بهترین هندزفری سیمی سامسونگ در سال ۲۰۲۴

در این مطلب قصد داریم ۷مدل از بهترین هندزفری سیمی سامسونگ را خدمت شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی کنیم. اما قبل از معرفی مدل های منتخب پیشنهاد می‌کنیم راهنمای خریدی که برای انتخابی هوشمندانه برای شما تهیه کردیم را از دست ندهید تا با توجه به معیار ها و همچنین میزان بودجه ای که دارید، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

چند سالی می‌شود، که هندزفری های سیمی جای خود را به مدل های بی سیم داده‌اند و اکثر تولید کنندگان مطرح دنیا باتوجه به اقبال عموم افراد سعی دارند به سرعت مدل های بی سیم با ویژگی های برتر به نسبت سایر رقبا را ارائه دهند. اما هنوز هم افرادی هستند که مدل های سیمی را به مدل های بی سیم ترجیح می‌دهند. زیر این افراد معتقدند کیفیت صدا در مدل های سیمی بسیار بالاتر از مدل های بی سیم است و قابلیت هایی چون تفکیک صدا، بیس و شفافیت به وضوح درمدل های سیمی دیده می‌شود. اما از مهم ترین دلایلی که اغلب افراد را ترغیب به انتخاب بهترین هندزفری سیمی سامسونگ می‌کند، این است که آنها دیگر دغدغه تمام شدن شارژ حین پخش موسیقی را ندارند و لازم نیست برای شارژ شدن هندزفری خود صبر کنند.

آیا هندزفری سیمی سامسونگ برای پخش موسیقی مناسب است؟

آنچه باعث بهبود رابط کاربری و لذت بردن از پخش موسیقی می‌شود، مربوط به به فرکانس هندزفری است. از این حیث بهترین هندزفری سیمی سامسونگ از ۲۰هرتز پشتیبانی می‌کند. اگر بخواهیم توضیحی کامل تر در مورد فرکانس بدهیم باید بگوییم گوش انسان تا فرکانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را شنوایی می‌کند. از این حیث برخی تولید کنندگان فرکانسی بیشتر و یا کمتر از این عدد را در محصولات خود استفاده می‌کنند. شاید برایتان سوال باشد وقتی گوش انسان تا ۲۰ هرتز را پشتیبانی می‌کند چرا برخی تولید کنندگان مقداری فراتر از این فرکانس می‌روند؟ در پاسخ باید بگوییم شاید کاربر صدایی با این فرکانس را نشنود اما وضوح صدا و حس خوشایندی که در موسیقی وجود دارد با کیفیت به مراتب مطلوب تری به کاربر منتقل می‌شود و دقیقا همین موضوع است که هندزفری حرفه ای را نسبت به مدل های مبتدی و آماتور برتر می‌کند.

اگر بخواهیم پاسخ به سوال بالا را کوتاه بدهیم، باید بگوییم بله هندزفری سیمی سامسونگ حتی از برخی مدل های بی سیم موجود در بازار بهتر هستند و گزینه ای قابل قبول برای پخش موسیقی محسوب می‌شوند. البته توجه داشته باشید از دیگر عواملی که در پخش موسیقی تاثیر بسزایی دارد، میزان امپدانس است که به میزان مقاومت مدارهای داخلی مربروط می‌شود و هرچقدر این مقدار کمتر باشد صدا باکیفیت تر و رساتر دریافت می‌شود.

برسی کیفیت سیم هندزفری سامسونگ

آنچه باعث می‌شود اغلب افراد نسبت به خرید بهترین هندزفری سیمی سامسونگ صرف نظر کنند، نگرانی بابت قطعی سیم و مسائل این چنینی است. اگر شما هم مدام با چالش قطعی سیم های هنذفری مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از محافظ سیم استفاده کنید و در صورت حمل هندزفری آن را در یک کیس یا کیف محافظ قرار دهید. اما اینکه توقع داشته باشید، سیم بهترین هندزفری سامسونگ قطعی در کارش نباشد کاملاً غلط است و هر فروشنده ای چنین ادعایی کند، قصد فریب شما را دارد. آنچه باعث طول عمر هرچه بیشتر هندزفری می‌شود، نگهداری اصولی است و هرچقدر هم که کیفیت یک سیم بالا باشد با نگهداری غیر اصولی دچار آسیب و قطعی می‌شود.

برسی قابلیت های هندزفری

قابلیت مکالمه: اگر قصد داریم از بهترین هندزفری سیمی سامسونگ در کنار پخش موسیقی به تماس های خود نیز پاسخ دهید و کیفیت خوبی از آن دریافت کنید، باید بگوییم مدل AKG-EO-IC100 که در ادامه خدمت شما معرفی می‌کنیم بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. البته هر ۷مدل معرفی شده قابلیت مکالمه را دارا می‌باشند.

کلید تنظیم صدا: اگر در حین پیاده روی و یا دویدن قصد گوش کردن به موسیقی دارید، قابلیت تنظیم صدا به وسیله ی کلید های روی هندزفری گزینه ای آسات تر است تا بخواهید گوشی را از جیب خود در بیاورید و صدا را کم یا زیاد کنید. لذا اگر رابط کاربری برای شما اهمیت دارد و ترجیح میدهید همه چیز اعم از پاسخ به مکالمه و کم و زیاد کردن صدای هندزفری به آسانی در دسترس شما باشد، مدل هایی با قابلیت کلید تنظیم صدا را به شما پیشنهاد می‎‌کنیم.

نوع سری هندزفری: امروزه انواع برندها از جمله بهترین هندزفری سامسونگ در سری خود طراحی ها و تکنولوژی های و ویژه ای را انجام می‌دهند تا سری خاصیت ارگونومی خود را حفظ کند و به آسانی در گوش قرار بگیرد. بدون شک این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به خصوص اگر برای فعالیت های ورزشی قصد خرید هندزفری داشته باشید. لذا قبل از خرید حتماً به جنس سیلیکونی و طراحی سری (بزرگی و کوچکی) توجه کنید تا به خوبی مناسب با گوش شما باشد.

قابلیت میکروفون: اگر قصد تولید محتوا دارید یا به هر دلیلی میخواهید صدایی باکیفیت را به وسیله ی هندزفری ضبط کنید باید سراغ مدل های میکروفون دار بروید. گرچه این قابلیت در هر ۷مدل معرفی شده دارا می‌باشد اما باتوجه به برسی هایی که داشتیم کیفیت هیچکدام به قدری نیست که بتوانید برای مصارف حرفه ای چون ضبط و تولید محتوای ویدیوی و صوتی از آن استفاده کنید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای موارد استفادهی این چنینی حتما از میکروفون جداگانه استفاده کنید.

قیمت بهترین هندزفری سیمی سامسونگ

قیمت بهترین هندزفری سیمی سامسونگ از ۵۰۰ هزار تومان به بالا می‌باشد. در ادامه به ترتیب از گران‌ترین مدل سامسونگ شروع کنیم و در نهایت ارزان‌ترین مدل اما با کیفیت ترین گزینه در رنج قیمتی خود را خدمت شما کاربران گرامی معرفی می‌کنیم تا با توجه به بودجه و همچنین قابلیت هایی که از هندزفری ایده‌ال خود انتظار دارید را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه دعوت می‌کنیم، ۷مدل از بهترین هندزفری سیمی سامسونگ را مشاهده فرمایید. تمام مدل های معرفی شده جزو پرفروش ترین های بازار ایران می‌باشند.

۱.هندزفری سامسونگ مدل AKG-EO-IC100

هندزفری سامسونگ مدل AKG-EO-IC100

در حال حاظر مدل AKG-EO-IC100 بهترین هندزفری سیمی سامسونگ است. این مدل به همراه سه سایز لاستیک گوشی S/M/L تقذیم شما می‌شود. پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز بوده و برای موسیقی بسیار گزینه ی مناسبی محسوب می‌شود و از بیس قابل قبولی برخوردار است. قطر درایور ۸-۱۱ میلی‌متر و دارای امپدانس ۳۲ اهم می‌باشد. باتوجه به ویژگی کنترل میزان صدایی که دارد به آسانی می‌توانید اقدام به تنظیم صدا کنید. این مدل برای مصارفی چون مکالمه، گیمینگ و کاربری عمومی مناسب است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۱۸.۳۵ گرم
  • امپدانس: ۳۲ اهم
  • دارای میکروفون
  • حساسیت: ۹۴.۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935

هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935

 

هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935 جزو مدل های پرفروش در ایران است. باتوجه به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا از اکثر گوشی های هوشمند پشتیبانی می‌کند. پاسخ فرکانسی ۲۰ – ۲۰۰۰۰ هرتز است و برای گوش دادن به موسیقی و پادکست انتخابی مناسب می‌باشد. وزن محصول تنها ۱۵ گرم است و طبق نظر اکثر خریداران به خوبی در گوش می‌ماند و حتی با انجام فعالیت های ورزشی دچار لغزش نمی‌شود. قابل ذکر است این مدل نیز دارای قابلیت کلید مدیریت میزان صدا بوده و همچنین دارای حساسیت ۹۰ دسی بل می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران وضوح صدای این هندزفری سیمی سامسونگ را قابل قبول و رضایت بخش ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • رابط‌ها: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس: ۲۴ اهم
  • مناسب برای: آقایان و بانوان
  • وزن: ۱۵ گرم
  • حساسیت: ۹۰ دسی بل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935BBEGWW

هندزفری سامسونگ مدل EO-IG935BBEGWW

از لحاظ موارد ظاهری این مدل مشابه محصول بالایی یعنی مدل (EO-IG935) می‌باشد. اما آنچه مدل EO-IG935BBEGWW را از آن متمایز می‌کند، جنس سیم در قسمت جک است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید جنس سیم در این مدل دارای روکش بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. پاسخ فرکانسی این مدل نیز مانند اکثر بهترین هندزفری های سیمی سامسونگ ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز بوده و دارای جک ۳.۵ میلی‌متری با امپدانس ۲۴ اهم می‌باشد. اکثر خریداران جنس سیم و سری های این مدل را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند و بیش از ۱۰۰نفر خرید آن را به سایر کاربران در سایت پذیرنده پیشنهاد داده‌اند. جهت مشاهده نظرات و همچنین خرید آنلاین این کالا وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن: ۱۳.۲ گرم
  • دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس: ۲۴ اهم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.هندزفری سامسونگ مدل HS130

هندزفری سامسونگ مدل HS130

مدل HS130 یکی دیگر از بهترین هندزفری سیمی سامسونگ در بازار است. این مدل دارای رابط‌ ۳.۵ میلی‌متری صدا بوده و به آسانی به گوشی های هوشمند یا پخش کننده های صوتی متصل می‌شود. سری محصول کاملاً ارگونومیک بوده و باتوجه به جنس سیلیکونی که دارد از انعطاف پذیری قابل قبولی برخوردار است و به بهترین شکل روی گوش می‌ماند. این مدل از امپدانس ۳۲ اهمی برخوردار بوده و باتوجه به کنترل قابل تنظیمی که روی سیم تعبیه شده است می‌توانید به آسانی اقدام به کم یا زیاد کردن پخش موسیقی کنید. اگر دنبال خرید هندزفری باکیفیت و قیمت مناسب هستید، در خرید مدل HS130 شک نکنید.

مشخصات

  • دارای جک رابط‌ ۳.۵ میلی‌متری
  • امپدانس: ۳۲ اهم
  • دارای سری سیلیکونی
  • مناسب برای: کاربری عمومی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.هدفون سامسونگ مدل EO-IC100BBEGAE

هدفون سامسونگ مدل EO-IC100BBEGAE

مدل EO-IC100BBEGAE جزو آن دسته از هندزفری های سامسونگ است که اگر یک بار از آن استفاده کنید، دیگر نمی‌توانید جایگزینی برای آن پیدا کنید. این مدل باتوجه به اینکه از کیفیت AKG بهره می‌برد، دارای صدایی بسیار شفاف و رسا می‌باشد و حین گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را عاید شما می‌کند. پاسخ فرکانسی این مدل نیز ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز است و از امپدانس ۳۲ اهم بهره می‌برد. توجه داشته باشید این محصول برای موارد ورزشی ساخته شد و دارای حساسیت ۹۴.۳ می‌باشد. جهت اطلاع از موجودی و خرید این محصول وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی: ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • وزن: ۱۸ گرم
  • امپدانس: ۳۲ اهم
  • حساسیت: ۹۴.۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.هندزفری سامسونگ مدل EO-IA500

هندزفری سامسونگ مدل EO-IA500

مدل EO-IA500 دارای رابط ۳.۵ میلی متری بوده و با اکثر پخش کننده ها و گوشی های هوشند کاملاً سازگار است. این مدل سامسونگ دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل است و برای استفاده ی روزه انتخاب عالی می‌باشد. شما با استفاده از این هندزفری سیمی سامسونگ از پخش صدایی شفاف و بلند لذت خواهید برد. توجه داشته باشید این محصول دارای کنترل روی سیم به منظور تنظیم صدا و عوض کردن آهنگ در حال پخش می‌باشد. شایان ذکر است مدل EO-IA500 قابلیت پاسخ به مکالمه را نیز دارا می‌باشد. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و اکثر خریداران از کیفیت صدا و ظاهر این محصول رضایت داشته‌اند. جهت مشاهده مشخصات تکمیلی وارد سایت زیر شوید.

  • نوع رابط: جک ۳.۵ میلی‌متری
  • وزن: ۳۳ گرم
  • دارای قابلیت کنترل صدا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.هندزفری سامسونگ مدل EO-HS1303

هندزفری سامسونگ مدل EO-HS1303

مدل EO-HS1303 جزو بهترین هندزفری های باسیم سامسونگ است. این مدل از جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند و برای استفاده در انواع گوشی های هوشمند مانند اپل، شیائومی، سامسونگ و … مناسب است.  آنچه این محصول را نسبت به سایر مدل های معرفی شده متمایز می‌کند، داشتن ویژگی میکروفون است که میتوانید به منظور ضبط صدا از آن استفاده کنید. باتوجه به تکنولوژی که در ساخت بلندگو های این مدل استفاده شده است وضوح صدای به مراتب بالاتری به نسبت سایر مدل های سیمی به گوش میرسد. این مدل دارای قابلیت پنل کنترلی در ناحیه سیم می‌باشد تا به آسانی اقدام به کم یا زیاد کردن صدای موسیقی کنید. اگر دنبال خرید بهترین هندزفری سیمی سامسونگ هستید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم از شنیدن موسیقی نهایت لذت را ببرید بدون شک مدل EO-HS1303 بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. توجه داشته باشید این مدل  فاقد رنگ بندی است و در حال حاضر تنها رنگ موجود آن مشکی است. جهت استعلام قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی: ۲۰ هرتز
  • وزن: ۱۱.۸ گرم
  • رابط‌ها: جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس: ۳۲ اهم
  • دارای میکروفون

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

بهترین هندزفری سیمی سامسونگ از نظر ما مدل AKG-EO-IC100 زیرا هم کیفیت ساخت بالایی دارد و هم از قابلیت های پخش موسیقی باکیفیت، قابلیت مکالمه، کلید تنظیم صدا و … برخوردار است. گرچه قیمت این مدل به نسبت سایر نمونه های موجود کمی بیشتر است اما باتوجه به قابلیت هایی که دارد، انتخابی مناسب برای علاقه‌مدان به گوش دادن موسیقی می‌باشد. شما می‌توانید نظرات خود را در مورد بهترین مدل معرفی شده در این مطلب با ما درمیان بگذارید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحه دیجیتال نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *