بهترین مارک هدفون گربه ای کدام است؟ ۱۰ مدل پرفروش

انواع هدفون گربه ای دخترانه و پسرانه

بهترین مارک هدفون گربه ای در حال حاضر مدل های؛ p47m، B39M و P47M-RGB است. در این مطلب قصد داریم مدل های منتخب و پرفروش بازار را به همراه قیمت روز آن خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

هدفون گربه ای چندسالی میشود بین جوانان و یوتیوبر ها بسیار ترند شده است. از ظاهر فانتزی گرفته تا قابلیت نورپردازی یا همان RGB باعث شده است هدفون های طرح گربه خیلی زود بین مردم محبوب شوند. در این مطلب قصد داریم بهترین مدل های موجود در بازار را خدمت شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی کنیم تا شما عزیزان باتوجه به بودجه و همچنین سلیقه ی خود اقدام به خرید بهترین هدفون مدل گربه ای کنید.

ظاهر زیبا، کیفیت صدا و قابلیت نورپردازی (RGB) از جمله مهم ترین ویژگی هایی است که باید قبل از خرید هدفون گربه ای به آن ها توجه کند. اما آیا صرفاً توجه به این نکات می تواند تضمین خریدی مقرون به صرفه و رضایت بخش باشد؟ در پاسخ باید بگوییم خیر، چرا که تنوع در هدفون های گربه ای بسیار زیاد شده است و از این حیث برندهای متفرقه ی گوناگونی محصولات خود را با قیمت های ارزان روانه بازار می کنند. در واقع قیمت پایین این برندهای متفرقه بیشتر جنبه ی فریب خریدار را دارند و هیچگونه تضمین کیفیتی ندارند. لذا پیشنهاد می کنیم در خرید خود بیشتر دقت کنید و حتماً قبل از خرید نظرات سایر کاربران را با دقت بخوانید تا با تمام جوانب کالای مورد نظر آشنا شوید. در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم از هدفون بلوتوثی مدل F10 نیز دیدن فرمایید.

طرح هدفون گربه ای از یک انیمیشن شروع شد

شاید برایتان سوال باشد که هدفون گربه ای چگونه انقدر سریع بین مردم محبوب شد و طریقه ی پیدایش آن به چه شکل بود. شخصی به نام  Wenqing Yan برای اولین بار در ساخت یکی از کارکترهای خود از طرح هدفون گربه ای استفاده کرد. همین موضوع کافی بود تا به سرعت به جنبه ی اقتصادی آن نگاه ویژه ای شود. او به همراه شخصی به نام ویکتوریا هو تصمیم به ساخت فیزیکی هدفون گربه ای کرد و این طرح با موفقیت همراه بود و خیلی زود در سراسر جهان هدفون های گربه ای بین مردم محبوب شدند.

طرح هدفون گربه ای
برسی طرح هدفون گربه ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین مدل هدفون گربه ای را چگونه انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین مدل هدفون گربه ای لازم است به برخی نکات مهم توجه کنید. لذا پیشنهاد می کنیم نکاتی که در ادامه ذکر کرده ایم را با دقت بخوانید.

  • امروزه برندهای متفرقه ی زیادی اقدام به تولید هدفون گربه ای می کنند که عموماً ساخت چین هستند. لذا پیشنهاد می کنیم سراغ برندهای مطرح و مورد اعتماد بروید و از خرید کالاهای متفرقه اجتناب کنید.
  • به متریال و جنس بدنه هدفون توجه کنید.
  • بهترین مارک هدفون گربه ای باید دارای قابلیت تنظیم سری باشد.
  • برخی مدل ها دارای قابلیت جدا شونده هستند و شما می توانید گوش های گربه را از آن جدا کنید.
  • مدل های منتخب دارای قابلیت نورپردازی و RGB هستند.
  • به نوع اتصال هدفون توجه کنید. هدفون های طرح گربه ای به صورت سیمی و بی سیم در بازار موجود هستند.
مدل هدفون گربه ای
بهترین مدل هدفون گربه ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

هدفون گربه ای چراغ دار چیست؟

هدفون گربه ای چراغ دار جزو پرفروش ترین مدل های بازار است. این مدل ها دارای چراغ های متعددی در قسمت های گوش و سری هدفون هستند، که ظاهری فانتزی به آن می دهد. اگر قصد خرید بهترین مارک هدفون گربه ای را دارید، بدون شک مدل های RGB دار انتخاب فوق العاده ای هستند چرا که زیبایی هدفون را دو چندان کرده و جلوه ی بصری خیره کننده ای دارد. در ادامه محصولات منتخب با قابلیت چراغ دار را برای شما آماده کرده ایم و می توانید مشخصات و قیمت روز آن ها را مشاهده کنید.

هدفون های گربه ای چراغ دار دارای تنوع بسیار زیادی هستند و قابلیت سفارشی سازی رنگ ها را نیز دارا می باشند. از این حیث شما می توانید باتوجه به سلیقه تان نورها را سفارشی سازی کنید و ظاهری فانتزی به آن بدهید. البته در صورتی که علاقه ای به چراغ های رنگی ندارید می توانید با فشار دادن یک دکمه چراغ های آن را غیر فعال کنید.

هدفون گربه ای بنفش یا سفید؟

هدفون گربه ای بنفش پرطرفدار ترین رنگ در بین خریداران است. تنوع رنگی در مدل های گربه ای بسیار زیاد است و شما می توانید رنگ دلخواه تان را به صورت آنلاین سفارش دهید. رنگ پر طرفدار بعدی در بین مدل های منتخب، هدفون گربه ای سفید است. توجه داشته باشید انتخاب رنگ هدفون کاملاً سلیقه ای است و بهتر است مطابق با علایق خودتان تصمیم بگیرید.

هدفون گربه ای بنفش
هدفون گربه ای بنفش یا سفید؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

هدفون گربه ای مشکی نیز سومین رنگ پرطرفدار بعد از بنفش و سفید است. اکثر تولید کنندگان از این سه رنگ در مدل های خود استفاده می کنند چرا که خریداران زیادی خواهان آنها هستند. با این حال رنگ های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

هدفون گربه ای پسرانه

هدفون گربه ای پسرانه باید دارای برخی ویژگی های ظاهری و رنگی ایده آل باشد. مدل های پسرانه قالباً مشکی رنگ هستند و جلوه ای نسبتاً بزرگتر از مدل های دخترانه دارند. البته تفاوت فاحشی بین مدل های دخترانه و پسرانه نیست. پیشنهاد می کنیم نسبت به این مورد حساسیت نداشته باشید و دقیقاً همان مدلی را انتخاب کنید که دلتان می خواهد این روزها چنین مواردی چندان حائز اهمیت نیست و کاملاً امری سلیقه ای و فردی محسوب می شود.

هدفون گربه ای مدل پسرانه
هدفون گربه ای پسرانه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت هدفون گربه ای پسرانه با سایر مدل ها تفاوتی ندارد و اختلاف قیمتی آن در نوع بی سیم و یا سیمی بودن آن است. لذا شما با هر میزان بودجه ای می توانید مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. کافی است سری به یوتیوب بزنید و از یوتیوبر های پسر برای انتخاب طرح ایده آلتان الگو برداری کنید.

هدفون گربه ای دخترانه

هدفون گربه ای دخترانه از تنوع به مراتب بیشتری به نسبت مدل های پسرانه برخوردار است چرا که این هدفون ها خواهان بیشتری در بین دختران دارد. مدل های صورتی و بنفش همواره جزء پرفروش ترین انتخاب ها در بین دختران بوده است. بدون شک هدفون گربه ای هدیه ای بسیار جذاب برای آنها محسوب می شود. شما می توانید جهت تولد و کادو ولنتاین برای دختر از این هدفون ها خریداری کنید و حسابی او را خوشحال کنید.

هدفون گربه ای دخترانه صورتی
هدفون گربه ای دخترانه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  • هدفون گربه ای دخترانه دارای رنگ های صورتی و بنفش است.
  • مدل های دخترانه دارای جلوه ی فانتزی با قابلیت RGB هستند.
  • ابعاد هدفون مدل گربه ای دخترانه کاملاً قابل تنظیم است.
  • هدفون گربه ای برای تمام سنین مناسب است.

مشخصات هدفون گربه ای

  • نوع اتصال: هدفون گربه ای در دو نوع بی سیم و سیمی در بازار موجود است. برخی مدل ها از هر دو اتصال نیز پشتیبانی می کنند. در صورتی که تمایل به خرید مدل های بی سیم دارید به نوع باتری و نگهداری شارژ هدفون توجه کنید.
  • امپدانس: میزان امپدانس ارتباط مستقیمی با کیفیت صدا دارد. پیشنهاد می کنیم سراغ هدفون هایی با امپدانس زیر ۱۰۰ بروید چرا که مدل های بالای ۱۰۰ کیفیت مناسبی ندارند. اغلب هدفون های گربه ای معمولاً ۳۲ اهم هستند.
  • محدوده عملکرد: اگر انتخاب شما هدفون گربه ای بی سیم است باید به محدوده عملکرد آن توجه کنید. هدفونی با عملکرد ۱۰ متر انتخاب مناسبی محسوب می شود.
  • عمر باتری: بهترین مارک هدفون گربه ای تا ۷ ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارد. در صورتی که در طول روز زیاد از هدفون استفاده می کنید پیشنهاد ما مدل B39M است.
  • قابلیت RGB: اکثر هدفون های گربه ای به دلیل جلوه ی فانتزی که دارند اغلب دارای چراغ یا همان RGB هستند.
مشخصات بهترین هدفون گربه ای
مشخصات هدفون گربه ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت هدفون گربه ای

قیمت هدفون گربه ای از ۱۵۰ هزارتومان به بالا می باشد. هرچه قابلیت های هدفون بیشتر باشد و همچنین جذابیت های بصری بیشتری داشته باشد، هزینه ی آن به نسبت مدل های سادتر گران تر می شود. شما تقریباً می توانید با هرمیزان بودجه ای اقدام به خرید هدفون گربه ای کنید. در صورتی که ویژگی هایی چون؛ تفیک صدا، کیفیت پخش صدا و بیس بالا برای شما اهمیت دارد و می خواهید در کنار زیبایی هدفون صدای مناسبی نیز داشته باشد باید سراغ بهترین مارک هدفون گربه ای بروید که بیش از ۵۰۰ هزارتومان قیمت دارد. کافی است جهت مشاهده قیمت روز کالاهای معرفی شده وارد لینک هر محصول شوید.

سوالات متداول

هدفون گربه ای
سوالات درباره هدفون گربه ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

هدفون گربه ای برای چه سنی مناسب است؟

هدفون گربه ای به دلیل جلوه ی فانتزی که دارد برای کودکان و بزرگسالان مناسب است و هیچگونه محدودیت سنی ندارد.

چه کسی هدفون گربه ای را ساخته است؟

آریانا گرانده با شرکت Brookstone همکاری کرد و از انیمیشن ساز او یعنی Wenqing Yan برای ساخت هدفون گوش گربه استفاده کرد.

هدفون گربه ای از کجا بخرم؟

شما می توانید هدفون گربه ای را به صورت آنلاین از سایت هایی که در این مطلب معرفی کردیم خریداری کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می کنیم از صفحه هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *