بهترین نردبان خانگی [معرفی ۱۰مدل منتخب و پرفروش]

اگر به دنبال بهترین نردبان خانگی هستید، همراه ما تا انتهای این مطلب باشید تا با برسی برند های منتخب به شما برای خریدی مقرون به صرفه و مناسب کمک کنیم. در این راهنمای خرید ابتدا موارد و نکاتی که باید قبل از خرید به آن ها توجه کنید را مورد برسی و ارزیابی قرار می‌دهیم و سپس باتوجه به محصولات منتخبی که هم اکنون در بازار ایران موجود است، ایده‌آل ترین ها را خدمت شما کاربران عزیز سایت تپ سنج معرفی می‌کنیم. از اینکه همراه ما هستید صمیمانه از شما متشکریم.

برسی جنس بهترین نردبان خانگی

بدون شک اولین و مهم ترین رکن در خرید بهترین نردبان خانگی جنس و میزان استحکام آن است. لذا از آنجایی که این مورد از اهمیت بالایی برخوردار است ترجیح می‌دهیم در ابتدای مطلب به آن اشاره کنیم. امروزه انواع نردبان های خانگی از جنس های مختلفی چون چوب، آلومینیوم و استیل ساخته می‌شود. برخی مدل ها که چندان برای مصارف خانگی مناسب نیستند گزینه های فلزی توپر می‌باشند که علی‌رغم وزن بالایی که دارند از سهولت جابه‌جایی به مراتب کمتری برخوردار می‌باشند زیرا این مدل ها عموماً یکسره هستند و قابلیت تاشو را دارا نمی‌باشند. در ادامه بهترین جنس هایی که در ساخت نردبان تاشو خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد را به صورت موردی برسی می‌کنیم تا شما با تمام مزایا و معایب آنها آشنا شوید. همچنین شما می‌توانید از مطلب بهترین نردبان برای هرس نیز دیدن کنید.

جنس چوب: نردبان های خانگی چوبی تقریباً منسوخ شده‌اند و در کمتر خانه ای این مدل ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دلایل عمده ی کنار رفتن مدل های چوبی میتوان به مواردی چون؛ استحکام پایین، عمر کم و شکننده بودن آنها اشاره کرد. در صورتی که در مناطق مرطوب مانند شمال کشور زندگی می‌کنید مدل های چوبی خیلی سریع نم برمیدارند و طی چند ما ممکن است ترک بردارند. درنتیجه پشنهاد ما این است، قید مدل های چوبی را بزنید زیرا این مدل ها به هیچ عنوان بهترین نردبان خانگی محسوب نمی‌شوند.

جنس استیل: بدون شک بهترین نردبان خانگی از جنس استیل ساخته شده است. همانطور که میدانید استیل از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به مرور زمان دچار زنگ ضدگی و مسائل این چنینی نمی‌شود و تا سالیان سال با خیالی آسوده می‌توانید برای مصارف خانگی از آن استفاده کنید. تنها نقطه ضعف مدل های استیل قیمت نسبتاً بالای آن است که آن‌هم به دلیل متریال و کیفیت ساخت آن می‌باشد. اگر می‌خواهید یکبار برای همیشه نردبان خانگی بخرید، پیشنهاد ما مدل های استیل است.

جنس آلومینیوم: مدل های آلومینیوم نیز با توجه به کیفیت ساخت بالایی که دارند جزو گزینه های پرفروش و منتخب بازار محسوب می‌‎شوند. قیمت نردبان خانگی آلومینیوم به نسبت مدل های استیل کمتر است و اگر در بحث بودجه محدودیت دارید، میتوانید مدل های آلومینیومی موجود در بازار را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید، برخی مدل ها دارای روکش هایی می‌باشند که صرفاً برای فریب دادن خریدار استفاده می‌شوند و هیچگونه دوام و کیفیت مطلوبی ندارند لذا حتماً از فروشگاه های مجاز اقدام به خرید بهترین نردبان خانگی کنید.

جنس های متفرقه: برخی از بهترین نردبان های خانگی از جنس هایی نظیر فایبرگلاس یا پلاستیک ساخته می‌شوند که بخش عمد ای از کیفیت آن را کیفیت سازه و نوع برند مشخص می‌کند. به طور مثال برخی برندهای ارزان از پلاستیک های ضعیف برای تولید کار استفاده می‌کنند و به هیچ عنوا استحکام لازم را ندارند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای خرید بهترین نردبان خانگی سراغ مارک های نام آشنا در این زمینه بروید.

معرفی برندهای مطرح

همواره خرید از برندهای مطرح کار عاقلانه تری می‌باشد چرا که این برند ها امتحان خود را پس داده‌‌اند و گزینه ی امن تری برای خرید محسوب می‌شوند. برخی از برند های نام آشنا در ساخت بهترین نربان خانگی عبارتند از نامسون، کرستون، آروا، هایلو، ماندگار و کارسان و … تمام مدل هایی که در ادامه خدمتتان معرفی می‌کنیم از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و جزو مدل های پرفروش و منتخب بازار محسوب می‌باشند.

پیشنهاد ما کدام است؟ تمام برندهایی که نام بردیم از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند اما اگر خواهان بهترین نردبان خانگی هستید که هم سبک بوده و هم قابلیت تاشو داشته باشد، برند کاراسان انتخاب مناسب تری برای مصارف خانگی محسوب می‌شود. یادتان باشد تمام نردبان های معرفی شده در این مطلب صرفاً برای استفاده های خانگی بوده و برای امور صنعتی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند.

قبل از خرید بهترین نردبان خانگی به این نکات توجه کنید

وزن نردبان: آنچه بهترین نردبان خانگی را از مدل های صنعتی جدا می‌کند، وزن آن است. هرچه وزن نردبان سبک تر باشد حمل آن راحت تر بوده و حتی خانم خانه نیز می‌تواند به آسانی آن را جابه‌جا کنید. لذا در انتخاب نردبان مناسب خانه حتماً به وزن آن توجه کنید. یادتان باشد سبک بودن نردبان به معنای پایین بودن استحکام آن نیست بلکه جزو نقاط مثبت آن ارزیابی می‌شود. مدل های خانگی عموماً ۶ تا ۱۰ کیلیو وزن دارند.

قابلیت تاشو: نکته دیگری که باید قبل از خرید بهترین نردبان خانگی به آن توجه کنید قابلیت تاشوی آن است. امروزه اکثر مدل های موجود دربازار دارای قابلیت تاشو بوده و شما میتوانید به آسانی و تنها با فشار دادن یک دکمه ابعاد نردبان را کوچ کرده و آن را در زیر تخت یا هرجایی پنهان کنید. البته برخی مدل های یکسره نیز وجود دارند که برای مصارف خانگی ساخته شده اند و از این قابلیت برخوردار نیستند. اگر دنبال بهترین نردبان تاشو برای خانه هستید پیشنهاد ما مدل کاراسان کد ۲۶۰۱۰۰۰۲ است که در ادامه آن را خدمتتان معرفی کرده‌ایم.

حداکثر وزن قابل تحمل: بهتر است بدانید آنچه استحکام نردبان خانگی را می‌سنجد آزمایش هایی است که توسط تولید کننده انجام شده و در مشخصات آن ذکر شده است. اکثر مدل های خانگی معمولاً تا ۱۶۰ کیلوگرم تحمل وزن دارند و تقریباً هیچگونه محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. با این حال برخی مدل های پلاستیکی وجود دارند که از قدرت تحمل وزن پایینی برخوردار بوده و برای هرشخصی مناسب نمی‌باشند. همانطور که در اواسط متن اشاره کردیم بهترین گزینه برای نردبان خانگی مدل های استیل و آلمینیومی می‌باشد.

قابلیت تنظیم ارتفاع: اگر قصدا دارید میزان ارتفاع بهترین نردبان خانگی را سفارشی سازی کنید، پیشنهاد ما مدل های قابل تنظیم است. این نردبان ها دارای ضامن هایی می‌باشند که چند پله را درون خود ذخیره کرده و پس از آزاد کردن آن ها به سایر پله ها دسترسی پیدا می‌کنید. گرچه این مدل ها برای مصارف خانگی چندان گزینه ی مناسبی نمی‌باشند اما برای استفاده های گوناگون میتواند انتخاب هوشمندانه ای به‌نظر برسند.

قیمت نردبان خانگی

قیمت نردبان خانگی باتوجه به قابلیت ها و برندهای موجود متفاوت است. در ادامه لیستی از خوش قیمت ترین و بهترین مدل های موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. با مراجعه به لینک هر محصول میتوانید قمت روز آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید مدل ایده‌آلتان کنید. یادتان باشد بهترین نردبان خانگی بیش از ۵۰۰هزارتومان قیمت دارد و سایر مدل های صنعتی از ۱میلیون تومان به بالا می‌باشند.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین نردبان های خانگی قیمت مناسب موجود در بازار ایران را مشاهده کنید. در صورت ناموجود شدن کالاهای زیر از مدل های مشابه دیدن فرمایید.

۱.نردبان خانگی ۵ پله مدل کاراسان کد۰۵

نردبان خانگی 5 پله مدل کاراسان کد05

 

نردبان پنج پله مدل کاراسان مدل ۰۵ از استحکام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. طبق ادعای سازنده تمام اتصالات بدنه پیچ و مهره بوده و بدون پرچ می‌باشد. قابل ذکر است به دلیل عدم استفاده از پرچ المینیومی در این محصول، استحکام کار چند برابر بیشتر شده و قادر به تحمل وزن تا ۱۶۰ کیلوگرم نیز می‌باشد.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۱۰ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله: ۱.۲۵ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۲.۱ تا ۳ متر
  • جنس: آهن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.نردبان خانگی ۵ پله ماندگار مدل سما

نردبان خانگی 5 پله ماندگار مدل سما

نردبان سما از پله های پهن ساخته شده و بدنه آن از پروفیل های مستطیلی بهره می‌برد. همانطور که در تصویر کالا نیز مشاهده می‌کنید در قسمت بالایی نردبان جایی برای قرار گرفتن ابزار تعبیه شده است. جهت سهولت حمل سریع و آسان، دستگیره ای بر روی بدنه نردبان ساخته شده است. این مدل در کنار استحکام بالایی که دارد از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار بوده و جزو مدل های پرفروش بازار است. اگر دنبال بهترین نردبان خانگی هستید، این مدل باتوجه به کیفیت ساخت بالایی که دارد جزو گزینه های منتخب موجود در بازار محسوب می‌شود.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۱۰.۳ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله: ۱.۱۷ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۲.۱ تا ۳ متر
  • جنس: آهن
  • حد اکثر وزن قابل تحمل: ۱۲۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.نردبان خانگی چهار پله مدل کاراسان کد ۲۶۰۱۰۰۰۲

نردبان چهار پله مدل کاراسان کد 26010002

نردبان خانگی کاراسان کد ۲۶۰۱۰۰۰۲ از چهار پله ساخته شده است. این مدل دارای پله های پهن بوده و حین قرارگیری روی آن احساس لغزش نمی‌کنید. تمام اتصالات با پیچ و مهره بوده و از این حیث از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. جهت مشاهده قیمت روز و خواندن نظرات خریداران وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۷.۴ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله: ۱.۴۷ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۱.۱ تا ۲ متر
  • جنس: آهن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.نردبان ۳ پله مدل H67

نردبان 3 پله مدل H67

در این نردبان خانگی از پایه‌ های پلاستیکی ضد لغزش استفاده شده است. ابعاد هر پله ۳۱ × ۲۱ سانتی‌متر بوده و برای انواع مصارف خانگی گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. لازم به ذکر است این نردبان بسیار سبک بوده و باتوجه به ابعاد کوچکی که دارد، برای خانه های نقلی انتخاب مناسبی است.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۵.۵ کیلوگرم
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۰ تا ۱ متر
  • تعداد پله: ۳
  • جنس: آهن
  • حد اکثر وزن قابل تحمل: ۱۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.نردبان خانگی ۵ پله ماندگار مدل آسمان

نردبان خانگی 5 پله ماندگار مدل آسمان

جنس این نردبان خانگی از آهن ساخته شده و باتوجه به پایه های ضد لغزشی که دارد به آسانی روی هر سطح صافی قرار می‌گیرد. میزان ارتفاع نردبان ۲متر بوده و برای انواع مصارف خانگی و ادارای گزینه ای مناسب محسوب می‌شود. امتیاز این کالا ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده و جزو مدل های پرفروش در سایت پذیرنده است.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۸.۷۵ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله: ۱.۲۵ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۱.۱ تا ۲ متر
  • جنس: آهن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.نردبان خانگی ۶ پله مدل تاشو

نردبان خانگی 6 پله مدل تاشو

در این نردبان خانگی از روکش های پلاستیکی استفاده شده تا بدون کفش و حتی در منزل به آسانی استفاده شود. پایه های این محصول بسیار مقاوم بوده و کاملاً روی سطح زمین میچسبد و لیز نمیخورد. این مدل تاشو است و فضای بسیار کمی را اشغال میکند.‌‌ رنگ محصول بسیار مقاوم بوده و به مرور زمان دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی‌شود. قابل ذکر است تمام اتصالات بدنه پیچ و مهره بوده و از پرچ استفاده نشده است.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۱۰ کیلوگرم
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۱.۱ تا ۲ متر
  • جنس: آهن
  • حد اکثر وزن قابل تحمل: ۱۲۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.نردبان خانگی ۴ پله ماندگار مدل آسمان

نردبان خانگی 4 پله ماندگار مدل آسمان

مشخصات

  • وزن نردبان: ۷.۳ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله: ۱ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۱.۱ تا ۲ متر
  • حد اکثر وزن قابل تحمل: ۱۲۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.نردبان خانگی ۷ پله ماندگار مدل سما

نردبان خانگی 7 پله ماندگار مدل سما

بدنه این نردبان خانگی از پروفیل های مستطیلی ساخته شده و از این حیث در مقایسه با محصولات مشابه از استحکام به مراتب بالاتری برخوردار است. در قسمت نوک نردبان جایی برای قرار گرفتن ابزار تعبیه شده که بسیار کاربردی است. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد سایت زیر شوید.

مشخصات

  • وزن نردبان: ۱۵ کیلوگرم
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۲.۱ تا ۳ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل: ۱۰۱ تا ۱۵۰ کیلوگرم
  • جنس: آهن
  • حد اکثر وزن قابل تحمل: ۱۱۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.نردبان خانگی دو پله مدل کاراسان کد۰۲

نردبان خانگی دو پله مدل کاراسان کد02

مشخصات

  • وزن نردبان: ۳ کیلوگرم
  • ارتفاع آخرین پله: ۰.۵ سانتی‌متر
  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۱.۱ تا ۲ متر
  • جنس: آهن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.نردبان خانگی ۳ پله مهرنگار مدل ASEMAN

نردبان خانگی 3 پله مهرنگار مدل ASEMAN

مشخصات

  • بازه‌ حداکثر ارتفاع: ۲.۱ تا ۳ متر
  • بازه وزن قابل‌حمل: ۵۱ تا ۱۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پله: ۳
  • جنس: آهن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحه خودرو، ابزار و تجهیزات نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *