بهترین پنکه پارس خزر [معرفی ۱۰مدل پرفروش و قیمت مناسب]

بهترین پنکه پارس خزر کدام مدل است؟ این سوالی است که اکثر کاربران در صفحه بهترین مارک پنکه ایستاده از ما پرسیده‌اند و ما میخواهیم در این مطلب لیستی از بهترین مدل های این برند ایرانی را خدمت شما کاربران عزیر معرفی کنیم. اگر نمیدانید کدام پنکه پارس خزر باتوجه به موارد استفاده و بودجه‌ای که دارید، برای شما مناسب است همراه ما باشید تا بهترین گزینه های حال حاظر بازار را به شما سروران گرامی معرف کنیم.

پنکه پارس خزر به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، جزو مدل های پرفروش در بازار ایران محسوب می‌شود. این شرکت ایرانی سعی دارد با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا همواره محصولات خود را به روز نگه دارد تا از این بازار جهانی جا نماند. اما اگر هنوز شناخت کافی نسبت به این برند ندارید، همراه ما باشید تا یک بیوگرافی مختصر از برند پارس خزر را برای شما شرح دهیم. امیدواریم این مطلب برای خرید بهترین مدل پنکه پارس خزر بتواند به شما کمک کند.

درباره پارس خزر

پارس خزر یک برند ایرانی بوده و کارخانه ی آن در رشت واقع شده است. تمرکز اصلی این شرکت روی تولید محصولات لوازم خانگی برقی است و از سال ۱۳۴۷ با توشیبا ژاپن اقدام به همکاری و تولید انواع تجهیزات برقی خانگی کرد. این شرکت ایرانی باتوجه به این که عمده ی تولیدات را به صورت انحصاری انجام میدهد طی سالیان سال رشد چشمگیری داشته و به دلیل قیمت مناسب بودن کالاهای آن در بازار ایران هموارد مورد استقبال مردم واقع شده است.

برسی انواع پنکه پارس خزر

بهترین پنکه پارس خزر انواع مختلفی دارد. از مدل ایستاده گرفته تا رومیزی و … آنچه قبل از خرید باید به آن توجه کنید، انتخاب نوع پنکه باتوجه به نیازتان است. اگر قصد استفاده از پنکه در محیط کاری خود را دارید، پیشنهاد ما خرید مدل های رومیزی است زیرا فضای زیادی از محیط را اشغال نمیکند و همینطور برای یک محیط کوچک مانند مغازه انتخاب مناسبی است.

اگر خواهان خرید بهترین پنکه پارس خزر برای منزل خود هستید مدل های ایستاده باتوجه به ابعاد و همچنین قدرت بادهی که دارند انتخاب مناسب تری محسوب می‌شوند زیرا مدل های ایستاده دارای قابلیت تنظیم شونده و سفارشی سازی های منحصر به فردی هستند که به منظور سهولت هرچه بیشتر تعبیه شده‌اند.

با همه ی این اوصاف پیشنهاد می‌کنیم مواردی چون متراژ خانه و همچنین تعداد نفرات را در نظر بگیرید تا پنکه خریدارای شده کفاف نیازتان را در فصل گرما بدهد به خصوص اگر در مناطق شرجی کشور سکونت دارید این موضوع بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. به طور کلی پیشنهاد ما برای محل کار پنکه رومیزی و برای منزل استفاده از بهترین پنکه ایستاده پارس خزر است اما در نهایت تصمیم گیرنده ی اصلی در این خصوص خود شما هستید.

بهترین پنکه پارس خزر چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از اینکه سراغ معرفی بهترین مدل پنکه پارس خزر برویم قصد داریم ویژگی هایی که مدل های منتخب این برند نام آشنا دارند را برسی کنیم.

بهترین پنکه پارس خزر دارای ویژگی هایی چون؛ قابلیت تنظیم ارتفاع، قابلیت تنظیم سرعت، قابلیت تنظیم باد به صورت جغجه‌ایی و … را دارا می‌باشد. اگر قصد دارید پنکه خریدارای شده به صورت مساوی تمام محیط را خنک کند، بهتر است قابلیت تنظیم به صورت جغجه‌ای را حتماً مدنظر داشته باشید تا پنکه به صورت چرخشی تمام محیط را خنک کند و در نهایت وزش باد به صورت مساوی در جای جای محیط پخش شود.

نکته ی دیگری که باید قبل از خرید بهترین پنکه پارس خزر مدنظر داشته باشید قابلیت تنظیم ارتفاع است. گرچه این قابلیت در اکثر مدل های این برند دیده می‌شود اما در برخی مدل های قدیمی قابلیت تنظیم ارتفاع وجود ندارد و از این حیث ممکن است فرآیند خنک کنندگی هوا با مشکل مواجه شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم حتماً سراغ پنکه ای بروید که قابلیت تنظیم ارتفاع طولی را داشته باشد تا متناسب با نیازتان آن را سفارشی سازی کنید.

قابلیت تنظیم سرعت در بهترین مدل پنکه پارس خزر به صورت کم، متوسط و زیاد است. شما می‌توانید باتوجه به دمای محیط بهترین گزینه را انتخاب کنید و از وزش باد در گرمای تابستان نهایت لذت را ببرید. توجه داشته باشید برخی مدل های قدیمی تنها قادر به تنظیم دو حالته ی کم و زیاد می‌باشند. البته در آخرین مدل های شرکت پارس خزر قالب محصولات رومیزی و ایستاده سه حالته بوده‌اند و دمای متوسط نیز وجود دارد.

تایمر اتومات از دیگر ویژگی های بهترین پنکه پارس خزر است. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که قصد دارید بعد از هر چند دقیقه پنکه خاموش شود و بعد از زمان مشخص شده مجدد راه‌اندازی شود. این ویژگی زمانی که قصد خوابیدن دارید بسیار کاربردی بوده و در شبانه روز به صورت اتومات پنکه به فعایت خود ادامه می‌دهد. شایان ذکر است این ویژگی تنها در برخی از بهترین پنکه های پارس خزر دیده می‌شود.

قابلیت کنترل ریموت جزو مواردی دیگری است که در برخی از پنکه های پارس خزر دیده می‌شود. این قابلیت امکان کنترل از راه دور پنکه را برای شما فراهم می‌کند و نیاز نیست برای هربار خاموش و روشن کردن دستگاه سراغ پنکه بروید. این ویژگی زمانی کاربرد دارد که قصد نصب پنکه در ارتفاع را داشته باشید و دسترسی به پنکه سخت باشد. در نتیجه این ویژگی نیز در انواع پنکه پارس خزر نیز دیده می‌شود و برای رابط کاربری و سهولت در استفاده گزینه ی معقولی به شمار می‌رود.

بهترین مدل پنکه پارس خزر کدام است؟

مدل FSR-SHIBA باتوجه به ویژگی ها و قابلیت های کاربردی که دارد، بدون شک بهترین پنکه پارس خزر است. این مدل دارای قابلیت هایی چون ریموت کنترل، تایمر و قابلیت تنظیم ارتفاع می‌باشد. اگر دنبال بهترین پنکه پارس خزر هستید، این مدل دقیقاً تمام قابلیت های کلید و کاربردی را دارا بوده و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. در ادامه‌ی مطلب، این مدل را به صورت کامل نقد و برسی خواهیم کرد.

پنکه پارس خزر خوبه؟

اکثر کاربران برایشان سوال است آیا واقعاً پنکه پارس خزر خوبه؟ از آنجایی که این مدل تولید ایران است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است اکثر کاربران نسبت به کیفیت وکارایی این مدل تردید دارند اما باید بگوییم پنکه پارس خزر تمام قابلیت هایی که در بهترین برند های مطرح دنیا دیده می‌شود را دارد و از لحاظ موارد فنی هیچگونه کم و کسری نسبت به رقبای مطرح خود ندارد. لذا پیشنهاد می‌کنیم با اعتماد به برند های داخلی سبب توسعه ی هرچه بیشتر کشور عزیزمان شوید.

اگر بخواهیم در یک کلام به این سوال پاسخ دهیم که آیا پنکه پارس خزر خوبه؟ جواب ما بله است. زیرا چه از لحاظ موارد فنی، توان مصرفی و عملکرد پره ها هیچونه کم و کسری نسبت به برند های خارجی ندارد. لذا ما بدون شک بهترین پنکه پارس خزر را خریدی مطمئن برای شما عزیزان میدانیم.

گارانتی پنکه پارس خزر

آنچه برند پارس خزر را نسبت به سایر مدل های داخل ایران برتر کرده است. گارانتی ۲۴ماه پارس خزر است. شما می‌توانید در صورت هرگونه مشکل با مراجعه به سایت این شرکت از شرایط گارانتی مطلع شوید و در صورت واجد شرایط بودن از این ضمانت نامه استفاده کنید. لذا قبل از خرید از هر فروشگاهی این موضوع را از فروشنده جویا شوید، تا کاملاً خیالتان از این موضوع آسوده باشد. لازم به ذکر است گارانتی تمام پنکه های پارس خزر ۲۴ماه است.

در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنیم ۱۰مدل از بهترین پنکه های پارس خزر موجود در بازار را مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر می‌توانید از مدل های مشابه دیدن کنید.

۱.پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO

مدل FSR-ADO یکی از بهترین پنکه های پارس خزر است. این مدل تماماً از جنس پلاستیک ساخته شده و از وزن بسیار مناسبی برخوردار است. از چهار پره باکیفیت بهره می‌برد و باتوجه به سرعت چرخش قابل تنظیمی که دارد به بهترین شکل ممکن فضای محیط را خنک می‌کند. این مدل دارای یک ریموت کنترل است و با استفاده از آن می‌توانید تنظیمات پنکه را از راه دور کنترل کنید. شایان ذکر است حداکثر توان مصرفی این مدل ۶۰ وات و حجم باد دهی آن ۵۶ است. امتیاز این کالا ۴.۹ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران کیفیت و کارایی این محصول پارس خزر را قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۹x۳۳x۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۸.۳۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰
  • حجم باد دهی: ۵۶
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

مدل (FSR-SHIBA) یکی دیگر از بهترین پنکه‌های ایستاده‌ی برند پارس خزر است. قیمت این محصول باتوجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. از آنجایی که بدنه‌ی پنکه از پلاستیک ساخته شده بسیار سبک و قابل حمل است. از سه پره‌ی پلاستیکی برای گردش هوا بهره می‌برد. میله ی دستگاه کاملا‌ً قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و می‌توانید متناسب با سلیقه‌تان اقدام به تنظیم آن کنید. ویژگی هایی چون قابلیت تنظیم زاویه وزش باد و قابلیت تنظیم گردش افقی در این مدل وجود دارد. قابل ذکر است طول سیم این مدل سه متر بوده و از روکش پی وی سی برای طول عمر بیشتر آن استفاده شده است. از آنجایی که این پنکه از گارد محافظ بهره می‌برد از ایمنی قابل قبولی برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۶x۲۴x۴۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۸.۴ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰
  • حجم باد دهی: ۵۶
  • سرعت گردش پروانه: ۱۲۰۰
  • دارای تایمر و ریموت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

پنکه پارس خزر مدل 4010

پنکه پارس خزر مدل (۴۰۱۰) دارای چهار پره و پایه‌ قابل تنظیم است. این مدل باتوجه به طول میله ای که دارد، جزو بلندترین پنکه های پارس خزر بشمار می‌رود. کلیدهای روی بدنه جهت تنظیم سرعت پنکه تعبیه شده و شما می‌توانید باتوجه به دمای محیط اقدام به تنظیم آن کنید. از آنجایی که این مدل دارای فیوز حرارتی است در استفاده ی طولانی مدت موتور پنکه دچار آسیب نمی‌شود و طول عمر دستگاه را بسیار افزایش می‌دهد. یکی از بارزترین ویژگی های این مدل قابلیت های سفارشی و تنظیمات طول و عرض است. شما می‌توانید جهت باد را چه از لحاظ عمودی و چه افقی کاملاً سفارشی سازی کنید تا تمام فضای محیط به صورت یک پارچه خنک شود. این مدل دارای گواهی استاندارد ایمنی CE اروپا بوده و بدون شک جزو بهترین مدل های موجود در بازار محسوب می‌شود. اگر خواهان خرید بهترین پنکه پارس خزر هستید، در خرید این مدل شک نکنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۶x۲۴x۵۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۷.۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰
  • حجم باد دهی: ۵۶
  • سرعت گردش پروانه: ۱۲۵۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.پنکه پارس خزر مدل ES7020MKAI

پنکه پارس خزر مدل ES7020MKAI

اگر خواهان خرید پنکه دیواری پارس خزر هستید، مدل ES7020MKAI را به شما پیشنهاد می‌کنیم. پنکه های دیواری باتوجه به ابعاد نسبتاً کوچکی که دارند برای خانه ها و اتاق های کوچک انتخاب بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. این مدل دارای یک کنترل پنل لمسی و ریموت کنترل از راه دور می‌باشد و شما تنها با فشار دادن چند دکمه میتوانید مواردی چون سرعت وزش باد و همچنین نحوه گردش پنکه را سفارشی سازی کنید. وزش باد ریتمیک از دیگر ویژگی های این محصول پارس خزر است و حس و حال نسیم طبیعی باد را برای شما تداعی می‌کند. این مدل نیز دارای استاندارد اروپا بوده و باتوجه به گارد محافظی که دارد کاملاً ایمن می‌باشد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۷x۲۴x۴۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۴.۸ گرم
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای تایمر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.پنکه پارس خزر مدل ۴۰۷۰R

پنکه پارس خزر مدل 4070R

 

پنکه پارس خزر مدل (۴۰۷۰R) دارای ظاهری بسیار شکیل و زیبا می‌باشد. این پنکه ایستاده باتوجه به وزن سبکی که دارد به آسانی جابه‌جا می‌شود و شما می‌توانید هر زمان که خواستید آن را به نقطه ی دیگر از محیط خانه منتقل کنید. این مدل کاملاً قابل تنظیم است  و شما می‌توانید باتوجه به نیازتان مسیر وزش باد آن را تنظیم کنید. این مدل مانند اکثر محصولات پارس خزر دارای تایمر بوده و می‌توانید زمان فعال شدن دستگاه را خودتان تنظیم کنید. حالت وزش ریتمیک، تنظیم سرعت، قابلیت گردش افقی نیز در این مدل دیده می‌شود. امتیاز این کالا ۴.۸ از ۵ ارزیابی شده است و جزو مدل های منتخب این لیست است. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۶x۴۶x۱۰۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۸.۵ گرم
  • دارای ریموت کنترل
  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جنس پره: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۳۰۱۰

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010

این پنکه پارس خزر دارای حداکثر توان مصرفی ۶۰ وات بوده و حجم بادهی آن ۵۶ ارزیابی شده است. این مدل دارای سه پره ی پلاستیکی باکیفیت می‌باشد و در سریع ترین زمان ممکن فضای محیط را خنک می‌کند. اگر سرعت گردش هوا برای شما در اولیت است بهتر است بدانید سرعت این پنکه ۱۲۰۰ بوده و از قدرت قابل قبولی برای خنک کردن فضای خانه هایی با متراژ متوسط برخوردار است. اکثر خریداران کیفیت و کارایی این مدل را رضایت بخش توصیف کرده‌اند و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، جزو پرفروش ترین مدل های این لیست است.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۸x۳۱x۴۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰
  • حجم باد دهی: ۵۶
  • سرعت گردش پروانه: ۱۲۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS

پنکه پارس خزر مدل RIMA-FDS

مدل RIMA-FDR از سری پنکه های رومیزی پارس خزر است. این مدل کیفیت ساخت و ظاهر بسیار زیبایی دارد. توان موتور این دستگاه ۶۰وات بوده که باعث عملکرد بهتر پنکه شده است. این مدل دارای قابلیت کلیدهای تنظیم سرعت در سه حالت بصورت لمسی بوده و از نشانگر LED بهره می‌برد. حجم باددهی این مدل بسیار قابل قبول بوده و فضای محیط را در کسری از ثانیه خنک می‌کند. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به قابلیت تایمر، داشتن شش پره و پایه های مستحکم اشاره کرد. شایان ذکر است تنظیم زاویه باد به صورت جغجغه ای و قابلیت تنظیم گردش افقی از طریق ریموت پنکه در این مدل دیده می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۹x۴۶x۴۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۵.۸۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰
  • حجم باد دهی: ۵۶

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.پنکه پارس خزر مدل ۲۰۴۰

پنکه پارس خزر مدل 2040

مدل ۲۰۴۰ جزو قیمت مناسب ترین و البته بهترین پنکه های پارس خزر محسوب می‌شود. این مدل از جنس پلاستیک ساخته شده و دارای پنج پره است. حداکثر توان مصرفی ۶۰ وات بوده و کاملاً بهینه است. وزن این دستگاه تنها ۴.۹۵ گرم بوده و حمل آن به آسانی مقدور است. شما می‌توانید قیمت روز و سایر مشخصات این محصول را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۶۰x۳۶۰x۵۷۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۴.۹۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۶۰
  • تعداد پره: پنج پره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع‌بندی

پنکه های پارس خزر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از آنجایی که این برند داخل ایران تولید می‌شود از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار است. ما در این مطلب سعی کردیم تمام جنبه های مختلف مدل های برتر این برند را مورد نقد و برسی قرار دهیم. حال این خود شما هستید، که باتوجه به نیاز و بودجه‌تان بهترین گزینه را برای خرید انتخاب می‌کنید.

قیمت پنکه پارس خزر چقدر است؟

قیمت انواع پنکه پارس خزر از یک میلیون تومان به بالا می‌باشد. این موضوع باتوجه به قابلیت هایی که هر مدل دارد، میتواند کمتر یا بیشتر باشد.

ارزان‌ترین پنکه پارس خزر کدام مدل است؟

در حال حاضر پنکه رومیزی پارس خزر مدل ۳۰۱۰، قیمت مناسب ترین مدل این برند است.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *