بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس [۸مدل پرفروش]

اگر دنبال خرید بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس هستید، همراه ما باشید تا لیستی از بهترین محصولات این برند باکیفیت را خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی کنیم.

امروزه دریل پیچ گوشتی شارژی جزء وسایل ضروری هر فنی کاری محسوب می‌شود. این وسیله سرعت شما در انجام امور فنی را تا چند برابر افزایش می‌دهد و همچنین از ایجاد خستگی و فشار به مچ دست شما جلوگیری می‌کند. در این مطلب محصولات منتخب برند رونیکس را خدمتتان معرفی می‌کنیم تا شما با توجه به بودجه‌ای که برای خرید این وسیله کاربردی کنار گذاشته‌اید، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

درباره انواع دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس

قدرت و کیفیت ساخت: آنچه دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس را با سایر برند‌های موجود در بازار ایران متمایز می‌کند، قدرت و کیفیت ساخت محصولات این شرکت است. بدون شک محصولات رونیکس آخرین ابزاری است که می‌خرید و تا سالیان سال می‌توانید برای هر امور فنی از ابزارآلات این شرکت استفاده کنید. در صورتی که هنوز نسبت به دوام و کیفیت ساخت محصولات این شرکت تردید دارید کافی است نگاهی به نظرات خریداران محصولات این شرکت بینداید تا از کیفیت آن کاملاً مطمئن و خاطر جمع شوید.

راحتی و سهولت استفاده: قطعاً خیلی افراد به صورت تخصصی از امور فنی سر در نمی‌آورند و صرفاً برای تعمیر موارد جزئی دست به آچار می‌شوند. خب طبیعی است که استفاده از ابزارآلات پیچیده و تخصصی برای چنین افرادی که دانش خاصی نسبت به امور فنی ندارند دشوار و پیچیده باشد. اما بگذارید خیالتان را راحت کنیم، دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس آنقدر خوش دست و ساده است که هر شخصی با هر دانشی بتواند از آن استفاده کند.

ایمنی دستگاه: همانطور که می‌دانید دریل پیچ گوشتی شارژی جزء وسایلی است که اگر موارد ایمنی و استاندارد‌های لازم در آن به درستی رعایت نشده باشد می‌تواند جزء وسایل پر خطر محسوب گردد. بنابراین به شما این اطمینان را می‌دهیم که دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس از بالاترین سطوح ایمنی برخوردار است و تمام استاندارد‌های جهانی را دار می‌باشد. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که لازمه‌ی استفاده از ابزارآلات دانش فنی (هرچند جزئی) و رعایت نکات ایمنی است، لذا از شما عزیزان خواهش می‌کنیم قبل از دست به آچار شدن حتماً از دستکش، کلاه و لباس مخصوص استفاده کنید.

راحتی در حمل: اگر شغل شما به گونه‌ای است که باید مدام دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس را با خود حمل کنید، بهتر است بدانید دریل‌های این شرکت دارای کیف مخصوص حمل بوده و با توجه دستگیره و همچنین وزن مناسبی که دارند حمل آن به آسانی مقدور می‌باشد. همچنین اگر احساس می‌کنید، برای حمل ابزارآلات خود نیاز به جعبه ابزار دارید، حتماً روی قسمت آبی رنگ کلیک کنید تا لیستی از بهتین کیف یا همان جعبه ابزار‌های موجود در بازار را مشاهده کنید.

برسی سیستم گردش چپ و راست: دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس دارای دو سیستم گردش چپ و راست برای باز و بسته کردن پیچ‌ها می‌باشد. شما تنها با فشار دادن یک دکمه قادر به باز یا بسته کردن هر پیچی می‌باشید. توجه داشته باشید حین استفاده به مسیر باز بسته شدن پیچ‌ها حتماً توجه کنید تا موتور دستگاه دچار آسیب نشود.

میزان ولتاژ: میزان ولت هر دریل پیچ گوشتی شارژی می‌تواند متفاوت باشد. اما میزان۱۸۰-۲۴۰ ولت می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای کسانی باشد که قصد انجام امور روزمره و تا حدی حرفه‌ای را دارند. میزان ولت ارتباط مستقیمی با قدرت موتور دارد و هرچه ابزار حرفه‌ای‌تر باشد، قدرت موتور و بالطبع میزان ولت آن نیز بیشتر است. در ادامه محصولات متنوعی با میزان ولت‌های مختلف را به شما عزیزان معرفی کرده‌ایم تا شما بتوانید باتوجه به نیازتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

ضد آب بودن: برخی از بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس کاملاً ضد آب می‌باشند و شما در شرایط بارانی یا مواقعی که امکان برخورد آب با دستگاه وجود دارد می‌توانید با خیالی آسده اقدام به استفاده از آن کنید. توجه داشته باشید قبل از اینکه دریل را در معرض برخورد آب قرار دهید حتماً نگاهی به دفترچه‌ی محصول بیندازید و از ضد آب بودن آن مطمئن شوید در غیر این صورت امکان سوختن موتور دریل و در نهایت از کار افتاندن آن وجود دارد.

بخوانید: برسی بهترین نردبان خانگی

قابلیت تنظیم سرعت: اگر می‌خواهید حین کارا کنترل بیشتری داشته باشید، انواع دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس دارای قابلیت تنظیم سرعت می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به سطوح مختلف میزان سرعت دریل را تنظیم کنید. برخی مدل‌ها دو حالته و نمونه‌های حرفه‌ای‌تر سه حالته می‌باشند. منظور از دو حالته (کند و سریع) منظور از سه حالته ( کند / متوسط / سریع)

نماش میزان شارژ: تصور کنید حین انجام کار هستید که ناگهان شارژ دستگاه تمام می‌شود و دریل خاموش می‌شود. این اتفاق ممکن است به طور کلی تمرکز شما را به هم زند و همچنین وقت زیادی از شما بگیرد. اما با خرید دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس نیاز نیست نگران چنین اتفاقات سطحی باشید، انواع دریل شارژی‌های رونیکس دارای نمایشگر میزان شارژ می‌باشند.

قیمت دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس: همانطور که در متن بالا اشاره کردیم عوامل مختلفی در تعیین قیمت دریل پیچ گوشتی رونیکس دخیل است. از میزان قدرت موتور گرفته تا ویژگی‌های جانبی و کاربردی که با توجه به مدل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشند. در ادامه انواع دریل شارژی رونیکس با طیف‌های قیمتی مختلف را خدمت شما عزیزان معرفی کره‌ایم تا با هر میزان بودجه‌ای قادر به خرید بهترین گزینه باشید.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین‌های دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس را مشاهده کنید. (در صورت ناموجود شدن کالا‌های زیر از مدل‌های مشابه دیدن فرمایید)

۱.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۰۱۲C

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8012C

آیا در جستجوی خرید بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس هستید؟ مدل ۸۰۱۲C بهترین انتخاب برای شماست. اگر بخواهیم تنها برخی از ویژگی های بارز این مدل را برسی کنیم باید به مواردی چون سرعت ۰-۴۰۰ /۰-۱۳۵۰، باتری لیتنیوم مقرون به صرفه ۱۲ ولت و … اشاره کنیم. قابل ذکر است این مدل قادر به سوراخکاری در فلز به قطر ۱۰ و حداکثر قطر سوراخکاری در چوب ۲۰ میباشد. شما میتوانید مشخصات بیشتر و همچنین قیمت روز این دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم
  • ولتاژ: ۱۲ ولت
  • منبع تغذیه: باتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد ۸۰۱۴

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد 8014

بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس باید دارای ویژگی های کاربردی چون؛ خوش دست بودن، قدرت موتور بالا، باتری لیتیومی و … باشد که البته تمام این موارد در همین مدل خلاصه شده است. قیمت این دریل پیچ گوشتی نسبت به سایر مدل ها مناسب تر میباشد و باتوجه به قدرت بالایی که دارد در سریع ترین زمان ممکن تمام نیاز های شما را برطرف میکند. جنس بدنه ی محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و باتوجه به ویژگی های فوق العاده ای که ارائه میکند حتما ارزش خریدن را دارد.

مشخصات

  • منبع تغذیه: باتری
  • مشخصات سه نظام: ۰-۱۰
  • توان: ۱۴.۴ وات
  • اقلام همراه کالا: کیف، باتری اضافه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۸۱۲

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812

مدل ۸۸۱۲، بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس است. این مدل ۱۸ولت بوده و منبع تغذیه ی آن باتری است. این دریل دارای ویژگی های فنی فوق العاده حرفه ای میباشد، از قابلیت کنترل سرعت گرفته تا دسته ی ارگونومی باکیفیت. شما با خرید این پیچ گوشتی شارژی تمام نیاز های فنی خود را مثل آب خوردن انجام میدهید و به راستی آخرین ابزاری است که میخرید. جهت مشاهده قیمت و مشاهده سایر نظرات خریداران وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۹x۱۹x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم
  • ولتاژ: ۱۸ ولت
  • منبع تغذیه: باتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۹۰۵ K

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8905 K

سرعت حرکت آزاد این دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس ۲۰۰۰ است و حداکثر قطر سوراخکاری آن در مصالح ۱۰ در فلز و چوب ۱۳ میباشد. این مدل دارای دو عدد باتری براش لس بدون نیاز به ذغال میباشد وهمچنین از توان۲۰ وات بهره میبرد. قابل ذکر است بازه توان دریل بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ وات میباشد. درباره ویژگی های ظاهری تفاوت خاصی با سایر مدل های رونیکس وجود ندارد اما از لحاظ موارد فنی از قدرت بیشتری به نسبت مدل های دیگر برخوردار است. برای خرید این محصول وارد لینک زیر شوید. توجه داشته باشید قبل از نهایی کردن خرید خود حتما نظرات خریداران کالا را با دقت بخوانید تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید. 

مشخصات

  • ولتاژ: ۲۴ ولت
  • منبع تغذیه: باتری
  • مشخصات سه نظام: اتوماتیک قطر ۱۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۰۱۸

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8018

در ادامه معرفی بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس نوبت به معرفی مدل پرفروش ۸۰۱۸ میرسد. منبع تغذیه این مدل باتری است و سرعت حرکت آزاد آن۱۳۰۰ است.  دارای باتری ۱.۵ آمپر لیتیوم یونی میباشد و اقلام همراه آن کیف، شارژر را نیز شامل میشود. اکثر نظرات خریداران درباره عملکرد و قدرت این دریل شارژی رونیکس مثبت ارزیابی شده و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. شما میتوانید این محصول را از سایت زیر به صورت آنلاین خرید کنید و درب منزل تحویل بگیرید. قابل ذکر است امتیاز این مدل ۵ از ۵ است.

مشخصات

  • ابعاد: ۹x۲۷x۲۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۱.۳ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۲

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8612

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۲ از باتری لیتیومی با ظرفیت ۱.۵ آمپرساعت برخوردار است و سرعت حرکت آزاد آن ۰-۱۵۰۰ / ۰-۴۰۰ سنجش شده است. این مدل دارای کیف، شارژر و باتری اضافه میباشد. در صورتی که صرفا برای مصارف خانگی قصد خرید بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس را دارید خرید این مدل را به شما پیشنهاد میکنیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد ۸۰۱۲C

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد 8012C

ولتاژ این دریل شارژی رونیکس ۱۲ ولت و  منبع تغذیه آن باتری است. سرعت حرکت آزاد ۰-۴۰۰ /۰-۱۳۵۰ میباشد و حداکثر قطر سوراخکاری در فلز ۱۰ و در چوب ۲۰ سانت ارزیابی شده است. این مدل از باتری لیتنیوم مقرون به صرفه بهره میبرد و باتوجه به عملکرد بالایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. برای مشاهده سایر مشخصات و همچنین خرید این کالا وارد لینک زیر شوید. 

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲x۶x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۱ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل ۸۶۱۴K

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8614K

منبع تغذیه این مدل باتری میباشد و سرعت حرکت آزاد آن ۰-۱۵۰۰ / ۰-۴۰۰ است. از باتری لیتیومی با ظرفیت ۱.۵ آمپرساعت بهره میبرد و اقلام همراه آن شامل کیف، شارژر، باتری اضافه میباشد. این مدل آخرین پیشنهاد ما برای خرید بهترین دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس بود. امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کرده باشیم. 

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

در این مطلب تمام آنچه که باید درباره انواع دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس بدانید را مورد نقد و برسی قرار دادیم. در آخر این خود شما هستید که از بین محصولات معرفی شده، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری میکنید. در صورتی که نسبت به کالاهای معرفی شده در این مطلب سوالی دارید از طریق بخش نظرات همین پست با ما در ارتباط باشید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از صفحه آمپرمتر نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *