بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا [برسی مزایا و معایب]

در این مطلب قصد داریم بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا را از لحاظ مواردی چون کارایی، کیفیت، وضوح تصویر و زیبایی مورد نقد و برسی قرار دهیم. همراه ما با سایت تپ سنج باشید تا با برسی موارد کلیدی و مهم در خصوص معیار های اساسی که باید قبل از خرید تلویزیون لحاظ کنید آشنا شوید در آخر باتوجه به میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید ایده‌آل ترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا کدام مدل است؟ آیا از لحاظ کیفیت و وضوح تصویر با مدل های خارجی قابل رقابت است؟ اینها بخشی از سوالات کاربرانی است که قصد خرید تلویزیون ایرانی اسنوا را دارند؟ در پارگراف های بعدی به صورت جامع به این سوالات پاسخ خواهیم داد، اما بهتر است مواردی را در همین  ابتدا خدمت شما عرض کنیم. از آنجایی که در واردات لوازم خانگی خارجی از جمله سامسونگ والجی محدودیت هایی لحاظ شده است اغلب افراد ترجیح میدهند سراغ بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا  بروند چرا که هم از قیمت مناسب تری برخوردارند و هم از بعد از خرید شامل خدمات پس از فروش میشوند. لذا انتخاب برند اسنوا در حال حاضر بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه ی پیشنهادی است.

کیفیت تصویر بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

کیفیت تصویر تلویزیون جزو مهم‌ترین معیارهایی است که اغلب افراد قبل از خرید به آن توجه ی ویژه ای میکنند. تصور کنید دیدن تصاویر زنده با کیفیت ۴K چقدر میتواند لذت بخش باشد. حال برخی تلویزیون های رده پایین از این وضوح تصویری برخوردار نمی‌باشند و نمیتوانند رنگ ها و کیفیت تصویر را آنطور که باید و شاید پردارش کنند. در حال حاضر بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا  از ویژگی تصاویر ۴K برخوردار بوده و شما میتوانید از دیدن تصاویر با بالاترین کیفیت نهایت لذت را ببرید.

اما هم چیز به میزان وضوح تصویر محدود نمیشود بلکه معیار های دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از انتخاب بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا به آن توجه کنید. مواردی چون رزولوشن و نسبت تصویر جزء نکات مهمی است که به دریافت تصاویر زنده تر و باکیفیت تر کمک میکند. لذا پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید حتماً مشخصات تلویزیون را به صورت کامل مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصاویر را دریافت کنید.

سیستم عامل تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

در حال حاضر سیستم عامل بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا از اندروید ۹ پشتیبانی میکند. این موضوع باعث میشود تلویزیون شما کاملاً هوشمند شود و از تمامی برنامه های اندرویدی و همچنین برنامه های پخش فیلم سینما خانگی پشتیبانی کند. در صورتی که میخواهید از دیدن فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی نهایت لذت را ببرید میتوانید به وسیله ی تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا به پلتفرم های پخش فیلم داخلی متصل شوید و تمامی عناوین را آنلاین مشاهده کنید.

مشاهده مدل های پرفروش

آیا با تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا میتوان وب گردی کرد؟ بله شما میتوانید به مرورگر کروم متصل  شوید و وارد دنیای وب سایت های مختلف شوید. در واقع هر امکانی که در گوشی اندرویدی شما وجود دارد، در تلویزیون هوشمند اسنوا نیز موجود است. لذا میتوانید محتوای موردنظرتان را در ابعادی بسیار وسیع تر مشاهده کنید.

برسی ظاهر تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا دارای ظاهری بسیار شکیل و امروزی میباشد. شما شاهد تلویزیونی با ضخامت بسیار نازک هستید و باتوجه به دوپایه‌ای که در طرفین تلویزیون تعبیه شده است قابلیت قراردادن تلویزیون روی میز را دارید. در صورتی که خواهان نصب تلویزیون روی دیوار هستید، میتوانید از پایه های دیواری کمک بگیرید. در هر صورت ظاهر محصول امری کاملاً سلیقه ای است و شما میتوانید باتوجه به معیار هایی که در نظر گرفته‌اید، ایده‌آل ترین انتخاب را داشته باشید.

برسی کیفیت  صدا

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا دارای توان بلندگو  ۱۵ وات است. این بلندگو ها در پایین قاب تعبیه شده و دارای صدایی شفاف و بسیار قابل قبول است. در صورتی که به هر دلیل نمیخواهید صدا از تلویزیون پخش شود این امکان فراهم شده است که صدا را به بلندگو های اختصاصی خود متصل کرده و از شنید صدایی مطلبوب لذت ببرید. این امکان هم به صورت بلوتوثی و هم اتصال کابل محیا شده است و قرار نیست با چالش خاصی روبرو شوید.

پردازنده ۴ هسته ای

وجود پردازنده ۴ هسته ای در بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا باعث شده است پردازش تصاویر و همچنین کار کردن با این تلویزیون بسیار سریع تر از آن‌چیزی باشد که تصور میکنید. پردازنده ۴ هسته ای در حال حاضر در اکثر تلویزیون های ۶۵ اینچ اسنوا دیده میشود که همین موضوع موجب محبوبیت آن بین اکثر کاربران ایرانی شده است.

مزایا و معایب تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

در ادامه به مزایا و معایب بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا اشاره خواهیم کرد.

مزایامعایب
دارای سیستم عامل اندرویدنا مناسب برای خانه های کوچک
دارای پردازنده ۴ هسته‌ایقیمت نسبتاً بالا
رابط کاربری هوشمند
ابعاد بزرگ

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا

در آخر قصد معرفی بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا را داریم. شما می‌توانید مدل های پیشنهادی ما را مشاهده کرده و با مراجعه به لینک فروشنده اقدام به خرید آنلاین مدل موردنظرتان کنید.

۱.تلویزیون هوشمند کیو ال ای دی اسنوا مدل SQL-65QK16000U سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون هوشمند کیو ال ای دی اسنوا مدل SQL-65QK16000U سایز 65 اینچ

مدل SQL-65QK16000U بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا است. این محصول دارای دو عدد بلندگو با توان ۱۵ وات است. کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K بوده و از رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ بهره میبرد. مواردی چون سیستم عامل اندرویدی، مرورگر اینترنت، قابلیت موس و حتی اشتراک گذاری موزیک به وسیله بلوتوث از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی اسنوا است.

قابلیت ضبط برنامه در این تلویزیون پشتیبانی میشود و شما میتوانید محتوای موردنظرتان را ضبط کرده و بعداً مشاهده کنید. همچنین قابلیت ماشین زمان و تایمر جهت خاموش شدن خودکار در این مدل وجود دارد.

مشخصات

  • تعداد بلندگوها: دو عدد
  • توان هر بلندگو: ۱۵ وات
  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • عمق بیتی: ۱۰
  • پردازنده: ۴ هسته‌ای
  • تعداد درگاه های HDMI: سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت: یک عدد
  • دارای بلوتوث
  • دارای Wi-Fi
  • دارای پورت HDMI و پورت USB

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SQL-65QK16000UM سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SQL-65QK16000UM سایز 65 اینچ

 

مدل دیگری که قصد معرفی آن را داریم، SQL-65QK16000UM است. این محصول از رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ بهره میبرد و دارای کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K است. رابط هوشمند، ریموت کنترل، کیفیت صدای دالبی، امکان وب گردی و … از دیگر ویژگی های بهترین تلویزیون ۶۵ اینچی اسنوا است. این مدل باتوجه به ظاهر زیبا و امکانت متعددی که دارد جزء محصولات پرفروش این شرکت ایرانی محسوب میشود و اکثر خریداران نسبت به کیفیت و کارایی آن اعلام رضایت کرده‌اند. جهت مشاهده موجودی و قیمت روز این تلویزیون وارد لینک زیر شوید. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتماً نظرات خریداران را مطالعه فرمایید.

مشخصات

  • کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K
  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • نوع رابط هوشمند: Android
  • توان هر بلندگو: ۱۵ وات
  • دارای قفل کودک
  • تعداد درگاه های HDMI: سه عدد
  • دارای بلوتوث و Wi-Fi

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD-65SK15100U سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD-65SK15100U سایز 65 اینچ

 

گريد انرژی این تلویزیون هوشمند اسنوا A (مصرف بهینه) است و دارای رابط کاملاً هوشمند میباشد. محل قرارگیری بلندگوها در پایین قاب تعبیه شده و از کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K و رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ بهره میبرد. نسبت تصویر ۱۶:۹ ارزیابی شده و باتوجه به سایز صفحه ۶۵ اینچ که دارد برای خانه های بزرگ انتخاب مناسبی است. نوع رابط هوشمند این محصول مانند سایر مدل های برند اسنوا اندروید بوده و از پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار میباشد. شایان ذکر است قابلیت نصب اپلیکیشن و بازی در بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا وجود دارد و شما میتوانید از مارکت های اندرویدی اقدام به نصب بازی ها و اپلیکیشن های موردنظرتان کنید.

مشخصات

  • تعداد درگاه های HDMI: سه عدد
  • تعداد رابط کامپوزیت: یک عدد
  • تعداد رابط کامپوننت: یک عدد
  • توان هر بلندگو: ۱۵ وات
  • دارای ماشین زمان
  • توان خروجی کلی صدا: ۳۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SA620U سایز 65 اینچ

مدل SSD-65SA620U دارای کیفیت تصویر Ultra HD – ۴K و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ است. نوع رابط هوشمند اندروید و پردازنده چهار هسته‌ای موجب بهبود رابط کاربری در این تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچی اسنوا شده است. یک رابط کامپوزیت و پشتیبانی از سه عدد درگاه HDMI تمام نیاز های شما برای موارد مختلف برطرف میکند.

این مدل دارای تکنولوژی LED و HDR۱۰ با رزولوشن ۸.۳ میلیون پیکسل میباشد و همچنین از زاویه دید ۱۷۵ درجه ای و زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی ثانیه ای بهره میبرد. بدون شک این مدل نیز بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا میباشد.

مشخصات

  • مصرف برق در حالت عادی: ۱۰۰
  • ابعاد تلویزیون بدون پایه: ۱۴۴۶x۸۳۵x۷۳
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • نوع خروجی صدای دیجیتال: کواکسیال
  • نوع پایه: رومیزی
  • دارای قابلیت اتصال به دیوار
  • تعداد درگاه‌های USB: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK15000U سایز ۶۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK15000U سایز 65 اینچ

کیفیت این تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا ۴K بوده و دارای رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰ است.  این مدل نیز از پردازنده چهار هسته‌ای برخوردار است و دارای سه عدد درگاه های HDMI و یک عدد رابط کامپوزیت میباشد. توان هر بلندگو ۱۵ وات بوده که منجر به دریافت صدایی شفاف و قابل قبول میشود.  این مدل دارای فناوری‌های ارتباطی چون بلوتوث و Wi-Fi است واز پورت LAN نیز پشتیبانی میکند.

مشخصات

  • رزولوشن: ۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
  • استانداردهای صوتی: Dolby
  • تکنولوژی صفحه: LED
  • تیونر: DVB-T۲
  • تعداد بلندگوها: دو عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام مواردی که باید قبل از خرید بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا به آن توجه کنید را مورد ارزیابی قرار دهیم. مواردی چون کیفیت تصویر، رزولوشن، صدا و… در این مطلب به صورت کامل مورد نقد و برسی قرار گرفت. امیدواریم توانسته باشیم شما را برای خریدی ایده‌آل و مقرون به صرفه راهنمایی کرده‌ باشیم.

۴/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کلاً بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ اسنوا رو هم که بخرید بازهم ایرانیه من چندسال پیش از تلویزیون سونی استفاده میکردم که میتونم بگم نظیر نداره حالا اگر خیلی پول ندارید و میخواید یک تلویزیونی ایرانی ۶۵ اینچ بخرید اسنوا بهترین انتخابه چون هم خدمات پس از فروش خوبی داره هم قیمتش پایینه ممنون از مطلب خوبی که منتشر کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *