قیمت و خرید کلاه کپ دخترانه و پسرانه [حلقه دار، loop، اسپرت]

یکی از جذاب ترین اکسسوری های دخترانه و پسرانه کلاه کپ نام دارد. این اکسسوری سالیان سال است مورد استفاده پیر و جوان قرار میگیرد. در این مطلب قصد داریم انواع کلاه کپ موجود در بازار را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم و همچنین نکاتی که باید قبل از خرید نسبت به آن ها آگاه شوید را خدمتتان عرض کنیم، همراه ما تا انتهای این راهنمای خرید باشید تا در انتها بتوانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

کلاه کپ چیست؟

ابتدا قصد داریم تعریفی از کلاه کپ یا همان کلاه نقاب دار داشته باشیم. همانطور که میدانید این اکسسوری از یک نقاب تشکیل شده است و دارای طرح ها و رنگ های مختلف است. از گذشته تا کنون در فرهنگ های مختلف کلاه نقش مهمی داشته است و بسیاری از افراد در سراسر جهان کلکسیونی از آن دارند. برخی افراد از کلاه یک تیپ شخصیتی خاص ساخته اند. به طور مثال میتوان به مربی لیورپول، یورگن کلوپ اشاره کرد که همیشه او را با یک کلاه نقاب دار یا همان کپ میبینیم.

راهنمای قبل از خرید

جنس: اولین نکته ای که باید قبل از خرید کلاه کپ در نظر بگیرید جنس آن است. در صورتی که کلاه موردنظر شما از جنس مرغوبی تهیه نشده باشد ممکن است موجب حساسیت سر شود و به مرور موجب ریزش مو یا آسیب رسیدن به پوست سر شود. بنابراین پیشنهاد میکنیم کلاهی خریداری کنید، که از نخ و پلی استر تهیه شده باشد.

نوع کلاه: کلاه کپ های موجود در بازار دارای انواع مختلفی میباشند. از نمونه های آفتابگیر گرفته تا مدل های تزئینی و فانتزی، این شما هستید که تصمیم میگیرید کدام نوع و مدل را خریداری کنید. قابل ذکر است در صورتی که جهت جلوگیری از تابش مستقیم خورشید، کلاه خریداری میکنید، حتما به طول نقاب توجه کنید تا به خوبی مانند سایه بان روی صورت عمل کند.

نحوه شستشو: برخی افراد به اشتباه اقدام به شستن کلاه کپ با ماشین لباسشویی میکنند، اینکار باعث آسیب رسیدن به نقاب و همچنین تغییر رنگ کلاه میشود. هر چقدر هم که کلاه خریداری شده مارک باشد و از بهترین الیاف تهیه شده باشد اینکار موجب آسیب رسیدن به کلاه میشود. پیشنهاد میکنیم جهت شستن کلاه از یک پارچه ی خیس و صابون استفاده کنید و با دست اقدام به شستن آن کنید.

جلوگیری از تعریق: برخی کلاه کپ های متفرقه و ارزان از پلاستیک بی کیفیت تهیه شده اند. این جنس باعث میشود تنها بعد از چند دقیقه استفاده سرتان خیس عرق شود و حس بدی به شما منتقل شود. این کلاه ها به مرور موجب شوره و سفیدک در اطراف کلاه میشوند. بنابراین پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان سراغ برند های متفرقه و بی کیفیت نروید زیرا خرید چنین محصولاتی فقط موجب هدر رفتن پول و وقت شما میشود.

حالت نقاب: جنس نقاب از دیگر مواردی است که حتما باید به آن توجه کنید. اگر نقاب محصول صرفا از یک مقوا تهیه شده باشد قطعا با چند بار استفاده تغییر حالت میدهد و فرم خود را به کلی از دست میدهد. اما اگر نقاب محصول از جنس ورقه ای پلاستیک تهیه شده باشد نه تنها به مرور زمان دچار شکستگی نمیشود بلکه خود شما میتوانید میزان پهنی نقاب را باز یا جم کنید.

وجود آستر: آستر موجب میشود در استفاده ی طولانی مدت سرتان اذیت نشود. همچنین در صورتی که آستر کلاه ضخیم باشد برای فصول سرما به خوبی سرتان را گرم نگه میدارد. شما میتوانید وجود یا عدم آستر را در مشخصات هر کالا مشاهده کنید.

نکات و توصیه ها

  • قبل از خرید کلاه کپ باید فرم صورتتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید مدلی مناسب با صورتتان را انتخاب کنید.
  • حتما به قابلیت تنظیم شونده در قسمت انتهایی کلاه توجه کنید تا کلاه به خوبی روی سرتان بنشیند.
  • برخی کلاه کپ ها صرفا جنبه ی زیبایی دارند و برای مصارفی چون جلوگیری از تابش خورشید کاربرد ندارند. در صورتی که قصدتان از خرید کلاه محافظت در برابر نور خورشید است بهتر است سراغ نمونه هایی با طول نقاب بزرگتر بروید.
  • اگر دارای پوستی تیره هستید پیشنهاد میکنیم سراغ مدل هایی با رنگ روشن بروید.
  • در صورتی که پوست  سفید دارید کلاه هایی با رنگ روشن و سفید گزینه ی بهتری میباشند.
  • کلاه کپ یا همان کلاه بیسبال برای استایل های کژوال مناسب میباشند. بنابراین برای قرار های رسمی و اداری به هیچ عنوان از این مدل کلاه ها استفاده نکنید.
  • بهترین جنس انواع کلاه های کپ از نخ و پلی استر ساخته شده است زیرا این جنس ها باعث تعریق پوست سر نمیشوند.
  • استفاده از کلاه منجر میشود، پوست سر شما در برابر تابش نور خورشید ایمن باشد و آسیبی به پوست سر و در نهایت پیاز مو نرسد.

کلاه کپ مدل حلقه دار

کلاه کپ حلقه دار جزو محبوب ترین مدل های بازار میباشد. امروزه طیف وسیعی از دختران و پسران دنبال مدلی هستند که روی نقاب آن دارای حلقه هایی باشد. این مدل کلاه اولین بار توسط یک رپر آمریکایی استفاده شد و خیلی سریع در تمام دنیا فراگیر شد و افراد زیادی این مدل را خریداری کردند. در صورتی که به استایل کژوال و اسپرت علاقمند هستید خرید کلاه کپ حلقه دار را به شما پیشنهاد میکنیم. شما عزیزان میتوانید انواع مدل های محبوب را در ادامه مشاهده کنید.

مدل loop

مدل لوپ همان کلاه کپ حلقه دار است که در پارگراف بالا به آن اشاره کردیم. برخی افراد کلاه های لوپ را با نام حلقه دار میشناسند. قابل ذکر است در صورتی که خرید کلاه لوپ مد نظرتان است حتما باید به این نکته توجه کنید که به هیچ عنوان نباید آن را در لباسشویی بیندازید زیرا در برابر ضربات محکم ممکن است حلقه های آن آسیب ببیند و برای همیشه غیرقابل استفاده شود.

مدل اسپرت

در صورتی که قصد خرید کلاه کپ اسپرت دارید بهتر است سراغ برندهایی چون نایک، آدیداس، ریبوک و … بروید اما از آنجایی که قیمت اورجینال این برند ها بسیار بالا میباشد شما میتوانید نمونه های کپی اما درجه یک برند مدنظرتان را انتخاب و خریداری کنید. قابل ذکر است خرید کلاه اصل آدیداس بیش از یک میلیون تومان قیمت دارد.

انواع کلاه کپ مارک

در صورتی که دنبال خرید یک کلاه کپ مارک هستید باید این نکته را بدانید از آنجایی که این کلاه ها وارداتی هستند از قیمت بسیار بالاتری نسبت به مدل های متفرقه برخورد دار هستند. قابل ذکر است برخی مدل های مارک یا همان برند تا یک میلیون تومان قیمت دارد. اما آنچه شایان ذکر است این است که از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و میتوانید سالیان سال از کلاه کپ خریداری شده استفاده کنید بدون آنکه دغدغه شکستن نقاب یا رنگ پریدگی کلاه را داشته باشید. در ادامه این مطلب بهترین و گران ترین کلاه کپ های موجود در بازار خدمتتان معرفی میکنیم تا در صورت تمایل از سایت پذیرنده آن را سفارش دهید.

فرق کلاه کپ بیسبال با فرانسوی

مهمترین فرقی که این دو مدل با یکدیگر دارند طول نقاب آن ها میباشد. کلاه بیسبال از طول نقابی بیشتری برخوردار است اما مدل فرانسوی داری نقاب نهایتا ۲سانتی متری میباشد. دومین تفاوتی که این دو مدل دارند جنس آن ها است کلاه بیسبال معمولا از پارچه ی سفت ساخته شده است اما فرانسوی از مدل نرم و قابل انعطاف تهیه شده است. ما در این مطلب مدل فرانسوی را معرفی نخواهیم کرد و تمرکز مطلب روی انواع کلاه کپ نقاب دار یا همان بیسبال میباشد.

کلاه اورجینال

برخی کاربران از ما میپرسند آیا کلاه کپ اورجینال است یا خیر؟ تمامی محصولاتی که در این مطلب معرفی کردیم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما همه ی آنها اورجینال نیستند و صرفا کپی نمونه های اصل میباشند. در صورتی که دنبال خرید کپ اورجینال هستید پیشنهاد میکنیم روی لینک زیر کلیک کنید تا برنده های اورجینال به ترتیب قیمت از زیاد به کم برای شما نمایش داده شود.

قیمت

قیمت کلاه کپ منوط به کیفیت و برند آن میباشد هرچه برند محصول شناخته شده تر باشد بالطبع قیمت آن نیز بیشتر است. آنچه ما به شما کاربران محترم سایت تپ سنج پیشنهاد میکنیم این است که برای خرید کلاه کپ زیاد هزینه نکنید چرا که دیر یا زود دوست دارید مدل جدید تری را امتحان کنید. آنچه ما به شما توصیه میکنیم خرید چند کلاه با مدل های مختلف و با قیمتی به مراتب کمتر از برند های های اورجینال است. اما به هرحال این خود شما هستید که در این باره تصمیم می گیرید.

در ادامه مطلب دعوت میکنیم ۲۰مدل از بهترین و زیباترین کلاه کپ های موجود در بازار آنلاین را مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن هریک از محصولات زیر میتوانید از مدل های مشابه آن دیدن فرمایید. قابل ذکر است به دلیل تغییرات قیمت نمایش مبلغ فقط در لینک همان محصول قابل مشاهده است. در انتهای مطلب نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

۱.کلاه کپ مردانه کد m-96 رنگ سبز

کلاه کپ مردانه کد m-96 رنگ سبز

  • جنس: نخ
  • نوع سرپوش: کپ
  • کشور تولید کننده: ایران

اگر دنبال خرید یک کلاه کپ شیک و زیبا هستید کد m-96 را به شما عزیزان معرفی میکنیم. رنگ کلاه سبز لجنی است و از جنس نخ تهیه و تولید شده است. این محصول را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.کلاه مردانه مدل thats good کد ۲۰۹۱

کلاه مردانه مدل thats good کد 2091

  • جنس: نخ
  • نوع سرپوش: کپ
  • توضیحات جنس: کتان کریشه
  • جزئیات: دارای بند قابل تنظیم کمربندی
  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

رنگ این کلاه کپ خاکستری است و از جنس نخ تولید شده است. باتوجه به بند پشتی که دارد به آسانی قابل تنظیم میباشد. قابل ذکر است این محصول برای دختران و پسران مناسب میباشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.کلاه کپ مردانه مدل خروس

کلاه کپ مردانه مدل خروس

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: کپ

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید طرح این کپ خروس است و جلوه ای خاص و زیبا دارد. این کلاه جزو پرفروش ترین محصولات سایت پذیرنده میباشد. از آن جایی که جنس محصول تهیه شده از کتان است در ناحیه سر حساسیت ایجاد نمی کند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.کلاه کپ مردانه مدل نیو آرا NY کد ۲۳

کلاه کپ مردانه مدل نیو آرا NY کد 23

  • جنس: اکریلیک , نخ
  • نوع سرپوش: لبه دار
  • کشور تولید کننده: چین

اگر دنبال خرید یک کلاه کپ مشکی ساده هستید این محصول را مدنظر داشته باشید. این کلاه در عین سادگی بسیار زیباست. باتوجه به قالب استانداردی که دارد به خوبی روی سر مینشید. موجود این کلاه را در لینک زیر چک کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.کلاه کپ مردانه مدل لی KOT-34

کلاه کپ مردانه مدل لی KOT-34

  • جنس: کتان
  • نوع سرپوش: کپ
  • کد کالای محصول: KOT-34

این محصول طرح جین میباشد اما جنس آن تهیه شده از کتان است.  در صورتی که علاقه مند به استایل جین هستید این کلاه گزینه ی مناسبی برای شماست.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.کلاه کپ مردانه مدل ۱۱ZR

کلاه کپ مردانه مدل 11ZR

  • جنس: نخ
  • نوع سرپوش: کپ

این کلاه loop جزو محبوب ترین و البته پرفروش ترین کالاهای سایت فروشنده میباشد. شما عزیزان با مراجعه به لینک زیر میتوانید طیف وسیعی از کلاه کپ های حلقه دار را مشاهده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.کلاه کپ مردانه مدل بیت کوین

کلاه کپ مردانه مدل بیت کوین

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: لبه دار

از آنجایی که امروزه بازار بیت کوین بسیار داغ  است طرح این کلاه نیز الهام گرفته از این ارز دیجیتال است. در صورتی که علاقه مند به این حوزه هستید خرید این کلاه را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.کلاه کپ مردانه مدل ۲۹۷۰۰۴BK

کلاه کپ مردانه مدل 297004BK

  • جنس: کتان
  • نوع سرپوش: کپ
  • توضیحات جنس: پارچه از جنس کتان کج راه
  • مشکی ساده

این کلاه کپ دارای چسب تنظیم سایز دور سر در قسمت پشت میباشد. استایل کلاه ساده بوده و برای قرارهای روزانه میتواند انتخاب مناسبی باشد. برای مشاهده قیمت و خرید این مدل وارد لینک زیر شوید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.کلاه کپ مردانه مدل ریک و مورتی

کلاه کپ مردانه مدل ریک و مورتی

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: آفتابگیر

این کلاه کپ دخترانه بسیار طرح جالب و زیبایی دارد. از آنجایی که دختران بسیار علاقه مند به این مدل محصولات میباشند. میتوانید طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های صورتی دخترانه را در سایت زیر مشاهده کنید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.کلاه کپ مردانه کد m-96

کلاه کپ مردانه کد m-96

  • جنس: نخ
  • نوع سرپوش: کپ
  • کشور تولید کننده: ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱.کلاه کپ مردانه مدل EDIKO2

کلاه کپ مردانه مدل EDIKO2

  • جنس: نخ
  • نوع سرپوش: کپ
  • رنگ مشکی
  • لبه سفید
  • پشت چسب دار
  • کشور تولید کننده: چین
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲.کلاه کپ مردانه آندر آرمور مدل UA1328670-409

کلاه کپ مردانه آندر آرمور مدل UA1328670-409

  • جنس: نایلون , پلی استر
  • نوع سرپوش: کپ

کلاه کپ های اسپرت جزو محبوب ترین مدل های بازار میباشند. این محصول از جنس پلی استر تهیه شده است و کاملا ضد حساسیت میباشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳.کلاه کپ مردانه مدل پلی استیشن

کلاه کپ مردانه مدل پلی استیشن

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: کپ

کلاه کپ مردانه پلی استیشن مدلی جذاب برای فیفا و پی اس بازا است. این مدل برای استایل های اسپرت بسیار جذاب است و باتوجه به ظاهر فانتزی که دارد میتواند گزینه ی خوبی برای هر جوانی باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴.کلاه کپ مردانه مدل گودال

کلاه کپ مردانه مدل گودال

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: آفتابگیر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵.کلاه مردانه مدل VALLEY LIFE کد ۲۱۵۲

کلاه مردانه مدل VALLEY LIFE کد 2152

  • جنس: نخ
  • نوع سرپوش: کپ
  • توضیحات جنس: کتان
  • کشور تولید ترکیه میباشد.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۶.کلاه کپ مدل A244

کلاه کپ مدل A244

  • جنس: پلی استر
  • نوع سرپوش: کپ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۷.کلاه کپ مردانه مدل RAP

کلاه کپ مردانه مدل RAP

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: لبه دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۸.کلاه کپ مردانه مدل LAST OF US

کلاه کپ مردانه مدل LAST OF US

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: لبه دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۹.کپ مردانه مدل assassins creed

کلاه کپ مردانه مدل assassins creed

  • جنس: تور , کتان
  • نوع سرپوش: کپ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲۰.کپ مردانه ادیکو کد ۳-۱

کلاه کپ مردانه ادیکو کد 3-1

  • جنس: پلی استر , نخ
  • نوع سرپوش: کپ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

حرف آخر

در مطلب راهنمای خرید کلاه کپ هرآنچه لازم بود قبل از خرید این اکسسوری شیک و جذاب بدانید را به اختصار توضیح دادیم. در انتهای مطلب تاکید میکنیم قبل از خرید بهترین مدل حتما به جنس آن توجه کنید زیرا همانطور که اشاره کردیم غفلت در انتخاب جنس کلاه موجب حساسیت های پوستی در ناحیه سر میشود و ممکن است بیماری هایی چون شوره سر یا ریزش مو گریبان گیر شما شود. امیدواریم این مطلب برای شما کاربر عزیز مفید بوده باشد و توانسته باشید مدل دلخواه خود را خریداری کنید. برای حمایت از ما این مطلب را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در صورت هرگونه انتقاد و پیشنهاد از طریق بخش تماس با ما میتوانید نظرات ارزشمند خود را با ما مطرح کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *