کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ ۴۰ پیشنهاد لاکچری

کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ همیشه انتخاب کادو برای آقایان کمی سخت به نظر میرسد چرا که تنوع در اکسسوری ها و محصولات مربوط به آقایان کمی محدود است. اما قبل از اینکه برای رسیدن روز موعد یعنی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ استرس بگیرید، ما ۵۰پیشنهاد منحصر به فرد را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

وقتی صحبت از هدیه دادن میشود، یعنی پای شخصی ارزشمندی در میان است. ما در سال بارها به کسانی که دوستشان داریم هدیه میدهیم چه در روز تولدشان چه در مناسبت هایی خاص مانند روز مرد و غیره اما ولنتاین با همه ی مناسبت ها فرق میکند چرا که روز عشق است و در این روز مهم میخواهیم به تنها عشق زندگیمان بگوییم چقدر دوستش داریم و چقدر برای ما ارزشمند است.

چرا روز ولنتاین را جشن می گیریم؟

از اواسط قرن هجدهم بود که مردم با دست نوشته هایی فرا رسیدن ۱۴ فوریه را به عشق زندگیشان تبریک می گفتند و از همان موقع این سنت دیرینه در بین مردم رواج پیدا کرد. اما اوج داستان در سال ۱۹۱۳ و بعد از انقلاب صنعتی بود که به صورت فراگیر کارت پستال های چاپی برای روز ولنتاین یا همان روز عشق اختصاص یافت و باعث شد این سنت سال به سال در فرهنگ سایر کشور ها جا بیفتد و امروزه شاهد جشن گرفتن روز ولنتاین حتی در ایران باشیم. ما در مطلب کادو ولنتاین برای دختر چی بخرم؟ توضیحات جامع تری درباره روز ولنتاین داده ایم.

ولنتاین در ایران (سپندارمذگان)

برخی ایرانیان روز ۲۹ بهمن و برخی دیگر ۵ اسفند را روز سپندارمذگان یا همان روز عشق ایرانی میدانند. به گفته ی ابوریحان بیرونی این روز عید زنان بود و در این تاریخ زنان فرمانروایی میکردند و مردان از آن فرمان میبردند. همچنین مردان به عشق زندگی خود هدیه میدادند و این روز مبارک را جشن میگرفتند.

اما شاید برایتان جالب باشد که چرا روز ولنتاین در بین ایرانیان از سپندارمذگان بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. شاید مهم ترین دلیل این باشد که ولنتاین جنبه ی جهانی به خود گرفته و اکثر عاشقان ترجیح میدهند این روز را در ۱۴ فوریه یا همان ۲۵ بهمن هر سال جشن بگیرند.

حالا که با تاریخچه ی روز ولنتاین و روز عشق ایرانی آشنا شدید، بهتر است از موضوع اصلی غافل نشویم. سوال اینجاست، کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ آیا همچنان جوراب بهترین گزینه است؟ 🙂 بیایید امسال آقایان را سورپرایز کنیم و چیزی به جز جوراب یا کمربند به آنها هدیه دهیم. همراه ما باشید تا ۵۰ ایده کادو ولنتاین برای آقایان را برسی کنیم.

پیشنهاد کادو برای پسران

جهت انتخاب کادو ولنتاین برای پسر باید به برخی ویژگی های فردی او توجه کنید. چرا که هدیه باید متناسب با شخصیت و نوع استایل فرد موردنظر باشد. به طور مثال میتوانید این ایده را از شغل یا علایق او شناسایی کنید و متناسب با همان، برای او هدیه ای در نظر بگیرید.

همچنین برخی وسایل شخصی آقایان جنبه ی عمومی دارد و یک جورایی ابزار مورد نیاز هر مردی محسوب میشود. به طور مثال کمتر آقای پیدا میشود که ریش تراش نداشته باشد یا ست و اکسسوری هایی مانند کیف و کمربند را دوست نداشته باشد. لذا در صورتی که چند ماهی بیشتر از آشنایی با عشق زندگیتان نمیگذرد و هنوز نسبت به علایق او آشنایی کامل ندارید، بهتر است سراغ محصولاتی بروید که جنبه ی عمومی دارند.

لیست کادو ولنتاین برای پسر

نام کادوقیمت حدودی
ست هدیهاز ۲۰۰ هزارتومان
عروسکاز ۱۰۰ هزارتومان
ساعت مچیاز ۳۰۰ هزارتومان
کلاهاز ۵۰ هزارتومان
کیف پولاز ۲۰۰ هزارتومان
عینکاز ۳۰۰ هزارتومان
دستبنداز ۱۰۰ هزارتومان
ماشین ریش تراشاز ۴۰۰ هزارتومان
ادکلناز ۳۰۰ هزارتومان
ساعت هوشمنداز ۵۰۰ هزارتومان
موبایل از ۳/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان
مچ بند هوشمنداز ۳۰۰ هزارتومان
هدفون از ۲۰۰ هزارتومان

ست هدیه ولنتاین برای پسر مدل S902

ست هدیه مدل S902

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ به سوال کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ تنها در صورتی امکان پذیر است که برخی ویژگی های شخصیتی او را بشناسید و از علایق او خبر داشته باشید. البته همانطور که اشاره کردیم برخی محصولات آقایان جنبه ی عمومی دارند و برای همه ی مردان مناسب است اما اگر میخواهید او را سورپرایز کنید و در واقع به هدف بزنید باید کمی زرنگ باشید و درباره چیزی که او واقعاً به آن نیاز دارد کنجکاو باشید.

ست هدیه چرم عطارد مدل A12

ست هدیه چرم عطارد مدل A12

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آیا او شاغل است یا دانشجو؟

اولین گام در انتخاب کادو ولنتاین برای پسر موقعیت اجتماعی آن است. شما میتوانید با در نظر گرفتن همین موضوع ایده های خوبی برای او داشته باشید. معمولاً یک مجسمه یا عروسکی همیشه وجود دارد که دقیقاً شبیه همان پسر با موقعیت اجتماعی او باشد! مانند تصویر زیر که عروسک یک پسر دانشجو است.

پسر دانشجو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اگر او شاغل است، میتوانید از عروسک هایی استفاده کنید که روایت گر شغل اوست. فقط کافی است کمی حوصله به خرج دهید و عروسکی را انتخاب کنید که از لحاظ ظاهری شباهتی نسبی به آن داشته باشد. همچنین میتوانید در کنار عروسک از بهترین دفتر برنامه ریزی جهت تکمیل کادو خود استفاده کنید.

عروسک پسر وکیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این عروسک ها تقریباً برای تمام شغل ها و شخصیت ها وجود دارند و انتخاب بامزه ای جهت کادو ولنتاین برای پسر است. پیشنهاد میکنیم از این عروسک های فانتزی جهت مکمل کادوی اصلی استفاده کنید و صرفاً به یک عروسک اکتفا نکید. البته این موضوع کاملاً به ترجیحات شما بستگی دارد.

اکسسوری های مردانه

هر شخص استایل منحصر به فرد خود را دارد و از این حیث دارای علایق خاصی در نحوه پوشش، استفاده از اکسسوری های خاص و سایر موارد است. لذا سعی کنید بیشتر به جزئیات توجه کنید و ببینید چه چیزی در استایل و ظاهر او مشهود است. به طور مثال یک شخص که عاشق عینک با فریم های مختلف است همیشه سعی میکند سراغ جدیدترین فریم ها برود چرا که آن را بخشی از استایل خود میداند. البته عینک تنها یک مثال است و شما میتوانید به ساعت، گردنبند، دستبند و سایر اکسسوری های او توجه کنید و باتوجه به همان ایده ای که دریافت کرده اید کادو ولنتاین برای پسر خریداری کنید.

نوع استایل صرفاً به اکسسوری ها محدود نمیشود و شامل لباس، شلوار، هودی و سایر موارد نیز میشود. البته پیشنهاد ما این است که کادو ولنتاین برای پسر چیزی به جز پوشاک باشد چرا که چالش هایی مانند؛ سایز و نوع دوخت ممکن است چالش هایی داشته باشد. لذا پیشنهاد میکنیم از اکسسوری هایی چون ساعت، کلاه، دستبند، گردنبند و عینک غاقل نشوید.

  1. ساعت مچی
  2. کلاه
  3. کیف پول
  4. عینک
  5. دستبند و گردنبند

هر پسری حداقل یکی از ۵ اکسسوری بالا را در استایل خود استفاده میکند، لذا شما باید تشخیص دهید کدام یک از اکسسوری های نام برده شده برای او محبوب تر است.

۱.کادو ولنتاین برای پسر ساعت مچی

ساعت مچی همواره جزو کالاهای لوکس و ارزشمند بوده است. شاید بتوان از خلع سایر اکسسوری های مردانه چشم پوشی کرد اما درباره ساعت مچی این گونه نیست. ساعت مچی یک کادوی ولنتاین لاکچری برای پسر محسوب میشود. ازمدل های رسمی گرفته تا مدل های فانتزی و اسپرت را میتوانید برای او در نظر بگیرید. اگر قصد خرید کادو ولنتاین برای مرد را دارید پیشنهاد ما مدل های رسمی است اما اگر شخص موردنظر پسر است میتوانید سراغ مدل های فانتزی و اسپرت بروید. البته فرق مرد یا پسر بودن را خود شما تشخیص میدهید 🙂

ساعت مچی اسکمی مدل ۹۰۶۹

ساعت مچی عقربه ای مردانه اسکمی مدل 9069

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت مچی مدل ۹۲۵۳RGBK

ساعت مچی عقربه‌ای مردانه اسکمی مدل 9253RGBK

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کادو ولنتاین برای پسر کلاه

کلاه ها دارای انواع و اقسام مختلفی هستند و هر استایلی سبک موردنظر خود را طلب میکند اگر او به استایل کژوال علاقه دارد، مدل های کپ بهترین گزینه هستند و اگر استایل رسمی دارد میتوانید سراغ کلاه پیکی بروید. فقط توجه داشته باشید که کلاه جزو آن دسته از اکسسوری هایی است که تنها برخی از مردان از آن استفاده میکنند و بین آقایان خیلی همه گیر نیست با این حال تعداد پسرانی که در استایل خود از کلاه استفاده میکنند کم نیست و میتوانید از آن به عنوان کادوی ولنتاین برای پسر استفاده کنید.

کلاه کپ آندر آرمور

آندر آرمور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کلاه کپ گورین براز

کلاه کپ گورین براز مدل THE BLK SHEEP 101-0380

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کادو ولنتاین برای پسر کیف پول

کیف پول جزو اکسسوری های محبوب مردانه است. اگر میخواهید به کارت ها و مدارک او نظم بدهید، پیشنهاد می کنیم کادو ولنتاین برای پسر حتماً یک کیف پول چرم خرایداری کنید. کیف پول ها دارای ابعاد و اشکال مختلفی هستند که میتوانید باتوجه به در نظر گرفتن سلیقه ی او بهترین انتخاب را داشته باشید.

کیف مدارک چرم عطارد

کیف مدارک چرم عطارد مدل K13

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیف پول اچ تی

 

کیف پول اچ تی مدل H.T 165-5-16

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیف پول چرم انتخابی مناسب جهت کادو ولنتاین برای مرد محسوب می شود چرا که همه ی آقایان به آن نیاز دارند و مطمئن باشید با هدیه دادن کیف به او حسابی او را خوشحال میکنید.

۴.کادو ولنتاین برای پسر عینک

عینک یک کادو ولنتاین لاکچری برای پسر محسوب میشود چرا که عینک های برند معمولاً از قیمت بالایی برخوردارند و بدون شک ار ارزش گران بهایی برخوردارند. البته همه ی عینک ها گران قیمت نیستند و تنها کافیست در فروشگاه ها کمی جستجو کنید تا مدلی متناسب با بودجه تان را خریداری کنید. عینک های اسپرت داری بندهای گردنبندی زیبایی میباشند، که میتوانیدبه صورت ست آن را تهیه کنید و به همسر یا عشق زندگیتان کادو دهید.

عینک آفتابی ری بن

عینک آفتابی ری بن مدل 2140-901/58-52

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

عینک آفتابی مردانه کد S01058

عینک آفتابی کد S01058

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اگر هنوز برایتان سوال است که کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ همراه ما باشید چراکه هنوز طیف وسیعی از پیشنهادات ما باقی مانده و در ادامه تمام آنها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی خواهیم کرد.

۵.کادو ولنتاین برای پسر دستبند و گردنبند

دستبند و گردنبند جزو اکسسوری های بسیار شیک و پر زرق و برق است. شما میتوانید بسته به سلیقه ی خود سراغ مدل های نقره و یا چرمی بروید. این روزاها دستبندهای چرم با پلاک های نقره بسیار ترند شده اند و اکثر آقایان از آن ها استفاده میکنند. اگر قصد خرید بهترین کادو ولنتاین برای آقایان را دارید این پیشنهاد را از دست ندهید.

دستبند مردانه مانگو

دستبند مردانه مانگو مدل BR019BRA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

دستبند مردانه یو اس پولو

دستبند مردانه یو اس پولو مدل Stainless Steel

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ابزارهای مراقبتی و بهداشتی آقایان

بدون شک مردی جذاب است که همواره بهداشت فردی خود را  رعایت کند و ظاهر آراسته ای داشته باشد. از اصلاح ریش و سیبیل گرفته تا بوی خوش، چیزی است که اغلب مردان جذاب به آن وفادار هستند. در ادامه مطلب قصد داریم لیستی ازلوازم شخصی و مراقبتی آقایان را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

  1. ریش تراش
  2. ست اصلاح
  3. اسپری و مام
  4. ادکلن

ابزارهای مراقبتی و بهداشتی مردانه معمولاً مانند محصولات مربوط به خانم ها وسیع نیست و تنها محدود به چند ابزار میشود. البته که محصولات مراقبتی پوست نیز توسط آقایان مورد استفاده قرار میگیرد اما اگر دنبال ایده های بهتر هستید، پیشنهاد میکنیم از هدیه هایی که در نظر گرفته ایم دیدن کنید.

۱.کادو ولنتاین برای پسر ریش تراش

ریش تراش یکی از ضروری ترین ابزار آرایشی آقایان است و بدون شک بهترین کادو ولنتاین برای پسر محسوب میشود. امروزه ریش تراش ها دارای قابلیت های گوناگونی هستند که میتوان بسته به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید گزینه ی مناسب را انتخاب کنید. توجه داشته باشید برخی ریش تراش ها دارای قابلیت صفر زن بوده و از لحاظ قیمتی نسبتاً گران تر از مدل های معمولی میباشند. در ادامه دو مدل از محبوب ترین ریش ترش ها را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کرده ایم.

ماشین اصلاح موی صورت کیمی

ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل KM-5027

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ماشین اصلاح موی صورت وی جی

ماشین اصلاح موی صورت وی جی ار مدل 059

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کادو ولنتاین برای پسر ست اصلاح

ست اصلاح جهت کادو ولنتاین برای پسر نیز گزینه ی ایده آلی میباشد چرا که هم قیمت مناسبی دارد و هم از ارزش بالایی برخوردار است. مدلی که در ادامه مشاهده میکنید از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و تمام ابزارهای مربوط به اصلاح آقایان را دارا میباشد.

ست اصلاح مردانه سان مدل ۸-۱

ست اصلاح مردانه سان مدل 8-1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ست اصلاح مردانه کارا کد ۱۲۱۴۶

ست اصلاح مردانه کارا کد 12146

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کادو ولنتاین برای پسر اسپری و مام، خوش بو

شاید تصور کنید اسپری و مام گزینه ی مناسبی برای کادو ولنتاین به پسر نباشد اما همه چیزی بستگی به دیزاین و نحوه ی بسته بندی کادو دارد. در ادامه ما باکس هایی را خدمتتان معرفی خواهیم کرد که میتوانید کادوی خود را بسیار شکیل دیزاین کنید. اسپری و مام جزو آن دسته از وسایلی است که مدام مورد استفاده ی آقایان است چرا که در اغلب روز بیرون از خانه هستند و تعریق زیادی میکنند، لذا همچنین هدیه ای میتواند آن را بسیار خوشحال کند.

اسپری بدن مردانه پلی هات مومنت

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه پلی هات مومنت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپری بدن مردانه لاگوست

اسپری خوشبو کننده بدن مردانه لاگوست

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کادو ولنتاین برای پسر ادکن

ادکلن های مردانه دارای تنوع بسیار بالایی هستند و از رایحه های مختلفی برخوردارند. از آنجایی که ولنتاین در یک روز زمستانی است، پیشنهادما رایحه ای گرم کمی با حال و هوای بهاری می باشد. اگر از استشمام عطری که او استفاده میکند لذت میبرید میتوانید همان را برای او انتخاب کنید اما اگر دنبال تنوع هستید و میخواهید او با هربار اسپری کردن عطر یاد شما باشد، میتوانید عطری با سلیقه ی خودتان را برای او خریداری کنید. بدون شک در پاسخ به سوال کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ میتوان از ادکلن به عنوان بهترین کادو ولنتاین نام برد.

ادو پرفیوم مردانه کرید اونتوس

ادو پرفیوم مردانه کرید اونتوس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ادو پرفیوم مردانه مدل ساواج دیور

ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل ساواج دیور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کالاهای محبوب دیجیتال

کادو گرفتن کالاهای دیجیتال برای هر شخصی جذاب است. از موبایل گرفته تا ساعت هوشمند جزو وسایلی است که مدام درطول روز با آنها سروکار داریم. کادو ولنتاین برای پسر میتواند شامل کالاهای دیجیتالی چون؛ ساعت هوشمند، موبایل، مچ بند هوشمند و هدفون یا هندزفری باشد. در ادامه کالاهای منتخب موجود دراین زمینه را خدمت شما کاربران گرامی معرفی خواهیم.

  1. ساعت هوشمند
  2. موبایل
  3. مچ بند هوشمند
  4. هدفون و هندزفری

قیمت کالاهای دیجیتال به نسبت سایر پیشنهاداتی که در خصوص کادو ولنتاین برای پسر داشتیم، کمی گران تر است. اما باکمی جستجو میتوانید مدل های قیمت مناسب تری را پیدا کنید. بین این چهار پیشنهاد مچ بند هوشمند از قیمت نسبتاً اقتصادی تری برخوردار است و شما با بودجه زیر یک میلیون تومان میتوانید این کالای جذاب را خریداری کنید.

۱.کادو ولنتاین برای پسر ساعت هوشمند

همه ی پسر ها عاشق ساعت هوشمند هستند و بدون شک این هدیه بهترین کادو ولنتاین برای پسر محسوب میشود. امروزه ساعت های هوشمند از تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و حتی قیمت برخوردار هستند. شما تقریباً با هر میزان بودجه ای میتوانید ساعت موردنظرتان را انتخاب کنید. ما در مطلب ساعت هوشمند چی بخرم؟ محبوب ترین مدل ها را به همراه قیمت روز معرفی کرده ایم. جهت مشاهده روی قسمت آبی رنگ متن کلیک کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت

ساعت هوشمند امیزفیت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اگر قصد خرید مدل های ارزان قیمت را دارید، ساعت هوشمند امیزفیت از قیمت مناسبی برخوردار بوده و همچنین میتوانید سراغ ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان سایر برند ها بروید.

۲.کادو ولنتاین برای پسر موبایل

واقعاً چه کسی در این دنیا وجود دارد که از کادو گرفتن موبایل خوشحال نشود؟ اگر در بحث بودجه محدودیتی ندارید و دنبال بهترین کادو ولنتاین برای پسر هستید، او را با خرید یک گوشی موبایل شگفت زده کنید. پیشنهاد ما گوشی های موبایل سامسونگ سری A است چرا که قیمت اقتصادی دارند و همچنین از قابلیت های کاربردی برخوردار میباشند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12S

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قاب گوشی نیز انتخابی مناسب جهت کادو ولنتاین برای پسر است. در لینک زیر میتوانید طیف وسیعی از قاب های گوشی با مدل های مختلف را مشاهده کنید.

۳.کادو ولنتاین برای پسر مچ بند هوشمند

چند سالی میشود مچ بندهای هوشمند بین مردم به خصوص پسران ورزشکار محبوب شده است. مچ بند هوشمند دارای قابلیت های ویژه ای چون؛ قدم شمار، پیگیری وضعیت سلامت، ردیابی ضربان قلب و … است. همانطور که در پارگراف ابتدایی این بخش اشاره کردیم مچ بندهای هوشمند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و با بودجه ی محدود هم میتوانید گرینه ی مناسبی را برای عشق زندگیتان خریداری کنید.

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 6

مچ‌بند هوشمند هوآوی مدل Band 6

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کادو ولنتاین برای پسر هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری نیز جزو گزینه های پیشنهادی ما در خصوص بهترین کادو ولنتاین برای پسر است. شما میتوانید سراغ مدل های بی سیم و یا سیمی بروید. قیمت مدل های بی سیم به مراتب از نمونه های سیمی بیشتر است اما باتوجه به تنوعی که در این زمینه وجود دارد، مدل های ارزان قیمت تری نیز وجود دارند که میتوانید برای کادو ولنتاین آن را خریداری کنید. توجه داشته باشید در صورتی که موبایل همسرتان سامسونگ است سراغ بهترین هندزفری سامسونگ بروید چرا که مدل های سامسونگ دارای پورت کابل AUX می باشند.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

هدفون بلوتوثی مدل P39 2021

هدفون بلوتوثی مدل P39 2021

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پوشاک زمستانه مردانه

پوشاک زمستانه مردانه پیشنهاد دیگر ما در خصوص بهترین کادو ولنتاین برای پسر است. کاپش، هودی و کفش از جمله پوشاکی هستند که باتوجه به فصل هدیه ای مناسب محسوب میشوند.

  1. کاپشن
  2. هودی
  3. کفش

پوشاک تا حد زیادی جنبه ی سلیقه ای دارد و هدیه دادن آن کمی ریسک پذیر است. اما اگر سلیقه ی شما همسو با شریک زندگیتان است و دقیقا میدانید چه نوع لباسی مورد علاقه ی اوست، پیشنهاد می‌کنیم از هودی، کاپشن و کفش غافل نشوید. شما میتوانید این سه را به صورت ست یا تکی به او هدیه دهید.

۱.کادو ولنتاین برای پسر کاپشن

کاپشن مردانه هدیه ای جذاب برای کادو ولنتاین است. مدل های چرمی در سال ۱۴۰۲ بسیار محبوب شده اند و دارای طرفدارن زیادی است. از آنجایی که کتپشن قابلیت ست شدن با لباس های مختلف را دارد، میتواند کزینه ی مناسب جهت کادو ولنتاین برای پسر باشد.

کاپشن مردانه مدل تابان

کاپشن مردانه مدل تابان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کاپشن مردانه مدل SH-339

کاپشن مردانه مدل SH-339

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کادو ولنتاین برای پسر هودی

هودی جزو پوشاکی است که هم بین پسران و هم دختران محبوب است. ترکیب هودی لش با یک شلوار مام استایل تیپ هر پسری را جذاب میکند. هودی ها دارای طرح های مختلفی هستند که میتوانید با مراجعه به لینک زیر محصولات منتخب آن را مشاهده کنید.

هودی مردانه کد ۲۱ رنگ مشکی

هودی مردانه کد 21 رنگ مشکی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

هودی مردانه مدل ساده کد MM01

هودی مردانه کد MM01

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کادو ولنتاین برای پسر کفش

کفش های نیم بوت یا حتی بهترین کفش راحتی مردانه انتخابی شیک برای کادو ولنتاین به پسر/ مرد است. از آنجایی که ممکن است با چالش سایز در خرید کفش مواجه شوید، پیشنهاد میکنیم از جدول سایز کفش استفاده کنید تا مجبور به تعویض نشوید. همچنین کفش کوهنوردی مردانه نیز میتواند انتخاب مناسبی برای پسرهای کوهنورد باشد.

کفش راحتی مردانه مدل PART-SO

کفش راحتی مردانه مدل PART-SO

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کفش روزمره مردانه کروماکی

کفش روزمره مردانه کروماکی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

شکلات و باکس ولنتاین

در انتها برای تکمیل کادو میتوانید از باکس کادو و چند شکلات استفاده کنید. پیشنهاد ما انتخاب یک عروسک متناسب با تیپ شخصیتی و سپس خرید کالای موردنظر و در انتها انتخاب یک باکس هدیه با چند شکلات مختلف است.

جعبه هدیه مدل ۲۱۰۰ کد ۱

جعبه هدیه مدل 2100 کد 1

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جعبه هدیه کد ۲۰۲۲

جعبه هدیه کد 2022

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کادو ولنتاین برای پسر چی خوبه؟

کادو ولنتاین برای پسر میتواند شامل دستبند و یا ساعت هوشمند باشد. ارزش نقدی کادوبرای پسران چندان اهمیتی نداد، بلکه سلیقه ی شما در انتخاب کادو بیش از هرچیزی حائز اهمیت است.

کادو ولنتاین برای پسر با قیمت کم

اگر قصد خرید کادو ولنتاین برای پسر باقیمت کم را دارید، پیشنهاد می کنیم سراغ اکسسوری هایی چون؛ گردنبند، دستبند و ست اصلاح بروید.

کادو ولنتاین برای پسر ارزان

ارزان ترین کادو برای پسر یک باکس هدیه به همراه چند شکلات می باشد. شما می توانید از یک کارت پستال نیز به منظور عشق ورزیدن به او استفاده کنید.

کادو ولنتاین برای پسر ساده و شیک

ساده و شیک بودن کادو بستگی به سلیقه ی هر فرد دارد. اما ادکلن جزو ساده ترین و البته بهترین ایده برای کادو دادن به پسر می باشد.

قبل از خرید کادو ولنتاین برای پسر به این ۵ نکته توجه کنید

  1. کادو باید متناسب با سن پسر باشد.
  2. از تزئینات و باکس هدیه غافل نشوید.
  3. از دست نوشته روی کارت پستال استفاده کنید.
  4. سراغ کادویی بروید که او از داشتنش خوشحال شود.
  5. در یک موقعیت مناسب هدیه ی خود را به او بدهید.

کادو ولنتاین برای پسر در سال ۲۰۲۴

کادو ولنتاین برای پسر در سال ۲۰۲۴ با ایده ی کادو های ۲۰۲۳ تفاوت فاحشی ندارد. لذا شما می توانید از پیشنهاداتی که در این لیست داشته ایم به منظور خرید کادو ولنتاین برای پسر استفاده کنید.

سوالات متداول

ارزان ترین کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟

ارزان ترین کادو برای پسر میتواند شامل گردنبند، کلاه و قاب گوشی باشد. شما میتوانید با یک بسته بندی شیک ارزش کادوی خود را چند برابر کنید.

آیا برای پسر باید کادو ولنتاین خرید؟

برخی افراد گمان میکنند کادو ولنتاین فقط از طرف پسر است در صورتی که اینگونه نیست. ولنتاین روز عشق نامگذاری شده و هر دو طرف باید به عشق زندگیشان هدیه بدهند.

کادو ولنتاین لاکچری برای پسر چیست؟

کادو لاکچری ولنتاین برای پسر شامل؛ گوشی موبایل، دستبند نقره و ساعت هوشمند میشود. البته آنچه جلوه ی کادو را لاکچری میکند به نوع دیزاین و سلیقه ی فرد بستگی دارد.

تاریخ ولنتاین ۱۴۰۲ کیه؟

ولنتاین ۱۴۰۲، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن میباشد.

امیدواریم از خواندن مطلب کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ لذت برده باشید. در آخر منتظر دیدگاه های شما کاربران گرامی هستیم.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. من نمیدونم چیکار باید بکنم. شما به من بگید کادو ولنتاین برای پسر چی بخرم؟ من عاشقش هستم و میخوام حیرت زده بشه از کادویی که براش میخرم. از الان استرس دارم کادو ولنتاین برای چی بخرم. اما فکر کنم یک ست هدیه خیلی خوب باشه. بازم اگر بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم.

    1. همانطور که در این مطلب اشاره کردیم بهترین کادو ولنتاین برای پسر شامل انواع اکسسوری های مردانه و لوازم شخصی است. در صورتی که در بودجه ی محدودی ندارید، پیشنهاد ما موبایل یا ساعت هوشمند است. با آرزوی خوشبختی برای شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *