راهنمای خرید محافظ برق، سه راهی، محافظ تلویزیون و یخچال (ارزان و باکیفیت)

برسی و خرید انواع چند راهی و محافظ مخصوص کامپیوتر، کولر گازی

راهنمای خرید محافظ برق: پس از انتخاب و خرید یک دستگاه الکترونیکی جدید و البته گران قیمت، دومین وسیله ای که جهت ایمنی هرچه بیشتر باید خریداری کنید، بهترین محافظ برق است. همانطور که میدانید نوسانات برق خطری جدی برای وسایل گران قیمتی مانند؛ تلویزیون، یخچال، مانیتور، کولر گازی و … میباشد، در صورتی که از خرید محافظ  برق اجتناب کنید هر لحظه ممکن است خسارتی میلیونی متحمل شوید این اتفاق در حالی ممکن است رخ دهد که یک محافظ چند ده هزار تومانی میتوانست جلوی وقوع چنین خسارتی را بگیرد. اگر دنبال خرید محافظ برق ارزان و باکیفیت هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

در این مطلب قصد داریم ساختار انواع محافظ برق را برسی کنیم و سری به سایت فروشندگان مختلف بزنیم تا لیستی از بهترین و مقرون به صرفه ترین محافظ های برق موجود در بازار ایران را جمع آوری و رتبه بندی کنیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

محافظ برق چیست؟

همانطور که میدانید دستگاه های الکترونیکی برای عملکرد به قدرت جریان برق یا باتری نیاز دارند. از آنجایی که برق شهری دارای نوسانات الکتریکی مختلفی میباشد، اتصال وسایل برقی به صورت مستقیم به پریز میتواند پر ریسک و خطرناک باشد. کاری که محافظ برق انجام میدهد جلوی شدت و جریان ناگهانی برق را میگیرد و سپس جریان الکترونیکی بهینه شده را به دستگاه برقی متصل شده انتقال میدهد. اگر بخواهیم کاربرد محافظ  را در یک جمله خلاصه کنیم اینگونه میگویم؛ محافظ برق از ولتاژ ناگهانی جریان برق به دستگاه های برقی محافظت میکند.

محافظ برق چگونه کار میکند؟

محافظ و سه راهی
کاربرد محافظ برق

پریز های استاندارد در ایران معمولا ۱۲۰ ولت میباشند. حال اگر پریز بیش از ۱۲۰ ولت جریان داشته باشد. یک جریان جهش یافته یا افزایشی محسوب میشود. برای دفع خطر و جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل الکترونیکی، محافظ برق جریان برق را بهینه میکند و همان جریان ۱۲۰ ولت که استاندارد است را به وسایل برقی منتقل میکند. البته میزان ولت در هر جایی میتواند متفاوت باشد، آنچه مهم است؛ جریان الکتریکی استاندارد و بهینه است که محافظ برقی باید بتواند نوسانات و ولتاژ های اضافی را کنترل کند و در نهایت جریان استانداردی را به وسایل برقی شما منتقل کند.

برسی ویژگی ها و امکانات محافظ برق

پشتیبانی از باتری: برخی از بهترین محافظ های برق دارای باتری میباشند. کاربرد باتری در محافظ برق اینگونه است که بلافاصله بعد از قطع جریان برق دستگاه شما خاموش نمیشود و چند دقیقه یا چند ثانیه فرصت دارید دستگاهتان را خودتان خاموش کنید. محافظ هایی که از قابلیت باتری پشتیبانی میکنند بیشتر برای کامپیوترها توصیه میشوند، زیرا قطع ناگهانی برق ممکن است پروژه های شما را ناتمام بگذارد و موجب هدر  رفتن ساعت ها انرژی و زمان شما شود. در صورتی که محافظ از باتری پشتیبانی کند شما میتوانید پروژه را سیو کنید و سپس دستگاهتان را تا زمان وصل برق خاموش کنید.

اتصالات: محافظ های برق صرفا به وسایل برقی محدود نمیشوند. خطرات برق همچنین می تواند خطوط تلفن، خطوط کابل، خطوط ماهواره ای و حتی کابل های اینترنت را تهدید کند. برخی از بهتری محافظ های برق موجود در بازار دارای پورت های ورودی و خروجی برای انوع کابل ها هستند و از هرگونه امواج ناگهانی به دستگاه های شما جلوگیری میکنند.

تعداد خروجی پریز: انواع محافظ برق دارای ۲ تا ۶ خروجی برق یا همان پریز میباشند. انتخاب تعداد خروجی کاملا سلیقه ای و به نیاز های شما بستگی دارد. معمولا محافظ برق تلویزیون باید حداقل دارای ۴ پریز باشد تا بتوانید گیرنده دیجیتال، آنتن، دستگاه های صوتی را به آن متصل کنید. همچنین محافظ برق کامپیوتر بهتر است حداقل دارای ۲ خروجی باشد، یک خروج برای کیس و دیگری برای مانیتور. ( پیشنهاد میکنیم قبل از خرید بهترین محافظ برق حتما به تعداد اتصالات توجه فرمایید تا مجبور نشوید بیشتر هزینه ی کنید.

اندازه سیم: همواره طول سیم در خرید انواع لوازم خانگی برقیحائز اهمیت است. اگر دسترسی وسایل برقی شما به پریز اصلی دور است بهتر است در مشخصات بهترین محافظ برق به دنبال اندازه طول سیم مناسب باشید تا از این بابت دچار مشکل نشوید.  طول سیم مناسب برای انواع محافظ برق معمولا ۲ تا ۳ متر است.

حداکثر توان قابل پشتیبانی: توان پشتیبانی انواع بهترین محافظ برق معمولا ۲۴۰۰ یا ۳۰۰۰ میباشد. انتخاب توان پشتیبانی برق به نوع دستگاهی که قصد اتصال آن به محافظ را دارید، بستگی دارد. توان پشتیبانی ۲۴۰۰ تا ۳۰۰۰ برای اکثر وسایل برقی خانگی مناسب است و طیف وسیعی از محافظ های برق هم از این توان پشتیبانی میکنند.

حداقل ولتاژ برای قطع جریان: وقتی ولتاژ برق دچار افت ناگهانی میشود محافظ برق جریان را قطع میکند و مانع از آسیب رسیدن به وسایل برقی میشود. معمولا این اتفاق زمانی می افتد که جریان برق به ۱۷۰ تا ۱۸۰ ولت برسد.

نشانگر LED: برخی از انواع بهترین محافظ برق دارای ال ای دی میباشند. معمولا این محافظ ها دارای سه چراغ سبز/قرمز/زرد میباشند که به ترتیب گویای حالت عادی/غیر عادی/تاخیر میباشند. وجود این امکان گرچه ضروری نیست اما یک حسن قابل قبول محسوب میشود. پیشنهاد میکنیم محافظی بخرید که این قابلیت را داشته باشد.

راهنمای خرید

در راهنمای خرید محافظ برق سعی کردیم تمام نکات و مواردی که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید را مورد برسی و ارزیابی قرار دهیم. در صورت هرگونه سوال میتوانید از طریق بخش نظرات همین پست سوالتان را با کارشناسان ما مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

شرایط گارانتی

امروزه طیف وسیعی از انواع محافظ برق های تولید داخل دارای ۱۲ماه گارانتی میباشند و در صورت بروز هرگونه مشکل فنی شرکت تولید کننده اقدام به پس گرفتن محصول و دادن محافظ نو میکند. البته این موضوع بستگی به شرایطی دارد که به طور کامل در جعبه ی هر محصول درج شده است. یکی از عواملی که محاظ برق را از گارانتی خارج میکند خیس شدن و نفوذ آب به داخل آن است. لذا در صورتی که برای یخچال یا پکیج شوفاژ دیواری قصد اتصال دارید حتما از خشک بودن محیط مطمئن شوید.

۱.محافظ برق پارت الکتریک مدل PE2204

محافظ پارت الکتریک مدل PE2204

محافظ برق مدل PE2204 جزو بهترین و مقرون به صرفه ترین محافظ های موجود در بازار ایران است. این محصول دارای ۴ پیریز میباشد و تا ۲۴۵۰VA توان را پشتیبانی میکند. از دیگر ویژگی های این محافظ میتوان به دارا بودن دکمه خاموش و روشن و مقاوم بودن آن در برابر رطوبت اشاره کرد.

این محصول برای انواع سیستم های صوتی و تصویری و کامپیوتر مناسب است و با دارا بودن سه چراغ سبز، قرمز، آبی میتوانید وضعیت ولتاژ را به آسانی چک کنید.

مشخصات

توان قابل پشتیبانی۲۴۵۰VA
جریان ورودی
۱۰A
حداقل ولتاژ جهت قطع شدن جریان برق
۱۷۰V
حداکثر ولتاژ جهت قطع شدن برق
۲۴۵V
زمان تاخیر
۵ دقیقه
طول سیم: ۱.۵ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.محافظ برق و چندراهی تکسان مدل TS-110

محافظ ولتاژ و چندراهی برق تکسان مدل TS-110

اگر دنبال خرید یک محافظ برق با کیفیت زیر ۱۰۰ هزار تومان میباشید، مدل TS-110 را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم. این محافظ دارای پنج عدد پیریز میباشد و با توجه به دایره ای بودن پیریز ها از تمامی دو شاخه های محصولات برقی پشتیبانی میکند.

از ویژگی های مثبت این محصول میتوان به طول سیم ۳متری و دارا بودن دکمه خاموش و روشن آن اشاره کرد. این محصول قادر به پشتیبانی تا ۳.۵ وات است و حداکثر جریان انتقالی آن ۱۵ آمپر است.

زمان تاخیر این محافظ تا وصل مجدد ۴۰ ثانیه است و نسبت به سایر محافظ ها سریع تر است. در صورتی که نمی خواهید بعد از اتصال مجدد برق زیاد صبر کنید این محصول گزینه ی مناسبی برای شماست. (برخی محافظ ها دارای زمان تاخیر ۵ دقیقه ای میباشند)

مشخصات

ولتاژ ورودی
۲۵۰۰ ولت
حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان
۲۴۵ ولت
حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان
۱۷۵ ولت
محافظ داخلی
دارد
مقاوم در برابر رطوبت
بله
نشانگر LED
بله

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.محافظ برق فاراد مدل N/M6

چند راهی و محافظ برق فاراد مدل N/M6

محافظ بررق فاراد دارای ابعاد ۲۲۰x130x30 میلی‌متر و ۱۵۰ گرم وزن است. همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این محصول دارای ۶ عدد پریز، سه چراغ اعلام وضعیت و دکمه خاموش و روشن میباشد.

حداکثر توان قابل پشتیبانی این چند راهی ۲۴۵  و حداکثر جریان انتقالی آن ۱۶A میباشد. این محصول در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاوم است و جنس بدنه ی آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

تنها نقطه ضعفی که این محافظ برق دارد، طول سیم ۱.۲ متری و نسبتا کوتاه آن است. بنابراین پیشنهاد میکنیم در صورتی که پریز برق اصلی با وسیله ی الکترونیکی شما فاصله دارد از خرید این محصول اجتناب کنید. مورد شماره ۲ دارای سیمی به طول ۳ متر است.

مشخصات

حداکثر توان قابل پشتیبانی
۲۴۵
حداکثر جریان انتقالی
۱۶A
مناسب برای
کامپیوتر و سستم صوتی و تصویری
نشانگر LED
بله
مقاوم در برابر دماخیر
طول سیم۱.۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.محافظ برق پارت الکتریک مدل PE2060

چند راهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE2060محافظ برق پارت الکتریک جزو پرفروش ترین و بهترین های بازار است. از مشخصات ظاهری آن میتوان به ابعاد ۱۵x4x18 میلی‌متر و وزن ۲۰۰ گرمی آن اشاره کرد. این محصول دارای ۶ پریز برق دایره شکل میباشد.

حداکثر توانی قابل پشتیبانی ۲۴۵۰VA ولت و حداکثر جریان انتقالی آن ۲۲۰  می باشد.

اگر دنبال محافظ برق با کارایی و عملکرد مناسب هستید، خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم. امتیاز این محصول در سایت پذیرنده ۴.۱ از ۵ است.

مشخصات

حداکثر جریان انتقالی
۲۲۰
جریان ورودی
۱۰A
حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان
۱۷۰V
حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان
۲۷۵V
زمان تاخیر
۱ دقیقه
طول سیم۱.۸ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE5144

چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE5144

جریان ورودی: ۱۰، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۵، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۵۰، زمان تاخیر: ۱min، جنس بدنه: پلی آمید، طول کابل: ۱.۸، پوشش محافظ کودک: دارد، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد، مناسب برای: کامپیوتر , صوتی و تصویری، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰، دکمه روشن و خاموش: دارد، محافظ داخلی: دارد، ولتاژ ورودی: ۱۷۵-۲۵۰.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۳x5x4.5 میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: هشت عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.سه راهی برق پرشین مدل MR05

سه راهی برق پرشین مدل MR05

مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، حداکثر جریان انتقالی: ۱۶، دکمه روشن و خاموش: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۸×۵.۵×۹ میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: سه عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۰۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.چندراهی برق و محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE-4S3M

چندراهی برق و محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE-4S3M

حداکثر جریان انتقالی: ۱۰آمپر، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰ ولت، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵ ولت، زمان تاخیر: ۶۰ ثانیه، طول کابل: ۳متر، محافظ داخلی: دارد، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸۰x160x50 میلی‌متر
  • وزن: ۸۵۰ گرم
  • تعداد پریزها: چهار عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰VA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.محافظ ولتاژ نمودار کنترل مدل M126

محافظ ولتاژ نمودار کنترل مدل M126

حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰ ولت، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۵۰ ولت، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰ آمپر، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: دارد، ولتاژ ورودی: ۲۲۰، زمان تاخیر: ۱ دقیقه، جنس بدنه: پلی کربنات، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۰×۵۰×۲۰۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۸۵ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.سه راهی برق ایران تکنیک کد TAK-3M

سه راهی برق ایران تکنیک کد TAK-3M

جنس بدنه: پلاستیک مرغوب ABS، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰، جریان ورودی:۱۰، محافظ داخلی: ندارد، پوشش محافظ کودک: ندارد، طول کابل: ۳ متر، دکمه روشن و خاموش: دارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: ندارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰ * ۵.۵ * ۱۹۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • تعداد پریزها: سه عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۸۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8051

محافظ ولتاژ خیام الکتریک مدل KH8051

حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰-۱۸۰، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵-۲۵۵، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰، ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت، جریان ورودی:۱۰، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: دارد، زمان تاخیر: حدود ۱ دقیقه، جنس بدنه: پلاستیک مرغوب، پوشش محافظ کودک: ندارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵ * ۶۰ * ۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۱۰ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۰۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.سه راهی برق صبا مدل ۳ Socket

سه راهی برق صبا مدل 3 Socket

طول کابل: ۲.۵، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰، ولتاژ ورودی: ۲۵۰ ولت، جریان ورودی: ۱۰، جنس بدنه: پلاستیک، دکمه روشن و خاموش: دارد، محافظ داخلی: ندارد، پوشش محافظ کودک: ندارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: خیر، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: ندارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۷۰ * ۱۰۰ * ۵۰ میلی‌متر
  • وزن: ۳۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: سه عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰۰ ولت آمپر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M217 مناسب یخچال و فریزر

محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M217 مناسب یخچال و فریزر

دکمه روشن و خاموش: ندارد، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰ آمپر، زمان تاخیر: ۵ دقیقه، جنس بدنه:فلزی، طول کابل: ۱.۵ متر، محافظ داخلی: دارد، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۱۶ × ۱۱۲ × ۷۳ میلی‌متر
  • وزن: ۵۷۹ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M116 مناسب برای یخچال و فریزر

محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M116 مناسب برای یخچال و فریزر

محافظ داخلی: دارد، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰ آمپر، زمان تاخیر: ۵ دقیقه، جنس بدنه: پلی کربنات، دکمه روشن و خاموش: ندارد، پوشش محافظ کودک: ندارد، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۹۳ × ۵۷ × ۱۲۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۴۷ گرم
  • تعداد پریزها: یک عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.چند راهی برق پیکو مدل M/3

چند راهی برق پیکو مدل M/3

جنس بدنه: پلاستیک، حداکثر جریان انتقالی: ۱۶A، دکمه روشن و خاموش: دارد، محافظ داخلی: دارد، ولتاژ ورودی: ۲۲۰V، طول کابل: ۳.۵، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: ندارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹۰x60x40 میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: سه عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.محافظ ولتاژ سارا مدل P255F مناسب برای یخچال

محافظ ولتاژ سارا مدل P255F مناسب برای یخچال

حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۸۰ ولت، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵ ولت، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰ آمپر، ولتاژ ورودی: ۲۲۰ – ۲۵۰ ولت، جنس بدنه: فلزی، طول کابل: ۱.۶ متر، زمان تاخیر: ۴-۶ دقیقه، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: دارد، پوشش محافظ کودک: ندارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): بله، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۸۰x120x200 میلی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰ ولت آمپر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.محافظ ولتاژ سارا مدل P152F مناسب برای تلویزیون و کامپیوتر

محافظ ولتاژ سارا مدل P152F مناسب برای تلویزیون و کامپیوتر

جنس بدنه: فلزی، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰ آمپر، ولتاژ ورودی: ۲۲۰-۲۵۰ ولت، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۸۰ ولت، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵ ولت، طول کابل: ۱.۶ متر، دکمه روشن و خاموش: دارد، محافظ داخلی: دارد، پوشش محافظ کودک: ندارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): بله، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد، زمان تاخیر: ۲۵ ثانیه.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰۰*۱۲۰*۸۰ میلی‌متر
  • وزن: ۹۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: چهار عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰ ولت آمپر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.محافظ آنالوگ یخچال و فریزر تیراژه مدل S4003

محافظ آنالوگ یخچال و فریزر تیراژه مدل S4003

حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰-۱۸۰ ولت، جنس بدنه: پلاستیک، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: دارد، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰ آمپر، زمان تاخیر: ۴-۶ دقیقه، پوشش محافظ کودک: ندارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: خیر، مقاوم در برابر گرد و غبار: خیرف پورت USB برای شارژ: ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰.۵ × ۸ × ۷ میلی‌متر
  • وزن: ۱۸۰ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۰۰ ولت آمپر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE7894

محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل PE7894

حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰V، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵V، حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰VA، طول کابل: ۱.۸ متر، دکمه روشن و خاموش: دارد، حداکثر جریان انتقالی: ۲۲۰، زمان تاخیر: ۳۰-۹۰ ثانیه، محافظ داخلی: دارد، پوشش محافظ کودک: دارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED:دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۹۵x105x45 میلی‌متر
  • وزن: ۶۱۵ گرم
  • تعداد پریزها: شش عدد
  • توضیحات پریز: ۴ پریز ارت دار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل ۸۷۸۷

محافظ ولتاژ پارت الکتریک مدل 8787

طول کابل: ۱.۸ متر، حداکثر جریان انتقالی: ۲۲۰، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰V، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵V، زمان تاخیر: ۴-۶ دقیقه، دکمه روشن و خاموش: دارد، محافظ داخلی: دارد، پوشش محافظ کودک: دارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۳۵x125x5 میلی‌متر
  • وزن: ۵۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰VA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.چندراهی برق مدل t56

چندراهی برق مدل t56

دکمه روشن و خاموش: دارد، ولتاژ ورودی: ۲۵۰، جنس بدنه: PC flame retardant، طول کابل: ۲ متر، حداکثر جریان انتقالی: ۱۰، محافظ داخلی: دارد، پوشش محافظ کودک: دارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): بله، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: دارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۸۰x60x35 میلی‌متر
  • وزن: ۴۲۰ گرم
  • تعداد پریزها: سه عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۵۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۱.محافظ ولتاژ گرین لاین مدل GLP301 EVO

محافظ ولتاژ گرین لاین مدل GLP301 EVO

محافظ داخلی: دارد، حداکثر جریان انتقالی: ۳۰A، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد، دکمه روشن و خاموش: ندارد، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۷x154x98 میلی‌متر
  • وزن: ۲۳۷ گرم
  • تعداد پریزها: فاقد پریز
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۷۵۰۰VA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۲.محافظ نوسان برق پارت الکتریک مدل PE689

محافظ نوسان برق پارت الکتریک مدل PE689

حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰V، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۵۵V، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: دارد، مقاوم در برابر رطوبت: بله، ولتاژ ورودی: ۱۶A، زمان تاخیر: ۵MIN، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۰×۵۵×۱۳۰ میلی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: یک عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۳۵۰۰VA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۳.چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE7891

چندراهی برق پارت الکتریک مدل PE7891

حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵V، حداکثر جریان انتقالی: ۲۲۰، زمان تاخیر: ۳۰-۹۰ ثانیه، جریان ورودی: ۱۰A، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۷۰V، زمان تاخیر: ۳۰-۹۰ ثانیه، طول کابل: ۱.۸ متر، دکمه روشن و خاموش: دارد، محافظ داخلی: دارد، پوشش محافظ کودک: دارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: بله، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۸۵x125x450 میلی‌متر
  • وزن: ۶۵۰ گرم
  • تعداد پریزها: چهار عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰VA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۴.چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE767

چندراهی برق و محافظ پارت الکتریک مدل PE767

زمان تاخیر: ۵MIN، جریان ورودی: ۱۰A، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: A70V، مقاوم در برابر رطوبت: بله، حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۴۵V، طول کابل: ۱.۸ متر، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: دارد، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۴۰×۸۰×۱۷۰ میلی‌متر
  • وزن: ۱۷۰۰ گرم
  • تعداد پریزها: دو عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۲۴۵۰VA

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۵.محافظ برق میلاد شاهکار مدل BL502

محافظ برق میلاد شاهکار مدل BL502

حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۲۵۰ ولت، حداکثر جریان انتقالی: ۳۰ آمپر، ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت، جریان ورودی: ۵۰ هرتز، حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان: ۱۸۰ ولت، زمان تاخیر: ۱ تا ۲ دقیقه، جنس بدنه: پلاستیک، طول کابل: ۱۵ سانتی متر، دکمه روشن و خاموش: ندارد، محافظ داخلی: ندارد، پوشش محافظ کودک: ندارد، مقاوم در برابر دما (آتش سوزی): خیر، مقاوم در برابر رطوبت: خیر، مقاوم در برابر گرد و غبار: بله، پورت USB برای شارژ: ندارد، سوکت تلفن (RJ-11): ندارد، رابط کواکسیال (آنتن): ندارد، نشانگر LED: دارد.

مشخصات

  • ابعاد: ۹۵x60x65 میلی‌متر
  • وزن: ۲۵۰ گرم
  • تعداد پریزها: یک عدد
  • حداکثر توان قابل پشتیبانی: ۶۵۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

از کجا محافظ برق بخرم؟
شما میتوانید محصولات معرفی شده در این مطلب را به صورت آنلاین از سایت پذیرنده خریداری کنید. توجه داشته باشید سایت تپ سنج فروشنده محصولات نیست.
آیا استفاده از محافظ برق ضروری است؟
محافظ برق باعث میشود هرگونه نوسان های احتمالی دفع شوند و آسیبی به وسایل برقی گران بهای شما وارد نشود. بنابراین خرید محافظ برق میتواند جلوی ضرر و زیان های احتمالی را تاحد زیادی بگیرد.

‏۹ سرچ برتر کاربران + پاسخ

  1. قیمت محافظ برق تلویزیون: از ۱۰۰ هزارتومان به بالا
  2. سه راهی محافظ دار: پارت الکتریک مدل ۸۷۸۷ انتخاب مناسبی است.
  3. محافظ برق تلویزیون: تمام مدل های معرفی قابل استفاده برای تلویزیون هستند.
  4. سه راهی ایران تکنیک: یکی از شناخته شده ترین و بهترین های بازار ایران است.
  5. بهترین سه راهی برق: پارت الکتریک بهترین برند بازار است.
  6. بهترین محافظ برق برای فر برقی: برند میلاد شاهکار مدل BL502 را پیشنهاد می کنیم.
  7. بهترین محافظ برق لیست: مدل PE2204 (مورد اول لیست) بهترین محافظ برق این لیست است.
  8. خرید محافظ برق: شما می توانید تمام مدل های معرفی شده را به صورت آنلاین سفارش دهید.
  9. محافظ برق تلویزیون سارا: محافظ ولتاژ سارا مدل P152F مناسب برای تلویزیون و کامپیوتر است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت میکنیم از مطالب راهنمای خرید قهوه ساز برقی و بهترین مارک پنکه ایستاده نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *