۱۰ مدل بهترین محافظ ریشه فرش [از کجا بخریم؟]

انواع محافظ ریشه فرش با قیمت مناسب

اگر تمیزی و سفیدی ریش های فرش برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم حتماً از بهترین محافظ ریشه فرش استفاده کنید. در این مطلب با طریقه استفاده و کاربرد این محصول به صورت کامل آشنا خواهید شد.

ریشه های فرش به دلیل رنگ سفیدی که دارند، خیلی سریع دچار کثیفی می شوند از این حیث تمیز کردن آن ها همیشه چالش هایی را به همراه دارد. در گذشته عده ای از افراد از پلاستیک و یا پارچه های ضخیم جهت جلوگیری از کثیفی ریشه فرش استفاده می کردند اما قالباً چنین راهکارهایی جز زشت دیده شدن فرش چیز دیگری به همراه نداشت. لذا در این مطلب قصد معرفی بهترین محافظ ریشه فرش را داریم تا هم از کثیف شدن ریشه فرش جلوگیری کند و هم جلوه ی فرش را زیباتر کند.

محافظ ریشه فرش چیست؟

محافظ ریشه فرش از جنس نخ تهیه شده و دارای چسبی در هر دو طرف است. برای نصب محافظ ریشه، کار چندان سختی ندارید تنها کافی است کاغذ را از محل چسب جدا کرده و ریشه های فرش را درون پارچه نخی قراردهید و دو طرف آن را به فرش بچسبانید. برخی  مدل ها دارای جنس های پلاستیکی می باشند که علاوه بر ایجاد رطوبت موجب زرد شدن ریشه های فرش می شوند. لذا پیشنهاد می کنیم حتماً از بهترین محافظ ریشه فرش از جنس نخ استفاده کنید تا هم ظاهر فرش حفظ شود و هم با گذشت زمان دچار زردی و پوسیدگی نشود.

محافظ-ریشه-فرش
محافظ ریشه فرش چیست؟

مشاهده قیمت روز

کیفیت محافظ ریشه فرش از هرچیزی مهم تر است چرا که اگر جنس محصول مرغوب نباشد و از متریال باکیفیتی در چسب آن استفاده نشده باشد عملاً کیفیت لازم را ندارد و آنطور که باید و شاید از ریشه های فرش محافظت نمی کند. لذا پیشنهاد ما خرید بهترین محافظ ریشه فرش است که در ادامه خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

چرا باید از محافظ ریشه فرش استفاده کنم؟

قطعاً استفاده از محافظ ریشه فرش امری کاملاً سلیقه ای است. بعضی از افراد ترجیح میدهند ریشه ها را زیر فرش قرار ندهند و به عنوان یک جنبه ی تزئینی از آن استفاده کنند. اما دیدگاه همه در مورد ریشه فرش اینگونه نیست. ترجیح طیف وسیعی این است که ریش های فرش را برای جلوگیری از آلودگی و سیاه شدن زیر فرش قرار دهند که البته این موضوع چندان کاربردی ندارد چرا که ریشه ها مدام از زیر فرش خارج می شوند. بنابراین استفاده از بهترین محافظ ریشه فرش کار بسیار هوشمندانه ای است و علاوه بر جلوگیری از کثیفی، جلوه ی زیبایی به فرش میدهد.

محافظ ریشه فرش برای فرش ماشینی یا دستبافت

هیچگونه تفاوتی در استفاده از بهترین محافظ ریشه فرش برای فرش ماشینی و دستباف وجود ندارد و شما می توانید برای هر دو مورد از محافظ ریشه استفاده کنید. آنچه بیش از هرچیزی باید مورد توجه قرار گیرد، کیفیت ساخت محافظه ریشه فرش و همچنین اندازه آن است. انواع محافظ ها دارای اندازه های متنوعی اعم از ۹ متری و ۱۲ متری هستند که می توانید متناسب با فرشتان بهترین گزینه را انتخاب کنید. همانطور که بارها در این مطلب اشاره کردیم بهترین جنس برای محافظه ریشه فرش نخ است و بهتر است سراغ مدل های پلاستیکی و یا نایلونی نروید.

طریقه نصب محافظ ریشه فرش

طریقه نصب محافظ ریشه فرش
نصب محافظ ریشه فرش

مشاهده ارزان ترین فروشنده

طریقه نصب محافظ ریشه فرش بسیار آسان است. کافی است به ترتیب مراحل زیر را انجام دهید؛

  • ابتدا بهتر است ریشه فرش را تمیز کنید.
  • ریشه ها را تا کنید و داخل فرش قرار دهید.
  • لبه محافظه ریشه فرش را رو محل بافت بگذارید و کاغذ چسب را جدا کنید.
  • اکنون محل چسب را محکم فشار دهید تا محافظ کاملاً فیکس شود.
  • مراحل بالا را برای طرف دیگر فرش تکرار کنید.

اندازه محافظ ریشه فرش

اندازه انواع محافظ ریشه فرش متفاوت است. شما باید متناسب با اندازه فرش تان اقدام به انتخاب محافظ ریشه کنید. برخی مدل های ۹ متری و برخ دیگر ۱۲ متری و بزرگتر هستند. کافی است بین مدل های موجود دنبال راهنمای سایز آنها باشید تا اندازه مناسب را برای فرش تان خریداری کنید. توجه داشته باشید شما می توانید از اتصال چند محافظ نیز استفاده کنید واز قیچی برای همسان کردن آنها استفاده کنید. البته این کار زمانی صدق می کند که نتوانسته باشید سایز مورد نظرتان را پیدا کنید.

محافظ ریشه فرش برای فرش ۱۲ متری

محافظ ریشه برای فرش ۱۲ متری
محافظ ریشه فرش برای فرش ۱۲ متری

مشاهده قیمت و خرید آنلاین

محافظ ریشه فرش برای فرش ۱۲ متری جزو رایج ترین مدل ها است. شما می توانید با انتخاب رنگ موردنظر در لینک زیر اقدام به سفارش آنلاین کنید. فرش های ۱۲ متری جزء مدل های محبوب و رایج هستند و اکثر خانه های ایرانی حداقل یک فرش با ابعاد ۱۲ متری را در خانه خود دارند.

محافظ ریشه فرش برای فرش ۹ متری

محافظ ریشه فرش برای فرش ۹ متری برای کسانی مناسب است که دارای فرشی با این ابعاد هستند. گرچه تنوع در محافظ ها با این اندازه کمی محدود است اما پیدا کردن آن ها کار چندان سختی نیست. کافی است وارد سایت زیر شوید و انواع مدل های ۹ متری با رنگ های متنوع را پیدا کنید. در صورتی که در انتخاب سایز مشکل دارید، کافی است از طریق بخش تماس باما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

محافظ ریشه فرش از کجا بخریم؟

محافظ ریشه فرش
محافظ ریشه فرش جدید

مشاهده قیمت در دیجی کالا

برای برخی افراد سوال است، محافظ ریشه فرش از کجا بخریم؟ شما می توانید مدل مورد نظرتان را از سایت هایی که معرفی کردیم به صورت آنلاین سفارش دهید. قبل از نهایی کردن سفارش به مواردی چون اندازه و نظر کاربران توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورتی که در انتخاب سایز و یا کیفیت محصول موردنظر تردید دارید کافی است سوال خود را با فروشنده کالا مطرح کنید تا با دیدی باز اقدام به خرید محافظ ریشه فرش کنید. شما همچنین می توانید محافظ ریشه فرش را از برخی تاسیساتی ها و یا خرازی های سراسر کشور خریداری کنید.

محافظ ریشه فرش پارچه ای یا طلقی؟

هردو جنس از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار هستند. اما پارچه به دلیل جنس نخی که دارد، مانع از ورود رطوبت به ریشه های فرش می شود و از این حیث مانع پوسیدگی و زردی می شود. مدل های طلقی دارای رنگی شفاف هستند که جلوه ی ریشه ی فرش را نمایان می کنند و برای افرادی که نمی خواهند ریشه فرششان مخفی شود انتخاب مناسبی است. پیشنهاد ما برای محافظ ریشه فرش پارچه ای یا طلقی؟ مدل های پارچه ای است.

قیمت محافظ ریشه فرش چقدر است؟

قیمت محافظ ریشه فرش از ۵۰ هزارتومان به بالا می باشد.

بهترین مارک محافظ ریشه فرش کدام است؟

بهترین مارک محافظ ریشه فرش در حال حاضر برند اولیا و بی کاست است. البته برخی برندهای متفرقه نیز وجود دارند که از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

امیدوام از خواندن مطلب بهترین محافظ ریشه فرش لذت برده باشید، از شما دعوت می کنیم از صفحه خانه و سبک زندگی نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *