شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک [برسی کالا و قیمت روز]

قیمت و خرید شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در سایز های دو ایکس لارج، ایکس لارج، لارج و مدیوم عرضه شده است. این شورت مردانه دارای تنوع رنگی بسیار بالایی بوده و به دلیل پارچه ی نخی که دارد، بسیار راحت است. در این مطلب می خواهیم قیمت شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک را در فروشگاه های مختلف برسی کنیم و ارزان ترین فروشنده را به شما معرفی کنیم.

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک به دلیل قیمت مناسبی که دارد، جزو پرفروش ترین مدل های بازار است. بدون شک استفاده از یک شورت راحت با قابلیت کشسانی مناسب می تواند، راحتی بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. اکثر خریداران از کیفیت پارچه و نوع الگوی این شورت رضایت داشته اند و بیش از ۵۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده اند.

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک

مشاهده ارزان ترین فروشنده

مشخصات شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک

  • جنس پارچه شورت : پنبه، نخ
  • فرم شورت به صورت پادار است
  • طرح شورت ساده بوده و در رنگ های مختلف عرضه شده است.
  • کیفیت دوخت بالا
  • دارای سایز بندی

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک خوبه؟

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک باتوجه به جنس پنبه ای و نخی که دارد، بسیار راحت بوده و از همه مهم تر دارای قابلیت کشسانی است. این شورت به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی شود و بافت خود را به خوبی حفظ می کند. البته باید به مواردی چون انتخاب درست سایز و نحوه ی شستشو آن توجه کنید.

در صورتی که می خواهید شورت به مرور زمان دچار افتادگی یا تغیر سایز نشود، بهتر است آن را همواره با آب سرد بشورید و از مواد شوینده متفرقه در حین شستن آن استفاده نکنید. به طور کلی بهتر است بعد از استفاده سه ماه از یک شورت آن را دیگر استفاده نکنید چرا که از لحاظ بهداشتی توصیه نمی شود.

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک دارای فرم اندام مردانه بوده که همین موضوع سبب راحتی هرچه بیشتر آن در پا شده است. لذا برای اینکه در طول فعالیت های روزانه دچار مشکل نشوید، پیشنهاد می کنیم حتماً از این مدل استفاده کنید. این شورت ساخت ایران است و از کیفیت و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

راحت و انعطاف پذیر

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک به دلیل بافت کشسانی و همچنین لطافتی که دارد بسیار راحت است و برای مصارف روزمره آقایان توصیه می شود. این شورت از ترکیب نخ و پنبه با متریال مرغوب تهیه شده که به خودی خود موجب راحتی بیشتر می شود. همچنین در ناحیه ی وسط شورت الگوی مردانه تعبیه شده تا حس بهتری حین پوشیدن آن داشته باشید.

کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های این محصول ارزنده است و برای آقایان در سایز های مختلف تهیه شده است. شما می توانید قیمت شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک را مشاهده کنید و از ارزان ترین فروشنده اقدام به تهیه ی آن کنید.

راحتی شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک جزو نکاتی است که طیف وسیعی از خریداران به آن اشاره کرده اند و همانطور که اشاره شد به همین دلیل جزو پرفروش ترین های بازار است.

مشاهده نظرات خریداران

قیمت شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک

قیمت شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک در حال حاظر کمتر از ۲۰۰ هزار تومان است. البته در سایت های مختلف قیمت این شورت مختلف است که ما ارزان ترین آن را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید سایر اطلاعات و نظرات کاربران را در مورد این محصول مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به سفارش آنلاین آن کنید.

جمع بندی

شورت مردانه مدل نیم پا کش باریک به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد جزو مدل های منتخب و پرفروش بازار است. شما می توانید متناسب با سلیقه ی خود رنگ دلخواه تان را انتخاب کنید و به صورت آنلاین اقدام به سفارش آنلاین آن کنید. از شما دعوت می کنیم از مطلب کفش ساحلی مردانه نیز دیدن فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *