بهترین زودپز کرکماز ۱۰مدل پرفروش و خوش قیمت

بهترین زودپز کرکماز کدام مدل است؟ نظر کاربران درباره این برند چیست؟ در این مطلب قصد داریم مدل های منتخب کرکماز را نقد و برسی کنیم و بهترین ها را به شما پیشنهاد کنیم.

زودپز کرکماز از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه زودپز های کرکماز از جنس استیل ساخته شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. انواع زودپز های کرکماز با ظرفیت ۴ و ۱۱ لیتری در بازار عرضه می شوند که بسته به نیاز خود می توانید مناسب ترین ظرفیت را برای خود خریداری کنید.

زودپز کرکماز خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بله محصولات کرکماز باتوجه به بدنه ی استیل و ظرف نچسبی که دارند، بهترین انتخاب بین سایر برند های موجود در بازار محسوب می شوند.

زودپز کرکماز ساخت کدام کشور است؟

زودپز کرکماز ساخت کشور ترکیه است. این برند از سال ۱۹۷۲ شروع به فعالیت در زمینه انواع وسایل آشپزخانه از جمله بهترین زودپز کرکماز کرده است. محصولات این برند در آسیا و اروپا به فروش می رسد و باتوجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است.

۱.زودپز کرکماز مدل ۰۱-۱۵۹ گنجایش ۶ لیتر

 

بهترین زودپز کرکماز
زودپز کرکماز ساخت کدام کشور است؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

محصولات کرکماز دارای خدمات پس از فروش می باشند که تنها بخشی از وارد کنندگان در ایران شرایط گارانتی این شرکت ترکیه ای را در حال حاضر پوشش می دهند. البته ما در مطلب بهترین مارک زودپز تمامی برندهای منتخب را برسی کرده ایم.

کیفیت زودپز کرکماز خوبه؟

کیفیت زودپز کرکماز بسیار عالی است چرا که زودپز های این برند دارای کفه سه لایه هستند و به صورت کاملاً یکپارچه حرارت را به بخش های مختلف ظرف منتقل می کنند و به دلیل کفی ضد چسبندگی که دارند، کیفیت طبخ غذا را بسیار بهبود می بخشند. در زودپز های برند کرکماز از پلاستیک نسوز استفاده شده که در برابر حرارت مقاوم است و به هیچ عنوان دچار سوختگی نمی شود. عملکرد کلی زودپز کرکماز بسیار قابل قبول ارزیابی شده و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواند، یک محصول باکیفیت و بادوام خریداری کنند.

۲.زودپز کرکماز مدل ۵L گنجایش ۵ لیتر

کیفیت زودپز کرکماز
کیفیت زودپز کرکماز خوبه؟

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین مدل زودپز کرکماز

در ادامه ۵ مدل از بهترین مدل زودپز کرکماز را معرفی کرده ایم. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، طیف وسیعی از زودپز های برند کرکماز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و انتخابی ایده آل محسوب می شوند. ۵مدلی که خدمتتان معرفی کرده ایم جزو پرفروش ترین های بازار هستند که به دلیل داشتن ویژگی های کاربردی اکثر کاربران این مدل ها را انتخاب کرده اند. با این حال شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات محصولات معرفی شده رادر ادامه مشاهده فرمایید.

  1. زودپز کرکماز مدل توربو A156
  2. زودپز کرکماز مدل فلورا کد A159
  3. زودپز کرکماز مدل Tessa A153-04
  4. زودپز کرکماز مدل A174-01
  5. زودپز کرکماز مدل Turbo1

بهترین زودپز کرکماز از جنس تمام استیل ساخته شده که کاملاً نچسب است و قابلیت قرارگیری روی انواع اجاق گاز و یا مدل های صفحه ای را دارد. همچنین گنجایش زودپز ها کرکماز بسیار متنوع است و شما می توانید باتوجه به تعداد نفرات خانواده و میزان حجم غذایی که قصد تهیه آن را دارید، بهترین گزینه را خریداری کنید.

۳.زودپز کرکماز مدل فلورا کد A159

بهترین مدل زودپز کرکماز در بازار
بهترین مدل زودپز کرکماز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اما آیا بهترین مدل زودپز کرکماز انتخاب بهتری به نسبت سایر برندهای ایرانی است؟ پاسخ به این سوال کار آسانی نیست چرا که برندهای ایرانی نیز در چند سال اخیر رشد چشمگیری در تولیدات خود داشته اند. اما طبیعی است که برندهای ایرانی از قیمت پایین تری برخوردار باشند. اما اگر در بحث بودجه محدودیتی ندارید و قصد خرید بهترین زودپز کرکماز را دارید، بی درنگ در تصمیم خود مصمم باشید و مدل موردنظرتان را خریداری کنید.

بخوانید: بهترین مارک آون توستر

شاید برایتان جالب باشد که محصولات کرکماز دارای گواهی ایمنی و سلامت از سازمان معتبر TÜV NORD آلمان می باشند و شما می توانید با خیالی آسوده از زدپز های این برند ترکیه ای استفاده کنید. توجه داشته باشید حتماً زودپز کرکماز اصل را خریداری کنید و حتماً به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

۴.زودپز کرکماز مدل Tessa A153-04

محصولات کرکماز و گواهی ایمنی و سلامت
محصولات کرکماز دارای گواهی ایمنی و سلامت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برسی مشخصات زودپز کرکماز

مشخصات زودپز کرکماز بسته به مدلی که دارد ممکن است متفاوت باشد. اما ویژگی های ظاهری و کیفیت ساخت بالا چیزی است که در تمام مدل های آن مشترک است.

  • جنس بدنه زودپز های کرکماز از استیل ضد زنگ کروم نیکل تهیه شده که دلیل اصلی کیفیت تولیدات این برند است. دوام بالا و ضد زنگ بودن جزو مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید.
  • جنس دسته زودپز های مارک کرکماز از باکالیت ساخته شده و در برابر حرارت مقاوم و نسوز است. این ویژگی بدون شک تنها در بهترین زودپز کرکماز دیده می شود.
  • در زودپز های کرکماز از سوپاپ های متعددی استفاده شده که دمای داخل ظرف را همواره کنترل کند تا ایمنی و کیفیت غذای داخل آن همواره تضمین شود.
  • وزن مناسب و جنس ضد خش از دیگر ویژگی های بهترین زودپز کرکماز است.
  • به دلیل وجود گسکت در زودپز های کرکماز ایمنی آن دو چندان شده و مانع از وقوع خطراتی چون ترکیدن شود!

۵.زودپز دوقلو کرکماز مدل A171

 کرکماز و سوپاپ
در زودپز های کرکماز از سوپاپ های متعددی استفاده شده

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

گنجایش بهترین زودپز کرکماز

بهترین زودپز کرکماز در گنجایش های ۵ تا ۹ لیتری در بازار موجود می باشند. مدل های بزرگتر برای خانواده های پرجمعیت مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که یک نفر هستید مدل های ۵ لیتری و در صورتی که در یک خانواده ۴ تا ۷ نفره زندگی می کنید مدل های بیش از ۵ تا ۹ لیتری را به شما پیشنهاد می کنیم.

زودپز کرکماز ۵ لیتری

زودپز کرکماز ۵ لیتری جزو محبوب ترین های بازار است چرا که حجم ایده آلی دارد و برای خانواده های ۲ تا ۳ نفره انتخاب مناسبی است. البته پیشنهاد ما همواره مدل های ۷ لیتری است چرا که در مواقعی که مهمان دارید کاربرد بیشتری برای شما دارد. با این حال انتخاب حجم زوپز کرکماز امری کاملاً سلیقه ای است و شما می توانید متناسب با نیاز خود مدل دلخواه تان را خریداری کنید.

  • مناسب برای خانواده های کم جمعیت
  • ابعاد کوچک تر
  • قیمت مناسب

شما می توانید، زودپز کرکماز ۵ لیتری را در ادامه مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به سفارش آن دهید. مدل های ۵ لیتری دارای سوپاپ و جنس بدنه استیل هستند و برای انواع مصارف آشپزی کاربرد دارند.

زودپز کرکماز ۶ لیتری

زودپز کرکماز ۶ لیتری برای تعداد نفرات ۳ تا ۶ نفر مناسب است و با این میزان گنجایش می توانید بخش عمده ای از آشپزی خود را به زودپز بسپارید. مدل های ۶ لیتری باتوجه به اندازه و عمق بیشتری که دارند عموماً برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و انتخاب مناسبی برای تدارکات مهمانی ها می باشند.

۶.زودپز کرکماز مدل توربو A156 

کرکماز ۶ لیتری
زودپز کرکماز ۶ لیتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

زودپز کرکماز ۶ لیتری محدود به مدل های A177 و اینوکس می باشد. البته برخی فروشگاه سایر مدل های ۶ لیتری کرکماز را موجود دارند که می توانید برای خرید به آنها مراجعه کنید.

زودپز کرکماز ۷ لیتری

زودپز کرکماز ۷ لیتری بهترین انتخاب برای کسانی است که بخش عمده ای از آشپزی خود رابه وسیله ی زودپز انجام می دهند. ابعاد مدل های ۷ لیتری بسیار بزرگ است و برای خانواده های پرجمعیت مورد استفاده قرار می گیرد.

۷.زودپز کرکماز مدل A174 گنجایش ۷ لیتر

کرکماز 7 لیتری
زودپز کرکماز ۷ لیتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

طیف وسیعی از مدل های زودپز کرکماز ۷ لیتری می باشند چرا که این میزان ظرفیت بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. توجه داشته باشید مدل های ۷ لیتری برای خانواده های کم جمعیت چندان مناسب نیست.

زودپز کرکماز ۹ لیتری

زودپز کرکماز ۹ لیتری از جنس استیل تهیه شده و برای خانواده های پرجمعیت و مهمانی ها انتخاب مناسبی است. تهیه غذا در مدل های ۹ لیتری با سهولت بیشتری انجام می شود چرا که آشپز فضای کافی را دارد. گرچه زودپز هایی با این ابعاد به نسبت سایر مدل ها کمی گران قیمت تر هستند اما باتوجه به داشتن ویژگی های برتری که دارند همواره انتخاب اول کدبانو ها می باشند.

۸.زودپز کرکماز مدل Turbo A155

کرکماز ۹ لیتری
زودپز کرکماز ۹ لیتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  • مناسب خانواده های پرجمعیت
  • سهولت بیشتر در آشپزی
  • قیمت نسبتاً بالا
  • مناسب برای انواع اجاق گازها

زودپز کرکماز ۹ لیتری که تصویر آن را مشاهده می کنید از جنس بدنه ی استیل و کفی نچسب ساخته شده که برای انواع مصارف آشپزی مورد استفاده قرار میگیرد. دوام بالا و ایمنی از ویژگی های بارز این مدل محسوب می شود. شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات آن را در ادامه مشاهده فرمایید.

یخوانید: بهترین قابلمه زرساب سایز ۲۰

مزایا و معایب زودپز کرکماز

بدون شک حتی اگر بهترین زودپز کرکماز را هم انتخاب کنید، باید با مزایا و معایب آن آشنا شوید.

مزایا زودپز کرکماز

  • جنس بدنه استیل و بادوام
  • دارای دستگیره نسوز
  • دارای گنجایش متنوع
  • تنوع بالا در مدل ها
  • بسیار ایمن به دلیل  داشتن سوپاپ اطمینان

معایب زودپز کرکماز

  • گران بودن برند کرکماز به نسبت سایر برندها
  • عدم گارانتی در ایران

قیمت زودپز کرکماز چقدره؟

قیمت زودپز کرکماز به مواردی چون گنجایش و امکانات آن دارد. به طور کلی قیمت زودپزهای برند کرکماز به دلیل وارداتی بدون به نسبت سایر مدل های ایرانی گران تر هستند. قیمت مدل های کرکماز از ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان به بالا می باشد. در حال حاضر بهترین زودپز کرکماز ۷/۰۰۰/۰۰۰ تومان قیمت دارد.

  • زودپز کرکماز مدل توربو A156 گنجایش ۷ لیتر: ۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • زودپز کرکماز مدل فلورا کد A159: در حال حاضر ۶/۰۰۰/۰۰۰ تومان
  • زودپز کرکماز مدل Tessa A153-04 گنجایش ۵ لیتر: ۴/۵۰۰/۰۰۰ تومان
  • زودپز کرکماز مدل A174-01 گنجایش ۷ لیتر: ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان

قیمت مدل های ذکر شده به مرور زمان ممکن است دچار تغییرات شوند. لذا پیشنهاد می کنیم قیمت ها را از سایت های معتبر استعلام کنید و سپس اقدام به خرید کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *