هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS خوبه؟

برسی مزایا و معایب هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS خوبه؟ بله، کیفیت ساخت این هدفون بسیار قابل قبول است و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، جزو پرفروش ترین های بازار است. در ادامه ی این مطلب به برسی دقیق این هدفون بلوتوثی می پرداریم.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای از صدایی رسا و بیس رضایت بخشی برخوردار است. بدون شک هیچ هدفون بلوتوثی دیگری قادر به پردازش چنین صدایی نیست. از ویژگی های دیگر این هدفون می توانیم به ماژول بلوتوث ۵.۱ آن اشاره کنیم که باعث اتصال هرچه سریعتر به دیوایس یا گوشی شما به هدفون می شود.

قیمت اقتصادی و زیر یک میلیون تومانی این هدفون باعث شده است فروش آن به حداکثر خود برسد. اکثر سایت های مطرح دیجیتال در ایران این هدفون را به فروش می رسانند، چرا که باتوجه به و ویژگی هایی اعم از کیفیت بالا، داشتن وضوح صدا و همچنین طراحی فوق العاده زیبایی که دارد، اکثر افراد را موجاب به خرید می کند.

اگر دنبال مدل های مشابه با این رنج قیمتی هستید، هدفون انکر مدل SoundCore R50i A3949 را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. جهت مشاهده مشخصات روی قسمت آبی رنگ متن کلیک کنید.

قابلیت حذف نویز هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

قابلیت حذف نویز یکی از مهم ترین ویژگی های هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS است. این قابلیت باعث می شود چه در هنگام مکالمه و چه در حین شنیدن موسیقی کم ترین نویز را دریافت کنید. اما چه چیزی باعث به وجود آمدن نویز در هدفون می شود؟ پاسخ ساده است عواملی چون صدای محیط و همچنین لوازم الکتریکی که در اطراف ما وجود دارد، سبب صداهایی می شوند که شاید به گوش ما نرسد اما با توجه به سیگنال هایی که به هدفون و میکروفون میدهد باعث وقوع اختلال هایی در دریافت آن می شود و همین موضوع موجب کاهش کیفیت صدا می شود.

حذف نویز کیو سی وای
حذف نویز هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

مشاهده نظرات

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS باتوجه به تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، نویز هدفون را به حداکثر رسانده است و حین شنیدن موسیقی و مکالمه صدایی رسا به گوش شما می رسد.  

عمر باتری هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS تا ۸ ساعت قابلیت نگهداری شارژ حین پخش موسیقی را دارد. بدون شک این میزان ماندگاری شارژ تنها در بهترین مدل های موجود در بازار دیده می شود و قالب هدفون های زیر ۱میلیون تومان تا ۴ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارند. هدفون کیو سی وای در سریع ترین زمان به صورت کامل شارژ می شود و حین پخش موسیقی تا ۸ ساعت شارژ نگه میدارد.

عمر باتری هدفون کیو سی وای به عوامل متعددی از جمله نگهداری صحیح، میزان فاصله ی هدفون تا گوشی بستگی دارد. در صورتی که موارد فوق را به صورت کامل رعایت کنید. عمر باتری تا هشت ساعت باقی خواهد ماند و نیاز نیست نگران تمام شدن شارژ هدفون در مدت زمان کم باشید.

کیفیت هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS خوبه؟

بله در میزان کیفیت هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS شک نکنید. این هدفون باتوجه به طراحی هوشمندانه ای که دارد، صدا را با بالاترین کیفیت و کمترین نویز به گوش شما میرساند. از جمله نکات دیگری که در کیفیت هدفون کیو سی وای مشهود است، میتوان به طول عمر بالای باتری و همچنین بدنه ی مقاوم آن اشاره کرد. اگر قصد خرید یک هدفون بی سیم با قیمت زیر ۵۰۰تومان را دارید مدل T13 TWS هوشندانه ترین انتخاب است.

کیفیت هدفون کیو سی وای مدل T13
کیفیت هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS خوبه؟

مشاهده ارزان ترین فروشنده

اما یادتان باشد کیفیت یک کالا تنها به خود آن محدود نمی شود و لوازم جانبی آن نیز باید دارای کیفیت قابل قبولی باشند. لذا ما کابل شارژر Type-C این هدفون را نیز برسی کردیم و عملکرد آن را قابل قبول ارزیابی کردیم. شایان ذکر است در بسته بندی این هدفون سه گوش گیر در سایز های مختلف از جنس سیلیکون نیز موجود است.

عمر باتری هدفون کیو سی وای در حالت مکالمه

طبق ادعای سازند عمر باتری هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS در حالت مکالمه تا ۵ ساعت تخمین زده شده است. این مدت زمان میتواند برای استفاده تا ۲۴ ساعت مناسب باشد. البته توجه داشته باشید، شنیدن موسیقی میتواند در نگهداری شارژ نیز تاثیر داشته باشد. لذا اگر با تمامی جوانب مدت زمان شارژ مکالمه را ارزیابی کنیم تا ۱۲ ساعت میتوانید به انجام مکالمه در کنار پخش موسیقی از هدفون استفاده کنید.

عمر باتری هدفون کیو سی وای
عمر باتری هدفون کیو سی وای در حالت مکالمه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

عمر باتری در حالت استندبای یعنی مدت زمانی که هدفون شما روشن است اما نه به پخش موسیقی میپردازد و نه مکاله تا ۸۰ ساعت قابلیت نگهداری شارژ دارد. این حالت برای افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که یا معمولاً در حین رانندگی هستند و یا به هر دلیل ترجیح میدهند تماس های خود را فقط با استفاده از هدفون پاسخ دهند.

پوشش ضد آب IPX۵ هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

در ساخت هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS از پوشش ضد آب IPX۵ استفاده شده است. این پوشش باعث محافظت از هدفون در برابر تعریق و یا قطرات باران می شود. یادتان باشد ضد آب بودن این هدفون دلیلی بر مقاوم بودن آن در برابر فشار آب زیاد نیست و صرفاً برای مواردی چون ضد تعریق بودن و قطرات باران مفید است.

شما می توانید از هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 برای مصارف ورزشی و روزمره ی خود استفاده کنید. این هدفون تمام آنچه که شما نیاز دارید را برای شما به ارمغان می آورد و به دلیل قیمت مناسبی که دارد، خرید مقرونه به صرفه ای برای شما محسوب می شود.

طراحی کیس هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13

طراحی کیس این محصول با الهام از کپسول‌ های فضایی است که ظاهر آن را بسیار مدرن و پیشرفته کرده است. از ابعاد نسبتاً کوچک گرفته تا وزن سبک باعث شده است که کیس کیو سی وای به آسانی داخل جیب جا شود و موجب حمل راحت تر آن شود. کیس محصول از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و تا حد زیادی در برابر ضربه مقاوم است. شما همچنینم میتوانید از روکش هایی که در بازار موجود است برای دیزاین آن استفاده کنید وجلوه ی کیس را مطابق با سلیقه ی خود سفارشی سازی کنید.

مزایا و معایب هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزایا و معایب کیو سی وای مدل T13
مزایا و معایب هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13

مشاهده قیمت روز

مزایا

  • کیفیت صدای بالا
  • ماندگاری شارژ تا ۸ ساعت
  • کیفیت صدای استریو و قابلیت حذف نویز ENC
  • دارای پوشش ضد آب
  • قیمت مناسب

معایب

  • سیم شارژ کوتاه
  • حساسیت ضربه ای کم
  • تنوع رنگی محدود
  • در حالت مکالمه فقط گوشی سمت راست کار می کند.

همانطور که در برسی مزایا و معایب هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 مشاده کردید. مزایای آن از معایبش به مراتب بیشتر است. درکل اگر قصد خرید یک هدفون بلوتوثی باکیفیت و قیمت مناسب را دارید، این هدفون بهترین پیشنهاد برای شماست.

نظرات درباره هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13

من چند سالی میشه از این هدفون استفاده می کنم و واقعاً حرف نداره. برادرم ایرپاد داره و از لحاظ کیفیت صدا هیچ تفاوتی با این مدل نداره. من از خریدم راضیم و به شما هم پیشنهاد می کنم.

مدل های زیادی رو برسی کردم و از طرفی هم نمی خواستم برای خرید هدفون هزینه ی زیادی کنم. این مدل توجه ام رو جلب کرد و سفارش دادم. اول که بسته بندی رو باز می کنید یک دفترچه راهنما، یک کابل شارژ و سه تا سری سیلیکونی می بینید. قبل از اولین استفاده دو ساعت بزارید شارژ شه و بعدش از شنیدن موسیقی با هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 لذت ببرید.

بنظرم این هدفون باتوجه به قیمتی که داره از همه لحاظ عالیه. کیف صدا چه در حین مکالمه و چه پخش موسیقی رضایت بخشه. البته باید بدونید کیفیت این مدل به ایرپاد یا مدل های گران قیمت نمیرسه اما باتوجه به قیمتی که داره کیفیتش مناسبه.

از همه لحاظ عالیه من حدود ۲سال هست دارم ازش استفاده می کنم و تا الان هیچ مشکلی نداشته.

 

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما دعوت می کنیم از صفحه هدفون بلوتوثی مدل F10 نیز دیدن کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *