بهترین مارک بالش طبی موجود در بازار ایران (آپدیت ۱۴۰۲)

خواب اهمیت زیادی برای سلامت جسم و روح انسان دارد. طبق تحقیقاتی که در سال های اخیر انجام شده است، کیفیت خواب ارتباط مستقیمی با خلق‌وخو و کیفیت زندگی انسان ها دارد. لذا محیا کردن بستری مناسب برای هرچه بهتر شدن کیفیت خواب جزو اوجب واجبات است. در این مطلب قصد داریم بهترین مارک بالش طبی موجود در بازار ایران را به همراه قیمت روز و لینک خرید خدمت شما کاربران محترم سایت تپ سنج معرفی کنیم. امیدواریم لیست پیشنهادی ما برای شما مفید باشد و بتوانیم نیاز شما را برای بهترین انتخاب محیا کرده باشیم. از اینکه همراه ما هستید صمیمانه از شما متشکریم.

انواع بالش طبی

بهترین مارک بالش طبی دارای انواع و اقسام مختلف است. از مدل های ارگونومی گرفته تا مدل های معمولی با خاصیت درمانی. لذا اگر هروز صبح گردن درد دارید یا مدام در طول خواب بیدار می‌شوید و بالشتان را جا‌به‌جا می‌کنید بهتر است هم اکنون فکری برای بهبود کیفیت خواب خود کنید.

اما سوال اینجاست؛ کیفیت بالش طبی چقدر در کیفیت خواب تاثیر دارد؟ قطعاً محیا کردن بستری مناسب برای خواب از اهمیت ویژه ای برخوردار است اما این موضوع به عوامل مختلفی چون ژنتیک و  تغذیه نیز بستگی دارد. برای پیدا کردن راه حل پیشنهاد می‌کنیم محل خواب خود را تغییر دهید و از بالش و یا حتی تشک دیگری استفاده کنید اگر هنوز هم نتوانستید به خواب باکیفیتی برسید پیشنهاد می‌کنیم حتما به یک متخصص مراجعه کنید تا سلامت شما به صورت کامل مورد ارزیابی قرار بگیرد. همچنین شما می‌توانید از مطلب بهترین بالش طبی برای خواب نیز دیدن فرمایید.

اگر مشکلی در خوابیدن ندارید و صرفاً مسئله ی شما درد عظلانی و یا گرفتگی در ناحیه گردن بعد از بیدار شدن است. حتما سراغ بهترین مارک بالش طبی بروید و به هیچ عنوان از برندهای متفرقه موجود در باز استفاده نکنید.

بالش طبی ارگونومی یا طبی؟ همانطور که در بخشی از متن اشاره کردیم همه چیز به نیاز شما بستگی دارد. مدل های ارگونومی از طراحی خاصی برخوردار هستند و دقیقاً باتوجه به فیزیک استخوانی انسان طراحی شده اند. این مدل ها به صورت یک پارچه از عضلات گردن شما پشتیبانی می‌کنند و حتی با حرکت کردن گردن و سر در طول خواب انعطاف پذیر هستند طوری که تمام نواحی تحت حمایت قرار میگیرند. (شما همچنین می‌توانید از بهترین پشتی طبی برای این منظور استفاده کنید)

مدل های درمانی اغلب با تشخیص پزشک تجویز می‌شوند و باتوجه به میزان نرمی و حتی ابعاد باید دقیقاً همان مدلی باشد که پزشک برای شما تجویز کرده است. به هر حال پیشنهاد ما این است که موارد سلامتی خود را هوشمندانه رصد کنید و باتوجه به نیاز سنجی هایی که انجام داده‌اید بهترین گزینه را برای بهبود خواب خود انتخاب کنید.

بهترین مارک بالش طبی

امروزه شاهد طیف وسیعی از انواع اقسام بالش های طبی با مارک های مختلف هستیم. لذا انتخاب بهترین برند باتوجه به نمونه های موجود کار نسبتاً سختی است. اما نگران نباشید کارشناسان ما مدل های مختلفی را مورد برسی و ارزیابی قرار داده‌اند. در این برسی موارد چون کیفیت رویه، جنس داخلی، میزان دما و… مورد آزمایش قرار گرفت در انتها مارک هایی چون؛ Super Wave هوشمند، ایکیا و اکسون جزو بهترین گزینه ها انتخاب شدند. در صورتی که خواهان مشاهده بهترین مارک بالش طبی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولاتی که در ادامه خدمتتان معرفی کرده‌ایم دیدن فرمایید.

بالش طبی هوشمند یا معمولی

اگر انتخاب شما بهترین مارک بالش طبی هوشمند است پیشنهاد ما مدل Super Wave می‌باشد. این بالش باتوجه به تکنولوژی خاصی که دارد میزان ارتفاع و عرض شانه ها را کاملاً متناسب بدن شما تنظیم می‌کند طوری که تمام نواحی سر و گردن به صورت کاملاً یکپارچه روی آن قرار گیرد. اما اگر انتخاب شما بالش طبی معمولی است پیشنهاد می‌کنیم از محصولات دیگر برند ها استفاده کنید زیرا هیچگونه تفاوت خاصی از لحاظ عملکرد و کارایی با یکدیگر ندارند.

در بالش طبی هوشمند از چه نوع الیافی استفاده شده است؟ آنچه بهترین مارک بالش طبی را از سایر مدل های مشابه متمایز می‌کند کیفیت الیاف بکارفته در آن است. گرچه اکثر تولید کنندگان به صورت آشکار متریال استفاده شده در الیاف خود را لو نمی‌دهند اما با برسی های انجام شده متوجه شدیم اکثر برندهای موفق از موادی چون فوم استفاده کرده و با ایجاد حفرهای متعدد در سراسر بالش موجب بهبود گردش هوا و همچنین انعطاف پذیری بیشتر بالش می‌شوند.

ضدحساسیت بودن بالش

نکته ای دیگری که باید قبل از انتخاب بهترین مارک بالش طبی به آن توجه کنید، ضد حساست بودن آن است. مواردی چون جنس رویه و الیاف موجود در بالش جزو مواردی است که در ضد حساسیت بودن بالش بسیار موثر است. گرچه اکثر برندها ی موفق از استاندارد های ارائه شده کاملاً پیروی میکنند و کاملاً ضد حساسیت هستند اما بهتر است قبل از نهایی کردن خرید خود نسبت به ضد حساسیت بودن بالش اطمینان حاصل کنید تا این حیث با مشکل خاصی روبرو نشوید. توجه داشته باشید تمام بالش های طبی فاقد هرگونه الیاف طبیعی نظیر پر (پرنده) و پشم حیوانات می‌باشند.

پرفروش ترین مدل های بازار

بهترین مارک بالش طبی جزو پرفروش ترین مدل های بازار نیز می‌باشد. زیرا اکثر خریداران ترجیح می‌دهند سراغ محصولی بروند که امتحان خود را پس داده‌است و اکثر خریداران آن را پیشنهاد داده‌اند. لذا ما هم با اتکا به همین موضوع سعی کردیم بهترین برندهای بالش طبی از لحاظ راحتی، قیمت و کیفیت ساخت و دوام مورد ارزیابی قرار دهیم تا شما کاربران گرامی با صرف کمترین زمان بتوانید ایده‌آل ترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

قیمت بهترین مارک بالش طبی

قیمت بهترین مارک بالش طبی از ۷۰۰هزارتومان به بالا می‌باشد. اگر قصد دارید کمتر از این مبلغ هزینه کنید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید بالش طبی صرف نظر کنید زیرا قالب محصولاتی که در بازه ی قیمت ۱۰۰ تا ۶۰۰ تومان به فروش میرسند از کیفیت و راحتی قالب قبولی برخوردار نیستند و امتیاز بالایی را از کاربران دریافت نکرده‌اند.

در ادامه دعوت می‌کنیم لیستی از بهترین مارک های بالش طبی را به همراه قیمت روز آن مشاهده کنید. تمامی برندهای معرفی شده دارای بالاترین امتیاز می‌باشند و باتوجه به کیفیت و قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند جزو لیست منتخبی ما قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از نهایی کردن خرید خود حتما نظرات خریداران را با دقت بخوانید تا نسبت به نقاط قوت و ضعف کالای مورد نظر کاملاً آگاه شوید.

۱.بالش طبی هوشمند مدل Super Wave

بالش طبی هوشمند مدل Super Wave

مدل Super Wave بدون شک بهترین مارک بالش طبی موجود در بازار است. این محصول از جنس فوم نرم ساخته شده است و باتوجه انحنای قابل انعطافی که در ناحیه گردن در آن تعبیه شده است قوس سر و گردن را به طور کامل پوشش می‌دهد. این محصول به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی که دارد، جزو پرفروش ترین مدل های موجود در بازار محسوب می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۰ × ۳۱ × ۱۳.۵ سانتی‌متر
  • جنس: فوم نرم
  • جنس روکش: کتان
  • دارای انحنا برای هم‌راستا بودن سر و گردن

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.بالش طبی رکسل مدل MPC1 2021

بالش طبی رکسل مدل MPC1 2021

مارک رکسل یکی دیگر از بهترین بالش های طبی موجود در بازار ایران است. جنس این محصول ترکیبی از فوم نرم و مموری فوم می‌باشد. باتوجه به متریال هوشمندانه ای که در تولید این محصول استفاده شده است تمام نواحی سر و گردن تحت پوشش و حمایت قرار می‌گیرند و در هر پوزیشنی، سر در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۵x۴۲x۱۳ سانتی‌متر
  • جنس: فوم نرم، فوم سخت، مموری فوم
  • قابلیت هواپذیری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.بالش طبی بومرنگ مدل Wave-XL

بالش طبی بومرنگ مدل Wave-XL

بالش طبی بومرنگ از جنس روکش پلی استر ساخته شده و کاملاً ضد حساسیت است. این مدل قابلیت جدا شدن روکش را دارا بوده و شما به آسانی میتوانید هر زمان که خواستید روکش را به وسیله ماشین لباسشویی یا به صورت دستی بشورید. توجه داشته باشید این مدل در سه ابعاد مختلف موجود می‌باشد و شما می‌توانید سایر سایز های این محصول را در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۶۰x۴۰x۱۲ سانتی‌متر
  • جنس: مموری فوم
  • قابلیت شست‌و‌شوی روکش
  • جنس روکش: پلی‌استر، پنبه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.بالش طبی اکسون مدل WAVY

بالش طبی اکسون مدل WAVY

بدون شک برند اکسون بهترین مارک بالش طبی از لحاظ کیفیت ساخت و هواپذیری است. اگر شما نیز در طول خواب مدام بالش خود را جابه‌جا می‌کنید تا به دمای ایده‌آلتان برسید این مدل باتوجه به تکنولوژی و متریال منحصر به فردی که دارد، میتواند دمای بالش را باتوجه به محیط تطبیق دهد و لذت یک خواب دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۵x۳۰x۱۴ سانتی‌متر
  • جنس: فوم نرم، فوم سخت و میکروژل
  • دارای قابلیت گردش هوا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.بالش طبی مدل ساین FC002

بالش طبی مدل ساین FC002

ظاهر خاص این بالش طبی توجه هرکسی را به خود جلب میکند. این محصول دارای ارتفاع استانداد بوده و باتوجه به فرم کشیده ای که دارد تمام نواحی سر و گردن را پشتیبانی می‌کند. به دلیل جنس مموری فومی که در این کالا استفاده شده کاملاً ضد حساسیت بوده و برای افرادی که نسبت به پر و پشم حیوانات آلرژی دارند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

مشخصات

  • ابعاد: ۷۱x۳۱x۱۳ سانتی‌متر
  • جنس: مموری فوم
  • قابلیت‌های ابزار: ضد آلرژی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.بالش طبی مدل ON-OUR

بالش طبی مدل ON-OUR

اگر از آرتروز گردن رنج میبرید یا هروز صبح با سردرد خفیف از خواب بیدار می‌شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این محصول منحصر به فرد را مدنظر داشته باشید. اکثر خریداران در سایت پذیرنده مواردی چون؛ انعطاف پذیری و قابلیت گردش هوا در این بالش طبی را جزء نقاط مثبت آن ارزیابی کرده‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۲۲x۲۲x۱۳ سانتی‌متر
  • جنس: فوم نرم
  • قابلیت شست‌و‌شوی روکش
  • بسیار نرم و قابل انعطاف

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.بالش طبی اتللو مدل دریم ژل

بالش طبی اتللو مدل دریم ژل

بالش طبی اتللو مدل دریم ژل بهترین انتخاب برای استفاده در فصل گرما است. این محصول به دلیل دارا بودن ژل خنک کننده همواره سرد بوده و لذت یک خواب دلچسب در فصل تابستان را برای شما محیا می‌کند. اگر در مناطق جنوبی کشور زندگی می‌کنید در خرید این محصول درنگ نکنید.

مشخصات

  • ابعاد: ۴۷x۳۰x۱۱ سانتی‌متر
  • جنس: مموری فوم
  • جنس روکش: پارچه
  • دارای ژل خنک کننده روکش

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.بالش طبی گرین رست مدل GR118

بالش طبی گرین رست مدل GR118

ابعاد این بالش طبی ۵۰x۴۰x۱۰ سانتی‌متر بوده و جنس آن از مموری فوم با قابلیت گردش هوا می‌باشد. جنس روکش کتان است و قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارا می‌باشد. جهت مشاهده قیمت و اطلاع از موجودی وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • ابعاد: ۵۰x۴۰x۱۰ سانتی‌متر
  • جنس: مموری فوم
  • قابلیت گردش هوا
  • جنس روکش: کتان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.بالش طبی امسیگ مدل PL76

بالش طبی امسیگ مدل PL76

مشخصات

  • ابعاد: ۵۹x۴۰x۱۵ سانتی‌متر
  • جنس: مموری فوم
  • ویژگی‌های کالا: قابلیت گردش هوا
  • جنس روکش: کتان و پنبه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰.بالش طبی های-تک مدل MF100L

بالش طبی های-تک مدل MF100L

مشخصات

  • کاربرد: گردن، شانه
  • ابعاد: ۶۰ × ۴۰ × ۱۳ سانتی‌متر
  • جنس: فوم نرم، مموری فوم، الیاف نخی
  • قابلیت شست‌و‌شو

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم، بهترین مارک بالش طبی را به شما عزیزان معرفی کنیم. تمام محصولات معرفی شده تولید داخل می‌باشند و باتوجه به قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند در این مطلب به عنوان محصولات منتخب معرفی شدند. توجه داشته باشید ما فروشگاه اینترنتی نیستیم و تمام محصولات معرفی شده صرفاً جنبه ی پیشنهادی دارند لذا از ارسال پیام هایی چون دریافت شماره کارت یا اعلام موجودی اجتناب کنید.

امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم از ابزار سلامت نیز دیدن فرمایید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *