۱۰ مدل بهترین کابل hdmi برای تلویزیون های ۴k و ۸k

آیا دنبال بهترین کابل hdmi برای تلویزیون و یا سایر وسایل دیجیتالی خود هستید؟ در این مطلب قصد داریم برندهای منتخب و قیمت مناسب موجود در بازار را مورد برسی قرار دهیم.

امروزه استفاده از بهترین کابل hdmi امری ضروری است چرا که اکثر گیرنده ها به وسیله این کابل ارتباطی تصاویر و صوت را انتقال می دهند. وضوح تصویر در hdmi به مراتب از سایر درگاه های ارتباطی بالاتر است و شما می توانید تصاویر را باکیفیت بسیار بالاتری تماشا کنید.

حال سوال اینجاست، بهترین کابل hdmi چه مارکیه؟ برندهای متنوع زیادی در بازار موجود می باشند که از بهترین آنها می توان به باسئوس، آمازون، بافو و یوگرین اشاره کرد.

برای انتخاب بهترین کابل hdmi باید به نکات مهمی توجه کنید. از برند گرفته تا مواردی چون سرعت انتقال داده و حتی جنس سیم می تواند به بهبود عملکرد آن کمک کند. لذا پیشنهاد می کنیم حتماً از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید تا بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

به طور مثال طیف وسیعی از بهترین کابل hdmi از رزولوشن ۴K2K (3840×۲۱۶۰) پشتیبانی می کنند که باعث پردازش تصاویر با حداکثر کیفیت می شود. لذا حتی اگر آشنایی کامل با چنین مواردی را ندارید، نیاز نیست نگران باشید چرا که ما مدل های منتخب و قیمت مناسب را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم.

نکته ی دیگری که در انتخاب بهترین کابل hdmi حائز اهمیت است، نرخ فریم می باشد. مدل های منتخب دارای نرخ ۶۰ فریم در ثانیه می باشند که از کیفیت انتقال بسیار مطلوبی برخوردارند.

۱.کابل HDMI پرایم مدل PRH3 به طول ۳ متر

کابل HDMI پرایم مدل PRH3 به طول 3 متر

مشخصات
  • نوع کابل: HDMI
  • طول کابل: ۳۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

انواع کابل hdmi بر اساس نوع

بهترین کابل hdmi دارای انواع مختلفی است که در ادامه به هریک از آنها اشاره خواهیم کرد. موارد گفته شده می تواند برای انواع مصارف مختلف باشد. لذا لازم است بدانید برای چه موارد مصرفی قصد خرید کابل دارید.

HDMI Standard (1.3)

این نوع کابل برای طیف وسیعی از نیاز ها کفایت می کند. به طور مثال اگر قصد خرید بهترین کابل hdmi برای تلویزیون را دارید، پیشنهاد ما استفاده از همین نوع کابل است. قابل ذکر است سرعت انتقال داده در آن تا ۵ گیگابایت است.

HDMI High Speed (1.4)

اگر از بهترین تلویزیون ۴k ایرانی استفاده می کنید، پیشنهاد ما برای انتقال حداکثری سرعت و همچنین دیدن تصاویر ۴k با وضوح بالا استفاده از این نوع کابل hdmi است.

HDMI Ultra High Speed (2.1)

بدون شک بهترین کابل hdmi برای انتقال تصاویر ۸K این نوع کابل است. در صورتی که تلویزیون شما از این فناوری پشتیبانی می کند بهترین گزینه استفاده از همین نوع کابل است.

۲.کابل HDMI دی-نت به طول ۱.۵ متر

کابل HDMI دی-نت به طول 1.5 متر

مشخصات
  • پشتیبانی از فرمت Full HD، ۲K ،۴K
  • پشتیبانی از تکنولوژی سه بعدی و اترنت
  • نوع کابل: HDMI
  • طول کابل: ۱۵۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برسی بهترین کابل hdmi برای تلویزیون

برخی افراد قصد استفاده از بهترین کابل hdmi برای تلویزیون را دارند. همانطور که در بالا توضیح دادیم مدل های مختلفی وجود دارد که بستگی به نوع تلویزیون ممکن است موارد استفاده از آن متفاوت باشد. لذا اگر یک تلویزیون معمولی دارید استفاده از یک کابل HDMI Standard (1.3) برای شما کفایت می کند.

اما اگر از تلویزیون های جدید با کیفیت ۴k استفاده می کنید، پیشنهاد ما HDMI High Speed (1.4) است. البته همه چیز به ترجیحات شما بستگی دارد اما اگر خواهان دریافت بالاترین کیفیت تصویر با حداکثر سرعت هستید، حتماً باید از مدل های پیشرفته تر با فناوری جدید بهره ببرید.

به جنس روکش کابل hdmi توجه کنید!

شاید این موضوع کمی ابتدایی به نظر برسد اما امروزه بهترین کابل hdmi از روکش های باکیفیت تهیه شده اند تا به مرور زمان دچار فرسایش و پوسیدگی نشوند. لذا از آنجایی که کابل hdmi کمی گران قیمت است پیشنهاد می کنیم نوع روکش و کیفیت سیم را برسی کنید تا به مرور زمان دچار آسیب نشود.

به طور مثال روکش کنفی به دلیل مقاومتی که دارد، بهترین انتخاب است و در صورت نگهداری صحیح تا سالیان سال بدون مشکل برای شما کار می کند بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشد. برخی افراد قبل از انتخاب بهترین کابل hdmi به تنها چیزی که توجه نمی کنند کیفیت روکش آن است که این موضوع ممکن است برای آنها گران تمام شود چرا که کوچک ترین قطعی منجر به کاهش عملکرد صدا و تصویر شده و آنطور که باید داده ها به گیرنده انقال داده نمی شوند.

۳.کابل HDMI لوتوس مدل ۴K طول ۱.۵ متر

کابل HDMI لوتوس مدل 4K طول 1.5 متر

مشخصات
  • جنس روکش از PVC نرم و انعطاف پذیر
  • پشتیبانی از پخش تصاویر ۳ بعدی ‏‏(‏‏D Support۳‏‏)
  • پشتیبانی از رزولیشن ۴K(‏‏ULTRA HD‏‏)‏‏
  • نوع کابل: HDMI
  • طول کابل: ۱۵۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

چرا باید از بهترین کابل hdmi استفاده کنید؟

برخی افراد هزینه ی زیادی برای خرید تلویزیون هوشمند می کنند اما وقتی نوبت به انخاب کابل می شود نسبت به آن بی توجهی کرد و سراغ مدل های متفرقه و ارزان قیمت می روند. لازم است این نکته را مدنظر داشته باشید که استفاده از یک کابل متفرقه ممکن است آسیب جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد و پیشنهاد می کنیم حتماً سراغ بهترین کابل hdmi بروید تا هم از تماشای تصاویر باکیفیت لذت ببرید و هم دستگاه خود را ایمن نگه دارید.

بخوانید: بهترین اندروید باکس برای بازی و فیلم در سال ۱۴۰۳

بهترین کابل hdmi دارای استاندارد هایی است که عموماً روی بسته بندی آن درج شده است. از سرعت انتقال داده گرفته تا حداکثر کیفیت تصویر لذا باتوجه به امکانات گیرنده ی خود سراغ کابل موردنظر بروید. انوع کابل hdmi دربازار موجود می باشند و کافی است با یک سرچ ساده در اینترنت با اطلاعات کلی آنها آشنا شوید.

قبل از انتخاب بهترین کابل hdmi حتماً کارت گارانتی آن را نیز برسی کنید. برخی از مدل های منتخب که به اسم جنس اورجینال به فروش می رسند فاقد خدمات پس از فروش بوده و از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بنابراین از کالای های شرکتی استفاده کنید که به صورت قانونی وارده کشور شده اند و دارای ضمانت نامه معتبر هستند.

۴.کابل HDMI تسکو مدل TC 70 به طول ۱.۵ متر

کابل HDMI تسکو مدل TC 70 به طول 1.5 متر

مشخصات
  • پشتیبانی از تصاویر با رزولوشن ۴K و ۳D
  • پشتیبانی از صدای دالبی
  • دارای کانکتورهایی با روکش طلا برای مقاومت بیشتر
  • نوع کابل: HDMI
  • طول کابل: ۱۵۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیفیت کابل hdmi

کیفیت کابل hdmi به موارد متعددی بستگی دارد که مهم ترین آن رزولوشن و کانال صوتی است. البته موارد دیگری نیز در این امر دخیل بوده که بهآنها نیز اشاره خواهیم کرد.

  • نوع کابل: همانطور که اشاره شد انواع کابل دارای فناوری خاصی هستند. به طور مثال فناوری  HDMI 1.4 قادر به انتقال تصاویر ۴k  است و در صورتی که شما از چنین گیرنده ای استفاده می کنید باید سراغ کابلی با این مشخصات بروید.
    رزولوشن: وضوح تصاویر همان رزولوشن است که این مورد هم بستگی به نوع گیرنده و کابل دارد. لذا اگر قصد دارید کیفیت تصویر بالایی را دریافت کنید، پیشنهاد ما رزولوشن ۴K2K (3840×۲۱۶۰) است.
    نرخ فریم: به سرعت انتقال داده ها نرخ فریم می گویند. در صورتی شما تصاویر باکیفیت مشاهده می کنید که حداقل از نرخ فریم ۶۰ در ثانیه پشتیبانی کند.
    پشتیبانی از HDR: دیدن جزئیات تصویر همیشه جذاب است. برخی از بهترین کابل hdmi از این فناوری در جهت بهتر شدن کیفیت تصویر استفاده می کنند.
    کانال صوتی ARC: این فناوری تنها در بهترین کابل hdmi دیده می شود و به بازگشت صدا به فرستنده گفته می شود.
    طول کابل: هرچه طول کابل بیشتر باشد احتمال آسیب رسیدن به آن کمتر است. لذا پیشنهاد می کنیم در صورت امکان سراغ کابل های ۱۰ متری بروید.
    روکش: همانطور که اشاره شد استفاده از روکش می تواند به دوام کابل کمک کند. در نتیجه مدل های کنفی بهترین گزینه برای خرید می باشند.
    اتصالات: روکش طلا در ناحیه ی کابل اتصال می تواند به بهبود سرعت انتقال داده ها و دوام کلی بهترین کابل hdmi کمک شایانی کند. لذا شما می توانید سراغ اتصالات نقره یا طلا بروید.

برای خرید بهترین کابل hdmi پیشنهاد می کنیم به موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را باتوجه به نوع گیرنده ی خود داشته باشید. در صورتی که نسبت به موارد گفته شده سوالی دارید، از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شمارا راهنمایی کنند.

۵.کابل HDMI یونیتک مدل ۱۰۳۳ طول ۵۰ متر

کابل HDMI یونیتک مدل 1033 طول 50 متر

مشخصات
  • سوکت های طلایی Zinc Alloy
  • بدون نویز و پشتیبانی از صدای ۳۲ کانال تا فرکانس ۱۵۳۶ کیلوهرتز
  • پشتیبانی کیفیت ۴K و تصویر سه بعدی ۳D
  • طول کابل: ۵۰۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین برند کابل hdmi

بهترین برند کابل hdmi چیست؟ این سوال است که اکثر کاربران از ما می پرسند. نکته ای که در ابتدا باید به آن توجه کنید این است که آیا دنبال بهترین کابل hdmi خارجی هستید یا ایرانی؟ بین مدل های ایرانی ما کابل hdmi برند تسکو را پیشنهاد می کنیم و در بین مدل های خارجی ۳ پیشنهاد برتر برای شما داریم که به هریک از آن ها در ادامه اشاره خواهیم کرد.

کابل hdmi برند آمازون نخشتین پیشنهاد ما به عنوان بهترین برند است. این برند خارجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است اما به نسبت مدل های مشابه دارای قیمت بالاتری نیز می باشد.

کابل hdmi برند مانستر یکی دیگر از بهترین انتخاب ها است. قیمت این برند به نسبت آمازون کمی ارزان تر است و از لحاظ عملکرد بسیار رضایت بخش می باشد.

کابل hdmi برند باسئوس اگر قصد خرید یک مدل ارزان قیمت و باکیفیت را دارید، باسئوس که ساخت چین است را به شما پیشنهاد می کنیم.

۶.کابل HDMI 2.0 یونیتک مدل Y-C1034BK طول ۶۰متر

کابل HDMI 2.0 یونیتک مدل Y-C1034BK طول 60متر

مشخصات
  • بدون نویز پشتیبانی از صدای ۳۲ کانال تا فرکانس ۱۵۳۶ کیلوهرتز
  • کابل الیافی تا ۶۰٪ نازک تر و سبک تر از کابل مسی سنتی است
  • بدون اشعه، برای همه افراد خانواده بی خطر است
  • مقاومت بالا در برابر تداخل الکترومغناطیسی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کابل hdmi از کجا بخرم؟

شما می توانید بهترین کابل hdmi را از طریق لینک های معرفی شده خریداری کنید. در صورتی که تمایل به خرید آنلاین ندارید می توانید به الکترونیکی ها و فروشگاه های لوازم جانبی مراجعه فرمایید. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که از فروشگاه مجاز خرید کنید و شرایط گارانتی را جویا شوید تا دچار مشکل نشوید.

۷.کابل HDMI فرانت مدل فیبر نوری کد FN-HFC1200 طول ۱۲۰متر

کابل HDMI فرانت مدل فیبر نوری کد FN-HFC1200 طول 120متر

مشخصات
  • نوع کابل Fiber Optic HDMI برند Faranet
  • طول صد و بیست متر
  • ورژن ۲.۰
  • پوشش بیرونی PVC (پلاستیک)
  • متریال داخلی فیبر نوری
  • نرخ انتقال اطلاعات ۱۸ گیگ بر ثانیه
  • پشتیبانی از پروتکل های ARC و HDCP

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کابل HDMI بافو مدل ver-2.0 به طول ۲۰ متر

کابل HDMI بافو مدل ver-2.0 به طول 20 متر

مشخصات
  • پشتیبانی از رزولوشن ۴K
  • تهیه شده از فیبر نوری
  • HDMI ورژن ۲.۰
  • طول ۲۰ متری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پیشنهاد مطالعه:

۱۰مدل بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux

بهترین کابل aux از نگاه خریداران در سال ۱۴۰۲

جمع بندی

در این مطلب تمام نکات در خصوص خرید بهترین کابل hdmi را مورد برسی قرار دادیم. امیدواریم توانسته باشیم به سوالات شما پاسخی جامع بدهیم. در انتها از شما دعوت می کنیم دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *