هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 خوبه؟ برسی مشخصات و نظرات

نقد و برسی هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 پرفروش ترین هدفون این روزها

برند انکر جزو بهترین تولیدکنندگان هدفون و لوازم جانبی موبایل است. در این مطلب قصد داریم جدیدترین محصول این برند یعنی هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 را مورد برسی قراردهیم. اگر قصد خرید این هدفون بلوتوثی را دارید، همراه ما باشید تا با مزایا و معایب آن به صورت کامل آشنا شوید.

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 خوبه؟ باتوجه به قابلیت هایی چون؛ استاندارد IPX5 و مقاومت در برابر نفوذ آب پاسخ ما به این سوال مثبت است چرا که کمتر هدفونی در این رنج قیمتی ضد آب بوده و دارای استاندارد های صوتی مطلوب است. البته ویژگی های این هدفون تنها به این موارد محدود نمی شود، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با قابلیت های دیگر این هدفون بلوتوثی پرفروش آشنا شوید.

کیفیت هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 بسیار بالا ارزیابی شده طوری که اکثر خریداران آن را با پرچمدار های اپل و سامسونگ مقایسه کرده اند. اما واقعاً با این میزان بودجه می توان توقع یک هدفون حرفه ای داشتم باشیم؟ پاسخ دادن به این سوال کمی دشوار است چرا که اگر بخواهیم این هدفون را با ایرپاد یا Galaxy Buds2 Pro سامسونگ مقایسه کنیم، چندان منطقی به نظر نمی رسد. شاید این هدفون از جهات بسیاری کیفیت خوبی داشته باشد اما نباید توقع تفکیک صدای خیر کننده یا قابلیت هایی چون نویز کنسلینگ یا کیفیت صدای مکالمه فوق العاده از آن داشته باشید.

مشخصات هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

فناوری های استفاده شدهفناوری Bass-Up EQ و ۲۲ EQ
قابلیت باتریشارژ سریع (تنها با ۱۰ دقیقه شارژ میتوانید تا ۲ساعت از هدفون استفاده کنید)
کیفیت مکالمهاستفاده از دو میکروفون مجزا برای بهبود کیفیت مکالمه
قابلیت های کنترلیدارای قابلیت تاچ لمسی
کابل USB Type-C

مقاومتدر برابر نفوذ آب مقاوم است
قابلیت ویژهدارای نمایشگر LED برای مشاهده شارژ
شعاع عملکردطبق ادعای سازنده تا محدوده ی ۱۰ متری
پشتیبانی ازتمام دیوایس های دارای بلوتوث از جمله ios و اندروید

برسی بیس هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

بیس هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 بسیار قابل قبول ارزیابی شده و اکثر خریداران این مورد را جزو نقاط مثبت این مدل ارزیابی کرده اند. اگر جزو شنوندگان حرفه ای موسیقی هستید و میزان بیس صدا برای شما از هرچیز دیگری مهم تر است قطعاً با این رنج قیمتی مدل SoundCore R50i A3949 بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود. شما می توانید حتی در شلوغ ترین جاها از این هدفون استفاده کنید و بیس قابل قبولی را دریافت کنید.

بیس هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949
تصویری متفاوت از هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

مشاهده ارزان ترین فروشنده

طبق برسی هایی که کارشناسان ما داشته اند میزان بیس هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 را از سایر برندهای مشابه با این رنج قیمتی چند برابر بیشتر ارزیابی کرده و امتیاز ۴.۵ از ۵ را به آن اختصاص داده اند. البته در ولوم زیاد بیس موزیک کمی آزاردهنده است که این مورد بستگی به شنونده ی موسیقی دارد، اگر به شنیدن موسیقی پاپ و جاز علاقه دارید شاید شنیدن بیس حتی در بالاترین ولوم برای شما خوشایند باشد.

کیفیت مکالمه هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949 چطوره؟

کیفیت مکالمه ی مطلوب از خصوصیات برتر دیگر هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i است. در این مدل، شاهد دو میکروفون بیرونی و خارجی برای بهبود عملکرد صدا هستیم. میکروفون بیرونی صداهای اضافی را باتوجه تکنولوژی خاصی که دارد حذف می کند و کیفیت صدا حین مکالمه را بهبود می دهد. البته این مورد حین شنیدن موسیقی نیز کاربرد دارد اما وظیفه اصلی این دو میکرون به طور خاص برای بهبود مکالمه تعبیه شده است. طبق برسی هایی که داشتیم، انتقال صدا و دریافت آن با کمترین نویز همراه بود و کیفیت مکالمه ی خوبی را با آن تجربه کردیم. امتیاز ما برای  مکالمه ۵ از ۵ است. (البته تست های ما باگوشی سامسونگ بوده و ممکن است این موردبرای تمام گوشی ها صدق نکند.)

  • عدم نویز هنگام مکالمه
  • داشتن دو میکروفون بیرونی و خارجی برای حذف نویز و بهبود صدا حین مکالمه
  • انتقال صدا و دریافت صدا بسیار عالی و مطلوب گزارش شده است.

طراحی هدفون انکر مدل SoundCore R50i

طراحی کیس و گوشی های این هدفون بسیار شکیل و چشم نواز است. از آنجایی که ظاهر یک محصول بیشتر جنبه ی سلیقه ای دارد نمی توانیم توضیحات زیادی در این خصوص بدهیم اما از لحاظ طراحی و متریال باید بگوییم در ساخت کیس این هدفون از پلاستیک بادوام استفاده شده طوری که تا حد زیادی ضد خش است. طراحی گوشی های هدفون بسیار ظریف و زیبا است و در گوش به آسانی قرار می گیرد. وزن گوشی ها سبک است و حتی در استفاده طولانی مدت گوش درد نمی گیرید.

رنگ سفید هدفون بلوتوثی انکر
رنگ سفید هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

مشاهده قیمت روز

هدفون انکر مدل SoundCore R50i در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. اگر برایتان سوال است پرفروش ترین رنگ کدام است باید بگوییم رنگ مشکی به دلیل خاصیت ضد لکی که دارد، جزو پرفروش ترین های این مدل انکر است. شما می توانید از کاورهای کیس سایر مدل ها برای این محصول استفاده کنید. همچنین چسباندن استیکرهای جذاب نیز می تواند ایده ی خوبی برای زیباتر شدن کیس این هدفون باشد.

هدفون مدل SoundCore R50i در برابر آب مقاوم است!

همیشه داشن یک هدفون ضد آب ضروری است. درست موقعی که زیر باران قدم میزنید، می توانید موزیک پلی کنید و به مکالمه تان پاسخ دهید. هدفون مدل SoundCore R50i برند انکر نخستین هدفون ضد آب این شرکت است که تا حد بسیار زیادی در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان داده و بدون شک بهترین انتخاب برای کسانی است که در اقلیمی نسبتاً مرطوب و پر بارش زندگی میکنند.

ضد آب بودن هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949
هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 در برابر نفوذ آب مقاوم است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

شاید این هدفون آنقدر قابل اعتماد نباشد که با آن حمام بروید! اما مطمئن باشید با برخورد آب به هیچ عنوان دچار آسیب نمی شود. با این حال هنوزر برسی دقیقی در برابر شدت مقاومت مدل SoundCore R50i در برابر آب نداشتیم و نمی توانیم نظر قطعی در این خصوص بدهیم اما اگر شما ریسک تست آن را انجام داده اید در قسمت نظرات تجربه ی خود را باما و سایر کاربران سایت تپ سنج به اشتراک بگذارید.

مزایا و معایب هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949

در ادامه مطلب “هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 خوبه؟” دعوت می کنیم با مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید:

مزایا هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949

  • دارای مقاومت بالا در برابر آب
  • کیفیت تماس مطلوب هر دو طرف مکالمه (انتقال و دریافت صدا)
  • بیس بسیار بالا و بی نظیر
  • قابلیت شارژ سریع تنها در ۱۰ دقیقه
  • دارای کیس قابل حمل
  • هدفون های بسیار سبک و قرارگیری مناسب در گوش
  • مناسب برای فعالیت های ورزشی و روزمره

معایب هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949

  • نداشتن قابلیت ANC برای حذف صدای اضافی
  • درایورهای ۱۰ میلی متری
  • عدم تنوع در کاورهای مخصوص این مدل

از اپلیکیشن Soundcore برای مدیرت هدفون و سفارشی سازی صدا استفاده کنید

Soundcore
تصویری از اپلیکیشن Soundcore

شما می توانید با استفاده از برنامه Soundcore  اطلاعاتی درباره هدفون و میزان شارژ آن دریافت کنید. همچنین قابلیت های سفارشی سازی صدا از جمله میزان نویز و اکولایز در این برنامه قابل سفارشی سازی و مدیریت است. این برنامه به صورت خاص برای این هدفون طراحی شده و در جعبه ی خود محصول اسم این برنامه هک شده است. برای رابط کاربری بهتر و قابلیت های بیشتر نصب این برنامه پیشنهاد می شود اما ضرورتی در نصب برنامه وجود ندارد و هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 حتی بدون نصب اپلیکیش Soundcore نیز کار میکند.

محتویات داخل جعبه مدل SoundCore R50i A3949

محتویات داخلی مدل SoundCore R50i A3949
لوازم داخلی در جعبه هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

مشاهده ارزان ترین فروشنده

  1. ۴ عدد سری سیلیکونی با ابعاد مختلف
  2. یک عدد کابل تایپ سی
  3. یک بند مخصوص کیس
  4. دفترچه راهنما

شما بگویید هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 خوبه؟

مشاهده نظرات و قیمت روز

مهدی: کیفیت صدا حین پخش موزیک بسیار عالیه و واقعاً بیس خوبی داره اما اگه برای مکالمه میخوایید بهتره سراغ مدل های دیگه برید چون به نظر من که زیاد جالب نیست. البته صدایی که انتقال میده کیفیتش عالیه اما در دریافت به نظرم باگ داره و زیاد شفاف نیست. البته به گوشی موبایل هم این مورد میتونه بستگی داشته باشه. 

زهرا: به نظر من که به نسبت قیمتش حرف نداره. یکی از دوستام هدفون بلوتوثی مدل F10 رو خریده بود که اونم راضیه البته هدفون انکر برای موسیقی واقعاً کیفیت بهتری داره.

شایان: راستش ظاهر و قیمتش وسوسم کرد تا این هدفون رو بخرم و اولش هم توقع چندانی از کیفیت صدا نداشتم اما وقتی که برای اولین بار تست کردم شگفت زده شدم. شاید بی نقص نباشه اما مطمئن باشید از خریدنش پشیمون نمیشید. بیس عالی، کیفیت مکالمه ی قابل قبول همه ی اون چیزیه که با این هدفون قیمت مناسب و نسبتاً اقتصادی تجربه می کنید.

کاربر: توی گوش ارگونومی خوبی داره و حین دویدن یا فعالیت های ورزشی دچار مشکل نمیشه. کیفیت بیس و صداش کاملاً استاندارد هست طوری که گوش رو اذیت نمیکنه. در کل هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 خوبه به نسبت قیمتی که داره و پیشنهاد می کنم حتماً خریداریش کنید.

ارسال نظر

هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 ساخت کجاست؟

هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 ساخت کشور چین است. برند انکر (Anker) در واشینگتن و شنژن دفتر دارد.

آیا هدفون انکر SoundCore R50i A3949 گارانتی دارد؟

بله این هدفون دارای گارانتی شرکتی ۶ ماهه می سرویس است. توجه کنید حتماً هدفون انکر را از فروشگاه های مجاز خریداری کنید تا کالا خریداری شده دارای برچسب گارانتی باشد.

بخوانید: هندزفری بلوتوثی مدل YX-09 خوبه؟

امیدواریم از خواندن این راهنمای خرید لذت برده باشید. از شما دعوت می کنیم از مطلب برسی هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS نیز دیدن فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *