۱۰مدل بهترین چای ساز میگل از نگاه خریداران

چای ساز میگل خوبه؟

آیا قصد خرید بهترین چای ساز میگل را دارید؟ در این مطلب ۱۰مدل از پرفروش‌ترین چای ساز های این برند مطرح ایرانی را خدمت شما کاربران گرامی سایت تپ سنج معرفی خواهیم کرد. همچنین در صورت تمایل از شما دعوت می‌کنیم از مطلب بهترین کتری برقی نیز دیدن فرمایید.

چای ساز میگل خوبه؟

بله، چای ساز میگل بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد دارند یک چای ساز ارزان قیمت با ویژگی های حرفه‌ای خریداری کنند. تمام چای ساز های میگل دارای قابلیت های کاربردی چون؛ خاموشی خودکار، صفحه گرم نگهدارنده و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه می‌باشند.

اگر قصد خرید بهترین چای ساز میگل برای جهاز عروس را دارید، باید بگوییم بهترین انتخاب را کرده‌اید چرا که از لحاظ موارد ظاهری تمام مدل های این شرکت بسیار شکیل و امروزی هستند و میتوانند ظاهر هر آشپزخانه ای را زیباتر نشان دهند. توجه داشته باشید چای ساز های میگل دارای تنوع بسیار زیادی هستند که با هر سلیقه‌ای میتوانید مدل ایده‌آل تان را انتخاب کنید.

آیا چای ساز میگل نمایندگی داره؟

بله برند میگل در سراسر کشور نمایندگی دارد و میتوانید از شرایط گارانتی شرکت سنجه کیش بعد از خرید بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید حتماً محصولات میگل را از نمایندگی های معتبر سراسر کشور خریداری کنید و از داشتن کارت گارانتی ۶۰ ماه سنجه کیش مطمئن شوید.

در صورت هرگونه مشکل و یا خرابی میتوانید به نمایندگی های مجاز میگل در سراسر کشور مراجعه فرمایید. برای مشاهده لیست نمایندگان خدمات پس از فروش اینجا کلیک کنید.

نظر کاربران در خصوص چای ساز میگل

من از چای ساز میگل بسیار راضیم چرا که هم قیمت مناسبی داره و هم اینکه تمام امکاناتی که مدل های خارجی دارند رو پشتیبانی میکنه.

چند سالی میشه دارم از چای ساز میگل استفاده میکنم و تا حالا با مشکل خاصی مواجه نشدم. فقط برخی اوقات بدنه کتری خیلی داغ میشه که ممکنه دست رو بسوزونه البته دستگیره هیچوقت داغ نمیشه ولی باید حواستون باشه دسستون به بدنه کتری برخورد نداشته باشه.

بین چای ساز میگل و فلر من برند ایرانی میگل رو خریداری کردم چون هم از کالای ایرانی حمایت کردم و هم اینکه با نصف هزینه تقریباً از همون ویژگی هایی که برند فلر داره بهره‌مند شدم با این حال من نمیخوام بگم کالای ایرانی از همه لحاظ عالیه ولی باور کنید هیچ کم و کسری به نسبت نمونه های خارجیش نداره.

من مدل GTS 301 رو خریدم و تقریباً دو ماه که دارم ازش استفاده میکنم. قبل از خرید خیلی دنبال بهترین چای ساز میگل بودم و سعی کردم گرون ترین انتخاب رو داشته باشم تا از همه ی ویژگی های چای ساز استفاده کنم. این مدل واقعاً زیباست و همچنین عملکرد بسیار قابل قبولی در سرعت جوشیدن آب داره. اگر در بحث بودجه محدودیت ندارید، حتماً مدل GTS 301 خریداری کنید.

ویژگی های برتر برند میگل

  1. میگل دارای خدمات پس از فروش است.
  2. میگل یک برند ایرانی است و شما با خرید محصولات این شرکت از جوانان این سرزمین حمایت می‌کنید.
  3. قیمت چای ساز میگل به نسبت سایر برندهای خارجی بسیار پایین‌تر است.
  4. تنوع در چای سازهای میگل بسیار زیاد است.
  5. در صورت هرگونه مشکل فنی قطعات آن به آسانی در ایران پیدا می‌شود.

قیمت چای ساز میگل

قیمت چای ساز میگل از ۱.۵ میلیون شروع و تا ۵ میلیون تومان هم میرسد. تفاوت قیمتی اغلب چای ساز های میگل در جنس به کار رفته، میزان گنجایش و نوع المنت استفاده شده در آن است. برخی مدل های میگل دارای المنت هایی از جنس استیل می‌باشند که معمولاً از قیمت بالاتری به نسبت سایر مدل های مشابه برخوردارند.

مدلقیمت حدودی
چای ساز میگل مدل GTS 220۱/۵۰۰/۰۰۰
چای ساز میگل مدل GTS 301۳/۲۰۰/۰۰۰
چای ساز میگل مدل GTS 302۱۵/۰۰۰/۰۰۰
چای ساز میگل مدل GTS 220۲/۲۰۰/۰۰۰

معرفی بهترین چای ساز میگل + نظرات کاربران

۱.چای ساز میگل مدل GTS 220

مدل GTS 220 بدون شک بهترین چای ساز میگل در بازار است. از قابلیت های این مدل میتوان به مواردی چون؛ چرخش ۳۶۰ درجه، عملکرد گرم نگه دارنده خودکار و چراغ LED اشاره کرد. کیفیت ساخت این محصول بسیار قابل قبول ارزیابی شده و باتوجه به امکاناتی که دارد از قیمت نسبتاً اقتصادی نیز برخوردار است.

چای ساز های میگل از بروزترین تکنولوژی روز دنیار بهره میبرند و در بخش هایی نظیر المنت و ترموستات جزو پیشتازان در این صنعت هستند. نکته ی دیگری که در این مدل دیده میشود، داشتن صافی قوری از جنس استیل است که موجب می‌شود دوام صافی افزایش یابد و به مرور زمان دچار زنگ زدگی نشود.

نظرات عمده کاربران در خصوص مدل GTS 220 مثبت بوده و اکثراً کیفیت ساخت و کارایی چای ساز را رضایت بخش توصیف کرده‌اند. در ادامه به برخی از نظرات کاربران اشاره خواهیم کرد؛ من این چای ساز رو پارسال خریدم و تا به امروز هیچ مشکل خاصی باهاش نداشتم/ من بین میگل و فیلیپس تردید داشتم، از لحاظ قیمتی حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون بین این دو برند اختلاف بود که آخر سرترجیح دادم چای ساز میگل که قیمت پایین تری داره رو انتخاب کنم.

مشخصات

  • محدوده ظرفیت قوری: ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • ابعاد: ۴۳۰x۲۲۰x۲۴۰ سانتی‌متر
  • جنس قوری: شیشه
  • جنس بدنه‌ کتری: شیشه
  • حداکثر توان مصرفی: ۲۸۰-۳۳۵
  • وزن: ۱.۶ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.چای ساز میگل مدل GTS 301

چای ساز میگل مدل GTS 301

بهترین چای ساز میگل از لحاظ موارد ایمنی بدون شک مدل GTS 301 است چرا که از ترموستات ایمن برخوردار بوده و در صورتی که محفظه داخلی کتری خالی از آب باشد، جریان برق به صورت کامل قطع شده و مانع از بروز خطراتی چون اتصالی و برق گرفتگی میشود. قابلیت های دیگری چون کنترل الکترونیکی هوشمند و سنسور الکترونیکی دما از ویژگی های بارز این مدل میگل محسوب می‌شود.

قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه در طیف وسیعی از چای ساز های برند میگل وجود دارد چرا که وجود این قابلیت موجب بهبود هرچه بیشتر رابط کاربری شده و دسترسی به کتری را آسان تر میکند. از دیگر ویژگی های این چای ساز میتوان به قابلیت گرم نگهدارنده ی آن اشاره کرد طوری که سیستم به صورت خودکار از حالت جوش خارج شده و دمای داخل کتری را در حالت گرم نگهدارنده نگه میدارد.

نظرات کاربران در خصوص مدل GTS 301: من این چای ساز میگل رو برای جهاز دخترم خریدم و خیلی راضیه/ اگر بخوام از خوبی های این محصول بگم باید به سرعت جوش آب و همچنین گرم نگهداری چای تا چند ساعت اشاره کنم/ بیشتر ظاهرش باعث شد که این چای ساز رو خریداری کنم و خداروشکر خیلی راضیم.

مشخصات

  • محدوده ظرفیت قوری: ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۲.۵ تا ۳.۰ لیتر
  • دارای سیستم خاموشی خودکار
  • دارای نشانگر LED
  • ابعاد: ۳۳۰x۲۴۰x۵۰۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.چای ساز میگل مدل GTS 302۱

چای ساز میگل مدل GTS 302۱

چای ساز میگل مدل GTS 302۱ از ظاهری بسیار زیبا و شکیلی برخوردار است. از پایه استوانه ای شکل گرفته تا ترکیب استیل و پلاستیک باعث شده جلوه‌ی این محصول بسیار چشم نواز شود. وجود دسته ی ارگونومیک در قوری باعث راحتی بیشتر حین ریختن چای می‌شود و همچنین باتوجه به چرخش ۳۶۰ درجه دسترسی به شیر کتری همواره آسان خواهد بود. این مدل با الهام از جدیدترین مدل های موجود در جهان طراحی شده و دارای جلوه‌ای مدرن است.

حداکثر توان مصرفی این چای ساز میگل در دمای جوش ۱۸۰۰وات است که درسریع ترین زمان ممکن آب را آماده ی درست کردن چای میکند. ظرفیت کتری ۱لیتر بوده و تا ۱۰ فنجان چای را در طول روز میتوان با این چای ساز آماده کرد. عملکرد قطع کن خودکار و قابلیت گرم نگه دارنده چای در این مدل مانند سایر چای ساز های میگل وجود دارد.

طیف وسیعی از کاربران قابلیت های چای ساز میگل مدل GTS 302۱ را رضایت بخش ارزیابی کرده‌اند. عده ای از ظاهر زیبای این مدل تعریف و تمجید کرده و عده ی دیگر سبکی قوری را جزو نکات برجسته ی این محصول دانسته اند. برخی کاربران هم قیمت این چای ساز را اقتصادی و مقرون به صرفه ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۱۰۰x۱۰۰x۳۰۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۸۰۰
  • دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای سیستم خاموشی خودکار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.چای ساز میگل مدل GTS 220

چای ساز میگل مدل GTS 220

کیفیت ساخت بهترین چای ساز میگل با سایر برندهای مطرح روز دنیا از جمله فیلیپس و فلر کاملاً برابری میکند و هیچگونه کم و کسری از لحاظ امکانات و ویژکی های فنی ندارد. اگر بخواهیم از لحاظ کارایی چای ساز برند میگل را با فلر یا حتی فیلیپس مقایسه کنیم بدون شک کوچک ترین تفاوتی با رقبای مطرح خود ندارد. تنها نکته‌ای که موجب تفاوت فاحش بین برند میگل و رقبای خارجی خود میشود اختلاف قیمتی دو برابری است که محصولات میگل را بسیار اقتصادی تر کرده است.

مدل GTS 220 جزو گزینه های قیمت مناسب با امکانات حداکثری است. ویژگی هایی نظیر قطع کن خودکار، قابلیت آماده سازی سریع چای و گرم نگه دارنده چای تا چند ساعت، تنها بخشی از ویژگی های این چای ساز است. محدوده ظرفیت کتری ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر بوده و برای خانواده های ۵نفری انتخاب مناسبی است. جنس بدنه کتری از ترکیب شیشه و استیل ساخته شده و دارای ظاهری بسیار زیبا و امروزی است.

نظرات کاربران درباره مدل GTS 220: خیلی عالیه، تنها در ۱دقیقه آب رو جوش میاره و در طول روز همیشه چای داریم/ واقعاً جنس بادوام و محکمی داره/ هم کارکردن باهاش آسونه هم خیلی سبکه، من خریدش رو به همه پیشنهاد می‌کنم/ من کلاً ۲ماهه که این چای ساز میگل رو خریدم و فعلاً مشکلی نداشته و راظیم.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۸×۲۸×۲۲ سانتی‌متر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • وزن: ۲۰۰۰ گرم
  • جنس قوری: شیشه
  • جنس بدنه‌ کتری: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.چای ساز میگل مدل GTS302

چای ساز میگل مدل GTS302

در این چای ساز از المنت های پیشرفته استفاده شده و در برابر حرارت زیاد به صورت خودکار دما را تنظیم میکند.  ظرفیت کتری این محصول ۲لیتر بوده و از گنجایش بالاتری به نسبت سایر مدل های معرفی شده برخوردار است. جنس بدنه از ترکیب فلز و پلاستیک بوده و در برابر ضربه تا حد زیادی مقاوم است.

بهترین چای ساز میگل از نظر میزان ظرفیت و قدرت توان مصرفی مدل GTS302 است چرا که باتوجه به گنجایش بالایی که دارد، عملکرد آن بسیار سریع تر از سایر نمونه های مشابه است. توان مصرفی این مدل بین ۲۲۰۰ وات است و برای مصارف خانگی انتخابی ایده‌آل و مقرون به صرفه می‌باشد.

نظر کاربران درباره مدل GTS302؛ من از کیفیت این چای ساز بسیار راضی هستم و حدود ۲سال هست که از آن استفاده میکنم و تا حالا مشکلی نداشته/ عملکرد دستگاه در داغ کردن آب خیلی سریعه و کمتر از ۶۰ثانیه آبجوش براتون درست میکنه/ از نظر قیمت خیلی ارزان تر از مدل های مشابه خارجیه اما واقعاً کیفیتش حرف نداره.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۰ سانتی‌متر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • وزن: ۱۵۰۰ گرم
  • جنس قوری: شیشه
  • جنس بدنه‌ کتری: پیرکس

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.چای ساز میگل مدل GTS 122

چای ساز میگل مدل GTS 122

مدل GTS 122 از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است و دارای ویژگی های چون؛ نشانگر و کنترل دیجیتالی است. از آنجایی که جنس بدنه تمام استیل است به مرور زمان دچار زنگ زدگی و آسیب نمی‌شود و همواره درخشندگی خود را حفظ میکند. این چای ساز دارای قابلیت چرخشی بوده و میتوانید ازهر دو دست برای برداشتن آن استفاده کنید.

خاموشی خودکار یکی از مهم‌ترین ویژگی هایی است که باید هر چای ساز استانداردی این قابلیت را داشته باشد. چرا که اگر آب از نقطه جوش بگذرد ممکن است به المنت دستگاه فشار وارد شود و سبب اتصالی شود. لذا در این مدل این ویژگی وجود دارد و پس از جوش آمدن آب دستگاه به صورت کاملاً خودکار به حالت گرم نگهدارنده و سپس بعد از نیم ساعت کلاً خاموشی میشود.

در این چای ساز از پنل لمسی استفاده شده که لذت کار کردن با آن را دو چندان کرده است. شما میتوانید میزان دما و قابلیت های سفارشی خود را از طریق دکمه های پنل تنظیم کنید و از نوشیدن یک چای دلچسب نهایت لذت را ببرید. قیمت این چای ساز میگل باتوجه به ویژگی هایی که دارد به نسبت سایر مدل های معرفی شده کمی بالاتر می‌باشد.

مشخصات

  • محدوده ظرفیت قوری: ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • دارای صفحه گرم نگه دارنده کتری
  • سیستم خاموشی خودکار
  • دارای نشانگر LED
  • دارای پنل لمسی
  • ظرفیت قوری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.چای ساز میگل مدل ۰۵-GTS 112

چای ساز میگل مدل 05-GTS 112

اگر قصد خرید بهترین چای ساز میگل با قیمت ارزان را دارید، مدل ۰۵-GTS 112 را خریداری کنید. از ویژگی های بارز این چای ساز میتوان به مواردی چون؛ داشتن قطع کن خودکار، سیستم ایمنی، قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه اشاره کنیم.

اکثر کاربران از کیفیت ساخت و طراحی این محصول رضایت داشته‌اند و بیش از ۵۰نفر از خریداران این مدل را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. توجه داشته باشید جنس بدنه این مدل چینی میباشد و باید بعد از خرید مراقب شکستگی های احتمالی باشید.

مشخصات

  • محدوده ظرفیت قوری: ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • دارای صفحه گرم نگه دارنده کتری
  • دارای نشانگر LED
  • ابعاد: ۲۵۵x۱۶۵x۳۲۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.چای ساز میگل مدل GTS 112-04

چای ساز میگل مدل GTS 112-04

یکی دیگر از زیباترین چای ساز های برند میگل مدل GTS 112-04 است. این محصول باتوجه به داشتن نقش و نگارهایی که روی سطح خود دارد، دارای جلوه‌ای بسیار شکیل و مدرن بوده و میتواند دکوراسیون هر آشپزخانه ای را چشم نوازترکند. جنس المنت این چای ساز از استیل ساخته شده که مقاومت آن را چند برابر کرده و عملکرد دستگاه را بسیار بهبود داده است. قابلیت هایی نظیر خاموشی خودکار و صفحه گرم نگهدارنده از دیگر ویژگی های این چای ساز میگل محسوب میشود.

کیفیت ساخت این چای ساز بسیار قابل قبول بوده و اکثر خریداران از کیفیت و عملکرد کلی دستگاه بسیار رضایت داشته‌اند. برای اینکه بتوانید همیشه آبجوش داشته باشید و چای خود را در سریع ترین زمان ممکن آماده کنید، داشتن یک چای ساز خوب و باکیفیت از ملزومات هرخانه ای است. شما همچنین میتوانید این چای ساز میگل را برای جهاز عروس نیز خریداری کنید، چرا که دارای جلوه‌ای شیک و امروزی است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵۵x۱۶۵x۲۵۵ سانتی‌متر
  • محدوده ظرفیت قوری: ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر
  • محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
  • دارای صفحه گرم نگه دارنده کتری
  • سیستم خاموشی خودکار
  • جنس قوری: چینی
  • جنس بدنه‌ کتری: چینی
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۲۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.چای ساز میگل مدل GTS 112-09

چای ساز میگل مدل GTS 112-09

بهترین چای ساز میگل باید دارای ویژگی های مهمی چون؛ سنسور خاموشی خودکار و صفحه گرم نگهدارنده ی چای باشد. این ویژگی ها باعث میشود همواره چای تازه بماند و همچنین به مرور زمان المنت دستگاه دچار آسیب های احتمالی نشود. لذا پیشنهاد می‌کنیم همیشه قبل از خرید چای ساز خوب ویژگی های کلیدی محصول را به خوبی بشناسید و سپس باتوجه به معیارهایی که دارید، گزینه ی مناسب را خریداری کنید.

چای ساز میگل مدل GTS 112-09 از قیمت ارزانی برخوردار بوده و تنها تفاوتی که با سایر مدل ها دارد، گنجایش آن است. این مدل برای خانواده های ۲ تا ۴ نفره میتواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد و همچنین باتوجه به المنت بهینه ای که دارد، از مصرف برق کمتری به نسب مدل هایی با همین میزان گنجایش برخوردار است.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۵۵x۱۶۵x۲۵۵ سانتی‌متر
  • جنس المنت: استیل ضدزنگ
  • دارای صفحه گرم نگه دارنده کتری
  • دارای قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۲۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.چای ساز میگل مدل GTS 070 – A به همراه قوری پیرکس هدیه

چای ساز میگل مدل GTS 070 - A به همراه قوری پیرکس هدیه

کیفیت همواره حرف اول را در انتخاب هر محصولی میزند. لذا اگر محصول خریداری شده به مرور زمان دچار خرابی های متعدد شود، هزینه های گزافی را برای شما به جا خواهد گذاشت. حال اگر میخواهید بهترین چای ساز میگل از لحاظ قدرت و طول عمر بالا را خریداری کنید پیشنهاد ما مدل GTS 070 – A است. در این محصول از المنت منحصر به فردی استفاده شده که میزان دما را همواره رصد کرده و بعد از جوش آمدن آب به صورت خودکار دما سیر نزولی پیدا می‌کند. این ویژگی میتواند عمر دستگاه را تا چند برابر افزایش دهد و امکان خرابی آن را به حداقل برساند.

از لحاظ موارد ظاهری و جنس بدنه باید بگوییم این مدل بینظیر است چرا که باتوجه به جنس شیشه ای که دارد میتوانید داخل کتری و قوری را مشاهده کنید و همین موضوع زیبایی این چای ساز را چند برابر کرده است. برای مشاهده قیمت روز و خرید این محصول کافی است وارد لینک زیر شوید و در صورت تمایل اقدام به خرید آنلاین آن کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۴۰x۱۸۰x۴۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۲.۵ گرم
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۸۰۰
  • ظرفیت کتری: ۲.۵
  • ظرفیت قوری: ۱
  • دارای صفحه گرم نگه دارنده کتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب چای ساز میگل

چای ساز میگل دارای مزایا و معایبی است که ممکن است برای شما اهمیت داشته باشد. مهم ترین مزیت چای ساز میگل در وهله ی اول قیمت اقتصادی آن به نسب سایر برندهای دیگر است. همچنین خدمات پس از فروش محصولات میگل نیز جزو مزایای این برند ایرانی محسوب می شود.

مزایا چای ساز میگل

  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش
  • ظاهر زیبا
  • قطع کن خودکار
  • تنوع بالا

معایب چای ساز میگل

  • نداشتن سیم جمع کن خودکار
  • برخی مدل ها فاقد تنظیم حرارت می باشند.
  • نداشتن صفحه نمایش رنگی

اگر شما فکر می کنید چای ساز میگل دارای مزایا و معایب دیگری است که در این مطلب به آنها اشاره نشده است می توانید از بخش نظرات همین پست با ما در ارتباط باشد.

چای ساز میگل ساخت کجاست؟

میگل یک برند ایرانی است که محصولات متنوعی در زمینه ی انواع لوازم آشپزخانه تولید می‌کند. این برند ایرانی در سراسر کشور نمایندگی دارد و همچنین دارای خدمات پس از فروش است.

چای ساز میگل از کجا بخرم؟

همانطور که اشاره کردیم میگل در سراسر کشور دارای نمایندگی های مجاز است. در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید از طریق لینک هایی که در اختیار شما گذاشته‌ایم مدل مورد نظرتان را از فروشنده خریداری کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *