بهترین قابلمه زرساب سایز ۲۰ [۵ مدل پرفروش و قیمت مناسب]

قابلمه زرساب سایز ۲۰ خوبه؟

قابلمه زرساب سایز ۲۰ دارای قابلیت های متنوع برای پخت و پز می باشد. رنج قیمتی این قابلمه ها بسیار متنوع است طوری که می توانید متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه زرساب از شهرت بسیار بالایی در صنعت انواع ظروف پخت و پز برخوردار است که محبوب ترین آن قابلمه زرساب سایز ۲۰ است. در این راهنمای خرید تمام نکاتی که باید حین خرید مدنظر داشته باشید را به شما می گوییم.

قابلمه زرساب سایز ۲۰ دارای تنوع در رنگ و ظاهر است. از مدل های استیل گرفته تا مدل های نچسب و دسته دار. فرقی نمی کند کدام مدل مدنظر شماست ما بهترین قابلمه زرساب سایز ۲۰ را به شما معرفی می کنیم تا متناسب با نیازتان بهترین انتخاب را داشته باشید. طبق نظر اکثر کاربران قابلمه های برند زرساب دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت هستند و باتوجه به کفی تفلونی که دارند، مواد غذایی به آنها نمی چسبد و بسیار برای پخت و پز مناسب هستند.

برسی قابلمه زرساب سایز ۲۰

قابلمه زرساب سایز ۲۰ دارای درب و سوپاپ تخلیه بخار است و برای انواع مصارف آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت بدنه و ساختار ظرف به گونه ای است که فرآیند پخت و شستشو به سهولت قابل انجام می باشد. برخی مدل های زرساب دارای درب جداگانه نیز می باشند که شما می توانید به صورت جداگانه از آن نیز بهره ببرید گرچه قیمت قابلمه زرساب سایز ۲۰ که دارای درب مجزا است کمی گران می باشد اما اگر قصد تکمیل کردن ست آشپزی خود را دارید این مدل ها می تواند برای شما گزینه ی بسیار خوبی باشد.

۱.قابلمه زرساب مدل گرانیتا سایز ۲۰

قابلمه زرساب مدل گرانیتا سایز 20
قابلمه زرساب مدل گرانیتا سایز ۲۰

مشخصات این مدل

  • ابعاد: ۳۳x۲۰x۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۶۴ گرم
  • سایز: ۲۰
  • گنجایش: ۳.۴ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اما بهترین قابلمه زرساب سایز ۲۰ کدام مدل است؟ آیا تمام مدل های این مارک از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم طیف عمده ای از تولیدات برند زرساب بسیار باکیفیت و قابل قبول ارزیابی شده اند و اکثر خریداران از کیفیت کلی قابلمه زرساب سایز ۲۰ رضایت مطلوبی داشته اند. با این حال، نظر هرکس می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی این برند ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارد و خرید آن را به شما توصیه می کنیم.

برند زرساب ساخت کجاست؟

برای بسیاری از کاربران سوال است که برند زرساب ساخت کجاست. این برند ایرانی است و جزو مطرح ترین ها در زمینه ی ساخت تابه و قابلمه در کشور است. تولیدات این شرکت توسط کارگران و مهندسان ایرانی انجام می شود و شما با خرید تولیدات این شرکت از کالا و کارگر ایرانی حمایت می کنید.

۲.قابلمه زرساب سری گریپ مدل RP-420 سایز ۲۰

قابلمه زرساب سری گریپ مدل RP-420 سایز 20
قابلمه زرساب سری گریپ مدل RP-420 سایز ۲۰

مشخصات این مدل

  • ابعاد: ۲۷x۲۱x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۲۷۰ گرم
  • سایز: ۲۰
  • جنس بدنه: آلومینیوم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برسی جنس بدنه

قابلمه زرساب سایز ۲۰ از جنس آلمینیوم با بالاترین متریال ساخته شده است. برخی برندها از فلز های نامرغوب در تهیه قابلمه استفاده می کنند که این موضوع به هیچ عنوان درباره برند زرساب صدق نمی کند. تمام مدل های این برند دارای جنس آلمینیومی بوده و برای انواع پخت و پز بسیار مناسب می باشد. جنس آلمینیوم در برابر رطوبت بسیار مقاوم بوده و به مرور زمان زنگ نمی زند. همچنین شستشوی آن بسیار آسان است و باکمترین مواد شوینده سریعاً تمیز می شود.

  • جنس آلمینیوم بسیار مقاوم است.
  • شستشوی آلمینیوم راحت است.
  • عمر بالاتری به نسبت سایر فلزات دارد.
  • برای قابلمه انتخاب مناسب تری است.

جنس آلمینیوم سالیان سال است در صنعت ساخت ظروف آشپزخانه به خصوص قابلمه مورد استفاده قرار میگیرد و طی این سال ها همواره بهترین گزینه محسوب شده است. البته استیل نیز از کیفیت خوبی بالاتر است اما به دلیل قیمت نسبتاً بالایی که دارد، اکثر افراد ترجیح می دهند سراغ جنس آلمینیوم بروند.

۳.قابلمه زرساب مدل ویولت سایز ۲۰

قابلمه زرساب مدل ویولت سایز 20
قابلمه زرساب مدل ویولت سایز ۲۰

مشخصات این مدل

  • ابعاد: ۳۲x۲۰x۱۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۸۰ گرم
  • سایز: ۲۰
  • گنجایش: ۳.۴ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

برسی جنس روکش

در ساخت روکش قابلمه زرساب سایز ۲۰ از گرانیت استفاده شده است. گرانیت عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر بوده و برای سلامت انسان ضرری ندارد. از دیگر ویژگی های گرانیت نچسب بودن آن است و به همین دلیل در قابلمه و تابه ها از آن استفاده می شود. به طوری کلی گرانیت در طیف وسیعی از تولیدات زرساب مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل متریال خوبی که دارد، اکثر کاربران ترجیح می دهند قابلمه ای تهیه کنند که جنس آن از گرانیت تهیه شده باشد.

قابلمه زرساب دارای نشان استاندارد اتحادیه اروپا CE

قابلمه زرساب سایز ۲۰ دارای نشان استاندارد اتحادیه اروپا است که همین موضوع آن را از سایر برندهای ایرانی دیگر جدا کرده است. کیفیت ساخت بالا و همچنین سازگار بودن با محیط زیست و از همه مهم تر فاقد هرگونه مواد شیمایی است و برای سلامت انسان مضر نیست. در وهله ی اول توجه به این نکات بسیار حائز اهمیت است چرا که سلامت در پخت و پز بسیار مهم است و از آنجایی که ظروف همواره در تهیه غذا دخیل هستند باید سراغ مدل های استاندارد و مورد تایید بروید.

به هیچ عنوان سراغ ظروف های متفرقه نروید. در صورتی که تمایل به خرید قابلمه زرساب سایز ۲۰ را دارید حتماً به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و شرایط کارانتی آنها را جویا شوید چرا که تمام مدل های زرساب دارای گارانتی مادام المعر هستند که همین موضوع تضمین کننده ی کیفیت تولیدات این شرکت نام آشنای ایرانی است.

۴.قابلمه زرساب مدل ماربلینا سایز ۲۰

قابلمه زرساب مدل ماربلینا سایز 20
قابلمه زرساب مدل ماربلینا سایز ۲۰

مشخصات این مدل

  • ابعاد: ۲۸x۲۲x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۰۵ گرم
  • سایز: ۲۰
  • دارای کفه دو جداره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

لذت پخت و پز با قابلمه زرساب سایز ۲۰

اکثر کسانی که به آشپزی علاقه دارند و یا بخش عمده ای از فعالیت شان در آشپزخانه است مهم است که همواره به کیفیت ظروف خود اهمیت دهند. قابلمه های زرساب با دارا بودن جنس مطلوب و همچنین سوپاپی که در ناحیه درب آن ایجاد شده فرآیند پخت و پز را تسهیل می کند و لذت یک آشپزی دلچسب را برای شما به ارمغان می آورد. اگر کیفیت غذای پخته شده برای شما از هرچیزی مهم تر است پیشنهاد ما استفاده از بهترین قابلمه زرساب سایز ۲۰ است چرا که همواره در صدر پرفروش ترین قابلمه های ساخت کشور است. با خیالی آسوده آشپزی کنید و از آن لذت ببرید.

شستشوی آسان قابلمه زرساب

شستن قابلمه زرساب سایز ۲۰ بسیار آسان است چرا که دارای روکش گرانیت بوده و هیچ مواد غذایی به آن نمیچسبد. از این حیث تنها با چند قطره مایع شستشو می توانید با دست قابلمه را شستشو دهید. همچنین جنس بدنه قابلمه های زرساب از آلمینیوم ساخته شده و در برخورد آب دچار فرسایش نمی شود. به طور کلی بهتر است قابلمه را با دست بشورید و از ماشین ظرفشویی امتناع کنید چرا که انکان آسیب به قابلمه وجود دارد.

۵.قابلمه زرساب مدل دو دسته کد GC420G سایز ۲۰

قابلمه زرساب مدل دو دسته کد GC420G سایز 20
قابلمه زرساب مدل دو دسته کد GC420G سایز ۲۰

مشخصات این مدل

  • ابعاد: ۳۳x۲۲x۱۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۳۷۵ گرم
  • سایز: ۲۰
  • جنس بدنه: آلومینیوم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین مدل قابلمه زرساب سایز ۲۰

  1. قابلمه زرساب مدل گرانیتا سایز ۲۰
  2. قابلمه زرساب سری گریپ مدل RP-420 سایز ۲۰
  3. قابلمه زرساب مدل ویولت سایز ۲۰
  4. قابلمه زرساب مدل ماربلینا سایز ۲۰
  5. قابلمه زرساب مدل دو دسته کد GC420G سایز ۲۰

مدل های نام برده شده جزو بهترین مدل قابلمه زرساب سایز ۲۰ می باشند. شما می توانید قیمت روز و سایر مشخصات کالاهای معرفی شده را به همراه لینک خرید ملاحظه کنید. کیفیت و دوام بالا از بارزترین ویژگی های قابلمه زرساب است.

مشخصات قابلمه زرساب سایز ۲۰

  • ابعاد قابلمه : ۲۸x۲۲x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابلمه: ۱۳۰۵ گرم
  • دارای دسته
  • دارای کفه دو جداره و مقاوم
  • دارای در با سوپاپ تخلیه بخار
  • دارای قابلیت جدا شدن دستگیره
  • جنس قابلمه  آلومینیوم
  • جنس روکش از گرانیت
  • جنس دسته ساخته شده از باکالیت
  • جنس در ترکیب استیل و شیشه
  • قابلیت استفاده در اجاق گاز را دارد
  • قابل شستشو با دست
  • دارای دو عدد دسته مقاوم و نسوز
  • دارای کفی پخش حرارت برای پخت بهتر

کیفیت قابلمه زرساب سایز ۲۰

کیفیت قابلمه زرساب سایز ۲۰ باتوجه به مشخصاتی که در پارگراف بالا ذکر شده است، بسیار قابل قبول است. همانطور که مشاهده کردید جنس بدنه آلمینیومی و دسته ی مقاوم نسوز از بهترین ویژگی هایی است که تولیدات زرساب آن ها را دارای می باشد. برای تجربه ی آشپزی دلچسب کافی است تنها یک بار از قابلمه های زرساب استفاده کنید تا متوجه ی کیفیت بالای تولیدات این شرکت شوید. مدل های زرساب کاملاً قابل رقابت با برندهای مطرح خارجی می باشند چرا که هیچگونه کم و کسری از لحاظ تکنولوژی استفاده شده در تولیدات قابلمه های این شرکت دیده نمی شود. شاید تصور کنید قابلمه دسینی از زرساب بهتر است اما این تضمین را به شما می دهیم که تولیدات زرساب کاملاً برتر هستند و هیچگونه ضعفی ندارند.

قابلمه زرساب سایز ۲۰ از نظر کاربران نی نی سایت

کاربران نی نی سایت کیفیت قابلمه زرساب سایز ۲۰ را بسیار قابل قبول و رضایت بخش ارزیابی کرده اند و اکثر آنهایی که تجربه استفاده از قابلمه های زرساب را داشته اند به این موضوع اشاره کرده اند که کفی قابلمه ها کاملاً نچسب است و برای تهیه پخت چالش خاصی ندارند. البته برخی کاربران سایت نی نی سایت نسبت به گران بودن قابلمه زرساب سایز ۲۰ گلایه داشتند چرا که اعتقاد داشتند کالای ایرانی نباید بیش از ۶۰۰ هزارتومان قیمت داشته باشد. اما بهتر است بدانید قیمت آلمینیوم همواره افزایشی بوده و از آنجایی که در تولیدات قابلمه های زرساب آلمینیوم استفاده می شود گران بودن آن کاملاً منطقی است. به هر حال اگر بودجه ی محدودی دارید می توانید در تخفیفات محصول موردنظرتان را ارزان تر خریداری کنید.

قابلمه زرساب سایز ۲۰ خوبه؟

در خرید قابلمه زرساب سایز ۲۰ شک نکنید چرا که تمام تولیدات زرساب دارای استاندارد های لازم می باشند و باتوجه به متریالی که دارند برای سلامتی مضر نیستند. از لحاظ دوام نیز قابلمه های زرساب دارای خدمات پس از فروش هستند و در صورت هرگونه مشکل می توانید از این شرایط بهره مند شوید. توجه داشته باشید کارت گارانتی را به همراه محصول دریافت کنید و همچنین تاریخ روز خرید را روی کارت درج کنید تا شرایط گارنتی قابلمه زرساب سایز ۲۰ شامل شما شود.

قابلمه زرساب برای چند نفر؟

انتخاب سایز قابلمه به تعداد نفرات و همچنین نیاز شما بستگی دارد. به طور عمومی قابلمه زرساب سایز ۲۰ جزو پرفروش ترین مدل هاست چرا که برای تعداد نفرات ۵نفره مناسب است. اما این موضوع بستگی به حجم مواد غذایی و نوع آشپزی شما دارد. شما همچنین می توانید سراغ ست های کامل بروید چرا که این ست دارای تمامی سایز ها می باشند و برای نو عروسان گزینه ی بهتری می باشد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تمام نکات درباره بهترین قابلمه زرساب سایز ۲۰ را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی کنیم. همانطور که در این مطلب اشاره شد، قابلمه زرساب مدل گرانیتا سایز ۲۰ بهترین انتخاب در بین سایر مدل های زرساب است. در پایان از شما میخواهیم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *