کرم پودر CC فارماسی خوبه؟

نظرات درباره کرم پودر فارماسی

کرم پودر CC فارماسی خوبه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سی سی کرم فارماسی دارای بافتی بسیار سبک بوده و برای پوست بسیار مفید است. فارماسی از قدرت پوشش بسیار مطلوبی برخوردار است طوری که تمام عیوب پوست را به خوبی پوشناده و ساختاری یکدست و زیبا به پوست شما میدهد. در این مطلب به برسی دقیق کرم پودر CC فارماسی می پردازیم.

همیشه پوست خود را مرطوب نگه دارید

کرم پودر CC فارماسی باتوجه به ساختار و همچنین مواد تشکیل دهنده ای که دارد، باعث مرطوب شدن سطح پوست میشود و از این حیث به سلامت عمومی پوست کمک میکند. اگر پوست شما حساس است یا دائم دچار قرمزی و خشکی می شود، استفاده از کردم پودر فارماسی بهترین گزینه برای شماست چرا که بهترین کرم پودر از نظر پزشکان باید دارای بافتی سبک با خاصیت مرطوب کنندگی باشد.

اما چرا کرم پودر فارماسی خوبه؟ همانطور که اشاره کردیم، مواد تشکیل دهنده کرم تاثیر زیادی در ساختار کلی آن دارد و میتواند سلامت پوست را تحت شعاع قرار دهد. لذا خرید بهترین کرم پود فارماسی میتواند به بهبود خشکی پوست و همچنین شادابی هرچه بیشتر صورت کمک کند.

پوستی درخشنده با کرم پودر CC فارماسی

کرم پودر فارماسی برای پوست روشن

مشاهده قیمت در دیجی کالا

اگر میخواهید پوستی درخشنده و زیبا داشته باشید، کرم پودر فارماسی به دلیل داشتن ویتامین B3 کمک شایانی به شما میکند. این کرم پودر غنی از ویتامین (ب۳) بوده و از آنجایی که خاصیت این ویتامین درخشندگی و شادابی است میتواند جلوه ای روشن به پوست شما بدهد. توجه داشتن باشید حتی خوردن ویتامین B3 نیز برای پوست بسیار مفید است و کارشناسان پوست و زیبایی توصیه میکنند روزانه یک عدد از این ویتامین را میل کنید.

مواد تشکل دهنده پروتئین ابریشم چیست؟

کرم پودر فارماسی برای پوست برنزه

مشاهده قیمت در دیجی کالا

در کرم پودر CC فارماسی موادی چون؛ روغن ماکادمیا، روغن آرگان، عصاره جو، پروتئین ابریشم و ویتامین B3 استفاده شده است. همچنین کرم پودر فارماسی حاوی مقادیر زیادی کلاژن بوده و دارای مواد معدنی است. تمام مواد تشکیل دهنده ی این کرم پود برای پوست بسیار مفید بوده و دارای بالاترین اثر کذاری در درخشندگی، آبرسانی و مرطوب نگه داشتن پوست می باشد. به طور کلی اگر دنبال یک کرم پود با خاصیت مراقبتی تمام عیار هستید استفاده از بهترین کرم پودر فارماسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

مواد تشکل دهنده

  • روغن آرگان (دارای خاصیت ضد لک و ضد چین و چروک)
  • عصاره جو (دارای خاصیت ترمیم پوست)
  • روغن ماکادمیا (دارای خاصیت ضد التهاب و آبرسانی)
  • ویتامین B3 (رفع لک و تیرگی پوست)
  • پروتئین ابریشم (ترمیم سلول های پوست)

در برابر اشعه آفتاب از پوست خود محافظت کنید

کرم پود فارماسی برای پوست متوسط

مشاهده قیمت در دیجی کالا

کرم پودر فارماسی دارای SPF %25 بوده و از آسیب به پوست در برابر اشعه مضر آفتاب جلوگیری میکند. این مقدار SPF برای پوست بسیار مفیده بوده و پوست را ایمن نگه میدارد. شما میتوانید از این کرم به جای ضد آفتاب نیز استفاده کنید چرا که تمام ویژگی های یک ضد آفتاب کامل را دارا می باشد. توجه داشته باشید نوع پوست شما هیچ تفاوتی ندارد و حتی اگر دارای پوستی بسیار چرب هستید کرم پودر فارماسی برای شما مفید است و قرار نیست پوستتان بیش از حد چرب شود. ما در مطلب چه ضد آفتابی خوبه بخرم؟ تمام نکات مهم را مورد برسی قرار داده ایم.

نحوه استفاده و حجم کرم پدر فارماسی

حجم کرم پودر فارماسی ۵۰ میلی‌لیتر است. شما بسته به نیاز و نوع آرایش خود میتوانید مقداری از کرم را روی پوست خود بمالید. توجه داشته باشید شماره کرم پود های فارماسی با یک دیگر متفاوت بوده و هر کدام برای رنگ پوست خاصی در نظر گرفته شده است. به طور مثال کرم پودر CC فارماسی شماره ۰۲ برای پوست های گندمی مناسب است.

شمارهرنگ پوست
کرم پودر BB فارماسی مدل MEDIUM 03متوسط
کرم پودر BB فارماسی سری ۷IN 1 مدل ۰۳برنزه، تیره
کرم پودر BB فارماسی شماره ۰۱ روشن
کرم پودر BB فارماسی شماره ۰۲متوسط و روشن

نظرات درباره کرم پودر CC فارماسی

بی بی کرم پودر فارماسی
نظرات درباره کرم پودر فارماسی

من چندبار از کرم پودر های فارماسی استفاده کردم و باتوجه به قیمت مناسبی که دارد کیفیتش عالیههههه. مهسا

برای پوست من که گندمی هست شماره ی ۲ فارماسی فوق العاده عمل کرد و الان چند سالی میشه که تنها BB کرم این برند رو استفاده میکنم. نازنین

کرم پودرهای فارماسی واقعاً کیفیت بالایی دارند طوری که تنها با یک بار استفاده مشتری دائمش میبشد. البته باید بدونید که کدوم کرم پودر سازگاری کامل با پوستتون داره که خداروشکر فارماسی برای من عالی عمل کرد. نگین

من بی بی کرم های زیادی استفاده کردم و این بار تصمیم به خرید کرم پودر فارماسی گرفتم. من نتیجه ی خوبی نگرفتم اما خواهرم خیلی ازش راضیه. یادتون باشه پوست هرشخص ویژگی های خودشو داره و باید خودتون تست کنید تا متوجه کیفیتش بشید. کاربر

پوست من مختلط است و برای مواردی چون ضد آفتاب و جنبه مراقبتی از فارماسی استفاده میکنم. کلاً کرم پودر های فارماسی بافت سبک و نرمی دارند و قدرت پوشندگی قابل قبولی رو ارائه میکنند. من خریدش رو پیشنهاد میکنم. مینا

فارماسی ساخت کجاست؟

برند فارماسی ساخت کشور ترکیه است. این برند در سال ۱۹۰۵ توسط دکتر سودت تونا معرفی شد و در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و مراقبتی فعالیت میکند. برند فارماسی محصولات آرایشی متنوعی از جمله کرم پودر و محصولات مراقبتی را عرضه میکند. شایان ذکر است اغلب محصولات برند فارماسی دارای ترکیبات کاملاً گیاهی می باشند.

خرید با تخفیف ویژه

در مطلب کرم پودر CC فارماسی خوبه؟ سعی کردیم تمام نکات را مورد برسی قرار دهیم. در آخر از شما میخواهیم نظرات ارزشمند خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *