معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ چیست؟ نظرات خریداران

تلویزیون الیو یک برند ایرانی و بسیار باکیفیت است. محصولات این شرکت چند سالی می شود زبان زد شده اند و اکثر خریداران نسبت به کیفیت محصولات الیو رضایت داشته اند. اما در این مطلب قصد داریم صرفاً معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ را مورد برسی قراردهیم چرا که اکثر کاربران درباره این موضوع از ما سوال پرسیده بودند.

معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ جنبه ی عمومی ندارد و بیشتر به سلیقه ی افراد بستگی دارد. به طور مثال داشتن دو پورت USB  ممکن است برای برخی افراد کافی باشد و برای برخی دیگر جزو معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ محسوب شود. لذا پیشنهاد می کنیم صرفاً به این مطلب دید یک طرفه نداشته باشید و معیارهای خود را نیز لحاظ کنید تا بتوانید محصولی ایده آل با کارایی که شما میخواهید را خریداری کنید.

۱.محدود بودن تعداد پورت ها

معایب الیو محدود بودن تعداد پورت ها
محدود بودن تعداد پورت ها
از بارزترین معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ میتوان به محدود بودن تعداد پورت های آن اشاره کرد. به طور مثال برخی مدل های این شرکت تنها دو عدد پورت HTMI دارند که برای برخی افراد ممکن است مناسب نباشد. لذا اگر قصد اتصال بیش از دو ریسور دارید باید از کابل های تبدیل یا جایگزین آن در پورت های دیگر استفاده کنید. این مورد بسته به مدل های مختلف تلویزیون الیو ممکن است متفاوت باشد و برخی مدل ممکن است بیش از سه پورت داشته باشند.

۲.نداشتن تنوع ظاهری مدل های مختلف

در ادامه معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ میتوان به محدود بودن تنوع ظاهری آن اشاره کرد. قالباً تلویزیون های برند الیو دارای ظاهری مشابه با سایر مدل های دیگر هستند و این موضوع ممکن است باب میل همه نباشد. رنگ های تکراری و پایه های یک شکل در طیف وسیعی از تلویزیون های برند الیو دیده می شود.

۳.نداشتن دستیار صوتی هوشمند

نداشتن دستیار صوتی هوشمند معابل تلویزین 55 اینچ الیو
عدم دستیار صوتی هوشمند

از دیگر معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ میتوان به نداشتن دستیار صوتی اشاره کرد. این ویژگی بیشتر در مدل های خارجی مطرح از جمله سامسونگ و ال جی دیده می شود. اما کاربرد دستیار صوتی چیست؟ شما با استفاده از این قابلیت می توانید به تلویزیون فرمان صوتی بدهید مثلاً با فشار دادن پاور مربوطه بگویید کانال را عوض کند یا فیلمی جدید برای تماشا پیشنهاد دهد. توجه داشته باشید تعداد محدودی از بهترین تلویزیون ۴k ایرانی از این قابلیت پشتیبانی میکنند.

۴.عدم پشتیبانی از حسگر نور

معایب تلویزیون الیو عدم پشتیبانی از حسگر نور 
عدم پشتیبانی از حسگر نور

عدم پشتیبانی از حسگر نور از معایب دیگر تلویزیون الیو ۵۵ اینچ است. گرچه این قابلیت برای بسیاری از افراد حائز اهمیت نیست اما ممکن است برخی افراد بخواهند نور تلویزیون را با نور محیط تطبیق دهند و مناسب ترین کنتراست را دریافت کنند. با این حال این ویژگی حتی در بهترین تلویزیون الیو نیز دیده نمی شود و ممکن است این موضوع باب میل شما نیز نباشد. در صورتی که این موضوع برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم سراغ مدل های خارجی بروید.

۵.عدم پشتیبانی از صدای دالبی

سیستم صدای صوتی دالبی (Dolby Digital) جدیدترین فرمت فشرده سازی صداست که کیفیت صوت را چندین برابر افزایش می دهد. این موضوع نیز جزو معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ محسوب می شود. نوع خروجی صدای مدل های الیو اپتیکال است. طبق برسی هایی که داشتیم تلویزیون الیو کیفیت صدای خوبی داره اما مانند مدل هایی که قادر به پشتیبانی از صدای دالبی هستند رسا نیستند و جنبه ی چند بعدی ندارند. این مورد ممکن است برای برخی جزو معایب این برند ایرانی محسوب شود.


شما بگویید معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ چیست؟

مشاهده نظرات خریداران

مینا: به نظر من که صداش میتونست بهتر باشه و اونجور که باید نیست. البته اگر خونه ی کوچیکی دارید براتون عالیه اما من چون خونه ام بزرگه زیاد برام مناسب نیست. 

احمد: کنترلش جنس خوبی نداره و برای من خیلی زود خراب شد. نمیدونم برند به این خوبی چرا باید توی کنترل ضعیف عمل کنه و بعد ۳ سال خراب بشه. 

میلاد رحمانی: برای من پارسال نمایشگرش هرچند دقیقه قفل میشد و حرکت نمی کرد. از نمایندگی اومدن کاملاً رایگان درستش کردن. تا الان مشکل خاص دیگه ای نداشته و راضیم. 

اکرم موسوی: والا من نمیدونم بخرم یا نه چونکه بعضی ها خیلی تعریف میکنن و برخی دیگر میگن زود خراب میشه حالا به امید خدا تلویزیون الیو ۵۵ میخرم ببینم چجوریه کیفیتش

رضا جودی: من شنیدم قطعات این تلویزیون ژاپنی هست. من هروز حدود ۸ ساعت تلویزیون می بینم وباهاش وب گردی هم میکنم تا الان هیچ ضعفی یا همون معایبی ندیدم ازش. دوستان اگر خیلی حساس هستید مدل های چند صد میلیونی خارجی بخرید بهتره چون هرچقدر هزینه کنید همون قدر امکانات دارید. 

سعید: در این مطلب نوشتید نداشتن حسگر نوری جزو معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ هست. سوالم اینجاست حالا اگر خونه تاریکه نور تلویزیون کم یا زیاد نشه چه توفیقی به حال من داره؟؟؟ به نظر من که کیفیت تلویزیون الیو خوبه و بسیار هم ازش راضیم. برادرم هم تازه تلویزیون الیو خریده و راضیه. 

کاربر: کیفیت تصویرش عالیه اما تمیز کردن صفحش خیلی سخته چون هرلحظه احتمال میدم نکنه آسیب ببینه البته نمیدونم این بخاطر حساسیت من هست یا جزو معایب الیو هست. به هر حال بهتره برای تمیز کردن صفحه تلویزیون از دستمال مرطوب استفاده کنید تا دچار آسیب نشه. 

فرید چهری: به نظرمن از معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ ایرانی بودنش هست من که اصلا به کالاهای داخلی اعتقاد ندارم و فقط محصولات لوکس خارجی رو میخرم. چخ کاریه آدم به تلویزیونی پول بده که ممکنه فردا اصلاً روشن نشه. بازم خود دانید اما تلویزیون کره ای یا ژاپنی کجا این کجا!

محمد: پایه تلویزیون کمی لغ میزد چون خوب جا نمی رفت با شرکت تماس گرفتم گفتن باید میزاشتین کارشناس های شرکت براتون نصب میکردن. حالا که من خودم نصب کردم تکلیف چیه باشد لغز بزنه؟؟؟ اگر ممکن این موضوع رو پیگیری کنید. تماس بگیرید**** 

ارسال نظر

امیدواریم از خواندن مطلب معایب تلویزیون الیو ۵۵ اینچ لذت برده باشید. از شما عزیزان خواهشمندیم نظرات ارزشمند خود را باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۱.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سه ماهه تلویزیون الیو ۶۵رو خریدم ، صدا داریم اما صفحه خاموش شد ،و دیگه روشن نشد، جالبه ، متاسفانه نمایندگی مرکزی میگه ما به هیچ عنوان تعویض نداریم، شما فکرشو بکنید پول جنس نو دادم، الان دارم از یک تلویزیون تعمیری رو نگاه می کنم، به هیچ عنوان پیشنهاد خرید این مارک از تلویزیون را نمی کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *