمند از تمام حسگرهای کاربردی پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به شبکه وای فای را دارا می باشد. جنس بدنه از آلمینیوم و جنس بند ساعت از سیلیکون ساخته شده است. جهت مشاهده قیمت روز، تصاویر و خرید آنلاین این مدل وارد سایت پذیرنده شوید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

اگر دنبال خرید ساعت هوشمند رسمی هستید، مدل SM-R810سامسونگ انتخاب مناسبی برای شماست. از قابلیت های این مدل میتوان به داشتن GPS، جنس بدنه فلزی،جنس بندلاستیکی و همچنین قابلیت اتصالاتNFC ، Bluetooth ، Wi-Fi اشاره کرد. قابل ذکر است این ساعت هوشمند دارای حسگرهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب  می‌باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite

ساعت هوشمند شیائومی مدل mi watch lite دارای ویژگی GPS است و نوع کاربری آن ورزشی ، رسمی و روزمره می‌باشد. فرم صفحه مستطیل بوده و جنس بند ساخته شده از سیلیکون است. این مدل ازحسگرهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج پشتیبانی میکند.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.ساعت هوشمند مدل HW16

ساعت هوشمند مدل HW16

جنس بدنه این ساعت هوشمند ساخته شده از آلومینیوم است و  نوع کاربری آن ورزشی ، رسمی ، روزمره می‌باشد. فرم صفحه مستطیل بوده و جنس بند ساخته شده از سیلیکون است. این مدل از حسگرهایی چون شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، ارتفاع‌سنج ، نوار قلب (Electrocardiogram) پشتیبانی می‌کند. توجه داشته باشید این ساعت هوشمند دارای قابلیت مکالمه مستقیم نیز می‌باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

نوع کاربری ساعت هوشمند شیائومی ورزشی ، رسمی و روزمره است. دارای قابلیت GPS بوده و جنس بند آن سیلیکونی است. از اتصالاتBluetooth ، Wi-Fi  پشتیبانی می‌کند و دارای حسگرهایی چون؛ شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، کنترل سطح اکسیژن خون می‌باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.ساعت هوشمند اپل واچ سری ۶ مدل ۴۰mm Space Gray Aluminum Case with Nike Sport Band

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل 40mm Space Gray Aluminum Case with Nike Sport Band

نوع کاربری این ساعت هوشمند اپل ورزشی و روزمره است و دارای تمام قابلیت های کاربردی که در سری های جدید وجود دارد را شامل می‌شود. جنس بدنه از آلومینیوم و جنس بند از سیلیکونی ساخته شده و دارای قابلیت اتصال Bluetooth ، Wi-Fi ، ۴G  می‌باشد این مدل نیز از حسگرهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، قطب نما ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، ارتفاع‌سنج پشتیبانی می‌کند. اکثر کاربران قیمت بالای این ساعت را قیمت بالای آن میدانند.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm

فرم صفحه این ساعت هوشمند مانند دیگر مدل های سامسونگ گرد است. جنس بدنه از آلومینیوم ساخته شده و دارای نوع کاربری ورزشی ، رسمی است. حسگرهای قابل پشتیبانی شامل شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج می‌باشد.

اگر تاکنون پاسخی برای سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ پیدا نکرده اید، پیشنهاد میکنیم همچنان به خواندن این مطلب ادامه دهید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.ساعت هوشمند دات کاما مدل HW13

ساعت هوشمند دات کاما مدل HW13

ساعت هوشمند دات کاما مدل  HW13 نوع کاربری ورزشی، روزمره دارد و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است.جنس بدنه از آلومینیوم ساخته شده و باتوجه به جنس بندسیلیکونی که دارد، کاملا ضد حساسیت است. این مدل دارای کنترل سطح اکسیژن خون می‌باشد و از حسگرهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، کنترل سطح اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند.

در پاسخ به سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ این مدل را حتما مدنظر داشته باشید. جنس بدنه محصول آلمینیوم است و از دوام کیفیت بالایی برخوردار است.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.ساعت هوشمند اپل سری ۶ مدل Aluminum Case 40mm

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 40mm

این ساعت هوشمند اپل مانند سایر مدل ها امکان ریجستر شدن سیم‌کارت ندارد. نوع کاربری ساعت ورزشی ، رسمی ، روزمره است. فرم صفحه ساعت مستطیل شکل بوده و جنس بدنه آلومینیومی است. شما می‌توانید موجودی،  تصاویر و قیمت این مدل را در لینک زیر مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتما نظرات کاربران را بادقت بخوانید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.ساعت هوشمند مدل I7s

ساعت هوشمند مدل I7s

نوع کاربری این ساعت هوشمند ورزشی ، رسمی است. جنس بدنه از آلومینیوم و جنس بند  از سیلیکون ساخته شده. قابلیت به اتصال Bluetooth  را دارد و همچنین از حسگرهای شتاب سنج ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج پشتیبانی می‌کند. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.ساعت هوشمند اپل سری ۶ مدل Aluminum Case 44mm

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

جنس بدنه این ساعت هوشمند اپل مانند مدل های دیگر از آلومینیوم ساخته شده و دارای نوع کاربری ورزشی ، رسمی ، روزمره است. از اتصالات NFC ، Bluetooth ، Wi-Fi ، ۳G ، ۴G LTE پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای حسگرهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، قطب نما، گام شمار ، شمارش ضربان قلب می باشد. اگر دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند هستید در خرید این مدل درنگ نکنید توجه داشته باشید قیمت این ساعت کمی بالا می‌باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.ساعت هوشمند اپل سری ۶ مدل Milanese Loop 44mm

ساعت هوشمند اپل سری 6 مدل Milanese Loop 44mm

این مدل جزو گرانترین ساعت های هوشمند موجود در بازار است. در صورتی که میخواهید بالا ۱۵ میلیون تومان هزینه کنید قطعا پاسخ ما به سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ همین مدل است 🙂

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm جزو پرفروش ترین مدل های سامسونگ است. این ساعت دارای حسگر های کاربردی میباشد و باتوجه به جلوه ی زیبایی که دارد برای مصارف روزمره میتواند انتخاب مناسبی محسوب شود. شما میتوانید مشخصات بیشتر و همچنین نظرات خریداران را در مورد این ساعت هوشمند در لینک زیر مشاهده کنید.قابل ذکر است امتیاز این مدل ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.ساعت هوشمند اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Aluminum Case with Sport Band

ساعت هوشمند اپل واچ 3 مدل 42mm Space Aluminum Case with Sport Band

ساعت هوشمند اپل واچ ۳ مدل ۴۲mm Space Aluminum Case with Sport Band تمام آنچه که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را دارای می باشد. از حسگرهای کاربردی گرفته تا جنس بدنه ی فوق العاده زیبا و مقاوم و …جهت مشاهده مشخصات بیشتر و همچنی نخواندن نظرات سایر کاربران وارد سایت زیر شوید. قابل ذکر است امتیاز این ساعت هوشمند ۵ از ۵ ارزیابی شده است.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro دارای نوع کاربری ورزشی ، رسمی ، روزمره است. جنس بدنه پلی کربنات بوده و دارای قابلیت بلوتوث است. حسگرهای این مدل عبارتند از شتاب سنج ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج. توجه داشته باشید این مدل قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث را دارا می باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۱.ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2 Pro

ساعت هوشمند هوآوی مدل GT 2 Pro

ساعت هوشمند هوآوی از کیفیت ساخت و همچنین ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است. این مدل از بند چرمی برخوردار بوده و دارای حسگرهای شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، قطب نما ، شمارش ضربان قلب می باشد. قابل ذکر است این ساعت هوشمند فاقد قابلیت مکالمه ی مستقیم می باشد. شما میتوانید این مدل را درسایت زیر خریداری کنید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۲.ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch

ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch

ساعت هوشمند شیائومی مدل Color watch دارای ظاهری زیبا و خوش ساخت می باشد. قیمت کالا متوسط است و باتوجه به امکانات بی شماری که دارد از ارزش خرید بالای برخوردار است. اکثر خریداران کیفیت و ویژگی های این ساعت را مطلوب ارزیابی کردن و بیش از ۲۰۰نفر خرید ان را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند. امیدواریم تا اینجای مطلب ساعت هوشمند چی بخرم لذت برده باشید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۳.ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل ۴۰mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 40mm Aluminum Case

این ساعت هوشمند اپل دارای ویژگی کاربردی GPS است و جنس بدنه آن آلومینیوم  می باشد. از اتصالات Bluetooth ، Wi-Fi ، ۴G LTE پشتیبانی میکند و دارای کنترل سطح اکسیژن خون است. حسگرهای این مدل عبارتند از شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، ارتفاع‌سنج. توجه داشته باشید این مدل  قابلیت مکالمه مستقیم را دارا می باشد. در صورتی که گوشی موبایل شما آیفون است در خرید این اپل واچ درنگ نکنید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۴.ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar دارای ویژگی هایی چون فرم صفحه:گرد، نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره، GPS:ندارد، جنس بدنه:فلز، جنس بند:سیلیکونی اتصالات:Bluetooth، حسگرها:شتاب سنج ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب. قابل ذکر است این مدل قابلیت مکالمه مستقیم ندارد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۵.ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm Leatherband Smart

امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد، فرم صفحه:گرد، جنس بدنه:فلز، نوع کاربری:ورزشی رسمی روزمره،  GPS:دارد، جنس بند:چرم، اتصالات:NFC ، Bluetooth ، Wi-Fi، حسگرها:شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج، قابلیت مکالمه مستقیم دارد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۶.ساعت هوشمند مدل HW12

ساعت هوشمند مدل HW12

امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد فرم صفحه:مستطیل نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره GPS:ندارد جنس بدنه:آلومینیوم جنس بند:سیلیکونی اتصالات:Bluetooth کنترل سطح اکسیژن خون:ندارد حسگرها:شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، ارتفاع‌سنج ، نوار قلب (Electrocardiogram) ، قابلیت مکالمه مستقیم:دارد قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث:دارد زبان‌های قابل پشتبانی در اعلان و پیام:فارسی پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل:بله

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۷.ساعت هوشمند شیائومی مدل EF MI 6 GLOBAL

ساعت هوشمند شیائومی مدل EF MI 6 GLOBAL

امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره GPS:ندارد نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره فرم صفحه:غیره جنس بند:سیلیکونی اتصالات:Bluetooth کنترل سطح اکسیژن خون:دارد حسگرها:شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار قابلیت مکالمه مستقیم:ندارد قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث:ندارد زبان‌های قابل پشتبانی در اعلان و پیام:انگلیسی پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل:خیر

در پاسخ به سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ این مدل جزو گزینه های پیشنهادی ماست.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۸.ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT

ساعت هوشمند هوآوی مدل WATCH FIT

این ساعت هوشمند دارای این ویژگی ها می‌باشد؛ نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره GPS:ندارد نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره فرم صفحه:مستطیل جنس بدنه:پلاستیک جنس بند:سیلیکونی اتصالات:Bluetooth کنترل سطح اکسیژن خون:دارد حسگرها:شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، ارتفاع‌سنج ، کنترل سطح اکسیژن خون قابلیت مکالمه مستقیم:ندارد قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث:ندارد زبان‌های قابل پشتبانی در اعلان و پیام:فارسی ، انگلیسی پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل:خیر

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۹.ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm

امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد فرم صفحه:گرد نوع کاربری:رسمی ، روزمره GPS:دارد جنس بدنه:فلز جنس بند:چرم اتصالات:NFC ، Bluetooth ، Wi-Fi حسگرها:شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، نوار قلب (Electrocardiogram) ، حجم‌سنج نوری (PPG) قابلیت مکالمه مستقیم:دارد

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۰.ساعت هوشمند مدل T55

ساعت هوشمند مدل T55

امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد فرم صفحه:مستطیل نوع کاربری:ورزشی ، رسمی ، روزمره GPS:دارد جنس بدنه:آلومینیوم جنس بند:سیلیکونی اتصالات:Bluetooth حسگرها:ژیروسکوپ ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب قابلیت مکالمه مستقیم:دارد

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۱.ساعت هوشمند مدل ۱۱۶ PLUS

ساعت هوشمند مدل 116 PLUS

این ساعت هوشمند دارای حسگرهایی چون شتاب سنج ، گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج می باشد. به آسانی توسط بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود و از سازگاری خوبی با اغلب گوشی ها برخوردار است. جهت مشاهده موارد بیشتر و همچنین خواندن نظرات سایر خریداران وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۲.ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل ۴۴mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل ۴۴mm Aluminum Case یکی دیگر از بهترین های موجود در بازار است. این ساعت دارای تمام حسگرهای کاربردی می‌باشد و باتوجه به جنس آلمینیومی که دارد در برابر هر ضربه ای مقاوم است. تنها نقطه ضعف آن میتواند قیمت بالای آن برای ایرانیان باشد.

تنها ۴ مدل دیگر از این لیست باقی مانده است در صورتی که همچنان پاسخی برای سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ پیدا نکردهید پیشنهاد میکنیم ۴محصول زیرا را حتما مشاهده کنید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۳.ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro Globalساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro Global

ساعت هوشمند امیزفیت مدل Bip U Pro Global یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های موجود در باز است. قیمت این ساعت نسبتا اقتصادی بوده و باتوجه به ویژگی های کاربردی که دارد تمام نیاز های شما را برآورده می‌کند. این مدل دارای جلوه ای ورزشی بوده و از تمام حسگرهایی چون شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، قطب نما ، گام شمار ، کنترل سطح اکسیژن پشتیبانی می‌کند. جهت مشاهده تصاویر بیشتر و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۴.ساعت هوشمند لوکا مدل LC-SW420

ساعت هوشمند لوکا مدل LC-SW420

این ساعت هوشمند لوکا دارای ویژگی کنترل سطح اکسیژن خون بوده و همچنین از حسگرهای کاربردی چون گام شمار ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، نوار قلب (Electrocardiogram) پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این ساعت هوشمند در هرجایی استفاده کنید، زیرا بند آن قابل تعویض بوده و میتوانید با استفاده از بندهای سیلیکونی جلوه ای ورزشی به آن بدهید.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۵.ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R850 41mm

جنس بدنه این ساعت هوشمند ساخته شده از فلز است و  نوع کاربری رسمی و روزمره دارد. این مدل دارای حسگرهایی چون شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، شمارش ضربان قلب ، فشارسنج ، نوار قلب (Electrocardiogram) می باشد. قابل ذکر است حجم‌سنج نوری (PPG)  بوده و قابلیت مکالمه مستقیم را نیز دارا می باشد.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:ندارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳۶.ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

ساعت هوشمند مودیو مدل MW01

این محصول آخرین پیشنهاد ما برای پاسخ به سوال ساعت هوشمند چی بخرم؟ می‌باشد. در صورتی که پاسخی برای سوال خود پیدا نکردید صمیمانه از شما عذر خواهی میکنیم و در جهت بهبود هرچه بیشتر مطالب از شما میخواهیم مدل پیشنهادی خود را برای ما ارسال کنید، تا در سریع ترین زمان ساعت هوشمند شما به این لیست اضافه شود.

مشخصات

  • مناسب برای:آقایان و خانم‌ها
  • صفحه نمایش رنگی:بله
  • قابلیت نصب سیم کارت:دارد
  • صفحه نمایش لمسی:بله
  • امکان ریجستر شدن سیم‌کارت:دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات

سوالات ساعت هوشمند
پاسخ به سولات پر تکرار

چگونه یک ساعت هوشمند انتخاب کنم؟

اگر طرفدار تناسب اندام هستید، یک ساعت مجهز به سنسور ضربان قلب و GPS انتخاب کنید. هنگام خرید به عمر باتری آن توجه کنید. ساعت های هوشمند هیبریدی که بیشتر شبیه به ساعت های آنالوگ هستند بیشترین عمر باتری را دارند، اما صفحه لمسی ندارند.

ساعت هوشمند چه معایبی دارد؟

ساعت های هوشمند بسیار پرهزینه هستند. برخی از ساعت ها در برابر آب مقاوم نیستند. صفحه نمایش آن نسبت به گوشی کوچکتر است.

آیا ساعت هوشمند ارزش خرید دارد؟

به نظر ما، بله ساعت های هوشمند ارزش آن را دارند. بسته به بودجه خود، می توانید یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.

آیا ساعت های هوشمند برای سلامتی مضر هستند؟

تا آنجا که علم روز میگوید، هیچ جای نگرانی نیست. در حقیقت ، در مقایسه با میزان تشعشع ساطع شده از طریق تلفن همراه، ردیاب های تناسب اندام پوشیدنی به دلیل فاصله از سر، تهدیدی برای سلامتی نمیباشد برخلاف تلفن همراه.

عمر باتری ساعت های هوشمند چقدر است؟

پاسخ کوتاه: ۲ تا ۳ سال یا کمتر . پاسخ طولانی: باتری قابل شارژ ساعت هوشمند مانند هر باتری لیتیوم یون دیگر ۲ تا ۳ دوام می آورد.

امیدواریم از مطلب ساعت هوشمند چی بخرم؟ لذت برده باشید. شما عزیزان میتوانید نظرات خود در خصوص بهترین ساعت های موجود در بازار با ما و دیگر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید. همچنین دعوت میکنیم از صفحه ی دیجیتال دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سوال منم دقیقا همین بود ساعت هوشمند خوب چه مارکیه تا این که با مطلب جامع شما مواجه شدم و فهمیدم بهترین ساعت هوشمند باید دارای قابلیت های کاربردی مثل ردیبابی پیاده روی و سنجش ضربان قلب باشه. اگر واقعا نمیدونید ساعت هوشمند چی خوبه؟ پیشنهاد می‌کنم سراغ مدل های امیزفیت و مدل های رده متوسط برید. اگر هم ساعت هوشمند خوب با قابلیت های حرفه‌ای میخواید مدل های اپل واچ و سامسونگ پیشنهاد میشه فقط یادتون باشه اپل واچ با گوشی های آیفون سازگارتر هستند و مدل های سامسونگ برای آیفون هم میتونه گزینه ی مناسبی باشه اما خب طبیعیه که با خود گوشی های سامسونگ سازگارتر باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *