هدفون بلوتوثی مدل F10 خوبه؟ [خوش قیمت و باکیفیت]

برسی هدفون بلوتوثی مدل F10

هدفون بلوتوثی مدل F10 خوبه؟ این سوال اکثر کسانی است که قصد خرید این هدفون بی سیم را دارند. در ادامه ی این مطلب قصد داریم تمام مزایا و معایب این محصول را مورد برسی قرار دهیم همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

هدفون بلوتوثی مدل F10 یکی از پرفروش ترین هندزفری های بی سیم موجود در بازار است. دلیل محبوبیت این محصول کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه ی آن است. لذا اکثر افرادی که قصد خرید یک هدفون قیمت مناسب برای مصارف روزمره را دارید بهترین انتخاب محسوب می شود. اگر بودجه ی شما از ۳۰۰ تومان کمتر است پیشنهاد می کنیم به مطلب بهترین هدفون زیر ۲۰۰ تومان مراجعه فرمایید.

شاید تصور کنید انتخاب هدفون بلوتوثی مدل F10 کار عاقلانه ای نباشد چرا که باتوجه به قیمت زیر ۵۰۰هزارتومانی که دارد، این گمان را برای هرکسی ایجاد میکند که محصول فوق کیفیت لازم را ندارد و خیلی زود دچار خرابی می شود. اما باتوجه به برسی هایی که داشتیم و همچنین خواندن نظرات خریداران متوجه رضایت حداکثری هدفون F10 شدیم. اما اگر واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم قیمت محصول دلیلی بر پایین بودن کیفیت آن نیست چرا که عوامل متعددی در قیمت گذاری یک محصول نقش دارد. از آنجایی که این هدفون دارای تولید انبوه است و همچنین دارای ظاهر و کیفیت قابل قبولی میباشد، تولید کننده سیاست قیمت گذاری پایینی را در نظر گرفته تا فروش این محصول همواره بالا باشد.

بیس هدفون بلوتوثی مدل F10 چطوره؟

طبق ادعای سازند این مدل دارای بیس بسیار قابل قبولی است و برای گوش دادن موسیقی کاملاً مناسب است. البته تنها به توضیحات سازنده در این خصوص اکتفا نکردیم و سعی کردیم نظر طیف وسیعی از خریداران را برسی کنیم. اکثر کاربران بیس هدفون را برای گوشی های اندرویدی بالاتر دانسته بودند و برخی دیگر کلاً نسبت به بیس هدفون رضایت چندانی نداشتند. اما اگر بخواهیم یک جمع بندی در خصوص کیفیت بیس هدفون بلوتوثی مدل F10 داشته باشیم میتوان گفت نسبت به قیمتی که این هندزفری بلوتوثی دارد، نمره ی قابل قبولی را از ما دریافت می کند.

برسی ظاهر هدفون بلوتوثی مدل F10

بدون شک ظاهر هدفون بلوتوثی مدل F10 بسیار شکیل و مطابق با بهترین برندهای دنیاست. این هدفون دارای کیس بسیار زیبایی برای شارژ هدفون بوده و روی بدنه ی آن نمایشگر LED برای نمایش میزان شارژ در نظر گرفته شده است. ظاهر خود هدفون نیز دارای جلوه ای بیضی شکل بوده و از صفحه ای مات و براق ساخته شده است. همچنین برای درگاه شارژ یا همان تایپ سی درپوشی درنظر گرفته شده تا زیبایی کیس حفظ شود و همچنین به مرور زمان دچار کثیفی نشود.

مشاهده نظرات و خرید

درکل، ظاهر هدفون بلوتوثی مدل F10 بسیار زیباست و چشم هر بیننده ای را به خود جذب میکند. اکثر خریداران نقطه ی قوت این هدفون را ظاهر آن دانسته اند چرا که مطابق با مدل های جدید سامسونگ و شیائومی می باشد.

نقاط قوت

  • دارای نمایشگر LED
  • دارای جلوه ای مات و براق
  • دارای درپوش درگاه
  • دارای سری ارگونومیک برای قرارگیری مناسب در گوش

آیا هدفون بلوتوثی مدل F10 برای فعالیت های ورزشی مناسب است؟

مشاهده ارزان ترین فروشنده

گرچه در توضیحات این محصول اشاره ای به مناسب بودن آن برای فعالیت های ورزشی نشده است اما همه چیز به میزان فعالیت و نوع ورزش شما بستگی دارد. از آنجایی که اصلی ترین رکن برای یک هدفون ورزشی ضد آب بودن آن است نمیتوان این مدل را برای فعالیت های سنگین ورزشی چندان مناسب دانست و پیشنهاد ما استفاده برای استفاده مصارف روزمره و فعالیت های نسبتاً سبک ورزشی است. اما یادتان باشد تصمیم گیرنده در این خصوص خود شما هستید و اگر به اندازه ی کافی از عدم نفوذ آب به داخل هدفون مطمئن هستید، میتوانید از هدفون بلوتوثی مدل F10 برای مصارف ورزشی تان استفاده کنید.

صدای هدفون بلوتوثی مدل F10 چطوره؟

بعد از پاسخ دادن به این سوال که هدفون بلوتوثی مدل F10 خوبه؟ به برسی صدای هدفون میرسیم چرا که اصلی ترین رکن در انتخاب یک هدفون بلوتوثی میزان بلندی صدای آن است. جواب ما در خصوص کیفیت صدای این محصول مثبت است و شما میتوانید موسیقی دلخواه تان را با بالاترین کیفیت و وضوح صدا دریافت کنید. اما یادتان باشد این مدل یک هدفون حرفه ای و تمام عیار نیست و نباید انتظار تفکیک صدا از آن داشته باشید اما این موضوع برای یک شنوده ی عادی موسیقی بسیار قابل قبول بوده و تفکیک صدا نمیتوند تاثیری در حس و حال آن داشته باشد.

برسی کیفیت میکروفون هدفون بلوتوثی F10

کیفیت هدفون بلوتوثی مدل F10 بسیار بالا است و حتی در جاهای شلوغ هم صدا به خوبی انتقال داده میشود. اگر برای ضبط صدا قصد استفاده از این هدفون را دارید میتوانید از برنامه های جانبی و تقویت کننده در راستای بهبود صدا و کاهش هرچه بیشتر نویز استفاده کنید. اگر نسبت به کیفیت میکروفون خیلی حساسیت دارید، پیشنهاد ما بهترین هندزفری سیمی سامسونگ است چرا که دارای یک میکروفن حرفه ای هستند و برای مکالمه و مصارف ضبط صدا و ویدیو انتخاب بهتری محسوب می شوند. برای انتقال تماس و مکالمه خیالتان از کیفیت صدای هدفون بلوتوثی مدل F10 راحت باشد.

محدود عملکرد هدفون بلوتوثی F10 چقدر است؟

طبق ادعای سازنده محدوده عملکرد هدفون بلوتوثی مدل F10 تا شعاع ۱۵متری است. از جمله عواملی که در محدود عملکرد تاثیر دارد میزان شارژ هدفون است. در صورتی که میزان شارژ بالای ۵۰% باشد می توانید از محدوده ۱۵ متری برای ارتباط صدا و دیوایس استفاده کنید. پیشنهاد ما برای هرچه بهتر شدن کیفیت صدا این است که محدوده عملکرد را کاهش دهید تا هم طول عمر باتری بیشتر باشد و هم وضوح حداکثری صدا را دریافت کنید.

مشخصات هدفون بلوتوثی مدل F10

مشاهده قیمت در دیجی کالا

اقلام موجود در جعبه هدفون: همراه با این هدفون اقلامی چون کابل شارژ، دو سری زاپاس و همچنین دفترچه راهنما با زبان فارسی برای شما ارسال می شود.

منبع تغذیه هدفون: این هدفون دارای محفظه شارژر است و با قرارگیری هدفون داخل آن اقدام به شارژ میشود. شما باید محفظه را به وسیله ی کابل به پریز برق متصل کنید.

برسی عمر باتری هدفون حین تماس: هدفون بلوتوثی مدل F10 به مدت ۹ ساعت ماندگاری شارژ حین تماس تلفنی را دارد و شما با خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت اتمام شارژ، ظرف این مدت زمان میتوانید به انجام مکالمه بپردازید.

مدت زمان شارژ شدن هدفون: این هدفون بلوتوثی ظرف ۱ ساعت به صورت ۱۰۰% شارژ میشود.

نوع باتری: این هدفون شارژی مانند سایر مدل های مشابه از باتری لیتیومی برخوردار است و قابلیت شارژ شدن را دارا میباشد. مدت زمان شارژ شدن محفظه هدفون حداکثر ۲ساعت است.

برسی ظرفیت باتری: طبق مشخصاتی که سازنده در اختیار ما گذاشته است این هدفون دارای ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت است.

نوع رابط‌: همانطور که در این متن بارها اشاره کردیم نوع رابط این هدفون بلوتوثی (Bluetooth) است و در صورتی که دیوایس شما از نسخه ۵.۰ پشتیبانی کند میتوانید به آسانی به دیوایس موردنظر اعم از موبایل یا لپ تاپ متصل شوید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. در ادامه از شما دعوت می کنیم نظرات خود در خصوص هدفون بلوتوثی مدل F10 را باما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین پیشنهاد می کنیم از صفحه هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS نیز دیدن فرمایید.

۳.۶/۵ - (۵ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *