بهترین مدل اسپرسو ساز نوا (NOVA) کدام است؟ معرفی ۱۵مدل پرفروش

اسپرسو ساز نوا چه مدلی بخرم؟

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا در سال ۲۰۲۳ کدام است؟ آیا این قهوه ساز برای مصارف خانگی انتخاب مناسبی است؟ در این مطلب قصد داریم به تمام سوالاتی که مربوط به برند ژاپنی نوا می‌شود پاسخ دهیم. همراه ما باشید تا با در نظر گرفتن تمام مزایا و معایب بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

اسپرسو ساز نوا جزء بهترین قهوه سازها با قیمت نسبتاً اقتصادی است که برای مصارف خانگی و کسب و کارهای کوچک انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. برند نوا از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار بوده و چند سالی می‌شود به محبوب ترین دستگاه اسپرسو ساز در جهان و بازار ایران تبدیل شده است.

در این راهنمای خرید قهوه ساز برقی قصد داریم، تمام نکات مهم برای انتخاب بهترین مدل اسپرسو ساز نوا را برسی کنیم و در انتها لیستی از پرفروش ترین مدل های برند نوا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اسپرسو ساز نوا چه مدلی بخرم؟ اکثر کاربران نمی‌دانند بین مدل های متنوع نوا کدام را خریداری کنند و همین موضوع باعث سردرگمی آنها شده است. از این حیث توجه به نوع کاربرد و همچنین ویژگی های اسپرسوساز نوا می‌تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند. لذا در ابتدای مقاله قصد داریم انواع اسپرسو ساز نوا یعنی؛ مدل های تک گروپ، دو گروپ، اتومات و نیمه اتومات را به شما معرفی کنیم.

تفاوت مدل های تک گروپ و دو گروپ

گرچه نمی‌توان از تک گروپ یا دو گروپ بودن دستگاه به عنوان ویژگی بارز بهترین مدل اسپرسو ساز نوا یاد کرد اما دانستن نوع کاربرد این دو می‌تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند. مدل های تک گروپ یک شات فنجان اسپرسو برای شما تهیه می‌کند و مدل های دو گروپ قادر به تهیه دو شات یا همان دو فنجان هستند. اکثر کسانی که قصد استفاده از دستگاه اسپرسو ساز نوا برای مصارف خانگی را دارند، به دلیل قیمت پایین تر تک گروپ این نوع را انتخاب می‌کنند اما یادتان باشد برای یک قهوه خور حرفه‌ای نوع تک گروپ گزینه‌ی چندان مناسبی نیست چرا که مدل های سینگل حجم قهوه ی کمتری را برای شما آماده می‌کند.

مدل های دو گروپ قادر به تهیه دو شات اسپرسو هستند و از این حیث برای مصارف تجاری نیز پیشنهاد می‌شوند. لذا اگر در بحث بودجه محدودیتی ندارید پیشنهاد ما مدل های دو گروپ نوا است.

مدل های اتومات یا نیمه اتومات

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا قادر به تهیه قهوه از صفر تا صد به صورت کاملاً اتومات است و نیاز به هیچگونه تنظیم دستی از جانب شما ندارد. اما مدل های نیمه اتومات دارای تنظیمات سفارشی است که باید از جانب خود شما انجام شود. به طور مثال مواردی چون میزان قهوه، اندازه آب و … باید توسط شما به میزان دلخواه انجام شود اما در مدل های تمام اتومات این ویژگی تنها با فشار دادن یک دکمه توسط خود دستگاه برای شما آماده می‌شود.

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا، قهوه را تنها ظرف چند ثانیه با معیارهایی که شما مشخص کرده‌اید آماده می‌کند و شما از نوشیدن یک اسپرسو باکیفیت نهایت لذت را خواهید برد. توجه داشته باشید قیمت مدل های تمام اتومات به مراتب از نمونه های نیمه اتومات بالاتر است اما از آنجایی که قابلیت های متنوعی را برای شما محیا می‌کند ارزش این مقدار هزینه را کاملاً دارد.

راهنمای خرید بهترین مدل اسپرسو ساز نوا

اسپرسو نوا اصل
انتخاب بهترین اسپرسو ساز برند نوا

برای انتخاب بهترین مدل اسپرسو ساز نوا لازم است نکاتی هرچند اجمالی را بدانید تا باتوجه به میزان بودجه و نوع کاربردی که از دستگاه انتظار دارید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

حجم مخزن آب: بهترین مدل اسپرسو ساز نوا دارای ظرفیت ۱.۵ لیتر است، که با این مقدار حجم می‌توانید از نوشیدتن قهوه تا ۱۰ شات در طول روز لذت ببرید. توجه داشته باشید مقدار ظرفیت مخزن بسته به نوع تعداد استفاده شما می‌تواند بزرگتر و یا کوچک تر باشد که برای مصارف خانگی مدل های ۱.۵لیتری می‌تواند انتخاب هوشمندانه تری بشمار رود.

قابلیت گرم نگه دارنده فنجان: این ویژگی نیز تنها در بهترین مدل اسپرسو ساز نوا دیده می‌شود. همانطور که کاملاً مشخص است سینی گرم نگه دارند، فنجان را تا هر زمانی که شما بخواهید گرم نگه می‌دارد و شما می‌توانید بعد از گذشت چند دقیقه از نوشیدن یک اسپرسو داغ لذت ببرید.

قابلیت خاموشی اتومات: این ویژگی در اکثر دستگاه های اسپرسو ساز نوا وجود دارد. قابلیت خاموشی خودکار به این شکل است که پس از تهیه قهوه بعد از گذشت چند دقیقه دستگاه به صور خودکار خاموش می‌شود و شما دیگر لازم نیست نگران روشن ماندن اسپرسو ساز نوا در طولانی مدت باشید. این ویژگی می‌تواند در مصرف برق شما نیز صرفه جویی کند.

تمپر: برای کوبیدن قهوه نیاز به ابزاری به اسم تمپر است. از این حیث این وسیله در بهترین مدل اسپرسو ساز نوا تقدیم شما می‌شود و شما دیگر نیاز به خرید تمپر به صورت جداگانه ندارید.

نوع فیلتر: بهترین مدل اسپرسو ساز نوا از دو فیلتر کاغذی و دائم پشتیبانی می‌کند. فیلترهای کاغذی یک بار مصرف هستند و شما باید بعد از هربار استفاده باید آن را تعویض کنید اما مدل های دائمی نیازی به تعویض مکرر فیلتر ندارند. شما بسته به ترجیحات خود میتوانید از فیلتر کاغذی یا فیلتر خود دستگاه استفاده کنید.

قابلیت تهیه کف شیر: در اکثر مدل های تجاری برند نوا قابلیت تهیه کف شیر وجود دارد. لذا اگر قصد تهیه لاته، کاپوچینو و یا هر نوشیدنی دیگری در کنار اسپرسو دارید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ بهترین مدل اسپرسو ساز نوا با قابلیت تهیه کف شیر بروید، چرا که این ویژگی یک کافی شاپ کوچک را به خانه ی شما می‌آورد.

قابلیت سلف کلینینگ اسپرسو ساز نوا

با قابلیت سلف کلینینگ فرآیند تمیز کردن بسکت قهوه کاملاً اتومات می‌شود. این قابلیت به این شکل عمل می‌کند که به وسیله ی لوله بخار محتویات داخل بسکت کاملاً پاکسازی می‌شود و دیگر نیاز نیست به صورت دستی اقدام به تمیز کردن و خالی کردن تفاله‌ی قهوه کنید. این ویژگی کاربردی در مدل NOVA NCM-128EXPS وجود دارد که بارها از آن به عنوان بهترین مدل اسپرسو ساز نوا در این مطلب اشاره کردیم.

اسپرسو ساز نوا چه مدلی بخرم؟

همه چیز به ترجیحات و از همه مهم‌تر بودجه ی شما بستگی دارد. اگر دنبال بهترین مدل اسپرسو ساز نوا هستید، مدل NOVA NCM-128EXPS باتوجه به قابلیت های متنوعی که ارائه می‌کند بهترین انتخاب است. این مدل دارای قابلیت تهیه کف شیر بوده و دو گروپ است.

اگر بودجه ی شما محدود است و نمی‌خواهید بابت خرید اسپرسو ساز هزینه ی زیادی کنید، پیشنهاد ما مدل NCM-147 برند نوا است. این دستگاه گرچه دارای امکانات نسبتاً محدودی است اما برای مصارف خانگی گزینه ی به‌صرفه‌ای به‌شمار می‌رود.

مدل های اقتصادیمدل های گران
مدل NCM-147مدل NOVA NCM-128EXPS
مدل NCM-158EXPSمدل ۱۲۷
مدل NCMمدل ۱۴۹ NOVA
مدل ۱۴۶مدل SH_146

باتوجه به جدول بالا و همچنین برسی ویژگی های هر مدل می‌توانید دستگاه موردنظرتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید صرفاً قیمت بالای یک مدل دلیل بر کیفیت بالای آن نیست بلکه آنچه قیمت یک مدل را  مشخص می‌کند ویژگی هایی است که شاید شما علاقه‌ای به استفاده از آن ها نداشته باشید. به طور مثال اگر قصد تهیه کاپوچینو و نوشیدنی های ترکیبی را ندارید و صرفاً از نوشیدن یک شات اسپرسو لذت میبرید، دلیلی ندارد سراغ یک مدل با قابلیت کف ساز بروید که مجبور باشید هزینه‌ایی دو برابر بیشتر پرداخت کنید.

لذا پیشنهاد می‌کنیم درگیر قیمت دستگاه نشوید و بیشتر به امکانات هر مدل توجه کنید تا باتوجه به سلیقه و همچنین هزینه‌ای که برای خرید اسپرسو ساز نوا کنار گذاشته‌اید، بهترین مدل را انتخاب کنید.

اسپرسو ساز نوا اصل را از کجا بخرم؟

اسپرسو ساز نوا اصل را باید از فروشگاه های مجاز در سراسر کشور خریداری کنید. کالاهایی که صرفاً به اسم اصل بودن از مناطق مرزی و توسط برخی افراد سودجو وارد کشور می‌شوند هیچگونه تضمینی در اصل بودن کالا ندارند و از آنجایی که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده‌اند از شرایط گارانتی برخوردار نمی‌باشند.

برای تشخیص اسپرسو ساز نوا اصل از تقلبی پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه‌های آنلاین معتبر و یا نمایندگی های رسمی شرکت نوا مراجعه کنید. کالای اصل باید داری بسته‌بندی لیبل دار و دفترچه راهنمای ترجمه شده باشد. همچنین باید مهر فروشگاه روی برگه ضمانت نامه خورده باشد تا در مهلت گارانتی امکان رجوع به فروشنده وجود داشته باشد.

  • به بسته بندی و لیبل کالا توجه کنید.
  • دفترچه راهنما در بسته بندی وجود داشته باشد.
  • مارک NOVA روی جعبه و همچنین بدنه دستگاه درج شده باشد.
  • تمپر پلاستیکی در جعبه اسپرسو ساز نوا وجود داشته باشد.

نظرات درباره اسپرسو ساز نوا

دیدگاه اکثر کاربران نسبت به کیفیت اسپرسو ساز نوا مثبت ارزیابی شده است. برخی افراد ویژگی هایی چون قیمت مناسب، ابعاد مناسب، کیفیت بدنه‌ی‌بالا را جزء مزایای اسپرسو ساز نوا دانسته‌اند. اما برخی کاربران نسبت به برخی موارد مانند محدود بودن شرایط گارانتی فقط به پمپ دستگاه اعلام نارضایتی کرده‌اند که البته این مورد تنها شامل برخی فروشندگان میشد. در کل نقد و برسی و دیدگاه اکثر خریداران رضایت بخش بوده و میتوان به جرئت گفت محصولات نوا باتوجه به قیمت مناسبی که دارند از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.

نظر برخی از خریداران اسپرسو ساز برند نوا

در ادامه برخی از نظرات کاربران درباره مدل های منتخب و پرفروش اسپرسو ساز نوا را خواهید دید.

دیدگاه کاربران درباره مدل NCM-147

سمیه: من مدل NCM-147 نوا رو خریداری کردم. دستگاه بسیار کوچک و خوش ساخت است و فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نمیکنه. کیفیت قهوه هم عالییی بود. 

محمد: عالیه من حدود یک ساله از این اسپرسو ساز نوا برای یک کیوسک روزنامه فروشی استفاده می‌کنم و در روز چیزی حدود ۵۰ شات قهوه میزنم تا به امروز که هیچ ایرادی نداشته. 

ایرج: من قبلاً اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 داشتم اما واقعاً کیفیت عصاره گیری مدل NCM-147 از برند نوا بسیار بالاتر است و کرمای بیشتری تهیه میکنه. 

دیدگاه کاربران درباره مدل مدل NCM-158EXPS

میلاد: به نظر من برای مصرف خانگی و روزانه تا ۵ فنجان قهوه انتخاب خوبیه. من بین اسپرسو ساز نوا و دلونگی تردید داشتم که باتوجه به تحقیقاتی که انجام دادم فهمیدم نوا هم قیمت بهتری داره و هم برای استفاده در خانه کاربردی تره. 

یگانه: من تقریباً چهار شات قهوه در طول روز مصرف می‌کنم حدود ۸ماهه که دارم از این مدل اسپرسو ساز نوا استفاده میکنم به نظرم عصاره ی قهوه رو به خوبی دریافت میکنه وطعم لذت بخشی داره. یادتون باشه باید قهوه متناسب با نوع دستگاه آسیباب بشه چون مدل قهوه هایی که برای موکاپات آماده شده درشت تر هست و امکان داره به دستگاه نوا آسیب بزنه. 

اسپرسو ساز نوا ساخت کجاست؟

نوا یک برند ژاپنی است که چند سالی می‌شود اقدام به تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه می‌کند. اسپرسو ساز های برند نوا در چین تولید می‌شوند و تمام تولیدات این شرکت زیر نظر شرکت اصلی نوا در ژاپن می‌باشد. توجه داشته باشید، برخی افراد سودجو از کلمات مشابه مانند NDVA و … استفاده می‌کنند که محصولات خود را به اسم اصلی NOVA به فروش میرساند. از این حیث برای خرید اسپرسو ساز اصل نوا حتماً به املای لگوی محصول توجه فرمایید. 

مزایای اسپرسو ساز خانگی نوا

استفاده از بهترین مدل اسپرسو ساز خانگی نوا دارای مزایای برجسته‌ای به نسبت سایر وسایل مانند موکاپات یا مینی‌پرسو است. تهیه یک شات قهوه اسپرسو خوش طعم که با فشار ۹ تا ۱۰ بار تهیه می‌شود موجب می‌شود عصاره ی بیشتری از قهوه گرفته شود و شما شاهد قهوه‌ای رقیق تر با مقداری خامه یا همان کف باشید که در سایر اسپرسو ساز دیده نمی‌شود.

  1. طعم قهوه به خوبی حفظ می‌شود.
  2. وجود کرما روی قهوه
  3. درست شدن قهوه در کمتر از ۱دقیقه
  4. قابلیت درست کردن سایر نوشیدنی ها مانند کاپوچینو و لاته

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا تنها ۹ میلیون تومان قیمت دارد و شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه هر تعداد فنجان قهوه که می‌خواهید در طول روز میل کنید. از این حیث استفاده از یک دستگاه اسپرسو ساز خانگی در هزینه های شما نیز صرفه جویی کرده و هزینه های شما برای خرید روزانه قهوه را به شکل قابل توجهی کاهش میدهد.

طریقه استفاده از اسپرسو ساز نوا

طریقه استفاده از دستگاه اسپرسو ساز نوا بسیار آسان است. شما می‌توانید از دفترچه ی راهنمای محصول برای شناختن دکمه های دستگاه استفاده کنید. اما به طور کلی طریقه کار به این شکل است. ابتدا مخزن ۱.۵ لیتری دستگاه را با آب پر کنید. ( ترجیحاً آب معدنی) سپس سبد قهوه را پر کنید و با تمپر پلاستیکی اقدام به کوبیدن قهوه کنید طوری که سطح قهوه کاملاً یک‌دست شود. سپس بسته به میل‌تان دکمه یک شات یا دو شات را فشار دهید و منتظر بمانید تا قهوه وارد فنجان شود. در حال حاظر اسپرسو شما آمادست و میتوانید از نوشیدن آن لذت ببرید.

  1. با استفاده از آب معدنی مخزن دستگاه را پر کنید.
  2. سبد قهوه را پر کنید
  3. با استفاده از تمپر روی قهوه بکوبید.
  4. دکمه یک شات یا دو شات را فشار دهید. (سینگل یا دبل)
  5. اجازه دهید تا تمام قهوه وارد فنجان شود.
  6. قهوه ی شما آمادست، نوش جان.

لیست قیمت اسپرسو ساز نوا

قیمت اسپرسو ساز نوا از ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۱۰ میلیون تومان هم میرسد. در صورتی که دستگاه دارای قابلیت هایی چون کف شیر، آسیاب کن و … باشد باید چیزی بین ۷ تا ۱۰ میلیون هزینه کنید اما اگر صرفاً برای تهیه اسپرسو قصد خرید دستگاه دارید مدل های ۳ تا ۵ میلیونی هم کفاف نیاز شما را می‌دهد. در ادامه لیست قیمت برخی مدل های اسپرسو ساز نوا را برای شما آورده‌ایم.

مدلقیمت حدودی
مدل NCM-149EXPF۶ میلیون تومان
مدل NOVA NCM-128EXPS۱۰ میلیون تومان
مدل SF1397ECM۵ میلیون تومان
مدل NCM-158EXPS۳ میلیون تومان
مدل NOVA NCM-127EXPS۸ میلیون تومان
مدل NCM-153EXPS۴ میلیون تومان

تقاوت اسپرسو ساز نوا با موکاپات

  • شما برای تهیه یک شات اسپرسو با موکاپات نیاز به حرارت شعله ی گاز دارید اما در دستگاه اسپرسو ساز نوا تمام فرآیند کاملاً برقی است.
  • سرعت آماده شدن قهوه در دستگاه اسپرسو ساز به مراتب بالاتر از موکاپات است.
  • وجود کرما روی قهوه تنها به وسیله‌ی دستگاه اسپرسو ساز امکان پذیر بوده و با موکاپات قهوه شما فاقد کرما است.
  • طعم اصلی قهوه در دستگاه بهتر از موکاپات حفظ می‌شود.
  • قابلیت درست کردن کاپوچینو و موکا در موکاپات وجود ندارد.

۱۵ مدل پیشنهادی ما برای بهترین اسپرسو ساز نوا

در ادامه برای شما عزیزان ۱۵ مدل از پرفروش ترین مدل های اسپرسو ساز نوا را آماده کرده‌ایم. تمام مدل هایی که در این لیست آماده است باتوجه به معیارهایی چون؛ میزان رضایت کاربران، امتیاز محصول ، دیدگاه ها و … بوده و جزو برترین های برند NOVA محسوب می‌شوند. لذا شما می‌توانید با خیالی آسوده محصول موردنظرتان را به صورت آنلاین خریداری کنید. توجه داشته باشید، خواندن تجربیات شما از دستگاه اسپرسو ساز نوا برای ما ارزشمند است لذا امیدواریم با درج دیدگاهتان به ما و سایر خریداران در جهت هرچه تکمیل شدن این مقاله کمک کنید.

۱.اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

این اسپرسو ساز نوا دارای قابلیت هایی چون فوم شیر و سیستم گرم کننده ی فنجان است. جنس بدنه بسیار مقاوم بوده و بهترین انتخاب برای مصارف خانگی است.

کیفیت عصاره گیری این اسپرسوساز بسیار قابل قبول بوده و باتوجه به پمپ منحصر به فردی که دارد فشار آب را با مطلوب ترین شکل ممکن به نازل ها منتقل میکند.

مشخصات

  • دارای سیستم شست‌وشوی خودکار
  • حجم مخزن آب: ۱.۷
  • دارای سیستم گرم کردن فنجان
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی، اتوماتیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

مدل NCM-149EXPF یکی از پرفروش ترین اسپرسو ساز های نوا در بازار ایران است. از قابلیت تهیه یک اسپرسو با کرمای بالا گرفته تا فوم شیر بسیار باکیفیت امکان تهیه نوشیدنی هایی چون لاته و کاپوچینو را برای شما محیا میکند.

فشار بخار این دستگاه ۱۵ بار بوده و دارای نشانگرهای راهنما جهت سهولت در استفاده است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ تهیه شده و دارای مقاومت بسیار قابل قبولی میباشد.

مشخصات

  • قابلیت‌ها: قابلیت تنظیم میزان آب
  • دارای نشان گر آماده به کار
  • دارای دکمه توقف عملیات
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲
  • توان: ۱۲۵۰ وات
  • جنس بدنه: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.اسپرسوساز نوا مدل NCM-147

اسپرسوساز نوا مدل NCM-147

اسپرسوساز نوا مدل NCM-147 از قیمت بسیار ارزان تری به نسبت سایر مدل های نوا برخوردار است. قابلیت فوم شیر برای تهیه لاته و کاپوچینو در این مدل هم وجود دارد و برای مصارف خانگی بهترین گزینه است.

توان مصرفی این دستگاه ۸۵۰ وات بوده و دارای فشار بخار ۱۵بار است. ظرفینت مخزن آب ۱.۶لیتر است و در طول روز میتوانید تا ۲۰فنجان اسپرسو را با آن تهیه کنید.

مشخصات

  • حجم مخزن آب: ۱.۶
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۶
  • توان: ۸۵۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.اسپرسو ساز نوا مدل NCM-158EXPS

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-158EXPS

تهیه یک اسپرسو خوش طعم با کرمای زیاد چیزی است که اکثر عاشقان قهوه خواهان آن هستند. مدل NCM-158EXPS باتوجه به فیلتر خاصی که دارد، میزان فشار را به حداکثر میرساند و در نتیجه عصاره گیری قهوه با کرمای بیشتری حاصل میشود.

از ویژگی های این اسپرسو ساز نوا میتوان به قابلیت تنظیم فاصله لیوان، شستشو خودکار و نازل بخار منعطف اشاره کرد. قابل ذکر است این مدل دارای گرم کن فنجان نیز میباشد.

مشخصات

  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو
  • قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۶
  • توان: ۸۵۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.اسپرسوساز نوا مدل NOVA 149

اسپرسوساز نوا مدل NOVA 149

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر آب
  • حجم مخزن آب: ۱.۲
  • امکانات اسپرسوساز: تمپر قهوه
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۹ NOVA

اسپرسوساز نوا مدل 149 NOVA

مشخصات

  • ویژگی‌های نظافتی: فیلتر آب
  • حجم مخزن آب: ۱.۲
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • دستگاه نمایش وضعیت: نشان گر سطح آب
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-127EXPS

اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-127EXPS

مشخصات

  • امکانات اسپرسوساز: سیستم گرم کردن فنجان
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو
  • دستگاه نمایش وضعیت: معمولی
  • سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۵
  • توان: ۱۲۵۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۰

اسپرسوساز نوا مدل 140

مشخصات

  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲
  • توان: ۱۰۰۰ وات
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • جنس بدنه: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.اسپرسو ساز نوا مدل NCM-131EXPS

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-131EXPS

مشخصات

  • حداکثر ارتفاع مجاز لیوان: ۸ سانتی‌متر
  • دارای قابلیت تولید کف شیر
  • دارای سیستم کاپوچینو ساز
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، سیستم ایمنی
  • دارای قابلیت سیستم قطع خودکار
  • فشار بخار: ۱۵ بار
  • توان: ۱۲۵۰ وات
  • طول سیم: ۱۱۰ سانتی متر
  • جنس بدنه: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.اسپرسوساز نوا مدل ۱۲۷

اسپرسوساز نوا مدل 127

مشخصات

  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۵
  • توان: ۱۲۵۰ وات
  • طول سیم: ۱ سانتی متر
  • اقلام همراه: تمپر قاشق پیمانه تک اسکوپ و دو اسکوپ
  • وزن: ۶.۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۳۰۰x۳۰۰x۳۸۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز نوا مدل ۱۴۶

اسپرسو ساز و کاپوچینو ساز نوا مدل 146

مشخصات

  • حجم مخزن آب: ۱.۲
  • امکانات اسپرسوساز: سیستم گرم کردن فنجان
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، لاته، کاپوچینو
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-140EXPF

مشخصات

  • دارای قابلیت سیستم شست‌وشوی خودکار
  • حجم مخزن آب: ۱.۲
  • دارای تمپر قهوه
  • دارای قابلیت تولید کف شیر
  • دارای سیستم گرم کردن فنجان
  • دارای سینی چکه گیر
  • دارای نازل بخار
  • قابلیت استفاده از: پودر قهوه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، لاته و کاپوچینو
  • قابلیت تنظیم میزان غلظت قهوه
  • قابلیت دستگاه نمایش وضعیت
  • دارای نشان گر آماده به کار
  • دارای دکمه توقف عملیات
  • فشار بخار: ۱۵bar
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.اسپرسو ساز نوا مدل ۱۳۹

اسپرسو ساز نوا مدل 139

مشخصات

  • امکانات اسپرسوساز: قابلیت برنامه‌ریزی
  • قابلیت استفاده از پودر قهوه
  • نوشیدنی‌های قابل تهیه: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو
  • دارای قابلیت سیستم خاموشی خودکار
  • تعداد نازل قهوه: یک عدد
  • فشار بخار: ۱۵
  • ظرفیت مخزن: ۱.۲
  • توان: ۱۰۰۰ وات
  • وزن: ۵ کیلوگرم
  • ابعاد: ۲۵۰x۳۰۰x۳۴۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.اسپرسو ساز نوا مدل NCM

اسپرسو ساز نوا مدل NCM

مشخصات

  • فشار بخار: ۲۰
  • ظرفیت مخزن: ۱.۵
  • سیستم کاپوچینو ساز دارد
  • حالت آماده به کار دارد
  • فشار بخار ۲۰ بار
  • توان ۱۲۰۰ وات
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسو ساز نوا یا دلونگی

اگر بین بهترین اسپرسو ساز دلونگی و نوا تردید دارید، باید بگوییم هر دو برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند با این تفاوت که دلونگی از قیمت بالاتری برخوردار بوده آن هم به دلیل قابلیت های اتوماتیک است که در مدل های نوا شاهد آن نیستیم. به طور کلی اگر بودجه ی محدودی دارید، نوا انتخاب به صرفه تری است.

جمع بندی

برند ژاپنی نوا چند سالی می‌شود دستگاه های اسپرسو ساز را با بروزترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. اسپرسو ساز های این شرکت از قیمت اقتصادی و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. تهیه قهوه با استفاده از دستگاه های نوا بسیار آسان بوده و شما می‌توانید در کمتر از یک دقیقه یک قهوه کرما دار داغ و خوش طعم میل کنید. در برسی هایی که در این مطلب انجام دادیم از مدل NOVA NCM-128EXPS به عنوان بهترین مدل اسپرسو ساز نوا نام بردیم و در انتها ۱۰ مدل برتر با بالاترین امتیاز را خدمت شما معرفی کردیم. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. من چندسالی میشه از اسپرسو ساز نوا استفاده میکنم البته قبلش مارک قهوه سازم دلونگی بود که خیلیم ارزون خریدمش اما چند سالی برام کار کرد. از برند نوا حدود چهارساله که دارم باهاش روزی حداقل دو فنجان در طول روز اسپرسو درست می‌کنم و آخ نگفته اگر کیفیت و طعم قهوه از همه چی براتون مهمه بی خیال موکاپات بشید و بیایید بهترین مدل اسپرسو ساز نوا رو خریدارای کنید که حرف نداره. امیدوارم موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *