بهترین ماشین لباسشویی کرال [برسی ۸مدل منتخب و پرفروش]

آیا به دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی کرال (Coral) هستید؟ در این مطلب قصد داریم با برسی دقیق، تمام قابلیت‌ها و امکانات این محصول به طور تمام کمال شما را با این برند مطرح در زمینه‌ی انواع ماشین لباسشویی آشنا کنیم. قطعاً قبل از خرید سولاتی در ذهن شماست که موجب چالش‌هایی حین خرید می‌شود، لذا این مطلب را آماده کرده‌ایم تا با دیدی باز مدل‌ایده‌آلتان را انتخاب و در نهایت خریداری کنید. ‌امیدوایم این راهنمای خرید برای شما مفید باشد.

ماشین لباسشویی کرال ساخت ایران است

در ابتدا قصد داریم به سؤالی پاسخ دهیم که اکثر کاربران نسبت به آن کنجکاو هستند و نمی‌دانند برند کرال ساخت کدام کشور است. این برند مطرح ساخت ایران بوده و باتوجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد از لحاظ کارایی و موارد فنی جزء بهترین‌های بازار داخل کشور است. اگر قصد خرید بهترین ماشین لباسشویی کرال را دارید، باید به شما بگوییم تمام مدل‌های این شرکت براساس بروز‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شوند و از لحاظ کارایی هیچگونه کم و کسری نسبت به رقبای خارجی خود ندارند. شایان ذکر است این که بخواهیم کرال را با غول‌هایی چون سامسونگ و ال جی مقایسه کنیم کار چندان منطقی نیست زیرا این دو برند جزء بهترین‌های دنیا هستند و واضح است که از لحاظ جنبه‌های مختلف برتری‌هایی به مراتب بالاتری را نسبت به کرال دارا می‌باشند.

آیا لباسشویی کرال کیفیت خوبی دارد؟

بله شک نکنید. برخی افراد همین که با محصولات داخلی مواجه می‌شوند، نسبت به کیفیت و کارایی آن گارد می‌گیرند و سریعاً آن را با برند‌هایی جهانی مقایسه می‌کنند. این که بهترین لباسشویی کرال ساخت ایران است نباید دلیلی بر بی‌کیفیت بودن آن تلقی شود بلکه باید نقطه‌ی قوت آن باشد زیرا شما بعد از خرید این برند ایرانی از شرایطی چون خدمات پس از فروش، دسترسی به نمایندگی، راحتی در تعویض قطعات و… بهرمند می‌شوید که این موضوع در سایر برند‌های خارجی که داخل ایران به فروش می‌رسند آنطور که باید و شاید پشتیبانی نمی‌شود. لذا از شما کاربر گرامی تقاضا می‌کنیم این تفکر منفی نسبت به محصولات ایرانی را کنار بگذارید و با درکی درست و هوشمندانه به توسعه‌ی تولیدات داخلی کمک کنید.

گران‌ترین لباسشویی کرال کدام مدل است؟

اگر دنبال خرید بهترین ماشین لباسشویی کرال هستید، مدل TFW ۲۷۴۰۶ باتوجه به قابلیت‌هایی که دارد جزء برترین‌های بازار است. این مدل دارای قابلیت‌های مختلفی چون؛ امکان اضافه کردن لباس حین کار، صفحه نمایش، برنامه شستشوی ملحفه و روتختی، برنامه شستشوی لباس‌های حجیم و ضخیم مانند کاپشن و پالتو، برنامه شستشوی لباس‌های رنگی و… را دارا می‌باشد. قیمت این لباسشویی زیر پانزده میلیون بوده و جزء برترین‌های برند کرال است. اکثر خریداران نسبت به کیفیت و کارایی این مدل رضایت داشته‌اند و بارزترین ویژگی این مدل از دید بسیاری از کاربران کیفیت ساخت بالای آن است.

برسی پرفروش‌ترین لباسشویی کرال

مدل TFW-۲۶۱۰۳ پرفروش‌ترین و البته بهترین ماشین لباسشویی کرال است. این مدل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار بوده و دارای قابلیت‌هایی بی‌شماری می‌باشد. از کیفیت ساخت بالا گرفته تا طراحی زیبا باعث شده است مدل TFW-۲۶۱۰۳ جزء پرفروش‌ترین مدل‌های این برند ایرانی در سال ۱۴۰۱ باشد. اگر به دنبال خرید کالایی هستید، که از لحاظ تنوع در برنامه‌های شستشو و همچنین طراحی زیبا برخوردار باشد این مدل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مشاهده پرفروش‌ترین مدل کرال

اکثر خریداران نسبت به کیفیت و کارایی این ماشین لباسشویی کرال رضایت داشته‌اند و بیش از ۲۰۰ نفر در سایت پذیرنده خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند. در ادامه شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی و همچنین قیمت روز این محصول را مشاهده فرمایید. از اینکه همراه ما هستید، صمیمانه از شما متشکریم.

برسی مزایا و معایب ماشین لباسشویی کرال

در ادامه برسی بهترین ماشین لباسشویی کرال قصد داریم نگاهی به مزایا و معایب این برند داشته باشیم تا شما عزیزان با تمام جنبه‌های آن آشنا شوید.

برسی مزایا

  • کیفیت ساخت بالا
  • پشتیبانی از قابلیت شستشو سریع
  • داشتن برنامه‌های شستشو متنوع
  • تنوع در مدل و ابعاد
  • پشتیبانی از قابلیت اد واش در برخی مدل‌ها ( اضافه کردن لباس حین شستشو)
  • قیمت بسیار مناسب
  • خدمات پس از فروش

برسی معایب

  • طراحی ساده‌تر به نسبت مدل‌های خارجی
  • لرزش نسبتاً بالا در برخی مدل‌ها
  • نداشتن بخارشوی در برخی مدل‌ها

نتیجه‌گیری: همانطور که مشاهده کردید نقاط قوت بهترین ماشین لباسشویی کرال به نسبت نقاط ضعف آن بسیار بیشتر است. البته که این مقایسه صرفاً از دید کارشناسان سایت تپ سنج ارزیابی شده است و شما کاربر عزیز با جستجوی بیشتر می‌توانید با نقاط ضعف و قوت بیشتری از این برند آشنا شوید.

برسی تنوع انواع ماشین لباسشویی کرال

بهترین ماشین لباسشویی کرال از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. از وزن‌های مختلف ( ۵ کیلویی ۸ کیلویی ۶ کیلویی ۷ کیلویی ۹ کیلویی) گرفته تا مدل‌های دوقلو و… اینکه شما از بین مدل‌های مختلف کدام گزینه را انتخاب می‌کنید، بستگی به مواردی چون سلیقه، کارایی و از همه مهم‌تر بودجه شما دارد. آنچه درباره مدل‌های کرال وجود دارد، تنوع قیمتی بسیار بالای آن است و شما تقریباً با هر بودجه‌ای می‌توانید بهرین انتخاب را مطابق با نیازتان داشته باشید.

مشاهده مدل های قیمت مناسب

ماشین لباسشویی کرال خوبه؟

ماشین لباسشویی کرال به دلیل داشتن برنامه های مختلف شستشو و خدمات پس از فروش، پیشنهاد خوبی برای کسانی است که قصد خرید لباسشویی قیمت مناسب و باکیفیت را دارند. شما می توانید مدل های منتخب و پرفروش برند کرال را در ادامه مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به سفارش آنلاین مدل موردنظر کنید.

برسی مدل‌های منتخب

در ادامه ما لیستی از بهترین مدل‌های برند لباسشویی کرال را با توضیحات تکمیلی خدمت شما ارائه می‌دهیم تا شما کاربر گرامی باتوجه به معیار‌هایی که برای خرید بهترین مدل لباسشویی کرال مدنظر دارید، را انتخاب و خریداری کنید. تمام محصولات معرفی شده از لحاظ کیفیت و امتیاز جزء مدل‌های مطرح بازار می‌باشند و شما کاربر گرامی می‌توانید با خیالی آسوده گزینه‌ی مورد نظرتان را به صورت آنلاین از سایت پذیرنده خریداری کنید.

۱.ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-26103

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-26103

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اگر خواهان خرید بهترین ماشین لباسشویی کرال هستید، مدل TFW-26103 را حتما مدنظر داشته باشید. از قابلیت های کاربردی این محصول میتوان به این موارد اشاره کرد؛ نوع مخزن درب این مدل از جلو بوده و سرعت چرخش موتور  آن۱۰۰۰ دور در دقیقه است. ظرفیت دیگ ۶ کیلوگرم  و زاویه باز شدن در ۰-۱۸۰ درجه و جهت بازشدن در به سمت راست است. دارای دستگاه نمایش وضعیت صفحه نمایش و پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص تعطیلات Vacation-Holiday، برنامه شستن لباس بچه (Baby Care) و شست‌وشوی سریع را دارا می‌باشد. قابل ذکر است عمق این لباسشویی کرال۵۰۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متر و پهنای آن  ۶۰۰ است. ابعاد کلی۶۰۰x۴۷۰x۸۵۰ سانتی‌متر می‌باشد. اکثر خریداران کیفیت ساخت و قابلیت های این محصول را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند.

۲.ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512W ظرفیت ۶.۲ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TLW-62512W ظرفیت 6.2 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بدون شک این مدل بهترین ماشین لباسشویی کرال است زیرا دارای قابلیت های کاربردی بسیار زیادی از جمله اد واش می‌باشد. قابلیت اد واش امکان اضافه کردن لباس حین شستشو را دارا بوده و همین موضوع سبب می‌شود در صورت فراموش کردن انداختن برخی لباس ها در ماشین این امکان همچنان برای شما وجود داشته باشد.

نوع مخزن این ماشین لباسشویی به صورت درب از بالا بوده و نوع موتور آن تسمه ای با کمترین لرزش است. طبق مشخصات محصول سرعت چرخش موتور ۸۰۰ دور در دقیقه محاسبه شده و دارای ظرفیت دیگ ۶ کیلوگرمی است.  از امکانات این  ماشین لباسشویی کرال میتوان به قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، دستگاه نمایش وضعیت، نشانگر LED اشاره کرد. عمق دستگاه ۵۹ سانتی‌متر، ارتفاع ۹۱.۵ سانتی‌متر و پهنا ۵۴ سانت است.

۳.ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 27406 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW 27406 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نوع موتور این ماشین لباسشویی کرال، مانند اکثر مدل های دیگر تسمه‌ای بوده و خبری از اینورتر در آن نیست. سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه و دارای ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرمی است. جهت بازشدن در این دستگاه به سمت چپ و میزان صدای آبکشی ۷۸ است.  از امکانات این ماشین لباسشویی میتوان به قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، دستگاه نمایش وضعیت و صفحه نمایش اشاره کرد.

این مدل از برنامه شستشوی ملحفه و روتختی، برنامه شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای، برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم، برنامه شستشوی البسه رنگی، برنامه شستشوی خودکار دیگ، برنامه شستشوی البسه کودکان، و برنامه شستشوی البسه ورزشی پشتیبانی می‌کند.

۴.ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-85524AJ ظرفیت ۸.۵ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW-85524AJ ظرفیت 8.5 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این ماشین لباسشویی کرال نیمه اتومات است و رتبه مصرفی آن c است. گريد انرژي A، ۳ بوده و تنها نقطه صعف آن نداشتن بخار شوي است. اگر دنبال خرید مدلی قیمت مناسب با قابلیت های نسبتاً بالا هستید، این ماشین لباسشویی میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما محسوب شود. قابل ذکر است امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده است.

برسی ویژگی ها: نوع مخزن دو قلو، نوع موتورتسمه‌ای، سرعت چرخش موتور۱۳۰۰ دور در دقیقه، ظرفیت دیگ ۸.۵ کیلوگرم، جهت بازشدن در به سمت بالا، عمق ۴۹ سانتی‌متر، ارتفاع ۸۱ سانتی‌متر، پهنا ۹۳

۵.ماشین لباسشویی کرال مدل TFW -28414 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW -28414 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW -28414 دارای ظرفیت ۸ کیلوگرمی است و از قابلیت های کاربردی چون برنامه های مختلف شستشو و همچنین قابلیت اضافه کردن لباس برخوردار است. این مدل باتوجه به قابلیت ها و همچنین ظاهر زیبایی که دارد جزو مدل های منتخب بازار است. در ادامه شما میتوانید سایر قابلیت های این محصول را مشاهده کنید.

نوع موتورUniversal، سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه، طبقه بندی رنگی ساده، ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم، زاویه باز شدن در۱۸۰، جهت بازشدن در به سمت چپ، میزان صدای آبکشی ۷۸، دارای قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، دارای دستگاه نمایش وضعیت، دارای صفحه نمایش، پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص، قابلیت صرفه‌جویی (ECO)، قابلیت برنامه شستشو لباس بچه (Baby Care) قابلیت برنامه شستشو لباس مشکی، قابلیت شست‌وشوی سریع در کمتر از پانزده دقیقه، میزان صدا ۵۹، دارای صفحه نمایش LED، عمق۵۰۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متر، پهنا ۶۰۰. امتیاز این محصول ۴.۵ از ۵ ارزیابی شده است.

۶.ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-28413 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-28413 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در ادامه معرفی بهترین ماشین لباسشویی کرال قصد معرفی مدل TFW-28413 را داریم. این محصول دارای برنامه های شستشو مختلف بوده و از موتورUniversal بهره میبرد. از مزایای موتور یونیورسل میتوان به کم صدا بودن و همچنین لرزش بسیار جزئی اشاره کرد. اکثر خریداران از کیفیت ساخت و امکانات این مدل رضایت داشته‌اند.

نوع مخزن درب از جلو، نوع موتورUniversal، سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه، ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم، زاویه باز شدن در ۱۸۰، جهت بازشدن در به سمت چپ، میزان صدای آبکشی ۷۸، دارای قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، دارای دستگاه نمایش وضعیت، پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص، قابلیت صرفه‌جویی (ECO)، قابلیت برنامه شستشو لباس بچه (Baby Care)، قابلیت برنامه شستشو لباس مشکی، قابلیت شست‌وشوی سریع، میزان صدا۵۹، عمق۵۰۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متر، پهنا۶۰۰. امتیاز این مدل ۴.۳ از ۵ ارزیابی شده است.

۷.ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 96504 NJ ظرفیت ۹.۶ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TTW 96504 NJ ظرفیت 9.6 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

این ماشین لباسشویی مارک کرال دارای دو موتور مجزا برای شستن و خشک کردن است. از ویژگی بارز این مدل میتوان به فناوری حباب ساز اشاره کرد که موجب هرچه بهتر شسته شدن لباس ها میشود. این مدل دارای قابلیت تخلیه هدایتگر بوده و کاملاً از قواعد شستشوی اسلامی پیروی میکند. قابل ذکر است مدلTTW 96504 NJ دارای فیلتر جذب پرز لباس بوده و همچنین از سیستم ایرجت نیز پشتیبانی می‌کند.

نوع مخزن دو قلو، نوع موتور تسمه‌ای، سرعت چرخش موتور ۸۰۰ دور در دقیقه، ظرفیت دیگ ۹ کیلوگرم، اندازه دهانه در۴۰۰ × ۳۱۰، زاویه باز شدن در۹۰، جهت بازشدن در به سمت بالا، دارای فناوری حباب ساز (Bubble Soak)، عمق۴۸۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۱۰۰۰ سانتی‌متر، پهنا۸۲۰. امتیاز ۴.۶ از ۵

۸.ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-27203 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی کرال مدل TFW-27203 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل TFW-27203 دارای برنامه های کاربردی برای شستشو است و باتوجه به قابلیت شستشو سریعی که دارد تنها در عرض ۱۵ دقیقه تمام لباس های شما را با بالاترین کیفیت ممکن شستشو میدهید. از آنجایی که این مدل از قابلیت برنامه شستشو لباس بچه پشتیبانی میکند، برای والدینی که مدام با کوهی از لباس های کثیف نوزادان موجه هستند، انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شود. شما میتوانید قیمت و نظرات خریداران را در سایت زیر مشاهده کنید.

نوع مخزن درب از جلو، سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه، ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرم، جهت بازشدن در به سمت چپ، دارای دستگاه نمایش وضعیت، پشتیبانی از برنامه شستشو تعطیلات، پشتیبانی از برنامه شستن لباس بچه، قابلیت شستشو فوق سریع، عمق ۴۷۰ سانتی‌متر، ارتفاع ۸۵۰ سانتی‌متر، پهنا ۶۰۰. امتیاز این مدل ۳.۵ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های قیمت مناسب بازار است.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام جنبه‌های مختلفی که باید قبل از خرید بهترین ماشین لباسشویی کرال مدنظر داشته باشید را نقد و برسی کنیم. آنچه در این مطلب به آن‌ها اشاره شد، کشور سازنده برند و برسی قابلیت‌های مختلف این لباسشویی ایرانی بود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از نهایی کردن خرید خود حتماً نظرات سایر کاربران را با دقت بخوانید تا با تمام جنبه‌های مثبت و منفی محصولات این شرکت آشنا شوید. ‌امیدواریم این راهنمای خرید همان چیزی باشد که دنبالش بوده‌اید و توانسته باشید بین طیف وسیعی از بهترین مدل‌های کرال گزینه‌ی موردنظرتان را انتخاب کرده باشید. در پایان دعوت می‌کنیم انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

بخوانید: ماشین لباسشویی ال‌جی بهتره یا سامسونگ؟

سوالات شما
ماشین لباسشویی مدیا یا کرال

ما در مطلب ” ماشین لباسشویی مدیا خوبه؟ ” مدل های این برند چینی را مقایسه کرده‌ایم. در مقایسه با کرال مدل های مدیا به دلیل وارداتی بودن گران تر بوده و فاقد خدمات پس از فروش در ایران است.

ماشین لباسشویی کرال ساخت کجاست؟

برند کرال ساخت ایران است

قیمت ماشین لباسشویی کرال چقدر است؟

قیمت ماشین لباسشویی های کرال با توجه به قابلیت هایی که دارد، متفاوت است. برای مشاهده قیمت ها وارد سایت شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *