۱۰ مدل کفش ساحلی مردانه باکیفیت و پرفروش

تجربه ی قدم زدن در ساحل و دیدن چشم انداز دریا بسیار لذت بخش است از این حیث استفاده از بهترین کفش ساحلی مردانه این حس لذت بخش را افزون کرده و تجربه ای دلچسب تر برای شما به ارمغان می‌آورد. اما چرا باید از دمپایی یا کفش ساحلی استفاده کنیم؟ پاسخ ساده است همواره صدف ها و اجسام تیزی که از سمت دریا به ساحل هدایت می‌شوند، ممکن است خطراتی برای پا داشته باشند. لذا اگر می‌خواهید اجسام تیز و برنده ی کف ساحل سلامت پای شما را تهدید نکند، استفاده از این اکسسوری ساحلی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

قبل از اینکه به معرفی انواع کفش ساحلی مردانه بپردازیم، در وهله ی اول تصمیم داریم نکاتی ارزنده خدمت شما عزیزان عرض‌کنیم تا با رعایت موارد گفته شده بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. یادتان باشد استفاده از کفش یا دمپایی ساحلی ضروری نیست اما برای جلوگیری از آسیب های احتمالی می‌تواند انتخابی هوشمندانه به حساب بیاید.

موارد استفاده از کفش ساحلی مردانه

استفاده از کفش ساحلی مردانه برای افرادی که در شهرهای جنوبی کشور اقامت دارند همواره جزو بهترین گزینه ها است. به خصوص اگر فعالیت کاری شما منوط به دریا باشد. از طرفی دیگر اکثر افرادی که به فعالیت های ورزشی آبی میپردازند، از این اکسسوری به منظور راحتی بیشتر و در امان بودن از مخاطرات طبیعی استفاده می‌کنند. اما اگر شما جزء افرادی هستید که هر چند وقت یکبار گذرتان به ساحل و دریا می‌خورد استفاده از این اکسسوری می‌تواند سهولت و راحتی خوبی برای شما در پی داشته باشد.

در نتیجه داشتن حتی یک جفت کفش ساحلی مردانه می‌تواند بسیار کاربردی باشد حتی اگر سالی یکبار به دریا سفر می‌کنید و قصد استفاده دائم از آن ندارید. توجه داشته باشید انواع کفش ها و دمپایی های ساحلی با قیمت های متنوعی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید باتوجه به موارد استفاده ی خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

کفش ساحلی نخرید اگر این نکات را نمی‌دانید!

قبل از انتخاب بهترین کفش ساحلی مردانه، توجه به برخی نکات می‌تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. لذا توجه به برخی موارد کلیدی می‌تواند انتخاب به مراتب بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد. لذا اگر می‌خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همچنین از پوشیدن کفش ساحلی نهایت لذت را ببرید توصیه می‌کنیم به مواردی که در ادامه به آنها می‌پردازیم توجه کنید و با رعایت نکات گفته شده اقدام به خرید کفش ساحلی مردانه کنید.

انتخاب سایز مناسب

بدون شک مهم ترین بخش انتخاب کفش ساحلی مردانه توجه به سایز دقیق پا است. برخی افراد تصور می‌کنند قالب های کفش ساحلی با کفش های معمولی متفاوت هستند اما به هیچ عنوان اینگونه نیست. در واقع تمام برند های معتبر کفش از یک قالب واحد استاندارد بهره میبرند و باتوجه به همان اقدام به تولید کفش می‌کنند. اما همیشه به این قاعده اکتفا نکنید و حتماً حین خرید چند قدم با کفش بردارید تا از کیفیت و راحتی آن مطمئن شوید. اگر هم قصد سفارش آنلاین دارید، حتماً از فروشگاه هایی خرید کنید که دارای مهلت تعویض کالا باشند. یادتان باشد اگر سایز پای شما نیم دارد حتماً یک سایز بزرگتر انتخاب کنید زیرا باتوجه به جنس پلاستیکی انواع کفش ساحلی مردانه ممکن است پشت پای شما به دلیل کوچک تر بودن قالب زخم شود. به طور مثال اگر سایز شما ۴۱.۵ است سایز ۴۲ انتخاب کنید.

کیفیت رویه

بعد از انتخاب سایز نوبت به کیفیت رویه کفش ساحلی مردانه میرسد. جنس اکثر این کفش ها از پلاستیک ساخته شده‌اند. زیرا پلاستیک از وزن سبک تری برخوردار بوده و همچنین آب را به خود جذب نمی‌کند. برخی مدل های دارای رویه پلاستیکی و زبانه ی پارچه ای بوده که این مدل ها نیز نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا کوچک ترین پارچه ی به کار رفته در کفش ساحلی منجر به جذب آب و در نهایت سنگین تر شدن آن می‌شود. در نهایت قبل از خرید توجه کنید رویه ی کفش کاملاً پلاستیکی باشد و بند یا زبانه ی پارچه‌ای در آن استفاده نشده باشد.

وجود حفره در سراسر کفش

آنچه در اکثر کفش های ساحلی مردانه مشترک است وجود حفره یا سوراخ هایی در سرایر کفش است. این موضوع باعث می‌شود آب های داخل کفش به آسانی تخلیه شود و مانع از هرگونه تجمع آب در داخل کفش شوند. توجه داشته باشید اگر قصد خرید مدل های پشت باز را دارید وجود سوراخ در این مدل اجباری نیست زیرا فرآیند تخلیه آب در همان جا صورت می‌گیرد.

قابل انعطاف بودن

قابل انعطاف بودن کفش ساحلی مردانه جزو موارد دیگری است که باید به آن توجه کنید. به خصوص اگر به فعالیت های ورزشی آبی میپردازید این امر بسیار ضروری است. برای تست انعطاف کفش بهتر است زیره را فشار دهید تا از نرم بودن آن مطمئن شوید و سپس نوک و انتهای کفش را به یک دیگر بچسبانید تا انعطاف کفش را به خوبی محک بزنید. توجه داشته باشید، برخی مدل های متفرقه از پلاستیک های سخت تولید شده‌اند که منجر به آسیب و ایجاد خراش در پا می‌‎شوند.

یکسره یا بند دار؟

همانطور که در بخشی از متن اشاره کردیم، کفش ساحلی باید فاقد بند بوده و نحوه پوشیدن آن به صورت یکسره باشد. اما اگر به هر دلیل قصد خرید کفش های بندی را دارید، باید سراغ مدل هایی بروید که جنس بند آن از نخ های ضد آب ساخته شده و آب را به خود جذب نمی‌کند. اما حتماً این نکته را در نظر بگیرید که تولید کنندگان مطرح هیچوقت در کفش های ساحلی از بند یا زبانه ی پارچه ای استفاده نمی‌کنند زیرا این موضوع تنها منجر به سنگین تر شدن کفش در زمان خیس شدن کفش می‌شوند.

برند های مطرح

برندهایی چون نسیم؛ نسیم، اسکچرز، نیچرهایک، ال سی وایکیکی، لیورجی و کرسی جزو مطرح ترین تولید کنندگان کفش ساحلی در بازار هستند. اگر قصد خرید مدل های ارزان را دارید برند نسیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم اما اگر قیمت برایتان مهم نیست برنده های اسکچرز و ال سی وایکیکی انتخاب های مناسبی محسوب می‌شوند.

کفش ساحلی مردانه نسیم یا پاپا کدام بهتر است؟

هر دو برند مذکور ساخت ایران می باشند و از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. مدل های پاپا دارای رویه ای نازک تر هستند و از این حیث از وزن کمتری برخوردارند اما مدل های نسیم دارای جنسی زخیم تر و با دوام تری می باشند. انتخاب بین مارک نسیم و پاپا کاملاً سلیقه ای است و به ترجیحات شما بستگی دارد. در ادامه ما بهترین کفش ساحلی مردانه از هر دو برند را خدمتتان معرفی کرده ایم.

قیمت کفش ساحلی مردانه

قیمت کفش ساحلی مردانه باتوجه به مواردی چون برند، کیفیت و همچنین سال ساخت آن تعیین می‌شود. از آنجایی که برند نسیم ایرانی است از قیمت پایین تری به نسبت سایر مدل های وارداتی برخوردار است. لذا در ادامه انواع مدل های منتخب با رنج های قیمتی کم به زیاد را خدمت شما کاربران گرامی معرفی می‌کنیم تا باتوجه به نیاز خود مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید.

معرفی مدل های منتخب

در ادامه ۱۰ مدل از بهترین کفش های ساحلی مردانه را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید موجودی و قیمت روز هر کالا در در سایت پذیرند مشاهده کنید.

۱.کفش ساحلی مردانه مدل ۲۰۲۱

کفش ساحلی مردانه مدل 2021

مدل ۲۰۲۱ جزو پرفروش ترین و بهترین کفش ساحلی های موجود در بازار ایران است. این محصول از زیره اتیلن وینیل استات ساخته شده و بسیار سبک است. از آنجایی که کفی قابلیت ارتجاعی دارد برای انواع ورزش های آبی و مصارف روزمره مانند پیاده روی های طولانی مدت انتخاب مناسبی است.

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • جنس زیره: اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: کشی
  • انعطاف پذیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کفش ساحلی مردانه مدل A021

کفش ساحلی مردانه مدل A021

کفش ساحلی مردانه مدل A021 از پارچه ی ضد آب ساخته شده است و کاملاً انعطاف پذیر است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید نحوه بسته شدن کفش به صورت چسبی بوده و برای انواع فعالیت های ساحلی و دریایی انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • پارچه شنای کشی: EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: چسبی
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کفش ساحلی مردانه مدل A092

کفش ساحلی مردانه مدل A092

اگر دنبال بهترین کفش ساحلی مردانه برای فعالیت های ورزشی هستید، این مدل باتوجه به جنس پارچه ای ضد آب و همچنین زیره اتیلن وینیل استاتی که دارد، بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. نحوه بسته شدن این کفش به صورت بندی بوده و کفی کفش قابل ارتجاع است.

مشخصات

  • جنس: پارچه
  • پارچه شنای کشی: EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره: اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کفش ساحلی مردانه پاپا مدل ۱۳۱۴

کفش ساحلی مردانه پاپا مدل 1314

کفش ساحلی مردانه پاپا مدل ۱۳۱۴ از وزن بسیار سبکی برخوردار بوده و به دلیل حفره های متعددی که در سراسر کفش تعبیه شده است هیچگونه آبی داخل کفش باقی نمی‌ماند. این مدل ساخت کشور ایران است به همین دلیل دارای قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. جهت مشاهده قیمت و خرید وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: مواد مصنوعی
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • ویژگی‌های زیره: قابلیت ارتجاعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کفش ساحلی مردانه اسکچرز مدل ۲۳۴۰۰۲BKGY

کفش ساحلی مردانه اسکچرز مدل 234002BKGY

کفش ساحلی مردانه اسکچرز مدل ۲۳۴۰۰۲BKGY در برابر سایش مقاوم است و باتوجه به قالب منحصر به فردی که دارد، پا حین راه رفتن در بهترین حالت خود قرار دارد. این کفش کاملاً ضد آب است و برای مصارف روزمره و پیاده روی در ساحل انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید قیمت این محصول به نسبت سایر مدل های معرفی شده گران تر است.

مشخصات

  • جنس: لاستیک
  • جنس زیره: لاستیک
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • مقاوم در برابر سایش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کفش ساحلی مردانه نسیم مدل کلمبیا کد G208

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل کلمبیا کد G208

اگر خواهان خرید کفش ساحلی مردانه ارزان هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. جنس روی و زیره از پلاستیک مقاوم ساخته شده و باتوجه به این که فاقد هرگونه بند و چسب است به آسانی قابل پوشیدن است. سراسر کفش دارای پانچ بوده که مانع از تجمع آب در داخل کفش می‌شود.

مشخصات

  • جنس: مواد مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش: یکسره
  • ویژگی‌های زیره: مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های تخصصی کفش: ضد آب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کفش ساحلی مردانه نسیم مدل هومن کد ۲۹۴۴

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل هومن کد 2944

مدل هومن یکی دیگر از پرفروش‌ترین کفش ساحلی های برند نسیم است. این محصول در برابر آب مقاوم بوده و کاملاً انعطاف پذیر است. شما می‌توانید موجودی و قیمت روز این محصول را در سایت زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • ضد سایش و لغزش
  • مقاومت در برابر سرما و آب
  • انعطاف پذیری
  • مقاومت در برابر آب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کفش ساحلی مردانه نسیم مدل اسپانیا کد ۱۹۷۳

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل اسپانیا کد 1973

مدل اسپانیا کد ۱۹۷۳ باتوجه به قیمت اقتصادی که دارد، جزء پرفروش ترین مدل های موجود در این لیست است. کیفیت ساخت کالا بسیار بالا ارزیابی شده و برای انواع مصارف دریایی گزینه‌ی مناسبی است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • جنس: پلاستیک
  • بسیار سبک
  • ضد آب و ضد سایش
  • قابلیت گردش هوا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کفش ساحلی مردانه کد CR.1587

کفش ساحلی مردانه کد CR.1587

جنس این کفش ساحلی مردانه از اتیلن وینیل استات و جنس زیره آن از پلاستیک ضد لغزش است. کفی کفش قابلیت ارتجاعی دارد و برای پیاده روی های طولانی مدت در ساحل و سایر مصارف روزمره انتخاب مناسبی است.

مشخصات

  • جنس: EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • جنس زیره: اتیلن وینیل استات (EVA)
  • کفی: قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش: بندی
  • ویژگی‌های زیره: انعطاف پذیر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کفش ساحلی مردانه نسیم مدل اسپانیا کد ۱۹۷۴

کفش ساحلی مردانه نسیم مدل اسپانیا کد 1974

مشخصات

  • جنس: پلاستیک
  • بسیار سبک
  • انعطاف پذیر
  • ساخت ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کفش ساحلی مردانه از کجا بخرم؟

شما می‌توانید کفش ساحلی مردانه را به صورت آنلاین سفارش دهید و وجه آن را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید. تمام مدل ها معرفی شده دارای هفت روز ضمانت مرجوعی بوده و باتوجه به شرایط گفته شده در سایت پذیرنده می‌توانید اقدام به تعویض و یا استرداد وجه کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحات صندل مکرومه زنانه و دمپایی روفرشی فانتزی نیز دیدن فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *