بهترین سرخ کن بدون روغن [۱۰مدل منتخب در سال ۱۴۰۲]

آیا به دنبال بهترین سرخ کن بدون روغن هستید؟ آیا بین طیف وسیعی از مارک های مختلف نمی‌دانید کدام گزینه را خریداری کنید؟ همراه ما تا انتهای این مطلب باشید تا ۱۰مدل برتر بازار به شما معرفی کنیم.

طبق نظر متخصصان تناسب اندام مصرف بی‌رویه ی روغن برای سلامتی بسیار مضر است. فرقی نمیکند ورزشکار باشید یا یک دوره‌ی رژیمی نسبتاً سخت را در حال سپری کردن، تغییر در عادات غذایی همیشه دشوار است اما آنچه شما را امیدوار میکند، مزایایی است که که برای سلامتی شما به مرور زمان حاصل می‌شود.

بهترین سرخ کن بدون روغن میتواند دارای ویژگی هایی مختلفی باشد. از جمله مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید این وسیله به آن توجه کنید مواردی چون برند، توان مصرفی، ظرفیت و … است. در این راهنمای خرید تمام جنبه های مهم را مورد برسی و ارزیابی قرار میدهیم و در انتها لیست منتخب‌مان را در اختیار شما قرار میدهیم تا متناسب با بودجه و سلیقه‌تان ایده‌آل ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است شما میتوانید از مطلب بهترین سرخ کن بدون روغن نینجا نیز دیدن فرمایید.

برسی بهترین سرخ کن بدون روغن

بهترین سرخ کن بدون روغن باید از توان مصرفی بهینه، ظرفیت مناسب، قطع کن خودکار و ایمنی بالا برخوردار باشد. برخی برندهای منتخب تمام ویژگی های ذکر شده را دار می‌باشند اما آیا این ویژگی ها در دستگاه های متفرقه نیز دیده میشود؟ قطعاً جواب ما خیر است. امروزه شاهد برند هایی هستیم که هیچگونه اطلاعات مندرجی در هیچ کجا از آنها نیست و قالباً فروشگاه های غیر مجاز با قیمت های نسبتاً پایین اقدام به فروش چنین دستگاه هایی میکنند. آنچه در وهله ی اول به شما پیشنهاد می‌کنیم این است که بهترین سرخ کن بدون روغن را حتماً از فروشگاه های مجاز و قابل اعتماد خریداری کنید و به هیچ عنوان سراغ برندهایی که شناختی نسبت به آنها ندارید نروید.

برخی نکات و دانستی ها قبل از انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن میتواند چشم شما را برای خریدی هوشمندانه باز کند تا صرفاً به مواردی چون برند و ظاهر محصول اکتفا نکنید. ما در این مطلب دیتای وسیعی از کاربران را جمع‌آوری کرده‌ایم تا با درنظر گرفتن تمام تجربیات خرید بهترین گزینه را  به شما پیشنهاد دهیم. یادتان باشد، آنچه برای ما مهم است معرفی محصولی باکیفیت و استاندارد است که لبخند رضایت را برای شما به ارمغان بیاورد. لذا درصورتی که خواهان خرید بهترین سرخ کن بدون روغن هستید، کمی حوصله به خرج دهید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و ما هم به شما این قول را میدهیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.

از جمله مواردی که بهترین سرخ کن بدون روغن باید دارا باشد شامل مواردی چون؛ ظرفیت مناسب، قدرت المنت، دارا بودن صفحه نمایش، طول سیم، قابل تعویض بودن فیلتر است. در ادامه به اختصار هریک از موارد گفته شده را شرح میدهیم تا با تطبیق نکات ذکر شده با محصول موردنظر انتخاب شایسته‌ای را تجربه کنید.

توان مصرفی: بهترین سرخ کن بدون روغن باید دارای توان مصرفی ۱۴۰۰ تا ۲۰۰۰ وات باشد. این توان مصرفی باتوجه به نوع پخت و پز قابل تنظیم است و شما میتوانید با خیالی آسوده هر نوع خوراکی را بدون روغن با آن سرخ کنید. البته در نظر داشته باشید، که برخی مدل ها اصلاً برای مواردی خانگی انتخاب مناسبی نمی‌باشند چرا که میزان مصرف به شدت بالایی دارند و قالباً از دیگ به مراتب بزرگتری به نسبت مدل های خانگی برخوردار هستند.

ظرفیت: ظرفت استاندارد برای بهترین سرخ کن بدون روغن خانگی چیزی بین ۴.۱ تا ۶ لیتر است. این موضوع ارتباط مستقیمی با تعداد نفرات خانه ی شما دارد. اگر شما در یک خانواده ی پنج نفره ساکن هستید، یک مدل ۵ لیتری کفاف نیاز شما را میدهد اما اگر به فکر میهمان‌تان نیز می‌باشید، میتوانید مدل هایی با حجم ۶ تا ۸  لیتری را انتخاب کنید. توجه داشته باشید قبل از انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن حتماً این ویژگی ها را در قسمت مشخصات کالا مشاهده فرمایید.

قطع کن خودکار: بدون شک این ویژگی جزو نکات مهمی است که باید در خرید بهترین سرخ کن بدون روغن به آن توجه کنید. همانطور که حتماً میدانید، ویژگی قطع کن خودکار سبب محافظت از المنت دستگاه و همچنین جلوگیری از پختن بیش از حد محتویات غذایی میشود. لذا توجه به این نکته میتواند سبب عمر بیشتر دستگاه و همچنین سهولت در پخت و پز شما شود. گرچه تمام سرخ کن ها این ویژگی را دارا نمی‌باشند اما طیف وسیعی از برند ها از جمله؛ فیلیپس، گوسونیک و سیلورکرست به صورت یکپارچه از این ویژگی کاربردی پشتیبانی میکنند.

طول سیم: از نظر بسیاری از افراد طول سیم سرخ کن میتواند پیش پا افتاده به‌نظر برسد. اما اهمیت این موضوع را زمانی متوجه میشوید که برای اتصال به برق با چالش هایی چون سه راهی و غیره مواجه شوید. برخی مدل ها دارای سیم بسیار کوتاهی میباشند که موجب بروز مشکلاتی جهت دسترسی به به پریز برق میشود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم میزان طول سیم را حتما از طریق بخش ویژگی های هر محصول مشاهده فرمایید تا از این حیث خاطر جمع باشید.

ویژگی صفحه نمایشی: شما از طریق صفحه نمایشی بهترین سرخ کن بدون روغن میتوانید مواردی چون؛ میزان دما، وضعیت پخت و زمان پخت را کنترل و سفارشی سازی کنید. برخی مدل های حرفه‌ای دارای کنترل پنل لمسی و برخی دیگر به صورت دکمه ای ‌می‌باشد. البته ما پیشنهاد می‌کنیم زیاد درگیری لمسی بودن یا نبودن نمایشگر نشوید و بیشتر به جنبه های کلید و امکانات ارائه شده توجه کنید.

ظاهر بهترین سرخ کن بدون روغن

ظاهر اکثر دستگاه ها با یکدیگر مشابه می‌باشند. تقریباً تمام مدل ها دارای درب بازشونده از بالا بوده و در بخش میانی از یک نمایشگر بهره‌میبرند. برخی مدل های نادر دارای درب کشویی بوده که البته ما زیاد پیشنهاد نمیکنیم چرا که این موضوع ممکن است سهولت در باز و بسته کردن سرخ کن را برای شما محدود کند. ویژگی ظاهری بعدی که در انواع سرخ کن های بدون روغن دیده میشود، وجود دکمه هایی است که برای تنظیم موارد مختلف به کار گرفته میشود.

مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن

قطعاً بهترین سرخ کن بدون روغن هم دارای مزایا و معایب مختلفی است. ما در ادامه این موارد را آشکار میکنیم تا شما با در نظر گرفتن موارد ذکر شده خرید خود را با خیالی آسوده نهایی کنید.

مزایامعایب
سهولت در پخت و پزگران بودن برخی مدل ها
برای سلامتی مفید استظرفیت محدود
صرفه جویی در زمانداغ شدن بدنه در برخی مدل ها
حفظ خواص غذاجاگیر بودن

مزایا سرخ کن بدون روغن

  1. طریقه کار کردن و پخت و پز در سرخ کن های بدون روغن بسیار آسان است.
  2. مصرف روغن را به شدت کاهش میدهد و از این حیث در هزینه های شما صرفه جویی میشود.
  3. استفاده از سرخ کن بدون روغن برای ورزشکاران و سلامتی افراد بسیار مفید است.
  4. به دلیل قابلیت تنظیم دما و داغ شدن المنت سبب سرعت در آشپزی و درنهایت آماده شدن غذا تنها در چند دقیقه میشود.
  5. به دلیل عدم استفاده از روغن خواص و طعم غذا به خوبی حفظ می‌شود.

معایب سرخ کن بدون روغن

  1. برخی از بهترین سرخ کن های بدون روغن بسیار گران هستند.
  2. حجم برخی مدل ها بسیار محدود است و کفاف تعداد نفرات خانواده ویا مهمانان را نمیدهد.
  3. در بعضی از مدل های متفرقه امکان داغ شدن بدنه دستگاه و امکان سوختن دست حین باز و بسته کردن درب وجود دارد!
  4. ممکن است در آشپزخانه های کوچک فضای زیادی را اشغال کند.

حال که با مزایا و معایب بهترین سرخ کن بدون روغن آشنا شدید نوبت به برسی مدل های منتخب و پرفروش بازار است. تمام مدل هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، جزء محصولات منتخب و باکیفیت بوده و از لحاظ مواردی چون؛ کیفیت ساخت، موارد فنی و قابلیت های کاربردی دارای بیشترین امتیاز می‌باشند.

۱.سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

 

مدل ۹۲۷۰ بدون شک بهترین سرخ کن بدون روغن موجود در بازار با قیمت اقتصادی است. این محصول از یک المنت ۲۰۰۰ وات بهره‌ میبرد و دارای قابلیت چندکاره می‌باشد. شما با استفاده از این دستگاه قادر به درست کردن؛ سیب زمینی، ماهی،سبزیجات، ماهی و … خواهید بود. در تکنولوژی ساخت این سرخ کن از Rapid Air استفاده شده است که موجب گردش هوای بیشتر در داخل سرخ کن شده و همین موضوع منجر به کاهش بوی سرخ کردنی میشود. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت تنظیم دما و قطع کن خودکار اشاره کرد.

مشخصات

  • طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۶ لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش: دیجیتال
  • حداکثر توان مصرفی: ۲۰۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲.سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758

توان مصرفی این سرخ کن بدون روغن گوسونیک۱۷۵۰ وات بوده و دارای گنجایش ۸ لیتری است. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به مواردی چون تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، برنامه پخت ۸ مرحله‌ای متنوع و تایمر ۶۰ دقیقه ای اشاره کرد. لازم به ذکر است پوشش داخلی این سرخ کن نچسب بوده و  کاملاًقابل شستشو است. همچنین باتوجه به ظرف شیشه ای تعبیه شده میتوانید فرآیند سرخ شدن و پخت غذا را در لحظه مشاهده کنید.

مشخصات

  • طول سیم: ۵۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۸ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۷۵۰ وات
  • ظرفیت ماده غذایی: ۸ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳.سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

گوسونیک مدل GAF-756 بهترین سرخ کن بدون روغن از لحاظ کارایی و قابلیت های متنوع است. توان مصرفی این دستگاه  ۱۷۵۰ وات بوده و دارای گنجایش ۶ لیتری است. از دیگر ویژگی های کاربردی این دستگاه میتوان به تنظیم درجه حرارت تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد، وجود لامپ داخلی و صفحه تنظیمات لمسی اشاره کرد. جهت مشاهده قیمت و خرید این محصول وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • طول سیم: ۵۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۶ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۷۵۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴.سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863 دارای ظرفیت ۷.۳ لیتری بوده و از توان مصرفی ۲۲۲۵ وات بهره‌میبرد. این مدل دارای سیستم هوشمند Philips HD9863 بوده و دمای مناسب سرخ کن را باتوجه به محتویات غذایی تشخیص می‌دهد که در نتیجه سبب حفظ طعم و خواص مواد غذایی میشود. از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به مواردی چون؛ تایمر، امکان ذخیره دما و قطع کن خودکار اشاره کرد. جهت مشاهده قیمت و خرید آنلاین این محصول وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۷.۳ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی: ۲۲۲۵
  • ظرفیت روغن: ۷.۳

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵.سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل JD689B

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل JD689B

بهترین سرخ کن بدون روغن دیگری که قصد معرفی آن را داریم مدل JD689B است. این محصول دارای صفحه نمایش تمام لمسی بوده و باتوجه به توان مصرفی ۱۴۰۰ واتی که دارد، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به پخت انواع خوراکی ها نظیر، ماهی، سیب زمینی، سبزیجات و … میکند. ظرفیت این مدل ۸ لیتر بوده و به دلیل قابلیت جدا شدن قطعات امکان شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی را دارا است.

مشخصات

  • طول سیم: ۶۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۸ لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش: تمام لمس
  • حداکثر توان مصرفی: ۱۴۰۰
  • ظرفیت روغن: ۸
  • شست‌وشوی اقلام جانبی در ماشین ظرفشویی
  • دستگاه نمایش وضعیت: لمسی
  • سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶.سرخ کن بدون روغن دوو مدل K3

سرخ کن بدون روغن دوو مدل K3

سرخ کن بدون روغن دوو مدل K3 یکی از بهترین سرخ کن های بدون روغن بازار است. این مدل دارای ظرفیت ۲.۳۵ لیتری بوده و برای خانواده های ۲ تا ۳ نفره انتخاب مناسبی است. حداکثر توام مصرفی این سرخ کن ۸۲۰ وات بوده و نسبت به سایر مدل های مشابه از مصرف برق کمتری برخوردار می‌باشد. شایان ذکر است مدل K3 از قابلیت گریل نیز برخوردار میباشد. جهت مشاهده سایر ویژگی ها و خرید آنلاین وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • طول سیم: ۵۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۲.۳۵ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی: ۸۲۰ وات
  • دستگاه نمایش وضعیت: لمسی
  • امکانات آماده سازی غذا: گریل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷.سرخ کن بدون روغن پارس خزر مدل کریسپی

سرخ کن بدون روغن پارس خزر مدل کریسپی

اگر قصد خرید بهترین سرخ کن بدون روغن با قیمت نسبتاً اقتصادی دارید، مدل (کریسپی) از برند ایرانی پارس خزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این محصول دارای ظرفیت ۴.۷ لیتری بوده و برای خانواده های ۵ نفره انتخاب مناسبی است. تنها نقطه ضعف این کالا نداشتن صفحه نمایش است.

مشخصات

  • طول سیم: ۹۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۴.۷ لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸.سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505

سرخ کن تفال مدل EY505 دارای قابلیت طبخ غذا به دو صورت گریل و سرخ کردنی می‌باشد. این دستگاه دارای ۸ برنامه خودکار بوده و باتوجه به قابلیت سرخ کن بدون روغن، غذایی سالم را برای شما آماده می‌کند. اکثر خریداران این محصول در سایت پذیرنده کیفیت و ظاهر محصول را جزو نقاط مثبت آن ارزیابی کرده‌ و بیش از ۱۰۰ نفر خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد داده‌اند. جهت اطلاع از قیمت و خرید آنلاین محصول وارد لینک زیر شوید.

مشخصات

  • طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۴.۲ لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش: لمسی
  • دارای صفحات جداشونده

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹.سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل SCS-6090 10 litre

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل SCS-6090 10 litre

سرخ کن رژیمی سیلور کرست SCS-6090 دارای ظرفیت ۱۰ لیتری بوده و برای خانواده های پرجمعیت انتخاب مناسبی است. این مدل دارای المنت ۲۲۰۰ وات بوده و از هشت برنامه ی از پیش تعیین شده برای پخت غذا بهره‌مند است. این مدل دارای قابلیت جدا شدن قطعات بوده و شما بعد از هربار استفاده میتوانید سینی محصول را به صورت دستی یا با ماشین ظرفشویی بشورید. امتیاز این محصول ۴.۶ از ۵ ارزیابی شده و اکثر خریداران نسبت به کارایی و کیفیت ساخت این محصول رضایت داشته‌اند.

مشخصات

  • ابعاد: ۳۰×۳۰×۳۴ سانتی‌متر
  • وزن: ۴۸۰۰ گرم
  • طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۱۰ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل S_18

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل S_18

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست دارای صفحه نمایش لمسی بوده و از چهار برنامه از پیش تعیین شده پشتیانی میکند. این مدل دارای هشت دکمه ازجمله تایمر و تنظیم دما و گرم کننده است که فرآیند پخت را باتوجه به سلیقه سرآشپز سفارشی سازی میکند. شایان ذکر است حداکثر توان مصرفی این مدل ۲۴۰۰ وات بوده و از قابلیت جدا شدن قطعات نیز برخوردار میباشد.

مشخصات

  • طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
  • ظرفیت: ۶ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی: ۲۴۰۰ وات
  • ویژگی‌های نظافتی: ظرف متحرک و قابل شست‌وشو
  • امکانات: تفکیک قطعات
  • دستگاه نمایش وضعیت: لمسی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جمع بندی

بهترین سرخ کن بدون روغن سبب بهبود سبک زندگی و ارتقاء کیفیت در پخت و پز شما میشود. در این مطلب سعی کردیم تمام مزایا و معایب را با جزئیات کامل مورد برسی قراردهیم. امیدواریم خواندن این مطلب در انتخابی مناسب و مقرون به صرفه به شما کمک کرده باشد. در ادامه میتوانید نظرات خود را باما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *