بهترین کابل aux از نگاه خریداران در سال ۱۴۰۲

کدام کابل aux برای ماشین خوبه؟ برسی مدل های پرفروش

یکی از رایج ترین کابل های انتقال صدا در جهان aux است. این کابل ها دارای کانکتورهایی در طرفین با جک ۳.۵ میلی متری بوده که وظیفه ی انتقال صدا از پخش کننده را دارند. در این مطلب قصد داریم، لیست منتخب بهترین کابل aux از نگاه خریداران را خدمت شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی کنیم.

اگر قصد دارید بهترین کابل aux برای ماشین‌تان را خریداری کنید، باید به مواردی چون؛ طول کابل، جنس روکش و کانکتورها توجه کنید. گرچه تنها کاربرد این کابل استفاده در ماشین نیست و برای سایر موارد مانند اتصال به لپ تاپ یا وصل کردن پخش کننده به اسپیکر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در حال حاضر رایج‌ترین کاربرد aux اتصال موبایل به ضبط خودرو است.

راهنمای خرید بهترین کابل aux

اگر میخواهید بهترین کابل aux را خریدارای کنید لازم است به برخی نکات مهم توجه کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به مواردی که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم توجه کنید تا خرید خوبی را تجربه کنید.

طول کابل: بدون شک طول کابل aux از هرچیزی مهم تر است. ترجیح برخی افرادی سیمی بلند برای سهولت در استفاده است اما برخی دیگر دنبال کابلی با طول حداکثر ۵۰ تا ۱۰۰ سانت هستند. اما کدام بهتر است؟ از لحاظ موارد فنی تفاوتی چندانی در انتقال صدا وجود ندارد تنها در برخی موارد سیم های بلند تاخیر بیشتری در انتقال صوت دارند که البته این موضوع چندان رایج نیست اما آنچه ما پیشنهاد می‌کنیم خرید مدلی است که بین ۱ تا ۱.۵ متر طول داشته باشد تا هم جابه‌جایی آن آسان باشد و هم دچار کشیدگی یا قطعی سیم نشود.

کیفیت جک: بعد از طول کابل نوبت به کیفیت کانکتور ها یا همان جک اتصال است. در برخی مدل ها از جنس نقره و برخی دیگر از طلا در ساخت جک استفاده شده است. این دو جنس به دلیل خاصیتی که دارند میزان نویز را به حداقل میرسانند و در نهایت صدا شفاف تری را تحویل میدهند.

جنس روکش کابل: برخی مدل ها از روکش پلاستیکی برخی دیگر از کنف و در مدل های گران‌تر از فلز برای جنس روکش سیم استفاده می‌شود. کاربرد این روکش ها محافظت از سیم و همچنین جلوگیری از گره خوردگی است. پیشنهاد ما مدل های کنفی و فلزی است چرا که این دو جنس به خوبی از کابل aux محافظت کرده و باعث طولانی تر شدن عمر آن می‌شوند.

برند: مارک هایی چون تسکو و سیحان از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. مدل های برند سیحان از قیمت اقتصادی‌تری به نسبت تسکو برخوردارند اما از لحاظ کیفیت پیشنهاد ما تسکو است. البته برندهای برتر دیگری در زمینه ی بهترین کابل aux وجود دارند که ما از نام بردن آن ها اجتناب می‌کنیم.

سازگاری کابل aux با موبایل

کابل aux از اکثر دیوایس ها پشتیبانی میکند و لازم نیست نگران این موضوع باشید. تنها نکته ای که وجود دارد این است که گوشی های نسل جدید آیفون فاقد جک ۳.۵ میلی متری بوده و از درگاه Lightning پشتیبانی می‌کنند. برای رفع این مشکل باید از یک تبدیل انتقال Lightning به جک ۳.۵ میلی متر استفاده کنید تا این مشکل رفع شود.

در گوشی های سامسونگ هم همین موضوع صدق می‌کند. با این تفاوت که گوشی های سامسونگ از تایپ سی USB-C پشتیبانی میکنند که لازم است برای اتصال از بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux استفاده کنید.

برای سایر دیوایس ها مانند لپ تاپ یا کامپیوتر های رومیزی مشکل خاصی وجود ندارد و اکثر این گجت ها دارای جک ۳.۵ میلی متری می‌باشند اما اگر به هر دلیل دستگاه شما دارای رابط USB بود می‌توانید از تبدیل کننده یو اس بی به جک ۳.۵ میلی متر استفاده کنید.

کیفیت کابل را برسی کنید

بهترین کابل aux باید داری کابلی بادوام و انعطاف پذیر باشد از این حیث سعی کنید به جنس رویه ی سیم توجه ویژه‌ای کنید. از آنجایی که رایج ترین دلیل خرابی کابل قطعی سیم است با در نظر گرفتن کابلی مقاوم مانند کناف و یا فلز میتوانید طول عمر کابل را دو برابر کنید و تا سالیان سال از آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد تهیه کابل بدون روکش را دارید، میتوانید از محافظ سیم استفاده کنید. این محافظ ها دور سیم چرخیده می‌شود و مانع از پارکی و یا قطعی در سراسر سیم به خصوص در ناحیه اتصال جک یاهمان کانکتورها می‌شود.

بهترین کابل aux چه ویژگی هایی دارد؟

  1. بهترین کابل aux باید داری طول سیم بلند باشد. (بین ۱ تا ۱.۵ متر)
  2. جنس رویه ی کابل باید از کناف یا فلز تهیه شده باشد.
  3. سیم باید دارای قابلیت ضد گره باشد.
  4. جک یا کانکتور به منظور کاهش نویز باید از طلا و نقره باشد.
  5. سر درگاه باید دارای محافظ پلاستیکی یا فلزی باشد.

کابل aux برای ماشین چه ماری خوبه؟

بهترین کابل aux برای ماشین مدل TC 94 از برند تسکو است. شما میتوانید تصویر و سایر مشخصات این مدل را در پایین مطلب (مورد ۱۰) مشاهده کنید. توجه داشته باشید، سایر مدل های معرفی شده نیز برای خودرو مناسب هستند اما اگر دنبال بهترین گزینه هستید و از لحاظ بودجه محدودیتی ندارید پیشنهاد ما این مورد است.

قیمت بهترین  کابل aux

قیمت بهترین کابل aux از ۵۰ هزار تومان به بالا می‌باشند. اگر قصد تهیه ی مدل های خارجی را داشته باشید باید بیش از ۲۰۰ تومان هزینه کنید اما در رنج قیمتی ۵۰ تا ۱۰۰ تومان برندهای باکیفیت ایرانی چون تسکو وجود دارند که محصولات قیمت مناسب و باکیفیتی را در بازار ایران به فروش میرسانند.

۱.کابل aux فنری مدل mh12 به طول ۱.۵ متر

کابل aux فنری مدل mh12 به طول 1.5 متر

نقاط مثبت
دارای سیم فنری
قابلیت کشسانی
قیمت مناسب

نخستین پیشنهاد ما برای بهترین کابل aux مدل mh12 است. این کابل با دار بودن یک سیم ۱.۵ متری با قابلیت جمع شونده (فنری) انتخاب مناسبی برای استفاده در ماشین و سایر مصارف انتقال صدا با جک ۳.۵ میلی متری است. این کابل دارای سری بسیار باکیفیت بوده و به دلیل داشتن فنر در ناحیه ی اتصال دوام سیم در برابر تاشدن و یا سایر مواردی که ممکن است به هر دلیل موجب قعطی شود را حل کرده است.

انتقال صدا به وسیله ی کابل aux در خودرو، لپ تاپ و یا موبایل بسیار آسان است و نیاز به هیچگونه نرم افزار خاصی ندارد. کیفیت و دوام این کابل باعث شده است جزو مدل های پرفروش موجود در بازار باشد. اگر قصد تهیه کابل aux قیمت مناسب و باکیفیت را دارید، مدل mh12 باتوجه به تجربه اکثر خریداران انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

بهترین کابل aux باید از دوام و کیفیت مناسبی برخوردار باشد چرا که همواره وجود نویز و مسائل این چنینی موجب رنجش اکثر افراد میشود. لذت بردن از پخش موسیقی تنها به وسیله ی یک کابل باکیفیت امکان پذیر است در نتیجه اگر میخواهید از تمام ظرفیت پخش کننده ی صدا استفاده کنید، کابل ای یو ایکس باید ویژگی هایی چون؛ طول مناسب، جنس بادوام و جک باکیفیت را دارا باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کابل AUX مای سیحان مدل Springy-18 طول ۱.۸ متر

کابل AUX مای سیحان مدل Springy-18 طول 1.8 متر

نقاط مثبت
دارای تنوع در رنگ
نویز کم
مناسب برای ماشین

بهترین کابل aux دیگری که قصد معرفی آن را داریم مدل Springy-18 با طول سیم ۱۸۰ سانتی متری است. این مدل باتوجه به رنگ صورتی که دارد برای خانم ها مناسب است. از لحاظ کیفیت و موارد فنی تفاوت چندانی با محصول بالایی ندارد و تنها تفاوت در رنگ آن است. اکثر خریداران این کابل خانم ها هستند چرا که رنگ صورتی بسیار مورد توجه دختران است. با این حال اگر آقا هستید و رنگ این کابل توجه‌تان را جلب کرده است خرید آن اشکالی ندارد 🙂

کابل های aux باید دارای درگاه‌ ارتباطی ۳.۵ میلی‌متری باشند چرا که طیف وسیعی از دیوایس ها و پخش کننده های صوتی از این نوع جک پشتیبانی میکنند. لذا توجه داشته باشید هر دو طرفین سیم داری درگاهی با همین قطر باشند وگرنه ضبط ماشین یا گوشی موبایل شما قادر به پشتیبانی از آن نیست. توجه داشته باشید، برای مصارف استودیی کابل ای یو ایکس کاربرد چندانی ندارد و طیف وسیعی از افراد برای مصارف خانگی و یا در خودرو از این نوع کابل استفاده می‌کنند.

اکثر خریداران از کیفیت این کابل رضایت داشته‌اند و شفافیت صدا را جزو نقاط مثبت مدل Springy-18 ارزیابی کرده‌اند. اگر نمیخواهید بعد از خرید کابل aux دنبال یک نویزگیر باشید پیشنهاد ما خرید محصولی باکیفیت و بادوام است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر نظرات خریداران را با دقت مطالعه کنید و سپس بهترین گزینه را بین مدل های موجود انتخاب کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کابل AUX ایکس پی پروداکت مدل AU242 طول ۱ متر

کابل AUX ایکس پی پروداکت مدل AU242 طول 1 متر

نقاط مثبت
روکش مقاوم
دارای کانکتور نقره
سرعت در انتقال صدا

لذت بردن از پخش موسیقی تنها زمانی امکان پذیر است که از بهترین کابل aux استفاده کنید. فرقی نمیکند پخش کننده ی شما چقدر قوی باشد اگر از کابل ضعیفی استفاده کنید دریافت کننده نمیتواند حداکثر کیفیت صوت را منتقل کند و در نتیجه افت شدیدی در وضوح و تفکیک صدا به گوش میرسد. لذا در خرید کابل aux دنبال بهترین گزینه باشید و به هیچ عنوان سراغ مدل های متفرقه و ارزان قیمت نباشید.

مدل AU242 دارای طول سیم ۱۰۰ سانتی متری است و باتوجه به روکش باکیفیتی که روی کابل کار شده است امکان قعطی را به حداکثر رسانده است. کیفیت جک و همچنین وضوح صدا در این مدل بسیار قابل قبول بوده طوری که هیچگونه افت کیفیتی حین پخش موسیقی در آن دیده نشده است.

این محصول ساخت ایران بوده و به دلیل قیمت اقتصادی که دارد جزو مدل های پرفروش و محبوب بازار به شمار میرود. شما میتوانید از این کابل aux در ماشین، لپ تاپ و یا اتصال اسپیکر به هر دیوایسی که از جک ۳.۵ میلی متری پشتیبانی کند استفاده کنید. امتیاز این مدل در سایت پذیرنده ۴.۷ از ۵ است و بدون شک بهترین انتخاب برای کابل انتقال صدا از گوشی به هر اسپیکر یا پخش کننده ای است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کابل AUX سیحان مدل BAW-200 طول ۲ متر

کابل AUX سیحان مدل BAW-200 طول 2 متر

نقاط مثبت
دارای سیم کنفی
دارای ۵رنگ متنوع
طول کابل بلند

انعطاف پذیر بودن و همچنین طول کابل جزو مهمترین نکاتی است که باید قبل از انتخاب بهترین کابل aux به آن توجه کنید. از این حیث این مدل باتوجه به دارا بودن ویژگی های ذکر شده میتواند گزینه ی خوبی برای شما باشد. انتقال سریع صدا، نویز کم و دوام در برابر پارگی و گره خوردگی از بارزترین ویژگی های مدل BAW-200 است.

برند سیحان سال های زیادی است که کابل‌های باکیفیت با موارد استفاده ی گوناگون را تولید و روانه بازار میکند. کیفیت و طول عمر بالای محصولات این شرکت زبان زد است و بدون شک ایده‌آل ترین انتخاب برای سخت پسندان است. شما میتوانید سایر مدل های برند سیحان را در لینک زیر مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به سفارس مدل موردنظرتان کنید.

نظرات خریداران درباره مدل BAW-200 مثبت بوده و اکثر کاربران دوام سیم را بسیار بالا ارزیابی کرده‌اند. قیمت اقتصادی و بسته بندی باکیفیت از موارد دیگری است که طیف وسیعی از خریداران از آن رضایت داشته ‌اند. تنها برخی کاربران اعتقاد به بلندی بیش از حد کابل داشتند که البته این موضوع باتوجه به نوع استفاده میتواند کوتاه‌تر و یا حتی بیش از ۳متر باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کابل AUX مای سیحان مدل Leather طول ۱ متر

کابل AUX مای سیحان مدل Leather طول 1 متر

نقاط مثبت
نویز کم به دلیل داشتن کانکتور طلا
دارای رویه پلاستیکی مقاوم
انعطاف پذیر

مدل Leather دیگر محصول برند سیحان است. این کابل نسبت به محصول بالایی از طول کمتری برخوردار بوده و جنس آن نیز از روکش سیلیکونی به جای کناف بوده است. این محصول دارای رنگ بندی متنوعی بوده که شما میتوانید باتوجه به سلیقه ی خود کابل aux دلخواهتان را انتخاب کنید.

اگر دنبال بهترین کابل aux برای ماشین هستید، مدل Leather باتوجه به طول کابل ۱متری و همچنین داشتن روکش مقاوم در برابر گرما و گره خوردگی بهترین انتخاب است. توجه داشته باشید طرفین این کابل مانند سایر مدل های معرفی شده دارای جک ۳.۵ میلی متری بوده و برای استفاده از آن باید ضبط ماشین یا پخش کننده از این جک پشتیبانی کند.

پخش صدا با کم ترین نویز از ویژگی های این کابل است. برای استفاده و دریافت صدا لازم نیست کار سختی انجام دهید و تنها اتصال کابل برای پخش موسیقی کفایت میکند. وجود سوکت پلاستیکی بادوام در این محصول باعث شده است که حتی در صورت خم شدن سر سیم آسیبی به آن وارد نشود و دیگر لازم نباشد از محافظ سیم برای آن استفاده کنید.

با انتخاب بهترین کابل aux برند سیحان دیگر لازم نیست هرچند وقت یکبار یک کابل جدید بخرید چرا که طول عمر محصولات این شرکت بسیار بالا است و حتی در استفاده های طولانی مدت هیچگونه آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کابل AUX بی ایکس وای مدل K300 طول ۳ متر

کابل AUX بی ایکس وای مدل K300 طول 3 متر

نقاط مثبت
قابلیت ضد گره
طول کابل ۳متری
قیمت مناسب

کابل aux به دلیل دارا بودن جک ۳.۵ میلی متری رایج ترین انتقال دهند صدا در سراسر جهان است. طیف وسیعی از دستگاه ها مانند ضبط ماشین، لپ تاپ، موبایل و اسپیکر از این نوع جک پشتیبانی میکنند و صدا را در سریع ترین زمان از گیرنده دریافت و به انتقال دهنده تحویل میدهند. گرچه در دیگر کابل ها نیز این ویژگی وجود دارد اما از آنجایی که قطر این جک به نسبت مدل های رایج ظریف تر است در بیشتر وسایل صوتی از آن استفاده شده است.

بهترین کابل AUX برند بی ایکس وای مدل K300 است. این کابل دارای طول ۳۰۰ سانتی متری بوده و برای مصارف روزمره از جمله ماشین و اسپیکرها انتخاب مناسبی محسوب میشود. کانکتور ۳.۵ میلی متری کار انتقال صدا را با کم‌ترین نویز انجام داده و صدایی رسا و گیرا را تحویل شما میدهد.

اگر از شنیدن موسیقی در ماشین و یا لپ تاپ لذت میبرید، مدل K300 باتوجه به استحکام بالا و همچنین رابط کاربری ساده ای که دارد، بهترین پیشنهاد برای شماست. نظرات خریدارن درباره این کابل بسیار مثبت بوده و مواردی چون طول مناسب و جنس رویه سیم جزو نقاط مثبت آن ارزیابی شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کابل AUX ایکس پی پروداکت مدل AU236 طول ۱ متر

کابل AUX ایکس پی پروداکت مدل AU236 طول 1 متر

 

نقاط مثبت
دارای کانکتور آلمینیومی
جنس روکش مقاوم
دارای سری پلاستیکی خم برای اتصال آسان

در ساخت جک مدل AU236 از آلمینیوم باکیفیت استفاده شده که همین موضوع موجب شفافیت بیشتر صدا و کاهش حداکثری نویز در آن شده است. سیم محکم و سری سیلیکونی قابل انعطاف، دوام کابل را بسیار بالا برده و همین موضوع آن را به بهترین کابل aux موجود در بازار تبدیل کرده است.

با این جک ۳.۵ میلی متری از شنیدن موسیقی بدون نویز نهایت لذت را ببرید. رویه بادوام با طراحی ضد گره آن را از سایر مدل های هم رده متمایز کرده است.

عملکرد بدون استاتیک باتوجه به داشتن جک ۳.۵ میلی متری در این محصول به وضوح دیده میشود طوری که اکثر خریداران آن را به بهترین کابل aux با این رنج قیمتی معرفی کرده‌اند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کابل AUX تسکو مدل TC 94 طول ۱ متر

کابل AUX تسکو مدل TC 94 طول 1 متر

نقاط مثبت
دارای سری فلزی
کیفیت ساخت بالا
دارای کانکتور طلا برای کاهش نویز

یکی از پیشتازترین برندهای ایرانی در حوزه دیجیتال، تسکو است. این برند مطرح ایرانی طیف وسیعی از وسایل کامپیوتری و لوازم جانبی موبایل از قبیل شارژر و هندزفری را تولید می‌کند. از این حیث در خرید محصولات این شرکت خاطر جمع باشید چرا که امتحان خود را بارها پس داده و همیشه سربلند بوده است.

بهترین کابل aux تسکو در حال حاظر مدل TC 94 است. طول سیم این مدل ۱ متر بوده و در کانکتورهای آن از روکش طلا برای به حداکثر رساندن نویز و شفافیت هرچه بیشتر صدا استفاده شده است.

طراحی کانکتور طلا در این کابل ای یو ایکس باعث شده است تداخلات الکتریکی دفع شود و صدایی رسا به گوش مخاطب برسد. گرچه ویژگی های دیگری در کاهش نویز و میزان شفافیت هرچه بیشتر صدا دخیل است اما آنچه بیش از هرچیزی ارجح است کیفیت کانکتور ها بوده که در این مدل با بالاترین کیفیت به کار گرفته شده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کابل AUX کنفی به طول ۱ متر

کابل AUX کنفی به طول 1 متر

نقاط مثبت
قیمت مناسب
کابل منعطف
قابلیت ضد گره

اگر بودجه ی محدودی دارید و نمی‌خواهید بابت بهترین کابل aux هزینه ی زیادی کنید این مدل از قیمت اقتصادی برخوردار بوده و همچنین به دلیل جنس رویه کنفی که در کابل آن کار شده است دوام آن را دو برابر کرده است.

طول کابل این مدل نسبتاً کوتاه بوده و برای استفاده در ماشین چندان توصیه نمی‌شود اما اگر برای سایر مصارف روزمره دنبال بهترین کابل انتقال دهنده صدا هستید در خرید این محصول درنگ نکنید.

وجود سری پلاستیکی در ناحیه کانکتور، این کابل را قابل انعطاف کرده و سهولت اتصال به هر دستگاهی را بهبود بخشیده است. شما میتوانید سایر مشخصات این کابل را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کابل AUX تسکو مدل TC 94 طول ۱ متر

کابل AUX تسکو مدل TC 94 طول 1 متر

 

نقاط مثبت
طول عمر بالا به دلیل رویه ی فلزی
مناسب ضبط ماشین
سرعت بالا در انتقال صدا

کیفیت و مقاوم بودن حتی در عکس این کابل aux کاملاً مشهود است. وجود سری تمام فلز با کابل مقاوم ضد گره باعث شده است، شاهد شاهکاری دیگر از برنده ایرانی تسکو باشیم.

طول این کابل ۱۰۰ سانتی متر است و دارای درگاه ارتباطی ۳.۵ میلی متری برای استفاده در ضبط ماشین، لپ تاپ و گوشی هوشند است. شما میتوانید جک های اتصال را به گیرنده و دریافت کننده (بلندگو) متصل کنید و از شنیدن موسیقی بدون نویز لذت ببرید.

قیمت این کابل aux باتوجه به متریالی که در آن استفاده شده است، نسبتاً بالا بوده اما باتوجه به طول عمری که دارد میتواند انتخابی به صرفه برای چندسال متوالی باشد.

مدل TC 94 آخرین پیشنهاد ما برای بهترین کابل aux بود. امیدواریم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین گزینه راهنمایی کرده باشیم. شما میتوانید نظرات خود را درباره بهترین محصولت این لیست باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

داشتن بهترین کابل aux همیشه لازم است چرا که این کابل وظیفه انتقال صوت به پخش کننده را دارد و از آنجایی که همه ی افراد از شنیدن موسیقی چه در ماشین و چه در خانه لذت میبرند، باید این کابل را خریداری کنند. در این مقاله سعی کردیم بهترین محصولات موجود در این زمینه را به شما کاربران محترم معرفی کنیم. با به اشتراک گذاری این مطلب از ما حمایت کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *