بهترین طعمه ماهی کپور + ۱۰پیشنهاد تضمینی

کدام طعمه برای صید ماهی کپور مناسب است؟

آیا قصد صید ماهی کپور دارید؟ آیا نمی‌دانید بهترین طعمه ماهی کپور چیه؟ ما در این مطلب لیستی از بهترین مدل های موجود در بازار را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کرده‌ایم.

فرقی نمی‌کند دنبال بهترین طعمه برای ماهیگیری در سد باشید یا بهترین طعمه ماهی کپور آنچه در وهله ی اول مهم است، مهارت و صبر ماهیگیر است. حتی استفاده از بهترین چوب ماهیگیری نیز نمی‌تواند تضمینی برای صید شما باشد. فارغ از تمام تکنیک هایی که باید آن ها را به واسطه ی آموزش ها یا تجربه آموخته باشید، استفاده از بهترین طعمه ماهی کپور نیز میتواند صید را برای شما آسان تر کند.

در این مطلب قصد آموزش صید ماهی کپور را نداریم چرا که تخصص ما در زمینه‌ی دیگری است. اما آنچه طی تحقیقاتی که داشتیم متوجه آن شدیم، استفاده از بهترین طعمه ماهی کپور است. بدون شک بهره‌گیری از یک طعمه ی مناسب می‌تواند فرآیند صید را سرعت ببخشد و لذت ماهیگیری دو چندان کند.

ماهی کپور جزو محبوب ترین ماهی ها برای صید است و اکثر صیادان حرفه‌ای سراغ این ماهی می‌روند. اما بهتر است بدانید صید این ماهی نیاز به مهارت دارد و حتماً باید از بهترین طعمه ماهی کپور برای آن استفاده کرد. ازجمله بویله های محبوب برای صید کپور می‌توان به سی سی مور، آنزوپلاس و بویله کردا اشاره کرد. گرچه این تنها پیشنهاد است و افراد دیگر از بویله های دیگر هم نتایج قابل قبولی برای صید کپور گرفته‌اند.

درباره ماهی کپور

ماهی کپور دارای اندازه، شکل و حتی طعم گوشت متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند. اکثر ماهیگیران به دنبال بهترین طعمه ماهی کپور برای به دام انداختن این ماهی محبوب هستند. در این مطلب سعی داریم ویژگی های یک طعمه ی مناسب برای کپور را مورد برسی قرار دهیم تا شما صیادان عزیز بتوانید بهترین طعمه برای کپور را انتخاب کنید.

کدام طعمه برای صید کپور مناسب است؟

ما طعمه های مختلفی را مورد ارزیابی و برسی قراردادیم. از مدل های خمیری گرفته تا نان، ذرت و دیگر غلات در انتها به چند طعمه ی منتخب رسیدیم که در ادامه آنها را خدمت شما معرفی خواهیم کرد. آنچه در انتخاب بهترین طعمه ماهی کپور باید به آن توجه کنید نوع ذرات و شدت بوی آن است. شما باید طعمه ای را انتخاب کند که ماهی کپور را شیفته ی خود کند و جذب طعمه شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم به صورت تجربی هم که شده از طعمه های مختلفی در هر مرحله استفاده کنید تا بهترین طعمه ماهی کپور را پیدا کنید.

اغلب افراد از ما میپرسند، بهترین طعمه ماهی کپور چیه؟ همانطور که در پارگراف بالایی اشاره کردیم بهترین طعمه برای صید کپور باید از شاهدانه ها، ذرت شیرین و یا حلزون های آب شیرین استفاده کنید. در ادامه مطلب مدل های منتخب و تست شده برای صید ماهی کپور را خدمت شما معرفی کرده‌ایم.

طعمه های ژله‌ای برای کپور لذت بخش‌تر است!

بدون شک‌ طعمه های ژله‌ای یا همان نرم برای کپور لذت بخش تر است چرا که این طعمه ها به دلیل ساختاری که دارند آنها را در سریع ترین زمان سیر می‌کند و همین دیدگاه آنها باعث شده است طعمه های ژله‌ای ارزش بیشتری برای صید داشته باشند. لذا پیشنهاد می‌کنیم دنبال طعمه‌ای باشید که در عین ژله‌ای بودن در آب له نشود و ساختار خود را به خوبی حفظ کند چرا که یک طعمه متلاشی شده و ریز برای کپور هیچ جذابیتی ندارد.

کپور دنبال طعمه شیرین میرود

آنچه باید در انتخاب بهترین طعمه ماهی کپور به آن توجه کنید، این است که ماهی کپور سراغ طعمه ی شیرین طبیعی میرود و حتماً باید به این نکته توجه کنید که کپور فرق شیرین کننده طبیعی و مصنوعی را به آسانی متوجه می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به انتخاب طعمه کپور کنید.

آیا تایگر ناتس برای صید کپور مناسب است؟

بدون شک بهترین طعمه برای کپور تایگر ناتس است. این طعمه که مانند یک هسته ی کوچک ریز است، میتواند طعمه‌ی لذت بخشی برای کپور باشد. بهتر است قبل از وصل کردن طعمه به قلاب آن را خیس کرده و بعد از جوشان ن و نرم شدن از آن به عنوان یک طعمه لذت بخش استفاده کنید. توجه داشته باشید تایگر ناتس را از فروشگاه های مورد اعتماد خریدارای کنید تا بهترین کیفیت را داشته باشد.

پیشنهاد ما برای طعمه ماهی کپور

در ادامه ما ۱۰ پیشنهاد برای شما داریم. اگر قصد خرید بهترین طعمه ماهی کپور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولاتی که در ادامه خدمتتان معرفی می‌کنیم دیدن فرمایید. تمام طعمه های معرفی شده از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و مناسب صید ماهی کپور می‌باشد. برای انتخاب بهترین گزینه پیشنهلد می‌کنیم نظرت سایر خریدارن را نیز با دقت مطالعه کنید تا در نهایت انتخابی دقیق و مناسب برای صید کپور داشته باشید.

۱.طعمه ماهیگیری مدل کپور

طعمه ماهیگیری مدل کپور
مدل کپور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل کپور
دارای بوی طبیعی
مناسب صید کپور
قابل استفاده در دریا و رودخانه

این مدل نخستین پیشنهاد ما برای بهترین طعمه ماهی کپور است. ساختار این طعمه به صورت پودری بوده و با مخلوط کردن با آب به حالت خمیری شکل درمی‌آید. از آنجایی که این طعمه دارای بوی بسیار طبیعی است، ماهی را به سمت خود جذب می‌کند و سبب صید ماهی می‌شود. از این طعمه میتوان در دریا، رودخانه و سد استفاده کرد.

مشخصات

  • ابعاد: ۵x۵x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰ گرم
  • جنس: پودر

۲.طعمه ماهیگیری گود فیشرمن مدل کپور کد y-87655

طعمه ماهیگیری گود فیشرمن مدل کپور کد y-87655
مدل کپور کد y-87655

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل کپور کد y-87655
ساخته شده برای کپور
قابلیت استفاده به صورت خمیری
دارای طعم کاملاً طبیعی

مدل کپور کد y-87655 دارای ساختاری پودری بوده و دارای جلوه‌ای زرد رنگ است. این طعمه به صورت اختصاصی برای صید کپور ساخته شده و باتوجه به طعم طبیعی که دارد، کپور را به سمت خود می‌کشاند. شما باید این طعمه را به شکل خمیری در آورده و سپس آن را به قلاب متصل کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x۱۳x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: پودری

۳.طعمه ماهیگیری مدل مناسب کپور

طعمه ماهیگیری مدل مناسب کپور
مدل مناسب کپور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل مناسب کپور
دارای ویتامین
دارای بوی بسیار زیاد
قابلیت استفاده به صورت بویله و طعمه پاشی
این محصول نیز یک دیگر از بهترین طعمه های ماهی کپور است. از آنجایی که این طعمه از طعم و بوی بسیار بالایی برخوردار است، به راحتی کپور را به سمت خود جذب می‌کند. شما میتوانید از این طعمه به صورت بویله و یا طعمه پاشی استفاده کنید. این طعمه دارای ویتامین هایی چون A،D3 و C بوده و جنس آن لوفاک است.

مشخصات

  • ابعاد: ۷x۷x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • جنس: لوفاک

۴.طعمه ماهیگیری مدل سوپرمیلورم

طعمه ماهیگیری مدل سوپرمیلورم
مدل سوپرمیلورم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل سوپرمیلورم
مناسب صید کپور
دارای ساختار طبیعی
قیمت مناسب

این طعمه ماهی کپور دارای ۲۵۰ عدد لارو با سایز ۶ سانتی متری است و دارای جنسی کاملاً طبیعی و مناسب صید کپور است. شما میتوانید برای صید سایر ماهی ها و یا حتی ماهیگیری در سد نیز این طعمه استفاده کنید. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۹x۹x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰ گرم
  • جنس: طعمه طبیعی

۵.طعمه ماهیگیری ولکانو سوپرورم کد SWFB60

طعمه ماهیگیری ولکانو سوپرورم کد SWFB60
ولکانو سوپرورم کد SWFB60

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای ولکانو سوپرورم کد SWFB60
قابلیت استفاده در قلاب
دارای جنس طبیعی
دارای طعم برای جذب ماهی

طعمه ماهیگیری ولکانو سوپرورم جهت استفاده در قلاب ماهیگیری و برای صید ماهی کپور کاربرد دارد. این طعمه دارای وزن ۶۰ گرمی بوده و از طعمه طبیعی کرم تشکیل شده است. اگر دنبال بهترین طعمه ماهی کپور هستید خرید این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۷x۷x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۶۰ گرم
  • جنس: طعمه طبیعی

۶.طعمه ماهیگیری فیشرمن مدل کرم خونی

طعمه ماهیگیری فیشرمن مدل کرم خونی
مدل کرم خونی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل کرم خونی
مناسب آب شیرین
دارای ساختار مایع
قابلیت استفاده در دریا و رودخانه

طعمه ماهیگیری فیشرمن دارای عطر و طعم تقویت شده برای جذب ماهی است. این طعمه هنگامی که وارد آب می‌شود با انتشار بوی قوی سبب شانس بیشتر برای صید ماهی می‌شود. این طعمه معمولاً در آب های شیرین و برای صید انواع ماهی از جمله کپور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲x۲x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰ گرم
  • جنس: مایع
  • مناسب برای محیط: آب شیرین

۷.طعمه ماهیگیری فیشرمن مدل لیکویید

طعمه ماهیگیری فیشرمن مدل لیکویید
مدل لیکویید

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل لیکویید
دارای طعم بسیار قوی
محصول تخصصی برای صید کپور
کیفیت ساخت بالا

مشخصات

  • ابعاد: ۳x۳x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰ گرم
  • جنس: مایع

۸.طعمه ماهیگیری مدل کرم مصنوعی بودار

طعمه ماهیگیری مدل کرم مصنوعی بودار
مدل کرم مصنوعی بودار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل کرم مصنوعی بودار
ساخته شده از پلاستیک باکیفیت
دارای ظاهر طبیعی
مناسب صید انواع ماهی از جمله کپور

مشخصات

  • ابعاد: ۱x۰.۳x۰.۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۰.۲ گرم
  • جنس: پلاستیکی ژله ایی

۹.طعمه ماهیگیری مدل ۵۰۰

طعمه ماهیگیری مدل 500
مدل کپور ۵۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل کپور ۵۰۰
دارای طعم قوی سیر و روغن ماهی
مناسب صید کپور
قابل استفاده در قلاب ماهیگیری

این طعمه ماهی کپور دارای طعم سیر و روغن ماهی است. از آنجایی که طعم و بوی سیر بسیار زیاد است سبب جدب ماهی می‌شود. شما باید این اسانس را با خمیر مخلوط کرده و سپس به سر قلاب متصل کنید. مطمئن باشید شانس ماهیگیری با این طعمه بسیار افزایش میابد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳x۳x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۵ گرم
  • جنس: مایع

۱۰.طعمه ماهیگیری برکلی مدل PW-C کد ۳۶۰۴۸

طعمه ماهیگیری برکلی مدل PW-C کد 36048
مدل PW-C کد ۳۶۰۴۸

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایای مدل PW-C
ساخته شده از تکه های خرچنگ
برند مطرح آمریکایی
مناسب دریا، دریاچه و رودخانه

طعمه ماهیگیری برکلی از تکه های خرچنگ  ساخته شده و مناسب صید انواع ماهی از جمله کپور است. این برند ساخت آمریکا می‌باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. شما می‌توانید از این طعمه ماهی کپور در دریا، رودخانه، دریاچه و حتی سد استفاده کنید. یادتانم باشد استفاده از بهترین طعمه ماهی کپور راندمان و شانس صید کپور را افزایش می‌دهد و موجب سهولت در ماهیگیری می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۶x۵x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۳۰ گرم
  • جنس: خمیری

در این مطلب تمام نکات برای انتخاب بهترین طعمه ماهی کپور را مورد برسی و ارزیابی قرار دادیم. در ادامه از شما ماهیگیران عزیز خواهشمندیم تجربیات خود درباره صید ماهی کپور را با ما و سایر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *