۱۰مدل بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux

کابل تبدیل usb type c به aux

چندسالی میشود پورت aux در اکثر گوشی های هوشمند و سایر دیوایس ها حذف شده و جای خودت را به type c داده‌است. از این حیث برای اکثر افراد داشتن بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux به یک ضرورت تبدیل شده است. در این مطلب مدل های منتخب و باکیفیت موجود در بازار را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی خواهیم کرد.

کابل تبدیل usb type c به aux فرآیند اتصال به ضبط ماشین، لپ تاپ، هندزفری و گوشی هوشمند را آسان کرده و شما را از جک ۳.۵ میلی متری کاملاً بی‌نیاز کرده است.

حتی اگر از بهترین کابل aux استفاده کنید اما پورت تبدیل کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی‌توانید از کیفیت حداکثری صدا نهایت لذت را ببرید چرا که وجود نویزهای الکتریکی موجب افت شدید صدا شده و پخش موسیقی را با مشکل مواجه می‌کند.

کاربرد کابل تبدیل تایپ سی به aux

سال ۹۵ بود که آیفون با رونمایی از آیفون۷ تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی متری گرفت و موجب شد اکثر افراد دنبال تبدیل Lightning به aux باشند. در حال حاضر نیز آیفون تصمیم به حذف پورت Lightning گرفت و دیگر در آیفون های ۱۵ خبری از این درگاه اختصاصی آیفون نیست و تایپ سی جای آن را گرفته است. حالا تصور کنید که قصد استفاده از یک هندزفری سیمی دارید، چگونه باید آن را به آیفون یا گوشی سامسونگ متصل کنید؟ اینجاست که بهترین کابل تبدیل usb type c به aux به کمک شما می‌آید و شما را از خرید یک ایرپاد چند میلیونی نجات میدهد.

برای اتصال گوشی هوشمند به هندزفری یا ضبط ماشین باید از یک کابل تبدیل تایپ سی به aux استفاده کنید. طریقه‌ی نصب این کابل کار چندان پیچیده ای نیست و نیاز به هیچگونه نرم افزار جانبی نیز ندارد.

در نتیجه با استفاده از این کابل تبدیل می‌توانید تمام دستگاه هایی که از پورت تایپ سی پشتیبانی میکنند را به جک ۳.۵ میلی متری aux برای پخش صدا استفاده کنید.

راهنمای خرید بهترین مبدل تبدیل usb type c به aux

طول کابل: اگر برای اتصال هندزفری به گوشی هوشمند قصد استفاده از کابل تبدیل تایپ سی به AUX را دارید، پیشنهاد ما مدل ها ۵سانتی است. اما اگر برای سایر مصارف مانند اتصال گوشی به ضبط ماشین را دارید، بهتر است از مدل های ۱ تا ۱.۵ متری استفاده کنید. با این حال طول کابل تفاوت چندانی در کیفیت صدا ندارد و بیشتر بستگی به ترجیحات شما دارد.

کیفیت کانکتور: اگر خواهان شنیدن صدایی شفاف و بدون نویز هستید، پیشنهاد می‌کنیم به جنس کانکتور ها توجه کنید. جنس های آلمینیوم، نقره و طلا به دلیل خاصیتی که دارند تداخلات الکتریکی را به میزان چشمگیری کاهش میدهند و صدای رساتری را انتقال میدهند.

جنس روکش سیم: یکی از متداول ترین مشکلاتی که موجب خرابی کابل تبدیل می‌شود قطعی ها در سراسر سیم است. لذا روکش های کنفی و یا فلزی از وجود خم شدگی جلوگیری میکند و احتمال قطعی را کاهش میدهد.

برند: همیشه برندهای مطرح قابل اعتمادترین انتخاب هستند. لذا پیشنهاد می‌کنیم سراغ مارک هایی بروید که امتحان خود را پس داده‌اند. برندهایی چون؛ مک دودو، یسیدو و باسئوس از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند و بدون شک بهترین کابل تبدیل usb type c به aux را تولید و روانه بازار می‌کنند.

کابل تبدیل تایپ سی به aux از کجا بخرم؟

تمام فروشگاه های لوازم جانبی موبایل و کامپیوتری این کابل را دارند و شما می‌توانید به صورت حضوری یا آنلاین از آنها خرید کنید. در ادامه نیز ما لیست فروشگاه های معتبر را به همراه قیمت روز قرار داده‌ایم.

توجه داشته باشید همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید و حتماً اصالت کالای خریداری شده را به وسیله بارکد روی بسته بندی چک کنید. مطمئن شوید بهترین کابل تبدیل usb type c به aux دارای ضمانت نامه باشد و  همچنین روی بسته بندی آن مواردی چون نام تولید کننده و لیبل اصالت کالا درج شده باشد.

قیمت کابل تبدیل تایپ سی به AUX

قیمت کابل تبدیل تایپ سی به AUX از ۵۰هزارتومان به بالا می‌باشد. برندهای مطرحی چون باسئوس و یسیدو به دلیل وارداتی بودن معمولا بیش از ۱۰۰ هزارتومان قیمت دارند. اگر قصد خرید مدل های ارزان قیمت تر را دارید پیشنهاد ما مدل های ایرانی است.

مدل های ارزان قیمت

  • مدل Pro-Gamera کد ۲۰۲۲ (مورد ۱ لیست)
  • مدل AX-45 (مورد ۳ لیست)
  • مدل JH-CM21 (مورد ۱۰ لیست)

مدل های گران قیمت

  • مدل CA-0820 از برند مک دودو (مورد ۴ لیست)
  • مدل YAU-36 از برند یسیدو (مورد ۵ لیست)
  • مدل Yp03 از برند ویوو (مورد ۹ لیست)

لیست قیمت بهترین کابل تبدیل تایپ سی به AUX

۱.کابل تبدیل USB-C به AUX مدل Pro-Gamera کد ۲۰۲۲

کابل تبدیل USB-C به AUX مدل Pro-Gamera کد 2022

نقاط مثبت
قیمت مناسب
مناسب برای اتصال هندزفری موبایل
نویز کم

نخستین پیشنهاد ما برای بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux مدل Pro-Gamera است. این کابل با دارا بودن یک سری ماده برای aux و طرف دیگر برای اتصال تایپ سی بهترین گزینه برای انتقال صدا و سایر داده ها بین دو دیوایس است. کیفیت ساخت بالا، طراحی منحصر به فرد و کانکتورهای باکیفیت، باعث شده است این مدل جزو پرفروش ترین های بازار باشد.

تبدیل usb type c به aux باعث می‌شود تمام داده های بین گوشی و لپ تاپ را به آسانی به یکدیگر انتقال دهید. همینطور برای پخش موزیک در ماشین لازم است از رابطی با دو سری مجزا استفاده کنید.

عملکرد منحصربه فرد این کابل تبدیل باعث می‌شود، صدا با کم‌ترین نویز به اسپیکرها منتقل شود و از این حیث صدایی شفاف و رسا دریافت کنید. همچنین برای انتقال داده های کامپیوتری این کابل از سرعت قابل قبولی برخوردار است و میتواند در عرض چند ثانیه فرآینده انتقال را انجام دهد. البته بهتر است برای انتقال داده های حجیم از USB استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کابل تبدیل USB-C به AUX مدل JP-AB

کابل تبدیل USB-C به AUX مدل JP-AB

نقاط مثبت
سازگاری با تمام دستگاه های دارای TYPE-C
دارای کانکتور آلمینیوم
قیمت ارزان

مدل JP-AB با تمام دستگاه هایی که از ورودی تایپ سی (TYPE-C) پشتیبانی می‌کنند سازگار است و می‌تواند صدا را از موبایل دریافت و به پخش کننده انتقال دهد. کیفیت ساخت کابل بسیار قابل قبول ارزیابی شده و باتوجه به قیمت اقتصادی که دارد، می‌تواند بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux با این رنج قیمتی محسوب شود.

صدایی شفاف و باکیفیت تنها چیزی است که اکثر افراد را ترغیب به استفاده از AUX می‌کند، لذا فاکتورهایی از قبیل جنس کابل و نوع کانکتور ها در هر دو طرف میتواند تاثیر چشمگیری را در تحقق این امر ایفا کند. از این حیث باتوجه به استفاده از آلمینیوم در سری تایپ سی و جک ۳.۵ میلی متری صدایی بدون نویز دریافت خواهید کرد.

طول این کابل تنها ۵سانتی متر است و برای اتصال هندزفری به موبایل میتواند بهترین گزینه باشد چرا که حمل را برای شما آسان تر می‌کند و از گره خوردگی های کلافه کننده شما را برای همیشه خلاص میکند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کابل تبدیل USB-C به AUX جیفیوز مدل AX-45 طول ۱متر

کابل تبدیل USB-C به AUX جیفیوز مدل AX-45 طول 1متر

نقاط مثبت
داری کابل بلند
قابلیت استفاده در ماشین
قابلیت ضد گره

کیفیت کابل بیش از هرچیزی در این مدل مشهود است. سازگاری با تمامی دیوایس هایی که از پورت تایپ سی پشتیبانی میکنند و صدایی رسا و قابل قبولی را تحویل گیرنده میدهد. طول کابل ۱۰۰ سانتی متری این مدل باعث شده است قابلیت استفاده در ماشین و مصارف رومیزی را داشته باشد.

برای تبدیل usb type c به aux کافی است هر دو کانکتور را به دستگاه موردنظر متصل کنید و بدون هیچگونه نرم افزار خاصی دیتا را انتقال دهید. توجه داشته باشید، در قسمت هر دو سری کانکتورها پلاستیک قابل انعطافی تعبیه شده که جلوی خم شدگی بیش از حد و قطعی سیم را میگیرد.

اگر قصد دارید بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux را با قیمتی مناسب خریداری کنید، مدل AX-45 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با امتیاز ۴.۶ از ۵ جزو مدل های منتخب بازار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کابل تبدیل USB-C به AUX مک دودو مدل CA-0820 طول ۱.۲ متر

کابل تبدیل USB-C به AUX مک دودو مدل CA-0820 طول 1.2 متر

نقاط مثبت
بهترین مدل برند  مک دودو
دارای روکش کنفی بادوام
دارای سری محافظ

از کیفیت بالای سیم گرفته تا کانکتورهایی از جنس آلمینیوم این مدل را به بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux در بازار تبدیل کرده است. عملکرد کابل بسیار بالا بوده طوری که برای استفاده در دیوایس های گران قیمتی چون مک هیچگونه نگرانی بابت آسیب سخت افزاری وجود نخواهد داشت. جنس کابل ها کنفی بوده و از مقاومت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. اگر میخواهید تا سالیان سال از یک کابل تبدیل usb type c به aux نهایت استفاده را ببرید بدون شک مدل CA-0820 برترین انتخاب است.

در ساختار کانکتورها از آلمینیوم با درجه ی کیفی بالا استفاده شده تا صدا بدون هرگونه نویز و تداخلی منتقل شود. لذا برای موارد استفاده ای چون اتصال میکروفون یا هرگونه وسایل صوتی خاطر جمع باشید و از کیفیت صدا نهایت لذت را ببرید. این کابل نسبت به سایر مدل های معرفی شده از قیمت بالاتر برخوردار بوده اما به دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارد کاملاً ارزش خرید را دارد.

اکثر خریداران دیدگاه های مثبتی را برای این کابل درج کرده‌اند که به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد: کیفیت صدای این مدل منو حیرت زده کرده چرا که هر تبدیل AUX که میخریدم صدا رو باکمی نویز تحویل میداد اما این مدل واقعاً حرف نداره/ جنس کابل خیلی خوبه و گره تو کارش نیست، من این مدل رو برای استفاده در ماشینم خرید و خیلی راضیم/ حدود یک سالی میشه از این تبدیل تایپ سی به aux استفاده میکنم و به جرعت میگم مرگ نداره. اینها تنها برخی از نظرات کاربران در خصوص این مدل بود. شما می‌توانید نظرات بیشتر را در سایت زیر مشاهده فرمایید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کابل تبدیل USB-C به AUX یسیدو مدل YAU-36 طول ۱ متر

کابل تبدیل USB-C به AUX یسیدو مدل YAU-36 طول 1 متر

نقاط مثبت
دارای کابل ۱۰۰ سانتی
انتقال صدا با بالاترین کیفیت
دارای سیم ضخیم

مدل YAU-36 از برند یسیدو یکی دیگر از بهترین کابل های تبدیل تایپ سی به aux در بازار است. طول این کابل ۱۰۰ سانتی متر بوده و جنس روکش آن از ترکیب پارچه و پلاستیک تهیه شده است. انتقال صدا با بالاترین کیفیت و پایین ترین نویز از خصوصیات برجسته ی این تبدیل‌کننده usb type c به aux است.

شما می‌توانید از این کابل برای هر دستگاهی که از تایپ سی پشتیبانی میکند استفاده کنید و از شنیدن موسیقی نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید کانکتورهای این کابل از جنس آلمینیوم بوده و دارای قابلیت دفع تداخلات الکتریکی حین پخش صدا است. جهت تهیه این محصول پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاهای معتبر مراجعه فرمایید چرا که از این کابل مدل های تقلبی زیادی تولید شده و به اسم برند یسیدو به فروش میرسد.

نظرات کاربران در خصوص مدل YAU-36: من این کابل رو برای اتصال میکروفون به موبایل خریداری کردم و واقعا مانند یک کارت صدا عمل کرد و صدارو بدون هیچ نویزی برام ضبط کرد/ شاید اولش انتخاب بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux برام سخت بود اما وقتی به برند یسیدو رسیدم تصمیم خریدم رو نهایی کردم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کابل تبدیل USB-C به AUX باسئوس مدل CAM01 طول ۱.۲ متر

کابل تبدیل USB-C به AUX باسئوس مدل CAM01 طول 1.2 متر

نقاط مثبت
مدل برتر باسئوس
دارای کانکتورهایی از آلمینیوم
عدم پیچ خوردگی سیم

بهترین کابل تبدیل USB-C به AUX از برند باسئوس بدون شک مدل CAM01 است. از قابلیت پخش موسیقی در انواع دیوایس های سازگار با تایپ سی گرفته تا قابلیت های دریافت صدا از جک ۳.۵ میلی متری و انتقال به پخش کننده در این کابل کاملاً بهینه سازی شده است. جهت استفاده از این کابل تبدیل فقط کافی است سری دو کانتور را به دیوایس متصل کرده و از آن استفاده کنید.

شما می‌توانید از این کابل تبدیل تایپ سی به aux در ماشین و یا هرجای دیگری استفاده کنید. باتوجه به جنس رویه سیم نگران پیچ خوردگی های پیاپی نباشید و خیال‌تان از بابت قطعی های احتمالی کاملاً راحت باشد. عملکرد بدون نویز، کانکتورهای بادوام و طول سیم ۱.۲ متری از ویژگی های برجسته این کابل تبدیل usb type c به aux است.

نظرات خریداران درباره مدل CAM01 از برند باسئوس: عالی واقعا حرفی برای گفتن نمیزاره/ وضوح صدای بالا برای من از هرچیزی مهم تر بود که این کابل این امرو برام محقق کرد/ کیفیت سیم انقدر بالاست که حتی در صورت خم شدن سری کانکتوها به هیچ عنوان احتمال قطعی وجود نداره.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کابل تبدیل USB-C به AUX بیاند مدل BCA-561 طول ۱ متر

کابل تبدیل USB-C به AUX بیاند مدل BCA-561 طول 1 متر

نقاط مثبت
دارای روکش کنفی
کیفیت ساخت بالا
قیمت مناسب

کابل تبدیل USB-C به AUX برند (بیاند) جزو مدل های قیمت مناسب و باکیفیت بازار است. عملکرد بالا در انتقال صدا و مقاوم بودن کابل در برابر گره خوردگی باعث محبوبیت آن در سایت پذیرنده شده است.

این محصول از تمام دستگاه های تایپ سی که پورت ۳.۵ میلی متری آنها حذف شده پشتیبانی کرده و میتوانید جهت انتقال صدا به هنذفری یا ضبط ماشین از آن استفاده کنید.

بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux باید از کانکتورهای مقاوم از جنس نقره تهیه شده باشد تا نویزهای الکتریکی به حداکثر برسد و کیفیت صدا به وضوح به گوش برسد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کابل تبدیل USB به USB-C اس زد ایکس مدل SS216 طول یک متر

کابل تبدیل USB به USB-C اس زد ایکس مدل SS216 طول یک متر

 

 

نقاط مثبت
عملکرد بدون نویز
دارای روکش مقاوم
پشتیبانی از دستگاه های دارای تایپ سی

طول کابل این مدل ۱۰۰ سانتی متر است و دارای روکش ضخیم و مقاوم در برابر خم شدگی است. مدل SS216 بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux با قیمت زیر ۱۰۰ تومان بوده و از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

برای انتقال صدا از گوشی به ضبط ماشین نیز میتوانید از این کابل تبدیل usb type c به aux استفاده کنید و از شنیدن موسیقی حین رانندگی لذت ببرید.

نظرات خریداران درباره مدل SS216 از برند اس زد ایکس: اولش به خاطر قیمت پایین خریدم و زیاد دلگرم به کیفیت بالاش نبودم اما به محض استفاده واقعاً شگفت زده شدم/ من برای تولید محتوا از این کابل استفاده میکنم به نسبت قیمتی که داره بدک نیست/ کیفیت سیم و سری کابل عالیه، من از خریدم راضی هستم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کابل تبدیل USB-C به AUX ویوو مدل Yp03 طول ۱.۵ متر

کابل تبدیل USB-C به AUX ویوو مدل Yp03 طول 1.5 متر

نقاط مثبت
مناسب برای لپ تاپ و موبایل
دارای کانکتور باکیفیت
دارای سری پلاستیکی مقاوم

یک پیشنهاد عالی برای کسانی که قصد تهیه بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux برای پخش موسیقی را دارند. این مدل دارای کانکتورهایی از جنس طلا بوده که میزان نویز را کاملاً حذف کرده و صدا را با سرعت قابل قبولی به پخش کننده و اسپیکرها منتقل میکند.

کیفیت کابل باتوجه به روکشی که درسراسر آن تعبیه شده ارتقا یافته و طول عمر آن را افزایش داده است. برای موارد استفاده ای چون انتقال داده از گوشی به لپ تاپ نیز میتوانید از این کابل استفاده کنید.

نظرات کاربران درباره مدل Yp03 از برند ویوو: عالی حرف نداره/ چند ماهی میشه از این کابل دارم استفاده میکنم تا حالا مشکل خاصی ندیدم/ کیفیت بسته بندی و کابل کنفی منو شگفت زده کرد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کابل تبدیل USB-C به AUX مدل JH-CM21 طول ۱ متر

کابل تبدیل USB-C به AUX مدل JH-CM21 طول 1 متر

نقاط مثبت
دارای کابل منعطف
سرعت بالا در انتقال صوت
دارای رنگ‌بندی

مدل JH-CM21 باتوجه به طول ۱ متری که دارد برای استفاده در خودرو و یا موارد اداری بهترین گزینه است. این کابل تبدیل usb type c به aux از تمام دستگاهای اندرویدی پشتیبانی میکند و برای انتقال صدا کافی است کانکتور هارو به هر دیواس متصل کنید.

این مدل آخرین پیشنهاد ما برای بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux بود. در آخر از شما تقاضا میکنیم در صورت استفاده از محصولات معرفی شده دیدگاه خود را باما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سوالات پرتکرار

بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux چیست؟

بهترین کابل تبدیل تایپ سی به aux مدل CA-0820 از برند مک دودو و مدل CAM01 از برند باسئوس است.

سرعت کابل USB-C چقدر است؟

هر دو کانکتور USB Type-A و USB Type-C برای تسهیل اتصالات ۵ گیگابیت بر ثانیه و ۱۰ گیگابیت در ثانیه و USB Type-C نیز برای تسهیل سرعت ۲۰ گیگابیت در ثانیه استفاده است.

آیا کابل تبدیل تایپ سی به aux موسیقی پخش می کند؟

بله، کابل تبدیل تایپ سی (Type C) به AUX می تواند جک ۳.۵ میلی متری را به دستگاه های Type C شما متصل کند و امکان اتصال به ضبط ماشین، بلندگوها، هدفون یا هر دستگاهی با جک استاندارد ۳.۵ میلی متری برای پخش موسیقی را امکان پذیر کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *