ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ این سوال اکثر افرادی است که قصد خرید ماشین لباسشویی دارند. در این مطلب سعی می‌کنیم با برسی قابلیت ها و موارد فنی هر دو برند انتخاب را به عهده ی خود شما بگذاریم تا بتوانید باتوجه به نیاز‌تان بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

امروزه شاهده افزایش روز افزون قیمت کالا ها الخصوص کالاهای وارداتی هستیم، از این حیث اغلب افراد ترجیح میدهند، حدالمقدور از خرید مدل های خارجی صرف نظر کنند و بیشتر سراغ مدل های ایرانی بروند. اما نکته ای که وجود دار این است آیا برندهای ایرانی آنقدر در صنعت ساخت لوازم خانگی چون لباسشویی پیشرفته کرده‌اند تا بتوانند با غول های مطرح دنیا رقابت کنند؟ گرچه ما نمی‌توانیم پاسخی به این سوال بدهیم، زیرا رسالت این مطلب مقایسه مدل های خارجی و ایرانی نیست بلکه قصد داریم، برسی کنیم ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ برای پاسخ به این سوال باید موارد مختلفی اعم از قابلیت ها، جنس بدنه، کیفیت شستشو و از همه مهم تر قیمت را مورد سنجش و برسی قراردهیم. ما در ادامه ی مطلب دقیقاً همه ی نکات را زیر ذره بین قرار میدهیم تا شما کاربرگرامی با دیدی باز بهترین لباسشویی ال جی یا بهترین لباسشویی سامسونگ را انتخاب و خریداری کنید.

برسی گران ترین لباسشویی ال جی

شاید در ابتدا برایتان سوال باشد، گران ترین لباسشویی ال جی کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم مدل WM-1052SW با قیمتی بیش از هفتاد میلیون جزو گران قیمت ترین مدل های ال جی است. این لباسشویی ۱۰.۵ کیلویی دارای قابلیت های بسیاری می‌باشد و از فناوری های مختلفی در ساخت آن استفاده شده است.

لباسشویی ال جی مدل WM-1052SW | گران قیمت ترین

لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی مدل WM-1052SW
مدل WM-1052SW گران ترین لباسشویی ال جی

این لباسشویی داراي قابلیت بخار شوي می‌باشد، که تنها در مدل هایی با این رنج قیمتی دیده می‌شود. همچنین این مدل دارای چهارده برنامه شستشو است که در نوع خود بی‌نظیر است. از قابلیت های دیگر مدل WM-1052SW ال جی میتوان به موتور اینورتر بدون تسمه، درب استیل، صفحه نمایش لمسی LED، سیستم شستشوی کامل سریع، ۱۷عدد آپشن اضافی، شستشوی سریع در ۱۴ دقیقه، قابلیت ضد آلرژی، سنسور تشخیص وزن لباس، برنامه NFC (دانلود برنامه های شستشو)،سیستم عیب یابی هوشمند، مجهز به برنامه شستشوی بی صدا، فناوری SmartThinQ، اینترنت اشیاء (IOT) و قابلیت های بی‌شمار دیگر اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اگر خواهان خرید بهترین لباسشویی ال جی هستید و از لحاظ بودجه هیچ محدودیتی ندارید، این مدل باتوجه به تمام ویژگی هایی که خدمتتان عرض کردیم در نوع خود بدون رغیب است و جزو بهترین مدل های ال جی در چند سال اخیر محسوب می‌شود. اما پیشنهاد می‌کنیم خیلی عجولانه تصمیم نگیرید و اجازه دهید با غول دیگر یعنی سامسونگ آن را مقایسه و ارزیابی کنیم. آیا به نظر شما سامسونگ با وجود رغیب سرسخت خود یعنی ال جی میتواند پیروز این رقابت باشد؟ مطمئن باشید در انتهای این مطلب خود شما بهترین پاسخ را به این سوال می‌دهید؛ ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ تصمیم با شماست.

برسی گران ترین لباسشویی سامسونگ

در حال حاضر گران ترین ماشین لباسشویی سامسونگ در ایران مدل Q152 است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید محصولات برند سامسونگ چند سالی میشود که خیلی در ایران رواج ندارند و اکثر خریداران ترجیح می‌دهند از مدل های ایرانی استفاده کنند و یا به دلیل محدودیت های موجود، کلاً امکان واردات محصولات این شرکت وجود ندارد. با این حال اولین چراغ سبز را میتوان به ال جی داد زیرا که مدل های ال جی به نسبت سامسونگ از تنوع بیشتری در ایران برخوردارند و امکان دسترسی به مدل های جدیدتر و بروزتر بیشتر وجود دارد اما این نمیتواند دلیل خوبی برای انتخاب شما باشد بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با بهترین لباسشویی سامسونگ بیشتر آشنا شوید تا در انتها به جمع بندی کاملی در این خصوص برسیم.

لباسشویی سامسونگ مدل Q152 | گران قیمت ترین

این مدل هم مانند همتای خود یعنی ال جی دارای بخارشوی و پشتیبانی از چهارده برنامه ی شستشو است. برخلاف مدل ال جی که دارای موتور اینورتر بدون تسمه است این مدل سامسونگ دارای تسمه است. حال تفاوت اینورتر و مدل های تسمه دار در چیست؟ ۱) با حذف شدن تسمه راندمان موتور تا چند برابر بیشتر میشود. ۲)لرزش لباسشویی به دلیل متعادل شدن وزن موتور به حداقل می‌رسد.

 

لباسشویی سامسونگ مدل Q152
لباسشویی سامسونگ مدل Q152

از لحاظ قیمت این ماشین لباسشویی سامسونگ تقزیباً نصف مدل ال جی قیمت دارد. (۲۵ تا ۳۰ میلیون) و از لحاظ کارایی تفاوت چندانی با مدل ال جی ندارد.

این مدل سامسونگ از تکنولوژی Add Wash استفاده میکند و شما هر زمان که خواستید، میتوانید اقدام به اضافه کردن لباس کنید. حتی زمانی که لباس را با دست شسته اید و فقط نیاز به آبکشی دارید، میتوانید به وسیله این قابلیت اقدام به انداختن لباس به ماشین لباسشویی کنید. قابلیت اد واش جزو بهترین ویژگی های لباسشویی سامسونگ مدل Q152 است و در انحصار محصولات سامسونگ است.

مشاهده پرفروش‌ترین ها

برسی پرفروش ترین مدل ال جی

ماشین لباسشویی مدل F4V5RYP2T جزو پرفروش ترین مدل های ال جی است و با دار بودن ویژگی ها کاربردی مختلف چون صفحه نمایش کاملا لمسی، موتور اینورتر دایرکت درایو بدون تسمه، فناوری بخار خشک کن صد در صد تا هفت کیلوگرم، مجهز به فناوری شستشوی سریع (زیر ۱۵ دقیقه)، مجهز به ۱۲ حرکت شستشو – ۶MOTION قابلیت شستشو در ۱۴ دقیقه – Speed ۱۴، قابلیت افزودن البسه فراموش‌‌شده در حین چرخه، بسیار کم‌صدا قابلیت کنترل هوشمند به وسیله وای فای، قابلیت کنترل از راه دور، سیستم عیب‌یابی هوشمند قابلیت دانلود برنامه‌های شست‌وشو، دارای دوازده عدد سنسور تشخیص وزن لباس، قابلیت ضدچروک و  قابلیت ضدآلرژی را دارا می باشد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5RYP2T ظرفیت 10.5 کیلوگرم

این مدل جزو پرفروش ترین لباسشویی های ال جی است و باتوجه به قابلیت های کاربردی که دارد، بهترین گزینه برای افرادی است که میخواهند لباسشویی با قابلیت های فوق العاده بالا خریداری کنند. توجه داشته باشید، امتیاز مدل F4V5RYP2T در سایت پذیرنده ۵ از ۵ ارزیابی شده است که خود گویای کیفیت آن است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برسی پرفروش ترین مدل سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل S1254 باتوجه به کیفیت ساخت فوق العاده بالایی که دارد، جزو مدل های پرفروش سامسونگ محسوب می‌شود. در پاسخ به سوال؛ ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ همه چیز بین این دو یعنی مدل S1254 سامسونگ و مدل F4V5RYP2T ال جی تقریبا برابر است به جز قیمت بالای ال جی که به دلیل جدیدتر بودن قابلیت های آن است. البته که این مدل سامسونگ هم زیاد قدیمی نیست اما با توجه به مواردی که در پارگراف ابتدایی متن نیز اشاره کردیم مدل های سامسونگ از محدودیت هایی در واردات برخوردارند که کمی رقابت را برای مدل های ایرانی و برخی برندهای محدودی چن دوو و ال جی آسان تر کرده است. اما زیاد از بحث دور نشویم و سراغ برسی قابلیت های این لباسشویی سامسونگ برویم.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل S1254 ظرفیت 7 کیلوگرم
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل S1254

از ویژگی های لباسشویی سامسونگ مدل S1254 میتوان به مواردی چون تکنولوژی حباب ساز، پیش شستشو با کف، برنامه خودکار شستشو، دیگ بی‌نظیر Eco Drum Clean، سیستم انتخاب گر Jog-Dial، سیستم حفاظتی در نوسانات برق Volt Control که موجب ایمنی هرچه بیشتر ماشین لباسشویی می‌شود، اشاره کرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

ماشین لباسشویی ال جی قابلیت های بیشتری داره یا لباسشویی سامسونگ؟

از لحاظ قابلیت ها و موارد فنی هیچ تفاوتی بین این دو برند نمیتوان قائل شد زیرا هر دو جزو پرچم دارن در حوزه لوازم خانگی برقی هستند. اما اگر خواهیم درباره مواردی چون میزان فروش و محبوبیت اقدام به مقایسه کنیم، آمار ها نشان می‌دهد مدل های سامسونگ پرفروش تر هستند زیرا قدرت سامسونگ از لحاظ برندینگ و تبلیغات چند برابر ال جی است. درباره ی نوآوری در ساخت بدون شکه برنده ی این رقابت ال‌جی است زیرا مدل های ال‌جی از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و تفاوت های فاحشی در ظاهر و طراحی لباسشوی های ال جی به نسبت سامسونگ دیده می‌شود.

تنوع ماشین لباسشویی ال‌جی بیشتره یا لباسشویی سامسونگ؟

هر دو مدل از تنوع های زیادی برخوردارند اما اگر شما بازدید کننده گرامی در ایران ساکن هستید، باید بگوییم مدل های ال‌جی داری طیف وسیع تری از مدل های مختلف به نسبت سامسونگ می‌باشد. زیرا چند سالی می‌شود که شاهد محدودیت هایی در عرضه و واردات مدل های سامسونگ در ایران هستیم. البته گرچه دسترسی و خرید به مدل های جدید لباسشویی سامسونگ کمی سخت است اما نشدنی نیست و با کمی جستجو در اینترنت میتوانید، مدل مورد نظرتان را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید.

یک کلام کدام بهتر است؟ (ماشین لباسشویی ال‌جی بخرم یا سامسونگ)

ماشین لباسشویی ال جیماشین لباسشویی سامسونگ
فناوری بدون تسمه (اینورتر)برای جلوگیری از لرزشفناوری VRT PLUS برای جلوگیری از لرزش
قابلیت جلوگیری از چروک شدن لباسقابلیت کنترل از راه دور با گوشی هوشمند
سیستم Sensor Dry برای خشک شدن سریعمدل های سامسونگ نیز دارای فناوری خشک شدن سریع هستند
تنوع مدل بالاتنوع مدل نسبتاً کم در ایران

اگر بخواهیم جواب این سوال را در یک کلمه خلاصه کنیم. می‌گوییم انتخاب فقط و فقط سلیقه ای است. از لحاظ موارد فنی و ظاهری هردو جزو بهترین ها هستند و اینگونه نیست که بگوییم ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ با این حال همانطور که بارها در این مطلب اشاره کردیم، باتوجه به محدویت های واردات محصولات سامسونگ و همچنین تنوع پایین تر به نسبت مدل های ال جی، حق انتخاب بیشتری به نسبت مدل های سامسونگ دارید و میتوانید در رنج های قیمتی مختلف مدل موردنظرتان را خریداری کنید. در نتیجه به نظر ما لباسشویی ال جی بهتره زیرا هم تنوع بیشتری در ایران دارد و هم رنج قیمتی آن متفاوت تر است.

خلاصه مطلب

ما در مطلب ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ دو مدل پرفروش و دو مدل گران قیمت هردو برند را مورد نقد و برسی قرار دادیم. از لحاظ موارد فنی هر دو از کیفیت و عملکردهای کاربردی مختلفی برخوردار بودند، اما وقتی نوبت به برسی تنوع در مدل ها شد باتوجه به طیف وسیعی از بهترین لباسشویی های ال جی برتری را به این برند دادیم. اما قطعا برسی ما نباید ملاکی برای خرید شما باشد زیرا آنچه مهم است سلیقه و علاقه ی شما به برندی خاص است. آنچه از نظر ما حائز اهمیت است خرید مدلی است که دارای پتانسیل های بالا در شستشو و همچنین قدرت پاک کنندگی بالا باشد، که این موضوع حتی در پایین رده ترین مدل های لباسشویی سامسونگ و ال جی به بهترین شکل ممکن عمل می‌کند. ویژگی های کاربردی چون اد واش سامسونگ و همچنین عملکرد بدون تسمه ی مدل های ال جی جزو بارزترین خصوصیات ای دو برند مطرح است و انتخاب بین این دو تکنولوژی فوق العاده کاربردی کار را برای هرکسی سخت می‌کند، گرچه گفته میشود آخرین مدل ال جی نیز قابلیت اد واش را به ماشین لباسشویی خود اضافه خواهد کرد.

امیدواریم پاسخی برای سوال ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟ پیدا کرده باشید. ممنون که این راهنمای خرید را تا انتها مطالعه کردید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *