تلویزیون الیو خوبه؟ [مدل های برتر olive را بشناسید]

انتخاب یک تلویزیون قیمت مناسب و باکیفیت کار چندان آسانی به نظر نمی رسد. کافی است سری به فروشگاه های لوازم خانگی برقی بزنید تا شاهد تنوع بی شمار محصولات ایرانی و خارجی باشید. اما برخی برندها هستند که چندان شناخته شده نیستند اما چه از لحاظ کیفیت و چه قیمت بسیار به صرفه تر از رقبای خود می باشند. یکی از این برندها (olive) است. در این مطلب قصد داریم ویژگی های فنی و کیفیت بهترین مدل تلویزیون الیو را برسی کنیم.

تلویزیون الیو خوبه؟ بله، تلویزیون olive باتوجه به قابلیت های هوشمند و همچنین کیفیت ۴K جزو بهترین برندهای ایرانی در زمینه تلویزیون است. برند olive تقریباً از ۱۴ سال پیش شروع به تولید انواع تلویزیون کرده است. این برند که با نام کارخانه جاوید آریان نیز شناخته می شود، محصولات خانگی برقی دیگری مانند لوازم صوتی را نیز تولید می کند.

اگر نسبت به دانستن مشخصات فنی و همچنین قابلیت های بهترین مدل تلویزیون الیو کنجکاو هستید و می خواهید بیشتر با این برند ایرانی آشنا شوید، همچنان همراه ما باشید.

تلویزیون الیو ساخت کجاست؟

همانطور که در پارگراف بالا اشاره کردیم olive یک برند ایرانی است. شرکت جاوید آریان که در حال حاضر با نام الیو شناخته می شود از سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت در زمینه تولید انواع محصولات برقی از جمله؛ تلویزیون و وسایل صوتی و تصویری کرده است. شایان ذکر است کارخانه این شرکت در ایوانکی واقع در شرق تهران است.

کیفیت تلویزیون الیو

بهترین تلویزیون الیو دارای رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ بوده و دارای کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K است. در تلویزیون های این برند از پردازنده چهار هسته‌ای استفاده شده که موجب افزایش سرعت حین کار کردن با آن می شود. همچنین باتوجه به قابلیت اتصال به اینترنت و بلوتوث می توانید از قابلیت های هوشمندی چون؛ پخش فیلم به صورت آنلاین و وبگردی لذت ببرید.

تلویزیون الیو جدید
کیفیت تلویزیون الیو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

کیفیت تلویزیون الیو باتوجه به ویژگی هایی که در پارگراف بالا ذکر کردیم، بسیار بالا بوده و جزو بهترین تلویزیون ۴k ایرانی است. قیمت محصولات این شرکت به نسبت سایر مدل های مشابه ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و جنبه ی اقتصادی بیشتری برای شما دارد.

برسی قابلیت DVB-T۲ در تلویزیون الیو

DVB-T۲ یک قابلیت بسیار کاربردی برای پخش تصاویر صدا و سیما با کیفیت ۴K و HD است. شما تنها در صورتی قادر به دیدن تصاویر تلویزیون با بالاترین کیفیت هستید که از تلویزیونی با قابلیت DVB-T۲ استفاده کنید. در حال حاضر بهترین تلویزیون الیو دارای این قابلیت است و شما بدون استفاده ازگیرنده دیجیتال می توانید تمام کانال های تلویزیون را با بالاترین کیفیت ممکن دریافت کنید. جهت اطلاع از نحوه تنظیمات می توانید به دفترچه راهنمای تلویزیون مراجعه کنید.

  • دریافت کانال های صدا و سیما بدون استفاده از گیرنده دیجیتال 
  • دریافت تصاویر با کیفت ۴K و HD
برسی قابلیت DVB-T۲ الیو
قابلیت DVB-T۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مشخصات تلویزیون الیو

در جدول زیر می توانید مشخصات تلویزیون الیو را مشاهده کنید.

کیفیت تصویرUltra HD - ۴K

نسبت تصویر

۱۶:۹
تعداد درگاه‌های HDMI

۴
سیستم عاملاندروید ۱۱
قابلیت اتصالوای فای و بلوتوث
درگاه‌های USBدو عدد
مصرف انرژیگريد انرژی B
نوع پنلVA

مزایا و معایب تلویزیون الیو

تلویزیون الیو دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزایا تلویزیون الیو
مزایا و معایب تلویزیون الیو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا تلویزیون الیو

  • دارای کیفیت ۴K
  • کاملاً هوشمند و قابلیت اتصال به اینترنت
  • طراحی بسیار زیبا و بروز
  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه

معایب تلویزیون الیو

  • محدود بودن تعداد پورت ها
  • تنها یک عدد درگاه USB دارد
  • گران قیمت بودن برخی مدل ها

بهترین مدل تلویزیون الیو هم دارای مزیا و معایبی است که در نوع خود برای برخی افراد ممکن است حائز اهمیت باشد. با در نظر گرفتن موارد گفته شده می توانید بهترین مدل را خریداری کنید. شایان ذکر است مزایا تلویزیون الیو از معایب آن به مراتب بیشتر است و اگر قصد خرید یک تلویزیون باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، الیو انتخاب هوشمندانه ای است. پیشنهاد می کنیم برای اصلاعات بیشتر از مطلب معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ دیدن فرمایید.

بهترین مدل تلویزیون الیو

در حال حاضر بهترین تلویزیون الیو مدل ۶۵UB8540 با سایز ۶۵ اینچ است. این مدل دارای کیفیت ۴K بوده و از پردازنده ۴ هسته ای برخوردار است. از دیگر ویژگی های مدل ۶۵UB8540 میتوان به خروجی صدا اپتیکال و سیستم عامل اندروید با قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد.

بهترین مدل الیو
بهترین تلویزیون الیو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مدل ۵۵UB8730 با سایز ۵۵ اینچ پیشنهاد دیگر ما برای بهترین تلویزیون الیو است. تنها تفاوت این مدل سایز صفحه نمایش کوچک تر است. اما تفاوت قیمتی بسیار فاحشی با مدل بالایی یعنی ۶۵UB8540 دارد. بنابراین اگر قصد خرید بهترین مدل الیو را دارید پیشنهاد ما؛ ۶۵UB8540 و ۵۵UB8730 است.

خدمات پس از فروش تلویزیون الیو

تلویزیون های برند الیو دارای خدمات پس از فروش ۱۸ ماهه آسان سرویس هستند. باید توجه داشته باشید برای بهره مندی از خدمات گارانتی باید نصب اولیه را به خود شرکت بسپارید تا از تاریخ نصب تا ۱۸ماه از شرایط گارانتی بهره مند شوید. خدمات پس از فروش برند الیو بسیار قابل قبول است و فرآند نصب و تعمیر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

گارانتی تلویزیون الیو
حدمات پس از فروش تلویزیون الیو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  1. تلویزیون های برند الیو را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.
  2. فرآیند نصب اولیه را به نصاب شرکت بسپارید.
  3. برای اتصال تلویزیون حتماً از محافظ برق استفاده کنید.
  4. برای اطلاعات بیشتر از شرایط گارانتی بهتر است دفترچه راهنما تلویزیون را با دقت مطالعه کنید.
  5. شماره خدمات پس از فروش الیو: ۰۲۱۳۵۰۶۷

نظرات درباره تلویزیون الیو

اکثر خریداران دیدگاه های مثبتی نسب به تلویزیون الیو داشته اند، در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

من چندسالی میشه از تلویزیون الیو در محل کارم استفاده می کنم و واقعاً از همه لحاظ عالیه. کیفیت ۴k و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت رو داره. الان می خوام مدل  ۶۵UB8540 را برای خانه خریداری کنم.

من برای بازی پلی استیشن خریداری کردم و میتونم بگم کیفیتش عالیه. خیلی در مورد برندهای ایرانی تحقیق کردم فهمیدم الیو از همشون بهتره و از خریدم خیلی راضیم.

از لحاظ کیفیت و امکانات کاملاً مشابه تلویزیون های خارجیه. فقط قاب تلویزیون خیلی ظرفیه و باید حین جابه جا کرد احتیاط کنید تا آسیب نبینه ولی از لحاظ موارد فنی واقعاً بی نظیره.

من واقعاً از تولید کنندگان این تلویزیون ایرانی تشکر می کنم چرا که از همه لحاظ عالیه.

تلویزیون الیو جزو بهترین هاست اما قیمتش خیلی بالاس و به نظرم باید برای کالاهای ایرانی قیمت های پایین تری در نظر گرفته بشه.

سوالات شما

تلویزیون الیو بهتره یا اسنوا؟

ما در مطلب بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا مزایا و معایب این برند رو کاملاً برسی کردیم. درکل هردو برند جزو باکیفیت ترین ها هستند و انتخاب بین اسنوا و الیو کاملاً سلیقه ای است.

تلویزیون الیو از کجا بخرم؟

شما می توانید تمام مدل های معرفی شده را به صورت آنلاین سفارش دهید. همچنین فروشگاه های رسمی الیو در سراسر کشور آماده ی خدمات دهی به شما عزیزان هستند.

تلویزیون الیو قیمت مناسب
تلویزیون الیو از کجا بخرم؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در مطلب تلویزیون الیو خوبه؟ سعی کردیم پاسخ جامعی به تمام سوالات شما بدهیم. برند الیو دارای قدمتی ۱۴ ساله است و باتوجه به عملکرد درخشانی که طی این سال ها داشته است همواره جزو محبوب ترین تولیدکنندگان تلویزیون در کشور است. اگر قصد حمایت از کالای ایرانی دارید و همچنین انتظار یک تلویزیون همه کاره با قابلیت تماماً هوشمند را دارید، در انتخاب تلویزیون الیو شک نکنید. در ادامه از شما می خواهیم نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *