کیفیت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 خوبه؟ [برسی مزایا و معایب]

برسی مشخصات و کیفیت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 یکی از پرفروش ترین دستگاه های قهوه ساز خانگی در بازار است. این مدل از قیمت بسیار اقتصادی برخوردار است و بدون شک بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد خرید یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت و مقرون به صرفه را دارند. همراه ما باشید تا مشخصات اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 را به صورت کاملاً تخصصی مورد برسی و ارزیابی قراردهیم.

مشخصات اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

حجم ۱.۶ لیتر
چه نوشیدنی هایی درست میکند؟اسپرسو، لاته،کاپوچینو، موکا
ویژگی فنیخاموش کن خودکار
تعداد نازل خروجی قهوه دو عدد
میزان فشار بخار۱۵بار مناسب دستگاه خانگی
توان مصرفی۸۵۰ وات (بهینه برای لرق خانگی)
زمان تهیه قهوهکمتر از ۵دقیقه
تعداد کاپدو کاپ (تهیه قهوه به صورت سینگل و دبل)
لوازم همراهپیمانه، توری استیل، قیفه فلزی

معرفی اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 جزو مقرون به صرفه ترین دستگاه های خانگی موجود در بازار با قابلیت تهیه انواع نوشیدنی برپایه اسپرسو است.شما می توانید با استفاده از این دستگاه اسپرسوساز خانگی نوشیونی هایی چون؛ کافه لاته، موکا، اسپرسو و کاپوچینو تهیه کنید. کار کردن با مدل rl-222 برخلاف سایر برندهای دیگر پیچیدگی خاصی ندارد و تنها با فشار دادن یک دکمه قادر به تهیه یک نوشیدنی گرم و خوشمزه هستید.

معرفی زیگما مدل rl-222
معرفی اسپرسوساز زیگما مدل rl-222
توان مصرفی اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 طبق ادعای سازنده ۸۵۰ است که برای مصارف خانگی و تهیه اسپرسو بسیار مناسب و بهینه است.اگر قصد دارید در منزل یک اسپرسو داغ با بالاترین کیفیت را تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم از خرید این دستگاه غاقل نشوید چرا که با هزینه ای بسیار اندک یک کافی شاپ کوچک را به خانه ی خود میبرید و می توانید نوشیدنی های متنوعی را به واسطه ی آن درست کنید.

مشاهده ارزان ترین فروشنده

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و دارای امکانات بسیار قابل قبولی می باشد. قطعاً با این میزان هزینه هیچ انتخاب بهتری جز مارک زیگما ندارید چرا که این برند برزیلی از همان ابتدای شروع فعالیت خود اقدام به تولید محصولات باکیفیت با قیمت اقتصادی کرده است. شاید تنها نکته ی منفی محصولات زیگما نداشتن خدمات پس از فروش آن در ایران باشد که البته باتوجه به مشکلات موجود این روزها اکثر برندهای مطرح دنیا فاقد نمایندگی رسمی در کشور هستند.

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 دارای قطعات ایتالیایی است و در کشور فرانسه اسمبل می شود. شاید برایتان سوال باشید مگر برند زیگما ساخت برزیل نیست؟ در پاسخ باید بگوییم شرکت اصلی این برند در برزیل واقع است اما در سرار دنیا کارخانه دارد و تولیدات آن در همه جای دنیا فراگیر است. البته شما باید بدانید اسپرسوسازی که تهیه کرده اید از کدام کشور است تا نسبت به اصالت و اورجینال بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 ساخت کجاست؟

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 ساخت کشور ایتالیا است. همچنین بهتر است بدانید شرکت اصلی زیگما در برزیل و شهر سائوپائولو واقع است اما از آنجایی که مهد اصلی اسپرسو در ایتالیا است قطعات و اسمبل اسپرسوساز زیگما در کشور ایتالیا انجام می شود. توجه داشته باشید قبلا از خرید اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از اصل بودن آن مطمئن شوید.

چرا اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 بخرم؟

همانطور که اشاره کردیم اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و بهترین انتخاب برای کسانی است که نمی خواهند برای خرید اسپرسو ساز زیاد هزینه کنند. این مدل باتوجه به قابلیت های متنوع و همچنین فشار ۱۵باری که دارد، قادر به تهیه یک اسپرسو باکیفیت با میزان کرمای بسیار قابل قبول است. همچنین شما می توانید با فوم دادن شیر و ترکیب آن با یک شات اسپرسو نوشیدنی های بسیار خوشمزه ای چون موکا و یا لاته درست کنید.

چرا زیگما مدل rl-222 بخرم؟
چرا اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 بخرم؟

مشاهده نظرات خریداران

  • کیفیت ساخت بالا
  • ظرفت ۱.۶ لیتری (۵ فنجان قهوه دو شات)
  • سرعت بالا در تهیه قهوه
  • قابلیت فوم شیر
  • قیمت ارزان

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 بهتره یا اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS ؟

هر دوبرند از کیفیت ساخت بسیار قابل قبولی برخوردار هستند. ما در مطلب بهترین مدل اسپرسو ساز نوا تمام مدل های منتخب این شرکت را برسی کرده ایم. اما اگر می خواهید بدانید اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 چه تفاوت هایی با مدل ۱۲۸EXPS از برند نوا دارد باید بگوییم تمام قابلیت ها در هر دو قهوه ساز کاملاً مشترک است تنها تفاوت در دکمه نازل بخار نوا است که به صورت چرخشی است.

مزایا و معایب اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

در ادامه به مزایا و معایب اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 اشاره خواهیم کرد.

مزایا اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

  1. قابلیت تهیه انواع نوشیدنی اعم از اسپرسو، لاته، کاپوچینو و موکا
  2. داشتن دو عدد نازل قهوه
  3. کرمای بسیار قابل قبول
  4. قیمت اقتصادی

معایب اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

  1. نداشتن خدمات پس از فروش درایران
  2. غیرقابل تنظیم بودن میزان بار
  3. مناسب نبودن برای کافی شاپ ها
  4. نداشتن آسیب کن (باید از قهوه آسیاب شده استفاده کنید)

کیفیت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

کیفیت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 باتوجه به نوع عصاره گیری که دارد بسیار خوب ارزیابی شده و برای تهیه حداکثر ۱۵ فنجان در روز قابل قبول ست. گرچه این مدل برای کافی شاپ ها انتخاب مناسبی نیست اما اگر یک کسب وکار کوچک دارید و می خواهید صرفاً چند عدد فنجان قهوه در طول روز بفروشید، استفاده از این دستگاه می تواند برای دکه های روزنامه فروشی یا سوپرمارکت ها مناسب باشد. توجه داشته باشید حتماً از آب تسویه شده استفاده کنید چرا که کیفیت طعم قهوه بسیار افزایش می یابد و همچنین طعم قهوه بسیار دلچسب تر می شود.

کیفیت اسپرسوساز خانگی زیگما rl-222
کیفیت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

مشاهده قیمت روز

نظرات درباره اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

نظر اکثر خریداران درباره اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 مثبت است و میزان کارایی آن را باتوجه به قیمت ارزانی که دارد، بسیار منطقی ارزیابی کرده اند. نقطه قوت این اسپرسوساز از نظر طیف وسیعی از کاربران میزان کرمای به دست آمده از قهوه ساز است که آن را با مدل های گران قیمت بازار کاملاً برابر دانسته اند و توقع چنین کیفیت بالایی را از این قهوه ساز نداشتند. برخی کاربران نیز عملکرد فوم دستگاه را ستایش کرده اند. فوم همان کف شیر است که به وسیه ی نازل کناری دستگاه انجام می شود. شما می توانید با توجه به این قابلیت به شیر فوم بدهید و آن را با اسپرسو ترکیب کنید.

قیمت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222

در حال حاضر قیمت اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 در بازار ایران ۳۰۰۰/۰۰۰ تومان است. شما می توانید این مدل را در برخی فروشگاه های دیگر باقیمت ارزان تری نیز خریدارای کنید. پیشنهاد می کنیم برای خرید، حتماً به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و به هیچ عنوان سراغ محصولات متفرقه و ارزان قیمت که به اسم زیگما به فروش میرسند نروید.

سوالات شما

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 تک شات هست یا دو شات؟

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 دارای دو عدد نازل است که می توانید با استفاده از آن قهوه دو شات یا تک شات عصاره گیری کنید. همچنین می توانید با قرار دادن دو فنجان زیر آن دو عدد قهوه تک شات تهیه کنید.

اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از کجا بخرم؟

شما می توانید اسپرسوساز زیگما مدل rl-222 از طریق لینک هایی که در این صفحه خدمتتان معرفی کردیم خریداری کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *