ساعت هوشمند مدل K59pro خوبه؟ [مزایا و معایب]

نقد و برسی ساعت هوشمند مدل K59pro

ساعت هوشمند مدل K59pro دارای ویژگی های کاربردی چون؛ نمایشگر ۱.۳۹ اینچی، رزولوشن ۳۶۰x360px و صفحه تمام لمسی  است. اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند با قابلیت های متنوع و قیمت مقرون به صرفه دارید، تا انتهای این مطلب همراه سایت تپ سنج باشید.

ساعت هوشمند مدل K59pro باتوجه به قابلیت های متنوع و ظاهر جذابی که دارد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. عملکرد فوق العاده دستگاه در سنجش ضربان قلب و کنترل خواب باعث شده است این ساعت با پرچم داران برندهایی چون سامسونگ و اپل رقابت کند. البته ناگفته نماند، قیمت این مدل چند برابر پایین تر از برندهای مطرح است و شما با زیر پنج میلیون تومان می توانید صاحب یک ساعت هوشمند زیبا با ویژگی های متنوع و کاربردی باشید.

تنوع در ساعت های هوشمند به قدری زیاد شده که انتخاب بهترین گزینه کمی سخت به نظر می رسد. از بهترین ساعت هوشمند امیزفیت گرفته تا سایر برندهای نام آشنا. اما کدام ساعت هوشمند هم از لحاظ قیمت و هم ویژگی های کاربردی بهترین انتخاب است؟ بدون شک پاسخ ما ساعت هوشمند مدل K59pro است.

کیفیت ساعت هوشمند مدل K59pro

ساعت هوشمند مدل K59pro از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار متنوعی را ارائه می کند. بدون شک در هیچ یک از مدل های موجود در بازار با این رنج قیمتی چنین متریال و کیفیتی در محصولات مشابه وجود ندارد. از ظاهر بسیار شکیل گرفته تا بند سلیکونی و قابلیت های متنوعی نظیر؛ کنترل پخش موسیقی، کنترل سطح اکسیژن و مکالمه مستقیم از بارزترین قابلیت های ساعت هوشمند K59pro است.

 

تصویر اصلی ساعت هوشمند مدل K59pro 
کیفیت ساعت هوشمند مدل K59pro

مشاهده ارزان ترین فروشنده

در ساعت هوشمند مدل K59pro از پردازنده Realtek۸۷۶۲DK استفاده شده که باتوجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار منطقی و قابل قبول است. همچنین این مدل از حافظه داخلی ۱۲۸ مگابایت برخوردار است و از آخرین نسخه ی بلوتوث نیز پشتیبانی می کند. آیا هنوز هم نسبت به ویژگی ها و امکانات این ساعت هوشمند کنجکاو هستید؟ پس همچنان همراه ما باشید تا ویژگی های دیگر مدل K59pro را برسی کنیم.

مشخصات اصلی

در جدول زیر می توانید مشخصات اصلی ساعت هوشمند مدل K59pro را مشاهده کنید.

نوع صفحه نمایش نمایشگر IPS
اندازه صفحه۱.۳۹ اینچ
رزولوشن۳۶۰x۳۶۰ پیکسل
ویژگی سخت افزاریدارای موتور لرزشی داخلی
حسگر ضربان قلب و فشارسنج
ظرفیت باتری۴۰۰ میلی آمپر
هشدارهاعدم تحرک
قابلیت تماسدارد

برسی باتری ساعت هوشمند مدل K59pro

در باتری ساعت هوشمند مدل K59pro از لیتیوم پلیمر استفاده شده است. ظرفیت باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعت است و دارای منبع شارژر مگنتی است. طبق ادعای سازنده باتری در عالت عادی یا همان استندبای ۳۰ روزه است و در حالت استفاده سنگین تا ۵ روز شارژ دهی دارد. البته همه ی این موارد بستگی به نوع مصرف شما دارد. به طور مثال در صورت مکالمه شارژ ساعت هوشمند زود تر از حالت عادی تمام می شود اما با تمام این اوصاف باتری این ساعت هوشمند نمره بالایی را از ما دریافت می کند چرا که در تست های ما موفق بوده است.

مزایا و معایب ساعت هوشمند مدل K59pro

در ادامه می خواهیم مزایا و معایب ساعت هوشمند مدل K59pro را برسی کنیم:

مزایا ساعت هوشمند K59pro

  • صفحه نمایش HD با ابعاد بزرگ ۱.۳۹ اینچی
  • دارای حسگرهای متنوع
  • قابلیت گام شمار
  • قابلیت عکاسی از راه دور
  • قابلیت مکالمه
  • ظاهر بسیار زیبا
  • قیمت مناسب

معایب ساعت هوشمند K59pro

  • گلس موجود در بسته بندی کیفیت مناسبی ندارد. (طبق نظر ۲ نفر از خریداران)
  • سرعت منو از نظر برخی کاربران پایین است. (طبق نظر ۱ نفر از خریداران)
  • شارژ باتری در حالت مکالمه سریع تمام می شود. (طبق نظر ۳ نفر از خریداران)

برسی حسگر های ساعت هوشمند مدل K59pro

ساعت هوشمند مدل K59pro دارای ۲۰ حالت ورزشی است و از حسگر های متنوعی پشتیبانی می کند. یکی از بهترین ویژگی های این مدل هشدار عدم تحرک است که شما را ترغیب به فعالیت های بدنی و ورزشی در طول روز می کند. ویژگی هایی مانند گام شمار و پایش ۲۴ ساعته از قابلیت های دیگر این ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند مدل K59pro با بند سیلیکونی
حسگر های ساعت هوشمند مدل K59pro

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

  1. شمارشگر ضربان قلب: وظیفه این سنسور ردیابی ضربان قلب در طول روز است.
  2. سنجش اکسیژن خون: همیشه اکسیژن خون خود را به وسیله ی این سنسور ردیابی کنید. (بسیار دقیق)
  3. فشارسنج: کنترل فشار از دیگر ویژگی های مدل K59pro است.
  4. گام شمار: می توانید تعداد قدم هایی که در طول روز برداشته اید را مشاهده کنید و رکورد خود را افزایش دهید و کالری بیشتری در طول روز بسوزانید.

چگونه ساعت هوشمند مدل K59pro به تلفن همراه وصل کنم؟

پشتیبانی از برنامه Da Fit
طریقه اتصال ساعت هوشمند مدل K59pro به تلفن همراه

مشاهده مشخصات و قیمت روز

برای اتصال تلفن همراه به ساعت هوشمند مدل K59pro مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا ساعت را روشن کنید.
  2. آخرین آپدیت برنامه Da Fit را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. (اندروید: گوگل پلی و ios: اپ استور)
  3. وارد اپلیکیشن شوید و روی گزینه دیوایس کلیک کنید.
  4. حالا روی گزینه ADD A DEVICE کلیک کرده و اجازه دسترسی به بلوتوث را بدهید.
  5. سپس با مشاهده نام ساعت هوشمند روی آن کلیک کنید.
  6. نام بلوتوث Audio_K۵۹Pro است.
  7. جهت اتصال صوتی و مکالمه باید از طریق پیغامی که روی موبایل ظاهر می شود اجازه دسترسی دهید.

ساعت هوشمند مدل K59pro از کدام سیستم عامل پشتیبانی می کند؟ ios یا اندروید؟

ساعت هوشمند مدل K59pro از هردو سیستم عامل پشتیبانی می کند. فرقی نمی کند آیفون داشته باشید یا سامسونگ و شیائومی تنها کافی است اپلیکیشن Da Fit را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

سازگاری مدل K59pro

  • سیستم عامل اندروید ۴.۴ به بالا
  • سیستم عامل ios 8 به بالا

توجه داشته باشید گوشی موبایل شما دارای آپدیت های ذکر شده باشد، در غیر این صورت باخطا در اتصال و عدم سازگاری مواجه می شوید. در صورتی که گوشی شما سازگاری های بالا را دارا است اما با خطای اتصال مواجه شده اید. در قسمت نظرات مشکل خود را شرح دهید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

قابلیت Remote Camera در ساعت ساعت هوشمند مدل K59pro

ساعت هوشمند مدل K59pro دارای قابلیت عکاسی از راه دور است. کافی است دکمه ی Remote Camera را فشار دهید تا دوربین شما آماده ی عکاسی شود. این قابلیت تنها در بهترین برند های دنیا پشتیبانی می شود و ما در مطلب ساعت هوشمند چی بخرم؟ توضیحات جامعی درباره این قابلیت داده ایم.

قابلیت Remote Camera امکان عکاسی از راه دور را محیا می کند و دوربین شما باز می کند. برای فعال شدن این گزینه کافی است از قسمت منو به تنظیمات K59pro مراجعه کنید.

برسی جنس بدنه و بند مدل K59pro

بند ساعت هوشمند مدل K59pro
برسی جنس بند ساعت هوشمند مدل K59pro

مشاهده تصاویر و مشخصات

ساعت هوشمند مدل K59pro از جنس فلز ساخته شده و کاملاً ضد رسوب است. طبق برسی هایی که نسبت به بدنه ی این ساعت داشتیم متوجه ظرافت فلز به کار رفته در آن شدیم. جای دست و لکه روی بدنه نمی ماند و باتوجه به ظرافتی که دارد از وزن بسیار سبکی برخوردار است و کاملاً ضد حسایت است. در بخش بند ساعت از سیلیکون استفاده شده که دارای جنسی نرم و قابل انعطاف است.

کیفیت صفحه نمایش ساعت هوشمند K59pro

نوع صفحه نمایش ساعت هوشمند K59pro از (IPS) رنگی با کیفیت HD بوده و دارای اندازه ۱.۳۹ اینچی با رزولوشن ۳۶۰x۳۶۰ پیکسل است. کیفیت و رزولوشن این ساعت هوشمند بسیار بالا ارزیابی شده و حتی در شرایط نوری متفاوت مانند نور مستقیم خورشید از کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردار است.

سوالات شما

قیمت ساعت هوشمند مدل K59pro چقدره؟

در حال حاضر ساعت هوشمند K59pro پنج میلیون تومان قیمت دارد. در برخی جشنوارها می توانید با تخفیف ۵۰ تا ۶۰ درصدی این ساعت هوشمند را با ۲ یا ۳ میلیون خریداری کنید.

ساعت هوشمند K59pro ساخت کجاست؟

ساعت هوشمند K59pro ساخت کشور چین است. این شرکت ساعت های هوشمند دیگری از جمله K56 Pro Ultra را نیز تولید کرده است. در حال حاظر جدیدترین محصول این برند چینی مدل K59pro است.

نظرات درباره ساعت هوشمند مدل K59pro چگونه است؟

اکثر خریداران کیفیت ساعت هوشمند K59pro را رضایت بخش دانسته اند. برخی کاربران ظاهر زیبا و برخی دیگر دقت حسگرها را جزو نقاط مثبت این ساعت هوشمند ارزیابی کرده اند. در کل جهت مشاهده نظرات می توانید روی لینک زیر کلیک کنید تا نظرات و نقد و برسی کاربران را به صورت کامل مشاهده فرمایید.

مشاهده نظرات

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *