آشنایی با مراقبت های پس از هایفوتراپی

هایفوتراپی یکی از روش های درمانی مطرح این روزها است. قرار است در این مقاله نکات پس از درمان هایفوتراپی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با این درمان و مراقبت های پس از آن آشنا بشوید.

هایفوتراپی چیست؟

خوب است قبل از بیان نکات مراقبت های پس از هایفوتراپی ، یک مرور کلی از این درمان داشته باشید. در ادامه به نقل از شرکت تجهیزات بسیم رویان طب قصد داریم شما را با این درمان بیش از پیش آشنا کنیم. هایفوتراپی یا درمان هایفو به معنای سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است. در این روش با استفاده از امواح فراصوت، درمان بر روی یک نقطه از مراجعه کننده صورت می گیرد.

قبل از شروع درمان هایفوتراپی، شما به عنوان مراجعه کننده تحت ارزیابی متخصص کلینیک زیبایی قرار می گیرید. این ارزیابی به دو دلیل است که اول از همه آیا می توانید از این درمان استفاده کنید؟ برخی ممکن است به خاطر بیماری که دارند از این روش درمانی منع شوند. و دلیل دوم ارزیابی این است که به چند جلسه نیاز دارید و چه نواحی باید تحت درمان قرار بگیرد؟

جلسه درمانی هایفوتراپی معمولا یک جلسه نیم ساعته است. اپراتور دستگاه هایفوتراپی ناحیه مورد نظر را با کمک دستگاه تحت درمان قرار می دهد. ممکن است در ناحیه مدنظر کمی احساس گرما و لرزش داشته باشید. این گرما به گونه ای نیست که غیرقابل تحمل باشد. با این حال اگر پوستی بسیار حساس دارید، جوانب احتیاط را رعایت کنید. پس از اتمام جلسات باید نکات مختلفی را رعایت کنید.

همچنین اگر به دنبال خرید دستگاه هایفو هستید ما سایت بسیم رویان طب را به شما معرفی میکنیم.

مزایای هایفوتراپی

این درمان، درمانی غیرتهاجمی است. منظور از غیرتهاجمی بودن یعنی نیازی به تزریق یا عمل جراحی ندارید. همچنین دوران نقاهت پس از عمل را نیز تجربه نخواهید کرد. امواج این دستگاه می تواند به لایه های مختلف پوست شما نفوذ کند و در همان جلسه اول نتیجه خود را نشان بدهد. منظور از نتیجه کاهش چین و چروک صورت، لیفت گونه، ابرو و… است.  البته برای این که از این مزایای آن استفاده کنید، نیاز است که نکاتی را رعایت کنید. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

نکات مراقبتی پس از درمان

با این که روشی غیرتهاجمی است، اما دلیل نمی شود که شما نکات مراقبتی را رعایت نکنید. اگر می خواهید در همان یک جلسه هایوتراپی تان جواب بدهد و سالی یک بار از مزایای این درمان استفاده کنید، رعایت برخی نکات ضروری است:

  • تا دو روز بعد بر روی صورت خود ( ناحیه درمان ) نخوابید.
  • تا دو روز بعد از جلسه درمان، غذای سفتی نجوید و گاز نزنید.
  • از قرار گرفتن در دمای شدید پرهیز کنید. منظور از دمای شدید، همان گرما و سرمای بسیار شدید است.
  • پس از درمان هایفوتراپی می توانید فعالیت های روزمره خود را انجام می دهید. با این حال حواس تان باشد که بهتر است تا دو روز بعد از درمان اجسام سنگینی بلند نکنید.
  • می توانید بعد از درمان رژیم سابق خودتان را داشته باشید. با این حال توصیه ما این است که رژیم خود را بهتر کنید.

در نهایت تمامی فعالیت هایی که هر پوستی به آن نیاز دارد را انجام بدهید تا سلامت پوست خود را حفظ کنید. ساده ترین مثال می تواند استفاده از کرم ضد آفتاب برای مراقبت از پوست باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر با دستگاه هایفوتراپی، مقالات شرکت تجهیزات پزشکی بسیم رویان طب را بخوانید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *