ماشین لباسشویی مدیا خوبه؟ [نظر کاربران درخصوص برند میدیا]

مزایا و معایب ماشین لباسشویی مدیا

ماشین لباسشویی مدیا خوبه؟ بله، لباسشویی میدیا از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار است و جزو برندهای شناخته شده در جهان است. برند مایدیا که شرکت اصلی آن در چین واقع شده است در بیش از ۶۰ کشور جهان شعبه دارد و به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان لوازم خانگی محسوب می‌شود.

لباسشویی میدیا ساخت کجاست؟

همانطور که در پارگراف ابتدایی متن اشاره کردیم برند مایدیا در چین واقع است و دارای نمایندگی های مختلفی در سراسر جهان است. این شرکت در شهر هایی چون بیجیائو، فوشان، شاندی و گوانگ‌دونگ واقع شده است و بیش از ۱۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

مزایا و معایب لباسشویی مدیا

لباسشویی مدیا مانند هر وسیله‌ی دیگری دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به بارزترین آنها اشاره خواهیم کرد. اما در همین ابتدا بهتر است بگوییم مزایای لباسشویی مدیا به مراتب از معایب آن بیشتر است چرا که تمام تجهیزات و قطعات این برند توسط بهترین کمپانی های روز دنیا تولید میشود و بدون شک لباسشویی های مایدیا کاملاً قابل رقابت با برندهایی نظیر الجی و سامسونگ می‌باشند.

مزایا لباسشویی مدیا

  • کیفیت ساخت بالا
  • استفاده از موتور BLDC برای کاهش صدا
  • دارای ۱۶ برنامه شستشو مانند؛ برنامه ریزی شستشوی ضدچروک، برنامه شستشوی لباس کودک و …
  • رتبه انرژی +++A
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
  • قابلیت صرفه‌جویی (ECO)

معایب لباسشویی مدیا

  • تنوع کم محصولات در ایران
  • قیمت بالاتر به نسبت برندهای ایرانی
  • نمایندگی محدود در کشور

همانطور که مشاهده کردید، مزایای لباسشویی میدیا از معایب آن بیشتر است. اما اگر بخواهیم یک نتیجه بندی کلی داشته باشیم باید بگوییم مدیا هیچ کم و کسری نسبت به مدل های روز الجی و سامسونگ ندارد. اگر قصد خرید یک لباسشویی به‌روز با تکنولوژی های پیشرفته دارید، در انتخاب خود شک نکنید.

راهنما استفاده از لباسشویی میدیا

  1. ابتدا از اتصال نازل های ورودی و خروجی آب مطمئن شوید.
  2. سپس لباسشویی را روشن کنید.
  3. محفظه جاپودری که معمولاً در سمت راست (در برخی مدل ها ممکن است متفاوت باشد) واقع است را باز کنید و تا نشانگر ماکزیمم MAX آن را پر کنید.
  4. سپس درب لباسشویی را باز کنید و اقدام به اضافه کردن لباس کنید.
  5. از طریق نمایشکر میتوانید برنامه هایی چون؛ Wools (برای لباس های پشمی)، Cotton (برای لباس های کتان)، baby care (برای لباس های کودک) را سفارشی سازی کنید.
  6. سپس با فشار دادن دکمه Start فعالیت لباسشویی آغاز می‌شود.
  7. پیشنهاد می‌کنیم اگر در خانه کودک دارید از قفل کودک استفاده کنید. جهت فعال شدن دو دکمه speed و delay را هم زمان فشار دهید. حالا فقط دکمه خاموش و روشن کار میکند.

کیفیت ماشین لباسشویی مدیا چطوره؟

لباسشویی مدیا از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است که فرآیند شستشو لباس را بسیار آسان میکند. از طرفی دیگر باتوجه به قطعات پیشرفته ای که در قسمت موتور و بخش های جانبی آن استفاده شده است میتوان کیفیت قابل قبولی را برای لباسشویی های این برند ارزیابی کرد.

در لباسشویی های این شرکت از موتورهای پیشرفته ای چون؛ Universal،DC و BLDC استفاده شده است. همچنین داشتن بدنه ی مقاوم از جنس استیل و همچنین وجود نمایشگر پیشرفته با قابلیت های برنامه ریزی لباسشویی های این برند را به یکی ازمطرح ترین ها در سطح جهان تبدیل کرده است.

لیست بهترین لباسشویی مدیا

۱.ماشین لباسشویی مایدیا مدل WMF-1477-W ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WMF-1477-W ظرفیت 7 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای ۱۶ برنامه شستشو
  • دارای سنسور اندازه گیری وزن لباس

در پاسخ به سوال لباسشویی مدیا خوبه؟ باید بگوییم مدل WMF-1477-W باتوجه به ویژگی های کاربردی چون؛ سنسور اندازه گیری لباس، داشتن ۱۶ برنامه شستشو مجزا و از همه مهم تر داشتن ویژگی اضافه کردن لباس حین شستشو می‌تواند بهترین انتخاب برای تمام کسانی باشد که قصد دارند یک لباسشویی زیر ۳۰ میلیون خارجی خریداری کنند.

بهترین لباسشویی مدیا از لحاظ قدرت شستشو و کم بودن صدا بدون شک مدل WMF-1477-W است چرا که این مدل دارای موتور تقویت شده بوده و جزو بروزترین محصولات برند مایدیا در جهان است. سرعت چرخش موتور این لباسشویی ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است و باتوجه به دیگ ۸ کیلویی که دارد، حجم قابل قبولی از لباس را در خود جای میدهد.

نظرات درباره لباسشویی مدیا مدل WMF-1477-W: من از این لباسشویی بسیار راضیم چرا که صدای خیلی کمی داره و قابلیت های برنامه شستشوی متنوعی هم ارائه میکنه/ اگر شما هم بودجه ی محدودی دارید و از طرفی کیفیت هم براتون مهمه من لباسشویی میدیا رو بهتون پیشنهاد میکنم.

۲.ماشین لباسشویی مایدیا مدل WB-44911 W ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WB-44911 W ظرفیت 9 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع موتور: DC
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
  • ابعاد: ۸۵x۵۶.۵x۵۹.۵ سانتی‌متر

بهترین مدل ماشین لباسشویی مدیا باید دارای موتور DC و سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه باشد که این محصول دارای این ویژگی های کاربردی است. عملکرد این ماشین لباسشویی بسیار قابل قبول ارزیابی شده چرا که مانند رقبای قدر خود همچون الجی و سامسونگ پیشتاز بود و می‌تواند از برنامه های مختلف شستشو پشتیبانی کند. عملکرد خشک کن دستگاه نیز بسیار سریع بود و تنها در کمتر از ۵ دقیقه اقدام به خشک کردن لباس ها می‌کند.

اکر نظافت و تمیزی لباس ها برای شما از هرچیزی مهم تر است باید به جزئیات بیشتری توجه کنید چرا که هر ماشین لباسشویی قادر به تمیزی حداکثری نیست. برای این بدانید ماشین لباسشویی مدیا خوبه؟ پیشنهاد می‌کنیم حتماً نظرات خریداران را بخوانید تا بابت کیفیت و قدرت شستشوی لباس ها خاطرجمع شوید.

اگر میخواهید از حداکثر توان چرخش موتور برای شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی میدیا استفاده کنید، باید از طریق نمایشگر میزان گردش موتور را تا انتها بچرخانید و سپس بعد از دادن تایم به ماشین لباسشویی منتظر شستن و درنهایت خشک کردن لباس ها باشید. توجه داشته باشید برای شستن لباس های ضخیم لازم است زمان بیشتری را به تایمر اختصاص دهید.

۳.ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24703 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24703 ظرفیت 7 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۷ کیلوگرم
  • میزان صدای آبکشی: ۷۸
  • پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص
  • قابلیت شستشوی سریع
  • دارای برنامه مجزا خشک کن

قدرت شستشوی ماشین لباسشویی باید به قدری باشد که از پس لباس های ضخیم و حتی البسه ی پشمی به خوبی بربیاید. لذا توجه داشته باشید قدرت موتور باید حداقل ۱۴۰۰ دور در دقیقه باشد تا به این میزان قدرت دست یابد. پس اگر میخواهید بهترین ماشین لباسشویی میدیا را خریداری کنید حتماً به این نکته توجه کنید و میزان قدرت موتور را دست کم نگیرید. آنچه تضمین کننده ی کیفیت یک ماشین لباسشویی است قدرت موتور و میزان سرعت چرخش آن بوده و سایر ویژگی های دیگر مانند: اد واش یا برنامه های شستشو جنبه ی تکمیلی دارند.

مدل WU-24703 دارای قدرت موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه بوده و قابلیت شستشوی سریع را دارا می‌باشد. این ماشین لباسشویی دارای برنامه مجزا برای خشک کردن است و از آنجایی که از سیستم تنظیم آب برخوردار بوده در میزان مصرف آب صرفه جویی چشمگیری میکند. جهت مشاهده و خرید این محصول وارد لینک زیر شوید.

قابلیت ویژه دیگری که این مدل ماشین لباسشویی مدیا دارد، قابلیت توقف فوری و راه اندازی مجدد شستشو بعد از چند ساعت است. به طور مثال اگر قصد داشتید در لحظه فرآیند شستشو را متوقف کنید کافی است کلید مربوطه را بزنید و بعد از چند ساعت اقدام به راه‌اندازی مجدد دستگاه و ادامه شستشو کنید.

۴.ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24802 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24802 ظرفیت 8 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • میزان صدای آبکشی: ۷۶
  • قابلیت برنامه شستشوی لباس مشکی
  • قابلیت صرفه‌جویی (ECO)

در ادامه مطلب ماشین لباسشویی مدیا خوبه؟ قصد معرفی مدل پرفروش WU-24802 با ظرفیت ۸ کیلوگرمی را داریم. این ماشین لباسشویی از کیفیت ساخت فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده و جزو محصولات منتخب در این لیست است. کیفیت شستشوی این ماشین لباسشویی بسیار قابل قبول ارزیابی شده و به دلیل تکنولوژی ساخت منحصر به فردی که دارد در کمترین زمان ممکن تمام البسه را با بالاترین کیفیت ممکن تمیز می‌کند. این مدل ماشین لباسشویی میدیا همواره در سایت اصلی این شرکت جزو برترین ها بوده و بدون شک از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار است.

آنچه باعث برتری این ماشین لباسشویی برند میدیا شده از نظر بسیاری از کاربران کیفیت شستشوی لباس های مشکی است. این مدل دارای یک برنامه ی اختصاصی فقط برای لباس های مشکی بوده که سبب بهبود شستشوی لباس های تیره می‌شود. همانطور که میدانید شستن لباس ها و شلوار های مشکی از حساسیت بیشتری به نسبت مدل های رنگی برخوردارند و این قابلیت کار شما را بسیار آسان تر میکند.

نظر طیف وسیعی کاربران در خصوص مدل WU-24802 بسیار مثبت بوده و اکثراً کیفیت ساخت این ماشین لباسشویی مدیا را رضایت بخش توصیف کرده‌اند. تنها برخی از خریداران وزن ماشین لباسشویی را کمی سنگین ارزیابی کردند که آن هم به دلیل موتور قدرتمندی است که در این مدل قرارگرفته شده است.

۵.ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24916 w

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WU-24916 w

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • نوع موتور: Universal
  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
  • دارای برنامه لباس بچه
  • قابلیت شست‌وشوی سریع

شستن لباس های بچه همواره با چالش های مختلفی همراه بوده چرا که در طول روز باید بارها ماشین لباسشویی را روشن و خاموش کنید و همچنین میزان ظرافت لباس های بچگانه اجازه نمیدهد آنها را با سایر لباس های دیگر بشورید. اما قابلیت Baby Care این مشکل را برای همیشه حل کرده است. کافی است برنامه ماشین لباسشویی مدیا را روی حالت لباس بچه قرار دهید تا متناسب با الگوریتمی که برای آن تعریف شده است در سریع ترین زمان ممکن اقدام به شستن لباس بچه کند. توجه داشته باشید، این ویژگی تنها در بهترین ماشین لباسشویی مدیا بوده و در مدل های ایرانی چنین قابلیت وجود ندارد.

نوع موتور این ماشین لباسشویی میدیا Universal بوده و سرعت چرخش آن ۱۴۰۰ دور بر دقیقه است. صدای این ماشین لباسشویی بسیار کم بوده و فاقد هرگونه لرزش های اضافی و آزار دهنده است. این محصول از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردار بوده و باتوجه به دیگ ۹ کیلوگرمی که دارد برای خانواده های نسبتاً پر جنعیت انتخاب مناسبی محسوب میشود.

این ماشین لباسشویی مدیا خوبه؟ مدل WU-24916 w از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و باتوجه به برنامه های شستشوی گوناگونی که دارد انتخاب بسیار مقرون به صرفه و خوبی به‌شمار میرود.

۶.ماشین لباسشویی مایدیا مدل WB-14801 با ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی مایدیا مدل WB-14801 با ظرفیت 8 کیلوگرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات

  • سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
  • ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
  • میزان صدای آبکشی: ۷۶
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین کار
  • پشتیبانی از برنامه‌های مختلف

امروزه ماشین های لباسشویی از برنامه های مختلفی برخوردارند که به فرآیند شستشو سرعت میدهند و کار با آنها را بسیار لذت بخش‌تر میکنند. اگر ویژگی های اضافی از جمله قابلیت هایی نظیر؛ ضد چروک، شستن سریع، شستن پتو و لباس های ضخیم برا شما اهمیت دارد این مدل بهترین انتخاب است. در این مدل از بروزترین قابلیت های نرم افزاری استفاده شده تا باتوجه به برنامه های پیشفرض و آماده در فرآیند شستشو تسریع شود و کار با آن لذت بخش تر شود.

بهترین لباسشویی مدیا از لحاظ کم صدا بودن مدل WB-14801 است چرا که موتور آن BLDC بوده و همین موضوع باعث شده است نسبت به سایر مدل ها ۱۱.۶% صدای کمتری داشته باشد. شایان ذکر است این ماشین لباسشویی دارای برنامه ی شستشو کاملاً بی صدا (سایلنت) بوده و میتوانید در هر ساعت از شبنه روز با خیالی آسوده از ماشین لباسشویی استفاده کنید.

این مدل آخرین پیشنهاد ما به شما بود. امیدواریم به سوال لباسشویی مدیا خوبه؟ پاسخ جامعی داده باشیم. شما میتوانید تجربیات خود از محصولات میدیا را با ما و سایر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

نظرات درباره لباسشویی مدیا

من دنبال پاسخ به این سوال بودم که لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ که به واسطه ی یکی از دوستان با برند مدیا آشنا شدم. من الان ۱ سال میشه که از لباسشویی میدیا استفاده میکنم و تا به امروز هیچ مشکلی نداشته. 

اگر دنبال لباسشویی خارجی هستید، شک نکنید مدیا به دلیل قیمت مناسب تر و همچنین داشتن چند نمایندگی در ایران بهترین انتخابه.

شاید به خوبی سامسونگ یا ال جی نباشه اما به نظرم از محصولات ایرانی باکیفیت تره. البته که یکی از دوستانم لباسشویی اسنوا داره و راضیه. 

قابلیت اد واش یا همون اضافه کردن لباس به مخزن جزو قابلیت هایی هست که منو ترغیب به خرید لباسشویی مدیا کرد. این قابلیت تنها در چند ماشین لباسشویی ایرانی وجود داره که البته قیمت بسیار بالایی دارند. 

به نظر من بهترین لباسشویی مدیا از لحاظ قدرت موتور و برنامه های شستشو مدل WMF-1477-W است. اما اگر بخوام مدیا رو با مدل های جدید سامسونگ مقایسه کنم فکر نکنم مدیا برتر باشه!

لباسشویی مدیا از کجا بخرم؟

شما می‌توانید لباسشویی مدیا را از تمامی فروشگاه های معتبر در سراسر کشور خریداری کنید. در صورت تمایل به خرید آنلاین میتوانید به لینک محصولات بالا مراجعه کنید.

طول عمر لباسشویی میدیا چقدره؟

همه چیز بستگی به نگهداری شما دارد. پیشنهاد می‌کنیم همیشه بعد از استفاده ماشین لباسشویی را از برق بکشید و در حین شستشو مراقب اجسامی که ممکن است در جیب باقی مانده باشد و به دیگ آسیب بزند باشید.

ماشین لباسشویی مدیا یا کرال؛ کدام بهتر است؟

ما در مطلب بهترین ماشین لباسشویی کرال مدل های منتخب این برند ایرانی را برسی کردیم. اما اگر بخواهیم کرال و مدیا را باهم مقایسه کنیم باید بگوییم قیمت مدل های کرال بسیار ارزان تر است اما از لحاظ تنوع در برنامه های شستشو برند مدیا آپشن های بیشتری دارد.

پیشنهاد مطالعه:

بخوانید: لباسشویی ایکس ویژن خوبه؟

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. با به اشتراک گذاشتن این مطلب از ما حمایت کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *