زودپز برقی جی پاس خوبه؟ معرفی بهترین مدل ها

3 مدل بهترین زودپز برقی جی پاس در بازار

زودپز برقی جی پاس خوبه؟ این برند ساخت کجاست؟ اینها سوالاتی است که اکثر کاربران قبل از خرید دنبال پاسخ آنها هستند. در این مطلب قصد داریم بهترین زودپز برقی جی پاس را مورد برسی قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین مدل جی پاس را خریداری کنید.

زودپز جی پاس یکی از پرفروش ترین های بازار است. محصولات این شرکت دارای تنوع بی نظیری هستند و طیف وسیعی از محصولات خانه و آشپزخانه را تولید و روانه ی بازار می کنند. کیفیت ساخت بالا، فناوری جدید و قیمت مناسب از ویژگی های بارز جی پاس محسوب می شود.

زودپز جی پاس ساخت کجاست؟

جی پاس یک برند چند ملیتی است که شرکت اصلی آن واقع در آلمان است. این شرکت بزرگ که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت میکند در ۱۰ کشور مختف دارای کارخانه است.

امروزه محصولات جی پاس به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب تری که به نسب سایر رقبای خارجی خود در ایران دارد از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و از این حیث بهترین زودپز برقی جی پاس نیز جزو پرفروش ترین های این برند چند ملیتی، در بازار ایران است. شما می توانید مدل های منتخب را در ادامه ی این مطلب مشاهده کنید.

آیا زودپز جی پاس ساخت چین است؟ در پاسخ باید بگوییم مونتاژ برخی محصولات جی پاس در چین انجام می شود. نکته ای که باید قبل از انتخاب بهترین زودپز برقی جی پاس به آن توجه کنید اصل بودن آست. همانطور که اشاره کردیم جی پاس یک کشور چند ملیتی بوده و در ۱۰ کشور مختلف کارخانه ی رسمی دارد. قابل ذکر است، محصولات جی پاس در ۵ قاره دنیا به فروش میرسد.

کیفیت زودپز جی پاس

کیفیت زودپز برقی جی پاس بسیار قابل قبول است. از طراحی زیبا گرفته تا برنامه های پخت متنوع باعث شده است زودپز جی پاس جایگزین برندهای گران قیمت خارجی دیگری چون بهترین زودپز کرکماز شود. اما آیا از لحاظ قیمت و کیفیت زودپز برقی جی پاس با مدل های ایرانی مانند پارس خزر قابل رقابت است؟ پاسخ به این پرسش کمی دشوار است چرا که همه چیز به ترجیحات و بودجه ی شما برای خرید بهترین مارک زودپز بستگی دارد.

از لحاظ قیمت باید بگوییم زودپز جی پاس کمی گران تر از مدل های ایرانی است اما از لحاظ کارایی و کیفیت تفاوت چندانی با برندهای ایرانی ندارد.

امروزه لوازم خانگی ایرانی نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل خدمات پس از فروش مناسب و همچنین قیمت پایین تر بیشتر مورد اقبال مردم قرار میگیرند.

۴ ویژگی برتر بهترین زودپز جی پاس

  • دارای جنس داخلی تفلون و نچسب
  • تمام زودپز های جی پاس دارای تایمر می باشند.
  • مدل های منتخب دارای جنس بدنه ی استیل می باشند.
  • دارای توان برقی بهینه برای مصارف خانگی

۴ دلیل برتری جی پاس به نسبت سایر برندها را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی کرده ایم. قیمت مناسب و سهولت استفاده از دیگر ویژگی های برتر این برند است.

۱.زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L
زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L
مشخصات
  • ابعاد: ۳۰۰x۳۲۰x۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن: ۶ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر: ۸
  • امکانات: تایمر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

زودپز جی پاس چه مدلی بخرم؟

زودپز جی پاس چه مدلی بخرم؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا به بودجه و تعداد نفرات خانه توجه کنید. چرا که مدل های جی پاس در طیف قیمت مختلف با ظرفیت های گوناگون به بازار عرضه می شوند.

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L دارای قابلیت های بسیار کاربردی چون؛ تایمر و جنس بدنه ی تمام استیل و نچسب است. این مدل دارای ظرفیت ۸ نفره بوده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

بخوانید: معرفی بهترین گوشت کوب برقی گوسونیک

در حال حاضر مدل GPC307-6L به دلیل فناوری ساخت و قیمت به صرفه ای که دارد، بهترین زودپز جی پاس در بازار محسوب می شود. البته باید به این نکته توجه کنید که مدل های جدید این شرکت آلمانی در بازار ایران موجود نمی باشد.

عملکرد بهترین زودپز جی پاس به صورت کاملاً هوشمند است و دارای قابلیت های چون تنظیم دما و قطع کنم خودکار برای جلوگیری از سوختن است. لذا این ویژگی های کاربردی به بهبود عملکرد شما در آشپزی کمک می کند و در وقت و زمان شما صرفه جویی می کند.

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L از لحاظ ظاهری با برخی مدل های دیگر خود کمی متفاوت است. این موضوع به این دلیل است که محصولات جی پاس به سفارش کشور های مختلف تولید می شود. به طور مثال مدلی که در آلمان مونتاژ می شود از لحاظ کارایی و کیفیت به نسبت مدل های مشابه چینی بسیار باکیفیت تر است.

۲.زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L
زودپزجی پاس مدل GPC307-6L
مشخصات
  • ابعاد: ۳۳۰x۳۳۰x۳۷۰ میلی‌متر
  • وزن: ۵ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر: ۸
  • امکانات: تایمر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب زودپز جی پاس

در ادامه قصد داریم به مزایا و معایب زودپز جی پاس اشاره کنیم چرا که دانستن نقاط قوت و ضعف در تصمیم گیری و انتخاب شما نقش بسزایی دارد.

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم از مهم ترین مزایای زودپز جی پاس جنس داخلی نچسب آن است. این ویژگی در مدل های متفرقه و ارزان قیمت وجود ندارد و تنها در بهترین مدل زودپز جی پاس دیده می شود.

از دیگر مزایای زودپز جی پاس قابلیت تایمر آن است. شما می توانید زمان پخت را سفارشی سازی کنید و بعد از پخت کامل غذا را در حالت گرم نگهدارند حفظ کنید. این ویژگی در مدل های ایرانی نیز موجود است.

قابلیت شستشوی آسان از دیگر نقاظ قوت زودپز جی پاس است. ظرف داخلی به آسانی جدا می شود و شما می توانید آن را در ماشینم ظرفشویی یا دستی بشورید.

مزایای زودپز جی پاس

  1. زودپزهای جی پاس دارای ظرف نچسب می باشند.
  2. داشتن قابلیت تایمر و گرم نگهدارنده اتومات بعد از زمان پخت
  3. قابلیت تفمیک قطعات و شستشوی آسان
  4. دارای گارانتی ۱۸ ماهه می سرویس

همانطور که به برخی نقاط قوت زودپز جی پاس اشاره کردیم، بد نیست نقاظ ضعف زودچز جی پاس را نیز به شما کاربران محترم بگوییم. خوشبختانه زودپز جی پاس دارای معایب حائز اهمیتی نیست اما شاید همین معایب برای شما اهمیت ویژه ای داشته باشد.

نداشتن خدمات پس از فروش و گارانتی از مهم ترین معایب زودپز جی پاس است. برخی شرکت ها محدود محصولات جی پاس را ضمانت می کنند اما طبق تحقیقاتی که داشتیم چندان اعتباری ندارند.

قیمت بالای برخی مدل های جدید از دیگر معایب زودپز جی پاس است. از آنجایی که مدل های جدید به صورت محدود در کشور موجود هستند از قیمت بسیار بالایی برخوردارند.

تنوع کم زودپز های جی پاس در ایران از دیگر معایبی است که می توان به آن اشاره کرد. همانطور که اشاره شد، جی پاس در ایران نمایندگی رسمی ندارد و همین موضوع باعث تنوع کم محصولات این شرکت از جمله زودپز جی پاس شده است.

معایب زودپز جی پاس

  1. عدم خدمات پس از فروش برخی مدل ها
  2. قیمت بالا
  3. تنوع کم زودپز های جی پاس به دلیل نداشتن نمایندگی رسمی در ایران

اینها تنها بخشی از مزایا و معایب بهترین مدل زودپز جی پاس بود. در صورتی که شما نیز متوجه معایب بیشتری شده اید از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

۳.زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L

زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L
زودپز برقی ۴ کاره جی پاس
مشخصات
  • ابعاد: ۳۰۰*۳۲۰*۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن: ۳ کیلوگرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۰۰۰ وات
  • ظرفیت به نفر: ۸
  • جنس ظرف: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

تشخیص زودپز جی پاس اصل از تقلبی

برای تشخیص زودپز جی پاس اصل از تقلبی لازم است به برخی نکات مهم توجه کنید. مهم ترین رکن برای خرید کالای اصل مراجعه به فروشگاه های معتبر است چرا که امروزه برخی فروشگاه های متفرقه اقدام به فروش کالاهای ارزان قیمت می کنند که خود دلیلی محکم برای تقلبی بودن آن است. لذا پیشنهاد می کنیم قیمت کالا را در فروشگاه های مختلف برسی کنید و باتوجه به قیمت حدودیاقدام به خرید زودپز جی پاس اصل کنید.

نکته ی دیگری که بباید قبل از خرید زودپز جی پاس اصل به آن توجه کنید، نوع بسته بندی آن است. زودپز های برند جی پاس در کارتون های سفید رنگ به فروش میرسند.

استعلام از سایت رسمی جی پاس روش دیگری برای تشخیص  کالای اصل است. روی بسته بندی کدی درج شده که با مراجعه به سایت این شرکت می توانید اصالت کالای خریداری شده را چک کنید.

زودپز جی پاس اصل بدون تبدیل دوشاخه به فروش میرسد. لذا اگر متوجه شدید سیم دستگاه دارای تبدیل است، مطمئن باشید کالای خریداری شده فیک است.

با این ۴ روش زودپز جی پاس اصل را تشخیص دهید

  1. از فروشگاه های معتبر خرید کنید
  2. بسته بندی زودپز جی پاس اصل سفید رنگ است.
  3. از طریق کد درج شده اصالت کالا را در سایت جی پاس چک کنید.
  4. زودپز های جی پاس اصل بدون تبدیل دوشاخه به فروش میرسند.

شما می توانید از طریق روش های گفته شده اصالت کالا را تشخیص دهید و زودپز جی پاس اصل آلمان را خریداری کنید.

قابلیت های بهترین زودپز جی پاس

توان مصرفی: حداکثر توان مصرفی زودپز های جی پاس ۱۰۰۰ وات است و برای مصارف خانگی بهینه و کم مصرف می باشند.

ظرفیت: انواع زودپز های جی پاس در سایز های مختلف تولید و عرضه می شوند. بهترین انتخاب برای خانواده های پر جمعیت مدل های ۸ نفره است.

تایمر: برای سهولت در استفاده و همچنین قابلیت های سفارشی سازی زمان پخت، طیف وسیعی از زودپز های جی پاس دارای تایمر می باشند.

جنس ظرف: تمام زودپز های جی پاس دارای ظرف نچسب و بادوام می باشند. شما می توانید ظرف را به آسانی از دستگاه جدا کنید و آن را به صورت دستی یا ماشین ظرفشویی بشورید.

قفل ایمنی: برای ایمنی هرچه بیشتر دستگاه، بهترین زودپز جی پاس دارای قفل ایمنی در زمان پخت می باشد.

جنس بدنه: در بهترین مدل زودپز جی پاس از بدنه ی تمام استیل استفاده شده تا دستگاه به مرور زمان دچار آسیب هایی چون رنگ پریدگی یا زنگ ضدگی نشود.

نظرات درباره زودپز جی پاس

اکثر کاربران از زودپز جی پاس رضایت داشته اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

زودپز جی پاس رو چند سالی میشه خریدم و واقعاً ازش راضیم.

من مدل GPC307-6L رو خریداری کردم که به سفارش ترکیه مونتاژ شده و تا به امروز عالی کار کرده اما قیمتش جدیداً خیلی گرون شده.

کیفیتش به نسب برندهای ایرانی بهتره اما باید بدونید اگر خراب بشه گارانتی نداره.

من برای جهیزیه دخترم بهترین زودپز جی پاس رو خریداری کردم تا الان ازش استفاده نکرده اما ظاهرش بسیار زیباست.

من با گارانتی ۱۸ ماه می سرویس زودپز جی پاس رو خریداری کردم.

قیمت زودپز برقی جی پاس

در حال حاضر قیمت بهترین زودپز جی پاس بیش از دو میلیون تومان قیمت دارد. شما می توانید مدل های شرکتی و معتبر برند جی پاس را با گارانتی ۱۸ ماه می سرویس خریداری کنید.

همچنین می تواتید قیمت روز زودپز های جی پاس را از طریق سایت های معتبر استعلام کنید.

مدل هایی که فاقد گارانتی شرکتی هستند، از قیمت پایین تری برخوردار بوده وامکان تقلبی بودن آن زیاد است.

جمع بندی

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، زودپز برقی جی پاس مدل GPC307-6L به عنوان بهترین مدل جی پاس در این مطلب معرفی شد. در صورتی که قصد خرید کالای اصل را دارید، پیشنهاد می کنیم سراغ مدل های شرکتی با گارانتی معتبر بروید. در پایان از شما تقاضا می کنیم نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *