۱۰ مدل بهترین اسپرسو ساز دلونگی در بازار ایران

بهترین اسپرسو ساز دلونگی در بازار کدام است؟ در این مطلب قصد داریم مدل های منتخب برند دلونگی را مورد نقد و برسی قرار دهیم تا با برسی مشخصات هر کالا بهترین مدل اسپرسو ساز دلونگی را انتخاب و خریداری کنید.

اسپرسو ساز دلونگی از مطرح ترین برندها در صنعت قهوه ساز خانگی است. اگر می خواهید یک قهوه ی خوش طعم با عطر و بوی اصیل ایتالیایی را میل کنید، انتخاب بهترین اسپرسو ساز دلونگی گزینه ای مناسب برای شما محسوب می شود.

کیفیت اسپرسو ساز دلونگی  به مراتب از سایر برندها بالاتر است. محصولات این شرکت در تهیه ی دستگاه های خود از بروزترین تکنولوژی روز دنیا بهره میبرند چرا که دلونگی بخش عمده ای از محبوبیت خود را به واسطه ی اسپرسو ساز های خانگی خود دارد. کیفیت بالا، عملکرد هوشمند، فوم مناسب از بارزترین ویژگی های اسپرسو ساز دلونگی است.

بهترین مدل اسپرسو ساز دلونگی کدام است؟

  1. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685
  2. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG
  3. اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685
  4. اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B
  5. اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31
  6. اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M
  7. اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S
  8. اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660

مدل های نام برده شده جزو بهترین اسپرسو ساز های دلونگی محسوب می شوند. کیفیت عصاره گیری بالا و عملکرد سریع در درست کردن قهوه از بارزترین ویژگی های مدل های ذکر شده است.

لیست قیمت مدل های معرفی شده این لیست.

مدلقیمت حدودی
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685۸ میلیون تومان
اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG۱۱ میلیون تومان
اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685۸ میلیون تومان
اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B۴۰ میلیون تومان
اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31۷ میلیون تومان
اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M۱۷ میلیون تومان
اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S۱۲ میلیون تومان
اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660۴۵ میلیون تومان

اسپرسو ساز دلونگی یا De’Longhi چرا انقد محبوب است؟

بهترین اسپرسو ساز خانگی بدون شک دلونگی است چرا که عملکرد بسیار قابل قبولی دارند و برای کسانی که قصد دارند قهوه ای در کیفیت کافی شاپی را در خانه تجربه کنند می توانند از بهترین بهترین اسپرسو ساز دلونگی استفاده کنند.

آیا بهترین اسپرسو ساز دلونگی از سایر برندهای دیگر بهتر است؟ بله چرا که محصولات داونگی همواره جزو برترین ها در دنیا بوده است. این برند ایتالیایی که سالیان سال است اسپرسو سازهایی با شکل و شمایل متفاوتی را به بازار جهانی عرضه می کند همواره سعی در بالا بردن کیفیت دستگاه های خود داشته تا بتواند در سالیان آتی نیز جزو پیشتازان در این صنعت پر رقابت باشد.

اسپرسو ساز دلونگی خوبه؟

از آنجایی که برای بسیاری افراد سوال است که آیا اسپرسو ساز دلونگی خوبه؟ می خواهیم این بخش از مطلب را به صورت خاص به این مطلب اختصاص دهیم.

بله، اسپرسو ساز دلونگی خوبه اما دلیل ما برای مثبت بودن جواب به این سوال چیست؟ عملکرد بالا در تهیه اسپرسو، قابلیت های هوشمند در تهیه قهوه و از همه مهم تر فوم بسیار مناسب اسپرسو از جمله دلایلی است که بهترین اسپرسو ساز دلونگی را به شما پیشنهاد می کنیم.

همه چیز بیش از همه بستگی به اصل بودن اسپرسو ساز دلونگی دارد، چرا که اگر محصول خریداری شده اصل ایتالیا نباشد نمیتوان کیفیت چندان بالایی را از آن انتظار داشت. لذا پیشنهاد ما خرید محصولات اصل برند دلونگی است.

کیفیت اسپرسو ساز دلونگی

  • اسپرسو ساز دلونگی جزو بهترین ها در جهان است و بدون شک گزینه ای ایده آل برای کسانی است که قصد دارند، یک فنجان اسپرسو خوش طعم ایتالیایی میل کنند.
  • اسپرسو ساز های دلونگی دارای ظاهری بسیار چشم نواز هستند.
  • کیفیت عصاره گیری اسپرسو ساز های دلونگی قابل قیاس با سایر مدل ها از جمله بهترین اسپرسو ساز نوا نیست.
  • تنوع در مدل ها و ویژگی های فنی از دیگر خصوصیات بهترین اسپرسو ساز دلونگی است.

۱.اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

مدل EC685
برسی اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 جزو پرفروش ترین مدل های بازار است که دارای قابلیت های بسیار کاربردی در تهیه اسپرسویی خوش طعم است. این مدل دارای ویژگی هایی چون تایمر و قطع کن خودکار است.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 دارای ظاهری بسیار شکل از جنس تماماً استیل است که کیفیت بدنه ی آن را به نسبت سایر مدل ها بسیار ارتقاع داده است. عملکرد در سرعت تهیه اسپرسو نیز جزو فاکتور هایی است که تنها دربهترین اسپرسو ساز دلونگی دیده می شود.

  • ساخته شده از بدنه استیل
  • قابلیت تهیه لاته و موکا
  • توان مصرفی ۱۳۵۰ وات
  • ابعاد مناسب برای مصارف خانگی

نظرات کاربران در خصوص اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 بسیار مثبت است و اکثر کاربران از عملکرد کلی دستگاه رضایت داشته اند. ظاهر درخشند و زیبای این اسپرسو ساز دلونگی بیش از هرچیزی مورد ستایش کاربران قرار گرفته است.

اگر قصد خرید بهترین اسپرسو ساز دلونگی را دارید، مدل EC685 را به شما کاربران پیشنهاد می کنیم چرا که این مدل تمام ویژگی های یک اسپرسو ساز باکیفیت را دارد.

۲.اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG

مدل EC785.BG
برسی اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG یکی دیگر از بهترین مدل های این برند ایتالیایی است. این مدل دارای قابلیت های خودکار بسیار متعدد است که فرآیند درست کردن قهوه و فوم دادن به شیر را به واسطه ی یک برنامه درون دستگاهی برای شما انجام می دهد و می توانید نوشیدنی های دلخواه خود از جمله؛ لاته، کاپوچینو و موکا را در کمترین زمان با آن تهیه کنید و از نوشیدنی خود نهایت لذت را ببرید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG در حال حاضر به نسبت سایر مدل های قدیمی تر  این برند بسیار بالاتر ارزیابی شده و به واسطه ی قابلیت های هوشمندی که دارد، طعم قهوه به خوبی حفظ می شود و اسپرسو تهیه شده کیفیت مطلوبی دارد. شما با پرکردن فیلتر این قهوه ساز تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید عصاره ی قهوه را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید.

توان این اسپرسو ساز دلونگی، ۱۳۵۰ وات است و دارای قابلیت تایمر و شستشوی خودکار است. ببدون شک این ویژگی تنها در بهترین اسپرسو ساز دلونگی دیده می شود و شما می توانید از قابلیت شستشوی خودکار برای تمیزی هزچه بیشتر دستگاه استفاده کنید. یادتان باشد توان مصرفی این دستگاه نیز برای مصارف خانگی بهینه شده و منعی برای استفاده در خانه وجود ندارد.

  • کیفیت بالا در عصاره گیری قهوه
  • دارای توان مصرفی بهینه برای استفاده در خانه
  • ابعاد متوسط و مناسب برای آشپزخانه های نسبتاً کوچک
  • دارای جنس بدنه فلزی بادوام

نظرات درباره اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG بسیار پر فراز و نشیب است. برخی از کیفیت دستگاه بسیار رضایت داشته اند و برخی دیگر صدای این مدل اسپرسو ساز دلونگی را کمی غیر قابل تحمل می دانند. بهر حال همه چیز به ترجیحات وبودجه ی شما بستگی دارد. اما چیزی که بیش از همه حائز اهمیت است کیفیت عصاره گیری این قهوه ساز بوده که اکثر خریداران نسبت به آن رضایت داشته اند.

۳.اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685

مدل Dedica EC685
برسی اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685 از لحاظ برخی مشخصات فنی با مورد اول متفاوت است. این دستگاه قادر به میکس شیر و قهوه در یک دمای یکسان و کاملاً اتومات است که برای تهیه نوشیدنی چون کاپوچینو بسیار کاربردی می باشد. ظاهر این مدل تفاوت چندانی با دو مورد بالایی معرفی شده ندارد اما از لحاظ برخی قابلیت ها تفاوتی هایی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

این دستگاه همواره آماده ی تهیه قهوه است و بلافاصله بعد از فشار دادن پاور عصاره گیری، نوشیدنی شما آماده است. این مدل هم قابلیت درست کردن انواع نوشیدنی ها برپایه ی اسپرسو را دارد و به دلیل قابلیت های بی شماری که دارد انتخاب مناسبی محسوب می شود. تنوع در تنظیمات و قابلیت های تمام اتومات جزو موارد دیگری است که این مدل را تبدیل به بهترین اسپرسو ساز دلونگی کرده است.

در مشخصات اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685 آماده است که این مدل دارای قابلیت هایی نظیر سیستم گرم کن فنجان است و حتی زمانی که دستگاه خاموش است می توانید فنجان قهوه را روی آن گرم کنید تا قهوه ای با دمای مناسب میل کنید. از قابلیت های دیگر این محصول نارل بخار شیر آن است که قابلیت فوم دهی بسیار مناسب را دارد و می توانید آن را با اسپرسو تهیه شده میکس کنید و نوشیدنی های متنوعی را با آن تهیه کنید.

  • ظرفی مخزن ۰.۶
  • توان ۱۳۵۰ وات
  • جنس بدنه ساخته شده از ترکیب فلز و پلاستیک
  • دارای طول سیم بلند

در دیدگاه کاربران نسبت به اسپرسو ساز دلونگی مدل Dedica EC685 آماده است که عصاره گیری قهوه و میزان گرمی آن بسیار رضایت بخش است و سرعت عمل آن نیز قابل قبول ارزیابی شده است.

۴.اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B

مدل ELETTA ECAM44.660B
برسی اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B یکی از بهترین و البته گران قیمت ترین مدل های دلونگی است. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می کنید این دستگاه دارای قابلیت های متنوعی بوده که می تواند قهوه ای بسیار باکیفیت را برای شما در کمتر از یک دقیقه آماده کند. تمام فرآیند درست کردن لاته، کاپوچینو و موکا در این دستگاه به صورت کاملاً اتومات است چرا که خود دستگاه دارای برنامه ی هوشمند بوده و با فشار دادن دکمه اقدام به ترکیب نوشیدنی موردنظر می کند.

اسپرسوساز دلونگی مدل ELETTA ECAM44.660B این قابلیت را دارد که خودتان بسته به ترجیحات میزان قهوه و شیر را کم یا زیاد کنید و دقیقاً همان طعمی که می خواهید را سفارشی سازی کنید. این مدل بدون شک جزو بهترین اسپرسو ساز دلونگی است و یکی از گران قیمت ترین دستگاه های خانگی این شرکت محسوب می شود.

شاید بیش از هرچیزی نگران کار کردن با این اسپرسو ساز دلونگی باشید اما باید بگوییم به واسطه ی دفترچه ی راهنمایی که در بسته بندی محصول موجود است شما می توانید به سرعت با طریقه ی ساخت انواع نوشیدنی با مدل ELETTA ECAM44.660B آشنا شوید. این محصول همان چیزی است که از یک اسپرسو ساز تمام عیار توقع میرود.

قیمت بالای این محصول باعث شده است که عده ی کمی سراغ آن بروند اما اگر از لحاظ مالی محدودیتی ندارید باتوجه به ویژگی های که این مدل دارد خرید آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • دارای قابلیت کف ساز اتومات
  • فرآیند آماده سازی کاملاً خودکار
  • قابلیت برنامه ریزی برای نوشیدنی های مختلف از جمله کاپوچینو و لاته
  • شستشوی آسان

عصاره گیری ریسترتوی ۰.۷۵ اونسی از خصوصیات بارز این مدل برند دلونگی است. شما می توانید نظرات خریداران را در ادامه در خصوص این اسپرسو ساز مشاهده فرمایید.

۵.اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31

مدل ECP35.31
برسی اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31 جزو دستگاه های قیمت مناسب تر به نسب سایر مدل های دلونگی است. در ادامه قابلیت های این مدل را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

این مدل دارای مخزن مخصوص فوم دهی شیر نیست اما شما می توانید با استفاده از نازل بخار دهی، شیر را فوم دهید و سپس به صورت جداگانه به شات اسپرسو اضافه کنید. گرچه شاید نداشتن مخزن شیر جزو نقاط ضعف این مدل باشد اما باید در نظر بگیرد که مدل های مخزن دار دارای قیمتی به مراتب بیشتر از مدل ECP35.31 هستند.

شما می توانید از پد قهوه نیز استفاده کنید. به این صورت که هم قابلیت تمپر کردن قهوه وجود دارد و هم در صورت تمایل از پد قهوه هم نیز پشتیبانی می کند که به بسته به ترجیحات خود می توانید از آن نیز استفاده کنید. شایان ذکر است پیشنهاد ما برای تهیه ی قهوه ای خوش طعم تر استفاده از پد های قهوه است که در بازار به فروش میرسند.

  • دارای ظرفیت مخزن۱.۱ لیتری
  • دارای فشار بخار ۱۵ بار
  • قیمت مناسب تر به نسبت سایر مدل های دلونگی
  • دارای تمپر مجزا

در مشخصات اسپرسوساز دلونگی مدل ECP35.31 آماده است که این دستگاه ۱۱۰۰ وات است و دارای جنس بدنه ی پلاستیکی است. جنس پلاستیک استفاده شده بسیار باکیفیت بوده و در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.

۶.اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

مدل EC850M
اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M یکی از جدیدترین و بروز ترین مدل های دلونگی است. این مدل به تازگی وارد بازار شده و به دلیل قیمت اقتصادی که دارد از فروش بسیار بالایی نیز برخوردار است. قابلیت های متنوعی در این دستگاه دیده می شود که هر کدام به نوعی آن را تبدیل به بهترین اسپرسو ساز دلونگی کرده است.

این مدل گرچه فاقد آسیاب کن است و باید از پودر قهوه در آن استفاده کنید اما نبود این قابلیت جزو نقاط ضعف آن محسوب نمی شود. برای مثال بهتر است بدانید که بسیاری از قهوه ساز های صنعتی نیز چنین قابلیتی ندارند و باید به صورت جداگانه اقدام به خرید آسیاب کن قهوه کنید. شما می توانید قهوه آسیاب شده را به صورت آماده تهیه کنید و بعد از تمپر کردن، آن را به اسپرسو ساز دلونگی بسپارید تا عصاره گیری با بالاترین کرما انجام شود.

این مدل دارای دو مخزن است که یکی برای شیر و دیگری برای آب است. فرآیند ترکیب قهوه و شیر به صورت کاملاً اتومات انجام می شود و نیاز نیست به صورت دستی اقدام به ترکیب فوم شیر و قهوه کنید. این قابلیت برای مدل های خانگی بسیار مناسب است چرا که حتی افراد مبتدی هم می توانند برای درست کردن لاته و کاپوچینو از آن بهره ببرند.

  • دارای مخزن شیر به صورت جداگانه
  • عملکرد سریع در تهیه اسپرسو، لاته و کاپوچینو
  • دارای سیستم ترموبلاک
  • بسیار خوش ساخت و زیبا

۷.اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S

مدل BCO431.S
مشخصات اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S دارای طراحی بسیار شیک و زیبایی می باشد. قیمت این مدل در حال حاضر کمتر از ۲۰ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد.

مدل BCO431.S دارای قدرت ۱۷۵۰ وات بوده و قادر به تهیه اسپرسو با فشار ۱۵ بار است. عملکرد فوم گیری شیر در این مدل نیز وجود دارد و تهیه نوشیدنی های متنوع با آن امکان پذیر است.

همچنین این مدل دارای صفحه نمایشگر کوچکی است که لذت کار کردن با آن را دوچندان می کند. برای تهیه قهوه با این دستگاه کار چندان دشواری نخواهید داشت و با فشار دادن تنها یک دکمه می توانید لذت نوشیدن اسپرسو ایی خوش طعم را تجربه کنید.

اگر می خواهید دمای قهوه همواره مطلوب باشد می توانید از قابلیت گرم نگهداشتن قهوه استفاده کنید که این قابلیت نیز در کنار سایر موارد گفته شده آن را به بهترین اسپرسو ساز دلونگی تبدیل کرده است.

  • سرعت بالا در تهیه قهوه
  • قیمت زیر ۲۰ میلیون تومانی
  • دارای فشار بخار ۱۵بار
  • دارای قابلیت گرم نگهداری قهوه

شما می توانید مشخصات و قیمت روز مدل EC850M را در لینک زیر مشاهده کنید. پیشنهاد می کنیم حتماً نظرات کاربران را بخوانید تا با چشمانی باز اقدام به خرید این مدل کنید.

۸.اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660

مدل ECAM 44.660
برسی اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660 یکی دیگر از مدل های گران قیمت دلونگی است. بهتر است بدانید این مدل بیش از ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد آن هم به دلیل قابلیت های تمام اتوماتیک آن است.

در این مدل از فناوری جدید میکروفوم LatteCrema و فن آوری thermoblock استفاده شده که کیفیت نوشیدنی را بسیار ارتقاء می دهد و آن را به نسبت سایر مدل های ارزان قیمت تر دلونگی متمایز می کند.

با توجه به قابلیت MY MILK شما می توانید نوشیدنی تهیه شده را کاملاً باب میل خود سفارشی سازی کنید. تنها همین قابلیت باعث شده این مدل بهترین اسپرسو ساز دلونگی در سال ۲۰۲۳ باشد.

عملکرد تمام اتومات این دستگاه کار را برای افراد مبتدی آسان می کند. کافی است مخزن قهوه را پر کنید و همه چیز را به دستگاه بسپارید و بلافاصله نوشیدنی موردنظرتان را تحویل بگیرید.

تاریخچه برند دلونگی

  • برند De’Longhi بیش از ۱۰۰ سال پیش، در سال ۱۹۰۲ تأسیس شد.
  • دلونگی در ابتدا در زمینه اجاق های خانگی فعالیت می کرد.
  • در دهه ۱۹۸۰، وارد بازار جهانی در زمینه ی تولید لوازم خانگی شد.
  • در طول ۳۰ سال گذشته، این برند رشد چشمگیری داشته و صاحب برندهای معتبری چون کنوود، براون و آریت است.
  • این برند دستگاه های قهوه سازی گوناگونی تولید می کند که دارای تنوع قیمتی بسیار مختلف است.

مقایسه قهوه ساز دلونگی (De’Longhi) و فیلیپس Philips

  • دلونگی و فیلپس در مورد دستگاه‌های اسپرسو سازی که دانه‌ها را در مخزن خود آسیاب می‌کنند، با یکدیگر رقابت می‌کنند.
  • کاتالوگ فیلیپس، که اکنون شامل ماشین‌های Saeco می‌شود، کوچک‌تر از کاتالوگ De’Longhi است.
  • از لحاظ قیمتی تفوت چندانی با یکدیگر ندارند.
  • برای مقایسه دقیق تر، باید دو مدل با ویژگی های مشابه را با هم مقایسه کنید.
  • هر دو برند از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند.

ویژگی های بهترین اسپرسو ساز دلونگی

بهترین اسپرسو ساز دلونگی
ویژگی های اسپرسو ساز دلونگی

نظافت و نگهداری: اسپرسو سازهای دلونگی دارای برنامه های ویژه تمیز کردن، رسوب زدایی و شستشوی خودکار هستند که حداکثر بهداشت را پس از هر بار استفاده تضمین می کند. شستشوی دمنده تنها نوع نگهداری ضروری است، اما بسیار آسان است و همیشه تضمین کننده بالاترین کیفیت در استخراج قهوه است.

سیستم برای کف کردن شیر: سیستم کف کردن شیر دستگاه های دلونگی می تواند دستی یا اتوماتیک باشد. اگر می‌خواهید مهارت‌های باریستا خود را کشف کنید و فوم شیر را با نازل بخار تهیه کنید، با بهترین اسپرسو ساز دلونگی دستی می‌توانید کاپوچینوساز دستی را انتخاب کنید. اما پیشرفته‌ترین مدل‌ها به فناوری ویژه LatteCrema Hot مجهز شده‌اند تا کف شیر خامه‌ای و غنی را به‌طور خودکار با فشار دادن یک دکمه از مخزن شیر به داخل لیوان انتقال دهد.

قابلیت های سفارشی سازی: عاشقان قهوه همه مثل هم نیستند. با دستگاه های اتوماتیک دلونگی، سفارشی کردن نوشیدنی شما واقعاً ساده است. مدل‌های سطح ورودی به شما امکان می‌دهند شدت قهوه را انتخاب کنید، در حالی که مدل‌های درجه یک به شما امکان می‌دهند حجم، نسبت قهوه و شیر را انتخاب کنید و همچنین تنظیمات برگزیده خود را در پروفایل‌های کاربر اختصاصی خود ذخیره کنید.

رابط کاربری آسان: همه دستگاه‌های دلونگی به شما امکان می‌دهند نوشیدنی‌ها را با فشار ساده یک دکمه تهیه کنید، اگرچه بسته به مدل از فناوری‌های مختلفی در آنها استفاده شده است. مدل های ساده دارای کنترل‌های دکمه لمسی هستند، در حالی که مدل‌های پیشرفته تر دارای نمایشگرهای تمام لمسی هستند و همچنین ابزارهای ارتباطی پیشرفته را از طریق برنامه “Coffee Link” ارائه می‌دهند.

جنس بدنه و طراحی: طراحی اسپرسو سازهای دلونگی با توجه به نوع مدل متفاوت است: از مدل‌هایی با بدنه پلاستیکی گرفته تا نمونه‌های درجه یک فلزی و استیل. طراحی محصولات دلونگی بسیار شکیل است و هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد.

سوالات شما

آیا اسپرسو ساز دلونگی ساخت چین است؟

بسیاری از محصولات دلونگی اکنون در چین ساخته می شوند، در حالی که طراحی و مهندسی تا حد زیادی در ایتالیا است.

گران ترین اسپرسو ساز دلونگی در بازار ایران کدام مدل است؟

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660 دارای قیمتی بیش از ۴۰ میلیون تومان است و در حال حاضر گران ترین مدل دلونگی در بازار ایران محسوب می شود.

چگونه اسپرسوساز دلونگی اصل را تشخیص دهیم؟

  • قیمت کالا را برسی کنید. فروشندگانی که اقدام به فروش اسپرسو ساز دلونگی با قیمت پایین و غیر منطقی می کنند، احتمالاً کالای اصل را به شما نمی فروشند.
  • اصالت کالای خریداری شده را به وسیله ی بارکد از سایت رسمی دلونگی استعلام کنید.
  • کیفیت بسته بندی را برسی کنید.
  • به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

چند بار نیاز به تمیز کردن دستگاه اسپرسوساز دلونگی دارم؟

اسپرسو سازهای دلونگی دارای قابلیت شستشوی خودکار می باشند. بهتر است قبل و بعداز استفاده از این قابلیت استفاده کنید. البته جهت رسوب زدایی سالی یک بار کفایت می کند.

چه نوع نوشیدنی هایی می توان با بهترین اسپرسو ساز دلونگی درست کرد؟

بسته به مدلی که انتخاب می کنید، دستگاه های دلونگی قادر به تولید قهوه قطره ای و همچنین نوشیدنی هایی بر پایه اسپرسو از جمله لاته، کاپوچینو، ماکیاتو و غیره هستند. اکثر دستگاه ها همچنین می توانند آب گرم را برای چای، آمریکنوس و سایر دمنوش ها نیز آماده کنند.

قیمت اسپرسو ساز دلونگی چقدر است؟

قیمت اسپرسو ساز دلونگی در بازار ایران از ۷ میلیون تومان به بالا می باشد. مدل های گران قیمت تر دارای قابلیت تمام اتومات هستند و دارای مخزن کف شیر می باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *